ik lees overal dat iedereen na x aantal maanden ermee kapt omdat het allemaal niet echt spannend meer is. Idem voor mij, vorig jaar een Rift gekocht maar ben hem wel zat. Blijven toch wat simpele spellen en vooral grafisch is het gewoon 15 jaar terug. Maar wel veel lol gehad voor 500 euro oid dus dat is prima.Luuk1983 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:31:
[...]
Gelukkig inderdaad, want ik kreeg juist het idee dat het wel stil staat. Nou is de VR-markt vooral een markt voor bedrijven en minder voor consumenten, maar toch. Ik zou vooral graag een grotere FOV willen hebben. Natuurlijk zou ik het liefst ook een hogere resolutie erbij willen hebben, maar ik denk dat een grotere FOV veel meer immersion geeft doordat je ook meer vanuit je ooghoeken kan kijken.
Ik heb persoonlijk mijn HTC Vive al maanden niet meer aangeraakt omdat ik het niet zo heel boeiend meer vind. Komt ook wel bij dat ik niet teveel herrie kan maken ivm de kleine die slaapt, maar toch. Ik heb het allemaal wel even gezien en er zit niet echt vooruitgang in VR. Hopelijk komen er binnenkort nieuwe interessante ontwikkelingen die ook betaalbaar zijn.
Wel nog 5 maanden bezig geweest met VR development , dat was tof maar ga hier wss niet verder in ivm weinige opdrachtgevers.