Voor de zoveelste keer met de help desk van HTC Vive gechat.
Ik kan niet begrijpen dat dat als je een pre-order doet op 28 september. Dat ik eind oktober nog niks heb gehoord. Alternate heeft hem al lang op voorraad (Levering volgende dag). het is me ook duidelijk dat ze het zelf ook niet snappen wat ze aan het doen zijn. Dus order geannuleerd en bij alternate bestellen.
2 dagen later had ik 2 dozen op de mat staan. HTC de order niet gecanceld en toch verstuurd. Maar goed.!!
Hij is binnen. De HTC Vive Wireless.
Ik kan me natuurlijk niet op de bank houden wetende dat er een doosje boven staat dat heel stilletjes aan het roepen is. Dus mijn vriendin zeg. OKee ga maar. Ik ben nog nooit zo snel naar de zolder gerend.
Ik ben 5 minuten bezig geweest om alles te installeren.
PC open, Wifi Kaart erin. PC dicht.
Wifi module op de Bril monteren.
Software installeren en klaar.
De software die je installeert geeft je een status programma van hoe sterk je verbinding is. In mijn geval: sterk..
Na het opstarten van de VR in Steam gaat het scherm van de bril aan en klaar. Na 3 minuten rond lopen op de top van mijn huis op de bergen (in steam athans) ben ik er al helemaal gewend aan. Dat ik niet aan een kabel zit,,, heerlijk. Toch merk ik dat ik af en toe een grijs frame ziet. Ik snap er niks van. Na het 5e grijze frame wil ik wel even weten hoe de verbinding is. Dus ik zet mijn bril af. Dan is het ook duidelijk waarom ik grijze schermen krijg. Ik sta namelijk tegen het trap hekje aan (Voor mijn dochter

). Ver buiten het vak (Chaparone grens). Nogmaals, het geeft een heerlijk vrij gevoel. Maar pas op met trappen en glazen kasten.
2 weken later.
Ik heb nu voldoende games gespeeld om een indruk te krijgen of het de 350 euro waard is... JA zeker weten. Heel enkel zie ik wel eens een grijs frame. Maar heb er verder geen last van. Mogelijk zal ik nog wel een extra accu kopen. Je krijgt geen waarschuwing als de Battery bijna of leeg is. Maar met een reserve volle accu kan je weer extra 4 uur mee.
De games die ik speel: Onward, Arizona Shunshine, The trill of the Fight, Zero Caliber, VTOL, Star-trek, Ironwolf.
Zijn er vragen hoor ik het graag.
Edit: Typo, Nederlands niet zo best, Sorry
[
Voor 7% gewijzigd door
serienummer op 30-11-2018 11:46
]