Lijkt erop dat je mijn comments verkeerd gelezen hebt. Ik heb het continue over de losse HMD gehad en niet over het package. Geruchten van 400 heb ik ook niet gehoord maar eerder dus 700 euro zoals hier al in het topic gemeld staat. Ook op RoadToVR heb ik bedragen gezien in dezelfde categorie (700 á 800 dollar).ChojinZ schreef op maandag 12 maart 2018 @ 11:37:
[...]
Op het moment van release zal het het beste VR platform zijn van dat moment en daar zit een prijskaartje aan. Niet iedereen zal dat willen betalen, net zoals niet iedereen voor een 1080TI OC edition gaat omdat deze, in verhouding met andere GPU's, veels te duur is. Maar wil je het beste wat er is, dan zal je flink moeten dokken.
Maar dat is in het begin ook al aangegeven door Valve. De eerste jaren zal VR een luxe goed zijn wat niet iedereen kan (of wil) betalen.
Maar de markt is er. En vergeet niet dat de bril ook los te krijgen zal zijn voor 1st gen users. Gerucht is dat de losse bril rond de 400 euro zal gaan kosten. Voor die prijs bestel ik em meteen!
Ik hoop dat je gelijk hebt met je 400. Dan is het voor mij ook een no-brainer.