Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sickboy22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-06 15:10
Dat kan ik bevestigen, heb ook een mei-order. Om 19:00 een mail binnen gekregen met de tekst:
It's in the works

Thanks for pre-ordering the HTC Vive. Your order's being processed now.

To check your order status, or if you need help, look up your order online.

If you still have questions or requests related to your order, please contact us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-06 23:31
Net in mn mailbox:

Afbeeldingslocatie: http://i881.photobucket.com/albums/ac19/jeffjongmans/htc_vive_zps3aq0bsm3.png

i9 13900K | RTX 4090 | 64GB DDR5 @ 5600 | Z790 | 2TB M.2 | HP Reverb G2 | HTC Vive Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sickboy22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-06 15:10
Hoe bedoel je, we kunnen niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jscholte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-06 08:38
virtual desktop lijkt veelbelovend YouTube: Virtual Desktop 1.0 Trailer

And as final touch god created the Dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Hoe lang zijn die base station power adapter kabels?
Ik heb een winkel gevonden waar ik 2x deze 2,5m lange "microphone stands" kan halen voor €50,- per stuk

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RscUIRm.jpg

(zonder de telescoping boom) zodat het uiteinde dit heeft

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a9XGhTX.jpg

Passen die base stations met de 1/4-20 schroefdraad direct daarop?
Waar zou ik een verloopstukje of betere / evt. zelfs goedkopere stands kunnen halen?

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
amazon? of een camera shop aangezien de 1/4-20 schroefdraad veel op camera's wordt gebruikt,

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:11

Phehistyr

De Epische Lurker

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
In alle opzichten beter en de base station past hier waarschijnlijk direct op.
Bedankt voor de tip.
Hij bestaat uit 5 sectie's met een maximale hoogte van ± 210cm met een gewicht van slechts 1.2 kg. Ingeklapt is dit statief maar 55cm lang. Gecombineerd met het lage gewicht kunt u het Foto Konijnenberg Lampstatief overal gemakkelijk mee naartoe nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door rickiii op 26-03-2016 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 28-06 08:10

glashio

C64 > AMIGA > PC

Phehistyr schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 19:23:
Eerste fotozaak die bij me opkwam, kan mogelijk nog goedkoper.
En als ze wiebelen een tip ;)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1322

Hier ook een mail gekregen terwijl ik in "mei" wave zit. Iedereen heeft dus waarschijnlijk de email gehad. Ontopic, ook cool:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:56
Holy shit, dit is ZO mijn game :D
Altijd al fan geweest van rhythm games en dit zit er echt enorm tof uit. Guitar Hero meets VR ::-)

Thx voor de share, heb hem meteen gevolgd op Steam d:)b

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
topìcstart is weer bijgewerkt met oa het plaatje van de inhoud van de doos die online jj al had gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-06 14:54
zijn die custom statieven niet wat overdreven voor de lighthouses?
Je kan deze toch ook gewoon op een kast zetten oid? :+

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

jimz93 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 09:39:
zijn die custom statieven niet wat overdreven voor de lighthouses?
Je kan deze toch ook gewoon op een kast zetten oid? :+
Sommige mensen willen hun opstelling makkelijk mee kunnen nemen, niet iedereen heeft een kast op de juiste plek, sommige mensen mogen niet boren en weer anderen (zoals ik) willen eerst proberen wat een goede locatie voor de kastjes is voordat ze gaan boren. En voor mij is het niet custom, ik heb dergelijke statieven al in huis. :)

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Niet je straps vergeten aan te doen!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NNwxatV.png

Bron: https://twitter.com/alextactac/status/713351329943588865

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:51
Portal Stories: VR komt ook naar de Vive op launch, gratis:
Hey everyone!

We'd like to talk a bit more about Portal Stories: VR, what it is and clear up some confusion.

Portal Stories:VR is our own brand new mini story set in the Portal Universe. It's completely separate from Portal Stories: Mel and it will be releasing as a new game on Steam, available for free.

It features 10 brand new puzzles, specifically designed to work using the 360 room scale that the HTC Vive offers.
Inside Aperture, you'll be able to use the new "Aperture Science Instant Teleportation Device" and the "Aperture Science Apparatus Retrieval Tool" to solve the new tests.
But new puzzles and tools aren't everything! We've also got new dialogue, music and models!

We've been working on Portal Stories: VR for a couple of weeks, and in that time we've got an amazing amount of work done.
Everyone has been working extremely hard, and we still have plenty of work ahead of us, but we're confident we'll be done on time for the Vive release.

Just like with Portal Stories: Mel, PS:VR will be releasing completely free.
You will NOT need to have either Portal 2 or PS:M installed in order to play PS:VR.

That said, a lot of you don't have a Vive and would still love to play it, we totally understand that.
Once we've released Portal Stories: VR, we'll be looking at making the game more accessible and try to get it to work with traditional inputs.

To be clear: Portal Stories: VR is *NOT* a VR port of PS:Mel. It is a special set of puzzles, created specifically for VR.

FAQ:
Q: Do I need to own a Vive for this?
A: Yes, for now, we'll be looking for other input methods later.

Q: Why Unreal Engine and not Source (2)?
A: Unreal Engine supports SteamVR natively. Source doesn't, and Source 2 isn't released yet.

Q: Can you even release portal stuff in Unreal?
A: Yes. We've got permission from Valve's legal team.

Q: Why don't you have Oculus Rift support?
A: We don't have Rift units, so we can't do any testing for it.

Q: How much is this going to cost me?
A: Nothing, it'll be free!

Q: Do I need to download Portal Stories: Mel again?
A: Nope, this will be a separate game on Steam.
http://steamcommunity.com...detail/850425754789837541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-06 13:59

Xymox

Determinism rulez !

Met de laatste nVidia driver (364.72) eindelijk van geel 5.9 VR Capable naar groen 6.0 VR Ready gegaan. Minimale verbetering voor mijn 980M 8Gb laptop.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
bjorntju schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:20:
Portal Stories: VR komt ook naar de Vive op launch, gratis:

[...]

http://steamcommunity.com...detail/850425754789837541
Dus dat is de speciale portal game voor de Vive. Beetje zoals verwacht maar ik ben wel benieuwd hoe Portal gaat werken met een HTC Vive in room VR. Hoe werkt het met vallen door portals naar onder en boven?

Misschien leg ik de lat te hoog maar ik had eigenlijk gehoopt dat er nog wat meer zou zijn. Dan denk ik aan een errassing zoals een speciale toolset met roomVR support voor scenes in Source Film Maker.

Het zal er op termijn wel komen. Maar stiekem hoop ik nog op een konijn uit de hoge hoed bij de release.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Zou ook zomaar kunnen, Valve houd er wel van geheimzinnig te doen. Zoals bij hl2:ep2 en portal 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

CapTVK schreef op maandag 28 maart 2016 @ 22:59:
[...]

Dus dat is de speciale portal game voor de Vive.
Portal Stories:VR is een fanbased mod. En blijkbaar krijg je een nieuw apparaat dat jou direct teleporteert á la Budget Cuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
CapTVK schreef op maandag 28 maart 2016 @ 22:59:
[...]

Dus dat is de speciale portal game voor de Vive. Beetje zoals verwacht maar ik ben wel benieuwd hoe Portal gaat werken met een HTC Vive in room VR. Hoe werkt het met vallen door portals naar onder en boven?

Misschien leg ik de lat te hoog maar ik had eigenlijk gehoopt dat er nog wat meer zou zijn. Dan denk ik aan een errassing zoals een speciale toolset met roomVR support voor scenes in Source Film Maker.

Het zal er op termijn wel komen. Maar stiekem hoop ik nog op een konijn uit de hoge hoed bij de release.
Zoals hierboven wordt gezegd is het een fan based mod, niet iets van Valve zelf. Komt van hetzelfde team wat Portal Stories: Mel heeft gemaakt. Laatstgenoemde is wel een erg goede mod, dus ik ben erg benieuwd naar de VR versie :)

Maar Valve brengt op de launch wel The Lab uit. Daar zitten 12 minigames in welke zich afspelen in de Aperture Science omgeving. Ze hebben nog niet alle minigames getoond, maar de minigames die wel al getoond zijn, zijn erg positief ontvangen.

[ Voor 4% gewijzigd door bjorntju op 29-03-2016 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-06 07:30
Ik heb eigenlijk in huis geen ruimte voor roomscale. Nu heb ik wel een vrij grote garage waar ik nog genoeg ruimte heb maar daar zijn geen stroomaansluitingen.

Nu lijkt mij een generator niet zo handig i.v.m. de uitlaat gassen. Dus was ik aan het zoeken naar iets van accu's maar is blijkbaar erg moeilijk te vinden. Iemand hier ervaring mee of andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Mirved schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:49:
Ik heb eigenlijk in huis geen ruimte voor roomscale. Nu heb ik wel een vrij grote garage waar ik nog genoeg ruimte heb maar daar zijn geen stroomaansluitingen.

Nu lijkt mij een generator niet zo handig i.v.m. de uitlaat gassen. Dus was ik aan het zoeken naar iets van accu's maar is blijkbaar erg moeilijk te vinden. Iemand hier ervaring mee of andere tips?
Je zal dan een flinke accu nodig hebben gezien de PC die het geheel allemaal mag aansturen. Een verlengsnoer oid leggen naar je garage is geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-06 21:48
Mirved schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:49:
maar daar zijn geen stroomaansluitingen.
Ook geen licht?

Pac Man Battle Royale Replica, Fix It Felix Jr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-06 07:30
Alleen licht maar dat gaat via het centrale gebouwen beheer. Hier betaal ik niet alleen voor. Moet eerlijk zijn dat de gedachte om dit af te tappen wel in mij op is gekomen. Maar ik ben geen elektricien en wil geen ruzie met de rest van de mensen in het appartementencomplex.

Helaas een verleng snoer 3 verdiepingen omlaag langs het gebouw af is ook geen mogelijkheid :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-06 10:00

Isniedood

nee, echt niet!

Zojuist had ik onderstaande perongeluk in het oculus topic geplaatste:
Heb zojuist mijn oculus pre-order gecanceled. Ja het nieuwe scherm is scherper met minder sde, maar de vof is teleurstellend en zelfs de brightness is veel minder dan de vive.

Bovendien hebben de nieuwe fresnell lenzen van de rift dezelfde problemen als die van de vive. Er zijn zelfs mensen die de dk2 lenzen als prettiger ervaren.

Ik had gehoopt dat de lenzen van de rift waar konden maken wat ze beweerden.
.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Isniedood schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:10:
Zojuist had ik onderstaande perongeluk in het oculus topic geplaatste:

[...]
Haha, ja ik zag je reactie in het Oculus topic. Discussiëren heeft daar niet zoveel nut :+
Ik denk dat veel mensen hun uiteindelijke conclusie pas kunnen maken wanneer ze dit zelf hebben uitgeprobeerd. Dat is ook wat je veel leest in de reviews. Daarnaast voegt de CV1 weinig toe aan VR waar roomscale het een totaal nieuwe belevenis maakt. De meeste mensen hebben dit pas door wanneer ze zelf met voor het eerst een stukje lopen met de Vive en totaal vergeten dat ze in VR zitten.

Oculus zal vast en zeker zijn zaken beter op orde krijgen wanneer de touch controllers uitkomen. Tegen die tijd springen wij al een half jaar rond in de kamer voor gek te staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Anoniem: 1322 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:26:
[...]

Haha, ja ik zag je reactie in het Oculus topic. Discussiëren heeft daar niet zoveel nut :+
Ik denk dat veel mensen hun uiteindelijke conclusie pas kunnen maken wanneer ze dit zelf hebben uitgeprobeerd. Dat is ook wat je veel leest in de reviews. Daarnaast voegt de CV1 weinig toe aan VR waar roomscale het een totaal nieuwe belevenis maakt. De meeste mensen hebben dit pas door wanneer ze zelf met voor het eerst een stukje lopen met de Vive en totaal vergeten dat ze in VR zitten.

Oculus zal vast en zeker zijn zaken beter op orde krijgen wanneer de touch controllers uitkomen. Tegen die tijd springen wij al een half jaar rond in de kamer voor gek te staan :P
Tegen die tijd zijn wij al 5 kilo lichter :P Toch baal ik er wel van. Hoe beter VR aftrapt hoe groter de kans van slagen is. Ik had meer lovende reacties verwacht van mensen die de CV1 hadden ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:55
Ik ben heel erg geïnteresseerd in de vive, maar om zomaar 1000+ euro uit te geven aan zo'n apparaat gaat mij een beetje te ver. Ik zou het graag eerst een keer willen proberen.
Heeft iemand al een idee waar je dit zou kunnen uitproberen? Geen van m'n vrienden is nu al van plan om de vive te halen, dus daar kan ik niet terecht.
Een playstation kan je gewoon uitproberen bij de mediamarkt, het zou leuk zijn als de vive ook op zo'n manier getest kan worden.

btw, ik heb een google cardboard 2.0, maar ik heb het idee dat dit bij lange na niet in de buurt komt van het echte werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
In je profiel staat niet waar je woont, maar wie wil is na 5 april welkom om een keer langs te komen om de Vive te proberen.
Ik woon in Houten, net onder Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Isniedood schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:29:
[...]

Tegen die tijd zijn wij al 5 kilo lichter :P Toch baal ik er wel van. Hoe beter VR aftrapt hoe groter de kans van slagen is. Ik had meer lovende reacties verwacht van mensen die de CV1 hadden ontvangen.
Helemaal mee eens maar wees niet bang. De meeste mensen hier weten wel dat er niet twee "kampen" zijn maar dat we allemaal ons best moeten doen om zoveel mogelijk mensen enthousiast moeten maken zodat het mainstream kan worden. Discussies beginnen is het helaas op het internet bijna niet te doen (het blijft altijd een persoonlijke keuze: FOV, SDE, gebruikersgemak, Roomscale, Controllers,etc).

Uiteindelijk maakt iedereen voor zich toch de beste keuze en denk ik dat uiteindelijk de oplossingen erg veel op elkaar gaan lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:47
Toet3r schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:37:
In je profiel staat niet waar je woont, maar wie wil is na 5 april welkom om een keer langs te komen om de Vive te proberen.
Houten FTW ! :+ :+

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mcbacon0 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:32:
Ik ben heel erg geïnteresseerd in de vive, maar om zomaar 1000+ euro uit te geven aan zo'n apparaat gaat mij een beetje te ver. Ik zou het graag eerst een keer willen proberen.
Heeft iemand al een idee waar je dit zou kunnen uitproberen? Geen van m'n vrienden is nu al van plan om de vive te halen, dus daar kan ik niet terecht.
Een playstation kan je gewoon uitproberen bij de mediamarkt, het zou leuk zijn als de vive ook op zo'n manier getest kan worden.

btw, ik heb een google cardboard 2.0, maar ik heb het idee dat dit bij lange na niet in de buurt komt van het echte werk.
Ik denk dat je na 5 april gewoon nog een keer moet vragen. Genoeg Tweakers die je graag langs laten komen lijkt me. Ik zou je bij mij uitnodigen maar dat wordt helaas pas in Mei :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
leuk, nog een Houtenaar :)
Waar ergens zit jij in Houten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Toet3r schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:42:
leuk, nog een Houtenaar :)
Waar ergens zit jij in Houten?
In de Muren .. opgegroeit in de Campen :)

u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Njay schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:48:
[...]

In de Muren .. opgegroeit in de Campen :)

u?
Castellum, boven de AH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Ik hoor wel als je je vive hebt :) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
Toet3r schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:37:
Dat zou mooi zijn ja, ik woon in Groningen maar ik ben student, dus gratis ov. Moet geen probleem zijn om wat verder te reizen.
Ik zal het nog een keer vragen als hij gelanceerd is. Tot die tijd maar jaloers blijven kijken naar youtubers die hem al hebben..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Njay schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:54:
[...]

Ik hoor wel als je je vive hebt :) 8)
ja best, ik hoop 5 april.
mcbacon0 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:55:
[...]

Dat zou mooi zijn ja, ik woon in Groningen maar ik ben student, dus gratis ov. Moet geen probleem zijn om wat verder te reizen.
Ik zal het nog een keer vragen als hij gelanceerd is. Tot die tijd maar jaloers blijven kijken naar youtubers die hem al hebben..
Oei, das niet naast de deur. Maar er zal vast ook wel iemand met een vive zijn dichjter bij je in de buurt. Je bent in ieder geval welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Het demoën aan anderen is misschien nog wel hetgeen waar ik het meest naar uitkijk. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-06 16:48
JDx schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:04:
Zat er nou ook een verschil in de FOV? Volgens sommige sites wel en sommige sites niet.

Dat vind ik namelijk best wel een belangrijk verschil tussen de DK2 en GearVR.

Daarnaast heb ik na de verhuizing een aantal kamers over, dus ik zit er zwaar aan te denken om m'n Rift pre-order die toch pas in Juni komt, te annuleren.
Nogmaals Field of View.
Alle plaatjes van FoV los

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Hb3kh2V.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120873

De cv1 een kleinere fov dan de dk2? Lijkt me sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 11:34
Anoniem: 120873 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:49:
De cv1 een kleinere fov dan de dk2? Lijkt me sterk!
Is anders al meerdere malen geraporteerd in pre/reviews. Zelf nog geen ervaring mee maar dat is wel wat ik her en der lees.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChojinZ schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:26:
[...]

Is anders al meerdere malen geraporteerd in pre/reviews. Zelf nog geen ervaring mee maar dat is wel wat ik her en der lees.
De NDA voor de rift eindigt volgens mij over een paar uur. Misschien dat we dan wat meer nieuws zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Anoniem: 1322 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:30:
[...]

De NDA voor de rift eindigt volgens mij over een paar uur. Misschien dat we dan wat meer nieuws zien...
Rift NDA is gister geëindigd.
Er zijn wat kleine negatieve puntjes naar voren gekomen zoals kleine fov, artefacts (Halo om tekst) en lage brightness in vergelijking met de vive.
Ook software matig zijn er aanmerkingen op de walled Garden van oculus.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
WillemAtHome schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 19:37:
[...]

Rift NDA is gister geëindigd.
Er zijn wat kleine negatieve puntjes naar voren gekomen zoals kleine fov, artefacts (Halo om tekst) en lage brightness in vergelijking met de vive.
Ook software matig zijn er aanmerkingen op de walled Garden van oculus.
Die "walled garden" is dat de invloed van Facebook? Loop een beetje met de Oculus Gear VR te stoeien, maar woon in Shanghai/China. De Oculus store (net zoals de google store) is dus mooi niet beschickbaar in China zonder VPN. Oculus is ook niet te pre-orderen als je in china woont.

Overigens zie ik wel een zee van "knock-off's" komen mocht de VR een beetje gemeengoed gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickiii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjorntju
In Australië zijn de CC's van mensen die in de eerste wave zitten gecharged:

https://www.reddit.com/r/...ard_has_been_charged_aus/

Ik verwacht dat het bedrag bij de mensen die met CC hebben betaald vandaag wordt afgeschreven.

Zal mij niks verbazen als de Vive eerder shipt dan de Rift :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
bjorntju schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:01:
Zal mij niks verbazen als de Vive eerder shipt dan de Rift :D
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen.

In het Rift forum zijn ze al helemaal aan het flippen vanwege de onduidelijkheid over shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
DarthSjaak schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:24:
[...]

Ik denk dat je gelijk gaat krijgen.

In het Rift forum zijn ze al helemaal aan het flippen vanwege de onduidelijkheid over shipping.
Idd, lees het overal. Maar wel begrijpelijk. Officiële releasedatum was 28 maart maar er is zover ik weet nog geen enkele pre-order uitgeleverd. Alleen wat Kickstarter backers (en dan ook alleen nog maar van Kickstarter backers uit de US dacht ik)

Daarnaast geen enkel woord vanuit Oculus wat nu de status is. Alleen een mailtje van een paar dagen terug waarin stond dat ze binnen 1 tot 3 weken verstuurd worden...

Van de Vive weten we in ieder geval dat ze voor de launch verzonden worden zodat ze 5 april geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
bjorntju schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:30:
[...]

Idd, lees het overal. Maar wel begrijpelijk. Officiële releasedatum was 28 maart maar er is zover ik weet nog geen enkele pre-order uitgeleverd. Alleen wat Kickstarter backers (en dan ook alleen nog maar van Kickstarter backers uit de US dacht ik)

Daarnaast geen enkel woord vanuit Oculus wat nu de status is. Alleen een mailtje van een paar dagen terug waarin stond dat ze binnen 1 tot 3 weken verstuurd worden...

Van de Vive weten we in ieder geval dat ze voor de launch verzonden worden zodat ze 5 april geleverd worden.
Ik krijg het gevoel dat in de haast om de eerste te zijn, Oculus wat steken heeft laten vallen. Niet alleen wat de levering betreft, maar ook de software schijnt nog veel problemen te geven.

Komt ongetwijfeld allemaal wel weer goed, maar toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
DarthSjaak schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:33:
[...]

Ik krijg het gevoel dat in de haast om de eerste te zijn, Oculus wat steken heeft laten vallen. Niet alleen wat de levering betreft, maar ook de software schijnt nog veel problemen te geven.

Komt ongetwijfeld allemaal wel weer goed, maar toch jammer.
Grote kans ja, snap alleen niet waarom het zo moeilijk is om je backers een update te geven. Ze laten iedereen maar in het donker zitten nu. Is het nou zoveel moeite om even een korte tweet/mail/whatever uit te sturen met dat de pre-orders wat later zijn? Je zal toch zeggen dat een beetje fatsoenlijk bedrijf wel weet wanneer ze hun producten kunnen uitleveren... Al helemaal als je releasedag 2 dagen geleden is 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door bjorntju op 30-03-2016 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

bjorntju schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:35:
[...]

Grote kans ja, snap alleen niet waarom het zo moeilijk is om je backers een update te geven. Ze laten iedereen maar in het donker zitten nu. Is het nou zoveel moeite om even een korte tweet/mail/whatever uit te sturen met dat de pre-orders wat later zijn? Je zal toch zeggen dat een beetje fatsoenlijk bedrijf wel weet wanneer ze hun producten kunnen uitleveren... Al helemaal als je releasedag 2 dagen geleden is 8)7
Dat is echt onbegrijpelijk..

Al vind ik de communicatie van HTC ook nog wel het nodige te wensen laten. Ik zou nou wel eens een ongeveer verzenddatum willen weten voor wave 2. Sowieso kan ik me niet voorstellen of ze niet tot enkele dagen exact aan kunnen geven wat we nu van wave 1 kunnen verwachten qua afrekening en verzenddatum. Geef gewoon een tijdsframe van tussen dan en dan. Dan is iedereen weer rustig. Scheelt een hoop berichten richting helpdesks, oftewel dat bespaart gewoon geld en is goed voor de klanttevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
Wave 1 is al bekend, die worden 5 april afgeleverd. De verzenddatum interesseert me dan niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

DarthSjaak schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:52:
Wave 1 is al bekend, die worden 5 april afgeleverd. De verzenddatum interesseert me dan niet zo veel.
Ah als wave 2'er heb ik dat gemist denk ik. Wist niet dat er al zo'n concrete datum was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
Isniedood schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:08:
[...]

Ah als wave 2'er heb ik dat gemist denk ik. Wist niet dat er al zo'n concrete datum was.
Waarschijnlijk komt er voor wave 2 ook wel een concrete datum.

Ik vind het trouwens wel heel knap gedaan, dat ze bij HTC een delivery date hebben en niet een shipping date. Iedereen (in wave 1) krijgt 5 april een pakje ipv dat in Amerika iedereen er al een heeft en wij hier nog zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefboy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03-2024
Heeft er iemand al vernomen wanneer en waar hij in de winkel ligt? de full commercial launch zou ook voor april staan.

Ik zit ' helaas' ook in de 2e wave omdat ik blijkbaar net een minuutje te laat was. Als hij eerder in de winkel ligt dat dat ik hem opgestuurd krijg denk ik dat ik deze pre-order gewoon cancel en hem in de winkel haal. Dan maar zonder die 3 launch titles er ' gratis' bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Jefboy schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:31:
Heeft er iemand al vernomen wanneer en waar hij in de winkel ligt? de full commercial launch zou ook voor april staan.

Ik zit ' helaas' ook in de 2e wave omdat ik blijkbaar net een minuutje te laat was. Als hij eerder in de winkel ligt dat dat ik hem opgestuurd krijg denk ik dat ik deze pre-order gewoon cancel en hem in de winkel haal. Dan maar zonder die 3 launch titles er ' gratis' bij.
Kan het me niet voorstellen dat ze eerder in de winkel liggen. Dan heeft pre-orderen namelijk helemaal geen zin, bovendien is pre-orderen waarschijnlijk nog duurder ook. Ik hoop wel met je mee verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefboy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03-2024
Kan het me niet voorstellen dat ze eerder in de winkel liggen. Dan heeft pre-orderen namelijk helemaal geen zin, bovendien is pre-orderen waarschijnlijk nog duurder ook. Ik hoop wel met je mee verder!
Ben ik het niet helemaal mee eens :)

Volgens mij bestaat het pre-order voordeel alleen uit het feit dat je 3 games gratis krijgt (Tiltbrush, fantastic contraptions en Job Simulator). Immers moeten mensen die nu ' pre-orderen' wachten tot mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Jefboy schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:29:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens :)

Volgens mij bestaat het pre-order voordeel alleen uit het feit dat je 3 games gratis krijgt (Tiltbrush, fantastic contraptions en Job Simulator). Immers moeten mensen die nu ' pre-orderen' wachten tot mei.
Naja en dat je het dus eerder zou krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Oh shit dit ziet er een stuk vetter uit dan ik dacht _O_

YouTube: The Gallery: Call of the Starseed - HTC Vive Launch Trailer

Die ga ik wel kopen op de launch denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Wow, ziet er zeker gaaf uit. Jammer dat er nog niet bij staat hoeveel de game kost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ok, dit is serieus cool:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
Briljant, hopelijk straks ook in meer spellen. Zou perfect zijn voor fantastic contraption.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe weet je of je in de eerste of tweede wave zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
dit even invullen en kiezen voor subject shipping
https://shop.eu.htc.com/D...ThemeID=39873600&Env=BASE

binnen 3 minuten antwoord (in mijn geval)

dus subject: shipping question
en when will my order arrive

[ Voor 13% gewijzigd door in2duhCore op 30-03-2016 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg een vage autoreply terug, maar lees wel dit in de info:

Product Name: VIVE Kit - April Shipment - Netherlands - Part 1

Houdt part 1 in dat ik in de eerste wave zit? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
ja dan zit je in de eerste wave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
Aangezien dit de eerste versie is van een "nieuwe" technologie valt er nog veel te verbeteren. Volgende generaties zullen waarschijnlijk bijvoorbeeld foveated rendering ondersteunen dmv eye tracking. Maar iets als de resolutie zal waarschijnlijk nog een poos op dit niveau blijven ivm de GPU bottleneck.
Wanneer verwachten jullie de volgende versie?
Tegenwoordig wordt bijna alles jaarlijks geupdate, maar denken jullie dat dat met een product als de vive ook gaat gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
https://www.reddit.com/r/...ex_tracking_notification/

Eerste Vives worden verzonden! In dit geval Australië. EU zal vandaag of morgen wel komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
mcbacon0 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:25:
Aangezien dit de eerste versie is van een "nieuwe" technologie valt er nog veel te verbeteren. Volgende generaties zullen waarschijnlijk bijvoorbeeld foveated rendering ondersteunen dmv eye tracking. Maar iets als de resolutie zal waarschijnlijk nog een poos op dit niveau blijven ivm de GPU bottleneck.
Wanneer verwachten jullie de volgende versie?
Tegenwoordig wordt bijna alles jaarlijks geupdate, maar denken jullie dat dat met een product als de vive ook gaat gebeuren?
Ik denk dat we binnen 1 a 2 jaar wel een nieuwe versie kunnen verwachten. En met foveated rendering is een hogere resolutie ook geen probleem meer (zelfs met de huidige GPU hardware).

Mits het nu een beetje succesvol wordt, natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

DarthSjaak schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:32:
[...]

Ik denk dat we binnen 1 a 2 jaar wel een nieuwe versie kunnen verwachten. En met foveated rendering is een hogere resolutie ook geen probleem meer (zelfs met de huidige GPU hardware).

Mits het nu een beetje succesvol wordt, natuurlijk.
Holy moly dat is snel zeg! Snel wave 1 er doorheen loodsen en meteen wave 2 erachteraan klotsen :+

De snelheid waarmee dit gaat is wel hoopgevend trouwens.
bjorntju schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:27:
https://www.reddit.com/r/...ex_tracking_notification/

Eerste Vives worden verzonden! In dit geval Australië. EU zal vandaag of morgen wel komen!
Ik denk op z'n vroegst na 2 jaar. Het is een te duur stukje hardware om eerder te vervangen. Ik verwacht eerder add-ons. Bijvoorbeeld wireless. Maybe andere remotes, handschoenen etc. Bovendien verwacht ik dat ze zich gaan richten op het terug brengen van de kosten. Dat lijkt mij stap 2.

[ Voor 69% gewijzigd door Isniedood op 31-03-2016 10:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
HTC Vive setup tools is te downloaden.
http://www.htcvive.com/us/setup/

En setup video's op youtube.

Pick Play Area

Mount Base Stations
[YouTube: https://youtu.be/9iSyH6zAN3g]

Set up Vive headset
[YouTube: https://youtu.be/dHz9N1J5XcM]

SteamVR Room Setup

[ Voor 15% gewijzigd door Toet3r op 31-03-2016 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Is er iets bekend over hoe lang de kabels tussen link box en pc kunnen zijn? Mijn bureau en pc staan nu effectief 10m (kabellengte) van mijn VR ruimte. Ik heb twee opties: of mijn pc verplaatsen en mijn werkplek op dezelfde plek houden dmv lange kabels, of de Vive met lange kabels aansluiten. De laatste optie heeft de voorkeur aangezien dat waarschijnlijk het goedkoopst uitpakt, maar dan moet het natuurlijk wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Phehistyr schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:52:
Is er iets bekend over hoe lang de kabels tussen link box en pc kunnen zijn? Mijn bureau en pc staan nu effectief 10m (kabellengte) van mijn VR ruimte. Ik heb twee opties: of mijn pc verplaatsen en mijn werkplek op dezelfde plek houden dmv lange kabels, of de Vive met lange kabels aansluiten. De laatste optie heeft de voorkeur aangezien dat waarschijnlijk het goedkoopst uitpakt, maar dan moet het natuurlijk wel werken.
Ha ja dan zou ik mijn PC op zolder hebben en mijn vive in de woonkamer. Ik ben benieuwd of je tegen latency problemen aan gaat lopen.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
WillemAtHome schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:23:
[...]

Ha ja dan zou ik mijn PC op zolder hebben en mijn vive in de woonkamer. Ik ben benieuwd of je tegen latency problemen aan gaat lopen.
Latency door alleen de kabellengte kan wel, maar dat merk je pas als de kabels kilometers lang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 11:34
Lol, ik ben dus niet de enige met dit 1st world probleem... xD

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Toet3r schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:10:
HTC Vive setup tools is te downloaden.
http://www.htcvive.com/us/setup/

En setup video's op youtube.

Pick Play Area
[video]

Mount Base Stations
[video]

Set up Vive headset
[video]

SteamVR Room Setup
[video]
Jammer dat er geen filmpje van de headstraps bijzit. Ben benieuwd hoe je hem het beste op maat kan maken. Wat ze aanraden qua hoe strak je hem aantrekt ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Isniedood schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:01:
[...]

Jammer dat er geen filmpje van de headstraps bijzit. Ben benieuwd hoe je hem het beste op maat kan maken. Wat ze aanraden qua hoe strak je hem aantrekt ed.
Heb er wel een filmpje over gezien. Daarin lieten ze zien dat je beste de headset eerst kan opzetten en dan een voor een de headstraps link/rechts/bovenop verstellen.

De headset opzetten kan je beste doen door eerst hem en dan de headstrap over je hoofd te trekken. Op deze manier komen de lenzen niet tegen je haar en voorhoofd en worden de lensen dus niet vettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Bij Amerikaanse creditcards wordt het bedrag nu ook afgeschreven. We komen steeds dichterbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
en daar gaat gelijk ook een hoop mee mis. r/vive staat vol met berichten dat banken de transactie blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Misschien is het wel een geluk bij een 'ongeluk' dat ik in de tweede wave zit. Dan kan ik mogelijk nog problemen met de creditcard voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Las het ja, maar als het goed is proberen ze nog een tweede keer te chargen.

Hoop zelf ook niet in de problemen te komen. Betaal zelf met een 3Vcard (zo'n prepaid creditcard). Wilde oorspronkelijk via PayPal betalen, maar daar is mijn bankrekening geblokkeerd omdat ik héél lang geleden, toen ik iets van 12 was ofzo, iets fout heb gedaan (weet niet eens meer wat precies) en nu dus mijn bankrekening geblokkeerd is. Ben daar ook nooit meer achteraan gegaan omdat ik het eigenlijk nooit gebruikte. Misschien maar eens een keer bellen :P

Nu kon ik wel een nieuw paypal account aanmaken en dan via iDeal opwaarderen, maar omdat ik niet mijn eigen bankrekening kan koppelen wegens de blokkade, heb je een beperkt limiet van wat je kon uitgeven dacht ik. Dus maar een 3Vcard gebruikt die ik toch nog had liggen van een hele tijd geleden.

Had 3V vorige week nog opgebeld voor de zekerheid om te vragen of er eventuele moeilijkheden konden ontstaan als ik een groot bedrag wilde betalen. Volgens de vrouw aan de telefoon moet dat geen enkel probleem zijn, mits er voldoende op staat. Dus ik ben benieuwd :P

[edit]

ADR1FT krijgt HTC Vive support in mei: http://steamcommunity.com...detail/820027100183310584

[ Voor 12% gewijzigd door bjorntju op 31-03-2016 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

Mooi! Was anders rot geweest, weer een aardig spel mis te lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 19:32
TNJ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:00:
[...]

Mooi! Was anders rot geweest, weer een aardig spel mis te lopen.
Maar het krijgt geen motion controls, dus niet interessant.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:51

Comgenie

Soms heb je dat

Inmiddels is de EU ook aan de beurt. Vaarwel 972 euro van mijn creditcard. :P

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yes, ik ook! Nog nooit zo blij geweest met 972 afgeschreven euro's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-06 14:54
Is dat nu pas afgeschreven bij jullie?

Ik ben het al zeker 2 weken kwijt.. xD

Heb betaald via Paypal (ofja, eigk heeft paypal betaald voor mij :9)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Mod voor de Java versie van Minecraft die ondersteuning voor de Vive toevoegt:

Met teleportatie om de misselijkheid tegen te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Comgenie schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 01:41:
Inmiddels is de EU ook aan de beurt. Vaarwel 972 euro van mijn creditcard. :P
Anoniem: 120873 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 06:53:
Yes, ik ook! Nog nooit zo blij geweest met 972 afgeschreven euro's!
Hier ook! Hype *O* *O* *O*

[ Voor 31% gewijzigd door bjorntju op 01-04-2016 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Allemaal eerste levering zeker? Toevallig via ING creditcard? Dan kan ik ook wat geruster slapen de komende weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik heb een ING CC! Er stond aan het begin van de dag te weinig geld op m'n lopende rekening en vandaag wordt waarschijnlijk de CC afgeschreven: dikke stress op de vrijdagochtend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Het verloopt echt best wel soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Nu maar hopen dat hij vandaag of morgen verzonden wordt, anders wordt dinsdag wel moeilijk te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O nee, denk je? Ik ga nu helemaal uit van dinsdag. Jump on the hypetrain! oOo oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
bjorntju schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:53:
Nu maar hopen dat hij vandaag of morgen verzonden wordt, anders wordt dinsdag wel moeilijk te halen :P
Maandag verzenden en dinsdag bezorgen is ook nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Anoniem: 120873 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:36:
O nee, denk je? Ik ga nu helemaal uit van dinsdag. Jump on the hypetrain! oOo oOo oOo
Ze worden als het goed is verstuurd uit de Czech Republic. Als ze hem pas maandag versturen heb je hem dinsdag nog niet binnen denk ik :P Nu hebben we wel meer dan 70 euro betaald voor shipping dus ik mag hopen dat het niet meer dan twee dagen gaat duren. Het is als het goed is wel Express shipping en bij het bestellen stond ook een levertijd van 1 á 2 werkdagen op het moment dat hij verzonden wordt, dus we zullen zien.

[ Voor 15% gewijzigd door bjorntju op 01-04-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

bjorntju schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:40:
[...]

Ze worden als het goed is verstuurd uit de Czech Republic. Als ze hem pas maandag versturen heb je hem dinsdag nog niet binnen denk ik :P Nu hebben we wel meer dan 70 euro betaald voor shipping dus ik mag hopen dat het niet meer dan twee dagen gaat duren. Het is als het goed is wel Express shipping en bij het bestellen stond ook een levertijd van 1 á 2 werkdagen op het moment dat hij verzonden wordt, dus we zullen zien.
Ik verwacht dat het met een prive chauffeur bezorgd wordt :)

Pagina: 1 ... 5 ... 31 Laatste

Let op:
Alles rondom bestellingen en leveringen van de HTC Vive kan in dit topic:

[HTC Vive] Bestelling & Levering