Las het ja, maar als het goed is proberen ze nog een tweede keer te chargen.
Hoop zelf ook niet in de problemen te komen. Betaal zelf met een 3Vcard (zo'n prepaid creditcard). Wilde oorspronkelijk via PayPal betalen, maar daar is mijn bankrekening geblokkeerd omdat ik héél lang geleden, toen ik iets van 12 was ofzo, iets fout heb gedaan (weet niet eens meer wat precies) en nu dus mijn bankrekening geblokkeerd is. Ben daar ook nooit meer achteraan gegaan omdat ik het eigenlijk nooit gebruikte. Misschien maar eens een keer bellen
Nu kon ik wel een nieuw paypal account aanmaken en dan via iDeal opwaarderen, maar omdat ik niet mijn eigen bankrekening kan koppelen wegens de blokkade, heb je een beperkt limiet van wat je kon uitgeven dacht ik. Dus maar een 3Vcard gebruikt die ik toch nog had liggen van een hele tijd geleden.
Had 3V vorige week nog opgebeld voor de zekerheid om te vragen of er eventuele moeilijkheden konden ontstaan als ik een groot bedrag wilde betalen. Volgens de vrouw aan de telefoon moet dat geen enkel probleem zijn, mits er voldoende op staat. Dus ik ben benieuwd
[edit]
ADR1FT krijgt HTC Vive support in mei:
http://steamcommunity.com...detail/820027100183310584
[
Voor 12% gewijzigd door
bjorntju op 31-03-2016 20:46
]