Ik heb net mijn PC vervangen door een nieuwe, mijn oude PC wil ik nu gaan verplaatsen naar de bioscoop kamer om hem aan te sluiten op mijn beamer. Ik zit er nu heel sterk aan te denken om er ook een HTC Vive op aan te gaan sluiten. In deze kamer heb ik een vrije ruimte van ongeveer 3 bij 3 en hoge kasten (waar mijn DVD's in staan) om de lighthouses in te plaatsen, lijkt dus een goede omgeving.
2 vragen:
- moeten de lighthouses echt "omlaag" kijken of kun je ze ook gewoon plaatsen op een horizontale plank?
- ik heb nu een i5 4670 met een GTX770 in mijn oude PC zitten. De videokaart zal ik gaan vervangen om hem VR ready te maken, de i5 is voldoet nog wel?? En qua videokaart, is een gtx 1060 voldoende (zou het wel moeten zijn volgens de requirements) of kun je vanwege wat headroom toch beter een gtx 1070 aanschaffen?
2 vragen:
- moeten de lighthouses echt "omlaag" kijken of kun je ze ook gewoon plaatsen op een horizontale plank?
- ik heb nu een i5 4670 met een GTX770 in mijn oude PC zitten. De videokaart zal ik gaan vervangen om hem VR ready te maken, de i5 is voldoet nog wel?? En qua videokaart, is een gtx 1060 voldoende (zou het wel moeten zijn volgens de requirements) of kun je vanwege wat headroom toch beter een gtx 1070 aanschaffen?
[ Voor 4% gewijzigd door breagor op 05-08-2016 22:56 ]