Het menu blijft inderdaad zwevend. De positie is gebaseerd op de kijkrichting op het moment van opstarten volgens mij. Je kunt bij VR-instellingen (uit m'n hoofd gezegd) instellen wanneer je kijkrichting gereset wordt.BSTNjitRam schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:39:
[...]
Ik heb Project Cars gisteren aangeschaft en met wat gedoe heb ik beeld gekregen in de Vive. Echter was dit enkel een "zwevend scherm" waarin in het menu van Project Cars kon zien. Was dit bij jou ook het geval?
Het spel zelf heb ik nog niet geprobeerd. Nadat ik beeld kreeg in de Vive heb ik mijn stuurtje aangesloten en vervolgens crasht Project Cars bij het opstarten. Vanavond maar eens stuurtje en het spel testen zonder de Vive, wellicht is de game gewoon niet happig op mijn stuur...
Ik bedien het menu met de pijltjes toetsen of zet de Vive pas op als ik echt in game zit.
Via de control instellingen in Project Cars zelf kun je een knop instellen om je beeld te centreren (kan ook via steamVR met je Vive controller, maar dat is minder handig vind ik). Dat moet je bij elke race even doen.
Ik heb een knop op m'n G25 ingesteld, die kun je altijd makkelijk vinden. Probeer in game ook verschillende views, er zijn namelijk meerder cockpit views, de ene werkt beter dan de andere.
Wat voor stuur heb je? Je moet het wel voor opstarten van het spel aangesloten hebben, anders herkent Project Cars 'm niet.
Probeer het eerst eens zonder Vive zou ik zeggen, dat is sowieso handiger voor het instellen van je controls e.d.
Heb je alle instructies van Revive gevolgd? Bij mij werkte het allemaal in één keer namelijk.
Stel alle grafische instellingen laag in, die hebben namelijk alleen invloed op het beeld op je beeldscherm zover ik kan zien.
Succes ermee en als je vragen hebt hoor ik het wel, mag eventueel ook via PB als het teveel wordt voor dit topic
[ Voor 6% gewijzigd door Racierox op 04-05-2016 10:16 ]