A6000 2ehands gekocht.
Ik heb net de firmware op de A6000 geupdate naar versie 2. Wat ik vreemd vond was dattie de SD kaart niet meer kon lezen na het updaten van de firmware. Die heb ik dus maar weer eens geformatteerd.
Ik had toevallig de SEL50f18 erop zitten en zag ik dat er ook een ver 2 lens update was voor de SEL50f18 in combinatie met de A6000. Deze staat er nu ook op. Ging niet 123 heel makkelijk, je moest de batterij eruit halen op het laatst? Waarom niet gewoon uitzetten? Vergeten de USB verbinding netjes vooraf te sluiten. Alles lijkt goed, hij geeft aan Ver.02 voor de lens.
Zou de 50mm lens nu echt sneller focussen, hunten doet ie nog steeds. Iemand dit proces eerder ook doorgegaan?
Helpt dit ook potentieel voor de Sigma EX DN 30mm lens?
Hij kan nu ook XVCA-S video opnemen maar mijn Sandisk Extreme (60MB/s) blijkt niet snel genoeg te zijn???
Ik heb trouwens een grijze, ziet er mooi uit, ook met het zwarte 30mm Sigma lensje erop. Waarom die foto niet bij de topic start, zwarte camera's zijn saai
Ik mis het lenskapje ALC-F405S en de eyecup FDA-EP10. Op ebay worden die aangeboden maar zijn die echt? Waar kan je die het beste kopen?
jayjey wijzigde deze reactie 03-01-2016 15:13 (41%)