Ik begrijp dat sommige mensen zo kunnen denken maar ik ben er niet zo bang voor allemaal.quote:loekf2 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:28:
[...]
Zou zelf nooit een camera rugtas kopen. Je valt op (meer kans dat ze je beroven in bepaalde landen) en die dingen zijn vaak niet 100% waterdicht. Te vaak mensen op vakantie meegemaakt die met een dure camera in een camera rugtas (van bv. Lowpro) gaan hiken en met een tas vol water terugkomen. Ik heb zelf een tasje van Lowpro (dacht ik) waar een A6000 met kitlens (en voorheen een 5N met kitlens) inpast + SEL55210 lens. Die gaat dan onderin een Deuter Alpine 30L rugzak. Die rugzak met regenhoes is echt waterdicht, nooit problemen gehad, ook niet in een tropische hoosbui of hele dag in de regen lopen.

Ik loop liever met dit compacte tasje waar je de camera snel uithaalt dan met een 30l rug zag waar weer een tas in zit met de camera..
Dit heb Ik namelijk afgelopen 4 weken vakantie gedaan omdat ik ging backpacken en ik dan als tweede tas liever die 30l tas mee had dan de vanguard

Maar baalde er wel van dat ik de vanguard niet had meegenomen

PSN : X-Wickedm3n-X