Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Audi topic - Deel 5 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 110 ... 115 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Jhonna
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 13-06 22:20
Spinez0r schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:22:
[...]

Ik herken wel een beetje wat je zegt, het voelt echt alsof je hem erin "klikt" inderdaad.

Ik heb me er eerlijk gezegd nooit aan gestoord.
Kan ik het dan zien als "normaal" of als een defect dat eigenlijk niet normaal is maar geen invloed heeft verder? Mijn autokennis is zelf heel miniem ;) maar ik wil geen A1 kopen met een kapotte schakelbak uiteraard!

Ik stoor er mij ook niet aan hoor, heb alleen schrik dat het een defect is wat in de toekomst misschien erger kan worden. Mocht t normaal zijn dan boeit t me echt niet.

[Voor 15% gewijzigd door Jhonna op 22-02-2021 23:28]

• Spinez0r
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:20

Spinez0r

They call me Mike.

Jhonna schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:25:
[...]

Kan ik het dan zien als "normaal" of als een defect dat eigenlijk niet normaal is maar geen invloed heeft verder? Mijn autokennis is zelf heel miniem ;) maar ik wil geen A1 kopen met een kapotte schakelbak uiteraard!

Ik stoor er mij ook niet aan hoor, heb alleen schrik dat het een defect is wat in de toekomst misschien erger kan worden. Mocht t normaal zijn dan boeit t me echt niet.
Wat is de KM stand van de A1?

Ik heb zelf een A1 met 40.000 KM op de teller.

Nu heb ik sinds vandaag een leenauto (Ook A1) met 500KM op de teller, en je merkt wel dat in de loop van de tijd e.e.a. Wat meer speling krijgt (of soepeler loopt, net hoe je het wil zien)

Zo voelt de schakelpook minder “losjes”, maar dat is opzich ook wel logisch, na 40.000KM is er aardig wat geschakeld.

• Ragdoll
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:10

Ragdoll

excommunicado

Spinez0r schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:00:
Oef, sinds vandaag een ziek hard ratelend/kloppend geluid in mn A1 zitten. Wordt ik niet vrolijk van.

Tikken/ratelen is gekoppeld aan het toerental.

YouTube: A1 TFSI Knocking

Maandag gaat hij naar de Garage. Iemand dit dit kent?

Waterniveau is in orde
Watertemp is in orde
Olietemp is in orde
Oliepeil is in orde
Oliedruk is in orde

Tja....
Wat voor een blok precies? 1.0?

• Jhonna
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 13-06 22:20
Spinez0r schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:36:
[...]

Wat is de KM stand van de A1?

Ik heb zelf een A1 met 40.000 KM op de teller.

Nu heb ik sinds vandaag een leenauto (Ook A1) met 500KM op de teller, en je merkt wel dat in de loop van de tijd e.e.a. Wat meer speling krijgt (of soepeler loopt, net hoe je het wil zien)

Zo voelt de schakelpook minder “losjes”, maar dat is opzich ook wel logisch, na 40.000KM is er aardig wat geschakeld.
15K km, 2 jaar oud. Het is wel de 30TFSI (1.0 blok dus, 116pk) Goed onderhouden opzich.. Gekke is dat het alleen bij versnellig 2 is, al de rest is echt butter smooth.

[Voor 18% gewijzigd door Jhonna op 22-02-2021 23:45]

• Spinez0r

Spinez0r

They call me Mike.

Ragdoll schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:39:
[...]

Wat voor een blok precies? 1.0?
Correct. 25 TFSI met 96 pk.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Nu online
Ik zit erover te denken om mijn A3 in te gaan ruilen voor een A5. Is die automaat een beetje betrouwbaar? Zal gaan om een model vanaf 2017 met ongeveer 50k tot 65k op de teller.

• Ben.Hahlen
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16:25
Sinds gisteren problemen met de MyAudi app, die niet de status van de auto kan ophalen, verwarming aanzetten, etc...
Iemand ook problemen? Of is het mijn auto?

Blog

• WasBak
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Ben.Hahlen schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:24:
Sinds gisteren problemen met de MyAudi app, die niet de status van de auto kan ophalen, verwarming aanzetten, etc...
Iemand ook problemen? Of is het mijn auto?
Werkt hier gewoon gelukkig.
Veel problemen mee gehad, maar sinds de auto bij de dealer is geweest werkt het goed.

• Ben.Hahlen
WasBak schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:34:
[...]

Werkt hier gewoon gelukkig.
Veel problemen mee gehad, maar sinds de auto bij de dealer is geweest werkt het goed.
Wat heeft de dealer gedaan dan, dat het weer werkt?

Blog

• WasBak
  • Niet online
Ben.Hahlen schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:39:
[...]

Wat heeft de dealer gedaan dan, dat het weer werkt?
Het verbindingskastje intern een reset gegeven, maar ik kon al ruim 2 maanden niet verbinden met de auto. De auto gaf aan dat de accu in spaarstand stond.

• Rainesh
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:40
NotSoSteady schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:57:
Ik zit erover te denken om mijn A3 in te gaan ruilen voor een A5. Is die automaat een beetje betrouwbaar? Zal gaan om een model vanaf 2017 met ongeveer 50k tot 65k op de teller.
Veel betere bak dan de DQ200 in de A3. Natte koppeling versie zit in de A5.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• NotSoSteady
  • Nu online
Rainesh schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 23:10:
[...]

Veel betere bak dan de DQ200 in de A3. Natte koppeling versie zit in de A5.
Top, heb nu een schakelbak dus daar heb ik geen ervaring mee.

• Ben.Hahlen
WasBak schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 15:46:
[...]

Het verbindingskastje intern een reset gegeven, maar ik kon al ruim 2 maanden niet verbinden met de auto. De auto gaf aan dat de accu in spaarstand stond.
Hmmm... Nog steeds geen verbinding, hoewel een navigatie-route van de app naar de auto vanochtend wel verzonden werd... Ik krijg alleen verder geen updates binnen.

Ik sta nu aan de laadpaal en moet straks weer een "grote" afstand rijden (op en neer naar Haarlem, dus zo ongeveer 150KM), dus misschien dat ie daarna het weer doet... Hoop ik.

Blog

• WasBak
  • Niet online
Ben.Hahlen schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:59:
[...]

Hmmm... Nog steeds geen verbinding, hoewel een navigatie-route van de app naar de auto vanochtend wel verzonden werd... Ik krijg alleen verder geen updates binnen.

Ik sta nu aan de laadpaal en moet straks weer een "grote" afstand rijden (op en neer naar Haarlem, dus zo ongeveer 150KM), dus misschien dat ie daarna het weer doet... Hoop ik.
Heb je wel je Google Maps navigatie, of is die niet beschikbaar?
Kan je de shop bereiken of andere online diensten in de auto?

Als dat niet zo is, zou ik even de dealer bellen namelijk.

Dit is ook wel een goede bron van informatie overigens:
https://www.facebook.com/groups/etron.benelux/

[Voor 7% gewijzigd door WasBak op 24-02-2021 09:22]

• Ben.Hahlen
WasBak schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:20:
[...]

Hmm, dat heb ik nog niet geprobeerd, straks ff testen...
Volgens de MyAudi site staat dat aan en die roept "De auto is verbonden"...

Blog

• WasBak
  • Niet online
Ben.Hahlen schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:26:
[...]

Hmm, dat heb ik nog niet geprobeerd, straks ff testen...
Volgens de MyAudi site staat dat aan en die roept "De auto is verbonden"...
Ik durf niet te zeggen of ik dat ook had. Volgens mij kan het verwijderen en opnieuw installeren van de app op je telefoon ook weleens helpen.

• Ben.Hahlen
WasBak schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:28:
[...]

Ik durf niet te zeggen of ik dat ook had. Volgens mij kan het verwijderen en opnieuw installeren van de app op je telefoon ook weleens helpen.
Helaas... Heeft niks geholpen. Ook nog de data-verbinding in de auto aan en uit gezet, maar ook dat werkte niet.
Volgende is om te proberen weer opnieuw in te loggen in de auto met mijn account, misschien dat dat helpt.
WasBak schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:20:
[...]

De shop kon ik niet zo snel vinden in de auto... Heb wel het aankopen menu, maar daar staat niks in.
Het weer deed het overigens wel gewoon en het navigatie doel wat ik verzonden had was ook "gewoon" aangekomen...
De auto op Satelliet weergave zetten werkte ook én hij gaf het "online" icoontje.

Blog

• WasBak
  • Niet online
Ben.Hahlen schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:01:
[...]

De shop kon ik niet zo snel vinden in de auto... Heb wel het aankopen menu, maar daar staat niks in.
Het weer deed het overigens wel gewoon en het navigatie doel wat ik verzonden had was ook "gewoon" aangekomen...
De auto op Satelliet weergave zetten werkte ook én hij gaf het "online" icoontje.
Als weer het wel doet dan is het wat anders, dat had ik niet namelijk.

• Spinez0r

Spinez0r

They call me Mike.

Spinez0r schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:00:
Oef, sinds vandaag een ziek hard ratelend/kloppend geluid in mn A1 zitten. Wordt ik niet vrolijk van.

Tikken/ratelen is gekoppeld aan het toerental.

YouTube: A1 TFSI Knocking

Maandag gaat hij naar de Garage. Iemand dit dit kent?

Waterniveau is in orde
Watertemp is in orde
Olietemp is in orde
Oliepeil is in orde
Oliedruk is in orde

Tja....
Nou, Auto is terug van de dealer.

Nieuwe kleppendeksel en een nieuwe bout in m'n nokkenas-versteller.

Blijkbaar was er een bout losgekomen in de nokkenas-versteller, welke toen huis is gaan houden in m'n kleppendeksel.

Gelukkig geen verdere schade geconstateerd aan de motor 8)

NU weer lekker rondkachelen met een stille motor.

• Ben.Hahlen
WasBak schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:17:
[...]

Als weer het wel doet dan is het wat anders, dat had ik niet namelijk.
...en gistermiddag kreeg ik ineens een melding van de app dat het laden was afgerond en nu werkt alles weer... 8)7

Blog

• Tacticus
  • Registratie: juli 2020
  • Niet online
Ik ben van plan om mijn kenteken vast te schroeven met diefstal bouten, worden gemonteerd door een externe bedrijf. Maar is het ook aan te raden om je kenteken vast te schroeven in je kofferbak? ik hoor namelijk wel is verhalen over dat het kan gaan roesten etc. Het gaat om een sedan.

• Hulliee
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Tacticus schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:43:
Ik ben van plan om mijn kenteken vast te schroeven met diefstal bouten, worden gemonteerd door een externe bedrijf. Maar is het ook aan te raden om je kenteken vast te schroeven in je kofferbak? ik hoor namelijk wel is verhalen over dat het kan gaan roesten etc. Het gaat om een sedan.
Waarom doe je dat? Worden die zo vaak bij jou gestolen?

• Tacticus
  • Registratie: juli 2020
  • Niet online
Hulliee schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:42:
[...]

Waarom doe je dat? Worden die zo vaak bij jou gestolen?
In mijn buurt wel ja ;)

• ThaddeusX
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 22:41
Valt Audi onder hetzelfde "premium" categorie als BMW / Mercedes?

Want qua prijzen is het net zo duur merk ik.

• GeeMoney
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:37
ThaddeusX schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:32:
Valt Audi onder hetzelfde "premium" categorie als BMW / Mercedes?

Want qua prijzen is het net zo duur merk ik.
Zijn vaak redelijk aan elkaar gewaagd inderdaad.
Tsja, wat is duur? Alles is relatief :9 .

• ThaddeusX
GeeMoney schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:33:
[...]

Zijn vaak redelijk aan elkaar gewaagd inderdaad.
Tsja, wat is duur? Alles is relatief :9 .
Als ik bijv kijk naar de nieuwe A1 vanaf 2018 is een kale Audi goedkoper ja maar als je een S line pakketje wil met wat standaard opties benje net zo duur uit als een Mercedes A klasse met AMG pakket met alles erop en eraan.

Terwijl je voor dat prijs een A3 mag verwachten.

Maar de oude A3 zien er te oud uit vergeleken met bijv een Mercedes A klasse vanaf 2018.
De nieuwe A3 vanaf 2020 is mooi maar nog niet betaalbaar ivm afschrijving wat nog plaats moet vinden.

[Voor 21% gewijzigd door ThaddeusX op 02-03-2021 12:40]

• GeeMoney
ThaddeusX schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:35:
[...]

Als ik bijv kijk naar de nieuwe A1 vanaf 2018 is een kale Audi goedkoper ja maar als je een S line pakketje wil met wat standaard opties benje net zo duur uit als een Mercedes A klasse met AMG pakket met alles erop en eraan.

Terwijl je voor dat prijs een A3 mag verwachten.

Maar de oude A3 zien er te oud uit vergeleken met bijv een Mercedes A klasse vanaf 2018.
De nieuwe A3 vanaf 2020 is mooi maar nog niet betaalbaar ivm afschrijving wat nog plaats moet vinden.
Klopt, de nieuwe A1 is ook wel echt een stuk ruimer en volwassener geworden dan de voorgaande versies.
En voor de A3 geldt hetzelfde natuurlijk, als je die wat aankleed zit je zo op 45-50k.
Ik heb een mooie A1 voor mijn vrouw gekocht afgelopen december en die had een cataloguswaarde van een kleine 39k en ws een jaar oud en gekocht voor 25k. Afschrijving is het eerste jaar ook groot dus een model op de kop tikken van 1 jaar oud loont dan wel.
Ik heb ook naar een goed aangeklede A3 gekeken maar dan was die minimaal 2-3 jaar ouder dan de A1 en minder rijk in de opties en veel meer kilometers.

[Voor 6% gewijzigd door GeeMoney op 02-03-2021 13:01]

• ThaddeusX
GeeMoney schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:00:
[...]

Klopt, de nieuwe A1 is ook wel echt een stuk ruimer en volwassener geworden dan de voorgaande versies.
En voor de A3 geldt hetzelfde natuurlijk, als je die wat aankleed zit je zo op 45-50k.
Ik heb een mooie A1 voor mijn vrouw gekocht afgelopen december en die had een cataloguswaarde van een kleine 39k en ws een jaar oud en gekocht voor 25k. Afschrijving is het eerste jaar ook groot dus een model op de kop tikken van 1 jaar oud loont dan wel.
Ik heb ook naar een goed aangeklede A3 gekeken maar dan was die minimaal 2-3 jaar ouder dan de A1 en minder rijk in de opties en veel meer kilometers.
Hoe bevalt de nieuwe A1 ?

Mocht ik interesse hebben zou ik alleen voor de "Pro Line S" versie gaan. Die ziet er wel echt sportief/stoer uit.

Maar die kosten ook tussen de 25 en 30 duizend ja 8)7 een occasion van 2018 \ 2019.

• Spinez0r

Spinez0r

They call me Mike.

ThaddeusX schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:17:
[...]

Hoe bevalt de nieuwe A1 ?

Mocht ik interesse hebben zou ik alleen voor de "Pro Line S" versie gaan. Die ziet er wel echt sportief/stoer uit.

Maar die kosten ook tussen de 25 en 30 duizend ja 8)7 een occasion van 2018 \ 2019.
Ik vond het verschil tussen de A1 zonder s-line exterieur pakket en het S-line exterieur eigenlijk vrij klein.

Het is een andere voorbumper met iets meer lijntjes, een diffuser op de achterbumper en een spoiler met een kleine verlaging er in (soort deuk).

Ik heb zelf de A1 epic edition, deze heeft het zwarte-optiek pakket en de door-blades en ik heb niet 't idee dat de buitenkant nou aanzienlijk minder "sportief" oogt, maar ik ben misschien niet geheel objectief :+

• GeeMoney
Spinez0r schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:46:
[...]

Ik vond het verschil tussen de A1 zonder s-line exterieur pakket en het S-line exterieur eigenlijk vrij klein.

Het is een andere voorbumper met iets meer lijntjes, een diffuser op de achterbumper en een spoiler met een kleine verlaging er in (soort deuk).

Ik heb zelf de A1 epic edition, deze heeft het zwarte-optiek pakket en de door-blades en ik heb niet 't idee dat de buitenkant nou aanzienlijk minder "sportief" oogt, maar ik ben misschien niet geheel objectief :+
Ik ben het met je eens. Ook voor mijn vrouw geen S-line edition maar wel zwart optiek en een hoop andere zaken waar je tijdens het rijde wel zelf plezier van hebt :P

@ThaddeusX De A1 bevalt super. Lekker sturend sportief wagentje en ruim genoeg als "stads auto" .
Mee naar Noord Italië zal ik niet snel maar dat is omdat ik daarnaast een E-tron heb en ruim 1.90m lang ben :+ .

[Voor 12% gewijzigd door GeeMoney op 02-03-2021 20:48]

• ThaddeusX
Spinez0r schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:46:
[...]

2 straten verder is er een Audi A1 "Pro Line" versie.

Standaard velgen...standaard stoelen....zonder de exterieur extratjes....en vind het best lelijk. Ik vind dan een saaie Polo zelfs stoerder\sportiever.

Maar nog verderop nog een A1 maar dan een "Pro Line S" versie...daarvoor draai ik me wel om! _/-\o_

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ThaddeusX schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:51:
[...]

2 straten verder is er een Audi A1 "Pro Line" versie.

Standaard velgen...standaard stoelen....zonder de exterieur extratjes....en vind het best lelijk. Ik vind dan een saaie Polo zelfs stoerder\sportiever.

Maar nog verderop nog een A1 maar dan een "Pro Line S" versie...daarvoor draai ik me wel om! _/-\o_
Medio 2014 reed een collega van me een S1 sportsback. Dat was een leuk bommetje :9
Wat Topgear hier over zei:
De S1 oogt een beetje als Gimli uit Lord of the Rings. Een bijlzwaaiende dwerg waarover je, als je niet ontzettend van pijn houdt, maar beter geen grappen kunt maken.
:D

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• tanh92
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 21:51
De A1 vind ik inderdaad relatief duur (tov de A3) en haal je alleen als je de A3 te groot vindt. Volgens mij moet je daar zelfs voor DAB+ een hokje aanvinken. De nieuwe A3 vind ik erg mooi, maar heb ik nog nauwelijks op de weg gezien.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12-06 08:30
Mijn SQ5 gaat in April naar ABT.

ABT wide body pakket
ABT Dakspoiler
ABT Power upgrade 425pk met behoud fabrieksgarantie
ABT custom uitlaat carbon
ABT HR22 velgen in matt racing gold
ABT schroefset 35mm
En dan afgemaakt in Satin Metallic Black wrap

Ben zeer benieuwd

• Grolsch
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 22:42
De Myaudi app heeft trouwens ook een goede update gehad.

De knoppen die ik veel gebruik kan ik nu direct aanklikken zonder dat ik naar beneden moet scrollen (Start standverwarming).

Voor de rest ziet de app er gelikt en netjes uit!

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente

• Don3k
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14-06 07:07
Ik ben aan het rondkijken voor het verlagen van mijn A3. Iemand een betrouwbaar adres waar ze dit kunnen doen? Had hierbij al een set -45mm H&R veren in gedachten. Eventueel ook waar ze de s-tronic onderhoud kunnen doen, dan kan ik dat eventueel combineren (regio ZH/NB).

[Voor 56% gewijzigd door Don3k op 09-03-2021 08:15]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Yzord schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:50:

ABT wide body pakket
ABT Dakspoiler
ABT schroefset 35mm

Ben zeer benieuwd
Hier ook net SQ5 naar 420pk gechipped.. (TFSI, geen TDI in US)

• DorkoTheBeast
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 27-04 08:20
Heeft iemand al een Q3 Hybride?

Kan je die voorverwarmen of starten via de app?
Kan je ook tijdens gebruik van carplay de MMI navigatie blijven gebruiken?

[Voor 31% gewijzigd door DorkoTheBeast op 09-03-2021 08:43]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rainesh
DorkoTheBeast schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:29:

Beide lijkt mij antwoord Ja

• DorkoTheBeast
De eerste vraag ivm voorverwarmen is zeer onduidelijk...op internet vind je dat dit wel is....de audi-dealer zei duidelijk nee en een andere dacht van wel...

Op zich wel belangrijk omdat je zo'n hybride niet echt kunt laten warmlopen (gebruikt liefst elektr.) en een verwarmd stuur ook niet mogelijk is in combinatie met rijassistentiepakket

• Tylen
  • Laatst online: 21:42

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

DorkoTheBeast schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:29:

Als je in carplay een navigatie aanzet werkt de mmi navi niet meer. maar zolang je dat niet doet in carplay blijft de mmi navi gewoon werken.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• DorkoTheBeast
Tylen schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:21:
[...]
Als je in carplay een navigatie aanzet werkt de mmi navi niet meer. maar zolang je dat niet doet in carplay blijft de mmi navi gewoon werken.
Bedankt voor de duidelijkheid, het is toch meer voor flitspaal meldingen en snelheidsweergave en niet zo voor navigatie.
Het geluid komt wel toch gewoon door de luidsprekers van auto?

• Tylen

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

DorkoTheBeast schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:22:
[...]

Bedankt voor de duidelijkheid, het is toch meer voor flitspaal meldingen en snelheidsweergave en niet zo voor navigatie.
Het geluid komt wel toch gewoon door de luidsprekers van auto?
Yuup.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 20:48
DorkoTheBeast schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:11:
De eerste vraag ivm voorverwarmen is zeer onduidelijk...op internet vind je dat dit wel is....de audi-dealer zei duidelijk nee en een andere dacht van wel...

Op zich wel belangrijk omdat je zo'n hybride niet echt kunt laten warmlopen (gebruikt liefst elektr.) en een verwarmd stuur ook niet mogelijk is in combinatie met rijassistentiepakket
Ik kon dat in mijn vorige A3 e-tron hybride 2016 al met de Audi app. Kan het met de Q3 ook zeker wel.

• DorkoTheBeast
Scrtz schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:20:
[...]

Ik kon dat in mijn vorige A3 e-tron hybride 2016 al met de Audi app. Kan het met de Q3 ook zeker wel.
Ja, maar het zou voor een of andere reden niet op de Q3 werken zei ene van Audi...

• Christoph
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Audi bevalt prima, nu ook de 2de BMW de deur uit en etron erbij gekocht:

• GerCor
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20:13

GerCor

Zonder dalen geen pieken

Yzord schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:50:

ABT wide body pakket
ABT Dakspoiler
ABT schroefset 35mm

Ben zeer benieuwd
Wij ook. Dus een voor en na foto?

Me.

• Y3LLoW
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16-04 21:16
Don3k schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 00:51:
Ik ben aan het rondkijken voor het verlagen van mijn A3. Iemand een betrouwbaar adres waar ze dit kunnen doen? Had hierbij al een set -45mm H&R veren in gedachten. Eventueel ook waar ze de s-tronic onderhoud kunnen doen, dan kan ik dat eventueel combineren (regio ZH/NB).
Rijt in Uden _/-\o_

Geen flauwekulletjes

• KillaZ
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 23:03
Die hebben het een stuk drukker door die Corona uitbraak bij ze :+

K to the KillaZ

• Grolsch
Ik heb met enige regelmaat dan mijn parkeersensor ergens links achter ten onrechte zacht piept als ik hem in de acheruit zet. (alsof er een object op enige afstand aanwezig is).

Is hier eenvoudig iets aan te doen zelf, of wordt dit ff langs de dealer (zit nog fabrieksgarantie op).

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Grolsch schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:06:
Ik heb met enige regelmaat dan mijn parkeersensor ergens links achter ten onrechte zacht piept als ik hem in de acheruit zet. (alsof er een object op enige afstand aanwezig is).

Is hier eenvoudig iets aan te doen zelf, of wordt dit ff langs de dealer (zit nog fabrieksgarantie op).
Al eens gekeken of er niet gewoon wat troep op zit? Keer schoonmaken met een spons wil ook wel eens helpen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Grolsch
The Eagle schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:02:
[...]

Al eens gekeken of er niet gewoon wat troep op zit? Keer schoonmaken met een spons wil ook wel eens helpen.
Ben er laatst nog mee door de wasstraat geweest, en toen zag het er blinkend schoon uit, ik kan aan de buitenkant niets geks ontdekken.

• CrociStrike030
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 07-06 17:08

CrociStrike030

It's Five O' Clock Somewhere

Zo! Ik ben nieuw hier dus zal me eens voorstellen. Sinds vorige week woensdag een A6 3.0 TDI uit 2006. Vandaag bij Tuning Service Huizen geweest. Heeft na de chip een vermogen van 293 pk en een koppel van 653 nm. Dik tevreden:) Zijn er meer hier op het forum die een 3.0 TDI uit 2006 (of C6) rijden?

• Theone098
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 23:01
Ik heb nu een “gewone” oplaad USB connector onder de armsteun maar wil graag Apple play. Is dit eenvoudig zelf te vervangen (USB connector) en dan laten coderen? Zo niet, iemand een adres hiervoor?

Mag ook per PB natuurlijk 😉.

• Tylen

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

Theone098 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:43:
Ik heb nu een “gewone” oplaad USB connector onder de armsteun maar wil graag Apple play. Is dit eenvoudig zelf te vervangen (USB connector) en dan laten coderen? Zo niet, iemand een adres hiervoor?

Mag ook per PB natuurlijk 😉.
@Rainesh samen met zijn compagnon. Die hebben het bij mij ook gedaan.

• Yzord
Weet iemand een goede draadloze Carplay module voor de MMI? Nu moet ik de hele tijd de kabel er aan hangen en dat werkt op de een of andere manier toch niet. Heb liever instappen en werken.

Weet iemand een goede betrouwbare module?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spinez0r

Spinez0r

They call me Mike.

Yzord schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:09:
Weet iemand een goede draadloze Carplay module voor de MMI? Nu moet ik de hele tijd de kabel er aan hangen en dat werkt op de een of andere manier toch niet. Heb liever instappen en werken.

Weet iemand een goede betrouwbare module?
Ik heb wel eens goede verhalen gehoord over: https://cplay2air.com/

• Yzord
Spinez0r schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:35:
[...]

Ik heb wel eens goede verhalen gehoord over: https://cplay2air.com/
Thanks, heb er eentje besteld.

Acties:
  • +24Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:39

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Vandaag een 2e hands Duitse Q5 gekocht.

-2.0 TFSI 254pk
-S-line Interieur
-S-line Exterieur
-Quattro
-Led verlichting
-Nappa Lederen stoelen
-Hud
-Panorama dak
-B&O Audio
-Luchtvering
-360 camera
-Elektronische trekhaak
-21 inch Gunners

• Yzord
Miesjh schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 21:42:
Vandaag een 2e hands Duitse Q5 gekocht.

-2.0 TFSI 254pk
-Quattro
-Matrix Led verlichting
-Nappa Lederen stoelen
-Hud
-Panorama dak
-B&O Audio
-Luchtvering
-360 camera
-Elektronische trekhaak
-21 inch Gunners

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie wagen...apart ook dat er S bekleding in zit in een 2.0 TFSi. Geniet er van.

• Miesjh

Miesjh

Yzord schreef op zondag 14 maart 2021 @ 19:00:
[...]

Mooie wagen...apart ook dat er S bekleding in zit in een 2.0 TFSi. Geniet er van.
Dat is toch gewoon een optie? Kom het vaak genoeg tegen.

[Voor 5% gewijzigd door Miesjh op 14-03-2021 23:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yzord
Miesjh schreef op zondag 14 maart 2021 @ 22:57:
[...]

Dat is toch gewoon een optie? Kom het vaak genoeg tegen.
Zou best kunnen, ik had het alleen nog nooit gezien :)

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Ik ben in de markt voor een Audi, nu heb ik een aantal vragen waar jullie me hopelijk mee kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar een Audi A4 Avant bj 2016> max 100k op de teller. Ik ben me vooral aan het oriënteren op modellen met minimaal 190pk (automaat, benzine).

Nu is mijn eerste vraag, zijn er bepaalde zaken waar ik op moet letten?
Mijn tweede vraag: ik gebruik in mijn huidige auto (Renault Megane Hatchback) eigenlijk altijd Android Auto en vind dit erg fijn werken. Hebben de Audi's uit 2016-17-18 ook al Android Auto? En hoe herken ik of de betreffende auto het inderdaad heeft?

Het liefst koop ik er een met VC, Adaptive Cruise Control, en een groot scherm. Zijn er nog meer zeer handige/onmisbare opties waar ik op kan letten?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• miicker
  • Niet online

Vandaag voor een Audi A4 gaan kijken en een proefrit gemaakt. Reed echt heerlijk. Het enige minpunt vind ik dat hij geen adaptive cruise control heeft (stond wel op de website vermeld). Op zich vreemd, want ik zie wel een hoop sensoren aan de voorkant. Is dat iets wat achteraf nog ingebouwd kan worden?

De verkoper (klein bedrijfje) is niet aangesloten bij BOVAG. Dit zou de eerste auto zijn die ik zou gaan kopen, is dat nog een probleem?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GeeMoney
Adaptive Cruise laten inbouwen is echt heel prijzig en eigenlijk niet de moeite. Zoek er dan 1 waar het al wel opzit.
Je hebt ook op de zijkant de cruise hendel even de knop ingedrukt? Wellicht stonden de adaptive zaken uit namelijk?
Edit:
Ik mis de radars in je gril inderdaad dus ik denk ook niet dat het erop zit.

[Voor 19% gewijzigd door GeeMoney op 21-03-2021 08:34]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rainesh
@miicker Zit geen ACC op, gewoon door zoeken :)

@Miesjh nice! Kom je een keer langs? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ragdoll
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:10

Ragdoll

excommunicado

Rainesh schreef op zondag 21 maart 2021 @ 08:30:
@miicker Zit geen ACC op, gewoon door zoeken :)

@Miesjh nice! Kom je een keer langs? :)
Net als de RS6 met Stronic bak _O-

• miicker
  • Niet online
@GeeMoney @Rainesh thanks voor de hulp :)

Ik twijfel wel of niet toch voor deze zal gaan. Ik heb een 'beperkt' budget +-25-26K. Ik zoek een A4 met bj minimaal 2016, max 100.000 (liefst max 80k) kilometer op de teller en met minimaal een 2.0 benzine moter (automaat). Deze auto heeft de volgende opties:
- S-Line pakket
- Achteruitrijcamera
- Virtual cockpit
- S-Line interieur (met half ledere sportstoelen)
- Keyless entry en go
- Verwarmde stoelen
- Dode hoek assistent
- Schakelmogelijkheid bij het stuur

Met name de achteruitrijcamera en de sportstoelen kom ik maar bij weinig auto's binnen dit budget tegen. Ik heb ook een andere A4 op het oog, maar die heeft geen S-line pakket, gewone met stofbekleedde stoelen, wel ACC, geen achteruitrijcamera, (waarschijnlijk) niet keyless, geen getint glas.
Als ik dan moet kiezen tussen het ontbreken van ACC en het ontbreken van de ander genoemde opties ga ik liever voor het ontbreken van ACC.

Wat denken jullie, is het haalbaar een A4 met maximaal 80K op de tellen met bovengenoemde opties (die dus die ene auto heeft) incl. ACC te vinden voor max 26K?

• Rainesh
Plaats eens van beide de linkjes

• miicker
  • Niet online
Rainesh schreef op zondag 21 maart 2021 @ 11:27:
Plaats eens van beide de linkjes
Auto waarin ik een proefrit heb gemaakt (staan nog geen foto's online, maar is dus de auto waarvan ik een foto geplaatst heb):
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik kan niet rechtstreeks naar de auto linken, maar er is er maar 1 waarbij geen foto's staan. In de optielijst staat dus "Cruise control adaptief met Stop&Go", wat dus niet klopt. Wat de auto trouwens ook had en wat ik wel handig vond was dat de kofferbak te openen is door je voet onder de bumper te bewegen, nu weet ik niet of dat standaard is, aangezien een elektrische kofferbak klep wel standaard is geloof ik. Er staat ook als optie "Rondomzicht camera", maar dat heeft hij ook niet, alleen een achteruitrijcamera.

De andere auto:
Members only:

[Voor 6% gewijzigd door miicker op 21-03-2021 11:36]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GeeMoney
@miicker je moet vooral geduld hebben en ook op de dealerpagina’s zelf eens rondneuzen en gaspedaal en dergelijke kloppen de filters ook helaas niet altijd van.
Voor mijn vrouw ben ik 4 maanden op zoektocht geweest en opeens liep ik er tegenaan.
Achteruitrijcamera is overigens wel relatief simpel in te laten bouwen. Ik zou dan vooral letten op:
ACC
Virtual Cockpit
S line pakket
Keyeless entry en go
Verwarmbare voorstoelen
Dode hoek sensors (al is ook die achteraf in te bouwen)

En voor een dergelijk bedrag zou ik hem het liefst bij in ieder geval een BOVAG aangesloten dealer halen en het liefst een Audi dealer met mogelijk verlengde garantie.
Als je echt in de buurt van een goede Audi dealer woont helpen ze je zelfs in deze zoektocht.

Je moet proberen je emotie af en toe even uit te schakelen om geen overhaaste beslissing te maken :9.

[Voor 6% gewijzigd door GeeMoney op 21-03-2021 11:56]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Ik ga even bij Bas langs!

• miicker
  • Niet online
GeeMoney schreef op zondag 21 maart 2021 @ 11:47:
@miicker je moet vooral geduld hebben en ook op de dealerpagina’s zelf eens rondneuzen en gaspedaal en dergelijke kloppen de filters ook helaas niet altijd van.
Voor mijn vrouw ben ik 4 maanden op zoektocht geweest en opeens liep ik er tegenaan.
Achteruitrijcamera is overigens wel relatief simpel in te laten bouwen. Ik zou dan vooral letten op:
ACC
Virtual Cockpit
S line pakket
Keyeless entry en go
Verwarmbare voorstoelen
Dode hoek sensors (al is ook die achteraf in te bouwen)

En voor een dergelijk bedrag zou ik hem het liefst bij in ieder geval een BOVAG aangesloten dealer halen en het liefst een Audi dealer met mogelijk verlengde garantie.
Als je echt in de buurt van een goede Audi dealer woont helpen ze je zelfs in deze zoektocht.

Je moet proberen je emotie af en toe even uit te schakelen om geen overhaaste beslissing te maken :9.
Ik merk dat emotie uitschakelen erg lastig is :P Zeker omdat ik toch al heel wat maanden aan het kijken ben voor een auto omdat ik wist dat ik binnenkort er een moet kopen. Vanaf 1 juni moet ik er sowieso een hebben, dus dat maakt het lastig. Als ik opzoek ga naar een A4 die voldoet aan de volgende eisen dan vind ik eigenlijk nergens iets, zelf niet in Duitsland:
- Max 100.000 kilomter
- Bouwjaar vanaf 2016
- Automaat
- Minimaal 2.0 190 PK benzine
- ACC
- Virtual cockpit
- S line pakket
- Verwarmbare voorstoelen
- Keyless entry en go
- Dode hoek sensor

De auto's die ik vind met deze opties beginnen veelal bij 35K, waardoor ik me afvraag of het überhaupt realistisch is om te denken dat ik dit kan krijg voor max 26K. Als ik dan bedenk dat de auto waarin in gereden heb aan alles voldoet behalve ACC dan vind ik het wel weer heel interessant :P

Hier trouwens nog wat foto's van de auto waar ik het over heb, om een wat betere impressie te geven:
Members only:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 20:48
miicker schreef op zondag 21 maart 2021 @ 12:25:
[...]

Ik merk dat emotie uitschakelen erg lastig is :P Zeker omdat ik toch al heel wat maanden aan het kijken ben voor een auto omdat ik wist dat ik binnenkort er een moet kopen. Vanaf 1 juni moet ik er sowieso een hebben, dus dat maakt het lastig. Als ik opzoek ga naar een A4 die voldoet aan de volgende eisen dan vind ik eigenlijk nergens iets, zelf niet in Duitsland:
- Max 100.000 kilomter
- Bouwjaar vanaf 2016
- Automaat
- ACC
- Virtual cockpit
- S line pakket
- Keyless entry en go
- Dode hoek sensor

De auto's die ik vind met deze opties beginnen veelal bij 35K, waardoor ik me afvraag of het überhaupt realistisch is om te denken dat ik dit kan krijg voor max 26K. Als ik dan bedenk dat de auto waarin in gereden heb aan alles voldoet behalve ACC dan vind ik het wel weer heel interessant :P

Hier trouwens nog wat foto's van de auto waar ik het over heb, om een wat betere impressie te geven:

***members only***
Als je nergens de auto vind met de juiste opties en kilometerstand dan kun je zelf neem ik aan na een aantal websites bezoeken de conclusie trekken of je budget toereikend/realistisch genoeg is of niet..

Bij de door jou gepostte auto hebben ze de duplicaatcode weggeveegd op de voorkant, let er op dat dit wettelijk niet toegestaan is.

[Voor 4% gewijzigd door Scrtz op 21-03-2021 12:38]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rainesh
@miicker mijn advies.....kijk verder. De eerste heeft geen volautomatische clima control bijv.

• miicker
  • Niet online
Rainesh schreef op zondag 21 maart 2021 @ 12:58:
@miicker mijn advies.....kijk verder. De eerste heeft geen volautomatische clima control bijv.
Thanks, is dat een ramp? Dit is toch ook climate control die je op een temperatuur kan instellen en op automatisch kan zetten, of zie ik dat verkeerd? Hij heeft alleen niet meerdere zone's idd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GeeMoney
miicker schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:15:
[...]

Thanks, is dat een ramp? Dit is toch ook climate control die je op een temperatuur kan instellen en op automatisch kan zetten, of zie ik dat verkeerd? Hij heeft alleen niet meerdere zone's idd.
Dit is een “domme” airco die continu de temp blaast die je dus instelt ipv dat hij de omgevingstemp meet en dan de ingestelde waarde gaat blijven houden. Met climate control kan hij kan dus schommelen maar houd de zone dus op de ingestelde temp.

Ik denk eerlijk dat je budget te krap is of je wensenlijstje te hoog ;).

[Voor 8% gewijzigd door GeeMoney op 21-03-2021 13:44]

• Miesjh

Miesjh

[...]

- Max 100.000 kilomter
- Bouwjaar vanaf 2016
- Automaat
- ACC
- Virtual cockpit
- S line pakket
- Keyless entry en go
- Dode hoek sensor

***members only***
Die van mij komt volgende week te koop. A4 3.0 TDI. Heeft alle opties die je wilt alleen geen dode hoek.
En 142.000 op de teller.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GeeMoney
Miesjh schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:54:
[...]

Die van mij komt volgende week te koop. A4 3.0 TDI. Heeft alle opties die je wilt alleen geen dode hoek.
En 142.000 op de teller.
En een TDI :p

• miicker
  • Niet online
Miesjh schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:54:
[...]

En 142.000 op de teller.
Ik zoek sowieso een benzine, dus dat is helaas geen optie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
[...]

- Max 100.000 kilomter
- Bouwjaar vanaf 2016
- Automaat
- ACC
- Virtual cockpit
- S line pakket
- Keyless entry en go
- Dode hoek sensor

***members only***
Voor jouw wensen is je budget redelijk klein, dan kom je eerder uit bij een A3. De prijs van deze Audi lijkt me in ieder geval niet verkeerd, maar ik weet niet hoe belangrijk een geavanceerdere airco en ACC voor jou zijn? Is het antwoord 'niet zo', dan zou ik voor deze gaan of anders je budget opschroeven.

[Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 21-03-2021 14:08]

• miicker
  • Niet online
NotSoSteady schreef op zondag 21 maart 2021 @ 14:03:
[...]

Voor jouw wensen is je budget redelijk klein, dan kom je eerder uit bij een A3. De prijs van deze Audi lijkt me in ieder geval niet verkeerd, maar ik weet niet hoe belangrijk een geavanceerdere airco en ACC voor jou zijn? Is het antwoord 'niet zo', dan zou ik voor deze gaan of anders je budget opschroeven.
Die geavanceerde airco vind ik geen probleem. Deze airco lijkt me voldoende. ACC had ik graag gewild, maar als ik de keus moet maken tussen het ontbreken van een S-Line pakket met sportstoelen en achteruitrijcamera of het ontbreken van adaptive cruise control en geavanceerde climate control dan heb ik liever dat het laatst genoemde ontbreekt.

• NotSoSteady
  • Nu online
Nvm

[Voor 101% gewijzigd door NotSoSteady op 21-03-2021 14:26]

• miicker
  • Niet online
NotSoSteady schreef op zondag 21 maart 2021 @ 14:20:
[...]

Is de auto er überhaupt nog wel? Ik zie namelijk dat een ander bedrijf al is begonnen met het publiceren van de productpagina met 7k minder op de teller? 8)7

https://svl.autodealers.n...id=4&mrk=Audi&so=gallerij
Dat is van dezelfde site volgens mij. Als je bij montor.nl de link kopieert dan krijg je die link inderdaad. En daar staat hij ook als 'verwacht'.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
miicker schreef op zondag 21 maart 2021 @ 14:22:
[...]

Dat is van dezelfde site volgens mij. Als je bij montor.nl de link kopieert dan krijg je die link inderdaad. En daar staat hij ook als 'verwacht'.
Oh sorry, ik had niet gezien dat het om twee verschillende auto's ging. :+ :F

• Rainesh
miicker schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:15:
[...]

Het is niet zo zeer een ramp, maar ik denk dat je toch wel een mooiere/betere kunt vinden. Kwestie van geduld en goed zoeken.

• miicker
  • Niet online
Rainesh schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:31:
[...]

Het is niet zo zeer een ramp, maar ik denk dat je toch wel een mooiere/betere kunt vinden. Kwestie van geduld en goed zoeken.
Ja denk je? Ook voor het budget van max 26K?

• Rainesh
miicker schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:41:
[...]

Ja denk je? Ook voor het budget van max 26K?
Ja, geduld is een schone zaak.

https://www.autotrack.nl/a/audi-a4-benzine-2016-50934577

Dit is zeker een mooie bak!

- ACC/Lane assist (Pakket Tour)
- Volautomatischa clima
- Virtual cockpit
- Smartphone interface
- Sline
- minder dan 100k op de teller
- binnen je budget

Zou gelijk bellen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GeeMoney
Rainesh schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:56:
[...]

- Volautomatischa clima
- Virtual cockpit
- Smartphone interface
- Sline
- binnen je budget

Zou gelijk bellen!
Dat is dezelfde :9 en die heeft dus geen ACC zoals ze wel vaker misleidend zijn helaas (de advertenties).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
[...]

- Volautomatischa clima
- Virtual cockpit
- Smartphone interface
- Sline
- binnen je budget

Zou gelijk bellen!
Deze heeft hij al getest, blijkt dus geen ACC te hebben. Ik ging ook al de fout in. :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rainesh
Lol, zie het nu pas

Ben niet scherp...het is zondag haha

• miicker
  • Niet online
[...]

- Volautomatischa clima
- Virtual cockpit
- Smartphone interface
- Sline
- binnen je budget

Zou gelijk bellen!
Klopt dat is dus degene die dus geen volautomatische clima heeft en geen ACC, helaas.. Met ACC was het voor mij een no-brainer geweest.

Iemand hier ervaring met importeren. Dit is ook nog wel een kanshebber namelijk:
https://www.mobile.de/nl/.../pg:vipcar/317691343.html

Enig idee of ik daarmee onder de 26K ga blijven met rest BPM? Het enige wat deze volgens mij niet heeft is dodehoek assistent, maar dat vind ik op zich geen dealbreaker. Een camera zit er ook niet op, maar dat is voor zover ik kon vinden redelijk eenvoudig in te bouwen.

[Voor 9% gewijzigd door miicker op 21-03-2021 17:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rainesh
miicker schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:02:
[...]

Klopt dat is dus degene die dus geen volautomatische clima heeft en geen ACC, helaas.. Met ACC was het voor mij een no-brainer geweest.

Iemand hier ervaring met importeren. Dit is ook nog wel een kanshebber namelijk:
https://www.mobile.de/nl/.../pg:vipcar/317691343.html

Enig idee of ik daarmee onder de 26K ga blijven met rest BPM? Het enige wat deze volgens mij niet heeft is dodehoek assistent, maar dat vind ik op zich geen dealbreaker. Een camera zit er ook niet op, maar dat is voor zover ik kon vinden redelijk eenvoudig in te bouwen.
Die is mooi

Verwacht ik ergens van wel. Ik had 2k bpm betaald, maar mijne was 6maanden oud. Dus weinig afschrijving.

Je kunt het uitrekenen op basis van de tabellen op belastingdienst website

Edit:

ff een hele snelle berekening

BPM: 6604 euro
Afschrijving: 73,496%

Rest bpm: 1750 euro

Dit is op basis van uitstoot.

[Voor 6% gewijzigd door Rainesh op 21-03-2021 17:16]

• miicker
  • Niet online
Rainesh schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:06:
[...]

Die is mooi

Verwacht ik ergens van wel. Ik had 2k bpm betaald, maar mijne was 6maanden oud. Dus weinig afschrijving.

Je kunt het uitrekenen op basis van de tabellen op belastingdienst website

Edit:

ff een hele snelle berekening

BPM: 6604 euro
Afschrijving: 73,496%

Rest bpm: 1750 euro

Dit is op basis van uitstoot.
Thanks! De auto heeft trouwens ook geen keyless (tenminste, dat maak ik niet op uit de beschrijving). Ook geen deal-breaker, maar wel jammer. Enig idee of dat nog in te bouwen is?

Ook heeft hij geen getinte achterruitten, maar dat kun je vrij goedkoop laten doen. De velgen vind ik wel weer mooi. Zijn dit optie velgen, of is dit after market?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GeeMoney
miicker schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:41:
[...]

Thanks! De auto heeft trouwens ook geen keyless (tenminste, dat maak ik niet op uit de beschrijving). Ook geen deal-breaker, maar wel jammer. Enig idee of dat nog in te bouwen is?

Ook heeft hij geen getinte achterruitten, maar dat kun je vrij goedkoop laten doen. De velgen vind ik wel weer mooi. Zijn dit optie velgen, of is dit after market?
Keyless entry is achteraf wel mogelijk maar keyless go niet.
Tinten is inderdaad ook makkelijk te doen en velgen zijn veelal kwestie van smaak en natuurlijk ook simpel te wisselen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rainesh
miicker schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:41:
[...]

Verzekering gaat ook wel moeilijk doen als je keyless entry op je Audi hebt. Wilt extra klasse alarm etc tegenwoordig.

• miicker
  • Niet online
GeeMoney schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:44:
[...]

Keyless entry is achteraf wel mogelijk maar keyless go niet.
Tinten is inderdaad ook makkelijk te doen en velgen zijn veelal kwestie van smaak en natuurlijk ook simpel te wisselen.
Als er geen Keyless go op zit, hoe werkt het dan? Want op de laatste foto zie ik de sleutels en er zit een start/stop knop op. Heeft hij dan keyless go?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GeeMoney
miicker schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:09:
[...]

Als er geen Keyless go op zit, hoe werkt het dan? Want op de laatste foto zie ik de sleutels en er zit een start/stop knop op. Heeft hij dan keyless go?
Met een start stop knop heeft hij keyless go naar mijn weten ;).

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Rainesh schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:06:
[...]

Verzekering gaat ook wel moeilijk doen als je keyless entry op je Audi hebt. Wilt extra klasse alarm etc tegenwoordig.
Daar zat ik vorig jaar ook mee toen ik wat verzekeraars aan het bekijken was. Vrijwel allemaal hadden ze als eis alarm met hellingshoekdetectie, behalve bij Audi zelf (wat via Allianz loopt). Via Audi was het dan ook nog eens iets van €35,-/maand voordeliger dan de "goedkoopste" andere verzekeraar en verder wel dezelfde voorwaarden (ja, oké, bij schade of zo moet het gerepareerd worden bij een officiële Audi-dealer). :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• miicker
  • Niet online
FlipFluitketel schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:09:
[...]

Daar zat ik vorig jaar ook mee toen ik wat verzekeraars aan het bekijken was. Vrijwel allemaal hadden ze als eis alarm met hellingshoekdetectie, behalve bij Audi zelf (wat via Allianz loopt). Via Audi was het dan ook nog eens iets van €35,-/maand voordeliger dan de "goedkoopste" andere verzekeraar en verder wel dezelfde voorwaarden (ja, oké, bij schade of zo moet het gerepareerd worden bij een officiële Audi-dealer). :P
Maar was dat met after market keyless? Of die van Audi zelf?

Pagina: 1 ... 110 ... 115 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True