W3ird_N3rd schreef op zondag 14 februari 2016 @ 05:46:
[...]
Annemieke geeft een joker aan Rop (die deze test verder geen nut had door de zwarte vrijstelling) -> Rop gaat naar huis. Hadden we niet een paar jaar terug een mol waarbij iedere kandidaat die een kamer deelde met de mol direct daarna naar huis ging omdat ze de mol daar volledig gingen vertrouwen?
De aflevering daarvoor deelde Klaas met Cécile een kamer en toen ging Cécile eruit

Annemieke ging niet eens lopen bij de koffer-opdracht, maar bleef lekker in haar holletje (control room) zitten. En ze had de titels van de vensters niet gezien waar ze drie kwartier naar had zitten turen, maarja, een mol ziet natuurlijk niet zo goed.
Achja Rik en Chris hadden vorig jaar de envelop bij het uitstappen uit het vliegtuig beide niet gezien.
"Iets is niets": Annemieke had een vrijstelling en jokers gewonnen, dus "iets".. Maar als mol heb je daar natuurlijk niets aan.
De kandidaten hadden allemaal
iets maar doordat Klaas de zwarte vrijstelling inzette werd dat
niets.
Bij datzelfde spel zei ze "O, jee, een spel met tact en onthouden. Daar ben ik dus gewoon niet goed in.". En vervolgens loopt ze weg met de hoofdprijs. De mol weet natuurlijk wat waar ligt.
Wat moet een mol met jokers en een vrijstelling, het is inderdaad de hoofdprijs maar voor een kandidaat niet voor de mol.
Vorige week vond ik Tim wel verdacht, dus ik heb echt geen idee.

Als ik na iedere aflevering op een ander ga zitten heb ik het toch minstens één keer goed.

Tip, ga na de volgende aflevering op Klaas zitten

Ja eens blijft een vreemd verhaal..
De regie zit heel erg op Klaas te focussen (de tafel, hij lacht soms als iemand een rood scherm krijgt, hij doet zich misschien te veel voor als mol);
Annemieke is weinig in beeld (bewust?), als laatste in de camera control room, hmmm;
Tim doet wel verdachte dingen, maar wat mij betreft net wat te opvallend.
Of jij zit je heel erg op Klaas te focussen waardoor dit je opvalt
Ik heb zelf namelijk niet het idee dat de regie zich erg op Klaas focust. De molacties van Tim daarentegen..
Taeke blijft een vreemde eend in de bijt. Annemieke zie ik als winnaar.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H