-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
ik zou het geniaal vinden als straks op het einde Annemiek de mol blijk te zijn en dat Tim en Klaas elkaar aankijken: "heh? jij toch?"Wailing_Banshee schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:22:
[...]
Het zou niet de eerste keer zijn dat geld wat de mol stiekem weggegooid had (en dus niet door de candidaten is gemerkt) er pas bij het bekend maken van het bedrag efaf gehaald werd. Als Annemieke de mol is, dan gaat ze natuurlijk niet vertellen: ik mis 1000 euro! Want dan is zij natuurlijk verdachte nummer 1.
Zo gaat het elk jaar. Je ziet gewoon een aflevering met test aan het einde. Vervolgens spreekt Art ze stuk voor stuk toe met dingen als 'je hebt het fantastisch gespeeld, sluw bla bla'. Zo'n stukje tekst waardoor ze het alle drie kunnen zijn.Maurice_vB schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:27:
Op Twitter las ik dat we volgende week nog niet te horen krijgen wie de mol is. Kan iemand mij vertellen wat er de komende aflevering(en) nog gaat gebeuren? En wanneer worden de hints bekendgemaakt?
Dan de week dáárop zitten ze allemaal in de studio en blikken ze terug, halverwege de show wordt dan bekend gemaakt wie de mol echt is en zie je alle molacties.
Volgende week is de finale, dan krijg je de winaaar te zien, de week erna krijg je een terugblik aflevering waarin de Mol bekend wordt gemaakt en terug wordt geblikt op zijn (of haar) acties.Maurice_vB schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:27:
Op Twitter las ik dat we volgende week nog niet te horen krijgen wie de mol is. Kan iemand mij vertellen wat er de komende aflevering(en) nog gaat gebeuren? En wanneer worden de hints bekendgemaakt?
De komende aflevering wordt de finale gespeeld. De laatste shot uit afgelopen aflevering zie je de komende aflevering ook. En net wanneer Art vraagt aan de mol naar voren te stappen wordt de aflevering afgekapt en moet je wachten tot de aflevering op 5 maart hier live in Amsterdam (?). Alle deelnemers zitten dan om de tafel en dan wordt dus officieel de mol bekend gemaakt en kun je de molacties zien en heeft iedereen aan tafel nog even lol met elkaarMaurice_vB schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:27:
Het is niet altijd zo dat de winnaar bekend gemaakt wordt. Het is ook een keer geweest dat Art zei: Persoon A is niet de winnaar, persoon B is niet de verliezer, persoon C is niet de mol.Afvalzak schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:39:
[...]
Volgende week is de finale, dan krijg je de winaaar te zien, de week erna krijg je een terugblik aflevering waarin de Mol bekend wordt gemaakt en terug wordt geblikt op zijn (of haar) acties.
Dat zegt niks, daar is in het verleden bij de ontknoping ook wel weer eens wat af gegaan als het minder bleek.Laguna schreef op zondag 21 februari 2016 @ 11:22:
[...]
Toch wat beter kijkenpot loopt wel degelijk op van €11.370 naar €12.370. Maar inderdaad wel apart dat de ontmoeting met Art niet werd getoond.
Er komt inderdaad een mate van proberen en passen en meten bij kijken wat zeker niet waterdicht is aangezien je de stockfoto´s die ze gebruikt hebben niet hebt. Ik begreep wel (voor wat het waard is) dat die twitteraar het bij alle kandidaten geprobeerd heeft te maken en klaas de enige was die paste. Maar als jij het passend kan maken bij de andere kandidaten zien we het graag natuurlijk!ThomasXIV schreef op maandag 22 februari 2016 @ 01:30:
[...]
Zelfs dit zegt niks, kan net zo goed anders zijn. Het merendeel is zo goed als zwart en als ik zo kijk zie ik nu al delen die aboluut niet op elkaar aansluiten. Zo heb je bij het haar delen waar het aan de zijkant enigszins lichter wordt, maar waar dan weer een pikzwart biljet tegenaan is geplakt. Met die kaarten kun je elke kandidaat wel maken.
Die foto van klaas in bolletjes is ook gewoon een shop dus wishful thinking i.c.m. tunnelvisie maakt het dan erg makkelijk.
hangt natuurlijk ook erg af van de verdenkingen van de kijkers, op het moment dat de winnaar en de mol alleen nog verdacht worden zorgt het bekendmaken van de winnaar ervoor dat je weet wie de mol is.The_Fes schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:41:
[...]
Het is niet altijd zo dat de winnaar bekend gemaakt wordt. Het is ook een keer geweest dat Art zei: Persoon A is niet de winnaar, persoon B is niet de verliezer, persoon C is niet de mol.
Daarom houden ze het wel eens verborgen om de spanning niet weg te nemen.
Verder dan het zou kunnen komen we denk ik nietBartske schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:53:
[...]
Er komt inderdaad een mate van proberen en passen en meten bij kijken wat zeker niet waterdicht is aangezien je de stockfoto´s die ze gebruikt hebben niet hebt. Ik begreep wel (voor wat het waard is) dat die twitteraar het bij alle kandidaten geprobeerd heeft te maken en klaas de enige was die paste. Maar als jij het passend kan maken bij de andere kandidaten zien we het graag natuurlijk!
Weet even niet wie het allemaal aangaf, maar ik keek MolTalk na de aflevering en daarna werd volgens mij het volgende gezegd:Robtimus schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:21:
Na de 2e opdracht is de pot naar 11.370 gegaan, na de 3e opdracht naar 12.370. Annemieke heeft dus niet de boel belazerd door 1000 uit de pot te halen, tenzij de regie ons keihard zit voor te liegen.
"4 van de 5 woorden waren goed, daarom is er €1.000,- binnengehaald.*
Dit zorgde bij de gasten dus ook voor verwarring, bij mij in de aflevering ook in iedergeval.
Dus tenzij ze echt de boel belazeren, is de opdracht goed volbracht (4/5 goed).
Het zou echt afbreuk aan de serie zijn als ze zo de mol moeten afschermen.

Ik zit momenteel best sterk op Klaas, door allerlei kleine dingen die al besproken zijn hier.
Ik heb Moltalk niet gezien, maar waarom zorgde dat voor verwarring dan?Ithric schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:09:
[...]
Weet even niet wie het allemaal aangaf, maar ik keek MolTalk na de aflevering en daarna werd volgens mij het volgende gezegd:
Dit zorgde bij de gasten dus ook voor verwarring, bij mij in de aflevering ook in iedergeval.
Het zou echt afbreuk aan de serie zijn als ze zo de mol moeten afschermen.![]()
Ik zit momenteel best sterk op Klaas, door allerlei kleine dingen die al besproken zijn hier.
Ik zit al heel lang op Klaas maar kan iemand die op Annemieke zit verklaren waarom ze in de fabriek de klok met minder als 100 zo snel stil zette?Ithric schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:09:
[...]
Weet even niet wie het allemaal aangaf, maar ik keek MolTalk na de aflevering en daarna werd volgens mij het volgende gezegd:
Het zou echt afbreuk aan de serie zijn als ze zo de mol moeten afschermen.![]()
Als mol laat je die namelijk lekker in de min lopen ipv hem stil te zetten.
Een mol zou 100% nooit een kans voorbij laten gaan om te doen alsof hij/zij iets niet gezien heeft en daarmee geldt verloren laten gaan.
Daarom denk ik ook dat het geld met de woorden gewoon op een eerlijke manier is gegaan.
De grap met die opdracht is, is dat het helemaal niet uitmaakt hoe snel je welke klok stil zet. Uiteindelijk gaat het er alleen maar om ze allemaal gemiddeld gezien zo snel mogelijk stop te zetten.Wceend schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:57:
[...]
Ik zit al heel lang op Klaas maar kan iemand die op Annemieke zit verklaren waarom ze in de fabriek de klok met minder als 100 zo snel stil zette?
Als mol laat je die namelijk lekker in de min lopen ipv hem stil te zetten.
Elke klok had een startbedrag van 100 tot 900 euro en kon €1000 negatief gaan vanaf dat bedrag. Voor elke seconde die je bewust gaat zoeken naar de lagere bedragen verlies je 9 euro totdat je iets stil zet, dan verlies je 8 euro per seconde van de €4500 dat kan teruglopen tot de tijd op is.
Dus eigenlijk kandidaten die per se de lage bedragen eerst willen doen, best verdacht, want het maakt geen zak uit en is wel de ideale afleidingsmanoeuvre.
Wat betreft het resultaat van de TV-opdracht. Het zou een briljante actie zijn als hier Annemieke gewoon €1000 uit de pot vist en dat laat zien als zijnde "gewonnen geld", ook al zou ze ze niet goed hebben.
Maar ik ben bang dat het een poging is om wat rook te creeren rondom haar, omdat werkelijk waar niemand haar nog verdacht vind.
[ Voor 14% gewijzigd door Hooglander1 op 22-02-2016 13:06 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Het kan goed Klaas zijn hoor, maar ik vlak Annemiek niet uit. En de hint van de briefjes, die boeit mij allang niet meer. Je blindstaren op die achterkanten is een puzzel van 500 stukjes oplossen zonder voorbeeld en 400 ontbrekende stukjes.... en dan nog maar hopen dat er wat uitkomt.
Ben ik niet met je eens een lage klok stil zetten betekend dat je verliespotentieel afneemt. Je kunt alle hoge klokken vinden en zsm stilzetten maar een paar lage klokken volledig in de min en het feest is uit.Hooglander1 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:04:
[...]
De grap met die opdracht is, is dat het helemaal niet uitmaakt hoe snel je welke klok stil zet. Uiteindelijk gaat het er alleen maar om ze allemaal gemiddeld gezien zo snel mogelijk stop te zetten.
Elke klok had een startbedrag van 100 tot 900 euro en kon €1000 negatief gaan vanaf dat bedrag. Voor elke seconde die je bewust gaat zoeken naar de lagere bedragen verlies je 9 euro totdat je iets stil zet, dan verlies je 8 euro per seconde van de €4500 dat kan teruglopen tot de tijd op is.
Dus eigenlijk kandidaten die per se de lage bedragen eerst willen doen, best verdacht, want het maakt geen zak uit en is wel de ideale afleidingsmanoeuvre.
Stel je hebt twee klokken in de min dat is dan 2 euro per seconden van het bedrag af, als Annemiek de mol is had ze die lage klok dus laten gaan en zet je die niet stop, daarna ga je zoeken in een ander gebied en roep je tegen de andere kandidaten dat je daar al gekeken hebt.
Psychologisch lijkt dat zo,Wceend schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:12:
[...]
Ben ik niet met je eens een lage klok stil zetten betekend dat je verliespotentieel afneemt. Je kunt alle hoge klokken vinden en zsm stilzetten maar een paar lage klokken volledig in de min en het feest is uit.
Stel je hebt twee klokken in de min dat is dan 2 euro per seconden van het bedrag af, als Annemiek de mol is had ze die lage klok dus laten gaan en zet je die niet stop, daarna ga je zoeken in een ander gebied en roep je tegen de andere kandidaten dat je daar al gekeken hebt.
Maar maak eens een calculatie-sheetje in Excel, waarin je de klokken na een vast aantal seconden uitzet. Je zal dan zien dat voor het eindbedrag van de gehele opdracht het echt helemaal niks uitmaakt.
Dat een klok in de min staat maakt niks uit, wel dat je elke seconde geld verliest. Of dat nu potentieel verlies is op die specifieke klok of winst, dat maakt niet uit
Ga er maar eens aan rekenen. Alle klokken zo snel mogelijk uit krijgen is het beste scenario, de volgorde is volledig irrelevant.
The_Fes schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:38:
[...]
Ik heb Moltalk niet gezien, maar waarom zorgde dat voor verwarring dan?
Nou net als in het topic, sommige hadden het bijtellen van het geld niet opgemerkt.Piet_Piraat7 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:56:
Je kon 1250 verdienen met 5 goede antwoorden, snap niet goed waarom 4 goede antwoorden voor 1000 euro dan voor verwarring zorgen?
Ik weet niet meer precies hoe het kwam, maar je merkte aan de vraag dat het raar overkwam.
Toen kwam er de melding dat het kwam omdat ze 4 vragen goed hadden en daarom 1.000,- hadden gekregen.
Helaas weet ik de setting even niet meer uit mijn hoofd, anders moet je even de aflevering kijken er werd in iedergeval wat extra informative gegeven over de TV Show opdracht.
De mol kan eenvoudig geld uit de pot halen als penningmeester.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
ok, als je dan zo redeneert kom je op Klaas uit die zet namelijk er pas 1 uit nadat hij er echt niet meer omheen kon.Hooglander1 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:16:
[...]
Psychologisch lijkt dat zo,
Maar maak eens een calculatie-sheetje in Excel, waarin je de klokken na een vast aantal seconden uitzet. Je zal dan zien dat voor het eindbedrag van de gehele opdracht het echt helemaal niks uitmaakt.
Dat een klok in de min staat maakt niks uit, wel dat je elke seconde geld verliest. Of dat nu potentieel verlies is op die specifieke klok of winst, dat maakt niet uit
Ga er maar eens aan rekenen. Alle klokken zo snel mogelijk uit krijgen is het beste scenario, de volgorde is volledig irrelevant.
Logisch redenerend gebeurt dat vast wel buiten de camera. Als ik als kandidaat mee deed met de mol en iemand is penningsmeester, dan vraag je met avondeten en ontbijt als je allemaal samen zit om nog ff na te tellen. Toch?CeesKees schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:23:
Vergeten jullie niet dat er nergens een recount van de pot wordt gedaan...
De mol kan eenvoudig geld uit de pot halen als penningmeester.
Ga er maar vanuit dat iemand op de redactie dat geschreven heeft.Cwookie schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:42:
Het enige waar ik nog mee zit, als de mol echt het dagboek zelf schrijft, dan lijkt me het erg sterk dat het Klaas is. Dan doel ik op de 'hippe' manier van schrijven en het gebruik van Engelse zinnen. Dit is iets wat ik Klaas nog nooit heb horen doen. Voorbeeld
Yup, je begint met 4500 euro totaal op 9 klokken wat in 30 minuten terugtelt naar 0. Per minuut per klok gaat er dan 16,67 euro van de pot af. En dat geldt voor elke klok ongeacht of het die van 900 euro of een van 100 euro is.Hooglander1 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:16:
[...]
Psychologisch lijkt dat zo,
[removed]
Voor de rest blijft het staan, dat het op zich niet uitmaakt bij welke klok je het eerste begint. Psychologisch wil je echter geen mingeld (dat terwijl een plusbedrag ook al minder wordt), maar op zich maakt het niks uit.
Your Friendly Neighborhood Moderator
De klokken tellen inderdaad in totaal terug van 4500 naar -4500. Als ze het eerste kwartier niets gevonden zouden hebben, hadden ze dus al sowieso per saldo een minbedrag.Jorgen schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:01:
De klokken tellen niet terug naar nul. De klokken tellen terug naar startbedrag - € 1000.
Voor de rest blijft het staan, dat het op zich niet uitmaakt bij welke klok je het eerste begint. Psychologisch wil je echter geen mingeld (dat terwijl een plusbedrag ook al minder wordt), maar op zich maakt het niks uit.
(overigens kom je met 54 mintuen zoektijd precies op 2700 euro uit, dat is dus gemiddeld 6 minuten per scherm)
[ Voor 8% gewijzigd door TheFes op 22-02-2016 16:18 ]
-oeps- laat maar, calculatiefoutje van mijn kant.The_Fes schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:08:
[...]
De klokken tellen inderdaad in totaal terug van 4500 naar -4500. Als ze het eerste kwartier niets gevonden zouden hebben, hadden ze dus al sowieso per saldo een minbedrag.
(overigens kom je met 54 mintuen zoektijd precies op 2700 euro uit, dat is dus gemiddeld 6 minuten per scherm)
[ Voor 12% gewijzigd door Hooglander1 op 22-02-2016 16:28 ]
€9000 / 30 min = 600 per minuut als we ze als 1 zien laten we er vanuit gaan dat ze ze lineair uitzetten dus dan gaat het gemiddeld met 300 per minuutThe_Fes schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:08:
[...]
€4500-€2700 = €1800 weg
6 minuten en 9 klokken dus elke 40 seconde 1 uitzetten
[ Voor 0% gewijzigd door Snowhite0901 op 22-02-2016 16:31 . Reden: eurotekens toevoegen voor de duidelijkheid ]
9000/30 = 300 per minuut hoorSnowhite0901 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:30:
[...]
€9000 / 30 min = 600 per minuut als we ze als 1 zien laten we er vanuit gaan dat ze ze lineair uitzetten dus dan gaat het gemiddeld met 300 per minuut
€4500-€2700 = €1800 weg
6 minuten en 9 klokken dus elke 40 seconde 1 uitzetten
4500 - 2700 = 1800
1800 / 300 = 6 minuten
Dus? Dan tellen ze terug naar -900, -800 ... -100.. Dat is bij elkaar precies hetzelfde (maar dan negatief) als 100, 200 ... 900. Dus beide (+ of -) 4500Hooglander1 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:27:
[...]
-oeps- laat maar, calculatiefoutje van mijn kant.
[ Voor 40% gewijzigd door TheFes op 22-02-2016 16:33 ]
oeps je hebt gelijk:) alleen jij vergeet nu nog even dat getal te halverenThe_Fes schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:30:
[...]
9000/30 = 300 per minuut hoor
4500 - 2700 = 1800
1800 / 300 = 6 minuten
[...]
Dus? Dan tellen ze terug naar -900, -800 ... -100.. Dat is bij elkaar precies hetzelfde (maar dan negatief) als 100, 200 ... 900. Dus beide (+ of -) 4500
€9000 / 30 min = 300 per minuut als we ze als 1 zien laten we er vanuit gaan dat ze ze lineair uitzetten dus dan gaat het gemiddeld met 150 per minuut
€4500-€2700 = €1800 weg
€1800 / 150 = 12 minuten
12 minuten en 9 klokken dus elke 1 minuut en 20 seconde 1 uitzetten
Ze zullen ze ook niet lineair uitzetten, want ze zoeken met z'n 4en tegelijk.Snowhite0901 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:36:
[...]
oeps je hebt gelijk:) alleen jij vergeet nu nog even dat getal te halveren
€9000 / 30 min = 300 per minuut als we ze als 1 zien laten we er vanuit gaan dat ze ze lineair uitzetten dus dan gaat het gemiddeld met 150 per minuut
€4500-€2700 = €1800 weg
€1800 / 150 = 12 minuten
12 minuten en 9 klokken dus elke 1 minuut en 20 seconde 1 uitzetten
Natuurlijk zetten ze ze ook niet allemaal tegelijk na 6 minuten uit, maar het was meer om aan te tonen dat bij elk gemiddelde van 6 minuten per klok, het op 2700 EUR uit komt (en ik vond het ook wel bijzonder dat het precies 6 minuten was).
Jij komt ook precies op dat gemiddelde van 6 minuten, alleen zet je de eerste na 0 minuten uit en de laatste na 12 (en de rest daar lineair tussenin).
Rekenfoutje dus van mijn kant, die ik 10 seconden na posten besefde (je quote ook al mijn eigen correctieThe_Fes schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:30:
Dus? Dan tellen ze terug naar -900, -800 ... -100.. Dat is bij elkaar precies hetzelfde (maar dan negatief) als 100, 200 ... 900. Dus beide (+ of -) 4500
Klopt, komt denk ik omdat ik mijn bericht nog aangepast heb met de quote van Snowwhite (of misschien had ik zelfs pas op de quote knop geklikt na je aanpassing, maar was dat bij mij nog niet zichtbaar).Hooglander1 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:41:
[...]
Rekenfoutje dus van mijn kant, die ik 10 seconden na posten besefde (je quote ook al mijn eigen correctie)
In ieder geval goed dat we op hetzelfde uitgekomen zijn
The_Fes schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:44:
[...]
Klopt, komt denk ik omdat ik mijn bericht nog aangepast heb met de quote van Snowwhite (of misschien had ik zelfs pas op de quote knop geklikt na je aanpassing, maar was dat bij mij nog niet zichtbaar).
In ieder geval goed dat we op hetzelfde uitgekomen zijn
Als je op quote klikt bij mijn bericht haalt hij dan pas de tekst op die in jouw bericht komt, kan goed zijn dat je dan op quote drukt terwijl je de oude tekst nog ziet, terwijl ik dan net het heb aangepast
Zij is het type die met veel mazzel (6 jokers + vrijstelling) de finale haalt en dan ineens goed zit. In principe heb je in de finale een kans van 50% dat je wint, je tegenstander heeft de mol ook juist, anders zat ie daar niet.
Als Annemieke mol was, had ze bij de tv-opdracht wel wat meer woordjes fout gehad. Stel ze was met € 250 aangekomen, dan was dat niet verdacht geweest.
Maar de mol had natuurlijk de opdracht in de fabriek moeten mollen, onbegrijpelijk dat dat niet is gebeurd. Slechts één plankje subtiel in een ander vak schoppen was al genoeg...
Ik vind het kaartspel waar Annemieke goed scoorde een complete misser van de redactie, dat sloeg nergens op. Blijkbaar hadden ze geen rekening gehouden dat 1 kandidaat zo'n buit zou kunnen scoren, waarmee de finaleplaats al vergeven was.
[ Voor 33% gewijzigd door Witte op 22-02-2016 18:13 ]
Houdoe
Klopt, dus moet je alles even *2 doen. Het eindresultaat is hetzelfde dat je gewoon zo snel mogelijk klokken uit moet zetten en dat het geen bal uitmaakt welke je als eerste doetJorgen schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:01:
De klokken tellen niet terug naar nul. De klokken tellen terug naar startbedrag - € 1000.
[removed]
Heeft geen signature.
IIRC was het een aantal jaar geleden nog zo dat je bij de finale wèl de hele uitslag kreeg. En dan een week later de molacties te zien kreeg. Die molacties-aflevering scoorde qua kijkcijfers geloof ik niet zo goed en sindsdien maken ze de mol pas bekend bij de allerlaatste aflevering.Piet_Piraat7 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:39:
[...]
Zo gaat het elk jaar. Je ziet gewoon een aflevering met test aan het einde. Vervolgens spreekt Art ze stuk voor stuk toe met dingen als 'je hebt het fantastisch gespeeld, sluw bla bla'. Zo'n stukje tekst waardoor ze het alle drie kunnen zijn.
Dan de week dáárop zitten ze allemaal in de studio en blikken ze terug, halverwege de show wordt dan bekend gemaakt wie de mol echt is en zie je alle molacties.
Met die klokken vraag ik me nog af of ze die ook weer terug aan konden zetten. (door er gewoon nogmaals op te drukken) Zou ik wel flauw vinden, maar ze zeggen ook niet duidelijk dat het niet kan dus dan weet je het niet.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
nou.... ik kan me nog een paar jaar geleden herinneren dat de finalist totaal verrast was:) Maar toen zat zijn mol toevallig vaak in hetzelfde groepje als de echte mol en daardoor was hij er doorheen gerold.Witte schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:09:
je tegenstander heeft de mol ook juist, anders zat ie daar niet.
Haha, grappenmaker..SmiGueL schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 00:05:
RAT loopt ons gewoon al weken te trollen mollen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
https://twitter.com/RatZoektMol
Vanavond gaat hij de achterkantjes van afgelopen aflevering er in puzzelen.
Dat was Freek twee jaar geleden, dat was het eerste seizoen wat ik gekeken heb.Snowhite0901 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 07:57:
[...]
nou.... ik kan me nog een paar jaar geleden herinneren dat de finalist totaal verrast was:) Maar toen zat zijn mol toevallig vaak in hetzelfde groepje als de echte mol en daardoor was hij er doorheen gerold.
Oeps, dubbelpost.. Excuus
[ Voor 5% gewijzigd door TheFes op 23-02-2016 09:10 ]
Heb zelf geen Twitter, maar mocht iemand 'm mijn versie willen sturen; ga je gang.The_Fes schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:09:
Haha, grappenmaker..
https://twitter.com/RatZoektMol
Vanavond gaat hij de achterkantjes van afgelopen aflevering er in puzzelen.
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
We weten nog altijd niet hoeveel ze er fout of goed had.Witte schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:09:
Als Annemieke mol was, had ze bij de tv-opdracht wel wat meer woordjes fout gehad. Stel ze was met € 250 aangekomen, dan was dat niet verdacht geweest.
Ja ze kwam aanzetten met 1000 euro, maar we hebben nooit gezien dat Art zei dat er 4 goed waren of dat ze van Art het geld kreeg.
Prima mogelijk dus dat dit volledig of voor een deel uit de pot kwam.
Zou een simpele mol actie zijn, maar als je continue in de gaten wordt gehouden ook een domme.Witte schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:09:
Maar de mol had natuurlijk de opdracht in de fabriek moeten mollen, onbegrijpelijk dat dat niet is gebeurd. Slechts één plankje subtiel in een ander vak schoppen was al genoeg...
Maar aan de andere kant zet dit wel het spel even lekker goed op scherp en op zijn kop vlak voor het eind.Witte schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:09:
Ik vind het kaartspel waar Annemieke goed scoorde een complete misser van de redactie, dat sloeg nergens op. Blijkbaar hadden ze geen rekening gehouden dat 1 kandidaat zo'n buit zou kunnen scoren, waarmee de finaleplaats al vergeven was.
https://pbs.twimg.com/media/Cb7kcIMUAAA326Z.jpgSmiGueL schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 23:00:
[...]
Heb zelf geen Twitter, maar mocht iemand 'm willen sturen; ga je gang.
Dat is de laatste versie..
Overigens heb je geen twitter-account nodig om twitter te bekijken hoor
Zeker wel, door Annemieke. Mijn vermoedens zijn nog sterker geworden na de touwenopdracht. Annemieke zegt tegen Taeke en Tim dat zij goed zijn in puzzelen, zoek het maar uit. Vergeet wel even te melden dat er haakjes in het veld staan, verspilt dus een hoop tijd daar mee.dommerick schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:56:
Ik zit nog steeds op annemieke. Dit al sinds aflevering 1 met een onderbuikgevoel. Ben wel benieuwd over twee weken of we een degelijke mol te zien krijgen. Deze aflevering werd er 0,0 gemeld, beetje jammer.
Ze scoorde ook véél te goed in het "kaartspel".
Kan niet stoppen met ontploffen!
[ Voor 4% gewijzigd door Laguna op 26-02-2016 16:09 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
In theorie kan dat heLaguna schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:27:
Annemieke kan het niet zijn simpelweg omdat niemand haar verdenkt en men dan met de test met vragen over de mol telkens niks goed zou hebben.
Zolang niemand (nog) op de juiste mol zit, heeft iedereen vragen fout. Dan is de afvaller nog steeds gewoon degene met de meeste fouten. Zij die het ver schoppen hebben dan niet het meest goed, maar maken de minste fouten.
Maar in de praktijk zal het niet zo snel zo verlopen
Leeg - Sinds 20180907
Als ik er even bijpak wat er in sinds aflevering 6 is gebeurd met het stemmen (of iig in beeld en geluid):Laguna schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:27:
Annemieke kan het niet zijn simpelweg omdat niemand haar verdenkt en men dan met de test met vragen over de mol telkens niks goed zou hebben. Het is Klaas of Tim.
Aflevering 6 (Naam - biecht - vragen):
Annemieke - Klaas,Tim - Tim
Cecile - nvt - Klaas
Klaas - Annemieke,Tim - Annemieke
Rop - Klaas, Tim - Annemieke
Taeke - Rop - nvt
Tim - nvt - Cecile, Klaas
Aflevering 7 (Naam - biecht - vragen):
Annemieke - Klaas,Tim - Klaas,Tim
Klaas - Annemieke,Tim - Annemieke
Rop - Klaas, Tim - Tim
Taeke - Tim - nvt
Tim - Annemieke, Klaas - Annemieke
Ik hecht dus niet zo heel veel waarde aan die uitspraken, want ze zijn redelijk wispelturig.Aflevering 8 (Naam - biecht - vragen):
Annemieke - nvt - Vrijstelling
Klaas - Tim - Tim
Taeke - Klaas, Tim - (onbekend; neigt naar Tim)
Tim - Klaas - Klaas
[ Voor 23% gewijzigd door Laguna op 26-02-2016 16:17 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
In de aflevering direct na het vertrek van Ellie, neemt Klaas de portofoon in handen en zegt:
"Hallo, hier Ellie Lust..."
Hij doet zich hiermee voor als Ellie Lust.
-> Hij doet zich hiermee voor als politie-agent.
-> Iemand die zich voordoet als politie-agent, maar dit niet is, noem je een mol.
Klaas is de Mol.
M'n Oma is een site aan het haken.
Ze deden wel erg moeilijk met die filmopdracht. Kijk dan 100% van de tijd naar beneden en laat de anderen het geld eerst zoeken. Done.
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Jah, nooit aandacht aan besteed. Viel me nu pas op.
[ Voor 47% gewijzigd door Tjeerdtq op 27-02-2016 21:52 ]
Trust no one.Tjeerdtq schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:44:
Heb even extra paar oren nodig. Bij de intro als de foto gemaakt wordt zegt de stem iets . Wat horen jullie?
M'n Oma is een site aan het haken.
Die is wel erg goed gevonden!Jorgen schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 20:29:
Nog een hint die op Klaas wijst:
In de aflevering direct na het vertrek van Ellie, neemt Klaas de portofoon in handen en zegt:
"Hallo, hier Ellie Lust..."
Hij doet zich hiermee voor als Ellie Lust.
-> Hij doet zich hiermee voor als politie-agent.
-> Iemand die zich voordoet als politie-agent, maar dit niet is, noem je een mol.
Klaas is de Mol.
Net ook een mooie bij moltalk.
Blijkbaar is Tim de enige persoon waar Art nog niet 1op1 mee gesproken heeft (zie begin afl1).
Even voor anderen: http://www.npo.nl/wie-is-de-mol/27-02-2016/AT_2049573 en dan 2:37. Trust no one klinkt wel aannemelijk ja maar met mijn iPhonespeakers hoor ik dat niet goed. Wel opvallend dat het nu onder die foto gemonteerd is aangezien het niet eens de titel van de aflevering betreft.Tjeerdtq schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:44:
Heb even extra paar oren nodig. Bij de intro als de foto gemaakt wordt zegt de stem iets . Wat horen jullie?
[...]
Jah, nooit aandacht aan besteed. Viel me nu pas op.
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Nu weten we dus dat Annemieke de winnaar is, Tim de verliezer, en Klaas de mol.
Dat is de enige reden waarom ze deze aflevering níéts laten zien, anders verklapt het al te veel.
• Was Klaas de winnaar, dan was al handsdown duidelijk dat Tim de mol was. Want Klaas was dan de enige die de test op Tim had ingevuld.
• Werd bekend gemaakt dat Annemieke óf Tim de winnaar was, dan wist je al dat Klaas de mol is, want daar hebben ze beiden de test op ingevuld.
• Zouden ze bekendmaken dat Tim de verliezer was, dan weet je dus sowieso al dat het Klaas is want Klaas en Tim zijn de enigen waar de test op in is gevuld.
• Bleek Annemieke de verliezer, dan konden ze het wel uitzenden, want er was dan nog steeds spanning of nou Klaas of Tim de mol was, beiden hebben de test op elkaar ingevuld. En dan blijft nog het raadsel over of Annemiek het nu op tijd of een enkele vraag verloren had, of dat ze de verkeerde mol had. Dus dan weet je het nog niet.
• Waarom ze dat dus níét uitzenden, en dus níks uitzenden, is omdat Annemieke de verliezer niet is, ze is de winnaar. Maar had je bekend gemaakt dat ze de winnaar was, dan zou het volgende week geen verrassing meer zijn.
Het feit dat ze nu niks zeggen (en dus ook niet dingen als "X, jij bent niet de... en Y jij bent niet de...") wil dus niet perse iets zeggen.
Ik weet niet of het al gemeld is geweest, maar er is mij nog wat opgevallen. In de intro/leader, met o.a. dat beeld met Wilhelm Scream. Taeke, Tim en Annemieke hoor je iets zeggen op het moment dat zij geïntroduceerd worden. Bij de rest van de kandidaten en Klaas is het stil. Misschien nog een aanwijzing dat Klaas de mol is?
Als de achterkant van het geld ook letterlijk Klaas is, wat een paar mensen al zelf in elkaar gezet heeft, is dat ook echt dom. Denken ze nou echt dat niemand dat dan uitvindt?
Ik hoop echt nog op een verrassing en dat het Tim is. Voor Tim was er bij MolTalk nog die hint dat Art alleen met Tim nog niet een één op één gesprek gehad heeft. En dat er in aflevering 1 tegen de mol door Art gezegd is: "Ik spreek je weer bij de finale".
Als Klaas het is vind ik het wel heel raar dat in de scene na het bovenstaande Art meteen één op één met Klaas dat gesprek in de metro heeft. Ik zou het ook heel bold vinden om de mol meteen in de eerste opdracht van de eerste aflevering zo'n aparte rol te geven.
Hieruit kun je opmaken dat ik nog hoop dat het Tim is en 90% zeker ben dat het Klaas is.
[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 28-02-2016 19:07 ]
Dat is natuurlijk niet zo, het kan dan nog steeds Annemieke zijn. Dat niemand (zegt!) dat ze de test op haar maken betekend niet automatisch dat ze de mol niet is. Er is wel eerder iemand in de finale gekomen die op een verkeerde mol zat.Ryan_ schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 23:10:
Even een post vanaf onze buren :
Nu weten we dus dat Annemieke de winnaar is, Tim de verliezer, en Klaas de mol.
Dat is de enige reden waarom ze deze aflevering níéts laten zien, anders verklapt het al te veel.
[..]
• Zouden ze bekendmaken dat Tim de verliezer was, dan weet je dus sowieso al dat het Klaas is want Klaas en Tim zijn de enigen waar de test op in is gevuld.
En vooral als je in de finale komt door veel jokers en vrijstellingen weet je niet of wat je als antwoorden hebt gegeven goed zijn.emnich schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:25:
[...]
Dat is natuurlijk niet zo, het kan dan nog steeds Annemieke zijn. Dat niemand (zegt!) dat ze de test op haar maken betekend niet automatisch dat ze de mol niet is. Er is wel eerder iemand in de finale gekomen die op een verkeerde mol zat.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Dat weet je bij een normale ronden zonder jokers en vrijstellingen ook niet, ja tot het te laat is en je afvalt. Je weet alleen dat je niet de slechtste bent wanneer je niet afvalt. Voor de rest is net zo gissen als iemand met een vrijstelling of je wel of niet goed zit. En gezien er al is iemand in de finale heeft gezeten die niet eens op de juiste mol zat kun je daarmee dus aardig ver komen. Vroeger kon je de test extra slecht maken met een vrijstelling omdat de test wel gewoon meetelde en je dus een mogelijkheid hebt om iemand van je lijstje af te strepen die het niet is.De vrijstelling gaf je de mogelijkheid om er voor te kiezen dat jij je scherm dan niet te zien krijgt maar er was dus wel een kans dat dit scherm rood had kunnen zijn. Wanneer deze rood zou zijn betekende dit dus automatisch dat de rest dus ook gewoon door was(gezien zij dus allen een groen scherm te zien kregen.). Ik heb het gevoel dat tegenwoordig de test van de persoon niet mee meetelt waardoor er altijd iemand afvalt en jouw test dus geen extra informatie opleverd.LordSinclair schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:26:
[...]
En vooral als je in de finale komt door veel jokers en vrijstellingen weet je niet of wat je als antwoorden hebt gegeven goed zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door jdh009 op 29-02-2016 09:32 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
[ Voor 8% gewijzigd door Rednas op 29-02-2016 11:22 ]
The Dude abides!
Eerst zien we niet dat ze 1000€ krijgt van Art, dus die kan ze gewoon uit de pot hebben gehaald.
Zaterdag was ze het 'vergeten', dat kan zijn zodat niemand door heeft dat er eigenlijk 11000 ipv 12000 (o.i.d.) in de pot zit, of omdat ze gepuzzeld heeft met de achterkant van het geld.
Daar had ik nog niet over nagedacht, is ook vrij logisch inderdaad.Rednas schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:20:
Ik denk dat de titel van de aflevering, "Fotofinish", slaat op de mogelijkheid voor de kandidaten om de foto van de mol, die verborgen is op de achterkant van de biljetten, nu compleet te maken. Annemieke heeft als penningmeester nu alle benodigde biljetten in haar bezit.
Klaas trekt een sprintje en wordt vergeleken met Usian Bolt = Fotofinish?pcman007 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:45:
Meestal zitten er ook aanwijzingen in de titels, van de aflevering van gisteren was dit fotofinish. Bij de camera opdracht trok Klaas op het laatst nog een sprintje om bij art te komen, nog een aanwijzing dat Klaas de mol is?
Ik geef toe, waarschijnlijk is het wat vergezocht en is wat hierboven word gezegd over het geld wat logischer. Maar het is wie is de mol.FiXeR.nl schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:28:
[...]
Klaas trekt een sprintje en wordt vergeleken met Usian Bolt = Fotofinish?
Alsof Usian Bolt met fotofinishes won..FiXeR.nl schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:28:
[...]
Klaas trekt een sprintje en wordt vergeleken met Usian Bolt = Fotofinish?
Maar er zijn veel aanwijzingen te bedenken, echter kwamen Annemieke en Tim bijna gelijktijdig aan, wat ook de suggestie van een "Fotofinish" kan wekken.
Het kan op Klaas slaan vanwege de opmerking van Art, maar hij liep zover voor dat het niet echt een "fotofinish" was, dus die vind ik wat ver gezocht.
Nog iets waarom misschien Klaas niet de mol is:
- Annemieke had veel jokers en de vrijstelling en klaas ging met haar "onderhandelen" voor jokers. Niet zozeer dat Klaas jokers wilde, maar vooral "het aantal" jokers. Als Annemieke gewoon naar de finale gaat, en ze heeft zoveel jokers + groene vrijstelling gebruikt heeft ze géén enkel idee of ze goed zit. Er zit voor haar dan geen "zekerheid" aan de finale.
[ Voor 27% gewijzigd door jbdeiman op 29-02-2016 11:51 . Reden: Toevoeging ]
En dan zijn de meeste MOL acties geen eens uitgezondenCartman! schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:44:
Het wordt toch allemaal zo gemaakt dat je het toch niet zeker kunt weten. Eigenlijk is t wat dat betreft dus maar n wazig concept want je hebt zelf geen invloed op de beelden die je krijgt te zien als kijker. Achteraf laten ze hints zien en denk je: ohja, duh maar die krijg je zelf er nauwelijks uit zonder ze te weten.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Aan het einde van de aflevering zijn er nog wat sfeer plaatjes van de kandidaten die zich alle leuke dingen herinneren en lekker wazig naar de horizon of de grond staren. Tim en Klaas worden beiden op een bankje tegen een boom gezet. Bij Klaas ligt er niks onder het bankje, maar bij Tim ligt er een enorme hoop zand onder hem...een molshoop?
Zou je me uit kunnen leggen waarom er voor haar minder zekerheid zit in de finale? Degene die afvalt is de enige die zekerheid heeft dat hij/zij de minste aantal vragen goed heeft, de rest weet alleen dat ze er evenveel (+ snellere tijd) of meer goed hebben. Of dit door een bewuste antwoorden op één persoon of met toevalstreffers omdat de persoon waar hij/zij op zit het zelfde geslacht heeft, in de zelfde groep zat, dezelfde hobby heeft of de zelfde lievelingskleur heeft als de de mol is bij hen niet bekend. Zolang je geen enkel antwoord kunt controleren en geen fysiek bewijs hebt (zoals een opgeloste puzzel van het geld) is het voor iedereen gokken en kun niets extra's opmaken uit de eliminatie behalve dat je niet de persoon bent met de minst goede antwoorden, of dit bewust of per toeval is gebeurd is niet duidelijk en dus weet je er eigenlijk helemaal niets meer mee dan de persoon waartegen je speelt.jbdeiman schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:43:
[...]
Als Annemieke gewoon naar de finale gaat, en ze heeft zoveel jokers + groene vrijstelling gebruikt heeft ze géén enkel idee of ze goed zit. Er zit voor haar dan geen "zekerheid" aan de finale.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Ze zitten op het strand. Geen bankje te zien.mercapto schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:58:
Ik zie het geloof ik nog niet genoemd hier:
Aan het einde van de aflevering zijn er nog wat sfeer plaatjes van de kandidaten die zich alle leuke dingen herinneren en lekker wazig naar de horizon of de grond staren. Tim en Klaas worden beiden op een bankje tegen een boom gezet. Bij Klaas ligt er niks onder het bankje, maar bij Tim ligt er een enorme hoop zand onder hem...een molshoop?
Als je op de verkeerde kandidaat zit is er een grote kans dat je de finale niet haalt. Dus als je door alle executies komt zonder af te vallen is de kans groot dat je goed zit. Als je echter de finale haalt door een executie over te slaan had het dus zomaar kunnen zijn dat je fout zit maar alsnog in de finale komt.jdh009 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:12:
[...]
Zou je me uit kunnen leggen waarom er voor haar minder zekerheid zit in de finale? Degene die afvalt is de enige die zekerheid heeft dat hij/zij de minste aantal vragen goed heeft, de rest weet alleen dat ze er evenveel (+ snellere tijd) of meer goed hebben. Of dit door een bewuste antwoorden op één persoon of met toevalstreffers omdat de persoon waar hij/zij op zit het zelfde geslacht heeft, in de zelfde groep zat, dezelfde hobby heeft of de zelfde lievelingskleur heeft als de de mol is bij hen niet bekend. Zolang je geen enkel antwoord kunt controleren en geen fysiek bewijs hebt (zoals een opgeloste puzzel van het geld) is het voor iedereen gokken en kun niets extra's opmaken uit de eliminatie behalve dat je niet de persoon bent met de minst goede antwoorden, of dit bewust of per toeval is gebeurd is niet duidelijk en dus weet je er eigenlijk helemaal niets meer mee dan de persoon waartegen je speelt.
Dus stel dat ze bij de vorige executie op de verkeerde zat en ze gered is doordat Taeke nog fouter zat en daarna door de vrijstelling in de finale komt kan ze zomaar met de verkeerde mol in gedachten toch door zijn. De kans is dus groter voor Annemieke dat ze fout zit dan voor de rest.
[removed]
Vreemd, ik zie er toch echt meerdere.Ryan_ schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:19:
[...]
Ze zitten op het strand. Geen bankje te zien.
http://i.imgur.com/NJNfB8U.pngRyan_ schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:22:
[...]
Tijdscode? op 39m zitten ze op het strand met zonsondergang.
Deels mee eens. Maar degene die veel jokers heeft kan nog meer fouten hebben gemaakt, maar die tellen dan mee als goed antwoord. Dus degene die eruit is, hoeft niet degene te zijn met de meeste fouten.jdh009 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:12:
[...]
Zou je me uit kunnen leggen waarom er voor haar minder zekerheid zit in de finale? Degene die afvalt is de enige die zekerheid heeft dat hij/zij de minste aantal vragen goed heeft, de rest weet alleen dat ze er evenveel (+ snellere tijd) of meer goed hebben. Of dit door een bewuste antwoorden op één persoon of met toevalstreffers omdat de persoon waar hij/zij op zit het zelfde geslacht heeft, in de zelfde groep zat, dezelfde hobby heeft of de zelfde lievelingskleur heeft als de de mol is bij hen niet bekend. Zolang je geen enkel antwoord kunt controleren en geen fysiek bewijs hebt (zoals een opgeloste puzzel van het geld) is het voor iedereen gokken en kun niets extra's opmaken uit de eliminatie behalve dat je niet de persoon bent met de minst goede antwoorden, of dit bewust of per toeval is gebeurd is niet duidelijk en dus weet je er eigenlijk helemaal niets meer mee dan de persoon waartegen je speelt.
En als er iemand een vrijstelling heeft, zou die persoon zelfs alle vragen fout kunnen hebben gemaakt, en toch door zijn.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Annemieke kan het alleen zijn als Klaas vragen op Annemieke heeft ingevuld bij de test waar Taeke eruit ging.emnich schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:25:
[...]
Dat is natuurlijk niet zo, het kan dan nog steeds Annemieke zijn. Dat niemand (zegt!) dat ze de test op haar maken betekend niet automatisch dat ze de mol niet is. Er is wel eerder iemand in de finale gekomen die op een verkeerde mol zat.
Klaas had echter aangegeven dat hij vol op Tim zit..
[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 29-02-2016 15:27 ]
Annemieke had een shit-load aan jokers en uit eindelijk gaat ze met een vrijstelling de finale. Dus de statistieken zeggen echt niets. We gaan het zaterdag merken.Megamind schreef op maandag 29 februari 2016 @ 21:56:
Het kan ook niet anders zijn dan Klaas, anders hadden Tim en Annemieke nooit zo ver kunnen komen. Beide op 1 mol, dan moet het statistisch gezien wel. Of ze moeten beiden hun test enorm slecht maken elke keer
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ik verwacht dat we zaterdag gewoon gaan zien dat Klaas de mol is, en ik gok dat Annemieke wint.
Daarvoor zat ze ook al op Klaas. En bij de een-na-laatste test was er een zwarte vrijstelling waarbij haar jokers dus niet hielpen.Ankh schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:35:
[...]
Annemieke had een shit-load aan jokers en uit eindelijk gaat ze met een vrijstelling de finale. Dus de statistieken zeggen echt niets. We gaan het zaterdag merken.
🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!