Wie is... de Mol? 2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 48.147 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:00
Mede-auteur:

Anoniem: 304426

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bxOvOXi6GjXjVACePC7GhsZT/full.png
Inleiding:
Vanaf donderdag 1 januari is het weer zover! *O*

Wie is de Mol? is een avontuurlijk spelprogramma waarbij een team van bekende Nederlanders opdrachten uitvoert en jaagt op een mol in haar midden.

De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

De kandidaten voeren deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.
Meer info (Wikipedia)

De kandidaten:

Afbeeldingslocatie: http://www.widm.nl/images/deelnemers/ajouad.jpg
Ajouad
Leeftijd: 27
Beroep: Presentator

Afbeeldingslocatie: http://www.widm.nl/images/deelnemers/carolina.jpg
Carolina
Leeftijd: 34
Beroep: Zangeres en actrice

Afbeeldingslocatie: http://www.widm.nl/images/deelnemers/chris.jpg
Chris
Leeftijd: 43
Beroep: Acteur, zanger en presentator

Afbeeldingslocatie: http://www.widm.nl/images/deelnemers/evelien.jpg
Evelien
Leeftijd: 33
Beroep: Presentatrice

Afbeeldingslocatie: http://www.widm.nl/images/deelnemers/margriet.jpg
Margriet
Leeftijd: 44
Beroep: Journaliste

Afbeeldingslocatie: http://www.widm.nl/images/deelnemers/marlijn.jpg
Marlijn
Leeftijd: 31
Beroep: Actrice

Afbeeldingslocatie: http://www.widm.nl/images/deelnemers/martine.jpg
Martine
Leeftijd: 44
Beroep: Cabaretière en actrice

Afbeeldingslocatie: http://www.widm.nl/images/deelnemers/pieter.jpg
Pieter
Leeftijd: 30
Beroep: Cabaretier

Afbeeldingslocatie: http://www.widm.nl/images/deelnemers/rik.jpg
Rik
Beroep: Nieuwslezer

Afbeeldingslocatie: http://www.widm.nl/images/deelnemers/viktor.jpg
Viktor
Beroep: Televisiepresentator

Deelnemende users
We hebben een poule op de officiële WIDM app. Stuur even een DM met daarin je WIDM username naar Herr Roedy als je mee wilt doen, dan krijg je een invite.
Als je score hier niet klopt stuur me dan ook even een PM a.u.b., er zijn veel mensen die meedoen, stoppen en er later bijkomen. Het kan zijn dat ik per abuis je score verkeerd genoteerd heb. Dat kan verder met terugwerkende kracht rechtgezet worden :)

Individuele scores (opklikbaar)
Afbeeldingslocatie: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1u9FgFYs8Flge9xtfvjnECNBWb7mh59FESdF5O7VauR8/pubchart?oid=805489396&format=image
Percentage van optimale score:
Afbeeldingslocatie: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1u9FgFYs8Flge9xtfvjnECNBWb7mh59FESdF5O7VauR8/pubchart?oid=1238621309&format=image
Uitvallers:
Afbeeldingslocatie: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1u9FgFYs8Flge9xtfvjnECNBWb7mh59FESdF5O7VauR8/pubchart?oid=1076612265&format=image

Handige links
Uitzendinggemist

[ Voor 120% gewijzigd door Anoniem: 304426 op 13-02-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gaan we dit jaar ook weer met GoTers aan een poule meedoen?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:29
Vorig seizoen was het eerste wat ik heb gevolgd. Op aanraden van een vriendin. Dit jaar wil ik het zeker niet missen. Verslavend spelletje

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Ik vind het leuk om te kijken om de opdrachten en het landschap te zien wat altijd uniek is. Het hele spel element van "Wie is de Mol" heb ik naast mij neergelegd omdat de laatste jaren deze persoon zo passief aanwezig is en de hints zo subtiel dat zelfs in de laatste aflevering als ze er op wijzen of niet eerder uitgezonden zijn, of totaal niet logisch zijn)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-04 08:55

Major_ton

Shoot!

Weinig inspirerende deelnemers dit jaar... Maar goed, het spel is leuk dus dat wordt gewoon weer kijken :-)

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-04 21:07
Valt me wel op inderdaad, dat in de afgelopen jaren tevens minder bekende BN'ners mee doen. Van een aantal van deze totaal geen idee wat ze normaal doen. Dat is wel eens anders geweest.

Maar alsnog zal het wel weer veel kijkplezier opleveren :) Recent stond trouwens in de Metro dat ook dit seizoen in meerdere landen zou gaan afspelen en "veel eerder dan gebruikelijk terug naar Nederland keert". Iemand daar al enig idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-04 11:49

Royz

Kleurenblind!!

Je zag in de voorstukjes wel allerlei bordjes van naamplaatsen dus dat zou iets kunnen betekenen. Ik ga weer genieten vanavond! :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Nice, we hebben er hier weeer erg veel zin in!
Is er geen poule dit jaar?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-04 18:45

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb er ook echt weer zin in!! Nog een paar uurtjes!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Carolina is de mol!

[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 01-01-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:17

burgt

Starbass

Ik heb er ook weer zin in!
Nog geen poule deze keer? was wel grappig vorig jaar.. Ach we kijken toch wel ;)

Ik ken ook de helft niet, maar dat makt het ook wel weer leuk, van heel bekende personen heb je toch een bepaald beeld over hoe ze zijn, dat heb je nu wat minder. En degene waar je het meest mee hebt vliegen er toch meestal al vrij snel uit...

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik ken er nu tenminste een paar, de laatste twee jaren kende ik er niet één volgens mij :+

De site van de poule van vorig jaar is nog wel online zie ik maar heeft nog de deelnemers van vorig seizoen dus ik ga er niet vanuit dat dit werkt. Zijn er niet andere sites (niet de officiële app)?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:47

jdh009

FP ProMod
Als kijker van het eersteb uur ga ik dit seizoen ook niet missen. Voor de zekerheid staan de opnames al klaar. Heb er zin in met deze groep. Lijkt me dat dit een leuk seizoen gaat worden.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-04 15:10

V3g3ta

Fueled by Games!

Voor het moment denk ik dat Rick de mol is. Maar, das op intuïtie. Zit er in ieder geval klaar voor! :*)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Leuk dat het weer begint. Ik herken niemand van de bekende Nederlanders trouwens, maar misschien is dat omdat ik niet meer in Nederland woon. Gelukkig is dit nog steeds te volgen via uitzending gemist :)
LordSinclair schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:59:
Ik vind het leuk om te kijken om de opdrachten en het landschap te zien wat altijd uniek is. Het hele spel element van "Wie is de Mol" heb ik naast mij neergelegd omdat de laatste jaren deze persoon zo passief aanwezig is en de hints zo subtiel dat zelfs in de laatste aflevering als ze er op wijzen of niet eerder uitgezonden zijn, of totaal niet logisch zijn)
Als het maar een beetje subtiel zou zijn dan zou de mol zo bekend zijn via internet. Het is helaas noodzaak de aanwijzingen op deze manier te doen. Als de aanwijzingen dan ontdekt worden dan is nog niemand zeker omdat ze zo vaag zijn.

[ Voor 126% gewijzigd door Marzman op 01-01-2015 19:41 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

Rik is de Mol.
/topic :+

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Achmed speelt wel erg onbenullig, zou dat met opzet zijn?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:34

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Blinde gok, ik ga voor Chris.
Afgaande op de foto in de TS.

Neem de afl op ga hem op een later tijdstip kijken.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Chris doet zich wel lekker onhandig voor op de een of andere manier. Kans dat hij het is lijkt me klein, hij is 'too obvious' om de mol te zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door XeNeRgY op 01-01-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Chris is de mol.

Gewoon, reisprogramma en reispresentator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:56

aerofreak

Steve Jobs

Ik had gehoopt dat Pieter verder kwam.... :'( Verder geen idee wie de mol is...

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spelbreker
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 20:47
Er zijn er al weer paar aan het mollen. Maar Pieter had ik al gezien als en speler en niet als mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-04 19:54

Ypho

Allround Nerd

Nog geen idee wie de mol kan zijn, maar ik zag het volgende:

spoiler:
Shot met Chris in een deuropening, aan zijn rechterkant (voor kijker links), een label/sticker met C15 (Chris '15)

Iets anders dat opviel:
spoiler:
Tijdens executie stond op de laptop bij iedereen op de achterkant (wat kijker zag) "De Mol", maar bij Evelien stond dit in spiegelbeeld

Maar geen idee verder hoor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ypho op 01-01-2015 21:28 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-04 15:08

Mindwalker

zappen is zinloos

Ik ga ook weer kijken dit jaar, maar aangezien ik me elk seizoen weer een beetje bekocht voel betreft beschikbare aanwijzingen zit ik er dit jaar ook minder diep in. Ik zie wel of mijn Mol-detector gaat opgloeien.

Wat me als eerste opviel is het aantal beeldfragmenten waar vier objecten in te zien is (vier ligbedden, klavertje vier en nog wat zaken die ik even vergeten ben). Hoe je dit verder kunt interpreteren... tsja. Vierde kandidaat die zich voorstelt, de vierde in de leader, de vierde van links/rechts in de groepsfoto.. etcetera.

Ohoh, daar gaan we weer... :+

Edit: mijn eerste verdenking is Evelien. Bij de cameraopdracht waren zij en Ajouad niet in de controlekamer toen er van alles misging. Ajouad werd even te dik aangezet als verdachte. Voor wat het waard is. Er wordt door manipulatief geknip en geplak soms een indruk gewekt die helemaal niet juist is.

[ Voor 22% gewijzigd door Mindwalker op 01-01-2015 21:35 ]

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

Ik heb een aanwijzing gezien die ik voor mezelf ga houden totdat ik zie dat iemand anders hem ook noemt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-04 08:05
Iemand opgevallen dat Art bij de intro zei dat er "1" mol was, maar 2 vingers opstak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Die Rick, noemt een Windows tablet een iPad en kan geen tulp kabel aansluiten op een camera en dan zegt "ik heb er verstand van want ik werk bij de televisie", en vervolgens om hulp vraagt.
In het begin kende ik maar 2 personen. Pas na hun introductie had ik door dat het om bekende Nederlanders ging.

Mijn gevoel is Eshmed of Chris (gezien dat die de hele tijd rood draagt).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nooit vergeten: als een spel gedoemd is te mislukken, moet je als speler ook gewoon gaan mollen en als mol "goed" gaan spelen.
Spellen als met de camera's zijn daar zeer geschikt voor. Het is normaal gesproken dom om in de control room te zijn, dus mensen die daar (te) lang verbleven hebben alleen kunnen mollen door wat aan touwtjes te trekken of kabels door elkaar te gooien. Maar heeft de mol wel hoeven mollen? Ik denk dat het vanzelf wel misging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker

Mindwalker

zappen is zinloos

Thijmen schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:33:
Iemand opgevallen dat Art bij de intro zei dat er "1" mol was, maar 2 vingers opstak?
Nee, hij deed:
Een vinger: één eiland
Twee vingers: negen kandidaten
Drie vingers: één Mol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:25

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is bij jullie de uitzending van Moltalk ook zo brak?
Zowel via bedraad netwerk met de NPO-app, als via wifi op NPO.nl is het niet te volgen.
Drie minuten goed en dan begint het geluid te haperen, dan wordt het beeld zwart en daarna krijg je testbeeld.
Het zit dus in hun uitzending. Je mag toch echter verwachten dat op een dag dat iedereen vrij is dat er rekening wordt gehouden met veel kijkers op je internetkanaal.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Same here inderdaad.

Ik kijk het later wel terug, want dit was niet te doen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jorgen schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:41:
Is bij jullie de uitzending van Moltalk ook zo brak?
Zowel via bedraad netwerk met de NPO-app, als via wifi op NPO.nl is het niet te volgen.
Drie minuten goed en dan begint het geluid te haperen, dan wordt het beeld zwart en daarna krijg je testbeeld.
Het zit dus in hun uitzending. Je mag toch echter verwachten dat op een dag dat iedereen vrij is dat er rekening wordt gehouden met veel kijkers op je internetkanaal.
Yes, wij hadden ook zin om nog even de "nabeschouwing" te kijken maar dat liep echt niet. Dat eerst dat het aan m'n netbook lag, maar ben dus niet de enige.

Ik heb in de poule Rik op één (voor de eerste uitzending). Na deze uitzending verdenk ik Marlijn. Dit door een scene met een zonnebril net iets te obvious in de badkamer neergelegd en gefilmd, en dezelfde zonnebril die ze nét op d'r hoofd schuift bij de eliminatie. Verleden jaar zat ik vanaf uitzending één op Suzanne, daardoor mede ruimschoots poulewinnaar..dit jaar zal het wat lastiger zijn, mede door de veranderde opzet van de puntentelling in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik nomineer Ajouad, niemand dit gezien een paar shots.

Afbeeldingslocatie: http://www.fabje.eu/widm1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fabje.eu/widm2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fabje.eu/widm3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Niet gezien, maar scherp. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verdacht ja. Ik gok eigenlijk op Victor vanwege z'n actie met die sleutel, maar Ajouad maakt ook een grote kans. Viel me trouwens ook op dat Victor er niet bij was toen al die camera's waren verschoven... Weet niet of Ajouad nou een spelletje speelt en niet de Mol is of wel. Begin nu toch erg te twijfelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveltoorn
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-04 18:27
Ik ga deze topic zeker volgen, dit wordt mijn 1e seizoen... En speel tegen mijn vrouw haha

Mijn gok voor nu is: Ajouad

Te snel de man met de vrijstelling gevonden en de schop tegen de camera 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Reveltoorn op 01-01-2015 22:06 ]

Enphase Evory-S / 9x IQ7+ / 9x REC TWIN PEAK 4 BLACK 360Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 23-04 07:04
Hmmm, lastig na deze aflevering. Ik ben er nog niet over uit. Wel jammer dat de App en Moltalk zo slecht werkt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker

Mindwalker

zappen is zinloos

Ypho schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:27:
Nog geen idee wie de mol kan zijn, maar ik zag het volgende:

spoiler:
Shot met Chris in een deuropening, aan zijn rechterkant (voor kijker links), een label/sticker met C15 (Chris '15)
Ik denk dat het hier gaat om een locatie-aanduiding die hoort bij het pand. Ik zag ook een soortgelijke afbeelding met een B er in. Daarnaast, de C kan ook staan voor Carolina ;)

ps volgens mij is een spoiler voor opgemerkte aanwijzingen niet nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FabiandJ schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:54:
Ik nomineer Ajouad, niemand dit gezien een paar shots.
Wel gezien, was behoorlijk duidelijk. Maar waarom zou je daar als speler niet mollen? Alles ging al mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Anoniem: 26306 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:20:
[...]

Wel gezien, was behoorlijk duidelijk. Maar waarom zou je daar als speler niet mollen? Alles ging al mis.
Wij hebben het gezien, maar Evelien die er boven op stond zag het niet.
Verder had hij ook meteen de vrijstellingen te pakken op het station, meteen bij de executie één vrijstelling ingezet aangezien als hij echt de mol is, deze toch niet nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 23-04 21:09
Is er nog iemand die de nagels van Carolina is opgevallen? Een aantal nagels hadden zwarte nagellak en een aantal vingers hadden groene nagellak. Ik ben benieuwd of er een goed shot is vaan haar nagels, wellicht dat het patroon elke week anders is?

Verder verdenk ik Evelien het meest. Die was volgens mij erg aan het kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-04 19:54

Ypho

Allround Nerd

Mindwalker schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:09:
[...]

Ik denk dat het hier gaat om een locatie-aanduiding die hoort bij het pand. Ik zag ook een soortgelijke afbeelding met een B er in. Daarnaast, de C kan ook staan voor Carolina ;)

ps volgens mij is een spoiler voor opgemerkte aanwijzingen niet nodig toch?
Klopt, was ook een soort aanduiding, ik heb ook A1 en A2 etc gezien. Maar dat shot was zo pontificaal, viel bijna op. En je krijgt aan het einde van de serie altijd van die "tips" te zien waardoor je "had kunnen weten dat..." ;)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Iemand zin in een GoT poll? Mocht iemand er 1 aanmaken ik heet "Nick is awesome" in de app :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verder ook een aantal shots met groene bladeren etc... groentje is jongste van de kandidaten en ook dit is Ajouad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-04 13:55
FabiandJ schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:50:
Verder ook een aantal shots met groene bladeren etc... groentje is jongste van de kandidaten en ook dit is Ajouad.
Groene nagellak van Carolina viel mij heel erg op tijdens de eliminatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectaculous
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:10
Anoniem: 26306 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:20:
[...]

Het lijkt er mij ook op dat dit het geval was. De opdracht ging het toch niet worden, dus de echte mol had niet echt een reden om verder in te grijpen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ajouad had ook als enige zijn veters los in de groepsfoto. Hij trapte idd die camera weer opzij op de trap.
Carolina met d'r nagels viel me ook op en het Boedha beeld wees tijdens het invullen door haar van de test & eliminatie (veel duidelijker dan bij enige andere kandidaat) naar haar.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Persoonlijk denk ik dat Ajouad te erg voor de hand ligt. De mol is meestal wat subtieler volgens mij...

Weet het montage team van WIDM eigenlijk wie de mol is? Anders kunnen ze dankzij de app de menigte aardig beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Ajouad diskwalificeerde zichzelf voor mij een beetje als mol door met die vrijstellingen naar voren te stappen bij Art. Dat kwam heel erg als onnozele kandidaat die het spel niet 100% snapt over.

#maarjanietsiswathetlijkt :{

Overigens bleef Margriet heel de tijd in die control room, waar het heel makkelijk is om te mollen door aan wat kabeltjes te trekken (met je voet of hoe dan ook) en daarmee een camera te verschuiven.

[ Voor 30% gewijzigd door BreadFan op 02-01-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ajouad komt bij mij altijd heel onhandig over en vaak overenthousiast in programmaá waar hij aan meewerkt.. Hij wil graag in het middelpunt staan.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Tallguy schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:46:
Ajouad had ook als enige zijn veters los in de groepsfoto. Hij trapte idd die camera weer opzij op de trap.
Carolina met d'r nagels viel me ook op en het Boedha beeld wees tijdens het invullen door haar van de test & eliminatie (veel duidelijker dan bij enige andere kandidaat) naar haar.
Dit shot bedoel je?
Afbeeldingslocatie: http://www.fabje.eu/widm4.jpg

Er is alleen zo'n zelfde soort shot met Marlijn.
Afbeeldingslocatie: http://www.fabje.eu/widm6.jpg

En de nagels van Carolina.
Afbeeldingslocatie: http://www.fabje.eu/widm5.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door FabiandJ op 02-01-2015 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die Ajouad is mijn mol. Hij was weg toen die camera's werden gesaboteerd (wel hoorbaar via intercom maar dat is de perfecte afleiding om je onschuldig te maken). Dat naar voren stappen met die vrijstellingen was heel onozel, maar dat hij meteen die man herkende is ook een perfecte molactie omdat hij iets gedaan heeft in het spel zonder geld te verdienen (elk ander iemand die hij ontdekt zou hebben dat is geld in de pot). Het inzetten van die vrijstellingen (en de hele groep weet dat ook) maakt hem ook minder verdacht in de volgende rondes. Want dat is nu de reden dat hij door is, ipv dat hij goed is of dat hij de mol is.

[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 02-01-2015 15:44 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:36:
maar dat hij meteen die man herkende is ook een perfecte molactie omdat hij iets gedaan heeft in het spel zonder geld te verdienen.
Ik vind het juist enkel verdacht dat hij als enige er een herkende en de andere niet lukte. Ook de actie om de vrijstelling te laten zien vond ik verdacht. Hij probeert zichzelf wel erg duidelijk neer te zetten als de Mol, waardoor ik denk dat hij het juist niet is.

Zou het herkennen overigens met de afkomst te maken kunnen hebben? Ten slotte vinden Aziaten juist dat alle blanken op elkaar lijken (al mis ik de link tussen Marokko en Azie, maar toch..).

De jokers die op de kamer te vinden waren vond ik ook een erg vreemde situatie en snap ook niet dat Marlijn Viktor direct confronteerde met de leugen. Al lijkt ze niet echt een tactische speler aangezien ze het bezit van de jokers ook al prijs gaf aan Rik zonder daar iets voor terug te krijgen (of misschien vertrouwen winnen?). Toch denk ik niet dat Viktor of Marlijn de mol is.

Met al die slordige molacties lijkt het net of er dit jaar gewoon geen mol is ;) Ik sta in ieder geval nog volledig blanco.

PS: BTW Tweakers poule opzetten?;) Ik heet op de app ook Deveon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Iedereen zit op Ajouad vanwege de herkenning van de gezochte man. Maar het was toch chris die hem naar het laatste perron sleepte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Deveon schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:50:
Persoonlijk denk ik dat Ajouad te erg voor de hand ligt. De mol is meestal wat subtieler volgens mij...

Weet het montage team van WIDM eigenlijk wie de mol is? Anders kunnen ze dankzij de app de menigte aardig beïnvloeden.
Juist daarom vind ik hem verdacht. We hebben al een paar keer een vrij passieve mol gehad waar veel kritiek op kwam en er werd nu ook zelfs gezegd dat de mol wat actiever zou zijn in het mollen. Met die camera's is het vrij simpel mollen als niemand je in beeld heeft (gewoon wat aan die kabels trekken). In de controlroom stonden steeds meerdere mensen.

Tuurlijk weet het montageteam wie de mol is, het is elk jaar zo dat ze in de regie veel dingen weglaten of expres benadrukken om iedereen op een dwaalspoor te zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 02-01-2015 17:03 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Allereerst: Ik hoop dat Rik wint! Wat een baas, en tevens de enige BN'er die ik ken.
Ik denk niet dat Ajouad de mol is. Ligt er momenteel zo duidelijk bovenop. Ik ben zn naam even kwijt, maar die die jokers niet kon vinden. Lijkt me niet dat hij de mol is maar zichzelf een beetje weg wilt cijferen.

Ik heet rudymars op de app. Ik wil op zich de poule wel aanmaken, maar kan ik dan instellen dat iedereen kan inviten? Ik wil niet als ik halverwege misschien afhaak jullie met een absente admin opzadelen ;)

Poule staat! GoT poule WIDM.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 304426 op 02-01-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dit is het nog erg lastig om mensen uit te sluiten. Er is geen geld verdiend en ze zijn nog niet eens in de buurt geweest van geld verdienen. Mensen die overdreven fanatiek waren kunnen nog prima de mol zijn, net als alle anderen.

Normaal gesproken kon je in de eerste aflevering wel 1 of 2 mensen wegstrepen omdat ze onmiddellijk al geld verdienen. Geld verdienen moet je als speler het liefst uit het zicht van andere kandidaten. Nu is er behoorlijk weinig informatie, dus we moeten eerst maar eens gaan kijken wie centen gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Marzman schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 18:56:
Kun je mij ook een uitnodiging sturen, of kan ik die poule ook zelf vinden?
Ik weet niet of je er op eigen houtje in kan, maar ik zal je zometeen een invite sturen. De poule heet in ieder geval GoT poule WDIM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spelbreker
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 20:47
Leuk artikel over aflevering 1 : http://www.10e.nl/column/wie-is-de-mol-afl-1-4_195569.html

[ Voor 0% gewijzigd door spelbreker op 02-01-2015 21:56 . Reden: link werkte niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker

Mindwalker

zappen is zinloos

Leuk inderdaad, die wilde ik ook posten :)
Martine doet sinds twee of drie seizoenen grappige recaps, maar er zitten ook treffende zaken in die haar zijn opgevallen. In de voorgaande jaren zat ze er vrij dicht op.

Betreft Margriet. Zij was bij de camera-opdracht in de controlekamer. Een uitgelezen mogelijkheid om de stickertjes op de camera's te verwisselen. Dat gaat eenvoudiger dan kabels in de war schoppen.

Ik vond overigens Evelien in één van de testimonials overdreven gespeeld reageren op de warrige kabels en dat het haar niet snel was opgevallen. Net als het moment dat ze op een trap liep te klunzen met een camera en kabels: een gespeelde domoor.

Dat Ajouad een camera uit positie schopte is op zich verdacht, maar in eerdere seizoenen hebben we bijvoorbeeld Tygo Gernandt gehad die het ook leuk vond om te lopen mollen. Het zou een strategie kunnen zijn: vestig de aandacht op je en zorg dat je zelf wel op de juiste mol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30965

Waarom zou je zo langs de camera lopen?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ld2uYCx.jpg

Niet dat ik nou heel veel zin heb om de rest van het seizoen te volgen, de in mijn ogen meest interessante deelnemer is er alweer uit. Ik lees de theorieën hier wel, al lijkt het rustiger dan de vorige edities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Weet iemand of je tijdens de aflevering je puntenverdeling in de app nog kan aanpassen :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Anoniem: 304426 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 01:52:
Ok, de volgende mensen gaan binnen nu en enkele momenten een invite ontvangen:

ShitHappens
timmert26
spelbreker
VantageR
janvanduschoten
ramonvandam
baba420
starbass

Laat maar weten als de invite niet door is gekomen, dan kijk ik er naar :)

Ik heb verder een excelbestandje aangemaakt met de score van iedereen en ik ben van plan deze elke week up te daten en het grafiekje hier te posten. Heeft iemand hier een slimmere manier voor, laat maar weten.

Ryan_ , zou je die dan in de openingspost op willen nemen? Is wellicht leuk

Alvast kudos voor Kecin die met 200 punten op ruim 100% voorsprong staat op de huidige groep!
Huh. Ik zie hier maar 100 punten haha.
Misschien is een Google Docs/sheet handig? Is realtime te bekijken en bij te werken. Zo kan iedereen de actuele stand zien zonder steeds een bestand te hoeven downloaden.

Vet dat er al zoveel mensen meedoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413631

Margriet is de mol, imho.
Titel van de uitzending was lezen en schrijven. Zij was een van de personen die het briefje op het bed las. Zij zei dat ze zich volledig ging toeleggen op schrijven. En ze zat op een strategische positie bij de camera's (en maakte daar een potje van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-04 11:39
Oh leuk, WidM draadje :)

Ik ga vol voor Evelien. Vanwege haar passie voor dichte rugtassen, kundigheid met knopen (waarom een camera fysiek verplaatsen als je gewoon flink aan het snoer kan trekken ?) en slechte acteerwerk bij het zien van de schermen. :)

edit :
Hmm, hoewel, Carolina op 37:30...
Het is natuurlijk lastig om je moment te pakken met al die deelnemers en cameras in de buurt, je moet buiten beide hun blikveld blijven, de camera mensen kunnen niet gauw op het dak mikken als jij weer voorbij komt :P

[ Voor 33% gewijzigd door mercapto op 03-01-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Anoniem: 304426 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 01:52:
Ok, de volgende mensen gaan binnen nu en enkele momenten een invite ontvangen:

ShitHappens
timmert26
spelbreker
VantageR
janvanduschoten
ramonvandam
baba420
starbass

Laat maar weten als de invite niet door is gekomen, dan kijk ik er naar :)

Ik heb verder een excelbestandje aangemaakt met de score van iedereen en ik ben van plan deze elke week up te daten en het grafiekje hier te posten. Heeft iemand hier een slimmere manier voor, laat maar weten.

Ryan_ , zou je die dan in de openingspost op willen nemen? Is wellicht leuk

Alvast kudos voor Kecin die met 200 punten op ruim 100% voorsprong staat op de huidige groep!
Zou dan Google Spreadsheets willen adviseren, zo heb ik de scores van het 40D40N topic bijgehouden en wat grafiekjes laten maken. Deze kun je dan als image publiceren en in een forumpost gebruiken, wordt aardig real-time bijgewerkt.
Mocht je daar meer info over willen mag je wel ff DM'men ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Bedankt voor het toevoegen!

Het is weer lastig dit jaar, ook omdat ik bijna niemand ken van de kandidaten. Ik verdenk nog niemand echt heel erg. Wel heb ik er een paar uitgesloten: Chris (kan volgens mij niet acteren), Ajouad (is te opvallend), Margriet (vind ik geen "moltype") en Marlijn (vond ik iets te enthousiast, maar dat kan ook weer gespeeld zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Thomasx4 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 02:04:
Weet iemand of je tijdens de aflevering je puntenverdeling in de app nog kan aanpassen :P?
Het kan volgens mij tot de executie begint

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik moet het helaas met uitzendinggemist doen, dus zal altijd pas na de executieronde de aflevering kunnen beginnen te kijken :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:55
Marzman schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:25:
Ik moet het helaas met uitzendinggemist doen, dus zal altijd pas na de executieronde de aflevering kunnen beginnen te kijken :)
NPO kan je toch gewoon live via internet kijken of is dat niet het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Niet vanuit Belgie :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:55
Kan je daar niet http://hola.org/ voor gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Anoniem: 413631 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:10:
Margriet is de mol, imho.
Titel van de uitzending was lezen en schrijven. Zij was een van de personen die het briefje op het bed las. Zij zei dat ze zich volledig ging toeleggen op schrijven. En ze zat op een strategische positie bij de camera's (en maakte daar een potje van).
Dat denk ik ook :)

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb echter ook het idee dat ze redelijk snugger is, en dus ons allemaal op een dwaalspoor kan zetten. Maar dat kan dan weer zo lijken omdat ze gewoon iemand is die constant de touwtjes in handen neemt en wellicht bluft. Ik heb in ieder geval wel flink wat punten op haar gezet.

trouwens, die app doet echt heel bizar bij mij af en toe. Menuschermen die constant over het scherm vliegen, het hele scherm vol artifacts. Mijn telefoon is niet de nieuwste maar sjongejongejonge zeg

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 304426 op 03-01-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Anoniem: 304426 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:53:
[...]

Ik kan jouw username niet vinden. Weet je zeker dat ie correct gespeld is?

Royzzz, -Bas, marzman, en joostvs hebben al wel een invite.

[...]

Dat klinkt inderdaad een stuk beter :) Dankje. Ik zal je een DM sturen!
Hm, dat is vreemd. Heb me via Facebook aangemeld. Zou dat wat uitmaken?

Mol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ryan_ schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:50:
[...]

Hm, dat is vreemd. Heb me via Facebook aangemeld. Zou dat wat uitmaken?

[afbeelding]
Wellicht. Is er hier iemand die een eigen poule heeft en bereid is te kijken of ze deze nickname kunnen vinden? Ik heb geen idee. Voor de goede orde: het is Jack_ (dus zo'n laag streepje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Anoniem: 304426 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:59:
[...]

Wellicht. Is er hier iemand die een eigen poule heeft en bereid is te kijken of ze deze nickname kunnen vinden? Ik heb geen idee. Voor de goede orde: het is Jack_ (dus zo'n laag streepje)?
Klopt helemaal. Ik kies weer eens een gebruikersnaam uit. Wat een gedoe weer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Laatst online: 21-04 09:05
Afbeeldingslocatie: http://cdn.10e.nl/wp/wp-content/uploads/2015/01/widm-infographic-afl-01.jpg

Als we er vanuit gaan dat Pieter de waarheid heeft gesproken en echt maar op 3 mensen heeft gezeten, dan kunnen we onze vermoedens weer gaan wijzigen.

Zelf vind ik nog steeds de actie van Ajouad een beetje raar, is dit een actie om zich minder verdacht te maken? Of begrijpt hij het spel niet goed? Dit is toch nog nooit gebeurt in WIDM?

Ook die actie met Victor en Marlijn met de jokers vind ik raar, toch heb ik het gevoel dat Victor de mol niet kan zijn op één of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 23-04 21:09
Ryan_ schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 20:02:
[...]

Klopt helemaal. Ik kies weer eens een gebruikersnaam uit. Wat een gedoe weer. :9
Staat er niet toevallig een spatie achter de naam? Bij mij doet mijn telefoon dat automatisch. Al een paar keer mee zitten kloten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:50
Kans is aanwezig dat de mol na Victor de jokers heeft geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

maartend schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:25:
Kans is aanwezig dat de mol na Victor de jokers heeft geplaatst.
Als ik het me goed herinner was er wel iemand de had gezien dat Victor de sleutel van de kamer met de jokers had gepakt. (Weet ff niet meer hoe ze heet)

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Rhapsody schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:27:
[...]

Als ik het me goed herinner was er wel iemand de had gezien dat Victor de sleutel van de kamer met de jokers had gepakt. (Weet ff niet meer hoe ze heet)
Victor zat toch juist op die andere kamer waar geen jokers lagen? Het kan inderdaad zo geknipt zijn om victor verdachter te maken.

Niets is wat het lijkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 23-04 07:04
Dat de Jokers pas geplaatst zijn, nadat Viktor heeft gezocht dacht ik ook. Op de brief stond iets van voor wat, hoort wat. Dat is heel misschien dan de ruzie met zijn kamergenoot?

Graag ook een invite, gebruikersnaam: Oo_Morris_oO.

[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 04-01-2015 00:41 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-04 11:39
De jokers waren ergens anders toen Victor keek, een lege la met 2 jokers moet je wel heel voorzichtig open doen wil je niet horen of zien dat ze er in liggen.
Vervolgens komt zijn kamergenoot, de Mol, stopt ze in de la, de camera gaat aan, ze filmen hoe de Mol de lade opent, en tadaa, instant drama. Vervolgens gaat de Mol nog even klikken bij de nieuwsgierige nieuwslezer, die denkt een maatje te hebben gevonden. Zo kan de Mol via hem alles extra in de gaten houden...
"Lezen en schrijven"...en wie zien we samen gezellig lezen en schrijven in hun boekjes ?

Nou ja, of niet natuurlijk...Mr de nieuwslezer is degene die leest (uit andermans boekje) en schrijft....

Heh gatver, weer terug bij af :P

[ Voor 10% gewijzigd door mercapto op 04-01-2015 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Tja of Viktor is de mol en wilde stiekem niet dat die chick de jokers kreeg? Zou wel vreemd zijn maar ik vond het erg raar dat hij ze niet vond, en dat hij direct die sleutel wegpakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
ruurd v. schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:32:
[...]

Staat er niet toevallig een spatie achter de naam? Bij mij doet mijn telefoon dat automatisch. Al een paar keer mee zitten kloten... :)
Dat zou inderdaad goed kunnen. Kan dit zelf helaas niet meer controleren. Zou je dit willen proberen Herr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Thomasx4 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 01:17:
Tja of Viktor is de mol en wilde stiekem niet dat die chick de jokers kreeg? Zou wel vreemd zijn maar ik vond het erg raar dat hij ze niet vond, en dat hij direct die sleutel wegpakte.
Of de mol moest ze er nog neerleggen (misschien deed victor dat maar werd hij betrapt? die chic? wie slapen er op die kamer?)

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 04-01-2015 08:41 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectaculous
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:10
Ik heb de App ook maar binnengetrokken. Als er nog ruimte is: "PimODVH".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:46
Mag de Mol vrijstellingen / jokers inzetten tijdens de executie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:05

Pierre

Van nature lui!

RedHat schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:35:
Mag de Mol vrijstellingen / jokers inzetten tijdens de executie?
Waarom niet, de mol gaat er immers nooit uit.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:12
Ik doe ook graag mee. Naam is arene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:51
Wil iemand mij ook toevoegen? Mijn naam is Kramer91 . Heb helaas wel de eerste ronde gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ryan_ schreef op zondag 04 januari 2015 @ 08:22:
[...]

Dat zou inderdaad goed kunnen. Kan dit zelf helaas niet meer controleren. Zou je dit willen proberen Herr?
Ik heb nu geprobeerd:

Jack_
Jack_
Jack (die _ lijkt een soort wildcard te zijn)

en er zit geen enkele Jack_ tussen. Wel heel veel Jackys, Jack12345, jackpacker, Jacko, Jackemans
Bartske schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:35:
Wil iemand mij ook toevoegen? Mijn naam is Kramer91 . Heb helaas wel de eerste ronde gemist.
Heel veel hebben de eerste ronde gemist, geen zorgen
arene schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:48:
Ik doe ook graag mee. Naam is arene.
done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Anoniem: 304426 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:43:
[...]

Ik heb nu geprobeerd:

Jack_
Jack_
Jack (die _ lijkt een soort wildcard te zijn)

en er zit geen enkele Jack_ tussen. Wel heel veel Jackys, Jack12345, jackpacker, Jacko, Jackemans

[...]

Heel veel hebben de eerste ronde gemist, geen zorgen

[...]

done
Nieuw account aangemaakt met gebruikersnaam JackNL. Hopen dat deze wel werkt :-D Bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ryan_ schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:52:
[...]

Nieuw account aangemaakt met gebruikersnaam JackNL. Hopen dat deze wel werkt :-D Bedankt voor de moeite!
Yes :) Je hebt een invite

Afbeeldingslocatie: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1u9FgFYs8Flge9xtfvjnECNBWb7mh59FESdF5O7VauR8/pubchart?oid=805489396&format=image
Machtig mooi joh, dat google docs. Dank aan ShitHappens voor het kopietje van zn documenten :)

PersoonWeek 0Week 1
Gemiddelde score42138
martenl100200
Deveon100200
baba420100200
timmert26100180
spelbreker100178
ramonvandam100170
ShitHappens0100
Nick is awesome0100
koen-leblanc0100
Joostvs0100
Rudymars0100
Thomasx40100
marzman0100
VantageR0100
Janvanduschoten0100
-Bas0100
hetmolletje0100
Royzzz100200
arene100200

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 304426 op 04-01-2015 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Kun je aan die punten niet zien wie de mol is?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Anoniem: 304426 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:56:
[...]

Yes :) Je hebt een invite

[afbeelding]
Machtig mooi joh, dat google docs. Dank aan ShitHappens voor het kopietje van zn documenten :)
Super! Het werkt eindelijk! ;) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Quote van Pieter zijn dagboek:

"Ik zal hem tot 5 maart voor me moeten houden." de mol is een HIJ dit jaar? Of moest hier het woordje het staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Elders heeft Art in een interview verteld dat de Mol in het algemeen met 'hij'/'hem' wordt benoemd, ook als het een vrouw is. Dus op dit moment is daar niet aan af te leiden dat het daadwerkelijk een man zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Carolina mol?
Zwart groene nagels, tuinbroek? Mollen komen voor in de tuin.
Lijkt mij iets te voor de hand liggend maar toch.

Margriet lijkt mij ook een mol.

Note: heb nu pas de aflevering gezien

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen naar invites graag via DM, niet in dit topic.
De poule heet "GoT poule WIDM" en wordt beheerd door Tweaker "Herr Roedy".