Je verliest punten als iemand eruit gaat en verdubbeld als die persoon erin blijft. Of je het op de Mol inzet maakt dan niet uit behalve dat die zeker de finale zal halen.Marzman schreef op zondag 04 januari 2015 @ 14:53:
Kun je aan die punten niet zien wie de mol is?
Ik zal me nogmaals opgeven: Oo_Morris_oO. Bedankt alvast.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ajouad, ligt er te dik op om de mol te zijn als je het mij vraagt. Hoe hij die camera's omtrapt was te duidelijk in beeld. Hij houdt er gewoon van om te zieken als je het mij vraagt...
Is het niemand opgevallen dat Evelien bij de opdracht met de camera's en tv's riep dat ze nachtblind was? Was echt bizar omdat het niet echt een spel was in het donker. Waarom dan roepen? Dit was op het punt waarbij ze met zijn allen gingen bedenken hoe die opdracht aan te pakken. (Bij 30:56, http://www.npo.nl/wie-is-de-mol/01-01-2015/AT_2026893)
Daarbij was Evelien ook lekker aan het mollen door lekker met de portofoon door Ajouad te lullen toen hij een rode lijn gevonden had. Gewoon lekker doorpraten zodat die ander niet duidelijk kan maken waar hij/zij is. Daarbij moet zij soms (glim)lachen op momenten waarbij de rest heel serieus is...
Voorlopig zit ik op een vrouw als mol.
Is het niemand opgevallen dat Evelien bij de opdracht met de camera's en tv's riep dat ze nachtblind was? Was echt bizar omdat het niet echt een spel was in het donker. Waarom dan roepen? Dit was op het punt waarbij ze met zijn allen gingen bedenken hoe die opdracht aan te pakken. (Bij 30:56, http://www.npo.nl/wie-is-de-mol/01-01-2015/AT_2026893)
Daarbij was Evelien ook lekker aan het mollen door lekker met de portofoon door Ajouad te lullen toen hij een rode lijn gevonden had. Gewoon lekker doorpraten zodat die ander niet duidelijk kan maken waar hij/zij is. Daarbij moet zij soms (glim)lachen op momenten waarbij de rest heel serieus is...
Voorlopig zit ik op een vrouw als mol.
[ Voor 40% gewijzigd door 13art op 05-01-2015 09:16 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Denk niet dat de producers weer zoiets er in zouden stoppen. Zou te makkelijk zijn.Anoniem: 645789 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:21:
Ik zou ook wel een invite willen: rowdy_
En misschien is het ook wel flauwekul, maar Margriet heeft op de foto van dit jaar haar hand in een "M" vorm in haar zak. mol?? Als aanvulling op eerdere aanwijzingen die in de richting van Margriet wijzen.
Analyse van het gedrag van de kandidaten op social media: http://www.marketingfacts...is-de-mol-door-monitoring
Kan mogelijk een aantal kandidaten uitsluiten, echt een mol aanwijzen lukt er niet mee
Kan mogelijk een aantal kandidaten uitsluiten, echt een mol aanwijzen lukt er niet mee
Wow!Muthas schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:09:
Analyse van het gedrag van de kandidaten op social media: http://www.marketingfacts...is-de-mol-door-monitoring
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Over een kwartier kunnen we weer mollen vangen!
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Wat ging daar nou voor bos haar door het beeld?
Stond daar nu Aaf op een van die tuktuks? (De mol van vorig jaar)
Aaf was niet de mol vorig jaar
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Je bedoelde dat boek met de titel: there are no secrets in here?CopyCatz schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:52:
Wat ging daar nou voor bos haar door het beeld?
Was iemand met rode nagellak, wij dachten dat dat dan Martine geweest moet zijn.
Mooie aflevering! Heel kort flitste er een menu voorbij toen ze met zn allen gingen eten, daar wil ik een nadere blik op werpen. Verder heb ik nog steeds geen flauw benul wie de mol nou eigenlijk is.
Dat was dus dat 'boek' met 'no secrets here' oid in beeld.
Anoniem: 26306
Poeh. Een hoop geld verdiend, dus misschien is er slecht gemold. Dat wordt nog eens goed bekijken wie voor welke plek koos en wat hij/zij daar kon uithalen. Ik snap niet dat de opdracht met de karren is gelukt.
Uitgaande van Margriet als mol, die is nu penningmeester, doe je goed als mol zijnde... Elke keer een beetje geld weg sluizen...
Aflevering met de titel scheepsrecht. "Drie keer is scheepsrecht". Als ik dat koppel aan de eerste drie vragen, kom ik bij alle drie de vragen uit bij Chris..
Nee Carolina hield drie vingers omhoog bij de omhelzing aan het eind.
Marlijn heeft wel erg opzichtig gemold.
Zij zit wel bij mij potentiële mol kandidaten: Chris Margriet en Marlijn en outsider Carolina
Zij zit wel bij mij potentiële mol kandidaten: Chris Margriet en Marlijn en outsider Carolina
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Anoniem: 645789
jep.Ryan_ schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:50:
De app ligt er hier uit btw. Bij jullie ook?
Hij werkt weer 😉
Enphase Evory-S / 9x IQ7+ / 9x REC TWIN PEAK 4 BLACK 360Wp
Nee dit, maar lijkt meer slecht monteerwerk al is dat ook weer vreemd..l3art schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:38:
[...]
Je bedoelde dat boek met de titel: there are no secrets in here?
Was iemand met rode nagellak, wij dachten dat dat dan Martine geweest moet zijn.

Dat is denk ik idd slechte montage
Als Carolina de mol is dan is dit nu al het slechte seizoen ooit.. Regie is dan zo bang dat ze iets verklappen dat ze de mol gewoon niet in beeld brengen
I served in a company of heroes.

Marlijn deed me weer denken aan Henk de Mol met d'r tuinpak.
Hmm ik zit nogsteeds op Ajouad.
Ajouad steld Marlijn voor als penningmeester, Marlijn keek €100 weg uit de pot. Dit vroeg de mol aan Marlijn.

Ajouad wijst vervolgens ook Margiet aan als penningmeester, aangezien Margriet dan een joker krijgt van de mol, aan de hand van hun kaartje die ze van de mol kregen.

De mol ziet niks, kijk wat Ajouad op heeft.

Ajouad gebruikt zijn vrijstelling weer, zichzelf niet zeker achten om door te gaan en zichzelf uit de picture halen bij de andere deelnemers.
Ajouad steld Marlijn voor als penningmeester, Marlijn keek €100 weg uit de pot. Dit vroeg de mol aan Marlijn.

Ajouad wijst vervolgens ook Margiet aan als penningmeester, aangezien Margriet dan een joker krijgt van de mol, aan de hand van hun kaartje die ze van de mol kregen.

De mol ziet niks, kijk wat Ajouad op heeft.

Ajouad gebruikt zijn vrijstelling weer, zichzelf niet zeker achten om door te gaan en zichzelf uit de picture halen bij de andere deelnemers.
Het ligt te veel voor de hand, ook zijn gedrag. Vind hem té aanwezig, maar dat kan ook de afleiding juist zijn. Chris vind ik enorm anoniem en verdenk ik totaal niet verder, bijv.
Kan zijn, maar ik heb Chris niks geks zien doen.Exorcist schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:42:
Het ligt te veel voor de hand, ook zijn gedrag. Vind hem té aanwezig, maar dat kan ook de afleiding juist zijn. Chris vind ik enorm anoniem en verdenk ik totaal niet verder, bijv.
Tevens kwam ik dit tegen, erg interessant en klopt op dit moment ook nog:
http://wieisdemoltips.wor...n-mogelijke-laatste-drie/
[ Voor 20% gewijzigd door FabiandJ op 08-01-2015 22:45 ]
Dus Marlijn kan de mol tevreden stellen door ff te gaan kijken en zo 100 euro te verbranden. Goed, dat heeft ze gedaan, maar dan nog had ze gewoon 10 seconden goed kunnen kijken en zo wat te winnen hebben voor de pot. Deed ze niet (vandaar dat ze een tweede keer moest) maar daarmee heeft ze wel degelijk 100 euro echt verkloot.
en toch blijf ik bij chris
en toch blijf ik bij chris
Ik vond deze aflevering niet veel zeggend. Er is veel geld verdient, dus de mol heeft er niet echt werk van gemaakt, of het was zo voorzichtig dat het ook niets heeft gedaan. Ik zal morgen de aflevering nog eens terugkijken voor de kleine details, want dat is lastig als je met meerdere mensen kijkt en ondertussen gekletst wordt, maar ik denk niet dat er heel veel duidelijke signalen in deze aflevering te vinden waren.
Wat ik wel heel grappig vond was dat Ajouad ongelooflijk zenuwachtig was bij het begin van de eliminatie. Ik heb nog nooit zo snel een voet heen en weer zien gaan. Blijkbaar vond hij het niet kunnen als Chris er nu uitvloog, toen die groen scherm kreeg, verdween het in één keer.
Viktor is het sowieso niet denk, hij liep vrolijk achter die wagen te duwen, hij had zo makkelijk kunnen mollen door gewoon even 1 zakje met rijst er af te laten vallen en dan was de hele opdracht mis gegaan
Het zou wel leuk zijn als er is een mol is die duidelijk aanwezig is zoals Tygo vorig jaar erg leuk alles aan het saboteren was. Meestal zie je aan het eind de Mol en dan denk je, oh ja die deed ook mee, maar eigenlijk nooit iets opvallends gedaan in beeld.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Denk zelf niet dat de mol iets had kunnen doen met die laatste proef.
De mensen die er omheen liepen waren continu alles er weer op aan het gooien. Zelfs al had de mol hier spullen er expres af laten vallen hadden de omstanders het er vrolijk weer opgelegd.
De mensen die er omheen liepen waren continu alles er weer op aan het gooien. Zelfs al had de mol hier spullen er expres af laten vallen hadden de omstanders het er vrolijk weer opgelegd.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Wat ik in de laatste proef nogal vreemd vond is dat Rik zijn stinkende best deed om die kar te trekken, maar de dames hem ook letterlijk al het werk lieten doen. Soms leek het zelfs alsof ze aan de achterkant ook aan het tillen waren, om het Rik zo extra zwaar te maken.
Ook viel er bij hun iedere keer wel veel van de kar af (maar de omstanders hielpen dan weer goed). En ze hadden sowieso lichte spullen op de kar, dus makkelijker eraf vallen (wist de mol?). Dus zou de mol achter Rik hebben gelopen? (Carolina is overigens erg op de achtergrond vin dik, en liep inderdaad ook achter Rik, dus een van mijn verdachten)
/edit
Bij de schilderijenproef heb ik overigens maar 8 mensen geteld die naar binnen gaan:
1e Marlijn
2e Chris (Gelijk met Marlijn)
3e Viktor
4e Margriet
5e Marlijn
6e Evelien (Achter Marlijn aan)
7e Chris
8e Carolina (Gelijk met Chris)
Aflevering: driemaal "scheepsrecht", wie is er 3x binnen geweest? Marlijn of Chris. Het leek er in de montage op dat Marlijn al naar binnen was, en dat later Evelien erachteraan ging, maar alsof Marlijn al een keer buiten was geweest (stond te "twijfelen" in deuropening)
Ook viel er bij hun iedere keer wel veel van de kar af (maar de omstanders hielpen dan weer goed). En ze hadden sowieso lichte spullen op de kar, dus makkelijker eraf vallen (wist de mol?). Dus zou de mol achter Rik hebben gelopen? (Carolina is overigens erg op de achtergrond vin dik, en liep inderdaad ook achter Rik, dus een van mijn verdachten)
/edit
Bij de schilderijenproef heb ik overigens maar 8 mensen geteld die naar binnen gaan:
1e Marlijn
3e Viktor
4e Margriet
5e Marlijn
7e Chris
Aflevering: driemaal "scheepsrecht", wie is er 3x binnen geweest? Marlijn of Chris. Het leek er in de montage op dat Marlijn al naar binnen was, en dat later Evelien erachteraan ging, maar alsof Marlijn al een keer buiten was geweest (stond te "twijfelen" in deuropening)
[ Voor 29% gewijzigd door Ypho op 09-01-2015 09:32 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Of de mol weet dat er binnenkort gelegenheid komt om de pot kwijt te raken.Anoniem: 26306 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:43:
Poeh. Een hoop geld verdiend, dus misschien is er slecht gemold.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Bij de schilderijenproef had ik inderdaad ook slechts 8 mensen geteld, ik dacht nog 'dat is gek, ze zeggen dat er 9 naar binnen zijn geweest'. Op deVK.nll analyse werd dit dus ook al aangehaald... niet helemaal gek ingeschat dusYpho schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:18:
Wat ik in de laatste proef nogal vreemd vond is dat Rik zijn stinkende best deed om die kar te trekken, maar de dames hem ook letterlijk al het werk lieten doen. Soms leek het zelfs alsof ze aan de achterkant ook aan het tillen waren, om het Rik zo extra zwaar te maken.
/edit
1e Marlijn
3e Viktor
4e Margriet
5e Marlijn
7e Chris
Rik vond ik tijdens de tuk-tuk opdracht ook erg verdacht, was continue de communicatie met degene (Marlijn toch?) in het theater aan het 'saboteren' en deed het laten lijken of het aan diegene lag. Vervolgens bij de opdracht met de karren gaf hij in 't begin wel erg makkelijk op om de kar op te tillen.. Een andere invalshoek kwam wel op het moment dat ze bij de vrachtwagen kwamen, toen Viktor volgens mij ook behoorlijk moeite had om de kar omhoog te krijgen en het er even op leek dat die kar behoorlijk zwaarder was dan die andere.
De verdenkingen van Ajouad zou er volgens mij te dik bovenop liggen, daarnaast heeft een mol volgens mij nog nooit een vrijstelling gebruikt, laat staan 2x... waar heeft 'ie die immers voor nodig?
[ Voor 2% gewijzigd door robbierzz op 09-01-2015 09:43 . Reden: linkje toegevoegd.. ]
Dance with the stars
Nice, dat artikel had ik nog niet eens gelezen
De opdracht in het theater heb ik nog niet eens zo goed gevolgd, maar Marlijn kon ook steeds niet op haar woorden komen, tot ze begon over de "eikel".
Mijn verdachten zijn ook: Rik, Marlijn en Carolina
Mijn verdachten zijn ook: Rik, Marlijn en Carolina
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Toen de dames in de bios stonden kregen ze eerst reclames te zien. Eén daarvan was van Anchor boter.
Dat zou betrekking kunnen hebben op:
- Rik = Anchorman
- Chris = Anchor is een merk uit Nieuw Zeeland. Daar heeft Chris een aflevering 3 op reis gemaakt. Het zou kunnen dat in iedere aflevering een hint zit naar een land waar chris een programma gemaakt heeft. Dan moet ik alleen aflevering 1 nog even terug kijken.
Dat zou betrekking kunnen hebben op:
- Rik = Anchorman
- Chris = Anchor is een merk uit Nieuw Zeeland. Daar heeft Chris een aflevering 3 op reis gemaakt. Het zou kunnen dat in iedere aflevering een hint zit naar een land waar chris een programma gemaakt heeft. Dan moet ik alleen aflevering 1 nog even terug kijken.
In het algemeen denk ik dat steeds meer kandidaten opzichtig mollen, omdat hun eigen kansen daardoor beter worden. Ga maar na: als men niet gelooft dat jij de mol bent en jij iedereen nog verdenkt, dat heb jij een kandidaat meer die de mol kan zijn. Dus het 'loont' om te mollen.
Om die reden denk ik zeker te weten dat Ajouad niet de mol is. Want hij heeft de camera weg geduwd toen er andere kandidaten in de buurt zijn. De mol doet dat liever als er niemand anders in de buurt is en daar was alle kans toe. Tevens zie je op de briefjes dat de mol van dit jaar graag andere kandidaten aanzet tot molacties (geld uit de pot halen, etc). Om die reden denk ik dat Viktor ook niet de mol is en dat hij verdacht is gemaakt door de mol (dus niet door hemzelf).
Ik denk dat het voor de mol mis is gegaan in aflevering 2, bij het laden en lossen. Want daar is veel geld verdiend en op voorhand leek dat een opdracht die veel kans had om te mislukken. Aangenomen dat de mol van tevoren kan manipuleren in welk team die zit, dan zal de mol ervoor zorgen dat die niet in het team komt dat moet lossen. Dan blijven twee drietallen over. De kans is wiskundig gezien het grootste dat de mol zit bij de kar die het laatste aan komt, want de mol heeft toch enigszins vertraagd (al was het niet heel succesvol). In dat drietal heeft Rik veel werk gedaan, dus verdenk ik de dames die 'duwden' bij Rik.
Ik zit niet in de poll, maar mijn geld gaat op Carolina.
Om die reden denk ik zeker te weten dat Ajouad niet de mol is. Want hij heeft de camera weg geduwd toen er andere kandidaten in de buurt zijn. De mol doet dat liever als er niemand anders in de buurt is en daar was alle kans toe. Tevens zie je op de briefjes dat de mol van dit jaar graag andere kandidaten aanzet tot molacties (geld uit de pot halen, etc). Om die reden denk ik dat Viktor ook niet de mol is en dat hij verdacht is gemaakt door de mol (dus niet door hemzelf).
Ik denk dat het voor de mol mis is gegaan in aflevering 2, bij het laden en lossen. Want daar is veel geld verdiend en op voorhand leek dat een opdracht die veel kans had om te mislukken. Aangenomen dat de mol van tevoren kan manipuleren in welk team die zit, dan zal de mol ervoor zorgen dat die niet in het team komt dat moet lossen. Dan blijven twee drietallen over. De kans is wiskundig gezien het grootste dat de mol zit bij de kar die het laatste aan komt, want de mol heeft toch enigszins vertraagd (al was het niet heel succesvol). In dat drietal heeft Rik veel werk gedaan, dus verdenk ik de dames die 'duwden' bij Rik.
Ik zit niet in de poll, maar mijn geld gaat op Carolina.
[ Voor 21% gewijzigd door Mickey77 op 10-01-2015 11:43 ]
Wie zegt dat het mis is gegaan met dat geld? Het is vaker gebeurd dat de mol bewust wat geld in de pot liet komen om zodoende weer wat minder verdacht te worden. Daarbij weet de mol al precies wat er gaat komen en dus ook waar de mogelijkheden zijn weer geld uit de pot te laten verdwijnen.
Ik denk niet dat het per definitie mis is gegaan. Zou wel kunnen natuurlijk, misschien had de mol wel niet verwacht dat de omstanders zo behulpzaam zouden zijn. Maar het zou mij persoonlijk niet verbazen als het ook gewoon met opzet is dat er nu wat geld in de pot zit.
Ik denk niet dat het per definitie mis is gegaan. Zou wel kunnen natuurlijk, misschien had de mol wel niet verwacht dat de omstanders zo behulpzaam zouden zijn. Maar het zou mij persoonlijk niet verbazen als het ook gewoon met opzet is dat er nu wat geld in de pot zit.
Ik denk dat het Ajouad niet is omdat ze dat moment lieten zien dat hij de camera aantikte in de eerste aflevering. Dat is meestal zo'n moment dat ze pas laten zien als de mol bekend is .a.k.a. de laatste aflevering.
Maar ik zou het wel geweldig vinden. Zoals het eigenlijk het leukste was geweest als Tygo vorig jaar gewoon de mol was, haha.
Dit jaar gewoon zulke obvious aanwijzingen van de mol, dat niemand hem of haar verdenkt
Ik zit op Viktor Brand. Niet echt een reden, maar meer een gevoel.
Marlijn is mij ook te obvious. Een beetje de Jennifer van vorig jaar.
Maar ik zou het wel geweldig vinden. Zoals het eigenlijk het leukste was geweest als Tygo vorig jaar gewoon de mol was, haha.
Dit jaar gewoon zulke obvious aanwijzingen van de mol, dat niemand hem of haar verdenkt
Ik zit op Viktor Brand. Niet echt een reden, maar meer een gevoel.
Marlijn is mij ook te obvious. Een beetje de Jennifer van vorig jaar.
Anoniem: 413631
Ik denk dat scheepsrecht slaat op de moeite die groep 2 had met de kar. Twee keer lukte het absoluut niet om de kar in beweging te zetten. Dat lukte pas bij de derde keer.Ryan_ schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:44:
Aflevering met de titel scheepsrecht. "Drie keer is scheepsrecht". Als ik dat koppel aan de eerste drie vragen, kom ik bij alle drie de vragen uit bij Chris..
Ik denk (nog steeds) dat Margriet de mol is. Volgens mij hielp zij beslist niet mee toen Rik de kar wilde optillen (stiekem juist het tegenovergestelde?). Ook vielen bij die kar om de haverklap spullen er van af, waar Margriet steeds als laatste actie op ondernam (in de hoop dat er iets per ongeluk zou blijven liggen).
Margriet zat de hele tijd de achterkant van de wagen op te tillen, in plaats van naar beneden te duwen (wat het lichter zou maken voor rik).
Ik vind die magriet alleen zo'n irritant dom schaap dat ik denk dat het door onnozelheid komt en niet omdat ze de mol is
Hopelijk ligt ze er snel uit!
Ik vind die magriet alleen zo'n irritant dom schaap dat ik denk dat het door onnozelheid komt en niet omdat ze de mol is
Battle.net Spud#2543
Ipv mij niet te focussen op Rik, maar juist op Marlijn en Chris kan ik het na de tweede aflevering gaan omgooien.
(Rik, Marlijn en Chris waren voor mij de schot-voor-de-boeg-molverdachten)
Aflevering 1: Marlijn is speelbal van de mol door de jokers te vinden, Chris idem bij het vinden van de vrijstellingen ware het niet dat Ajouad hem te snel af was (en hij dus allang was ingelicht?). Bij het oude politiebureau doolt Chris vaak alleen rond, ideale kans om te mollen. Marlijn gaat fanatiek aan de slag samen met Ajouad, maar Ajouad heeft kennelijk als eerste de primeur om ala voor wat, hoort wat uit te voeren door zo opzichtig de camera op de trap om te tikken, waarmee hij Chris verdacht maakt bij Evelien.
Rik kan mooi verwarring stichten door en soms in de controlroom te zijn en rond te lopen. Ten eerste door anderen verdacht te maken zodra tig schermen uitvielen (jij bent hier, jij bent hier, wie zijn hier nu op dit moment niet?) Maar je hoeft niet bij de camera te staan om de kabel eruit te trekken. Met hetzelfde gemak trek je de kabel in de controlroom eruit, zelfde effect. Tot slot probeert Marlijn Viktor bij Rik verdacht te maken, maar Rik ziet daar doorheen. Das meer iets voor een kandidaat dan voor een mol om te doen wat Marlijn deed. Chris pikt geen vrijstelling van Ajouad, doet er geen moeite voor, is er zelfs oké mee, want ja een mol heeft er toch geen fluit aan. (houd ze goed bij je, je kunt ze goed gebruiken is wel weer zo'n moluitspraak)
Aflevering 2: Marlijn is speelbal, want voert bij de art gallery haar voor wat, hoort wat opdracht uit. Had wel net zoals Chris de ideale gelegenheid of om voor een derde keer, of om de tweede keer langer dan 10 seconden te blijven plakken. Typisch is dat Rik samen met Ajouad nooit is wezen kijken op de eerste 30 gratis seconden na. Het was toch niet nodig met hulpmolletje Marlijn in de hand? Indien Rik de mol is, dan weet hij dat Martine/Margriet bij de vraag wie penningmeester worden dat hoe dan ook binnen willen slepen ter beloning van een joker. Dan is het ook niet verwonderlijk dat Rik, zoals Chris bij de vrijstellingen, zo staat te aarzelen waardoor Margriet 100 euro uit de hand van Art kan grissen.
Marlijn heeft in de Ragal bioscoop de ideale molpositie maar benut die niet, net zoals Carolina en Martine. Rik/Chris niet, want die hebben geen invloed met iemand naast zich waar ze naar toe gaan. Ze kunnen worden gecorrigeerd in hun handelen, terwijl dat bij Marlijn niet zo was. Desondanks is Rik zijn uitspraak: "waarom kon je daar nou niet opkomen Marlijn? Een witte eikel, op naar de Boedistische bibliotheek!" eentje met voorkennis, hoe weet hij plots waar ze naar toe moeten? Tenzij je de mol bent natuurlijk. Bij de sjouwopdracht zit Chris niet in een ideale molpositie, maar wellicht uit voorkennis al eerder in Sri Lanka geweest te zijn, had ie al gezien hoe behulpzaam de lokale bevolking is. Ergo: uit voorkennis weet Chris dat deze opdracht niet te saboteren is. Marlijn en Rik zitten desondanks in een betere molpositie door ofwel een item te vermollemanen dan wel te veel te treuzelen. Rik probeert het wel, maar helaas wederom die behulpzame bevolking die hem toont hoe je hem wel moet oppakken die kar. Marlijn doet verrekte weinig met haar ideale molpositie.
Chris blijft voor mij de outsider, Rik wordt steeds waarschijnlijker. Qua mogelijke molpositie, mogelijke molacties en mogelijke molhints (die Anchor, newsanchor + als een matroos gekleed gaan met een anker is een mooie subtiele molaanwijzing) ga ik dus Rik maar beter in de gaten houden. Als Chris niet uit zijn schulp komt, de betere molposities niet gaat innemen en benutten voor mogelijke molacties dan is het al duidelijk na aflevering 2
En dat zonder rode-draad-hint ala handgebaren/Case-hint.

Aflevering 1: Marlijn is speelbal van de mol door de jokers te vinden, Chris idem bij het vinden van de vrijstellingen ware het niet dat Ajouad hem te snel af was (en hij dus allang was ingelicht?). Bij het oude politiebureau doolt Chris vaak alleen rond, ideale kans om te mollen. Marlijn gaat fanatiek aan de slag samen met Ajouad, maar Ajouad heeft kennelijk als eerste de primeur om ala voor wat, hoort wat uit te voeren door zo opzichtig de camera op de trap om te tikken, waarmee hij Chris verdacht maakt bij Evelien.
Rik kan mooi verwarring stichten door en soms in de controlroom te zijn en rond te lopen. Ten eerste door anderen verdacht te maken zodra tig schermen uitvielen (jij bent hier, jij bent hier, wie zijn hier nu op dit moment niet?) Maar je hoeft niet bij de camera te staan om de kabel eruit te trekken. Met hetzelfde gemak trek je de kabel in de controlroom eruit, zelfde effect. Tot slot probeert Marlijn Viktor bij Rik verdacht te maken, maar Rik ziet daar doorheen. Das meer iets voor een kandidaat dan voor een mol om te doen wat Marlijn deed. Chris pikt geen vrijstelling van Ajouad, doet er geen moeite voor, is er zelfs oké mee, want ja een mol heeft er toch geen fluit aan. (houd ze goed bij je, je kunt ze goed gebruiken is wel weer zo'n moluitspraak)
Aflevering 2: Marlijn is speelbal, want voert bij de art gallery haar voor wat, hoort wat opdracht uit. Had wel net zoals Chris de ideale gelegenheid of om voor een derde keer, of om de tweede keer langer dan 10 seconden te blijven plakken. Typisch is dat Rik samen met Ajouad nooit is wezen kijken op de eerste 30 gratis seconden na. Het was toch niet nodig met hulpmolletje Marlijn in de hand? Indien Rik de mol is, dan weet hij dat Martine/Margriet bij de vraag wie penningmeester worden dat hoe dan ook binnen willen slepen ter beloning van een joker. Dan is het ook niet verwonderlijk dat Rik, zoals Chris bij de vrijstellingen, zo staat te aarzelen waardoor Margriet 100 euro uit de hand van Art kan grissen.
Marlijn heeft in de Ragal bioscoop de ideale molpositie maar benut die niet, net zoals Carolina en Martine. Rik/Chris niet, want die hebben geen invloed met iemand naast zich waar ze naar toe gaan. Ze kunnen worden gecorrigeerd in hun handelen, terwijl dat bij Marlijn niet zo was. Desondanks is Rik zijn uitspraak: "waarom kon je daar nou niet opkomen Marlijn? Een witte eikel, op naar de Boedistische bibliotheek!" eentje met voorkennis, hoe weet hij plots waar ze naar toe moeten? Tenzij je de mol bent natuurlijk. Bij de sjouwopdracht zit Chris niet in een ideale molpositie, maar wellicht uit voorkennis al eerder in Sri Lanka geweest te zijn, had ie al gezien hoe behulpzaam de lokale bevolking is. Ergo: uit voorkennis weet Chris dat deze opdracht niet te saboteren is. Marlijn en Rik zitten desondanks in een betere molpositie door ofwel een item te vermollemanen dan wel te veel te treuzelen. Rik probeert het wel, maar helaas wederom die behulpzame bevolking die hem toont hoe je hem wel moet oppakken die kar. Marlijn doet verrekte weinig met haar ideale molpositie.
Chris blijft voor mij de outsider, Rik wordt steeds waarschijnlijker. Qua mogelijke molpositie, mogelijke molacties en mogelijke molhints (die Anchor, newsanchor + als een matroos gekleed gaan met een anker is een mooie subtiele molaanwijzing) ga ik dus Rik maar beter in de gaten houden. Als Chris niet uit zijn schulp komt, de betere molposities niet gaat innemen en benutten voor mogelijke molacties dan is het al duidelijk na aflevering 2
Bij mij is de app er mee opgehouden (werd opeens uitgelogd, kan niet meer inloggen en wachtwoord vergeten helpt ook niks).
In ieder geval heb ik Viktor en Ajouad nog steeds hoog op m'n lijstje staan. Hoop dat Margriet er snel uit ligt want ik kan haar echt niet uitstaan.
In ieder geval heb ik Viktor en Ajouad nog steeds hoog op m'n lijstje staan. Hoop dat Margriet er snel uit ligt want ik kan haar echt niet uitstaan.
Anoniem: 645789
iemand een mening over deze bizarre methode die tot dusver klopt?
pas op! deze link bevat informatie over wie er welke ronde uitvliegt en wie er overblijft. ik kan me voorstellen dat dit voor sommige het kijk plezier ontneemt.
pas op! deze link bevat informatie over wie er welke ronde uitvliegt en wie er overblijft. ik kan me voorstellen dat dit voor sommige het kijk plezier ontneemt.
Is ook al eerder hier gelinked. Ik denk dat als de volgende klopt (en dus marlijn er uit vliegt) dat hij dan wel kan kloppen. Nu zou het evt nog toeval kunnen zijn.Anoniem: 645789 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:27:
iemand een mening over deze bizarre methode die tot dusver klopt?
Bartske schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:02:
[...]
Is ook al eerder hier gelinked. Ik denk dat als de volgende klopt (en dus marlijn er uit vliegt) dat hij dan wel kan kloppen. Nu zou het evt nog toeval kunnen zijn.
spoiler: Afvallers
Alleen de terugkomst van Pieter is raar (maar die van de onuitgezonden beelden is wel sterk), het zou ook kunnen betekenen dat er niemand afvalt natuurlijk
Misschien dit even spoileren, zodat mensen die de link niet aanklikken alsnog niet info weten
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Methode vind ik erg leuk, dus ben benieuwd of de resultaten ervan in de komende weken de waarheid blijken te zijn.
FIFA Benelux Administrator
Ik was ook uitgelogd en was m'n wachtwoord alweer vergeten. Pas bij de tweede poging kreeg ik een nieuw wachtwoord, dus het is zinvol om het op een later moment nog even te proberen.Thomasx4 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:43:
Bij mij is de app er mee opgehouden (werd opeens uitgelogd, kan niet meer inloggen en wachtwoord vergeten helpt ook niks).
Over de afvallerstheorie: Het is wel vaker voorgekomen dat een kandidaat weer terugkomt in het spel, maar dit was altijd direct in de volgende aflevering. Het zou inderdaad ook goed kunnen er die aflevering gewoon niemand afvalt.
Waarom zou iemand van Avrotros zoiets doen? Lijkt me totaal niet leuk om los van de uitzendingen al het eind te kunnen voorspellen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Anoniem: 26306
En toch vind de productie het leuk om hints te verstoppen. Die moeten tegenwoordig zo subtiel zijn dat je het nooit helemaal zeker weet, omdat er mensen zijn die sporen naar hints, maar ook naar productiefouten. Dat is een deel van de magie rondom het programma.
Je moet het van te voren ook nog eens bedenken.. Rekenen waarop het precies zo uit komt etc.
Best bizar knap als het klopt uiteindelijk.
Best bizar knap als het klopt uiteindelijk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ze doen elk jaar toch wel iets wat het verklapt? dus zou best kunnen dat dit het is...
Battle.net Spud#2543
Of ze laten het tot halverwege kloppen, we beginnen het te vertrouwen en bam. Iedereen zit er opeens naast. Ik weet verder niet in hoeverre de producenten de app als maatstaaf nemen qua voorspellingen maar als alle appgebruikers blind die post volgen zou het natuurlijk mooi zijn als de helft van de gebruikers plots al zn punten kwijt is.
Ik heb in ieder geval mijn puntenverdeling met vertrouwen ingevuld. Ik laat in het midden op wie, maar ik heb mijn kansen gespreid over alle kandidaten waarvan ik denk dat ze sowieso doorgaan. Verder heb ik onder die kandidaten een verhoogd aantal punten staan op mijn 'favoriete' kandidaten en iets minder op degenen over wie ik nog iets twijfel.
Tipje van de sluier: ik hoop dat Rik wint. hij zit er dus iig tussen.
Ik heb in ieder geval mijn puntenverdeling met vertrouwen ingevuld. Ik laat in het midden op wie, maar ik heb mijn kansen gespreid over alle kandidaten waarvan ik denk dat ze sowieso doorgaan. Verder heb ik onder die kandidaten een verhoogd aantal punten staan op mijn 'favoriete' kandidaten en iets minder op degenen over wie ik nog iets twijfel.
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 304426 op 13-01-2015 15:02 ]
Ik vond het best een klein strategisch dilemma. Stem je op wie je denkt dat de mol is of op degenen van wie je denkt dat ze er volgende week ook nog inzitten? Dat hoeft niet per se hetzelfde te zijn natuurlijk. Ik heb m'n punten ook maar verdeeld. Normaal heb ik toch pas rond aflevering vijf/zes een goed beeld van de mol.Anoniem: 304426 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:50:
Ik laat in het midden op wie, maar ik heb mijn kansen gespreid over alle kandidaten waarvan ik denk dat ze sowieso doorgaan.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Net op radio twee de muzikale aanwijzing voor wie er afvalt vanavond.
Het was All Saints met hun cover van Under the bridge van The Red Hot Chili Peppers.
Als we dat nou kunnen rijmen met Marlijn... dan klopt die theorie (nog) en hoeven we haar iig geen punten te geven vanavond.
Marlijn Weerdenburg speelt de hoofdrol in Danni Lowinski, de peppers hebben een nummer Dani California.
Ok veel verder zoeken dan dat is niet mogelijk denk ik.
Ok nog een ver gezochte: Marlijn is naast actrice ook zangeres en ik ik zie nu dat ze in maart try outs gaat doen met haar bandje voor een stuk dat Bonnie en Clyde heet.
In de begeleidende tekst worden ook de Chili Peppers genoemd.
http://www.lievevrouw.nl/...ss-molly-me/201503291600/
Het was All Saints met hun cover van Under the bridge van The Red Hot Chili Peppers.
Als we dat nou kunnen rijmen met Marlijn... dan klopt die theorie (nog) en hoeven we haar iig geen punten te geven vanavond.
Marlijn Weerdenburg speelt de hoofdrol in Danni Lowinski, de peppers hebben een nummer Dani California.
Ok veel verder zoeken dan dat is niet mogelijk denk ik.
Ok nog een ver gezochte: Marlijn is naast actrice ook zangeres en ik ik zie nu dat ze in maart try outs gaat doen met haar bandje voor een stuk dat Bonnie en Clyde heet.
In de begeleidende tekst worden ook de Chili Peppers genoemd.
http://www.lievevrouw.nl/...ss-molly-me/201503291600/
[ Voor 48% gewijzigd door Nasty Nate op 15-01-2015 14:48 ]
Je zet je punten in op wie je denkt dat erin blijft. De Mol blijft natuurlijk, maar je hoeft je punten niet op de Mol in te zetten om te "winnen".Tektoon schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:28:
[...]
Ik vond het best een klein strategisch dilemma. Stem je op wie je denkt dat de mol is of op degenen van wie je denkt dat ze er volgende week ook nog inzitten? Dat hoeft niet per se hetzelfde te zijn natuurlijk. Ik heb m'n punten ook maar verdeeld. Normaal heb ik toch pas rond aflevering vijf/zes een goed beeld van de mol.
Overigens is dat nummer van All Saints ook de soundtrack van 'The Beach' met DiCaprio. Ik ben gewend dat de hints wat letterlijker op de naam van de artiest en/of het nummer slaan, maar goed. Behalve lasergunnen in een hal gaan we vanavond ook iets op een beach doen blijkt uit de trailer.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Anoniem: 645934
Opvallend is dat dit nog niet ter sprake is gekomen:
Voor de aflevering krijg je de reclame te zien van de WIDM-app.
Daarbij zegt Art dit: "voorspel en win".
Wanneer hij voorspel zegt, dan zie je Ajouad en bij win zie je Marlijn.
Of m.a.w. Ajouad is de mol en Marlijn wint het spel.
Voor de aflevering krijg je de reclame te zien van de WIDM-app.
Daarbij zegt Art dit: "voorspel en win".
Wanneer hij voorspel zegt, dan zie je Ajouad en bij win zie je Marlijn.
Of m.a.w. Ajouad is de mol en Marlijn wint het spel.
Ja ik zeg ook maar wat, ik weet wel dat als ik vanavond een shot zie van Marlijn en een brug, ik genoeg weet.Tektoon schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:27:
Overigens is dat nummer van All Saints ook de soundtrack van 'The Beach' met DiCaprio. Ik ben gewend dat de hints wat letterlijker op de naam van de artiest en/of het nummer slaan, maar goed. Behalve lasergunnen in een hal gaan we vanavond ook iets op een beach doen blijkt uit de trailer.
Trouwens wat je zegt over "the beach"
Als ik op internet zoek naar betekenis van naam Marlijn krijg ik "Marlijn, Marlin - Heuvel, duin bij de zee (of naam samengesteld uit Mary: bitter, bedroefd, zee en het achtervoegsel -lyn)"
[ Voor 18% gewijzigd door Nasty Nate op 15-01-2015 16:26 ]
Of ik het hier moet posten geen idee, maar ik vraag het maar gewoon.
Iemand hier die kan vertellen welke muziek er onder de test loopt. Zelf denk ik aan Batman Begins maar weet het niet zeker.
Heb namelijk een discussie met mijn vriendin hier over.
Iemand hier die kan vertellen welke muziek er onder de test loopt. Zelf denk ik aan Batman Begins maar weet het niet zeker.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Pierre61 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:36:
Of ik het hier moet posten geen idee, maar ik vraag het maar gewoon.
Shazam zegt "Torn apart" van Atli Orvarsson. Uit the fourth kind.
Klinkt niet als Batman. Volgens mijn Shazam is dit Atli Örvarsson (de Shazam van CopyCatz is het ermee eens
). Nog nooit van gehoord maar ik kom meerdere hits tegen met WIDM links.
Ik meen me te herinneren dat er in het verleden wel iets van Batman is gebruikt. Maar was dat niet casual midden in de afleveringen, los van vaste momenten als test en executie?
Hier heb je een link naar iemand die een hele playlist bijhoudt met muziek uit WIDM.
Ik meen me te herinneren dat er in het verleden wel iets van Batman is gebruikt. Maar was dat niet casual midden in de afleveringen, los van vaste momenten als test en executie?
Hier heb je een link naar iemand die een hele playlist bijhoudt met muziek uit WIDM.
[ Voor 4% gewijzigd door Tektoon op 15-01-2015 18:16 ]
Vorig seizoen veel muziek uit Oblivion, dat was genieten.
Van vorig jaar ook mooi als lijstje te krijgen per aflevering: http://web.avrotros.nl/wieisdemol/over/muziek/
Shirt van Rik: "N Carolina" (als in North Carolina)... Maar hint als "niet Carolina"??
Wtf, hoe kunnen Chris en Rik die enveloppe missen..

⏩ PVOutput☀️
Echt bizar zeg.
⏩ PVOutput☀️
idd stappen gewoon willekeurig bootje in en laten hem weg varen.
Ik denk dat Rik Chris goed afgeleid heeft waardoor die het niet zag.
⏩ PVOutput☀️
Dat kan, maar wat je in spel situaties vaak ziet is dat de emotie het vaak overneemt van de ratio - ze zouden het gemist kunnen hebben, maar dit kost wel punten, ze zijn wat mij betreft beide verdacht nu.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
De muzikale hint 'All Saints' lijkt dus te slaan op het feit dat ze allemaal heilig zijn en niemand afvalt.
Verder wel opvallend dat Chris zo ontzettend verdacht in beeld komt deze aflevering. Dat geeft mij altijd het idee dat hij dus niet de mol is (want te opvallend).
Verder wel opvallend dat Chris zo ontzettend verdacht in beeld komt deze aflevering. Dat geeft mij altijd het idee dat hij dus niet de mol is (want te opvallend).
Dat hoeft niet zo te zijn. Iemand had een rood scherm, maar heeft die niet gezien. Kan zijn dat Marlijn dat was. Is het niet dat de theorie ook zegt dat er een nummer dubbel voorkomt? Wellicht slaat dat nummer dus op degene die hier had moeten afvallen.
[ Voor 42% gewijzigd door Tektoon op 15-01-2015 21:32 ]
Eerste seizoen wat ik actief volg! Spannend!
Hoe kan het dat in het begin tijdens het eten, Chris meteen "raad" dat ze gaan lasergamen?
Computer says no
Wrs omdat dat elk jaar wel een keer gebeurd? Tevens avond, donker, dus ja dat was waarschijnlijk een goede gok?Meekoh schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:42:
Hoe kan het dat in het begin tijdens het eten, Chris meteen "raad" dat ze gaan lasergamen?
Of hij heeft gewoon voorkennis.Pittie schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:43:
[...]
Wrs omdat dat elk jaar wel een keer gebeurd? Tevens avond, donker, dus ja dat was waarschijnlijk een goede gok?
Computer says no
Wat me opviel:
- Bij het shot van Chris tijdens de executie dat heel duidelijk in beeld stond "laser" (van de muis).
- Bij de gesprekken van Rik stond de hele tijd in het shot "N Carolina" (niet Carolina)?
- Toen ze de envelop misten, leek het net alsof Rik er naar keek (toen ze richting de wal liepen)
- Bij het shot van Chris tijdens de executie dat heel duidelijk in beeld stond "laser" (van de muis).
- Bij de gesprekken van Rik stond de hele tijd in het shot "N Carolina" (niet Carolina)?
- Toen ze de envelop misten, leek het net alsof Rik er naar keek (toen ze richting de wal liepen)
Kwam niet bij Chris vandaan, maar van Rik dacht ik. Alleen Chris gooide het in de groep.
Nee dat was echt Chris. Heb het net terug gekeken. Terwijl hij het zegrlt wijst hij naar Rik.Ypho schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:46:
[...]
Kwam niet bij Chris vandaan, maar van Rik dacht ik. Alleen Chris gooide het in de groep.
Computer says no
Kan je dat fragment even posten?Meekoh schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:50:
[...]
Nee dat was echt Chris. Heb het net terug gekeken. Terwijl hij het zegrlt wijst hij naar Rik.
Als jii weet hoe ik het van die horizon box af moet halen kan ik het posten. Het is in ieder geval helemaal in het begin meteen na de titel "verrader"
Computer says no
Dit bedoelt die denk ik.

Verder zegt een paar seconden later Ajouad "We gaan straks iets doen waar andere mensen heel jaloers op zijn."
Dat was in Zuid Afrika met Paulien ook: die wilde iets doen met 'vreemde woordjes leren' en prompt gingen ze zo'n opdracht doen. Dat maakt nog niet dat het hier ook niks betekent natuurlijk, maar goed. Uit dezelfde categorie hints vond ik het opvallender dat ze gele doeken / verf kozen om iets uit te beelden op een strand. De meeste andere kleuren contrasteren meer met zand.
Maar vanuit het vliegtuig zag je het gele wel beter dan die hele mix van kleuren.Tektoon schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:05:
Dat was in Zuid Afrika met Paulien ook: die wilde iets doen met 'vreemde woordjes leren' en prompt gingen ze zo'n opdracht doen. Dat maakt nog niet dat het hier ook niks betekent natuurlijk, maar goed. Uit dezelfde categorie hints vond ik het opvallender dat ze gele doeken / verf kozen om iets uit te beelden op een strand. De meeste andere kleuren contrasteren meer met zand.
Dat stuk inderdaad, ajouad was mij nog niet opgevallen daar.FabiandJ schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:05:
[...]
Dit bedoelt die denk ik.
[afbeelding]
Verder zegt een paar seconden later Ajouad "We gaan straks iets doen waar andere mensen heel jaloers op zijn."
Computer says no
Even terug gekeken. Chris zegt "Lasergamen" en wijst naar Rik. Rik zegt "dat is mijn gok, maar ik weet het ook niet". Daarom leek het mij dat het bij Rik vandaan kwamMeekoh schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:50:
[...]
Nee dat was echt Chris. Heb het net terug gekeken. Terwijl hij het zegrlt wijst hij naar Rik.
http://www.npo.nl/wie-is-de-mol/15-01-2015/AT_2026900 op 3.10 min
Ik ook. Mijn mede-poulers behalve mijn vrouw hebben nog steeds punten verdeeld over 5 man. Ik hou het nog op drie, met meer dan 75% naar Marlijn. Soort voorgevoel wat ik ook bij Susan had, maar wie weet. Ergens vind ik het niet kloppen, maar iedereen doet wel iets wat niet in de haak is.Anoniem: 304426 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:50:
Of ze laten het tot halverwege kloppen, we beginnen het te vertrouwen en bam. Iedereen zit er opeens naast. Ik weet verder niet in hoeverre de producenten de app als maatstaaf nemen qua voorspellingen maar als alle appgebruikers blind die post volgen zou het natuurlijk mooi zijn als de helft van de gebruikers plots al zn punten kwijt is.
Inderdaad, heb het nu ook gehoord. Erg verdacht.Ypho schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:23:
[...]
Even terug gekeken. Chris zegt "Lasergamen" en wijst naar Rik. Rik zegt "dat is mijn gok, maar ik weet het ook niet". Daarom leek het mij dat het bij Rik vandaan kwam
http://www.npo.nl/wie-is-de-mol/15-01-2015/AT_2026900 op 3.10 min
Computer says no
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen naar invites graag via DM, niet in dit topic.
De poule heet "GoT poule WIDM" en wordt beheerd door Tweaker "Herr Roedy".
Vragen naar invites graag via DM, niet in dit topic.
De poule heet "GoT poule WIDM" en wordt beheerd door Tweaker "Herr Roedy".