Wie is... de Mol? 2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:18
Toch. Met dat molportret. Het meerdere keren benadrukken dat het spel achter je rug verandert en dan het geld omdraaien van Art. Dan zou dit toch veel te makkelijk moeten zijn? Het is niet eens heel moeilijk om uit te vogelen. Het kost alleen wat moeite om alle geld plaatjes te verzamelen.

Please laat Tim de mol zijn. Anders zou het zo cheesy en duidelijk zijn. Als Klaas de mol is vraag ik me af wat ze nog willen laten zien in de slotaflevering. Volgens mij hebben we alle hints al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:32
Sommige briefjes passen anders nog steeds niet lekker op elkaar?

[ Voor 175% gewijzigd door LED-Maniak op 03-03-2016 23:06 ]

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:03

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Volgens Art hebben de kandidaten nu genoeg geld om het portret mee te completeren. Heeft Art dan bewust steeds bij het winnen/vinden van geld een nieuw puzzelstukje gegeven? Art kon bijv. ook niet weten welke kokers er uit het water gehaald zouden worden. Om dan steeds "even het geld terug te vragen" gaat natuurlijk ook veel te veel opvallen. Ik vind het dus een nogal vaag iets, ondanks de nadruk die Art erop gelegd heeft voor ons. Heeft iemand ook gecontroleerd of die gephotoshopte afbeeldingen van Klaas echt kloppen met het geld?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Jorgen schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 23:06:
Volgens Art hebben de kandidaten nu genoeg geld om het portret mee te completeren. Heeft Art dan bewust steeds bij het winnen/vinden van geld een nieuw puzzelstukje gegeven? Art kon bijv. ook niet weten welke kokers er uit het water gehaald zouden worden. Om dan steeds "even het geld terug te vragen" gaat natuurlijk ook veel te veel opvallen. Ik vind het dus een nogal vaag iets, ondanks de nadruk die Art erop gelegd heeft voor ons. Heeft iemand ook gecontroleerd of die gephotoshopte afbeeldingen van Klaas echt kloppen met het geld?
Die kano opdracht was redelijk aan het begin, met de opdrachten daarna was er nog genoeg mogelijkheid om het gewonnen geld in de diverse coupures uit te reiken ;)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 18:46
Fleximex schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:39:
Toch. Met dat molportret. Het meerdere keren benadrukken dat het spel achter je rug verandert en dan het geld omdraaien van Art. Dan zou dit toch veel te makkelijk moeten zijn? Het is niet eens heel moeilijk om uit te vogelen. Het kost alleen wat moeite om alle geld plaatjes te verzamelen.

Please laat Tim de mol zijn. Anders zou het zo cheesy en duidelijk zijn. Als Klaas de mol is vraag ik me af wat ze nog willen laten zien in de slotaflevering. Volgens mij hebben we alle hints al.
De achterkanten van het verzamelde geld worden iedere maandag door @IkBenDeMol (het account van de mol dus) op Twitter gezet. Het verzamelen is dus ook niet moeilijk.
LED-Maniak schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 23:05:
Sommige briefjes passen anders nog steeds niet lekker op elkaar?
In dit bericht van @RatZoektMol zie je dat elke coupure een eigen raster heeft. De briefjes van 50 dus passen heel mooi op dat raster. Echter staan de rasters zelf allemaal net anders op de foto. Daardoor krijg je dus dat het totaaloverzicht niet overal lekker aansluit.
Jorgen schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 23:06:
Ik denk inderdaad dat hierin wel gestuurd is ja. Het is toch televisie hè, daarin is niet heel veel echt ;) De kano-opdracht was vrij in het begin, nog genoeg tijd om briefjes aan te vullen dus.
Bovendien denk ik dat er dus per coupure een volledig raster te vullen was, maar er zijn een stuk minder 1000 euro briefjes uitgedeeld dan bijvoorbeeld die van 100 en 250.
Het zal ook niet voor niets zijn geweest dat er in de laatste aflevering 5 briefjes van 10 redelijk makkelijk te pakken waren.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Ik zit stiekem ook gewoon een beetje te hopen dat het toch Tim is,
om het voor de hand liggende maar tegen te gaan.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 11:01
Chillz schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:17:
Ik zit stiekem ook gewoon een beetje te hopen dat het toch Tim is,
om het voor de hand liggende maar tegen te gaan.
Idem, Annemieke is ook goed. Dat zou echt heel erg leuk zijn, alleen jammer van de valse hints dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:43
Fleximex schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:15:
Wat is het hier stil in aanloop naar de slotaflevering. Heeft iedereen zich al bij neergelegd dat het Klaas is ;)
Ik blijf lekker stug in de tunnel zitten die richting Annemieke wijst. Nu nog gaan switchen heeft niet heel veel nut. (+ de overige 4 personen met maximum punten in de App zullen al full on Klaas inzetten verwacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:40
Ik ben erg benieuwd wie het nu is, alles wijst op Klaas. Mocht het Annemieke of Tim zijn dan is dat natuurlijk geweldig gedaan. Toch als één van hen het is, dan doet het wel afbraak aan het spel voor de kijker, gezien alle hints op Klaas lijken te wijzen. Ik vind dat er voor de kijker altijd een mogelijkheid moet zijn om uit de beelden die je te zien krijgt te halen wie de echte mol is. Waarom heeft het anders nog zin om oplettend te kijken?

Het zou me ook niet verbazen als de programma makers en Klaas (beide NPO) hebben afgesproken dat Klaas de 'fake' mol moest zijn en dat als je alles zonder Klaas bekijkt één van de andere twee de echte mol is. Het blijft natuurlijk televisie en niets is wat het lijkt. ;) Mocht dit er na de laatste uitzending dik bovenop liggen, dan heb ik een stuk minder zin in een volgend seizoen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Klaas was overigens de gast in de TV Show van afgelopen week.

Vond ik ook wel heel erg opvallend.
Waarom juist nu?
Waarom alleen hij?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 02-05 11:01
Jumpman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:51:
Mocht dit er na de laatste uitzending dik bovenop liggen, dan heb ik een stuk minder zin in een volgend seizoen.
True, al denk ik dat er wel gereflecteerd wordt door de productie dus volgend seizoen zal vast wel beter zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Jumpman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:51:
Ik ben erg benieuwd wie het nu is, alles wijst op Klaas. Mocht het Annemieke of Tim zijn dan is dat natuurlijk geweldig gedaan. Toch als één van hen het is, dan doet het wel afbraak aan het spel voor de kijker, gezien alle hints op Klaas lijken te wijzen.
Jij vind de hints allemaal op Klaas wijzen en alle hints die dat niet doen zijn wss volgens jou geen hints.

Alle hints, of ze nou echt of fake zijn, wijzen op de persoon die jij denkt dat het is, maar kunnen ook altijd op de andere slaan. Het is maar net welke uitleg je eraan geeft. (de makers zetten immers niet bij iedere mogelijk hint op wie deze nou effect gaat hebben :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hopelijk komt er nu wel meer uitgebreid in beeld wat de molacties geweest zijn dit seizoen. Viel verleden jaar aardig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hogader schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:45:
[...]

Jij vind de hints allemaal op Klaas wijzen en alle hints die dat niet doen zijn wss volgens jou geen hints.

Alle hints, of ze nou echt of fake zijn, wijzen op de persoon die jij denkt dat het is, maar kunnen ook altijd op de andere slaan. Het is maar net welke uitleg je eraan geeft. (de makers zetten immers niet bij iedere mogelijk hint op wie deze nou effect gaat hebben :P)
Klopt, daarom geef ik mijn oordeel pas na de laatste aflevering. Maar de foto in het klooster en de achterkant van het 'Wie is de mol' geld, daarvoor moeten ze echt met een goede verklaring komen als het Klaas niet is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik vind juist Annemieke een duidelijke mol, alles wijst op haar. Mocht ze het niet zijn dan heb ik een stuk minder zin in een volgend seizoen. :p

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:56
Chillz schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:39:
Klaas was overigens de gast in de TV Show van afgelopen week.

Vond ik ook wel heel erg opvallend.
Waarom juist nu?
Waarom alleen hij?
Unicef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Laguna

Connaisseur

janvanduschoten schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:54:
Ik vind juist Annemieke een duidelijke mol, alles wijst op haar. Mocht ze het niet zijn dan heb ik een stuk minder zin in een volgend seizoen. :p
Ik ben toch heel benieuwd hoe jij onderstaand kan weerleggen:
Laguna schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:58:
[...]

Annemieke kan het alleen zijn als Klaas vragen op Annemieke heeft ingevuld bij de test waar Taeke eruit ging.
Klaas had echter aangegeven dat hij vol op Tim zit..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Laguna schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:13:
[...]

[...]
Omdat ik er niet in geloof dat ze keurig steeds vertellen op wie ze écht zitten :)
Trust no one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
janvanduschoten schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:35:
[...]
Omdat ik er niet in geloof dat ze keurig steeds vertellen op wie ze écht zitten :)
Trust no one
Daarnaast zat Taeke op 2 personen waarbij hij dus al standaard veel vragen fout heeft.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Laguna schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:13:
[...]

[...]
Zie uitleg van de vorige 2, + het feit dat Klaas in de 2 rondes voor het vertrek van Taeke aangaf op Annemieke te zitten (in combinatie met Tim, maar bij naam iig Annemieke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:51

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Iets wat ik afgelopen aflevering nog opmerkte aan de commentaren aan het eind bij de test was dat Klaas zei "Tim is zeker een grote verdachte", terwijl alle anderen heel erg stellig over hun mol (Klaas) waren. Indirecte verspreking?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Hogader schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:59:
[...]

Zie uitleg van de vorige 2, + het feit dat Klaas in de 2 rondes voor het vertrek van Taeke aangaf op Annemieke te zitten (in combinatie met Tim, maar bij naam iig Annemieke)
Kan dus inderdaad alleen als Klaas nog steeds op Annemieke zat, maar volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat beide kandidaten bij de finale niet op juiste mol zaten.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johncheese002
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

johncheese002

Life is a zero sum game.

Ik vond er geen reet aan dit jaar. :/

Weet niet waarom, maar het prikkelt niet meer, De Mol.

Zelfs "50 ways to kill your mommy" is nog spannender...

Noem het klucht, maar veel mensen die ik spreek ervaren hetzelfde...de spanning is er een beetje uit.
Ook de verhuizing naar zaterdag, family-tv-avond...ik weet het niet.
Als mol-die-hard vond ik het toch altijd echt heerlijk om net over de helft vd week even een lekker mol-shot te krijgen op do-avond. Wel zeer positief is Moltalk erna op tv- al had de brakke overbezette stream ook wel iets WOII-achtigs, als een transmissie die maar half doorkwam.

Tim hintte toch wel vaak op een evt. mol-bestaan, maar uiteindelijk blijf ik ook bij Klaas, juist omdat hij niet echt iets inbrengt en maar een beetje meelummelt, hij profiteert erg veel van andermans fouten als mol. :)

[ Voor 9% gewijzigd door johncheese002 op 05-03-2016 00:36 ]

Terrified, mortified, petrified, stupified....by you! J. Nash "A Beautiful Mind."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:28

Rhapsody

In Metal We Trust

johncheese002 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 00:33:Wel zeer positief is Moltalk erna op tv- al had de brakke overbezette stream ook wel iets WOII-achtigs, als een transmissie die maar half doorkwam.
Nu heb ik Moltalk niet zoveel gezien, maar ik vond er weinig aan. Ik had een beetje het idee dat het programma gebruikt werd om nog een beetje te sturen.

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik blijf de verspreking van Susan Visser bij Moltalk ook vreemd vinden. Daarna is ze ook nog een keer terug geweest en had ze het volgens mij alleen maar over Tim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Jumpman schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:44:
Ik blijf de verspreking van Susan Visser bij Moltalk ook vreemd vinden. Daarna is ze ook nog een keer terug geweest en had ze het volgens mij alleen maar over Tim.
Ik vond haar toen bij MolTalk inderdaad heel erg stug op Tim zitten. Het kwam op mij heel erg over dat ze werd geforceerd (door haarzelf en/of het productieteam) om Tim als mogelijk mol naar voren te brengen. Het leek wel op een slecht toneelstuk. Ze mag dan wel een actrice zijn, maar enig acteertalent heb ik bij haar nooit kunnen bespeuren.
Elke keer als van een andere kandidaat toen bij MolTalk een plausibele hint werd gegeven bleef ze zonder enkel argument stug op Tim. Heel raar.

Als het Klaas is hebben we 3x op rij echt een 'doos' als mol gehad. Susan Visser, zoals je hierboven leest, die het erg van het productieteam moest hebben. Hetzelfde bij Margriet. En nu Klaas die zich vaak geen houding weet te geven en inmiddels zoveel aanwijzingen zijn richting in heeft wijzen dat eigenlijk iedereen in Nederland juist hoopt dat hij het niet is.

Ik laat me vanavond graag verrassen. Maar zelfs als het Klaas niet is ben ik zeer benieuwd hoe ze al die aanwijzingen gaan af doen. Het lijkt net alsof we vanavond naar een rechtszaak gaan kijken. Art mag zich gaan verdedigen tegenover alle kijkers en laten zien waarom de keuzes die het productieteam heeft gemaakt logisch zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johncheese002
  • Niet online

johncheese002

Life is a zero sum game.

Toch gedroeg Tim zich ook een beetje als Kees Tol, qua molgedrag- een beetje de boel jennen etc.
Ook met die foto's de vorige aflevering, roepen dat er nog maar x-minuut is en dan heel lang treuzelen etc.

Ik sta niet raar te kijken als hij het toch blijkt te zijn...nog meesterlijker zou Annemiek zijn, maar dat zie ik echt niet gebeuren.

Terrified, mortified, petrified, stupified....by you! J. Nash "A Beautiful Mind."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Het is jammer dat ze zoveel weggeven over wie op wie zou zitten. Dat maakt het eigenlijk onmogelijk dat het Annemieke is. En de kans ook vrij klein dat het Tim is. Ja, Annemieke had een vrijstelling, maar ze was er echt wel eerder uitgegaan als het Klaas niet was.

Dan bestaat er ook nog de kans dat het niet klopt wat ze vertellen. Maar dat zo gewoon keihard liegen van het productieteam zijn en dat is pretty lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Als vanavond blijkt dat Klaas niet de mol is, dan was dit het laatste seizoen voor mij. Jammer dat er maar 1 echte verdachte is, waardoor je niet meer gaat twijfelen. Maar dat vind ik minder erg dan dat het programma zo gemonteerd zou worden dat uiteindelijk de mol een kandidaat blijkt te zijn en andersom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Laatst online: 01-05 10:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Het is een beetje laat om nu nog in te stappen, maar De Mol op Vier is echt een leuke afwisseling. Het voelt heel fris. Ik kijk er in ieder geval met veel plezier naar. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ongeacht wie de mol is. Ik kijk volgend jaar toch weer. Al is het alleen door de leuke omgevingen. Ik laat mijn oordeel van dit seizoen vooral afhangen van wat we zo te zien krijgen qua molacties en andere hints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:50
Tektoon schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:43:
Het is een beetje laat om nu nog in te stappen, maar De Mol op Vier is echt een leuke afwisseling. Het voelt heel fris. Ik kijk er in ieder geval met veel plezier naar. :)
Da's de Vlaamse versie toch? Ze staan allemaal op Youtube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

VantageR schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:15:
Als vanavond blijkt dat Klaas niet de mol is, dan was dit het laatste seizoen voor mij. Jammer dat er maar 1 echte verdachte is, waardoor je niet meer gaat twijfelen. Maar dat vind ik minder erg dan dat het programma zo gemonteerd zou worden dat uiteindelijk de mol een kandidaat blijkt te zijn en andersom.
Als vanavond blijkt dat Annemieke niet de mol is, dan was dit het laatste seizoen voor mij. :P
Ik snap niet waar iedereen die tunnelvisie vandaan heeft, ik vind Tim ook verdacht maar Annemieke nog het meeste. Ik vind Klaas niet meer mollen dan een ander. Annemieke is mijn mol :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:33

Moofnor

King of my castle

Ik snap niet dat iemand hier zegt dat het zijn laatste seizoen is :+
Volgend jaar zitten we hier gewoon allemaal weer voor de tv, op welke dag dan ook^^

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Moofnor schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:12:
Ik snap niet dat iemand hier zegt dat het zijn laatste seizoen is :+
Volgend jaar zitten we hier gewoon allemaal weer voor de tv, op welke dag dan ook^^
Sowieso om het af te laten hangen van wie de mol is vind ik raar. Of je vond het leuk en je kijkt volgend jaar weer, of je vond het niet leuk om te kijken en je kijkt niet meer. Je gaat je lol toch niet laten afhangen van wat er in de laatste aflevering gebeurt ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
ShitHappens schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:55:

Da's de Vlaamse versie toch? Ze staan allemaal op Youtube ;)
Heeft zelfs al z'n eigen topic:
Wie is... de Mol? 2016 België :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:22

Satom

Verzamel ervaringen

janvanduschoten schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:05:
[...]

Als vanavond blijkt dat Annemieke niet de mol is, dan was dit het laatste seizoen voor mij. :P
Ik snap niet waar iedereen die tunnelvisie vandaan heeft, ik vind Tim ook verdacht maar Annemieke nog het meeste. Ik vind Klaas niet meer mollen dan een ander. Annemieke is mijn mol :Y
Als het Annemieke is, heb ik een weddenschap gewonnen (chocoladereep), dus kom maar op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Laatst online: 07:44

Saffie_time

Why use this? 42!

* Saffie_time vreest voor een show met weinig uitleg van mol acties.
Laten we hopen dat ik er naast zit.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik heb ook mijn virtuele geld op annemiek gezet... voornamelijk vanwege de tv-opdracht waarbij ik de overdracht van het geld nooit heb gezien én omdat teveel duidelijke aanwijzingen naar Klaas wijzen, waardoor ik vermoed dat hij het dus niet is... for the record, ik heb het altijd mis... dus ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ook annemieke. Klaas zou ik jammer vinden, te obvious.
ThomasXIV schreef op zondag 10 januari 2016 @ 00:46:
[...]

...Tim staat op zich ook wel op mijn lijst, maar Annemieke is voor wie ik zou kiezen als ik 1 naam moest noemen....
We gaan 't zien :) .

[ Voor 70% gewijzigd door Thomas op 05-03-2016 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:23
Het hoge woord is er uit. Klaas is de mol!

[ Voor 200% gewijzigd door Dacuuu op 05-03-2016 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Dat was te verwachten. Klaas is de mol...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Man man man :F .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jammer.... te obvious.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wat ik ook dom vind is dat Annemieke niet aan het uit einde van de tafel zit. Dan weet je ook dat zij het sowieso niet is. Ze moeten het voor de volgende echt wat subtieler gaan spelen. We zullen nu zien of er nog meer aanwijzingen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Het was té overduidelijk.. Jammer :/

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wat ook heel jammer is. En dat was vooral vorig jaar ook. Dat iedereen zo popi jopi blij doet. Zo van: goed gedaan Klaas. Wat een goede mol!
Dat is totaal niet de mening van Nederland. Je mag ook kritisch zijn. Het wordt een beetje ons kent ons op deze manier. De WIDM circlejerk.

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 05-03-2016 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:28

Rhapsody

In Metal We Trust

Als Klaas niet de mol was, waren 'we' teleurgesteld omdat het dan een fout van de regie zou zijn :-)

Voor mij was het moment dat Klaas die tafel verschoof het moment waarop ik Klaas begon te verdenken. Daarvoor zat ik op Marjolein.

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Rhapsody schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:57:
Als Klaas niet de mol was, waren 'we' teleurgesteld omdat het dan een fout van de regie zou zijn :-)

Voor mij was het moment dat Klaas die tafel verschoof het moment waarop ik Klaas begon te verdenken. Daarvoor zat ik op Marjolein.
Nou nee, dan had de regie het goed open gehouden. Je kon iedereen best verdenken, maar er werd echt enorm op klaas gehint met bijvoorbeeld dat tafel shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
"Ik spreek je pas weer bij de finale" zegt Art droog. "Want dit is de eerste keer dat ik je weer spreek als mol."

Hij was toch altijd de mol al...
Wat een domme hint/uitspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik mag hopen dat er betere acties komen dan dit zeg...

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Saffie_time schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 21:04:
Ik mag hopen dat er betere acties komen dan dit zeg...
Inderdaad. Ik ben bang dat we niks nieuws of verrassends gaan zien.

Edit: Ok, dit was enigszins verrassend. Maar eigenlijk zijn alle logo's op de muur amper te zien. En dat checkpoint logo. Ja wie raadt dat ooit. Laten ze een v zien. Hoe raadt je dat ooit als kandidaat.

[ Voor 30% gewijzigd door Fleximex op 05-03-2016 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Zoals gezegd Klaas, het kon niet anders. 😀

Helaas in de poule één keer niet kunnen stemmen, omdat dit in het buitenland niet lukte. 🙁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

De eigenlijke kloosterhint zit zo te zien toch anders in elkaar dan de woorden "klaas cf mol". Er stonden tekens op de muur die leiden naar Klaas (KK). De eerste letters van de laatste woorden vormden de verborgen hint "klaas".

[ Voor 48% gewijzigd door Bee.nl op 05-03-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:44
Dus wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zoo jammer van die hints inderdaad, dan is het veel te duidelijk en eigenlijk game over. Hoop dat ze het volgend jaar niet doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Oke, zal hij het geld bij de klim opdracht achterover gedrukt hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Dacuuu schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 21:13:
Oke, zal hij het geld bij de klim opdracht achterover gedrukt hebben..
Bij de kist in de grot doet hij dat trucje nogmaals :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

De eerste echte mol actie wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Tristan schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:39:
Ik verdenk Klaas. Het leek alsof hij van binnen hard moest lachen dat hij de penningmeester is geworden.
Goed hoor, als eerste 👍

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
https://mobile.twitter.co...s/696066303476502528?s=09

[ Voor 32% gewijzigd door fotografie999 op 05-03-2016 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
jelmervos schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 21:20:
[...]

Goed hoor, als eerste 👍
Ik verdacht Klaas al toen de kandidaten bekend gemaakt werden. Niet dat ik daar een goed argument voor heb. Gewoon geluk.

Dat Tim wint is dan wel verrassend.

Nou. Wat een hints :')

[ Voor 9% gewijzigd door Fleximex op 05-03-2016 21:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Die hints is altijd hetzelfde, ze kloppen maar je kon er tegelijk ook een hoop richting andere kandidaten bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-05 22:03

swv

Ik weet wel dat ik volgend jaar topics als deze en andere media ga vermijden. Twee miljoen paar ogen weten meer dan één. Dan heb ik liever dat ik zelf dan maar hints mis om het leuker voor mijzelf te houden als ik dan niet al nabeschouwingen ga lezen.

Ik vond het nog steeds leuk om te kijken dit seizoen in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
sww89 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 21:49:
Ik weet wel dat ik volgend jaar topics als deze en andere media ga vermijden. Twee miljoen paar ogen weten meer dan één. Dan heb ik liever dat ik zelf dan maar hints mis om het leuker voor mijzelf te houden als ik dan niet al nabeschouwingen ga lezen.

Ik vond het nog steeds leuk om te kijken dit seizoen in ieder geval :)
Klaas heeft het gewoon niet mee gehad met de montage van widm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Dacuuu schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:01:
[...]

Klaas heeft het gewoon niet mee gehad met de montage van widm.
Dat ook, maar twee dingen die voor mij overduidelijk waren waar ik door anderen op gewezen werd was 1) de verspreking van Susan in moltalk en 2) Klaas die de tafel verschuift. Nou is er ook een 3) en dat is die laatste letters van de kloosteropdracht. Echter was er ook een puzzel waardoor er Rop uitkwam (zoals eerder hier besproken) dus hoewel die aanwijzing duidelijk was was het voor mij niet de meest overtuigende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
sww89 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:16:
[...]

Dat ook, maar twee dingen die voor mij overduidelijk waren waar ik door anderen op gewezen werd was 1) de verspreking van Susan in moltalk en 2) Klaas die de tafel verschuift. Nou is er ook een 3) en dat is die laatste letters van de kloosteropdracht. Echter was er ook een puzzel waardoor er Rop uitkwam (zoals eerder hier besproken) dus hoewel die aanwijzing duidelijk was was het voor mij niet de meest overtuigende.
Het verschuiven van de tafel was opzich een goede actie, maar ze hadden dat gewoon uit de montage moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Toch had ik het niet door, en tijdens de rondvraag aan tafel de andere deelnemers ook niet ;) maar ben het verder wel met je eens hoor.

Conclusie: Klaas is niet per se een slechte mol geweest, met dat geld uit die kisten was immers echt een smerige streek :p, maar het werd de kijker te makkelijk gemaakt.

[ Voor 39% gewijzigd door swv op 05-03-2016 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
De molacties waren allemaal zo simpel van aard. Ze lieten veel dingen zien die de meesten tóch al wisten. Zoals met Kees was het af en toe een stuk erger waarbij je kon denken "dus dáarom ging het fout!".

Beetje te simpel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
LED-Maniak schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:39:
De molacties waren allemaal zo simpel van aard. Ze lieten veel dingen zien die de meesten tóch al wisten. Zoals met Kees was het af en toe een stuk erger waarbij je kon denken "dus dáarom ging het fout!".

Beetje te simpel dus.
Kees die aan het trouw aan het trekken was, maar totaal geen kracht zette. Hij had nog meer van die epische trolls. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Megamind schreef op zondag 03 januari 2016 @ 03:49:
Wat ik wel vreemd vond ik het intro, rond 4:00 heeft Art het over dat geld met die gezichten en zegt ie: "Op de achterkant van het molgeld staat een mozaiek, en daarop een afbeelding van jouw gezicht" en dan wijst ie naar het gezicht van Klaas.

Klaas is de mol :P
Told you so :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 05-05 22:14

Pinobigbird

doesn't share food!

d:)b
Het had ook te maken met de afleveringstitel "wijsmaken".

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
sww89 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 21:49:
Ik weet wel dat ik volgend jaar topics als deze en andere media ga vermijden.
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen.
*mental note*

Als iedereen meedenkt, wordt het sneller duidelijk.
Ik ga toch liever zelf nadenken over eventuele hints, dan dat ik door "het internet" op the obvious gewezen wordt.

Ohja. En Klaas was best een goede mol.
Denk dat het voornamelijk de regie was, die te wensen heeft overgelaten.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 11-04 11:36
jelmervos schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 21:20:
[...]

Goed hoor, als eerste 👍
Zo zie je maar, ik heb widm na de eerste episode niet meer gevolgd maar ik had het blijkbaar toch al goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ha mooi, zat vanaf aflevering 1 goed.

Wel jammer dat ze niet terugkwamen op de blunder van Susan in Moltalk die het eigenlijk al weggegeven had. Bij de kandidaten hanteren ze flinke boetes, ben eigenlijk wel benieuwd naar de afspraken rond Moltalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:41
Chillz schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 23:25:
Ohja. En Klaas was best een goede mol.
Denk dat het voornamelijk de regie was, die te wensen heeft overgelaten.
Precies dit! Die ene hint heeft het verraden. Klaas deed het verder gewoon goed imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

sambalbaj schreef op zondag 06 maart 2016 @ 00:38:
Ha mooi, zat vanaf aflevering 1 goed.

Wel jammer dat ze niet terugkwamen op de blunder van Susan in Moltalk die het eigenlijk al weggegeven had. Bij de kandidaten hanteren ze flinke boetes, ben eigenlijk wel benieuwd naar de afspraken rond Moltalk.
Daar ben ik ook benieuwd naar, maar ik denk dat ze Susan het hand boven het hoofd gaan houden en zeggen dat ze geen contact met de mol heeft gehad en dus niet kon weten wie de mol is.

Van de buren:

http://pauw.vara.nl/media/354201

In Pauw praten Kees, Susan en Margriet over WIDM. Susan zegt dat zij echt Kees en Klaas door elkaar haalde bij Moltalk en Kees blijkt degene te zijn die weet wie de mol is.

[ Voor 17% gewijzigd door Laguna op 06-03-2016 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johncheese002
  • Niet online

johncheese002

Life is a zero sum game.

Dacuuu schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 22:52:
[...]
Kees die aan het trouw aan het trekken was, maar totaal geen kracht zette. Hij had nog meer van die epische trolls. >:)
Die bek die hij er ook bij trok..echt epic idd :D

Ik vond hem ongeveer de beste mol tot op heden, samen met die gast die al dat geld over de reling van dat cruise-schip gooide, ook gruwelijk...en dan gewoon door de porto blijven praten, terwijl je geld uit de pot overboord gooit :')

Klaas was geen slechte mol denk ik, maar gewoon een beetje tammetjes.
Je moet gewoon gasten zoals Kees of bijv. Gordon hebben ofzo, die de boel fucken en dan bij afl. 10 met een foute bek laten zien, hoe zij de zaak grandioos verkloot hebben, dat is het mooiste imo... :)

[ Voor 14% gewijzigd door johncheese002 op 06-03-2016 04:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 697053

johncheese002 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 03:57:
[...]

Ik vond hem ongeveer de beste mol tot op heden, samen met die gast die al dat geld over de reling van dat cruise-schip gooide, ook gruwelijk...en dan gewoon door de porto blijven praten, terwijl je geld uit de pot overboord gooit :')

Klaas was geen slechte mol denk ik, maar gewoon een beetje tammetjes.
Je moet gewoon gasten zoals Kees of bijv. Gordon hebben ofzo, die de boel fucken en dan bij afl. 10 met een foute bek laten zien, hoe zij de zaak grandioos verkloot hebben, dat is het mooiste imo... :)
Beste Mol ooit was Dennis Weening om de simpele reden dat beide finalisten niet op hem zaten. Dat is nooit voorgekomen, alleen bij hem. De winnaar zat gedeeltelijk op Dennis, maar totaal geen zekerheid. Tevens heeft Dennis de meest epische Mol actie ooit uitgehaald door op camera zogenaamd aan De Mol te vragen ; Is EGO De Mol? In plaats van is Edo (de winnaar dus) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

johncheese002 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 03:57:
[...]

Nou Klaas kon er ook wat van hoor in de kano. Die kop die hij trok toen hij heel hard moest peddelen voor de duikers was gewoon eng :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

sww89 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 07:50:
[...]

Nou Klaas kon er ook wat van hoor in de kano. Die kop die hij trok toen hij heel hard moest peddelen voor de duikers was gewoon eng :P
Al vind ik dat daar een mol juist een heleboel - geld in de pot had moeten brengen in plaats van zich laten omkiepen door de duikers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ik vind het grootste probleem met WIDM de laatste 2 seizoenen eigenlijk al dat veel opdrachten vooraf al bijna onmogelijk zijn om te laten slagen. De mol hoeft dus vaak erg weinig te doen om te zorgen dat er geen geld in de pot komt. De lage pot van de afgelopen jaren ligt volgens mij dus grotendeels aan de moeilijkheidsgraad van de opdrachten en niet aan de kwaliteiten van de mol.

Je kunt vaak als de opdracht uitgelegd is ook al vrij goed inschatten of het veel, weinig of geen geld gaat opleveren.

[ Voor 13% gewijzigd door ik222 op 06-03-2016 09:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:52
Deze jongen was erbij, met Klaas als mijn mol. :*)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Ly0e8qFvixxylvrQjSAZtOTC/medium.jpg

Ik en mijn vriendin konden op de valreep nog een hapje eten bij VondelCS en zijn toen na afloop via een sneaky route op het bordes beland, zo tussen alle pers en de kandidaten. Super leuk om dat zo mee te maken! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:15

Vuvuzela

My spire is forming

Joepie maximale score in de poule.. eerst 6 weken op Tim en toen Klaas. Had gehoopt dat Tim de mol zou zijn maar dat voelde toch naïef want de echte mol is vaak een teleurstelling (helemaal de laatste jaren). Wat mij nog het meest aan Klaas opviel waren zijn slechte acteerkunsten tussen de opdrachten door. Vooral als ze geld kregen was Klaas heel erg overdreven blij.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:48
WIDM-REGISSEUR WILDE ERMEE STOPPEN

"Ik ben er ziek van"

Na Klaas van Kruistum is het vandaag WIDM-regisseur Rick McCullough die zich uitspreekt over de veelbesproken aanwijzing in het klooster. Van Kruistum liet weten niet blij te zijn met de vele verdenkingen na de bewuste uitzending, McCullough dacht er zelfs aan met het programma te stoppen.

"Dit heeft de serie meer kwaad gedaan dan Klaas als Mol. Het straalt niet op hem af, maar op mij. Klaas was een fantastische Mol. Maar het is gebeurd, van je fouten kan je leren", aldus McCullough in gesprek met het Algemeen Dagblad.

"Ik dacht er mee weg te kunnen komen, maar als één Molloot het doorheeft en het gaat vervolgens rond op sociale media, ben je de pineut", zo vertelt McCullough over de aanwijzing. Ondanks zijn gedachte om met Wie Is De Mol? te stoppen, blijft hij toch verbonden aan de show: "Ik wil door, ook als een revanche op mezelf."
Gaat we wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Yup, zoiets lijkt me eerder een leermoment voor volgende keer om dit soort rechtstreekse aanwijzingen er niet meer in te stoppen. Met de social media van tegenwoordig kan dit gewoon niet meer.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

Daarnaast: het is maar een spel ;) Fouten maken is nou eenmaal menselijk :)

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wat ik wel gaaf vond is dat het gezicht van Klaas blijkbaar op 1 van die witte dingen is geprojecteerd tijdens die opdracht. Die had ik niet aan zien komen en is ook door niemand ontdekt. Dat vind ik dan best wel weer gaaf :)

Jammer genoeg was deze echt te obvious, als je niet houd van deze hints, kijk de Belgische WIDM, weer heel anders, maar je bent veel meer bezig met speuren dan de Nederlandse.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Laatst online: 13:13
Ze moeten inderdaad de hints voor kijkers tot een minimum beperken. Met de hype en sociale media van tegenwoordig kun je er van uitgaan dat zulke hint binnen enkele dagen minitieus ontcijferd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 08:27

Wailing_Banshee

You're Next

Mrjraider schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:35:
Daarnaast: het is maar een spel ;) Fouten maken is nou eenmaal menselijk :)
Leer momentje...

Als ze nou alleen de titel anders hadden genoemd (en mensen er dus niet op gefocussed waren), was het dan ook zo obvious geweest?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:21:
[...]

Leer momentje...

Als ze nou alleen de titel anders hadden genoemd (en mensen er dus niet op gefocussed waren), was het dan ook zo obvious geweest?
Denk het niet, vrijwel elke hint werd uitvoerig bestudeerd en als iemand ondertiteling aan heeft staan en van de gesproken tekst uitwerkt dan had je als nog gezien dat KLAAS gespeld kon worden ;)

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Laatst online: 11:03
Net als het molgeld..

Als dat nou niet elke week haarscherp op Twitter geplant werd dan was het, doordat je de dan biljetten waarschijnlijk maar gedeeltelijk ziet en ze uit de TV-scenes moest screenshotten, toch echt wel een stuk lastiger geweest.. Op deze manier was het met een beetje photoshoppen super simpel te zien wie het wel en niet was.

Deze pastte dus niet. >:) :+

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dat is toch ook een beetje de charme van het programma, hints zoeken? Als ze er niets meer instoppen dan is dat wel een beetje jammer, heeft de kijker thuis er ook geen zak meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
janvanduschoten schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:10:
Dat is toch ook een beetje de charme van het programma, hints zoeken? Als ze er niets meer instoppen dan is dat wel een beetje jammer, heeft de kijker thuis er ook geen zak meer aan.
Ze mogen er wel hints in stoppen, maar een rechtstreekse naam of foto is gewoon te duidelijk. Die kruizen + tekens in dat klooster zijn b.v. iets dat wel kan want daar kun je je alsnog van afvragen of ze daadwerkelijk met een doel geplaatst zijn of er toevallig staan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Een hint moet een hint zijn, niet de oplossing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cait
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-04 09:20
Of ze stoppen er ook hints in voor verkeerde mollen :P Er waren nu zo veel hints op het internet dat ik haast teleurgesteld was dat het echt klaas was, en het niet een grap was en het eigenlijk tim was. Dat je nog moet kijken of de hint wel echt een hint is en niet een valse hint haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:57
Was die kloosterhint eigenlijk in Moltalk besproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:20

mrc4nl

Procrastinatie expert

Bartske schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:45:
Was die kloosterhint eigenlijk in Moltalk besproken?
in de nabeschouwing iig wel :P

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-05 01:18

burgt

Starbass

Topicstarter
Ze hadden ook gezegd dat er op de website nog meer molacties bij andere opdrachten zouden komen, maar volgens mij zie ik alleen degene die ook op tv zijn geweest, hopelijk komen die nog, nu is het vrij karig..

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste