Het is na de mol in Afrika niet meer zo tof geweest, imo.
China was aardig, stomme onderbreking van de Putin-spelen, dan die verknipte aap met zijn balletjespistool die mol-avond verziekte (nooit meer loslaten die gek) vorig jaar was de mol een zuurpuim en de opdrachten niet zo heel spannend en dit jaar begon erg tam (treinopdracht…gaappp

), ik hoop dat er weer een beetje 'peper' in komt, net als met dat bungy-jumpen en van die rots in het water springen, heli erbij met de lasergun…en veel manipulatie dingetjes, ronde tafels met schijven weggraaien etc.

Echt van die sneaky mol-trucjes…ik vond E01 en E02 2016 niet echt het puntje van mijn stoel-effect.
Ik heb het gevoel dat de Mol een beetje over zijn piek heen is. Zijn er meer die er zo over denken, of ben ik de enige tamme molkijker?
De groepen zijn ook een beetje minder aan het woorden, het lijkt wel alsof de echte BN'ers op zijn ofzo

(die Elly die ging zoeken in dat fort…OMG- hoe hang ik de tinus-profi politie-chick uit?)
Normaliter let je idd een beetje op degene die uit de toon valt, niks toevoegt en er voor je gevoel veel te lang in zit, dat is de mol. Dit jaar zijn dat 8 van 10 mensen

Bij elkaar geraapt zooitje!
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 16-01-2016 04:04
]