iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 99 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Kloever schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 16:33:
Ik vind het een prachtig spel. Maar nu weer door een of andere doldwaze idioot van de baan gereden. Hij rijd tegen de muur, komt terug maar mist snelheid. Daardoor blokt hij mij niet, nee hij ramt me gewoon van de baan. Meteen na de crash stopt hij het spel. Nu dus een complaint invullen, want dit slaat nergens op!
De skippy bij Watkins Glen heeft me een half jaar geleden ook zwaar hard laten ALT+F4en, daar kunnen heel veel mensen gewoon niet normaal een lijn rijden. Ik snap je irritaties, en ik denk zeker dat het ook wat meer in de skippies gebeurd dan in andere autos. Zeker in de skippy hebben mensen toch altijd het gevoel dat ze meer uit de wagen kunnen halen en er daardoor af schieten omdat het in werkelijkheid toch niet gaat. Of iemand heeft een andere lijn, kijkt niet naar de mensen om hem heen en alle gevolgen van dien. Ik kan begrijpen dat op Sao Paulo mensen niet helemaal lekker in hun vel rijden en dat er daardoor veel contact gebeurd. Turn 1, 4 en 6 zijn van die punten die mensen soms anders nemen, en in een race is dat heel irritant. Ik kan je wel aanraden om altijd iets eerder te proberen te remmen dan de man voor je, want als je echt direct achter hem zit kan je toch al wat makkelijker in de buurt rijden en mensen vliegen er met pressie meestal zelf wel af, of maken fouten waardoor het inhalen daarna wat makkelijker word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nou in die skippy class rijden ook genoeg idioten rond. Vanavond al in 3 races gewoon van het circuit gereden. En niets "sorry" .....het interesseert ze ook nog niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kloever
  • Laatst online: 06-10 19:14
Denniz0229 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:51:
[...]
ja zo begon ik ook, tot ik dat na 10 races wel zat was en hier ook mijn gal kwam spuwen en wat advies kwam vragen.
Het zal ongetwijfeld ook lukken als je echt mee raced, maar dat duurt misschien 10 races, terwijl met achteraan rijden je het red in 3-4. Toen was mijn keus snel gemaakt :9
Advies opgevolgd....Oma Modus On :) ...6de worden, nergens tegen aan knallen. En we zijn weer waar we waren vanochtend. Nog 2 van dit soort races en ik heb mijn D

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 19:53:
Nou in die skippy class rijden ook genoeg idioten rond. Vanavond al in 3 races gewoon van het circuit gereden. En niets "sorry" .....het interesseert ze ook nog niet
Klopt! <knip> league. Het is eigenlijk de populairste classe na rookie voorbij te zijn.
Ik heb het overigens echt gemerkt afgelopen keren. van 1400 naar 850 Irating. (dit na een weekend skippy) van links naar rechts bam ze houden ervan!
Ik doe voorlopig geen skippy bal meer. Ik zit gelukkig met andere gedane races weer op een 1400-15 irating.
Binnen nu en 6 maanden ga ik voor de 2K na een jaartje rond gekeken te hebben is nu de headbangers ball missie begonnen papis !! ! (voornamelijk GT3 en F2.) Ze gaan eraan! eraaaaaaaan !!!!!! Piece by piece !

Eh, graag normaal doen en ontopic posten

[ Voor 29% gewijzigd door Grotman op 14-05-2017 09:24 ]

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurt het niet in elke serie dat je mensen hebt die niet "normaal" rijden?
Ik zie hier veel mensen klagen over de skippy maar als je eens rond kijkt zijn er evenveel mensen die dezelfde commentaar hebben over de formula renault...

En dan gaat het niet enkel over de lagere splits, maar zelf de +/- 2000 SOF splits.
Het gebeurt veel dat de hogere racers (4000+) zodanig goed rijden dat het lijkt alsof de 2000 rijders noobs zijn en hun lijn niet deftig kunnen houden.

Hetzelfde kan gezegd worden voor 2000 irating racers die in eenzelfde split zitten met 1200 iratings.

Persoonlijk vind ik dat daar enorm veel overdreven wordt en dat enorm veel mensen geen geduld meer hebben voor een overtake. Ze proberen bij de eerste corner direct een overtake terwijl ze gewoon eventjes geduld kunnen hebben en op een straight gewoon voorbij gaan.
Ik heb nog maar zeer weinig plaatsen verloren door wat meer geduld te hebben tijden een race... Ik heb meer plaatsen gewonnen, meer races geëindigd en een hogere SR op lange termijn gekregen door die instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03:13

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Een korte impressie van mijn te korte race gisteren.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Jammer, lijkt me wel een leuke baan met de mx5

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:06:
Gebeurt het niet in elke serie dat je mensen hebt die niet "normaal" rijden?
Ik zie hier veel mensen klagen over de skippy maar als je eens rond kijkt zijn er evenveel mensen die dezelfde commentaar hebben over de formula renault...

En dan gaat het niet enkel over de lagere splits, maar zelf de +/- 2000 SOF splits.
Het gebeurt veel dat de hogere racers (4000+) zodanig goed rijden dat het lijkt alsof de 2000 rijders noobs zijn en hun lijn niet deftig kunnen houden.

Hetzelfde kan gezegd worden voor 2000 irating racers die in eenzelfde split zitten met 1200 iratings.

Persoonlijk vind ik dat daar enorm veel overdreven wordt en dat enorm veel mensen geen geduld meer hebben voor een overtake. Ze proberen bij de eerste corner direct een overtake terwijl ze gewoon eventjes geduld kunnen hebben en op een straight gewoon voorbij gaan.
Ik heb nog maar zeer weinig plaatsen verloren door wat meer geduld te hebben tijden een race... Ik heb meer plaatsen gewonnen, meer races geëindigd en een hogere SR op lange termijn gekregen door die instelling.
Klopt maar in mijn geval bedoel ik eigenlijk alleen de starts first corners. De 1ste lap rushes...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Proxzor
Net m'n Williams geïnspireerd FR2.0 afgemaakt :)

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/vPTKq/de21587bf1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
JoepW schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:27:
Een korte impressie van mijn te korte race gisteren.
[video]
Pffffff wat een pech wel knap om 4 auto's te elimineren in 1 klapper :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

NB door 1 die zomaar de baan op kwam na off-track te zijn geweest. Deja Vu. 2x vlak achter elkaar gehad. Gisteravond op Interlagos met de Skip Barber en met de Skip op Oran Park. Die laatste was dramatisch. Zat lekker middenin een treintje van 6, 1 van het voorste groepje raakte in T2 van de baan en kwam ook zonder te kijken de baan op. Dus een autokerkhof van 4 en 2 met schade die door konden, de dader kon uiteraard gewoon door rijden.
Er werd behoorlijk tegen hem tekeer gegaan maar het was natuurlijk niet zo dat hij gevaarlijk de baan weer op kwam, nee, hij kreeg te weinig ruimte.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op zondag 14 mei 2017 @ 20:52:
NB door 1 die zomaar de baan op kwam na off-track te zijn geweest.
Heb ik ook voorgehad een paar weken geleden op Spa met de Formula Renault. Dit is normaal tegen de sporting code en ik protest zulke zaken, altijd met success.

Als ik off track ga, spin, crash ofzo, dan kijk ik altijd of ik zonder problemen terug de baan op kan. Mensen die dit niet doen moeten een waarschuwing krijgen, zeker als ze daardoor iemand anders zijn race naar de maan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:59:
[...]

Heb ik ook voorgehad een paar weken geleden op Spa met de Formula Renault. Dit is normaal tegen de sporting code en ik protest zulke zaken, altijd met success.

Als ik off track ga, spin, crash ofzo, dan kijk ik altijd of ik zonder problemen terug de baan op kan. Mensen die dit niet doen moeten een waarschuwing krijgen, zeker als ze daardoor iemand anders zijn race naar de maan helpen...
Hoe lang duurt het voor je antwoord krijgt? En wat zijn de gevolgen eigenlijk. Ik kreeg bv min punten omdat ik naast een flinke crash ook de muur in ging, van de baan ging en mijn achter ligger mee nam. Krijg je die punten terug of ben je die sowieso kwijt?

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kloever schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:14:
[...]

Hoe lang duurt het voor je antwoord krijgt? En wat zijn de gevolgen eigenlijk. Ik kreeg bv min punten omdat ik naast een flinke crash ook de muur in ging, van de baan ging en mijn achter ligger mee nam. Krijg je die punten terug of ben je die sowieso kwijt?
SR of irating krijg je niet terug.
De uitkomst is meestal dat de andere rijder een waarschuwing krijgt of erger. Als hij al meerdere protests tegen hem gekregen heeft kan het resultaat zijn dat hij enkele dagen / week ofzo geen race mag meedoen.
Meestal is het dus gewoon een waarschuwing.
Het helpt wel omdat ze dan bewust zijn dat er niet enkel SR van afhangt maar dat de stewards effectief tot actie kunnen overgaan.

Het duurt meestal een paar dagen en het best is dat je de protest goed voorbereid. Maak een replay van enkel het incident zodat ze het direct kunnen bekijken.

Als het succes is krijg je een email na een paar dagen waarin ze zeggen dat de driver informed is van de uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/GoT_Track_Day.png
GoT | Track Day 17S2-W1015-05-17
Car(s)Track(s)
Skip Barber Formula 2000
Skip Barber Formula 2000
Fuel100 % (+/- 19,7 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Watkins Glen International - Cup
Day or NightDay
Pit stalls42 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 22:00 (120 min.)
QualificationUitslag vorige race / aparte qualificatie
Race22:00 - 22:00 (0 min.)
Start0
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs255
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
26° C55%0%3 Km/uNPartly Cloudy
Time of Day: Afternoon

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/GOT-Karting-2017-banner.png

Ik maak meteen maar weer even van de gelegenheid gebruik om weer een reminder te posten voor de GoT iRacing Meeting.

We hebben tot nu toe 15 karters en 18 man voor de BBQ. Er zijn zeker nog een aantal mensen die wel willen komen, maar nog niet hebben ingeschreven.
Ik wil graag zekerheid om de diverse boekingen te doen, zodat we zeker zijn dat het ook echt kan plaatsvinden op de geplande datum/tijd.

Dus nogmaals schrijf je svp in! KLIKKERDEKLIK

Daarnaast hebben @FabiandJ en @Brightfox wel ingeschreven, maar nog niet betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Twee weken niet gereden doordat de gezondheid niet echt mee wou. Vandaag eerste maal met de Ruf op Charlotte. De eerste 5 rondjes was het precies of ik kon met geen wagen meer rijden, zo glad ook. Na een half uurtje begon het wat te lukken en kon ik zelfs lage 1.08 draaien. Dus maar aan een race wagen en 1 goed qualy rondje kunnen rijden wat goed was voor P3.

Race start en spekglad, meteen P2 kunnen nemen, dan even weer 3 dan terug 2. De leider loopt langzaam uit en ik ook op P3. Leider maakt een foutje waardoor ik op P1 kom met nog 14 rondes. Rijden met een ei onder mijn gas en proberen om geen foutjes te maken. Resultaat, eerste officiële road win met 0 inc.

Wel al redelijk wat last weer dus ik weet niet of ik er vanavond bij zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:12

Niellie41

[object Object]

Vorig jaar hadden we met NEO een evenement om te vieren dat we 1000 likes hadden gehaald op Facebook. Dit jaar hebben we de grens van 1000 followers op Twitter bereikt en daarom doen we weer een evenement deze zomer.

24 en 25 juni houden we de NEO 12 uur van Imola. In de spirit van de Creventic races, delen we de 12 uur op in twee delen. Zaterdagavond 4 uur en op zondag de resterende 8 uur.

Met drie klassen op Imola zal zeker een uitdaging worden. Ik denk dat er wel een of meerdere GoT teams kunnen maken. :)

Meer info hier: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3553169.page

Afbeeldingslocatie: http://www.neo-endurance.com/op-images/imola12h/imola12h-forum-op.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd Niel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Gefeliciteerd!

En leuk event! Uniek over twee dagen en ook leuke auto's denk ik. Helaas heb ik die week absoluut geen tijd om te oefenen dus ik denk niet dat ik mee kan doen :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:16

derx666

mecker ende blaet

Gefeli Niel.

Maar idem als Nick, plus dat Imola mij echt niet ligt :P Bij een andere baan heb ik minder training nodig, maar om safe op Imola te zijn moet ik flink trainen, en dat zit er op dit moment echt niet in.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Proficiat Niel!

Wij hebben ons ingeschreven, maar ik vond inderdaad nergens welke klasse onze voorkeur had.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:12

Niellie41

[object Object]

ThiJor schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:48:
Proficiat Niel!

Wij hebben ons ingeschreven, maar ik vond inderdaad nergens welke klasse onze voorkeur had.
Daar kwam ik vanmorgen ook achter. :X
Jullie krijgen nog een email om de voorkeur alsnog door te geven, net als de instructies voor het inschrijfgeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
volgens mij mogen we je 2x feliciteren. Er staart ook nog een taart bij je naam :Y)

Dus gefeliciteerd :)F Gefeliciteerd *O*

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerard27
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09-10 21:05
OK even voorstellen.

Ik ben gerard hendriksen en zit nu een paar maanden op Iracing.
na maanden van mee lezen toch maar de knoop doorgehakt en me eigen aangemeld voor got leage

na een paar maanden skip rij ik nu voornamelijk bss bevald me toch het beste en nadat ik iets hoger met ir ben gekomen word er over het algemeen toch heel netjes gereden vind ik zelf het lijkt mij leuk om met de GOT leage mee te doen op Maandag Dinsdag. Heb mij in iracing aangemeld voor deze leage en ook de andere aanmeld stappen heb ik hopelijk allemaal goed gedaan.
.

hopelijk tot snel op de track

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Welkom Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
gerard27 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 18:33:
OK even voorstellen.

Ik ben gerard hendriksen en zit nu een paar maanden op Iracing.
na maanden van mee lezen toch maar de knoop doorgehakt en me eigen aangemeld voor got leage

na een paar maanden skip rij ik nu voornamelijk bss bevald me toch het beste en nadat ik iets hoger met ir ben gekomen word er over het algemeen toch heel netjes gereden vind ik zelf het lijkt mij leuk om met de GOT leage mee te doen op Maandag Dinsdag. Heb mij in iracing aangemeld voor deze leage en ook de andere aanmeld stappen heb ik hopelijk allemaal goed gedaan.
.

hopelijk tot snel op de track
Welkom.

Kom vanavond indien mogelijk meepielen in de skip, als je beslist om mee te doen installeer teamspeak aub is handig omdat er ook uitleg gegeven wordt. En als je iemand van de baan rijd dat je ook hoort dat hij boos is nee gekheid. Het is gewoon gezellig :P

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

De gegevens van de TS server staan in de openingspost.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerard27
PatrickPost1972 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 19:31:
[...]

Welkom.

Kom vanavond indien mogelijk meepielen in de skip, als je beslist om mee te doen installeer teamspeak aub is handig omdat er ook uitleg gegeven wordt. En als je iemand van de baan rijd dat je ook hoort dat hij boos is nee gekheid. Het is gewoon gezellig :P
ja weet niet of ik al mee kan doen moet eerst geaccepteerd worden dacht ik maar als het mogelijk is zou ik graag meedoen vanavond

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:42
JoepW schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:02:
[afbeelding]
GoT | Track Day 17S2-W1015-05-17
Car(s)Track(s)
[afbeelding]
Skip Barber Formula 2000
Fuel100 % (+/- 19,7 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
[afbeelding]
Day or NightDay
Pit stalls42 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 22:00 (120 min.)
QualificationUitslag vorige race / aparte qualificatie
Race22:00 - 22:00 (0 min.)
Start0
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs255
Disqual. Inc's-
Weather
26° C55%0%3 Km/uNPartly Cloudy
Time of Day: Afternoon

[afbeelding]

Ik maak meteen maar weer even van de gelegenheid gebruik om weer een reminder te posten voor de GoT iRacing Meeting.

We hebben tot nu toe 15 karters en 18 man voor de BBQ. Er zijn zeker nog een aantal mensen die wel willen komen, maar nog niet hebben ingeschreven.
Ik wil graag zekerheid om de diverse boekingen te doen, zodat we zeker zijn dat het ook echt kan plaatsvinden op de geplande datum/tijd.

Dus nogmaals schrijf je svp in! KLIKKERDEKLIK

Daarnaast hebben @FabiandJ en @Brightfox wel ingeschreven, maar nog niet betaald.
Ik niet vandaag, vakantie :)

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
gerard27 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 19:33:
[...]

ja weet niet of ik al mee kan doen moet eerst geaccepteerd worden dacht ik maar als het mogelijk is zou ik graag meedoen vanavond
Welkom Gerard en je hebt toegang. En idd ff TeamSpeak installeren.. ;)
Ik kom er zo aan, maar ik zal ook wat tijd besteden aan het voorbereiden van onze Seizoensfinale ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-10 08:44
Ik ben 10 min later :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Proxzor
En nog 1! Omdat ik er niet genoeg van kan krijgen. Ik denk niet dat ik mezelf nog kan overtreffen na deze...

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/vQe0F/c7fc5ed799.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kloever
Het is met gelukt...D...Nu gaat het echt werk beginnen...Denk dat ik naar de NASCAR iRacing National Series met de NASCAR K&N Pro Chevrolet Impala ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
@Proxzor zeer mooi

@Kloever Gratz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/GoT_Grand_Tour.png
GoT Grand Tour 17S2-W1016-05-17
Car(s)Track(s)
Global Mazda MX-5 Cup
Global Mazda MX-5 Cup
Fuel100 % (+/- 45 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Mazda Raceway Laguna Seca - Full Course (Heat 1)
Mazda Raceway Laguna Seca - Full Course
Day or NightDay
Pit stalls46 / 60
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 21:35 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:45 - 21:55 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:55 - 22:25 (30 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
Time of Day: Morning

100% Basic content! Ik verwacht dan ook een mooie opkomst vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 21:59
En een leuke combo, maar moet helaas vanavond overslaan.
Veel plezier vanavond!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Laatst online: 21:25
Present :)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik hoop dat ik dan nog wakker ben. 3.5 uur geslapen vannacht, en was om 5:30 wakker.... pfff

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:48:
Ik hoop dat ik dan nog wakker ben. 3.5 uur geslapen vannacht, en was om 5:30 wakker.... pfff
Join te club...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:35

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Voor iedereen die zondagavond as. nog niets om handen heeft: Met DigitalRacing gaan we voor de fun de Nordschleife op met de 911 GT3 Cup. Alle info is hier te vinden. Deze week is er voldoende gelegenheid om te oefenen :)

[ Voor 5% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 16-05-2017 13:50 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:27

Phydomir

Dennis

Kom vanavond ook. Laguna Seca blijft een mooie baan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Het is hier al een keer eerder aangegeven maar even vergeten: Ik heb nu auto renewal aan staan in mijn account. Is het goedkoper als ik die uitzet en met bepaalde codes weer activeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Je kunt aanbiedingen krijgen voor 1 of 2 jaar voor een gereduceerd bedrag, en daarnaast heb je door het seizoen heen ook nog wel eens acties voor bv 100 credits voor 75 dollar enz.

Dus wel die auto renewal uitzetten dan.

[ Voor 98% gewijzigd door derx666 op 16-05-2017 14:26 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 23:50
JoepW schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:22:
[afbeelding]
GoT Grand Tour 17S2-W1016-05-17
Car(s)Track(s)
[afbeelding]
Global Mazda MX-5 Cup
Fuel100 % (+/- 45 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
[afbeelding]
Mazda Raceway Laguna Seca - Full Course
Day or NightDay
Pit stalls46 / 60
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 21:35 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:45 - 21:55 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:55 - 22:25 (30 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
Time of Day: Morning
[video]

100% Basic content! Ik verwacht dan ook een mooie opkomst vanavond!
Die kar heb ik en die baan heb ik. Wil ik aan mee doen. Moet ik dan ergens speciaal inloggen of hoe werkt dat, waar vind ik vanavond die race? Ik neem aan dat Teamspeak een pré is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 21:16
Kloever schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:40:
Het is met gelukt...D...Nu gaat het echt werk beginnen...Denk dat ik naar de NASCAR iRacing National Series met de NASCAR K&N Pro Chevrolet Impala ga :)
Gefeliciteerd! Kan eindelijk het echte racen beginnen :9

Ik zit zelf ook nog te twijfelen welke oval serie ik wil gaan doen.
Voor ik aan iracing begon was ik een echte europeaan die dacht, dat kan nooit leuk zijn. Maar het heeft me echt verrast hoe spannend en leuk het is.

Ook vrijdag nog een bestelling gedaan bij motedis, om eindelijk maar eens van die bureaustoel af te komen. Dus nu een hoop alu profielen besteld en een bmw z4 stoel op de kop getikt. Hoop dat ze alles nog leveren voor Hemelvaart.

Hebben er mensen hier ervaring met triple screen waarvan het middelste scherm een ander type is?
Ik heb namelijk net een nieuw (vrij prijzig) scherm gekocht, dus wil eigenlijk niet 3 nieuwe kopen maar gewoon 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:06:
[...]

Die kar heb ik en die baan heb ik. Wil ik aan mee doen. Moet ik dan ergens speciaal inloggen of hoe werkt dat, waar vind ik vanavond die race? Ik neem aan dat Teamspeak een pré is?
Teamspeak is zeker 'nodig'
Als je lid bent van de league komt de sessie bij de league sessies te staan rond 8:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man... Van sommige mensen krijg je toch het lopend .....
Daarnet mijn eerste race op Branch Hatch gedaan met de formula Renault: http://members.iracing.co...do?&subsessionid=19619221

Heb meer moeite gehad met het ontwijken van backmarkers dan met het houden van de leiding...
Er was er eentje bij die constant super traag reed. Op 3 of 4 laps heb ik hem 2 maal gepasseerd en telkens wist die niet goed wat doen.. In het midden rijden, "uitwijken" op de racing line,...
Ben aan het twijfelen om een protest in te dienen tegen zulk gedrag... Denk dat het zelf verboden is volgens de sporting code?
Zijn snelste lap is 12 seconden trager dan de voorlaatste snelste lap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Oi, dat is wel ernstig. Protest indienen kan altijd. Misschien dat hij de volgende keer dan niet de race als practice server gebruikt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
JoepW schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:41:
[...]

Teamspeak is zeker 'nodig'
Als je lid bent van de league komt de sessie bij de league sessies te staan rond 8:00 uur.
GOT special events of GOT tournaments? Tournaments dus, SE kan ik niet joinen. Heb Tournaments gejoined :)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:50:
Man man... Van sommige mensen krijg je toch het lopend .....
Daarnet mijn eerste race op Branch Hatch gedaan met de formula Renault: http://members.iracing.co...do?&subsessionid=19619221

Heb meer moeite gehad met het ontwijken van backmarkers dan met het houden van de leiding...
Er was er eentje bij die constant super traag reed. Op 3 of 4 laps heb ik hem 2 maal gepasseerd en telkens wist die niet goed wat doen.. In het midden rijden, "uitwijken" op de racing line,...
Ben aan het twijfelen om een protest in te dienen tegen zulk gedrag... Denk dat het zelf verboden is volgens de sporting code?
Zijn snelste lap is 12 seconden trager dan de voorlaatste snelste lap...
Ik kan het niet geweest zijn, ik zit op m'n werk :Y)

[ Voor 63% gewijzigd door FastFred op 16-05-2017 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

GoT Tournaments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:54:
[...]

GOT special events of GOT tournaments? Tournaments dus, SE kan ik niet joinen. Heb Tournaments gejoined :)

[...]

Ik kan het niet geweest zijn, ik zit op m'n werk :Y)
Je bent niet geregistreerd als rijder in onze GoT iracing rijders database en zit onder de iRating limiet.
Aangezien ik je kan vinden door je handtekening laat ik je nu toe, maar voeg jezelf nog even toe aan de rijdersdatabase, maakt het managen van de community een stuk makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@JoepW Je bedoelt accountje maken bij GOT racing? Done! Ja, mijn iRating is niet denderend, heb wat ongelukkige momenten gehad in de laatste 2 races... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
FastFred schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:34:
@JoepW Je bedoelt accountje maken bij GOT racing? Done! Ja, mijn iRating is niet denderend, heb wat ongelukkige momenten gehad in de laatste 2 races... :'(
Niet perse op de GoT-racing website, maar specifiek in onze ledenlijst database.

Hoe je dat doet staat stap voor stap uitgelegd in de topic start:
iRacing 2016-2017 Seizoen 1 t/m 4

En (daar ook gelinkt) de website:
http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=1229

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik moet toch die topicstart maar eens aandachtig doornemen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
derx666 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:24:
Je kunt aanbiedingen krijgen voor 1 of 2 jaar voor een gereduceerd bedrag, en daarnaast heb je door het seizoen heen ook nog wel eens acties voor bv 100 credits voor 75 dollar enz.

Dus wel die auto renewal uitzetten dan.
Zijn daar speciale codes voor dan? Want alle codes die ik nu heb geprobeerd werken niet. Mijn abo loopt af op 23 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kloever schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 17:05:
[...]

Zijn daar speciale codes voor dan? Want alle codes die ik nu heb geprobeerd werken niet. Mijn abo loopt af op 23 mei
Soms stuurt iRacing een mailing aan alle members uit met de mogelijkheid om met korting te verlengen, de laatste tijd heb ik die niet gezien dus zijn er nu geen codes voor verlengen. Enkel voor nieuwe accounts.
En daarnaast geven ze soms 25% 'korting' op het kopen van iRacing credits. Ook die actie is nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Je kunt hopen dat er binnenkort iets komt en dus bv maar voor 3 maanden ofzo tegen de volle prijs te verlengen. Als dan de korting komt dan heb je iig niet de volledige mep van een heel jaar betaald.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ben nog aan het werk, paar servers updaten nog. Daarna m'n stuurtje aansluiten en alvast wat oefenrondjes rijden, ik ken het circuit, maar heb er met de MX5 nog maar amper gereden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kom er zo aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Thx heren. Nog een vraag...Ik kan inmiddels verschillende items kopen. Maar ik heb geen mogelijkheid tot het aankopen van de NASCAR K&N Pro Chevrolet stock car voor de NASCAR iRacing.com National Series. Het blijft grijs. De rest kan ik wel allemaal kopen, alleen niks voor deze series

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:59:
[...]

In het kleine jaar dat ik nu bezig ben heb ik nog geen protest ingediend.
Bij (schade) incidenten ga ik samen met betrokkene(n) naderhand analyseren (dus niet meteen "jij dit", "jij dat") wat er is misgegaan. Ook al is betrokken zijn bij een incident niet direct mijn schuld vind ik het heel leerzaam hoe een ander mijn rol in het incident ziet. Je kunt in de meeste situaties altijd wel iets doen zoals gewoon een andere lijn kiezen. Niet om de ander zomaar de ruimte te geven om de baan op te gaan maar omdat je er niet vanuit kunt gaan dat ze dat niet doen.

Bij de 2 gevallen die ik noemde ben ik er ongetwijfeld te veel vanuit gegaan dat ie niet de baan op zou komen omdat hij wel zou zien dat er een treintje aankomt.
Degene op interlagos gaf overigens wel toe dat hij fout zat. Ik ga er vanuit dat hij er van geleerd heeft en een volgende keer niet zomaar de baan weer op komt.

Afgelopen zondag op Interlagos met de Skip was een Amerikaan bij 1 aan het foeteren dat ie werd geblokt en een protest in zou dienen. Later in de race boorde hij zijn voorvleugel in mijn versnellingsbak en ook ik was hem aan het blokken en zou een protest krijgen. Ik zei dat we naderhand kunnen bekijken wat er is gebeurd terwijl ik ondertussen naar de pit strompelde met schade. En er was nog een 3e die hij naar de pit stuurde met dezelfde boodschap. Uiteraard had hij zelf geen schade en werd zelfs 3e..!! Daar schermde hij ook mee want hij was goed en ik zoog. De 3 aanrijdingen dan ook niet zijn schuld, ookal was het overduidelijk dat hij niet eens remde.
Het enige wat ik kon was hem succes wensen met protesteren en dat ik uitkeek naar de uitkomst daarvan.
Deze en de gast op Oran Park leven ongetwijfeld in een parallel universum. Er was al door anderen protest ingediend die mij uiteraard mochten noemen.

Ik geloof niet dat mensen voor het geld wat iRacing kost moedwillig races versteren en ook niet in bannen of schorsen. Wel in een verplichte raceschool.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Helaas vroegtijdig moeten stoppen met de race, de hitte was hier echt niet meer uit te houden. Ik maakte de ene fout na de ander en ik reed toch al achteraan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
pffff ook niet echt mijn dag, race 1 zal ik maar zo snel mogelijk vergeten en race 2 was al niet veel beter
hier was het trouwens ook niet te doen van de hitte

Welke idioot heeft trouwens ook bedacht om in een opgedroogde lagune een track neer te plaatsen 8)7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Korte samenvatting: Twee briljante races!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:38:
[...]

Ik geloof niet dat mensen voor het geld wat iRacing kost moedwillig races versteren en ook niet in bannen of schorsen. Wel in een verplichte raceschool.
Daar geef ik je 100% gelijk in!
Ik protesteer bijna nooit. Heb het dit seizoen nog maar 1 keer gedaan en ik doe het enkel als ik denk dat de persoon eruit kan leren.
Zomaar op de baan komen zonder te kijken naar wat eraan komt is gewoon iets wat ze moeten horen. Als ik hun beleeft achteraf zeg dat ze beter moeten uitkijken, gaan ze dat in 90% van de gevallen vergeten voor volgende race.
Als een steward van iracing hun een waarschuwing geeft omdat ze gevaarlijk op de baan kwamen, gaan ze misschien 2 maal nadenken.
Ik verwacht ook niet direct een ban, het moet al erg zijn eer iracing een ban geeft. Ze geven vooral veel waarschuwingen en dat telt ook in mijn ogen.

Mensen die zich excuseren (via chat of PM) ga ik ook nooit protesteren omdat die duidelijk doorhebben dat ze in de fout zijn gegaan en waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Beide races niet gefinisht gisteren... maar wel een stuk competitiever dan voorgaande MX5 races.
Begin eindelijk wat gevoel voor deze auto te kweken :P

Prima naar m'n zin gehad dus :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

1e race kon ik het leidende groepje in het begin nog wel volgen, maar na een ronde of 5 begonnen m'n voorbanden na te laten, en verloor ik de aansluiting met Dirk. Bleef wel spannend tot het einde met Dennis en Bas achter me.

2e race snel vergeten. Had totaal geen snelheid. Kon wel die snelle Fransoos een tijdje achter me houden door lekker te verdedigen. Ik voelde dat hij met de minuut gefrustreerder raakte dat hij er niet langs kwam. Zo erg zelfs dat hij hierdoor een klein foutje maakte, en zowel Dirk als Dennis er voorbij kwamen. Helaas plempte ik hem zelf de volgende ronde in de bocht de berg op de muur in. Op 3 wielen naar de pits gekropen en nog een nieuwe auto gehaald. In de voorlaatste ronde kwam ik nog redelijk dicht bij Patrick in de buurt nadat hij ook een stop gemaakt had, maar hij was te veraf om nog te kunnen vechten voor positie.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Toch is er op de 1 of andere manier een truuk met die mazda, het is ongelovelijk dat er mensen zijn die ruim een seconde sneller zijn dan de snelle mannen van GOT. Is een compleet raadsel toch maar eens aan meneertje Nomm een setup vragen :o :o :o en dan zien dat we met dezelfde setups rijden :D :D :D

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Race 1 verloor ik direct de aansluiting met het veld voor me, omdat er meteen een gevecht voor positie onstond :(
Daarna een eenzame race gereden.
Race 2 startte ik achteraan (onbedoeld), maar ik was wat afgeleid bij het maken van het grid en had totaal geen snelheid. (Hitte? Toen ik stopte was het 28,5 graad in mijn kamer). Wederom redelijk eenzaam en toen verloor ik de auto ook nog bij het uitkomen van de 'screw'. Toen maar gestopt om letterlijk af te koelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik moet eerst eens gaan oefenen in consequent de racelijn kunnen rijden, ik vergis me iedere keer in het instuurmoment en mis vervolgens de apex en kom ik aan het klooien bij het uitkomen van de bocht. Nam de corkscrew telkens in de 2e versnelling, later hoorde ik jullie zeggen dat je die in z'n 3 moet nemen en zag ik jullie helemaal naar de buitenbocht gaan om vervolgens in te sturen, dat was inderdaad een pak sneller in het stuk dat daarna komt.

Bocht 1 met de dubbele apex, heb ik ook nog geen lekkere manier gevonden om snel doorheen te komen. Heb tijdens de training eens meegekeken met onder andere Joep en dat eens geprobeerd, maar dat was gewoon langzamer dan hoe ik het deed (de eerste apex missen en de bocht ruim nemen, zodat je al op het gas kunt voordat je de 2e apex raakt, neem je veel meer snelheid mee naar de knik naar rechts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 00:42:
[...]

Daar geef ik je 100% gelijk in!
Ik protesteer bijna nooit. Heb het dit seizoen nog maar 1 keer gedaan en ik doe het enkel als ik denk dat de persoon eruit kan leren.
Zomaar op de baan komen zonder te kijken naar wat eraan komt is gewoon iets wat ze moeten horen. Als ik hun beleeft achteraf zeg dat ze beter moeten uitkijken, gaan ze dat in 90% van de gevallen vergeten voor volgende race.
Als een steward van iracing hun een waarschuwing geeft omdat ze gevaarlijk op de baan kwamen, gaan ze misschien 2 maal nadenken.
Ik verwacht ook niet direct een ban, het moet al erg zijn eer iracing een ban geeft. Ze geven vooral veel waarschuwingen en dat telt ook in mijn ogen.

Mensen die zich excuseren (via chat of PM) ga ik ook nooit protesteren omdat die duidelijk doorhebben dat ze in de fout zijn gegaan en waarom.
M'n klomp brak volledig toen ik vanmorgen een mail van Race Steward's Office zag met daadwerkelijk protest tegen mij en een mail met een waarschuwing wegens schenden van "Sporting Code Section:2.3. - Voice & Text Chat".
Er staat niet bij door wie of wat er is gezegd of geschreven, het kan 1 van de toen 19 aanwezigen zijn geweest, dus ik kan slechts gissen wie het is omdat het niet wegens blokken is.
Ik gok echter op degene van Interlagos die er 3 de pit in heeft gereden. Naderhand hebben we wat tekst berichten over en weer gestuurd over de situatie waarin ik vrij zakelijk bleef en me beslist niet in grove bewoordingen heb geuit. Echter heb ik hem na de aanrijding in de mic bedankt voor "fck up my race". Daar zal vermoedelijk ernstig aanstoot aan genomen zijn, Amerikanen kennende.

Formeel hebben ze natuurlijk gelijk. Ook al verbaasd het me zeer. Ik heb terug gemaild of ze kunnen aangeven wat ik precies heb gezegd of geschreven wat in overtreding is met de sporting code. Verder ga ik er niet moeilijk over doen, interesseert me ook niet wie de melding heeft gedaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ja, Fuck is nog steeds uit den boze. Enige protest wat ooit succesvol was tegen mij was ook vanwege taal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 11:07
mowa schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:01:
[...]

M'n klomp brak volledig toen ik vanmorgen een mail van Race Steward's Office zag met daadwerkelijk protest tegen mij en een mail met een waarschuwing wegens schenden van "Sporting Code Section:2.3. - Voice & Text Chat".
Is er nog een scheiding? Ik roep wel eens "what the fuck" of "what did you fucking think would happen?", maar een directe "fuck you" of "you motherfucker" laat ik dan achterwege.

Misschien heb ik mazzel gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik gebruik meestal, what the heck of idiot, maar grover laat ik achterwege vanwege de mogelijkheid tot protesten.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik heb ooit eens een waarschuwing gekregen voor "Intentional or retaliatory wrecking", waarbij dat natuurlijk absoluut niet de bedoeling was. Een appeal met replay met inputs viel in dovemansoren omdat "you were only issued a warning in this case. Appeals are for drivers who have been issued a suspension of service, as you were not suspended, there is nothing to appeal."

Ik hou me er niet meer mee bezig omdat protests en blijkbaar appeals toch nergens goed voor zijn...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:01:
[...]

Er staat niet bij door wie of wat er is gezegd of geschreven, het kan 1 van de toen 19 aanwezigen zijn geweest, dus ik kan slechts gissen wie het is omdat het niet wegens blokken is.
Ik gok echter op degene van Interlagos die er 3 de pit in heeft gereden. Naderhand hebben we wat tekst berichten over en weer gestuurd over de situatie waarin ik vrij zakelijk bleef en me beslist niet in grove bewoordingen heb geuit. Echter heb ik hem na de aanrijding in de mic bedankt voor "fck up my race". Daar zal vermoedelijk ernstig aanstoot aan genomen zijn, Amerikanen kennende.

Formeel hebben ze natuurlijk gelijk. Ook al verbaasd het me zeer. Ik heb terug gemaild of ze kunnen aangeven wat ik precies heb gezegd of geschreven wat in overtreding is met de sporting code. Verder ga ik er niet moeilijk over doen, interesseert me ook niet wie de melding heeft gedaan.
Dat is er wel beetje over... Maar ja, nultolerantie op gebied van taalgebruik lijkt me ergens wel ok, ook al heb je dan van die randgevallen waar het beetje overdreven is maar het is misschien de enige manier om het iets of wat deftig te houden.

Text based of radio based protest is vrij simpel. Een protest voor slecht rij gedrag is moeilijker en vraagt ook veel meer tijd om het deftig te doen.
Wel jammer natuurlijk want zo kan je bij het minst een protest aan u been krijgen voor iets wat je in een opwelling doet...

Het weerhoudt waarschijnlijk Gordon Ramsey van te racen op iracing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerard27
kon er jammer genoeg niet bijwezen gisteren

maar toevallig vorige week wel tegen iemand gereden die gordon Ramsey heette in de imsa op Monza weet niet of dat de echte was maar hij schold niet in iedergeval :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

gerard27 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:41:
kon er jammer genoeg niet bijwezen gisteren

maar toevallig vorige week wel tegen iemand gereden die gordon Ramsey heette in de imsa op Monza weet niet of dat de echte was maar hij schold niet in iedergeval :P
Nee, want de echte heet "gordon Ramsay" hahahaha met een A ! :)
Zonder gekkigheid, hij is wel gek op racen zie ik!

[ Voor 6% gewijzigd door knightvision op 17-05-2017 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Race één van gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Alexji schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:09:
[...]

Is er nog een scheiding? Ik roep wel eens "what the fuck" of "what did you fucking think would happen?", maar een directe "fuck you" of "you motherfucker" laat ik dan achterwege.

Misschien heb ik mazzel gehad :P
Ik gooide er laats ook een 'go fuck yourself' doorheen toen iemand me met intentie probeerde van de baan te knallen. Nooit geprotest omdat hij zelf zijn eige race verklootte en ik er niet zoveel last van had behalve wat aero damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zijn er hier nog mensen die de Indy 500 van dit weekend gaan doen?

Het zal voor mij de 4de Indy 500 worden. De eerste race eindigde in de muur na concentratie verlies, de twee races daarna gingen een stuk beter maar was wel echt helemaal gesloopt na afloop :)

Ik merk dat met de Indy 500 de eerste 50 rondjes er veel cautions zijn en dat het daarna lang groen gaat. Rustig rijden en zorgen dat je er nog bij zit aan het einde is belangrijk. Kwalificatie sla ik over.

Ik heb er in ieder geval weer erg veel zin in :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
The_FrankO schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 21:16:

Het zal voor mij de 4de Indy 500 worden. De eerste race eindigde in de muur na concentratie verlies, de twee races daarna gingen een stuk beter maar was wel echt helemaal gesloopt na afloop :)

Ik merk dat met de Indy 500 de eerste 50 rondjes er veel cautions zijn en dat het daarna lang groen gaat. Rustig rijden en zorgen dat je er nog bij zit aan het einde is belangrijk. Kwalificatie sla ik over.

Heb jij toevallig een setup, mis met die van iracing wat topsnelheid.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
The_FrankO schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 21:16:

Ja, ik ga hem doen! Dit keer met iets meer voorbereiding dan vorig jaar. Volgens mij lag ik er vorig jaar al vrij snel uit omdat ik echt een slechte setup had. Dit keer dus iets meer oefenen en sowiezo een paar longruns oefenen ;)
PatrickPost1972 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 21:21:
[...]

Heb jij toevallig een setup, mis met die van iracing wat topsnelheid.
Beste die ik tot dusver kon vinden was deze, onderaan de pagina:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3469270.page

Voelde in ieder geval goed aan de paar rondjes die ik getest heb. Rondetijden die ik wist te rijden waren hiermee ongeveer 40.5. Hij is in ieder geval stukken beter dan de fixed setup

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ook van plan om te gaan rijden. Set-up die ik nu heb gevonden staat hier. Voelt erg stabiel aan en kan er in de 40.4 mee rijden. Tot na ongeveer een ronde of 20 hij erg loose wordt uit 2 en 4. Even zien hoe we dat tegen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Dikke draft dus met je 39.3

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb de Indy 500 in 2011 gedaan in de top split en ben toen 8e geworden, heb de eerste 175 rondjes lekker rustig aan gedaan en daarna ben ik echt gaan stampen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dat was een rondje met Q set-up en een beetje draft. Snelste rondje zonder draft met race fuel was een 40.427. In de draft is het ook best pittig rijden. Zo ontzettend veel push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 07:59
Na 1,5 week ziek te zijn geweest, gisteren weer eens met de Vive wat rondjes proberen te rijden. Merk dat ik nog niet hersteld ben, want na 4 rondjes barstte ik weer van de koppijn (had voorhoofdsholte ontsteking). Hopelijk dat ik eind van de week weer wat kan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beterschap!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Race 2 van afgelopen dinsdag staat inmiddels ook online:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

@Phydomir Wat ziet Road Atlanta er vreemd uit tegenwoordig :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Linc schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:29:
Hahahaha waar mensen op letten :o :o :o

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Linc schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:29:
huh? Ik zie niets verkeerd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Zoooo, eens kijken of ik de komende dagen/weken meer tijd heb om te oefenen in de 911 weer.

Zat nog te twijfelen of ik weer terug wil naar de skippy, maar volgens mij moet ik even wat meer oefenen voor Week 12,5 nu ;) Wil wel goed in beeld komen (Hoi mam).
En ik moet mijn portugees gaan bijspijkeren ben ik bang :p

/edit: ik wist dat ik ergens nog iets had :D CSpec op Interlagos, maar wat is het verschil? :p

Voor als er ook alvast wat mensen willen oefenen wat inspiratie

... en ik zoek nog een teamgenoot die 90m in een MX5 wil rond rijden en strijden O-)
</stille hint>

En alle banen lijken toch op elkaar? Asfalt, linker en rechter bochten afgewisseld met rechte stukken. En op de meeste banen is het ook goed om niet van het asfalt te gaan ... al zeg ik dat nu ook tegen Bas? Geen idee of dat handig is.

[ Voor 21% gewijzigd door -PassY- op 19-05-2017 16:33 ]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

-PassY- schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:40:
Zoooo, eens kijken of ik de komende dagen/weken meer tijd heb om te oefenen in de 911 weer.

Zat nog te twijfelen of ik weer terug wil naar de skippy, maar volgens mij moet ik even wat meer oefenen voor Week 12,5 nu ;) Wil wel goed in beeld komen (Hoi mam).
En ik moet mijn portugees gaan bijspijkeren ben ik bang :p

/edit: ik wist dat ik ergens nog iets had :D CSpec op Interlagos, maar wat is het verschil? :p

Voor als er ook alvast wat mensen willen oefenen wat inspiratie
[video]

... en ik zoek nog een teamgenoot die 90m in een MX5 wil rond rijden en strijden O-)
</stille hint>

En alle banen lijken toch op elkaar? Asfalt, linker en rechter bochten afgewisseld met rechte stukken. En op de meeste banen is het ook goed om niet van het asfalt te gaan ... al zeg ik dat nu ook tegen Bas? Geen idee of dat handig is.
Sao Paulo Yeehah!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Gisteren voor het eerst mee gedaan aan de Indy 500. Kwam terecht in Split 5.

Mocht starten als P26... eindigde dankzij wat strategie op P4.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V849JNLl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QKz3Htol.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
NinjaTrek2891 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:01:
Gisteren voor het eerst mee gedaan aan de Indy 500. Kwam terecht in Split 5.

Mocht starten als P26... eindigde dankzij wat strategie op P4.

[afbeelding]

[afbeelding]
Netjes!

Ik zat zelf in split 11, de eerste split volledig met mensen die geen kwalificatie tijd hadden gezet. Ik had startnummer 1 dus mocht op pole starten. Dus lekker rustig aan doen. Tot dat...

In ronde 35 wordt ik gepasseerd voor p3, ik deed rustig aan en dacht ga je gang maar. Fuel mapping stond zelfs in 3. Zoals verwacht veel onderstuur en die muur komt in eens heel dicht bij. Opeens zit ik in de muur, stuur slaat op hol en iRacing crashed :| ik weet nog steeds niet of ik de muur in ging doordat iRacing vastliep of dat iRacing vastliep omdat ik de muur in ging. 8)7

Na een rejoin lag ik 2 rondjes achter maar de auto was onbeschadigd.

Door de wave around de 2 rondjes achterstand terug kunnen pakken. In ronde 134 lag ik toen eindelijk weer in de leadlap en lag ik bij de herstart op p13. Snel even gerekend, minimaal nog 2 stops nodig en ik besloot dit op te delen naar 22 rondjes. Ik ben toen full attack gegaan en heb bijna hele stint met WJ +3 gereden, ook in vrije lucht. Na 20 rondjes was het rechter achterwiel ook echt helemaal klaar. Door deze strategie veel plekken goed kunnen maken en uiteindelijk p3 gefinished :D

Het was de juiste strategie, de winnaar deed hetzelfde maar hij mocht op p2 herstarten.

Volgend jaar ben ik er weer bij! Resultaten over de jaren:
2014: crash
2015: p4
2016: p4
2017: p3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Netjes heren!

Ik ga 'm nu rijden, maar heb niet gequalificeerd. Met als resultaat dat ik helemaal achteraan mag starten in de split met de langzaamste qualifiers en de non-qualifiers met de hoogste irating :P

Ik zit nu dus met bijvoorbeeld Abbas Ladak in de race. Denk dat ik maar vanuit de pits ga starten ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
BobvK schreef op zondag 21 mei 2017 @ 14:12:
Netjes heren!

Ik ga 'm nu rijden, maar heb niet gequalificeerd. Met als resultaat dat ik helemaal achteraan mag starten in de split met de langzaamste qualifiers en de non-qualifiers met de hoogste irating :P

Ik zit nu dus met bijvoorbeeld Abbas Ladak in de race. Denk dat ik maar vanuit de pits ga starten ;)
Pfff sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyp5ki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-08 17:35
BobvK schreef op zondag 21 mei 2017 @ 14:12:
Netjes heren!

Ik zat in dezelfde race en mocht zowaar van pole vertrekken. Helaas na 40 rondjes verloor ik de auto een klein beetje met als resultaat vol in de muur. Gelukkig geen slachtoffers. Hopelijk volgend jaar meer geluk

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 99 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies