iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 100 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

The_FrankO schreef op zondag 21 mei 2017 @ 14:03:
Ik zat zelf in split 11, de eerste split volledig met mensen die geen kwalificatie tijd hadden gezet. Ik had startnummer 1 dus mocht op pole starten. Dus lekker rustig aan doen. Tot dat...
Dan had je meer geluk dan ik. Al in de 22e ronde ging het voor me mis en was ik klaar. Stream filmpje staat op mijn YouTube pagina (link in mijn sig).

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Nou, toch nog een 3de plek eruit weten te slepen. Rustig aan gedaan in het begin en de hele tijd naar achter laten zakken. Eigenlijk vanaf ronde 70 pas echt begonnen met rijden, wat ook precies het moment was dat we groen gingen tot ronde 170.

http://members.iracing.co...nid=19666985&custid=67928

Had eigenlijk gehoopt dat die laatste caution niet kwam, want dan had ik wellicht nog 2de kunnen worden. Nummer 1 was toch niet te achterhalen, want die was veel te snel. Denk als we zonder de laatste caution door waren gegaan dat hij iedereen op een ronde had gezet. Hij reed namelijk maar 5 seconde achter me toen de caution uit kwam :P
Kyp5ki schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:53:
[...]

Ik zat in dezelfde race en mocht zowaar van pole vertrekken. Helaas na 40 rondjes verloor ik de auto een klein beetje met als resultaat vol in de muur. Gelukkig geen slachtoffers. Hopelijk volgend jaar meer geluk
Ja dat is zuur idd. Volgens mij had iedereen behalve de winnaar moeite met de auto op een gegeven moment. Ik heb geprobeerd om de laatste stint voor minder wing te gaan, maar dat pakte heel slecht uit. Laatste 10 rondes van de race heb ik stapvoets gereden om de finish maar te halen. ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinslo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:32
Ik heb hem ook gereden. Gisteren de avondrace even meegereden als test, heb het 68 rondjes volgehouden. Doelstelling was om vandaag de race uit te rijden, liefst natuurlijk op de lead lap.

Zat in de race van 14u in de 11e split. Startnummer 15. In het begin vrij rustig aan gedaan, want je weet wat er om je heen gebeurt. Elke 10 ronden een FCY.

Doel vooral in de eerste ronden om in de lead lap te blijven, want dankzij de FCY viel er altijd een gaatje weer goed te maken. Tot op een gegeven moment het racen echt begon en we een stretch van ruim 70 ronden zonder FCY kregen. Op dat moment had ik me opgeklommen tot de top 3. Op een gegeven moment nummer 2 ingehaald en achter de nr 1 aan. Bleef constant in de 1-5 seconden achter. Hij was iets sneller dan ik, wellicht had het met setup te maken. Ik had de fixed + een paar kleine wijzigingen. Wilde dan ook vooral een comfortabele setup waar ik weinig risico mee zou nemen.

Ronde 162 nog een FCY. Begon erop aan te komen. Moest nog minimaal 1 keer pitten. Tijdens de FCY niet gepit, want dan zou ik het net niet halen. Dus ik uitrekenen hoeveel mijn auto precies verbruikte en strategie uitdenken. Uiteindelijk besloot ik een paar ronden eerder de pits in te duiken dan de nr 1. Kwam als 3e terug, maar verschalkte deze gauw. Toen doorstampen op de verse banden. Nr 1 pit -> 3,5 seconden achter mij op de baan. Strategie geslaagd! Nog 15 ronden veilige snelle ronden gereden en mijn split gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

zo 3 uur achterelkaar met die snelheid blijven racen? (Indy500) zware shit met een direct drive lijkt me dat haha....Ik heb nog nooit zoiets gedaan.
Ben je het niet zat na anderhalf uur? haha....Volgend jaar mee doen, ik zit nu bij Ovals op Licentie D: 3.65 Iirating infeite C al...

[ Voor 12% gewijzigd door knightvision op 21-05-2017 18:04 ]

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Het is weer bijna het einde van het seizoen, dus dat betekend weer een GoT Finale

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dSxj3LJ.jpg

Morgen avond begint de inschrijving voor dit evenement. Dus hou het iracing forum in de gaten ;) Inschrijven kan alleen op het iRacing forum.

Je kan als team, of alleen inschrijven. Als team is natuurlijk leuker :) 1 team bestaat overigens uit 1 911 rijders en 1 MX5 rijder.

We hopen uiteraard dat er veel GoT-ers zich aanmelden :)B :)F

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gefeliciteerd Vinslo!
knightvision schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:04:
zo 3 uur achterelkaar met die snelheid blijven racen? (Indy500) zware shit met een direct drive lijkt me dat haha....Ik heb nog nooit zoiets gedaan.
Ben je het niet zat na anderhalf uur? haha....Volgend jaar mee doen, ik zit nu bij Ovals op Licentie D: 3.65 Iirating infeite C al...
Ook zonder direct drive is het "zware shit" ;)
Ik heb veel endurance races gedaan maar de Indy 500 is wat mij betreft toch echt het zwaarste. Constant je concentratie nodig, een klein foutje betekend meteen einde race. 2 jaar terug was ik echt helemaal gesloopt.

In tegenstelling tot road racing ben ik het bij oval racing nooit snel zat. De race kan alle kanten op, zie bijvoorbeeld dat ik terug weet te komen van 2 ronde achterstand.
Bij road races ben ik het vaak snel zat, autos rijden voor me te snel en achter me te langzaam. Gelukkig zijn er multiclass races waardoor het niet saai wordt.

Volgende week ook een mooie endurance race. De NiS op Charlotte voor de Coca Cola 600 :9

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

The_FrankO schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:05:
Gefeliciteerd Vinslo!

[...]

Ook zonder direct drive is het "zware shit" ;)
Ik heb veel endurance races gedaan maar de Indy 500 is wat mij betreft toch echt het zwaarste. Constant je concentratie nodig, een klein foutje betekend meteen einde race. 2 jaar terug was ik echt helemaal gesloopt.

In tegenstelling tot road racing ben ik het bij oval racing nooit snel zat. De race kan alle kanten op, zie bijvoorbeeld dat ik terug weet te komen van 2 ronde achterstand.
Bij road races ben ik het vaak snel zat, autos rijden voor me te snel en achter me te langzaam. Gelukkig zijn er multiclass races waardoor het niet saai wordt.

Volgende week ook een mooie endurance race. De NiS op Charlotte voor de Coca Cola 600 :9
Klinkt goed....nog een endurance maagd hier ;) Het lijkt me zeker leuk maar dan wel dat je echt samen met iemand lokaal afspreekt.....maar in me eentje een endurance doen lijkt me niks. Indy 500 doe je uiteraard wel alleen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-10 19:14
Kleine vraagjes,

Aangezien dit seizoen bijna ten einde is heb ik besloten geen nieuwe wagen te kopen en te wachten tot volgend seizoen. Dus ik probeer nog via de Legends op 3.0 te komen. Maar nu zie ik NASCAR iRacing Series voorbij komen. Maar ik zie geen races, hoe kan dat? Racen die lui maar 1x per week?

En, wat is het verschil tussen Fixed en Open?

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Kloever schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:53:
Kleine vraagjes,

Aangezien dit seizoen bijna ten einde is heb ik besloten geen nieuwe wagen te kopen en te wachten tot volgend seizoen. Dus ik probeer nog via de Legends op 3.0 te komen. Maar nu zie ik NASCAR iRacing Series voorbij komen. Maar ik zie geen races, hoe kan dat? Racen die lui maar 1x per week?

van oval ken ik niks

fixed is iedereen met dezelfde setup, open kun je de setup aanpassen, als ik het goed voor heb

btw moest er iemand een (trage) rijder nodig hebben voor de got samba challenge ik wil gerust meedoen, wagen maakt mij niet uit

[ Voor 10% gewijzigd door diknmuis op 21-05-2017 21:11 ]

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Kloever schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:53:
Kleine vraagjes,

De NIS volgt het echte seizoen. Er zijn per week slechts enkele races zowel fixed als open setup. Deze week is er geen Nascar race dus geen NIS races. De NIS races zijn meestal 50% van de echte races op een aantal na zoals de Daytona 500 en de race van volgende week. De Coca Cola 600 op Charlotte. Een race van 400 rondjes.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-10 08:44
Woot woot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Phydomir schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:04:
[...]

De NIS races zijn meestal 50% van de echte races op een aantal na zoals de Daytona 500 en de race van volgende week. De Coca Cola 600 op Charlotte. Een race van 400 rondjes.
Ah, de coca cola 600. Nog zo'n race om naar uit te kijken. ;)

Weet nog dat ik vorig jaar helemaal brak was na de race. Met de cautions erbij duurt het al gauw zo'n 4 uur voor hij klaar is.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerard27
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09-10 21:05
Gefeliciteerd Arjan mooie race bijna rip zag ik met de pitstop

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woop Woop, mijn upgrade is besteld :)
Fanatec CSL elite racing wheel met de Formula rim and the Clubsport pedals V3 met brake performance kit.
Als alles goed gaat wordt het deze week geleverd!

Zal een mooie upgrade zijn van mijn huidige G27.
Ben vooral benieuwd naar het verschil met een load cell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Laatst online: 06-10 19:14
Phydomir schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:04:
[...]

De NIS volgt het echte seizoen. Er zijn per week slechts enkele races zowel fixed als open setup. Deze week is er geen Nascar race dus geen NIS races. De NIS races zijn meestal 50% van de echte races op een aantal na zoals de Daytona 500 en de race van volgende week. De Coca Cola 600 op Charlotte. Een race van 400 rondjes.
400 rondjes? Ik ga even trainen....

Maar ik zit er wel aan te denken om die te pakken zo snel ik de C heb...Eventueel samen met de Trucks

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:50:
Woop Woop, mijn upgrade is besteld :)
Fanatec CSL elite racing wheel met de Formula rim and the Clubsport pedals V3 met brake performance kit.
Als alles goed gaat wordt het deze week geleverd!

Zal een mooie upgrade zijn van mijn huidige G27.
Ben vooral benieuwd naar het verschil met een load cell...
Ik heb een aangepaste Formule Carbon rim van Fanatec voor mijn accuforce.
Als je betere shifters wilt hebben:

https://www.simracingmach...lacement-gear-shifter-set

Ik kan ze je aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 11:07
Ik heb mijn OSW ambities maar even doorgeschoven. Nu lopen er eerst 10 offerte-aanvragen bij lokale aircoboeren voor wat mooi Daikin spul :P

Gewoon niet plezierig VR'en met deze temperaturen buiten (+ plat dak hoekappartement). Ben er vanavond dus ook niet bij met de track day :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:43

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bij mij is de boel net opgemeten tbv een airco. Wordt binnenkort geïnstalleerd. ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
gerard27 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 07:53:
Gefeliciteerd Arjan mooie race bijna rip zag ik met de pitstop
Thanks! Ja was close tijdens de pitstops.. maar gelukkig allemaal goed gekomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer iRacing je de 6k IR niet wilt geven.. Had wel nooit gedacht dat ik hier ging staan toen ik vorig jaar begon met simracen :D
http://imgur.com/vFAxvZu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:56:
Wanneer iRacing je de 6k IR niet wilt geven.. Had wel nooit gedacht dat ik hier ging staan toen ik vorig jaar begon met simracen :D
Heb je in 1 jaar tijd nu 6000 IR ???!?!??! begrijpt the lord dit goed?!?!?! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
knightvision schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:00:
[...]

Heb je in 1 jaar tijd nu 6000 IR ???!?!??! begrijpt the lord dit goed?!?!?! :)
Nee, 5999.

:+

Maar dat is wel uitzonderlijk ja :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:56:
Nice Fabrice! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

NickThissen schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:04:
[...]

Nee, 5999.

:+

Maar dat is wel uitzonderlijk ja :)
Hahaha okok -1 jammer pis je nest naar de trophy of the year.....

Maargoed dat is niet normaal! Is die van ALIEN hout gesneden? kom je nog wel eens buiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knightvision schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:10:
[...]

Hahaha okok -1 jammer pis je nest naar de trophy of the year.....

Maargoed dat is niet normaal! Is die van ALIEN hout gesneden? kom je nog wel eens buiten?
5999 idd :) in april begonnen met simracen met een Logitech Driving Force enja het zat wel goed hehe! Ik kom wel degelijk buiten want ik kon afgelopen jaar alleen maar rijden in het weekend door internaat en school ;) Ah in december 18 dus dan is het gedaan met school :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tja, maar start je met allerlei andere tijdrovende zaken neem ik aan...
Studie
Werk
Relaties
Autorijden
Etc etc..
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:12:
[...]

5999 idd :) in april begonnen met simracen met een Logitech Driving Force enja het zat wel goed hehe! Ik kom wel degelijk buiten want ik kon afgelopen jaar alleen maar rijden in het weekend door internaat en school ;) Ah in december 18 dus dan is het gedaan met school :)
Wij maar zoeken naar buitenaards leven....pfff.. NOU HIER IS DIE ! Fabrice ! ;) >:) :) ;) _/-\o_ :9~ _/-\o_
(en dat in ons melkwegstelsel)

[ Voor 3% gewijzigd door knightvision op 22-05-2017 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:14:
Tja, maar start je met allerlei andere tijdrovende zaken neem ik aan...
Studie
Werk
Relaties
Autorijden
Etc etc..
:Y
Haha daar ben ik al bang voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knightvision schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:16:
[...]

Wij maar zoeken naar buitenaards leven....pfff.. NOU HIER IS DIE ! Fabrice ! ;) >:) :) ;) _/-\o_ :9~ _/-\o_
(en dat in ons melkwegstelsel)
Haha er zitten er ergere hoor :) kijk naar Frederik Rusmussen die jaartje jonger is dan me en al aan 8000 en zoveel irating zit :D maarja die heeft dan weer ervaring met karten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
-PassY- schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:27:
Het is weer bijna het einde van het seizoen, dus dat betekend weer een GoT Finale

[afbeelding]

Morgen avond begint de inschrijving voor dit evenement. Dus hou het iracing forum in de gaten ;) Inschrijven kan alleen op het iRacing forum.

Je kan als team, of alleen inschrijven. Als team is natuurlijk leuker :) 1 team bestaat overigens uit 1 911 rijders en 1 MX5 rijder.

We hopen uiteraard dat er veel GoT-ers zich aanmelden :)B :)F
En de inschrijving is geopend!

http://members.iracing.co...t/0/3553977.page#10521101

Wees er snel bij, het kan soms erg hard gaan 8)7 We hopen in ieder geval veel GoT teams te zien :)F :)B

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:25:
[...]

En de inschrijving is geopend!

http://members.iracing.co...t/0/3553977.page#10521101

Wees er snel bij, het kan soms erg hard gaan 8)7 We hopen in ieder geval veel GoT teams te zien :)F :)B
Pascal zullen wij samen een team vormen?
Jij de porsche en ik de mx5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Deal

/edit: even opeten wat ik net gemaakt heb, en ik ben ook online

[ Voor 89% gewijzigd door -PassY- op 22-05-2017 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:57:
Deal

/edit: even opeten wat ik net gemaakt heb, en ik ben ook online
Ik heb ons al ingeschreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik kom zo even op TS, maar gezien de temperaturen en de kapotte airco helpt ook niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Nou, lekkere avond was dat :D

Eerst problemen met na het updaten van de AMD drivers en een eyefinity/crossfire profile wat helemaal over de zeik was. Terwijl ik dat probeer te fixen gaat de standby telefoon.

Ga nu maar aan de whisky denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickkoole
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
-PassY- schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:08:
Nou, lekkere avond was dat :D

Eerst problemen met na het updaten van de AMD drivers en een eyefinity/crossfire profile wat helemaal over de zeik was. Terwijl ik dat probeer te fixen gaat de standby telefoon.

Ga nu maar aan de whisky denk ik
Je kan zeggen dat je je niet verveelde vanavond @-PassY- .

vanavond zelf nog een Porsche race op zolder gereden om 21:45, Zat in Split 3.
Na een goede start vanaf P8 reed ik na 2 ronde achter de nummer 4 helaas bij het uitkomen van de eerste chicane te vroeg op gas vanaf de curbs en ik spin.
vanaf P14 de race voortgezet en uiteindelijk P6 behaald en de snelste ronde van Split 3 gereden (dat gebeurt me niet vaak).
Er had meer ingezeten volgende keer beter

Hierbij de link van de uitslagen: http://members.iracing.co...ssionType=TargetedSession

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Iemand geïnteresseerd om een team te vormen voor de seizoensfinale? Ik heb eerder voorkeur voor de Porsche, maar ben flexibel op dat vlak.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

ThiJor schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:58:
Iemand geïnteresseerd om een team te vormen voor de seizoensfinale? Ik heb eerder voorkeur voor de Porsche, maar ben flexibel op dat vlak.
Ik heb wel interesse. Ik snap die Porsche nog steeds niet dus wil ik wel in de MX5 duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Phydomir schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:09:
[...]

Ik heb wel interesse. Ik snap die Porsche nog steeds niet dus wil ik wel in de MX5 duiken.
Top! d:)b Zie DM voor verdere bespreking.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Helaas moeten we op zoek naar een andere broadcaster... info volgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Ingeschreven :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Ook hier ingeschreven. Succes met het zoeken naar een broadcaster Joep.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/GoT_Grand_Tour.png
GoT Grand Tour 17S2-W1123-05-17
Car(s)Track(s)
Skip Barber Formula 2000
Skip Barber Formula 2000
Fuel100 % (+/- 19,7 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Phoenix International Raceway - 2008 - Road (Heat 1)
Phoenix International Raceway - 2008 - Road
Day or NightDay
Pit stalls51 / 60
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:20 (30 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
Time of Day: Afternoon

Vermakelijke combo!
Tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ter uwe vermaak: ik ben er, fuck.. niet, bij :(

[ Voor 21% gewijzigd door Scr33x0r op 23-05-2017 17:34 . Reden: oops :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 20:16

derx666

mecker ende blaet

Scr33x0r schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:34:
Ter uwe vermaak: ik ben er, fuck.. niet, bij :(
Wat vervelend....

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ehhrr... niemand die meedoet?? De track is gratis hoor....

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kom er aan ff bezig met broadcast enzo.
Racespot it is!

[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 23-05-2017 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Door de vele incidenten in de eerste race als 5e geeindigt.

In de 2e ronde van de tweede race in bocht een een slowdown opgelopen die niet wou verdwijnen.
Penalty zorgde ervoor dat ik bijna direct op een ronde lag :/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brightfox
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-10 21:50
@JoepW Klopt! betaling wordt op de 24ste gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
sorry ik kon er gisteren niet bij zijn

iemand die nog een teamgenoot zoekt voor Samba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het leuke begin van Race 1 gisteren eindigde abrupt in T1 toen Nick zijn auto verloor en dwars voor Robbert, mij en Paul 'parkeerde'. Rijdend de pits halen was er voor mij niet meer bij.
Race 2 mocht ik daardoor van Pole starten met meteen Dennis achter me. Een gaatje rijden was er niet bij. We waren even snel.
Helaas blokkeerde mijn voorwielen in T1 na tig rondjes vermakelijk racen en moest ik Dennis voor laten gaan.
Toen Marco 'aanklopte', die veel sneller was heb ik hem voorbij gelaten bij het opkomen Oval en zo samen met hem naar Dennis gereden. Ook Dennis moest in Marco de snellere rijder erkennen. En dus gingen Dennis en ik verder met ons gevecht voor P2 & 3.
Toen Rudy met een ronde achterstand mij inhaalde verloor ik kort de draft met Dennis, maar toen Rudy Dennis weer inhaalde had ik weer aansluiting. Helaas het plekje niet terug kunnen veroveren op Dennis, maar we gingen met maar 0,145 seconden verschil over de finish. 8)
Wel jammer dat de opkomst met zo een veel gebruikte auto op een gratis circuit zo laag was!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:56

Niellie41

[object Object]

iRacing kan beginnen met scannen. :P
Charlotte Motor Speedway krijgt een nieuwe updated road course en deze wordt volgend jaar gebruikt door NASCAR(!).

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAidQUjWAAEHW3H.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 24-05-2017 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:20
Ik heb me ook ingeschreven voor 4 Juni, nog geen teammaat. Ik zal zelf de 911 besturen, wellicht iemand van hier interesse om de MX-5 te pakken?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:51:
iRacing kan beginnen met scannen. :P
Charlotte Motor Speedway krijgt een nieuwe road course en deze wordt volgend jaar gebruikt door NASCAR(!).

[afbeelding]
Pit exit is een stuk beter zo :)
En 2 nieuwe bochten vlak voor de Oval.

Hier een rondje: http://www.mrn.com/Media-...11-42b6-969a-8d4b7227cd0c

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 24-05-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Interessante video. Ze zijn dus al best ver.
Leuk dat hij ook iRacing noemt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Helaas was het gisteren inderdaad veel minder druk dan waar wij op gerekend hadden met deze combi. Een van de populairste auto's en een gratis track... Blijkt maar weer dat er niet zoveel interesse is om op dinsdag te rijden. Beetje jammer van de moeite die wij er vorig seizoen ingestopt hebben om een leuk en toegankelijk programma op poten te zetten. Volgend seizoen weer lekker op de maandag jongens...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

In de lente en zomer wordt het sowieso een stuk rustiger. Met het mooiere weer heb ik ook steeds minder zin om achter de computer te gaan zitten. Sinds de NEO 24h heb ik niet meer gereden. Al heeft dat ook te maken met de drukte in de 6 maanden ervoor. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 24-05-2017 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Over de race van gisteren:

1e race. Practice ging geweldig, maar de quali niet zo. Beschadigde mijn voorvleugel in lap 2 tijdens een poging om TS stil te zetten nadat bleek dat mijn muteknop niet werkte. Kwam uiteindelijk 0.3s te kort op Rudy wat goed was voor een P3 op de grid.
Start ging vrij goed, maar kon Nick net niet pakken in T1. Gelukkig lukte het iets later wel en kon ik gaan proberen om naar Rudy toe te rijden. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan, want we reden nagenoeg dezelfde tijden en de afstand bleef zo rond de 2-2.5s. Met nog zo'n 6 rondes te gaan maakte Rudy een fout in T1, terwijl ik net een goede ronde neerzette waardoor ik net binnen draft afstand kwam. Pas met het oprijden van de oval in de voorlaatste ronde kon ik echt aansluiten. Rudy nam een iets wijdere lijn in T1, en ik probeerde om hem krap te houden en zo binnendoor te steken. Dat lukte net, en bij bocht 2 zat ik er helemaal voor. Mijn exit de oval op was beter dan die van Rudy en gelukkig was de draft op de oval niet genoeg dat hij er voor de finish nog voorbij kon.

Race 2:
Gestart als laatste (vanaf P12....), en het begin was vrij hectisch, en na bocht 3 waren Rudy en ik al 2 plekken opgeschoven ten koste van Dirk en Paul. Een ronde later ook Frank en Nick voorbij omdat Frank volgens mij ergens schade reed, en Nick een flinke slowdown te verwerken had. Daarna raakten Nick2 en Rudy elkaar, waardoor helaas Rudy z'n ophanging scheef was, en hij een pitstop moest maken.
Robbert was het volgende slachtoffer, en die kon ik na een goeie exit de oval op uitremmen voor T1. Daarna maakte Fabrice volgens mij een fout, en lag ik al op P4 in ronde 8. Dat ging goed.
Bas verdedigd altijd sterk, dus daar had ik iets langer voor nodig, maar ook hem kon ik (volgens mij) inhalen in T1. Het gat naar Joep dichtgereden, en door een betere exit uit de dubbele apex bocht kon ik hem uitremmen in de bocht voor de oval. Hij had daar nog de kans voor de undercut, maar hij wilde kijken of hij in mijn draft weer richting Dennis kon rijden. Dennis was de laatste om in te halen, en ook bij hem lukte het door een goede exit de oval op, de draft, en een iets betere lijn in de ovalbocht, om er voor T1 helemaal naast te zitten, waardoor hij moest afhaken in T1.
Hij kon wel nog even volgen in de draft, maar uiteindelijk lukte het na een ronde of 6 toch om draft te breken. Daarna was het een kwestie van geen fouten meer maken en gewoon uitrijden.

Volgens mij mijn eerste dubbel sinds lange tijd, en ook de eerste keer dat ik volgens mij en de dubbel, de minste incs en de snelste ronde heb gereden \o/.
Was waarschijnlijk wel anders geweest als Arjan ook meegedaan had maar toch.

Ik vond het wel een erg leuke combi, en hopelijk gaan we de track nog vaker gebruiken in toekomstige toernooien...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Alexji schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:09:
Is er nog een scheiding? Ik roep wel eens "what the fuck" of "what did you fucking think would happen?", maar een directe "fuck you" of "you motherfucker" laat ik dan achterwege.

Misschien heb ik mazzel gehad :P
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 18:23:

Text based of radio based protest is vrij simpel. Een protest voor slecht rij gedrag is moeilijker en vraagt ook veel meer tijd om het deftig te doen.
Wel jammer natuurlijk want zo kan je bij het minst een protest aan u been krijgen voor iets wat je in een opwelling doet...
Afgelopen week in totaal 3 mails verstuurd zonder reactie. Op z'n minst vreemd.
Heb nog eens de voice/tekst chat bekeken. Heb zelfs niet eens fuck geroepen (wat ik aanvankelijk dacht) maar ietwat sarcastisch bedankt. Na zijn gebrul heb ik alleen gezegd dat we na de race konden bekijken wat er is gebeurd.
Later toen hij zijn 3e slachtoffer maakte en weer begon te foeteren en brullen dat ie protest zou indienen.heb ik echter nogal sarcastisch gezegd dat ie nog een drukke avond voor de boeg zou hebben met al die protesten. Hierop lieten een aantal nogal lacherig van zich horen.
Met een beetje fantasie kan je hieruit "opruiing" van maken.
Uiteraard moet ik me onthouden van (al dan niet kinderachtige) opmerkingen maar er is blijkbaar met een lampje naar een slak gezocht waar zout op gelegd kon worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jawel 2x een GTE!
quote: Tony Gardner
We previously announced that we licensed and that we are building the Ferrari 488 GTE car.

What we did not announce but I’m happy to announce now is that we also licensed the Ford GT GTE car that won Le Mans last year.

I am also glad to say both cars are completed and submitted for manufacturer approval. That can take a short amount (days) of time or quite a bit of time (weeks). They also could come back asking for tweaks or with questions which delays the process.

However our hope is both or at least one car will be in the early June build. If not, we will release upon approval. We also cannot release any videos or photos until approved FYI.

Our plans for these cars in regard to the official series is to put both cars in the IMSA series in the same class. We would take the GT3 cars out of that series, the Porsche would stay in the IMSA series.

The iRacing Le Mans race starts June 10th. We hope that one or both of the cars are in the initial build or very shortly after so any interested members would have enough time to get in some practice for that race. Odds are quite good that will be the case. We would put one or both cars in the Le Mans race if that is the case, again in the same class. We would likely pull the Ford GT2 car out of the race. Therefore it would be the HPD, the two GT1 cars and one or both of the GTE cars. In the chance we don’t have a GTE car, we would keep the Ford GT2 car in place and still run the race that day.

Good racing!
Bron: http://members.iracing.co...ist/3554413.page#10525357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Sweet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Rip Ford GT2 :-( Hopelijk is de nieuwe net zo leuk :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:09

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Wel gaaf dat je dadelijk 3 gte auto's heb.. een mooie klasse opzich en zeker voor multi-class!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nick: welke 3e GTE auto ?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal wel rage opleveren, de Ferrari als gte in imsa en niet als gt3. het is dus nog niet mogelijk om al die GT's in 1 klasse te krijgen. Dat lijkt me ook niet heel zinvol aangezien 60% toch in de snelste auto rijdt.

't is ook wel fijn voor de Porsches, de GTE' zouden iets sneller moeten zijn. De verdeling tijdens de races zal wel drama worden in de imsa. 15 posches, 15 gte's en een handje vol verdwaalde DP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Over een handje vol verdwaalde gesproken. Wat gaan ze dan doen met de ProtoGT? Laten ze daar de Ford GT GT2 actief?

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Laatst online: 27-07-2020
Vandaag maar even een Merc gehaald voor de GT3. Och wat een heerlijke auto, zeker als je een tijd in de Porsche heb zitten scheuren om een beetje te wennen. Wat een grip heeft dat ding zeg. Alleen loop ik nu wel tegen het probleem aan dat ik het gevoel ben dat ik alleen nog maar sneller kan worden met een goede setup. Heb wel de VRS gepakt en ik rijd 28.5~ op zolder, dus niet heel verkeerd maar ik heb wel het gevoel dat ik er niet heel veel meer uit kan trekken. Zijn er toevallig nog tips wat ik kan proberen? Ik heb nooit echt met de setup gespeeld en die van de Merc is wel heel... uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Jup. Baseline laden en rondjes rijden.

Wij hebben afgelopen NES seizoen vanaf de tweede race met baseline gereden. Enige aanpassing die we deden was de achtervleugel aanpassen als we wat meer onder/overstuur wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerard27
Proxzor schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:59:
Vandaag maar even een Merc gehaald voor de GT3. Och wat een heerlijke auto, zeker als je een tijd in de Porsche heb zitten scheuren om een beetje te wennen. Wat een grip heeft dat ding zeg. Alleen loop ik nu wel tegen het probleem aan dat ik het gevoel ben dat ik alleen nog maar sneller kan worden met een goede setup. Heb wel de VRS gepakt en ik rijd 28.5~ op zolder, dus niet heel verkeerd maar ik heb wel het gevoel dat ik er niet heel veel meer uit kan trekken. Zijn er toevallig nog tips wat ik kan proberen? Ik heb nooit echt met de setup gespeeld en die van de Merc is wel heel... uitgebreid.
28.5 met default weather is al behoorlijk snel als je dat binnen 1 dag al constant kan.ik zou als ik jou was gewoon blijven oefenen dan komt het vanzelf wel

(Weet niet wat je ir is maar 28.5 zit je richting de 4000 ir als ik zo de laatste race uitslagen bekijk van mijn races )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Laatst online: 27-07-2020
gerard27 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:13:
[...]

28.5 met default weather is al behoorlijk snel als je dat binnen 1 dag al constant kan.ik zou als ik jou was gewoon blijven oefenen dan komt het vanzelf wel

(Weet niet wat je ir is maar 28.5 zit je richting de 4000 ir als ik zo de laatste race uitslagen bekijk van mijn races )
Hang nog rond de 1400 en zit nog in C klasse. Moet nog een redelijke race doen om promotie te krijgen naar B. Maar had zin om even de Merc te testen aangezien ik vorige week met de Porsche door Zolder heb gescheurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:09

Nickrsd

Je han dan toch de:
Porsche 911 gte
Ford gt gte
Ferrari 488 gte

Ik lees ik het verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerard27
Proxzor schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:17:
[...]

Hang nog rond de 1400 en zit nog in C klasse. Moet nog een redelijke race doen om promotie te krijgen naar B. Maar had zin om even de Merc te testen aangezien ik vorige week met de Porsche door Zolder heb gescheurd.
Bss is erg leuk vind ik dus als je even sr farm kan je zo beginnen

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nickrsd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:23:
[...]

Je han dan toch de:
Porsche 911 gte
Ford gt gte
Ferrari 488 gte

Ik lees ik het verkeerd
De Porsche 911 GTE is nooit bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Proxzor schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 20:59:
Dat is al behoorlijk snel hoor. Ik heb gisteren wat zitten klooien met de Z4, baseline beetje veranderd en draai constant hoge 29. Ga mij de merc ook eens moeten aanschaffen. Ik zag wel dat ze met de GT3 veel meer over de curbs rammen op Zolder, op plaatsen waar dat met de Porsche totaal niet gaat

Gisteren een race geleaved voor quali begonnen was, dacht dat dit geen invloed ging hebben, -104 iR |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerard27
De curbs kun je best hard nemen zolang je er maar recht overheen ga maar de merc is ook wel erg goed over de curbs

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Ik kijk al langer uit naar een GTE auto in iRacing. De vraag is nu natuurlijk: Ford of Ferrari?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

ThiJor schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:22:
Ik kijk al langer uit naar een GTE auto in iRacing. De vraag is nu natuurlijk: Ford of Ferrari?
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/vqgSO8_cRio/hqdefault.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThiJor
Ik zal ze beide wel kopen, maar ik kan moeilijk beide tegelijk rijden :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier Race 1 en 2 van afgelopen dinsdag vanuit mijn perspectief.
En aan het eind nog een mooie slomo drift in T1 van na de race ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gaan er toevallig nog meer mensen naar de Nurburgring 24h race morgen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik bedank.... wel ga ik naar Bathurst...
En overigens net terug uit Leverkusen :)

[ Voor 34% gewijzigd door JoepW op 26-05-2017 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 19:48:
Ik bedank.... wel ga ik naar Bathurst...
En overigens net terug uit Leverkusen :)
In oktober? 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Neuh....... Morgen: Heusinkveld MX-5 World Tour.... :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

JoepW schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:52:
[...]
Neuh....... Morgen: Heusinkveld MX-5 World Tour.... :P :9
Met 30 graden in je kuipje zitten ? bent u serieus? ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
knightvision schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:33:
[...]

Net echt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Oeps...opeens bezoek.
Ik zal vanavond buiten zitten en niet racen op Bathurst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/17S2_Finale_Samba-_Team_Challenge_Poster.jpg

Even een bump voor de Samba Challenge! Er zijn pas heel weinig mensen vanuit GoT ingeschreven, het zou jammer zijn als het zo blijft! Ook al zien we graag in deze races "buitenstaanders" mee doen, het blijft toch een event door en voor GoT.

Dus schrijf je in! Ook als je nog geen teammate hebt, dat wordt wel geregeld.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3553977.page

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo na een lange periode van afwezigheid op iRacing de laatste weken het testen weer wat opgepakt, zal waarschijnlijk komend seizoen FR2.0 gaan rijden en de Skip er naast proberen te doen. Momenteel leer ik elk weekend de FR2.0 beter kennen en hoop dat ik die goed kan racen.

Ben wel blij dat ik weer kan rijden :) Binnenkort alleen nog ff een Formula stuurtje aanschaffen of zelf bouwen. Als iemand het Fanatec Formula stuurtje te koop heeft stuur maar pb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
NickThissen schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:17:
[afbeelding]

Even een bump voor de Samba Challenge! Er zijn pas heel weinig mensen vanuit GoT ingeschreven, het zou jammer zijn als het zo blijft! Ook al zien we graag in deze races "buitenstaanders" mee doen, het blijft toch een event door en voor GoT.

Heb mij voorlopig nog niet ingeschreven maar ik zoek nog iemand, welke wagen maakt niet uit. Zou graag met iemand samen rijden vanuit GoT, onder GoT teamnaam en kleuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

TonCoronel schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:10:
Ik heb me ook ingeschreven voor 4 Juni, nog geen teammaat. Ik zal zelf de 911 besturen, wellicht iemand van hier interesse om de MX-5 te pakken?
diknmuis schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:08:
[...]

Heb mij voorlopig nog niet ingeschreven maar ik zoek nog iemand, welke wagen maakt niet uit. Zou graag met iemand samen rijden vanuit GoT, onder GoT teamnaam en kleuren...
1 + 1 = 2 ?

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

knightvision schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:33:
[...]

Ach ja nog altijd beter dan wat ik had gisteren. Met 35 graden in een rally auto met raceoverval en brandwerend ondergoed aan :D

Was wel een mooie wedstrijd, uiteindelijk gewonnen binnen de 325i challenge, powerstage gewonnen en de dwarsliggers bokaal. Overall waren we zelfs 18e geworden van de 48 deelnemers, wat niet verkeerd is in ons oude bijna standaard BMW'tje met maar 170pk :D

Afbeeldingslocatie: http://www.slobmotorsport.nl/images/ELE_winst.jpg

Dit was een mooie proef waarbij we ook nog met een beetje spektakel konden rijden hier en daar:

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Linc schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:14:
[...]

Ach ja nog altijd beter dan wat ik had gisteren. Met 35 graden in een rally auto met raceoverval en brandwerend ondergoed aan :D

Was wel een mooie wedstrijd, uiteindelijk gewonnen binnen de 325i challenge, powerstage gewonnen en de dwarsliggers bokaal. Overall waren we zelfs 18e geworden van de 48 deelnemers, wat niet verkeerd is in ons oude bijna standaard BMW'tje met maar 170pk :D

[afbeelding]

Dit was een mooie proef waarbij we ook nog met een beetje spektakel konden rijden hier en daar:
[video]
Je bent niet goed! ;) volgende keer ga ik mee. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 11:49
[...]

[afbeelding]

[video]
Je was inderdaad lekker bezig en hoorde om mij heen dat velen je rijstijl mooier vonden dan de strakke stijl van de snelle heren boven in het klassement d:)b

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4222/34143210893_13857679fc_b.jpg

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 07:59
Laatste weken weinig gereden met dit lekker weer. Gisteren ff rondje Nordschleife gedaan, maar na 2 rondjes gleed ik uit mijn stoel. Niet te harden, zo warm.

Lijkt me ook wel leuk om mee te doen met de Samba, maar ook ik ben alleen. Iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoef1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-10 22:36
De laatste 2 races allebei verknald doordat triple screen in DX11 opeens zwart wordt en dan terugvalt naar windowed mode op 1 scherm. En ik had al een paar keer verdachte vensters zien popup-en en weer verdwijnen in Windows 10 als ik niet aan het racen was.

Een wakker iRacing lid heeft de vermoedelijke oorzaak gevonden: MS Office heeft blijkbaar recent een update geïnstalleerd waardoor er automatisch een aantal update taken gescheduled staan in task planner. Laat nu net één van die taken elk uur uitgevoerd worden, zoals om minuut 45 om het uur ofwel tijdens de laatste ronden van een skip barber race. Scheduling aangepast en zien of het helpt.

Ik post het hier maar even want het lijkt mij goed mogelijk dat sommigen hetzelfde zullen voor hebben.

Zie http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3554479.page

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
[...]

[afbeelding]

[video]
Mooie prestatie Bas,

Ik heb nog de Ypres rally gereden aan die temperaturen en dat is best zwaar. Aan de finish komen van een proef van 20km, de deur openen voor wat afkoeling en dan slaat de warmte vd remmen op je. 500m verbinding rijden en weer een proef van 18km. De ideale kuur als je enkele kilo's kwijt wil in een weekend :)

Ik probeer vanavond vd partij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 12:42

Arfman

Drome!

Morgen komt mijn Fanatec CSWv2 weer terug van reparatie *O*

Heeft maar 3 weken geduurd ofzo .. wel excuses want ze hadden het heel druk maar voor een stuur van die prijsklasse mag je toch wel iets snellere service verwachten.

Overigens was het een kabelbreuk in de main cable, voor 6 tientjes gefixt, dus wat dat betreft kan ik niet klagen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Zoef1 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:42:
De laatste 2 races allebei verknald doordat triple screen in DX11 opeens zwart wordt en dan terugvalt naar windowed mode op 1 scherm. En ik had al een paar keer verdachte vensters zien popup-en en weer verdwijnen in Windows 10 als ik niet aan het racen was.

Een wakker iRacing lid heeft de vermoedelijke oorzaak gevonden: MS Office heeft blijkbaar recent een update geïnstalleerd waardoor er automatisch een aantal update taken gescheduled staan in task planner. Laat nu net één van die taken elk uur uitgevoerd worden, zoals om minuut 45 om het uur ofwel tijdens de laatste ronden van een skip barber race. Scheduling aangepast en zien of het helpt.

Ik post het hier maar even want het lijkt mij goed mogelijk dat sommigen hetzelfde zullen voor hebben.

Zie http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3554479.page
Als het alleen je racebak is zou ik het updaten uitzetten. Wat ik ook echt relaxed vind is de blackbird tool die alle onnodige dingen van windows uitzet. Link: Blackbird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op maandag 29 mei 2017 @ 11:58:
.....
Overigens was het een kabelbreuk in de main cable, voor 6 tientjes gefixt, dus wat dat betreft kan ik niet klagen.
Dus wat ik al dacht. Dat is die witte wat dikkere flat cable die van de stuuras naar de printplaat loopt en over scherpe randen van de printplaat kan schuren....
Maar mooi dat ie er bijna weer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
NickThissen schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:17:
[afbeelding]

Ongegeneerde bump, en hup hup mensen! inschrijven :)

Pagina: 1 ... 100 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies