GoT | Track Day 17S2-W9 | 08-05-17 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||
|
Weather |
Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
26° C | 55% | 0% | 3 Km/u | N | Partly Cloudy |
Time of Day: Afternoon |
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
GoT | Track Day 17S2-W9 | 08-05-17 |
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||
|
Weather |
26° C | 55% | 0% | 3 Km/u | N | Partly Cloudy |
Time of Day: Afternoon |
iRacing will do away with the in season manual rookie promotions they have done previously and now let rookies fast track to a D license once they have met their minimum participation requirements and achieved a saftey rating of 3.0.Denniz0229 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:18:
na mijn eerdere klaagzang over de rookies series ben ik nu terug met goed nieuws;
ik ben geen rookie meer![]()
ik heb alle tips te harte genomen en 3 races later was ik ineens gepromoveerd.
verder had ik nog wel een noob vraag![]()
- ik had een SR van 2.92 en kreeg na de race een bonus (+0.56) omdat je boven de 3.0 komt. echter werd ik meteen gepromoveerd naar class D. maar zoals ik het had gelezen moet je boven de 4.0 komen voor instant promotie. dus hoe kan het dan dat ik toch gepromoveerd ben?
Blijft toch leuk, short-track racing. Het is nooit saai en je krijgt niet eens tijd om op je F3 scherm te kijkenBobvK schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:22:
Deze week rijdt de National Series op South Boston, en ondanks dat het altijd een wreckfest is blijft het een van mijn favoriete combo's in iracing. Gewoon zo'n logge nascarbak op een oval die eigenlijk net te klein is voor zo'n auto. Heerlijk![]()
Een race gedaan vanmiddag. Kwalificatie verprutst waardoor ik ergens achteraan moest starten, maar uiteindelijk toch nog als 2de weten te finishen.
[video]
Geef mij maar de lange Nascars, Talladegas, phoenix, daytona etc...The_FrankO schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:36:
[...]
Blijft toch leuk, short-track racing. Het is nooit saai en je krijgt niet eens tijd om op je F3 scherm te kijken![]()
Ik wil toch weer snel eens met de late model gaan racen als ik dit zo zie, ik weet alleen niet of de setups die op het forum staan nog goed zijn.
Aaron alle begin is moeilijk en de andere weten dondersgoed dat je langzamer bent. Maakt niks uit, het enige wat wel belangrijk is maak gebruik van Teamspeak.green-tea schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:21:
Ik heb het gezien, ik ga eerst nog even oefenen. Met 4sec verschil heeft het geen nut atm
Ja daar was ik inderdaad achter =] Komt goed, als het mee zit deze week nog de laatste onderdelen binnen dan kan ik mn rig afmaken.PatrickPost1972 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:48:
[...]
Aaron alle begin is moeilijk en de andere weten dondersgoed dat je langzamer bent. Maakt niks uit, het enige wat wel belangrijk is maak gebruik van Teamspeak.
1. Andere mensen kunnen je aanwijzingen geven, zeker waar je bij aanwezig was vanavond![]()
.
2. Het is ook voor de gezelligheid.
Als je deze link https://gathering.tweaker...3/0#communityfaciliteiten volgt staat het helemaal onderaan hoe je teamspeak kan instellen, installeer het krijg je geen spijt van.
De maandagen dienen juist om te oefenengreen-tea schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:21:
Ik heb het gezien, ik ga eerst nog even oefenen. Met 4sec verschil heeft het geen nut atm
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
[ Voor 26% gewijzigd door Alexji op 08-05-2017 22:27 ]
GoT Grand Tour 17S2-W9 | 09-05-17 |
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Weather |
Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic |
Time of Day: Late Afternoon |
Verwijderd
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
De auto heb je wel nodig ja, als je de serie wilt gaan rijdenVerwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:59:
...Wat is aan te raden, de auto en meteen de gehele tracklist kopen ?
Waar haal jij zo deze data vandaan? Kan het in het forum niet vinden? never mindPatrickPost1972 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:31:
Skip seizoen 3 en 4 wel een paar gave banen bij als zeg ik het zelf.
2017 Season 3
W1 - 13-JUN - Road Atlanta (Full)
W2 - 20-JUN - Lime Rock Park
W3 - 27-JUN - Phillip Island
W4 - 04-JUL - Suzuka (GP)
W5 - 11-JUL - Summit Point (Full)
W6 - 18-JUL - Interlagos
W7 - 25-JUL - Silverstone (GP)
W8 - 01-AUG - Road America
W9 - 08-AUG - Oulton Park (Intl Hislop)
W10 - 15-AUG - VIR (North)
W11 - 22-AUG - Oran Park (GP)
W12 - 29-AUG - Bathurst
2017 Season 4:
W1 - 12-SEP - Lime Rock Park
W2 - 19-SEP - Silverstone (GP)
W3 - 26-SEP - VIR (Full)
W4 - 03-OCT - Road Atlanta (Full)
W5 - 10-OCT - Suzuka (GP)
W6 - 17-OCT - Phillip Island
W7 - 24-OCT - Oran Park (GP)
W8 - 01-NOV - Montreal
W9 - 08-NOV - Okayama (Full)
W10 - 15-NOV - Brands Hatch (GP)
W11 - 22-NOV - Oulton Park (Intl no chicanes)
W12 - 29-NOV - Spa Francorchamps (Classic)
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
kom wel even langs om wat rondjes te rijden, maar moet om 21:00 wel aan het werk voor 30-60m :\
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Cube Nuroad Race (2022)
Goed idee!gtrNL schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:20:....Ooh en ik zal me even inschrijven voor het karten.
[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 10-05-2017 13:18 ]
Jaaa... hie meer zielen hoe meer carnage op de baan... Wat dan ook weer leuk is voor de toeschouwersJoepW schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:16:
[...]
Goed idee!
We missen nog redelijk wat man.
Zou leuk zijn om ri. de 25 man uit te komen.
Ik zou het ook op prijs stellen dat iedereen die nog niet heeft ingeschreven dat zsm doet. Dan kan ik de voorlopige reserveringen doen voor de bbq, drank en koelwagen.
KLIK
Cube Nuroad Race (2022)
En ook nog een prijs in de wacht kan slepen (die deze keer wel functioneert, hoor). De (bescheiden) prijs voor de kart winnaar zal afkomstig zijn van Tweakers!DutchDevil79 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:54:
En vergeet niet dat als je wint je hier een jaar over kan opscheppen als Tweakers kart kampioen.
En natuurlijk ook een mooie kans om Heusinkveld spullen uit te proberen.
Nou Heusinkveld kennende zullen ze dat snel en netjes oplossen. Een foutje kan gemaakt worden. Veel belangrijker is hoe het opgelost wordt.knightvision schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:49:
hhmmzzz...niet zo netjes van Heusinkveld. Zowel per mail en bij de bestelling duidelijk gehad over angled brackets op de baseplate monteren, krijg ik ze binnen met straight brackets..pffff en nog erger de angled hebben ze vergeten erbij te leveren. Nu moet ik tot Vrijdag wachten grrrr... Slordig van zo,n dure aankoop.
Hoe laat?JoepW schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:07:
Ik ga vanavond me toch verder verdiepen in de mx-5 tbv zadag avond op suzuka.
Ik wil snappen wat ik anders moet doen met die auto....
aanwezigJoepW schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:14:
Tussen 8 en 1/2 9?
Shit happens, ik heb de laatste tijd ook weinig geluk. Maar dat is racen zeker.
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Kom wel ff meedoenJoepW schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:14:
Tussen 8 en 1/2 9?
Per 4 races telt alleen je beste race, en daarover wordt dan weer het gemiddelde genomen. Zie Sporting Code 4.6.1.Denniz0229 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 20:51:
wat ik alleen niet helemaal begrijp is hoe de punten werken, want zoals ik het nu zie kan je onbeperkt races rijden en kan degene met de meeste tijd dus de meeste punten halen?
De skip! De RUF is ook wel leuk, maar sinds de Porsche wat minder populair geworden. Skippies leer je ook echt heel veel van, al is het natuurlijk wel een Open Wheel. Ik heb uiteindelijk allebei gekocht, en merkte toch dat ik me in de RUF nog niet helemaal comfortabel voelde. Zeker omdat het anders rijdt dan normaal. Nou is het wel een hele leuke serie om te leren, maar als je na een paar fatsoenlijke races in de skippie de C klasse binnenkomt kan je beter voor de Porsche gaan.Denniz0229 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 20:51:
na een lekker weekendje racen had ik besloten dat het toch echt tijd was mijn stuur een update te geven.
dus opzoek naar een nieuwe, was er toevallig een 2e kans product bij coolblue, een t300 alcantra edititon.
uiteraard meteen besteld en gisteravond als een kind zo blij en meteen aan de slag. het was al laat, dus ik dacht het ligt aan mij. maar ik moet gewoon serieus weer helemaal opnieuw leren rijden merk ik, het gaat vandaag geen moer beter![]()
gelukkig heb ik de laatste dagen ook mazel op de ovals, dus ga ik daar ook de rookies eindelijk uit![]()
wat ik alleen niet helemaal begrijp is hoe de punten werken, want zoals ik het nu zie kan je onbeperkt races rijden en kan degene met de meeste tijd dus de meeste punten halen?
verder heb ik ook geen flauw idee wat ik moet gaan kopen/welke serie ik wil gaan rijden.
het maakt het vooral lastig dat je niet kan testen met wat je niet hebt gekocht![]()
ik wil graag volgend seizoen meedoen aan een D klasse, alleen welke; ruf gt3-skip-global challenge-touring cup.
als ik naar dit seizoen kijk lijkt de ruf gt3 mij het interessants, gebaseerd op de circuits die er inzitten.
iemand nog goede adviezen?
moet wel zeggen dat het een erg verslavend spel is
Ja bij mij is dan al snel het glas half leeg hihihiJoepW schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:29:
[...]
Nou Heusinkveld kennende zullen ze dat snel en netjes oplossen. Een foutje kan gemaakt worden. Veel belangrijker is hoe het opgelost wordt.
Verwijderd
Heb ook een hele fijne ervaring met de heren. Ze willen niet enkel goede spullen verkopen, ze willen ook dat je er plezier aan hebt. Dus zeker als er iets mis gegaan is in de bestelling, lossen ze dit ongetwijfeld op.knightvision schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 22:30:
[...]
Ja bij mij is dan al snel het glas half leeg hihihiToch baal ik er van.
Wat een zware rempedaal zeg hahaha ik kan hem amper indrukken. Ze zien er wel dik uit.
Ik heb nog geen wow gevoel want het blijft een pedaal indrukken. (dit komt wellicht dat ik hem amper heb kunnen testen door het missen van de angled brackets in mijn angled pedalplate rigg)
[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 11-05-2017 07:43 ]
Cube Nuroad Race (2022)
@tim.w heeft volgens mij de oplossing: de McLaren uit 2015 voor hun update.derx666 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 07:39:
geen idee. Gezien de achtervleugel is het geen 2017 want die is te hoog. Het is ook niet die oude BMW f1 want de neus klopt niet. En de mclaren heeft ook een andere neus. Vreemd
[ Voor 63% gewijzigd door Niellie41 op 11-05-2017 08:03 ]
Verwijderd
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Dat setup tweaken voor de Skip is meestal niet echt nodig aangezien de meeste mensen met nagenoeg dezelfde setup rijden:Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:37:
Ziezo inmiddels de Skip aangeschaft om in ieder geval uren te gaan maken in de auto. Veel oefenen en het viel me op dat je de set-up enigszins kan tweaken.
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Verwijderd
Ik rij zelf nu met ARB van 2. Vind de auto daardoor zoveel stabieler aanvoelen. Nagenoeg geen over/onderstuur. Wellicht iets langzamer in zijn algemeen, maar ben daardoor wel veel constanter.derx666 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:53:
[...]
Dat setup tweaken voor de Skip is meestal niet echt nodig aangezien de meeste mensen met nagenoeg dezelfde setup rijden:
Banden: 124kpa rondom
SPO: 5
ARB: 7
Rembalans 52-55
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
ARB 2 is wel erg laag. Ik kom nooit onder de 6. Meestal 7 en als er veel grip is 8Michaelg schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:55:
[...]
Ik rij zelf nu met ARB van 2. Vind de auto daardoor zoveel stabieler aanvoelen. Nagenoeg geen over/onderstuur. Wellicht iets langzamer in zijn algemeen, maar ben daardoor wel veel constanter.
Met ARB 2 zou je veel meer onderstuur moeten hebben omdat je het gewicht verder naar achteren verplaatst bij acceleratie. Aangezien de Skip al een onderstuurd kr*ng is rijdt bijna iedereen met 7 of 8 ARB om nog een beetje stuur te krijgen.Michaelg schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:55:
[...]
Ik rij zelf nu met ARB van 2. Vind de auto daardoor zoveel stabieler aanvoelen. Nagenoeg geen over/onderstuur. Wellicht iets langzamer in zijn algemeen, maar ben daardoor wel veel constanter.
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 22% gewijzigd door Michaelg op 11-05-2017 13:47 ]
Toch even een correctie/aanvulling.derx666 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:42:
[...]
Met ARB 2 zou je veel meer onderstuur moeten hebben omdat je het gewicht verder naar achteren verplaatst bij acceleratie. Aangezien de Skip al een onderstuurd kr*ng is rijdt bijna iedereen met 7 of 8 ARB om nog een beetje stuur te krijgen.
Als de auto stabieler wordt bij jou van ARB 2 dan ligt dat waarschijnlijk meer aan jouw rijstijl. Ik vermoed dat je te bruusk stuurt en of remt/gas geeft. Hierdoor krijg je onbalans, en wordt de auto dus onstabiel.
Ik raad je net als Nick aan om de rembalans naar voren te zetten en wel met ARB 7 te rijden.Michaelg schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:10:
Als ik de ARB op 6 zet heb ik voornamelijk bij het aanremmen en insturen dat de auto voor de apex gaat oversturen waardoor ik de bocht nooit hetzelfde krijg. Nadat ik hem op 2 heb gezet is dit totaal geen probleem meer en heb ik ook geen last van onderstuur/overstuur meer. Is het per definitie langzamer om met ARB op 2 te rijden?
Cube Nuroad Race (2022)
Dat is maar zeer beperkt en bijna verwaarloosbaar hoor.derx666 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:48:
Je hebt natuurlijk gelijk Joep, al zul je natuurlijk tijdens het loslaten van de rem tijdens het sturen ook meer verplaatsing van gewicht van voor naar achteren hebben als je ARB laag staat
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind de neus wat log aanvoelen. Er was een beste rake en caster aanpassing nodig om de wagen 'pointy' te krijgen in de langzamere bochten. Nadeel daarvan is dat je op RA dan weer heel T1 soms op de TC door gleed.JoepW schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 20:39:
Ik vond de GT3's met name de merc ontzettend opgeknapt door de laatste update van het bandenmodel.
@Verwijderd er worden geregeld veranderingen doorgevoerd. Al 6 jaar lang
Ow je hebt zeker gelijk. Perfect zijn de physics en ook de banden zeker niet. Ik wordt af en toe helemaal wanhopig als de banden oververhitten en daarna het lijkt alsof je op ijs beland bent.Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 01:44:
[...]
Ik vind de neus wat log aanvoelen. Er was een beste rake en caster aanpassing nodig om de wagen 'pointy' te krijgen in de langzamere bochten. Nadeel daarvan is dat je op RA dan weer heel T1 soms op de TC door gleed.
De physics van iRacing zijn verre van perfect, als de banden dat wel zijn, dan merken we dat nauwlijks. 🙂
Ik weet nog wel hoe de McLaren (gt3) een jaar of anderhalf terug rond de 140 mph ineens alle downforce achter kwijt raakte. Daarnaast enorme onderstuur in langzame bochten en dodelijk op elke curb. Hij ging wel hard, zelf harder zonder draft dan andere wagens met volle draft 🙈.
Dit is toch niet meer het geval voor de sports car wagens? Zeker niet bij de GT3 auto's.JoepW schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 07:23:
[...]
Ik wordt af en toe helemaal wanhopig als de banden oververhitten en daarna het lijkt alsof je op ijs beland bent.
Idd is het bij de GT3s flink afgezwakt.Niellie41 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 07:47:
[...]
Dit is toch niet meer het geval voor de sports car wagens? Zeker niet bij de GT3 auto's.
[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 12-05-2017 08:21 ]
Ik heb het afgelopen half jaar in de Corvette gereden.JoepW schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 07:58:
[...]
Idd is het bij de GT3s flink afgezwakt.
Pak bv de Corvette doe een flinke slide of burnout en weg is de grip. Super on-realistisch.
[ Voor 26% gewijzigd door Niellie41 op 12-05-2017 08:44 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 19% gewijzigd door ThiJor op 12-05-2017 14:23 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Loading error 40 staff post by Randy C:
"40 means it couldn't load some piece of graphics needed by the sim's user interface. It might help to remove the file named version_system.txt in the sim's installation directory (by default, this is C:/Program Files (x86)/iRacing). Then, refresh your browser and the web site will tell you that you have required updates. Allow it to download and install the update. If that doesn't fix the issue, contact support@iracing.com."
Verwijderd
Heb je de weer settings van de practise sessies vergeleken met de race setting? Weersinvloeden zijn soms erg groot. En tijden fluctueren daardoor enorm.Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:16:
Moet zeggen dat er toch wel een beetje frustratie inkruipt op het moment. In de pratice sessions op Interlagos met de Skip Barber kan ik vrij constant rondes draaien van 1.50.9 maar in een officiele race.....pfff
Zeker goed gelukt, en je hebt niet de makkelijkste template gekozen om mee te beginnen.Proxzor schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 00:34:
Vandaag maar voor het eerst een iRacing skin gemaakt, best goed gelukt denk ik
[afbeelding]
Als je ispeed of vrs hebt wil ik ook wel eens kijken hoor..Michaelg schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:03:
Heb even rondje of twintig getest maar 1.ik ben echt stukken langzamer en 2. De auto doet gewoon niet precies wat ik wil dat ie doet. Met arb laag en bb op 53 vind ik hem heerlijk rijden. Aanremmen en insturen gaat zonder over en onderstuur, en ook het accelereren gaat vloeiend. Misschien is het ook kwestie van veel meer oefenen hoor. Binnenkort wat sessies bij phydomir plannen. Wellicht ziet hij wat ik beter kan doen.
Waarschijnlijk was deze "doldwaze idioot" gefrustreerd. We zijn allemaal wel eens gefrustreerd en doen dan stomme dingen en uit frustratie alt+f4 drukken. Wat hier ook kan meespelen is dat zijn auto beschadigd was en daardoor de controle verloor. Ik trek het bewust doen hier dus in twijfel.Kloever schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 16:33:
Ik vind het een prachtig spel. Maar nu weer door een of andere doldwaze idioot van de baan gereden. Hij rijd tegen de muur, komt terug maar mist snelheid. Daardoor blokt hij mij niet, nee hij ramt me gewoon van de baan. Meteen na de crash stopt hij het spel. Nu dus een complaint invullen, want dit slaat nergens op!
[ Voor 4% gewijzigd door The_FrankO op 13-05-2017 17:10 ]
Jup...En het probleem is dus...ik probeer echt heel hard om uit de Rookies te komen. Zo heel veel tijd heb ik niet, dus ik moet het met 1 tot 4 races per week doen. Als dat zo'n knakker voorbij komt dan is de lol er bij snel afThe_FrankO schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:07:
[...]
Waarschijnlijk was deze "doldwaze idioot" gefrustreerd. We zijn allemaal wel eens gefrustreerd en doen dan stomme dingen en uit frustratie alt+f4 drukken. Wat hier ook kan meespelen is dat zijn auto beschadigd was en daardoor de controle verloor. Ik trek het bewust doen hier dus in twijfel.
Uit je tekst kan ik natuurlijk niet exact de situatie zien maar je doet er altijd verstandig aan om rustig aan te doen als er een incident plaats vindt. En ja waarschijnlijk word je dan door een paar doldwaze om de oren gereden die niet rustig aan doen bij een incident. Vaak zie je die later toch wel weer terug, als ze al niet gecrashed zijn.
Mede daardoor prefereer ik races van meer dan 45minuten, mensen rijden dan toch met een andere mentaliteit en even rustig aan doen betekend niet meteen een slecht resultaat. Over het algemeen dan tenminste
Frustrerend is het wel!
Edit: ow wacht het was in de Streetstock op Charlotte? Ja daar zijn echt 90% van de rijders niet goed bij hun hoofd
Wat mij pas nog door de rookies heen heeft geholpen is niet kwalificeren en gewoon een gat van 2 a 3 seconden laten op je voorganger. Als er iemand achter je zit die sneller is, laat hem er gewoon makkelijk voorbij op het rechte stuk. Door alle crashes word je alsnog 3-6e.Kloever schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:19:
[...]
Jup...En het probleem is dus...ik probeer echt heel hard om uit de Rookies te komen. Zo heel veel tijd heb ik niet, dus ik moet het met 1 tot 4 races per week doen. Als dat zo'n knakker voorbij komt dan is de lol er bij snel af
Ik ga liever het gevecht aan, maar dan wel normaal. Omdat ik weet dat ze hier niet altijd even "netjes" rijden kies ik mijn inhaal momenten goed uit. Zoals net. Uitkomende in de bocht, goede exit en rechtstuk. En bam...ik vlieg een keer of wat over de kop....maar ik moet misschien idd maar even als een omaatje gaan rijden. Kan ik in de D in ieder geval mooi racenDenniz0229 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:43:
[...]
Wat mij pas nog door de rookies heen heeft geholpen is niet kwalificeren en gewoon een gat van 2 a 3 seconden laten op je voorganger. Als er iemand achter je zit die sneller is, laat hem er gewoon makkelijk voorbij op het rechte stuk. Door alle crashes word je alsnog 3-6e.
Uiteraard zijn sommige crashes compleet onvermijdelijk![]()
Het is wel super saai.
Maar ik heb eergisteren eindelijk een oval race gereden zonder een crash. Dat was wel echt een mooi moment en maakte de saaie rookie races het wel waard
ja zo begon ik ook, tot ik dat na 10 races wel zat was en hier ook mijn gal kwam spuwen en wat advies kwam vragen.Kloever schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:47:
[...]
Ik ga liever het gevecht aan, maar dan wel normaal. Omdat ik weet dat ze hier niet altijd even "netjes" rijden kies ik mijn inhaal momenten goed uit. Zoals net. Uitkomende in de bocht, goede exit en rechtstuk. En bam...ik vlieg een keer of wat over de kop....maar ik moet misschien idd maar even als een omaatje gaan rijden. Kan ik in de D in ieder geval mooi racen
Bedankt! Gelukkig ben ik al wat bekend met textures die je moet bewerken, dus gelukkig kan ik me wel enigszins vinden in wat alles is. Maar het is toch nog altijd een beetje puzzelen, zeker omdat ik gewoon de Torro Rosso er specifiek in wilde hebben. Eigenlijk was het plan om niet echt specifiek een 'Red Bull' te maken met de standaard kleuren, maar uiteindelijk toch een beetje naar toe gegaan. Nu is het een combo van mercedes strepen op de zijkant, met toro rosso kleuren geworden. Ik denk dat ik vanavond wel een poging ga wagen aan een porsche.gtrNL schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 16:37:
[...]
Zeker goed gelukt, en je hebt niet de makkelijkste template gekozen om mee te beginnen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq