Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Dirt Late Model - Limited
Dirt Late Model - Pro
Dirt Late Model - Super
Dirt Legends Ford '34 Coupe
Dirt Sprint Car - 305
Dirt Sprint Car - 360
Dirt Sprint Car - 410
Alvast bedankt
Ik vind het helemaal niks. Verspilde energie van development in mijn ogen.
Ik zal het allemaal vrijdag of zo ff opsnorren Nick.
Misschien moet je me er nog wel aan herinneren.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Heb het al
[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 29-03-2017 22:14 ]
Ik vind niet dat iracing zich moet verdiepen in RALLY. ook i.v.m. ontwikkeling te traag is in deze sim.Alexji schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 22:00:
Met Dirt kijk ik wel echt uit naar de rallycross! De Ford Fiesta is nog steeds in ontwikkeling.
Dirt is natuurlijk iets waar al die amerikanen om geven en ze zijn toch echt uit oorsprong van de nascars en indycars dus ik snap de stap volledig. Als ik wist dat iracing van oude medewerkers van Papyrus was dan had ik al jaren geleden gestart met IRACING. In de oude dos tijd heb ik genoten van hun indycar 500 etc.
Maargoed RALLY tsja ben er dol op! maar laten ze eerst nog de graphics nog finetunen, audio, car damage physics, REGEN i repeat Regen/ nacht dag cyclus. etc dat heeft mijn voorkeur!
Grafisch valt het mij wat tegen. Je kan burnouts maken op het zand of erg dwars gaan maar je laat totaal geen sporen na.
is mss leuk om eens samen wat gekke toeren uit te halen
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Ze gaan rallycross doen, niet rally op "point to point" circuits.knightvision schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:05:
[...]
Ik vind niet dat iracing zich moet verdiepen in RALLY. ook i.v.m. ontwikkeling te traag is in deze sim.
Dirt is natuurlijk iets waar al die amerikanen om geven en ze zijn toch echt uit oorsprong van de nascars en indycars dus ik snap de stap volledig. Als ik wist dat iracing van oude medewerkers van Papyrus was dan had ik al jaren geleden gestart met IRACING. In de oude dos tijd heb ik genoten van hun indycar 500 etc.
Maargoed RALLY tsja ben er dol op! maar laten ze eerst nog de graphics nog finetunen, audio, car damage physics, REGEN i repeat Regen/ nacht dag cyclus. etc dat heeft mijn voorkeur!
Verder denk ik dat met dirt ook een grote stap naar regen races gezet is. Er zal vast flink overeenkomst zitten in problemen die ze op hebben moeten lossen. De dirt auto's zijn bijvoorbeeld veel makkelijker te glijden zonder meteen te spinnen of banden weg te roken. Logisch op dirt natuurlijk maar iets vergelijkbaars zal ook in regen moeten gebeuren.
Ik vraag me alleen af of regen echt zo'n succes is. Ik denk dat het minder leuk is dan het lijkt. Een raceje hier en daar voor een monday madness, prima, maar voor een normaal seizoen? Het is veel lastiger ten eerste, en jaren ervaring leert dat "lastig = weinig opkomst". Een seizoen waar een week een regenrace in zit (de hele week) zal door een groot percentage vermeden worden.
Andere "oplossing" is om sommige races random in de regen te laten doen. Dat is denk ik de beste oplossing, maar dan moet er wel echt iets van een voorspelling komen om te bepalen of je voor regen moet oefenen ofzo.
Ik ben het echter niet eens dat ze er geen development tijd aan hadden moeten besteden. Het is duidelijk dat er enorm veel ontwikkeling in gegaan is wat ook voor andere dingen relevant was. Ik weet vrij zeker dat het hele dynamic track gebeuren begonnen is met dirt bijvoorbeeld. Daarnaast zijn er nu toch weer 3 tracks en tig auto's bij, als de dirt fanbase die allemaal koopt is dat toch weer een mooie bron van inkomsten. Plus nieuwe leden die speciaal voor dirt komen. Het is wat lastig inschatten maar als ik zo hier en daar lees dan lijkt er toch wel een erg grote fanbase te zijn. Hopelijk blijft het ook lang populair.
(Edit: als voorbeeld: de eerste races hebben bijna 40 splits!!!)
Ik vond vooral de dynamische track indrukwekkend, zelfs over de 10 minuutjes die ik gereden heb was het enorm duidelijk merkbaar en zichtbaar. Op het begin kon je achter mensen rijden zonder problemen, na de 10 min was de binnenlijn droog en zag je niks meer door een dikke zwarte stof wolk en meteen modder op je helm. De buitenlijn werd ook duidelijk sneller. Dat is toch wel gaaf om te zien!
Het gaat heel erg snel vervelen, maar misschien komt dat omdat ik geen oval rijder ben. De streetstock rijdt erg makkelijk. Je hoeft vrij weinig te doen en om te spinnen moet je wel hele gekke dingen doen. Voor het gevoel heb je al na 10 laps het meeste eruit gehaald.NickThissen schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:16:
Kon het toch niet laten om een paar rondjes dirt te proberen in de street stock. Het is toch wel leuk eigenlijk hoorMaar net als de rest van oval kan ik me niet voorstellen dat ik het voor langere tijd zou doen. Een fun race hier en daar prima maar dan heb ik het wel weer gezien.
Rallycross wordt wel leuk met verschillende typen ondergrond op een lap. De dirt ovals zijn vooral klei volgens mij, vrij hard. Misschien zien we daarom ook geen sporen. Ik ben benieuwd hoe ze losse ondergrond gaan simuleren en dan combineren met asfalt voor een rallycross circuit.
Mwoa.. volgens mij leren ze vrij veel bij. Zoals nieuwe tire-models bijvoorbeeld.JoepW schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 21:57:
Korte review van Dirt:
Ik vind het helemaal niks. Verspilde energie van development in mijn ogen.
Ik zal het allemaal vrijdag of zo ff opsnorren Nick.
Misschien moet je me er nog wel aan herinneren.
Opent misschien ook wel de weg naar wat meer variatie in weertypes zoals regen e.d.
[edit]
dat zei Nick dus ook al
[ Voor 3% gewijzigd door frankivo op 30-03-2017 08:59 . Reden: spuit11 :) ]
Vond het gedurende test-drive toch veel leuker om met een Lotus 49 over Monza combined te razen.
Dat is misschien wel zo, maar er is ook veel tijd gestopt in zaken die geheel niet relevant zijn voor road-lovers. Ze hadden deze zaken ook kunnen ontwikkelen zonder het doel 'dirt'.NickThissen schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:16:
.....Ik ben het echter niet eens dat ze er geen development tijd aan hadden moeten besteden. Het is duidelijk dat er enorm veel ontwikkeling in gegaan is wat ook voor andere dingen relevant was. ......
Maar goed het is nu eenmaal zo en nu maar hopen dat ze de geleerde zaken vertalen naar functionaliteit die ik leuk en belangrijk vind.
Kijken wat het is.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ging eigenlijk best goed, auto is goed te controleren, wel lastig om nu de snelste lijn te vinden en vooral ook wat nu de beste manier is om de auto door de bocht te gooien.
Video van de race:
Wel makkelijk iRating verdienen voor Oval nu
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Iemand vraagt of de eigenschappen van dirt op de verschillende banen nog anders is.
Antwoord:
Oftewel, Volusia is natter dan de andere banen door de locatie (Florida = veel moeras en veel luchvochtigheid).We've made some adjustments to baseline (0% usage) water contents across the various tracks based on dirt types, location relative to the water table, typical track characteristics, etc. No other adjustments to the dirt itself as of yet, although our dirt model would allow for such a thing as it is now.
Daarnaast:
http://members.iracing.co.../75/3533231.page#10416972Humidity, skycover, time of day, anbient temp, etc all influence evaporation rate and thus how fast the track will transition from tack to dry.
Wellicht trekken ze nu nieuwe leden aan en kan de black friday promo weer naar beneden (wishful thinking)Phydomir schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:00:
Wordt er zelf ook niet warm van maar om het verspilde moeite te noemen gaat ook weer wat ver. Er zijn genoeg leden en niet leden die dit heel erg gaaf vinden en ik zie ook wel de voordelen aan de road kant. Sommige dingen trekken je nou eenmaal en andere niet. Van mij hadden de L49 en die oude Audi en Nissan ook niet gehoeven maar er zijn er genoeg die daar wel plezier aan beleven.
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
We zijn maar met 4 man en ik start 2de. Bocht 1 op koude banden mis ik,ff de zandbak in, ik laat de anderen mooi voorbij rijden en sluit weer aan. P3 heb ik snel weer terug maar de 2 koplopers lopen heel langzaam uit. Opeens is er blijkbaar een incident en de ene zou de andere van de baan hebben gereden. Tijdje later wacht die ene de andere op ondertussen gaan we de laatste ronde in. In bocht 2 ramt die ene de andere heel zwaar van de baan, ik kan de mayhem ontwijken en win.
Niet echt een overwinning, eigenlijk jammer om te zien dat zo'n dingen gebeuren...
Slechts -0.06 van mijn SR af.
Best apart racen tussen zoveel mensen en ook nog je cool bewaren.
Maar die Safety Racing doet je wel veel meer doen nadenken over je acties, vergeleken met Ps4 games.
Ps. 2x aanrijding maar die waren niet mijn fout, dus dat is nice
Ach waar 2 honden vechten om een bot, loopt de ander er mee wegdiknmuis schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:01:
looool net mn eerste race gewonnen, ruf gt3 op Brands Hatch
We zijn maar met 4 man en ik start 2de. Bocht 1 op koude banden mis ik,ff de zandbak in, ik laat de anderen mooi voorbij rijden en sluit weer aan. P3 heb ik snel weer terug maar de 2 koplopers lopen heel langzaam uit. Opeens is er blijkbaar een incident en de ene zou de andere van de baan hebben gereden. Tijdje later wacht die ene de andere op ondertussen gaan we de laatste ronde in. In bocht 2 ramt die ene de andere heel zwaar van de baan, ik kan de mayhem ontwijken en win.
Niet echt een overwinning, eigenlijk jammer om te zien dat zo'n dingen gebeuren...
Source: http://members.iracing.co...ist/3536636.page#10430228quote: Tony GardnerWell it took over a year of hard work and development, a lot of late nights and millions of dollars but Got Ya!!! April Fools!! We will be shutting down dirt later today! Good one, huh?
EDIT: FFB stond ook helemaal niet hoog, op 5 ofzo ingame (lineair). Heb al veel langere en zwaardere sessies achter de rug met dit stuur, nog nooit een krimp gegeven.
[ Voor 11% gewijzigd door Arfman op 30-03-2017 21:59 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
"BSOD 0x124 hal.dll crash Windows 10" ik heb mijn intel 4770K van 3.50 naar 4.30 ghz overclocked.
Grrrrrrr echt al 3x in een official race dit gezeik gehad. Ik moet echt weten wat er aan de hand is. Met andere spellen heb ik het niet.JoepW schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 23:30:
Ik draai ook overclocked. Nooit last.
CPU/GPU temperatuur in de gaten houden tijdens iRacing, desnoods even terug naar stock speeds en kijken of het dan optreedt.knightvision schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 23:40:
[...]
Grrrrrrr echt al 3x in een official race dit gezeik gehad. Ik moet echt weten wat er aan de hand is. Met andere spellen heb ik het niet.
Het ligt echt ergens bij jou want er zijn legio mensen die hun CPU overclocken in iRacing.
Draai eens een nachtje memtest. Kan nooit geen kwaadknightvision schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 23:40:
[...]
Grrrrrrr echt al 3x in een official race dit gezeik gehad. Ik moet echt weten wat er aan de hand is. Met andere spellen heb ik het niet.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hier heb ik ook last van gehad met dezelfde CPU, wel een andere BSOD code. Ik ben toen van 4,5GHz naar 4,4GHz gegaan en geen last meer. Wel raar, want met de diverse stresstest programma's had ik geen problemen. Was overigens geen kwestie van te hoge temperatuur bij mij.knightvision schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 23:23:
Kan het kloppen dat iracing niet goed omgaat met overclocked CPUS ? Ik heb best vaak nu last van BSOD
"BSOD 0x124 hal.dll crash Windows 10" ik heb mijn intel 4770K van 3.50 naar 4.30 ghz overclocked.
[ Voor 5% gewijzigd door Gait op 31-03-2017 08:54 ]
1x aanrijding door een terugstuiterende mazda en 2x een stuurfout
Ben helemaal tevreden
Verwijderd
Vanavond dirt kunnen proberen, pijnlijke ervaring bij het wegrijden. FFB is tig x zwaarder dan asfalt. Bij mij was er niet mee te rijden, kreeg het stuur nauwlijks rond. Mogelijk dat dit bij jouw ook 't geval was, maar minder merkbaar. Ik ben van ffb 6.0 naar 1.0 gegaan en daarmee was het te doen.Arfman schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 21:59:
EDIT: FFB stond ook helemaal niet hoog, op 5 ofzo ingame (lineair). Heb al veel langere en zwaardere sessies achter de rug met dit stuur, nog nooit een krimp gegeven.
De diverse wagens uitgeprobeerd waarbij de steetstock en late model saai waren de lichte sprint car was ook niet heel spannend, de 360; dikke fun en de 410 beast mode (die rij je op de achterwielen). In de 360 een server op gegaan en heerlijk wat kunnen lappen op diverse banen, vers en plat gereden. Wat een verschil zit daarin kwa glijden e.d. De baseline was leuk te rijden en goed de bocht door te glijden. Vond het (als oval liefhebber) eigenlijk wel geslaagd! Ga m'n duitse vrienden eens in de gaten houden of ze vd somer ergens wat gaan organiseren.
Wat mij betreft geslaagd!
Bedankt heren voor al de tips! ik ben nu even proberen of het aan EASYTUNE ligt van gigabyte....of anders gputweak van asus.....vroeg of laat kom ik erachter !Gait schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:53:
[...]
Hier heb ik ook last van gehad met dezelfde CPU, wel een andere BSOD code. Ik ben toen van 4,5GHz naar 4,4GHz gegaan en geen last meer. Wel raar, want met de diverse stresstest programma's had ik geen problemen. Was overigens geen kwestie van te hoge temperatuur bij mij.
[ Voor 7% gewijzigd door knightvision op 01-04-2017 02:44 ]
Gefeliciteerd met je nieuwe content, en uiteraard met je nieuwe baanknightvision schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 02:01:
[...]
Bedankt heren voor al de tips! ik ben nu even proberen of het aan EASYTUNE ligt van gigabyte....of anders gputweak van asus.....vroeg of laat kom ik erachter !vet vaag soms kan ik uren doorknallen en soms bam uit het niet bsod tijdens iracing. met andere spellen geen problemen! al met al net voor 85 dollar aan nieuw content gekocht voor iracing na het krijgen van een nieuwe baan !
![]()

https://docs.google.com/f...tw/viewform?usp=send_form
Verhoog anders het voltage een heel klein beetje. Zou kunnen dat hij op piekmomenten net te weinig krijgt. Beter is het om gewoon 100mhz lager te gaan zitten. Dat ga je echt niet merken.knightvision schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 02:01:
[...]
Bedankt heren voor al de tips! ik ben nu even proberen of het aan EASYTUNE ligt van gigabyte....of anders gputweak van asus.....vroeg of laat kom ik erachter !vet vaag soms kan ik uren doorknallen en soms bam uit het niet bsod tijdens iracing. met andere spellen geen problemen! al met al net voor 85 dollar aan nieuw content gekocht voor iracing na het krijgen van een nieuwe baan !
![]()
Sinds deze week ben ik overigens in het bezit van de HTC Vive. Het is ongeveer 30 jaar geleden dat ik zo'n waanzinnig gevoel heb gehad op game gebied (PC Speaker > Soundblaster). Werelds!
ik zou het ook graag willen, een Vr.. maarja
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Even verder gegaan met het stuur, lijkt aan de rim te liggen (CSL P1 XBox One). Met mijn ClubSport Formula werkt het stuur priima goddank, net een Dirt race gedaan en als 4e geëindigd
En nu met de correcte link: https://docs.google.com/f...Gv6Ag7n_msLrdGtw/viewformPatrickPost1972 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 08:58:
Waarschijnlijk is dit onder de hoeveelheid reacties een beetje onder gesneeuwd geraakt, maar er stond ook een reactie over een kartmeeting over niet al te lange tijd bekijk vul in en laat weten of je komt of niet uiteraard. Dank jullie wel.
https://docs.google.com/f...tw/viewform?usp=send_form
day-one buy
ik moet passen voor de karting, is me net iets te ver

http://www.iracing.com/in...ing-redline-energy-drink/
[ Voor 40% gewijzigd door NickThissen op 01-04-2017 16:05 ]
ondertussen ook mijn eerste dirt race gedaan, P3 gestart en gewonnen

4e geworden in een Dirt race vanmiddag, stiekem toch wel leuk dat rondjes glijden
Verwijderd
Cooler Master K380
ASUS PRIME B250-PLUS
Intel Core i3 7100 AMD FX-6350 - 3.9GHz
Cooler Master Hyper 212 EVO
Kingston DDR4 HyperX Fury 8GB (2666MHz)
ASUS GTX 1050 EX O2G
Western Digital Black 1TB
Cooler Master GM G450M (voeding)
alvast bedankt
IRacing gaat op een heel laag pitje.
Kort geleden is bij mijn vrouw borstkanker geconstateerd.
Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en kan ik over een tijd de draad weer oppakken.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Oei dat is minder, veel sterkte...FransJansen schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 18:49:
Dit jaar geen kartwedstrijd voor mij.
Kort geleden is bij mijn vrouw borstkanker geconstateerd.![]()
Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en kan ik over een tijd de draad weer oppakken.
Sterkte Frans. Zorg maar goed voor je vrouw, dat is een heel stuk belangrijker dan dit spelletje...FransJansen schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 18:49:
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Dat is geen goed nieuws!FransJansen schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 18:49:
Sterkte Frans en geef dat aub door aan Bianca!
Ik duim voor een spoedig herstel!
The most importing thing in illness... is never to lose heart.....sterkte!FransJansen schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 18:49:
Ik schrijf je ff een PM...
Geweldige wedstrijd vanmiddag gereden. Lekker gestreden voor P4 met een klein beetje uitzicht op het einde voor P3.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7S-mXiqM_tE]
[ Voor 37% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 02-04-2017 17:13 ]

Die vinkjes betekenen banden wisselen. Je banden worden niet aan gort gereden door anderen, dat kun je alleen zelf doen door te veel te glijden/blokkeren, en echt niet direct bij de start.
[ Voor 80% gewijzigd door NickThissen op 02-04-2017 20:09 ]
Een snelle lap op Barber staat op Youtube:
YouTube: Skip Barber - 2017S2 - Barber - 1.35.086
Dat snap ik betreft banden wissel, maar hoe kan het dat er geen bandenwissel is geweest met die vinken aan?NickThissen schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:05:
Banden repareren?!?!
Die vinkjes betekenen banden wisselen. Je banden worden niet aan gort gereden door anderen, dat kun je alleen zelf doen door te veel te glijden/blokkeren, en echt niet direct bij de start.
Ik zie de auto omhoog gaan maar als ik later weer de pits uit wil rijden blijft mijn band scheef staan en niet mee te rijden. P.s het is toch echt al 2x voorgekomen vandaag nadat iemand hard tegen me aan is gebotst.
Dank voor de lap, maar ik hoop op die ene procent kans!Scr33x0r schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:13:
@JoepW ik ben er voor 99% morgen niet bij waarschijnlijk.. Dat je het maar weet.
Een snelle lap op Barber staat op Youtube:
YouTube: Skip Barber - 2017S2 - Barber - 1.35.086
Wat heeft een bandenwissel te maken met schade aan je wielophanging?knightvision schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:23:
[...]
Dat snap ik betreft banden wissel, maar hoe kan het dat er geen bandenwissel is geweest met die vinken aan?
Ik zie de auto omhoog gaan maar als ik later weer de pits uit wil rijden blijft mijn band scheef staan en niet mee te rijden. P.s het is toch echt al 2x voorgekomen vandaag nadat iemand hard tegen me aan is gebotst.

Je hebt dus geen banden schade maar schade aan de wiel ophanging. Dat is meestal niet te fixen. Bij GT autos willen ze het nog wel eens wat rechter zetten maar in formule auto's is dat meestal einde verhaal.knightvision schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:23:
[...]
Dat snap ik betreft banden wissel, maar hoe kan het dat er geen bandenwissel is geweest met die vinken aan?
Net weer een dirt race gedaan met de SS. Lag eerste na een paar laps maar ik raak hem op voor mij onverklaarbare reden kwijt midden in een bocht. Ik snap nog niet goed hoe ik kan vinden waar de grip is en waar niet, toch maar eens een goede tutorial zien te vinden. Als 4e geëindigd nog en nog wel lol gehad om nummer 3 te pakken, als de race 1 of 2 laps langer had geduurd was dat misschien wel gelukt.
Dit wist ik niet, maargoed dan weet ik dat....resultaat blijft hetzelfde veel ratings verloren grrrrPhydomir schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:34:
[...]
Je hebt dus geen banden schade maar schade aan de wiel ophanging. Dat is meestal niet te fixen. Bij GT autos willen ze het nog wel eens wat rechter zetten maar in formule auto's is dat meestal einde verhaal.
Net na de release dacht ik met de content die ik al had (Trucks) rustig eens kennis te maken met dirt. Maar al snel kwam ik er achter dat rustig op dirt betekent dat je met onderstuur de muur in gaat.
Even met rust gelaten maar gisteren toch met de Street Stock een nieuwe poging gedaan. Rijstijl aangepast aan dirt en dat ging steeds beter. Het is wel duidelijk dat het een rookie klasse is, want het is zowel in een race als practice vooral spinnende auto's ontwijken.
Daarom heb ik ook maar de dirt Late Model aangeschaft. Daar heb ik echt een hele leuke race mee gehad. Zo mooi dat er verschillende lijnen zijn. Ik voelde mij comfortabeler met een hoge lijn waar ik meer snelheid mee kon nemen en heb zo rondenlang naast iemand gezeten die de korte maar langzamere lage lijn nam.
Het rijden is zo gaaf dat het resultaat mij eigenlijk niet eens zoveel kan schelen.
Ik heb een i7 4790k en msi gtx 1080, heel lage settings en max settings lijken geen verschil te maken in de fps stabiliteit. DPP staat op 125, al even op 150 gezet en is toch nog een heel stuk mooier maar zal toch ietsje te hoog zijn denk ik.
Heb bijna niet met een gewoon scherm gereden dus nog een vraagje. Zijn er soms fps drops door de server of draaien die meestal stabiel?
Weer 2 leuke races gehad vandaag, dirt SS 6de gestart en 2de over de meet, ruf gt3 start 4 finish 4, die laatste was zeer intens

EDIT: Ik vind die dirt ook eigenlijk best tof. Die verschillende lijnen kunnen inderdaad voor leuke gevechten zorgen
[ Voor 9% gewijzigd door diknmuis op 02-04-2017 22:15 ]
Ik weet ook niet of ik morgenavond red. Heb een meeting in Rotterdam tot ong. 17:00, dan nog ff 185km rijden en nog wat eten... Wordt krap.JoepW schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:25:
[...]
Dank voor de lap, maar ik hoop op die ene procent kans!
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Baksteen erop en gaan.....derx666 schreef op zondag 2 april 2017 @ 23:05:
[...]
Ik weet ook niet of ik morgenavond red. Heb een meeting in Rotterdam tot ong. 17:00, dan nog ff 185km rijden en nog wat eten... Wordt krap.
Ik heb een i5 6600K @ 4.4GHz en een GTX1070 en rijd met alles maximaal behalve Shadow Volumes, pit en grandstands en die zut. Dynamic Track e.d. staat allemaal aan en de PPD is 150. Altijd 90FPS, zelfs op Le Mans of de Nordschleife met een vol veld.diknmuis schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:11:
Mensen die hier in vr rijden welke settings gebruiken jullie?
Ik heb een i7 4790k en msi gtx 1080, heel lage settings en max settings lijken geen verschil te maken in de fps stabiliteit. DPP staat op 125, al even op 150 gezet en is toch nog een heel stuk mooier maar zal toch ietsje te hoog zijn denk ik.
Heb bijna niet met een gewoon scherm gereden dus nog een vraagje. Zijn er soms fps drops door de server of draaien die meestal stabiel?
Weer 2 leuke races gehad vandaag, dirt SS 6de gestart en 2de over de meet, ruf gt3 start 4 finish 4, die laatste was zeer intens
EDIT: Ik vind die dirt ook eigenlijk best tof. Die verschillende lijnen kunnen inderdaad voor leuke gevechten zorgen
60fps bij een mazda race op medium op lime rock beloofd weinig goeds voor de toekomst
Leguna Sec was al storend qua kwaliteit als ik die youtube filmpjes zie met shaduw en rubber op de baan

Ik ben een tijdje geleden geïnterviewd door Tijs Hofmans van PCM en dat interview is zojuist verschenen in PCM van April 2017.
"Maar voorlopig ben ik wel even tevreden met wat ik hier heb staan"JoepW schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:59:
[afbeelding]
Ik ben een tijdje geleden geïnterviewd door Tijs Hofmans van PCM en dat interview is zojuist verschenen in PCM van April 2017.
Letterlijk "even" dan
k thx, ik zal nog wat tweaken dan, even kijken of vsync enige verandering brengtArfman schreef op maandag 3 april 2017 @ 07:53:
[...]
Ik heb een i5 6600K @ 4.4GHz en een GTX1070 en rijd met alles maximaal behalve Shadow Volumes, pit en grandstands en die zut. Dynamic Track e.d. staat allemaal aan en de PPD is 150. Altijd 90FPS, zelfs op Le Mans of de Nordschleife met een vol veld.
leuk artikel Joep en inderdaad "heel eventjes"
normaal ben ik straks van de partij, al zal het voornamelijk om auto en track te ontdekken zijn
Hahahahahaha was ook even tevreden O kuch S kuch W kuchA1AD schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:39:
[...]
"Maar voorlopig ben ik wel even tevreden met wat ik hier heb staan"
Letterlijk "even" dan
Die ik ook graag zou willen bezitten mimimimi
[ Voor 10% gewijzigd door PatrickPost1972 op 03-04-2017 18:38 ]
Ennuh 144hzPatrickPost1972 schreef op maandag 3 april 2017 @ 18:37:
[...]
Hahahahahaha was ook even tevreden O kuch S kuch W kuch![]()
![]()
![]()
![]()
Die ik ook graag zou willen bezitten mimimimi![]()
![]()
![]()
![]()

Het gaat allemaal zo snel, dat je wel eens wat vergeet
Ik heb vandaag ook geen tijd om de hele 2 uur te blijven. Ik kom straks wel even langs. Maar met de skip ben ik toch niet zo snel...
Ondertussen heb ik denk wat leesvoer
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
[ Voor 4% gewijzigd door ZFLaSH op 03-04-2017 21:28 ]
Veel werk nog maar het is nu wel duidelijk waar er nog veel te rapen valt.
Nog eens bedankt.
RIP SR Rating van 2.74
Op laguna seca kan je doorgaans meer SR verzamelen > meer corners, meer ruimte dan LRP.Johan5324 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 00:17:
Morgen eens beginnen met Leguna Sec.
RIP SR Rating van 2.74
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen