iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 90 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:41

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
knightvision schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:33:
Heren ! ik heb een vraag: Gisteren heb ik voor het eerst een official GT3 race gedaan op MOSPO.
Het ging goed en ik was 5de! Echter bij het tanken in de pits was ik zo stom mijn speedlimit niet aan te zetten en ja hoor drama pitlimit penalty. Ik drukte toen de rest knop in zodat ik direct weer op de pit stond.

Ik kreeg toen een towing van anderhalve minuut of iets. Maakt het wat uit qua tijd of je handmatig de pit weer ingaat of dat je dat doet met de towknop ? (race verneukt was uiteindelijk 13de) grrrrr.
Towen is altijd langer dan dat je je rondje rijdt. Tenminste: Als je maar geen schade hebt.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

JoepW schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:35:
[...]

Towen is altijd langer dan dat je je rondje rijdt. Tenminste: Als je maar geen schade hebt.
Aha ok, grrrr baal er nog van. Wel intensief die GT races zeg pfff kwam met stoom uit mijn oren de stoel uit haha.

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:09

derx666

mecker ende blaet

Moet je de 24h van Le Mans eens proberen :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Core blaast hun motor net op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

derx666 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:59:
Moet je de 24h van Le Mans eens proberen :)
Ik heb nog geen ervaring met endurance. Dat hou je toch nooit vol 24 uur racen ? of doe je dit met andere, Hoe wissel je dan van rijder? of spreek je daadwerkelijk bij iemand thuis af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
knightvision schreef op zondag 26 maart 2017 @ 16:13:
[...]

Ik heb nog geen ervaring met endurance. Dat hou je toch nooit vol 24 uur racen ? of doe je dit met andere, Hoe wissel je dan van rijder? of spreek je daadwerkelijk bij iemand thuis af. :)
Dit doe je met meerdere mensen en je kan gewoon van je eigen pc rijden.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Dit was mijn internet verbinding vannacht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ndeALmIbdv4ngbJrWbenRzmi/full.jpg

De blauwe lijn is packetloss met een resolutie van 1 minuut.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:32

Phydomir

Dennis

Whoohoo. 2e in de 24 uur van Le Mans. Wat een race. Heel blij maar ook helemaal verrot. Met zijn 2e een 24 uurs race is best intensief :p

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Phydomir schreef op zondag 26 maart 2017 @ 17:28:
Whoohoo. 2e in de 24 uur van Le Mans. Wat een race. Heel blij maar ook helemaal verrot. Met zijn 2e een 24 uurs race is best intensief :p
Holy shit, met z'n tweeen? :P

Laatst in de 12uur van Sebring hing iemand 'm na solo 10.5 uur in de muur ;w

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Zeer netjes Dennis, dat is echt iets om trots op te zijn.

Helaas hadden wij deze race wat meer pech en de nodige schoonheidsfoutjes hier en daar. Maar al met al toch wel weer een hele leuke ervaring erbij zo.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zondag 26 maart 2017 @ 17:28:
Proficiat!! Wij zijn nog vierde geworden na een vroege stop en go wegen speeding in pitlane.. 2de in de eindstand van het kampioenschap!! Woeoe!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Proficiat Dennis en Michael! Heel mooi resultaat met je twee! Ook Racing Lions in onze klasse en GoT in the GTS, mooie race!

Wij hebben het uiteindelijk gehaald op P12, met een auto die eerder een GTE Corvette dan een GT1 Corvette was. Door het uitvallen van Mivano in de race, zou dat net genoeg moeten zijn voor P8 in het kampioenschap, wat ook ons doel was. Dus hopelijk volgend seizoen meer van dat, maar niet in de Corvette :-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Heel netjes Dennis! Erg goeie pace en dat met maar 2 mensen..!

Onze race was eigenlijk ook best goed, tot P6 gekomen op een moment dacht ik (vast maar kort door pitstops maar toch). Jammer dat we door een hardware probleem eigenlijk meteen kansloos waren, veel tijd kwijt, stuur scheef, etc. Maar goed, dat hoort er bij, volgende keer beter :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mooie prestaties van de diverse teams en jammer van #99. Volgende keer beter, de pace was er zeker.
Was weer een eneverend race weekend!
En NES race control was vooral gezellig en weinig te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
proficiat jongens en jammer #99, net voor de middag nog wat stream gekeken, mooie acties gezien

gisteren is mn nieuw speeltje binnen gekomen, oculus rift, niet normaal om mee te racen

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepG24
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 16:46
Felicitaties voor alle teams. Het was een mooie race om te volgen.

Ons team heeft het seizoen goed kunnen afsluiten. Het was een lastig seizoen. Ik hoop volgend seizoen er weer bij te zijn. Het blijft toch de mooiste competitie waaraan ik heb deelgenomen.

De 2e plek van Dennis en Michael is bijzonder knap. Congrats daarvoor mannen!

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Bedankt mannen. Het is niet aan te raden om zo'n 24 uurs race met zijn tween te doen maar als het niet anders kan, dan moet het maar. Als je dan ook nog eens zo'n race rijdt dan wordt het wel bijzonder. Als team zeker maar ook persoonlijk is dit denk het beste resultaat wat ik ooit heb gehaald. Als je na 24 uur maar zo'n 100 seconde achter een team als Pure dan geeft dat wel een heel lekker gevoel. Hopelijk kunnen we deze lijn doorzetten volgend seizoen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/GoT_Track_Day.png

GoT | Track Day 17S2-W327-03-17
Car(s)Track(s)
Formula Renault 2.0
Formula Renault 2.0
Fuel100 % (+/- 50 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Road Atlanta - Full Course
Day or NightDay
Pit stalls43 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 22:00 (120 min.)
QualificationUitslag vorige race / aparte qualificatie
Race22:00 - 22:00 (0 min.)
Start0
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs255
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
26° C55%0%3 Km/uNPartly Cloudy
Time of Day: Late Afternoon

Mooie uitdagende combo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
JoepW schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:11:
[afbeelding]

GoT | Track Day 17S2-W327-03-17
Car(s)Track(s)
[afbeelding]
Formula Renault 2.0
Fuel100 % (+/- 50 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
[afbeelding]
Day or NightDay
Pit stalls43 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 22:00 (120 min.)
QualificationUitslag vorige race / aparte qualificatie
Race22:00 - 22:00 (0 min.)
Start0
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs255
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
26° C55%0%3 Km/uNPartly Cloudy
Time of Day: Late Afternoon

Mooie uitdagende combo :+
ik probeer van de partij te zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johan5324
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik lees hier af en toe mee.
Merk dat ik best nog wel wat moeite heb om nette ronden te rijden op Lime Rock Park.
Gaat wel redelijk goed hoor, maar vanaf morgen is die track de track van de week.

Nog meer oefenen en practice doen met andere coureurs.
Vrijdag en Zaterdag ga ik races doen.

Maar ik lees met veel plezier mee en gisteren en zaterdag heb ik veel gezien van de 24 uur van Le Mans.
Prachtig spul dit allemaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Diep respect voor wat Dennis en Michael gisteren gepresteerd hebben. Niet alleen met z'n 2-en een 24 uurs race gereden, maar ook nog een dergelijk resultaat. Erg bijzonder.

Onze race verliep iets anders.
Nick startte, en kon de groep goed volgen in de draft. Paar kleine tikjes hier en daar, niks raars, tot de #95 na ong 30min on in de 2e chicane in probeerde te halen, en op de apex gewoon instuurde. Redelijk wat schade aan de zijkant maar niet echt gevolgen voor de snelheid. Helaas leverde het protest een NFA op met als opmerking 50/50 incident. Waren we het niet helemaal mee eens, mja, beslissing is beslissing. Na de 2 stints van Nick ben ik vrij snel gaan maffen omdat ik samen met Bob de graveyard shift had. Net voor 1 uur opgestaan, en rond 1:30 de auto overgenomen van Bas. Mijn 2 stints gingen vrij goed, en kon mits het verkeer het toeliet tijden van 3:57 hoog, 3:58 laag rijden.
Na mij kwam Bob die het in de 1e stint met mijn oude banden moest doen, en dat erg netjes deed tot hij tegen het einde in de Porsche curves net de muur raakte vanwege een onverwachte move van de TM-Mivano HPD. Schade leek mee te vallen, maar was wel een beetje topsnelheid minder. 2e stint ging zonder problemen, en rond 6:30 nam Dirk het stuur over.
Dirk kwam vrij snel in z'n ritme op de banden die 1 stint oud waren. Helaas sloeg na een aantal rondes het noodlot toe. Hij nam op de exit van de 2e chicane teveel curbs, en raakte de auto kwijt. Een licht kusje tegen de muur was het gevolg, echter de topsnelheid die al minder was werd hierdoor nog lager. In plaats van 278-280 haalden we nog maar net boven de 270 op de 1e straight. De rondetijden liepen op naar rond de 4:00 - 4:01. We lagen nog steeds goed, maar het werd steeds lastiger om bij te blijven.
Na Dirk stapte Bas weer achter het stuur (nadat hij net op tijd wakker werd :) ). Na een goede eerste stint kwam hij echter in z'n 2e stint bij het insturen van de Porsche Curves de HPD van Coanda tegen. Volgens mij zat Martti Pietilä op dat moment achter het stuur (weet het niet meer zeker), maar hij probeerde op de entry van de Porsche Curves op het laatste moment nog even binnendoor te schieten terwijl Bas al aan het insturen was. Dit was de 1e keer in de hele race dat iemand daar nog binnendoor probeerde te gaan, plus dat het naar ons inzicht compleet onlogisch was om dat daar nog te proberen, aangezien we de laatste auto in een trein van 3 GT3 auto's waren, en hij daar zelfs al had hij ons niet geraakt, dan was hij nog in de problemen gekomen met de andere 2. Beetje domme move van Coanda, die wederom meer schade voor ons tot gevolg had.
Nadat Bas zijn 2 stints gedaan had, kwam ik weer in de auto te zitten. En op dat moment ging het van kwaad tot erger. Na een ronde of 10 werden midden in de 2e chicane ineens mijn schermen zwart. Ik heb nog vol op de rem getrapt, maar de auto ging evengoed de muur in. Mijn beeld bleef zwart totdat iRacing tot de conclusie kwam dat er iets mis was en crashte. De auto werd getowed en ik probeerde terug de server in te komen wat ook niet meteen lukte omdat ik de sessie niet meer kon vinden. Dirk heeft daarna mijn stint afgemaakt, maar de auto was flink beschadigd, en het stuur stond scheef.
Aangezien we teruggevallen waren naar P11, en de enige kans om nog iets te winnen was om de auto te laten repareren, en kijken waar we uit zouden komen. Na ong. 1 minuut repairs ging Nick verder met z'n 2 stints, maar de snelheid was eruit. Met veel moeite (en draft) kon een 4:00 hoog gereden worden, maar de meeste rondes waren 4:01 of 4:02.
Toen Bob daarna in de auto stapte was het niet vreemd dat hij problemen had met sturen, en niet veel later de auto in de Esses (net voorbij de dunlop chicane) kwijtraakte, en hard de muur in ging. Auto was onbestuurbaar, 5 minuten tow en 11 minuten repairs. Dit wel nog laten doen, en daarna was de auto weer redelijk rijdbaar, en besloten om de race wel uit te rijden, ook al lagen we 16e en voorlaatste in de GT3.
Dirk heeft uiteindelijk de laatste 2 stints gereden, om zo als 16e te finishen.

Dubbel gevoel na de race. P6 was zeker mogelijk geweest, en dan hadden we wellicht de top 8 nog kunnen redden in de eindstand. Jammer dat het mis gegaan is, maar you win some, you lose some. We hebben allemaal onze problemen gehad in de race, en uiteindelijk was het toch weer een erg leuke ervaring. Het is jammer dat het niet gelukt is om hoger te finishen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:27:
Diep respect voor wat Dennis en Michael gisteren gepresteerd hebben. Niet alleen met z'n 2-en een 24 uurs race gereden, maar ook nog een dergelijk resultaat. Erg bijzonder.

Onze race verliep iets anders.
Nick startte, en kon de groep goed volgen in de draft. Paar kleine tikjes hier en daar, niks raars, tot de #95 na ong 30min on in de 2e chicane in probeerde te halen, en op de apex gewoon instuurde. Redelijk wat schade aan de zijkant maar niet echt gevolgen voor de snelheid. Helaas leverde het protest een NFA op met als opmerking 50/50 incident. Waren we het niet helemaal mee eens, mja, beslissing is beslissing. Na de 2 stints van Nick ben ik vrij snel gaan maffen omdat ik samen met Bob de graveyard shift had. Net voor 1 uur opgestaan, en rond 1:30 de auto overgenomen van Bas. Mijn 2 stints gingen vrij goed, en kon mits het verkeer het toeliet tijden van 3:57 hoog, 3:58 laag rijden.
Na mij kwam Bob die het in de 1e stint met mijn oude banden moest doen, en dat erg netjes deed tot hij tegen het einde in de Porsche curves net de muur raakte vanwege een onverwachte move van de TM-Mivano HPD. Schade leek mee te vallen, maar was wel een beetje topsnelheid minder. 2e stint ging zonder problemen, en rond 6:30 nam Dirk het stuur over.
Dirk kwam vrij snel in z'n ritme op de banden die 1 stint oud waren. Helaas sloeg na een aantal rondes het noodlot toe. Hij nam op de exit van de 2e chicane teveel curbs, en raakte de auto kwijt. Een licht kusje tegen de muur was het gevolg, echter de topsnelheid die al minder was werd hierdoor nog lager. In plaats van 278-280 haalden we nog maar net boven de 270 op de 1e straight. De rondetijden liepen op naar rond de 4:00 - 4:01. We lagen nog steeds goed, maar het werd steeds lastiger om bij te blijven.
Na Dirk stapte Bas weer achter het stuur (nadat hij net op tijd wakker werd :) ). Na een goede eerste stint kwam hij echter in z'n 2e stint bij het insturen van de Porsche Curves de HPD van Coanda tegen. Volgens mij zat Martti Pietilä op dat moment achter het stuur (weet het niet meer zeker), maar hij probeerde op de entry van de Porsche Curves op het laatste moment nog even binnendoor te schieten terwijl Bas al aan het insturen was. Dit was de 1e keer in de hele race dat iemand daar nog binnendoor probeerde te gaan, plus dat het naar ons inzicht compleet onlogisch was om dat daar nog te proberen, aangezien we de laatste auto in een trein van 3 GT3 auto's waren, en hij daar zelfs al had hij ons niet geraakt, dan was hij nog in de problemen gekomen met de andere 2. Beetje domme move van Coanda, die wederom meer schade voor ons tot gevolg had.
Nadat Bas zijn 2 stints gedaan had, kwam ik weer in de auto te zitten. En op dat moment ging het van kwaad tot erger. Na een ronde of 10 werden midden in de 2e chicane ineens mijn schermen zwart. Ik heb nog vol op de rem getrapt, maar de auto ging evengoed de muur in. Mijn beeld bleef zwart totdat iRacing tot de conclusie kwam dat er iets mis was en crashte. De auto werd getowed en ik probeerde terug de server in te komen wat ook niet meteen lukte omdat ik de sessie niet meer kon vinden. Dirk heeft daarna mijn stint afgemaakt, maar de auto was flink beschadigd, en het stuur stond scheef.
Aangezien we teruggevallen waren naar P11, en de enige kans om nog iets te winnen was om de auto te laten repareren, en kijken waar we uit zouden komen. Na ong. 1 minuut repairs ging Nick verder met z'n 2 stints, maar de snelheid was eruit. Met veel moeite (en draft) kon een 4:00 hoog gereden worden, maar de meeste rondes waren 4:01 of 4:02.
Toen Bob daarna in de auto stapte was het niet vreemd dat hij problemen had met sturen, en niet veel later de auto in de Esses (net voorbij de dunlop chicane) kwijtraakte, en hard de muur in ging. Auto was onbestuurbaar, 5 minuten tow en 11 minuten repairs. Dit wel nog laten doen, en daarna was de auto weer redelijk rijdbaar, en besloten om de race wel uit te rijden, ook al lagen we 16e en voorlaatste in de GT3.
Dirk heeft uiteindelijk de laatste 2 stints gereden, om zo als 16e te finishen.

Dubbel gevoel na de race. P6 was zeker mogelijk geweest, en dan hadden we wellicht de top 8 nog kunnen redden in de eindstand. Jammer dat het mis gegaan is, maar you win some, you lose some. We hebben allemaal onze problemen gehad in de race, en uiteindelijk was het toch weer een erg leuke ervaring. Het is jammer dat het niet gelukt is om hoger te finishen.
Chapeau dat jullie zijn doorgereden en niet gestopt zijn na de laastste crash!
Volgend seizoen hopenlijk meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

JoepW schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:42:
[...]

Chapeau dat jullie zijn doorgereden en niet gestopt zijn na de laastste crash!
Volgend seizoen hopenlijk meer geluk.
We waren zover gekomen, ik kon het niet over m'n hart krijgen om de bolide te parkeren. Uitgereden hebben we hem in ieder geval. Een volgende keer kunnen we dan lustig op een beter resultaat gaan mikken :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:57

Niellie41

[object Object]

Ik ben ook weer bijgekomen een zwaar weekend. Als organisator én coureur/team manager heb ik maar 4 uur slaap gehad. Zondag wakker gebleven dankzij Red Bull (sponsor mogelijkheid :+)?

De race was verbazingwekkend heel rustig voor race control. Iedereen gedroeg zich over het algemeen zeer netjes.

Voor Racing Lions was het een zwaar seizoen. De Corvette bleek toch duidelijk de mindere auto en zelfs op Le Mans had het geen echt voordeel op de rechte stukken. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat wij te weinig setup kennis hebben. Wij hebben verder geen echte problemen gehad en hebben de auto zonder schade als 8e over de streep kunnen brengen.

Super resultaat en super gereden door Tim, Stefan en Frank.

In other news:
iRacing.com will be coming down for deployment of the 2017 Season 2 Patch 2 Release.

This maintenance will affect all iRacing.com regions and members will be unable host or join sessions during the downtime. The Test Drive iRacing service will also be down for a few minutes of this deployment, but it will be up again well before the other iRacing.com services. Thank you for your patience while we deliver this major deployment.

The 2017 Season 2 Patch 2 Release features the long awaited arrival of dirt cars and tracks to the iRacing.com service.

iRacing.com Downtime Schedule:
UTC
Wed 2017-03-29 0700 Overlap Sessions Prevented*
Wed 2017-03-29 1300 Race Servers Unavailable
Woensdag om 15:00 gaat iRacing offline voor de update.

itshappening.gif *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik ben er vanavond niet bij. Heb een VVE vergadering ... -O-

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Moet je om 20:00 inloggen? of kun je ook pas later inloggen? het is toch geen race of juist wel vanavond?

Meer oefenen? achter elkaar aanrijden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
knightvision schreef op maandag 27 maart 2017 @ 19:35:
Moet je om 20:00 inloggen? of kun je ook pas later inloggen? het is toch geen race of juist wel vanavond?

Meer oefenen? achter elkaar aanrijden ?
Het is mogelijk om na 20:00 uur in te loggen, het is meer oefenen en als iemand een verzoek heeft kan er gekeken worden of het mogelijk is. Kom gewoon is kijken.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik kom er zo aan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:32:
Ik ben ook weer bijgekomen een zwaar weekend. Als organisator én coureur/team manager heb ik maar 4 uur slaap gehad. Zondag wakker gebleven dankzij Red Bull (sponsor mogelijkheid :+)?

De race was verbazingwekkend heel rustig voor race control. Iedereen gedroeg zich over het algemeen zeer netjes.

Voor Racing Lions was het een zwaar seizoen. De Corvette bleek toch duidelijk de mindere auto en zelfs op Le Mans had het geen echt voordeel op de rechte stukken. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat wij te weinig setup kennis hebben. Wij hebben verder geen echte problemen gehad en hebben de auto zonder schade als 8e over de streep kunnen brengen.

Herkenbaar, na thuiskomen van een feestje kon ik gelijk de 'graveyard' shift doen en ben de nacht doorgereden met 6 stints. Ik had m'n setje banden nog wel willen oprijden (8 stints), maar Dennis stond te popelen en wilde zelfs met 2 stints oude banden achter het stuur kruipen. Daartussen en het weer online zitten heb ik 25 hele minuutjes geslapen. In de laatste stint van Dennis had ik dan ook moeite om wakker te blijven, het is dat het nog spannend was voor P5 en Dennis elke ronde vroeg hoe groot de achterstand was.

We hebben ons prima kunnen vermaken in de Corvette en waren wel een beetje verrast toen bleek dat de DBR gewoon 13/14 rondjes kon doen, waar Bert er niet meer dan 11 uit kreeg, Marcel en ik echt moesten saven om de 12 rondjes te halen. Alleen Dennis haalde het, maar die ging gewoon te langzaam :P . Nadat we tijdens de race de strategie van 2 naar 3 naar 4 stints per setje banden deden kwamen we in de tweede helft van de race langzaam maar zeker naar voren. Dat moest ook wel, want het leidende GT1 clubje reed continue bij ons in de buurt, soms iets sneller, aan het einde vd race vaak iets langzamer.

Prima resultaat in dit veld, mooi circuit, er werd op die enkele dive bij Arnage na heel netjes gereden. En toch ook wel bijzonder om weer een hele race in in het licht te rijden, de laatste keer was toch 2005!!! #iRacingDayNight ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:32:
En toch ook wel bijzonder om weer een hele race in in het licht te rijden, de laatste keer was toch 2005!!! #iRacingDayNight ???
Ik zat voor de start van de race even op TS met Storm en hadden het over het weer op de server toen hij zei dat het 's nachts wel kouder zou worden -O-
Mag toch echt hopen dat nu dirt zo goed als uit is, het volgende grote project dag/nacht cyclus wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

Herkenbaar, na thuiskomen van een feestje kon ik gelijk de 'graveyard' shift doen en ben de nacht doorgereden met 6 stints. Ik had m'n setje banden nog wel willen oprijden (8 stints), maar Dennis stond te popelen en wilde zelfs met 2 stints oude banden achter het stuur kruipen. Daartussen en het weer online zitten heb ik 25 hele minuutjes geslapen. In de laatste stint van Dennis had ik dan ook moeite om wakker te blijven, het is dat het nog spannend was voor P5 en Dennis elke ronde vroeg hoe groot de achterstand was.

We hebben ons prima kunnen vermaken in de Corvette en waren wel een beetje verrast toen bleek dat de DBR gewoon 13/14 rondjes kon doen, waar Bert er niet meer dan 11 uit kreeg, Marcel en ik echt moesten saven om de 12 rondjes te halen. Alleen Dennis haalde het, maar die ging gewoon te langzaam :P . Nadat we tijdens de race de strategie van 2 naar 3 naar 4 stints per setje banden deden kwamen we in de tweede helft van de race langzaam maar zeker naar voren. Dat moest ook wel, want het leidende GT1 clubje reed continue bij ons in de buurt, soms iets sneller, aan het einde vd race vaak iets langzamer.

Prima resultaat in dit veld, mooi circuit, er werd op die enkele dive bij Arnage na heel netjes gereden. En toch ook wel bijzonder om weer een hele race in in het licht te rijden, de laatste keer was toch 2005!!! #iRacingDayNight ???
11 rondjes per stint? :o. Ik schaamde me steeds met mijn 12 rondes per stint terwijl Niel, Frank en Tim er 13 konden doen maar als ik dit zo lees dan viel het bij mij nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/GoT_Grand_Tour.png

Morgen de MX-5 op Brands Hatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 12:51
Ik ben de replay van Nick vergeten opslaan van daarnet, zou iemand hem kunnen delen?

@NickThissen nog eens bedankt! Het circuit lag me helemaal niet, maar met je tips begint het toch stilaan beter te gaan.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Sorry ik ben hem ook vergeten... Als het echt nodig is kan ik morgen of woensdag nog wel een rondje doen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickPost1972
A1AD schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:22:
Ik ben de replay van Nick vergeten opslaan van daarnet, zou iemand hem kunnen delen?

@NickThissen nog eens bedankt! Het circuit lag me helemaal niet, maar met je tips begint het toch stilaan beter te gaan.

Misschien heb je hier wat aan.

[ Voor 67% gewijzigd door PatrickPost1972 op 27-03-2017 22:27 ]

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

THX ! ga ik eens goed bestuderen voor wat races einde deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
bedankt jongens voor vanavond, ik was nogal aan de stille kant maar mn audio stond nog niet helemaal op punt met dat VR gedoe, mss toch weer overschakelen naar mn gewone headset

leuke tips gekregen en veel bijgeleerd

ben morgen normaal aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
[...]

Ah jullie deden ook 4 stints op een setje? We begonnen zo aan de race en na mijn eerste dubbele stint dachten we er aan om over te schakelen op 5 of 6. Ik was mijn telemetrie al aan het uploaden voor onze setupman, maar toen had Fuller zijn crash... We zijn toen maar op 4 gebleven.

Wij kregen met ons vieren wel 12 rondjes uit een stint en als we wat veel verkeer hadden kon dat naar 13 gaan. We reden wel met redelijk veel vleugel. Eerste prioriteit was uitrijden, dus op snelheid en kwalificatie keken we niet echt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Niellie41 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 17:32:

In other news:

[...]

Woensdag om 15:00 gaat iRacing offline voor de update.

itshappening.gif *O*
Woensdag een multiclass dirt oval sessie organiseren? :P

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 28-03-2017 11:19 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:12
alarma2nd schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:54:
[...]

11 rondjes per stint? :o. Ik schaamde me steeds met mijn 12 rondes per stint terwijl Niel, Frank en Tim er 13 konden doen maar als ik dit zo lees dan viel het bij mij nog wel mee.
Om de 13 ronden op een tank te halen moest je wel een beetje fuel saven. Voor de chicanes lifte ik bij het 300 meter bord en rolde dan richting het rempunt. Dit koste overigens nauwelijks tijd omdat je een deel weer kan goedmaken door de kortere remweg. Ik schat dat dit max 1 of 2 tienden per ronde koste.

De weersomstandigheden en de staat van het circuit hadden ook grote invloed op het verbruik. Waar ik in de eerste drie stints nog flink m'n best moest doen om fuel te saven, ging dat in de overige stints een stuk makkelijker.

Zijn er hier meer GT1 rijders die het opviel dat de banden sneller leken te worden naarmate je er een aantal stints op had gereden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
tim.w schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:07:
[...]

Zijn er hier meer GT1 rijders die het opviel dat de banden sneller leken te worden naarmate je er een aantal stints op had gereden?
Niet alleen bij de GT1's. In de GT3 was het bij ons telkens dat we aan het einde van onze 2de stint op de banden de snelste rondetijden zette.

Voor ons was het trouwens een echte verrassing dat die banden zolang goed bleven dat je er 3 of 4 stint mee kon rijden. Ons plan vooraf was dan ook om bij iedere pitstop gewoon de banden te wisselen. Maar toen we dus andere teams zagen die geen banden pakte en er nauwelijks tijd mee verloren, zelfs in hun 3de stint, wisten we dat we het ook wel moesten doen. Wij hadden het dan ook niet echt getest van te voren. :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Wij ook niet. Michael deed de eerste drie stints en na zijn eerste wel te hebben gewisseld zijn we op dubbel stinten overgestapt. Door Marcel zijn afwezigheid zijn we toen per persoon steeds 4 stints gaan rijden en zijn we constant gaan dubbel stinten. Triple stinten had ook gekund alleen hadden we beide liever verse banden als je net instapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:29

DutchDevil79

I race, therfore I am

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/gUqfMF/outdoor_karting.jpg

Het is weer tijd voor onze jaarlijkse kart meeting. De zon schijnt weer (alhoewel een klein regenbuitje niet verkeerd is haha) dus tijd om te polsen of er weer genoeg interesse is. We hebben weer een aantal keuzes gemaakt voor jullie. En hopelijk genoeg data waarop mensen kunnen.
Het is elk jaar altijd weer groot feest en ben je hier pas net sluit dan gezellig aan. Het is een mooie manier om iedereen te leren kennen.

Schrijf je in op deze link:

https://docs.google.com/f...tw/viewform?usp=send_form

[ Voor 13% gewijzigd door DutchDevil79 op 28-03-2017 11:57 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Leuk, thuis eens even de agenda erbij pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan5324
Vraagje,

Zijn er nog wat tips hoe ik mijn banden moeten gebruiken in de Mazda X5.
Moet ik de temperatuur erin krijgen (gisteren deden de temperaturen helemaal niet veranderen op het dashboard) en als ik tijdens een practice na 10 ronden de pits in ga moet ik ze dan wisselen of juist niet en hoe pas ik dat aan in een menu.

Heb 15 ronden achter elkaar gereden (2x offtrack) en best veilig voor de omgeving.

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Johan5324 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:39:
Vraagje,

Zijn er nog wat tips hoe ik mijn banden moeten gebruiken in de Mazda X5.
Moet ik de temperatuur erin krijgen (gisteren deden de temperaturen helemaal niet veranderen op het dashboard) en als ik tijdens een practice na 10 ronden de pits in ga moet ik ze dan wisselen of juist niet en hoe pas ik dat aan in een menu.

Heb 15 ronden achter elkaar gereden (2x offtrack) en best veilig voor de omgeving.

Alvast bedankt !
Volgens mij ben je Rookie en dan rij je de instap klasse van de MX-5.
In die klasse kan (en mag) je enkel met de Baseline setup rijden die niet te wijzigen is.

Op het dashboard tijdens het rijden zie je de bandenspanningen en temperaturen niet enkel als je in de pits, de auto uitstapt en je setup screen opent.

En 10 rondjes is helemaal niks voor de banden van de MX-5. Ik doe momenteel mee met een league serie met de MX-5 en dan racen we 45 minuten (met pitstop om te tanken) en banden wisselen we dan niet.

Dus... banden wisselen is niet nodig en in de rookie klasses kan je de setup niet aanpassen.

De baseline setup van de MX-5 is overigens best heel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThiJor
[...]

Ik reed mijn snelste rondje in de 9de ronde op 4 stints oude banden en dat zonder echt door te duwen. Daarom dat we aan het overwegen waren om ten minste naar 5 stints te gaan, afhankelijk van wat de telemetrie zou zeggen.

Ik weet trouwens niet hoe dat zat bij de Astons. Ik had de indruk dat die auto wat meer gleed in de snelle bochten zoals de Porsche bochten. Kan zijn dat ze daardoor minder lang op een setje kunnen rijden.

Het voordeel wat de Corvette had, de hogere topsnelheid, is hij wel kwijt. Toch tenminste op Le Mans. Voor zover ik kon zien haalden de Astons gewoon dezelfde topsnelheid terwijl ze sneller door de bochten gingen.

Achja, veel doet het er niet meer toe. We gaan volgend seizoen sowieso niet in de GT1's rijden, als ze er al terug bij gaan zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
DutchDevil79 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:20:
[afbeelding]

Het is weer tijd voor onze jaarlijkse kart meeting. De zon schijnt weer (alhoewel een klein regenbuitje niet verkeerd is haha) dus tijd om te polsen of er weer genoeg interesse is. We hebben weer een aantal keuzes gemaakt voor jullie. En hopelijk genoeg data waarop mensen kunnen.
Het is elk jaar altijd weer groot feest en ben je hier pas net sluit dan gezellig aan. Het is een mooie manier om iedereen te leren kennen.

Schrijf je in op deze link:"

https://docs.google.com/f...tw/viewform?usp=send_form
Heb alles maar aangevinkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Naast dirt en de update van de NASCAR cup auto's, komt iRacing morgen ook met een update van de Toyota Camry body. Deze update is gratis als je de MENCS Toyota Camry al hebt.

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2831/32875550133_706225c171_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3791/33688822165_7e913a4f03_c.jpg

Ter vergelijking, dit is de oude body:
Afbeeldingslocatie: https://o.aolcdn.com/dims-global/dims3/GLOB/legacy_thumbnail/750x422/quality/95/http://www.blogcdn.com/slideshows/images/slides/368/801/4/S3688014/slug/l/nascar-camry-hires-01-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Niellie41 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 12:14:
Naast dirt en de update van de NASCAR cup auto's, komt iRacing morgen ook met een update van de Toyota Camry body. Deze update is gratis als je de MENCS Toyota Camry al hebt.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ter vergelijking, dit is de oude body:
[afbeelding]
Mooi ! ziet er gelikt uit en de nascars krijgen toch ook een mechanische update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Phydomir schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:50:
[...]

Ik zat voor de start van de race even op TS met Storm en hadden het over het weer op de server toen hij zei dat het 's nachts wel kouder zou worden -O-
Mag toch echt hopen dat nu dirt zo goed als uit is, het volgende grote project dag/nacht cyclus wordt.
You wish ergens in forum gelezen van Tony dat DAY/NIGHT zeker niet #SOON is en als soon al min 3 jaar is dan is niet soon .....

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dan stel ik voor de volgende 24 uurs race volledig in het donker te verrijden.... op Spa. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Neem dan Sebring, en dan verplicht de FF op 100% ;)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Uitgebreide preview van dirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:15

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik vind daar dus echt geen drol aan, dat scheelt een hoop buck$:D

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
JoepW schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:30:
Dan stel ik voor de volgende 24 uurs race volledig in het donker te verrijden.... op Spa. ;)
Vorige was night daytona, persoonlijk ga ik niet langer rijden dan 6h binnen iracing zonder zon veschuiving. Al zoveel Endurance gedaan binnen iracing mogen iets nieuws brengen. Oow en met dirt ga ik van de 100% club af,altijd serieuze backer geweest van iracing maar die dirt heb ik zoiets van tja andere dingen konden eerst.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
de mx5 en lime rock park zijn echt een leuke combo

ik maak wel een foutje waardoor ik iemand toch een serieuze duw geef en wat schade oploop ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Om de 13 ronden op een tank te halen moest je wel een beetje fuel saven. Voor de chicanes lifte ik bij het 300 meter bord en rolde dan richting het rempunt. Dit koste overigens nauwelijks tijd omdat je een deel weer kan goedmaken door de kortere remweg. Ik schat dat dit max 1 of 2 tienden per ronde koste.

De weersomstandigheden en de staat van het circuit hadden ook grote invloed op het verbruik. Waar ik in de eerste drie stints nog flink m'n best moest doen om fuel te saven, ging dat in de overige stints een stuk makkelijker.

Ik had wel het idee dat op de 2e stint de banden beter waren dan de 1e. De eerste stint was er zoveel grip wat daardoor misschien wel wat snelheid kostte. Voor mijn gevoel zou rond 75 en 70% slijtage de grip afnemen. Toen ik in m'n 4e stint merkte iets trager te worden besloot ik daarna nieuwe banden te nemen. Wat me daar verbaasde, was dat de snelheid niet meer omlaag ging, maar de baan op dat moment gewoon iets trager was geworden.

Misschien konden 5-6-7 stints ook wel, maar dat hadden we in onze 2 testsessie niet getest, dus speelde we safe. Ook grappig was bij ons het verschil in slijtage verloop. Bij Marcel en Bert sleten de voorbanden harder dan achter, bij Dennis en mij reden we de achterbanden veel sneller op dan de voorbanden.

Fuel was voor mij elke stint spannend, een maal viel zelfs de motor uit in pitlane. :) . Wij reden met nogal een all-weather setup, veel vleugel (5.0, 0.75). Met de Coanda Corvette rijden was daarom wel grappig, die gingen 190 (mph) op het rechte stuk, wij 185/186. In de Porsche curves konden we veel harder en reden zij op eieren. Waarschijnlijk door het tip-toeen hebben zij die ronde brandstof bespaard. Wij konden in ieder geval heel snel weer vol op 't gas en de balans was goed genoeg dat we ook zonder problemen 4 wheel slides aan konden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Video foetsie...
Ik probeer vanavond weer een stream te starten nu met geluid en beeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik sla vanavond even over. 350km gereden vandaag. Portomonee vergeten, en de klant had ook cash bij zich, dus op paas eieren geleefd vandaag (geen aanrader).

En de slok whisky die ik even nodig had kon ik beter over 15m nemen als ik klaar ben met eten O-)

Kortom, ik ben te gaar om nog 1km te rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nou nou, wat is het weer druk tijdens ons toernooi....
Waar zijn die 55 man die op dinsdag wilden racen ?

Ik vraag me af waar we het nog voor doen.....

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
derx666 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:18:

Je bent me net voor, vind het jammer we gooien alles overhoop en dan nog weinig opkomst.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:16

Arfman

Drome!

Sorry, ben net thuis van het werk, deze week een groot project opleveren..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:42
Arfman schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:25:
Sorry, ben net thuis van het werk, deze week een groot project opleveren..
Maar dit is toch niet de bedoeling? Ik kan vaak gewoon niet, en als ik wel kan komt de dinsdag het beste uit. Ik dacht dat het opt-in was, maar snap dat het jammer is dat er vaak alleen een vast clubje komt opdagen. Volgende week ben ik weer van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Alexji schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:37:
[...]

Maar dit is toch niet de bedoeling? Ik kan vaak gewoon niet, en als ik wel kan komt de dinsdag het beste uit. Ik dacht dat het opt-in was, maar snap dat het jammer is dat er vaak alleen een vast clubje komt opdagen. Volgende week ben ik weer van de partij!
Het is ook opt in, maar ik had wel gekozen voor de dinsdag dus ik vind het wel lullig dat ik nu al 2 keer niet kan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Ik ben iemand die zich (momenteel toch) focust op 1 auto tegelijk en vind het toernooi voor mij persoonlijk tijdverspilling, ik gebruik mijn beperkt aantal uren/week liever voor die 1ne auto aan te leren.

Als er niets tussen komt ben ik op maandag altijd van de partij omdat de trackdays zich beperken tot skip (een auto die ik redelijk ken) en FR20 (een auto waar mijn focus het komende jaar op ligt). En je nooit genoeg kan leren.

Ik begrijp de frustratie wel. Bij mij is het altijd zoeken naar de balans gezin-hobby :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

A1AD schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:25:
Ik ben iemand die zich (momenteel toch) focust op 1 auto tegelijk en vind het toernooi voor mij persoonlijk tijdverspilling, ik gebruik mijn beperkt aantal uren/week liever voor die 1ne auto aan te leren.

Als er niets tussen komt ben ik op maandag altijd van de partij omdat de trackdays zich beperken tot skip (een auto die ik redelijk ken) en FR20 (een auto waar mijn focus het komende jaar op ligt). En je nooit genoeg kan leren.

Ik begrijp de frustratie wel. Bij mij is het altijd zoeken naar de balans gezin-hobby :)
Prima, maar dan moet je in de enquete niet invullen dat je mee wil doen. Wij moeten daar onze keuze op baseren, en nu hebben we willicht voor dinsdag gekozen, en zo mensen uitgesloten die wel op maandag hadden gekund, en wel waren gekomen...
beetje jammer allemaal...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

derx666 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:18:

Mijn reden, ik was er gisteren. Vandaag wou ik best mee doen maar ik heb niets maar dan ook helemaal niets met de mazda. Voor volgende week ben ik er denk ik beiden avonden bij. Canadian is mijn favo track (1vande)
Skip op barber lijkt me ook leuk, ik moet alleen de track nog aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De release notes voor morgen.
#DIRTCONFIRMED
The long wait is over!

CHANGE LOG:

Website
- Fixed the “Featured Answers” section of the Support page.

SIM
- Fixed a bug where newly created lap files for this season would not show up in the comparison lap file selection dialog.

- The "reduceFrameRateWhenFocusLost" and "muteWhenFocusLost" settings in the "app.ini" file have been renamed by placing an "_" before "WhenFocusLost" in their names, and both settings are now defaulted to 0. This means that when another program, or Windows itself, pops-up a notification while the Simulation is running, the Simulation will no longer reduce its drawing to a very low frame rate, or mute its sounds.

Dirt
- Dirt is finally here!

- Dirt race tracks are incredibly dynamic puzzles, changing their surfaces every lap as cars skid, scrape, and push dirt around. All these particles and the fluid nature of the track surface demanded a new particle code system, an artistic overhaul, and realistic audio to cover the vast range of variations these tracks present. We've implemented methods to cover the full range of wet to dry dirt, and the full spectrum of densities racing dirt presents including hardpan, loose, compact, and prepared racing surfaces. Finally, we've also designed the track surface itself to function like dirt racers can expect, whether it is pushing the cushion, gaining grip in certain areas, or forming a blue groove. Up and down the circuit, the vastly complex and seamlessly layered combination of track conditions creates an exhilarating experience.

- The particles, tires, and surface sounds are dynamically updated using hundreds of debris sounds and scores of tire rolling and skid sounds. These are dynamically adjusted to cover the full range of track conditions to reflect the wetness or dryness of the dirt, and to let you know when you’re driving on any combination of hardpan, compact, or loose dirt. We even hurled dirt at helmet visors to get the recordings we required!

- For the initial dirt release, it is best not to run non-dirt cars at the dirt tracks. This is for a couple of reasons. One, most of the non-dirt cars have slick tires, which do not work well at all on the dirt surface. Two, some of the cars are not yet updated to check for the new dirt track types and will fail to load at the dirt tracks. We'll work to rectify the failure of cars to load, but it is not likely that you will be wanting to drive cars with slicks at a dirt track anytime soon. Dirt tires are significantly softer and have much more tread pattern than even a normal passenger car tire. So even cars with treaded tires (e.g. the Skip Barber car) do not work well on dirt. Finally, most of the dirt cars allow much lower tire pressures than the pavement cars, which additionally helps them to work.
- - So if you would like to try dirt track oval racing, please try it in a dirt track car! The new Dirt Legends car and the Dirt Street Stock are available to all, as is USA Speedway, newly covered with dirt.

- A brand new Pace Truck has been built and hired to manage all races at dirt ovals to create a more authentic safety vehicle experience at these tracks.

- Due to the intense nature of the graphics needed for Dirt Racing, it is recommended that you keep “Render Dynamic Track Changes” enabled, and have your “Shader Quality” set to Medium or above, otherwise you will get a notification warning you about your experience.

Spotters
- Fixed an issue that would have left your computerized spotter disabled if a teammate left the server while they had indicated that they were acting as your live spotter.

GT3
- GT3 cars are now less sensitive to drafting - you will need to be closer to other cars to feel the effect.

Time Trials
- Time Trial sessions will now use the same Time Of Day as is used in the other session types in a given series that uses Dynamic Weather, even though the rest of the Time Trial weather settings will be set to the iRacing default weather.

CARS:

Aston Martin DBR9 GT1
- Updated tires to have a faster response to steering inputs and lower slip angles for peak grip. This should achieve a combination of good responsiveness and the ability to identify peak grip without taking away too much over-the-limit forgiveness.

- Updated the LeMans aero package: Rearward shift in center of pressure that produces better balance in mid-to-high speed corners.

Audi R8 LMS GT3
- GT3 BoP Adjustment: This car now has less aerodynamic understeer, and the rear wing is more effective at tuning both downforce and aerodynamic balance.

BMW Z4 GT3
- GT3 BoP Adjustment: Increased engine torque by 1%.
- GT3 BoP Adjustment: Re-tuned straightline speed to match performance from before the tire construction and compound changes.

Chevrolet Corvette C6.R GT1
- Updated tires to have a faster response to steering inputs and lower slip angles for peak grip. This should achieve a combination of good responsiveness and the ability to identify peak grip without taking away too much over-the-limit forgiveness.

- Updated the LeMans aero package: Rearward shift in center of pressure that produces better balance in mid-to-high speed corners.

Dirt Late Model
- NEW CAR!
- - As with their pavement racing counterparts (with which they share little beyond their generic name), Late Models are among the most sophisticated and popular classes of race cars on the dirt tracks of North America and Australia. “Classes” is the key term, as there is a category of dirt Late Models – Limited, Pro, and Super – for nearly every level of experience and budget.
- - There are several classes of this vehicle available, all of which are included when purchasing this new vehicle. The classes are:
- - - Limited Dirt Late Model (350 C.I.D. engine)
- - - Pro Dirt Late Model (358 C.I.D. engine)
- - - Super Dirt Late Model (438 C.I.D. engine)

Dirt Legends Ford '34 Coupe
- NEW CAR! Free addition for all Members!
- - Our original Legends car, geared up for the dirt tracks!
- - This dirt version of the Legends car is included as part of the free Legends ’34 Ford Coupe package.

Dirt Sprint Car
- NEW CAR!
- - Nothing better epitomizes grassroots American racing than a Winged Sprint Car slinging dirt on one of the scores of 1/4, 3/8, 1/2, and mile dirt ovals dotting the countryside. The Sprint Car’s iconic roller skate shape hearkens to an era when the likes of Bill Vukovich, Jimmy Bryan, and Parnelli Jones scratched and clawed their ways from the short tracks of America to a front-row seat in the Indianapolis 500. More recently, Jeff Gordon, Tony Stewart, Kasey Kahne, and Kyle Larson have used Sprint Cars as a stepping stone to NASCAR even as the likes of Steve Kinser, Sammy Swindell, Donnie Schatz, Joey Saldana, Bryan Clauson, and Levi Jones have fashioned good (if hard-earned) livings racing World of Outlaws and United States Auto Club Sprint Cars three, four, and five nights a week while their counterparts compete in Canada and South Africa, Australia and New Zealand.
- - There are several classes of this vehicle available, all of which are included when purchasing this new vehicle. The classes are:
- - - Dirt Sprint Car - 305 C.I.D. engine
- - - Dirt Sprint Car - 360 C.I.D. engine
- - - Dirt Sprint Car - 410 C.I.D. engine

Dirt Street Stock
- NEW CAR! Free addition for all Members!
- - Our original Street Stock, geared up for the dirt tracks!
- - This dirt version of the Street Stock car is included as part of the free Street Stock package.

Ford Falcon FG V8
- The drivetrain stiffnesses and damping values have been reverted to those used before the 2017 Season 2 Patch 1 release. This adjustment is aimed at reducing rear axle tramp.

Ford GT GT3
- GT3 BoP Adjustment: Fuel consumption has been adjusted.

Holden Commodore VF V8
- The drivetrain stiffnesses and damping values have been reverted to those used before the 2017 Season 2 Patch 1 release. This adjustment is aimed at reducing rear axle tramp.

HPD ARX-01c
- Bug fix for Tech in the Garage: Ride heights are now displayed at the rear left and rear right corners instead of along the longitudinal centerline of the car. This ensures that if the car fails Tech because the rear left or rear right ride heights are illegal, it will be highlighted in the Garage screen.
- - All iRacing HPD setups now pass Tech.

McLaren MP4-12C GT3
- GT3 BoP Adjustment: Anti-roll bars are stiffer at both ends in an effort to make handling more benign.

- GT3 BoP Adjustment: This car now has less aerodynamic understeer, and the rear wing is more effective at tuning both downforce and aerodynamic balance.

- GT3 BoP Adjustment: Re-tuned straightline speed to match performance from before the tire construction and compound changes.

Mercedes-AMG GT3

- GT3 BoP Adjustment: Fuel consumption has been adjusted.

NASCAR Camping World Chevrolet Silverado
- NEW DIRT MODEL! Free addition for all Members who already own this vehicle!
- - Our original Silverado truck, geared up for the dirt tracks!
- - The dirt model of this vehicle will now be automatically used whenever paired with a dirt track. The dirt version of the Silverado is included in the Silverado truck package.

NASCAR Camping World Toyota Tundra
- NEW DIRT MODEL! Free addition for all Members who already own this vehicle!
- - Our original Tundra truck, geared up for the dirt tracks!
- - The dirt model of this vehicle will now be automatically used whenever paired with a dirt track. The dirt version of the Tundra is included in the Tundra truck package.

NASCAR Monster Energy Cup Chevrolet SS
- Updated aero, suspension, and garage setup ranges for the 2017 season.
- Track-specific vehicle setups have been updated.

NASCAR Monster Energy Cup Ford Fusion

NASCAR Monster Energy Cup Toyota Camry
- This vehicle has been updated with a brand new 3D model.

TRACKS:

Eldora Speedway
- NEW TRACK!
- - Both by geography and history, Eldora Speedway stands at the epicenter of dirt track racing. Situated in what was once an Ohio cornfield near the Indiana state line, the half-mile clay oval lies in the very heart of the Midwest's roaring racing scene. And as host to some of the biggest events on the short track racing calendar annually - events that have attracted the top names in American racing for more than half a century - Eldora can rightly bill itself as 'The World's Greatest Dirt Track.'

USA International Speedway
- A NEW DIRT CONFIGURATION HAS BEEN ADDED! Free addition for all Members!
- - While the real USA International was a super quick, three-quarter mile paved oval, thanks to iRacing’s talented artists and software engineers, iRacers (and only iRacers) can now race on a virtual dirt version of the Lakeland, FL track. With its long straights and tight but steeply banked turns, USA International requires both a strong engine and a finely-tuned chassis, and poses a stern test of Sim racers’ ability to wheel their dirt cars around a lightning quick oval.

Volusia Speedway Park
- NEW TRACK!
- - Known as 'The Fastest Half Mile in the World,' Volusia Speedway Park is a favorite stop on both the World of Outlaws and Super DIRTcar Series calendars, as well as home to the Annual Powell Memorial for Late Models and The Iron Man 100 for V8 Thunderstocks.

Williams Grove Speedway
- NEW TRACK!
- - Hearkening back to an era when America's dirt tracks were as much a part of county fairs and amusement parks as peanuts and cotton candy, Williams Grove Speedway is located in south central Pennsylvania adjacent to the amusement park established by the Williams family in the 1850s. It was not until the late 1930s, however, that Emmett Shelley convinced the owners of Williams Grove Park to build a speedway across the street, a half mile dirt track that has since become inextricably woven into the DNA of American racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
derx666 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:43:
[...]
Prima, maar dan moet je in de enquete niet invullen dat je mee wil doen. Wij moeten daar onze keuze op baseren, en nu hebben we willicht voor dinsdag gekozen, en zo mensen uitgesloten die wel op maandag hadden gekund, en wel waren gekomen...
beetje jammer allemaal...
Nu moet je mij ook weer niet persoonlijk terecht wijzen Marco. Ik heb altijd aangegeven dat ik momenteel meer interesse heb in de trackdays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Ik doe alvast een opt-out voor alle komende MX5 weken :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:29

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik kon jammer genoeg gister niet, moest een of ander zuip festijn regelen (vrijgezellen feestje). Hopelijk komende Dinsdag wel weer tijd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Was weer leuk en gezellig, is toch wel een hele leuke auto ondanks dat ik hem 2x in de muur parkeerde. En een mooi slide de pitsstraat in en een penalty voor unsafe pit entry krijgen :o :o :o :o :o :o :o :o

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:54
Mijn druk bezette agenda op dinsdagen is ook voorbij (hopelijk), dus vanaf volgende week kom ik ook gezellig mee Grand Touren.

Gaan er vanavond nog mensen spelen met (gratis) Dirt content?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
gtrNL schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:49:
Mijn druk bezette agenda op dinsdagen is ook voorbij (hopelijk), dus vanaf volgende week kom ik ook gezellig mee Grand Touren.

Gaan er vanavond nog mensen spelen met (gratis) Dirt content?
Ik heb het aangeschaft dus ga het gebruiken ook.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Voor nu heb ik alleen Eldora aangeschaft, voor de trucks. Verder gebruik ik voor nu even de rookie content om het te leren. Net zoals ik begon in iRacing aan de road én oval kant.

En nog een interessant stukje over dirt. 6 jaar geleden dacht iRacing nog, dit gaan we niet doen want dit zou ons nooit lukken. Na de ontwikkeling van dynamic track surface, zagen ze mogelijkheden voor dirt.
From Tony:

I was just reading this Dave Kaemmer Dirt Interview from 2011. http://www.iracing.com/dave-kaemmer-comes-clean-on-dirt/ Sort of interesting to read it on the eve of the release.

I'm not sure if you ever thought we would do dirt racing. I must admit I was skeptical at the time. The new surface model a couple years ago really opened the doors for it along with other technology advancements and our improving resources. The new surface model is key because it allows for dynamically changing conditions of all kinds (heat, moisture, water, texture, depth, rubber, buildup, debris etc) yet provides every one with the exact same track, conditions and environment. Not a small task for multiplayer racing of this sort. All this work and research helped improve our tires as well.

Although it was always on our list and on our minds, we know long this types of development takes. However, with the new surface model we started talking more and more about it as it was much more of a reality to do it the way we wanted to do it (correctly). One day sometime after we released the new surface model Greg Hill and Steve Myers pulled Dave and I into Greg's office and said, hey look we are driving on Dirt. It was ugly but it was a new surface type, dirt. I forgot which car and track Greg converted with his team but we were pretty excited. Greg even had a jump in one version but the car suspension was not built for that and kept breaking when he landed.

Besides the obvious new type of racing, the dirt release tomorrow has plenty of new graphical techniques, effects, physics and modeling within it. We hope you enjoy it all and have fun for a long time with it. Just like the new surface model, these advances are great for dirt but will also help us in the future with many other advances.

Good racing!

[ Voor 111% gewijzigd door Niellie41 op 29-03-2017 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Sorry aan de mensen die in heat 2 vroegtijdig out waren vanwege het incidentje. De replay zitten bekijken en ik week inderdaad iets van de lijn af waardoor het kleine gaatje waar Marco wou induiken sloot. Ik hoorde de spotter 3 wide en intussen was het onheil al geschied. We zaten daar natuurlijk allemaal heel close op elkaar en de volgende bocht ging zeer krap worden, nogmaals mijn excuses al denk ik dat het niet 100% mij fout was.

Toch dikke fun gehad en weer progressie gemaakt. Op maandag draaide ik nog 42-43 terwijl ik gisteren al eens een 40 kon neer zetten en zelfs een 39 in de qualy. Tevens zeer gezellig op TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

We zaten op het rechte stuk al 3 wide.
Ik had bocht 3 iets anders genomen om zo meer snelheid de bocht uit te komen. Dit lukte vrij goed, waardoor ik vrij snel op de bumper van (volgens mij) Nick2 zat. Ik ging naar de binnenkant, Om een move te maken op Nick2, echter hij kwam ook meteen naar rechts om jou weer in te halen, wat een 3 wide opleverde. Ik had op dat moment goede vooruitzichten aangezien ik vrij stevig aan de binnenkant zat. Bocht ingestuurd en geprobeerd om zo strak mogelijk rond de apex te rijden zodat aan de buitenkant genoeg ruimte was. Tijdens de vorige race en in de practice ook al een aantal keer met een paar mensen gedaan, en dat ging zonder problemen. De buitenlijn kun je iets meer snelheid meenemen, waardoor je prima kunt verdedigen. Vanuit mijn zicht kwam je gewoon te ver naar binnen alsof daar geen auto zat. Helaas zat ik daar dus wel, en raakten we elkaar, met een flinke puinhoop tot gevolg.

Ik moet me wel verontschuldigen voor de uitbarsting, dat was niet nodig. Het was alleen frustrerend dat voor de 2e race opeenvolgend ik niet het gevecht met Dirk aan kon gaan. In de practice was dit al erg leuk, en ik keek er echt naar uit, helaas mocht het niet zo zijn.
Auto was flink krom en had geen zin om een 2e race achteraan te rijden en misschien tegen het einde iemand in kunnen halen. Dan zou het snelheidsverschil waarschijnlijk al te groot zijn om echt een leuk gevecht te hebben.

Daarna nog maar ff snel een TT in de Skip gedaan op Rd Atlanta. Voor het feit dat ik best wel lang niet veel in de Skip gereden heb vond ik een 1:05.5 nieteens zo gek. Wel een snelste ronde van rond de 1:05.2 neergezet, maar kun het nog niet consistent over een aantal rondes, maakte meestal in de 3e of 4e lap van een goede run wel een fout in bocht 2/3 of richting het verbindingsstuk waar ik dan meteen 0.2-0.3 verloor. Achja. Misschien donderdag nog eens proberen, al ga ik de 1:04.8 van Norbert nooit van ze leven rijden. WTF zeg.... Daar zou ik wel eens een replay met telemetrie van willen zien :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

WTF die 410 Winged Sprint Car :D 8)7

Ik ga voor nu ook nog even niks qua dirt aanschaffen, ik kijk even hoe het met de rookie content gaat. Misschien vind ik er wel niks aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:32:
We zaten op het rechte stuk al 3 wide.
Ik had bocht 3 iets anders genomen om zo meer snelheid de bocht uit te komen. Dit lukte vrij goed, waardoor ik vrij snel op de bumper van (volgens mij) Nick2 zat. Ik ging naar de binnenkant, Om een move te maken op Nick2, echter hij kwam ook meteen naar rechts om jou weer in te halen, wat een 3 wide opleverde. Ik had op dat moment goede vooruitzichten aangezien ik vrij stevig aan de binnenkant zat. Bocht ingestuurd en geprobeerd om zo strak mogelijk rond de apex te rijden zodat aan de buitenkant genoeg ruimte was. Tijdens de vorige race en in de practice ook al een aantal keer met een paar mensen gedaan, en dat ging zonder problemen. De buitenlijn kun je iets meer snelheid meenemen, waardoor je prima kunt verdedigen. Vanuit mijn zicht kwam je gewoon te ver naar binnen alsof daar geen auto zat. Helaas zat ik daar dus wel, en raakten we elkaar, met een flinke puinhoop tot gevolg.

Ik moet me wel verontschuldigen voor de uitbarsting, dat was niet nodig. Het was alleen frustrerend dat voor de 2e race opeenvolgend ik niet het gevecht met Dirk aan kon gaan. In de practice was dit al erg leuk, en ik keek er echt naar uit, helaas mocht het niet zo zijn.
Auto was flink krom en had geen zin om een 2e race achteraan te rijden en misschien tegen het einde iemand in kunnen halen. Dan zou het snelheidsverschil waarschijnlijk al te groot zijn om echt een leuk gevecht te hebben.

Daarna nog maar ff snel een TT in de Skip gedaan op Rd Atlanta. Voor het feit dat ik best wel lang niet veel in de Skip gereden heb vond ik een 1:05.5 nieteens zo gek. Wel een snelste ronde van rond de 1:05.2 neergezet, maar kun het nog niet consistent over een aantal rondes, maakte meestal in de 3e of 4e lap van een goede run wel een fout in bocht 2/3 of richting het verbindingsstuk waar ik dan meteen 0.2-0.3 verloor. Achja. Misschien donderdag nog eens proberen, al ga ik de 1:04.8 van Norbert nooit van ze leven rijden. WTF zeg.... Daar zou ik wel eens een replay met telemetrie van willen zien :)
Zoals iedereen weet hebben we geroutineerde en beginnende rijders in ons midden.
Diknmuis is pas net begonnen met iRacing zoals hieronder te zien:
diknmuis

Ik vind dat we als meer geroutineerde rijders niet er vanuit mogen gaan dat in dit geval diknmuis dit allemaal aan ziet komen.
Daarnaast was diknmuis al committed aan de bocht en hij liet een klein beetje ruimte (chapeau) voor het eventueel doorztten door Nick2. Ik denk dat als hij ook jou nog ruimte had gegeven / had willen ontwijken hij in het gras was beland.
Just my 2 cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Misschien had ik van mijn gas moeten gaan, maar ik was ook al vrij committed richting de binnenkant. Vanuit mijn oogpunt leek het alsof ik de ruimte zou krijgen van Bjorn, maar hij stuurde wat scherper dan waar ik op anticipeerde. Daarna nam de teleurstelling even de overhand, en leek het mij voor de gezelligheid beter als ik even wat anders ging doen.
Had ook niet verwacht dat toen ik mijn move maakte op Nick2, deze op dezelfde straight ook nog Bjorn wilde gaan inhalen. Hierdoor kwamen we 3 wide te zitten, en werd het probleem groter dan wat de bedoeling was. Het was ook niet mijn intentie om hier meteen ook maar Bjorn in te halen, 1 tegelijk is genoeg :) Door de 3 wide werd het allemaal wat krapper dan gepland.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan5324
Vraagjes en Joep bedankt voor je antwoorden gisteren

Die pitlimiter knop hoe werkt dat :)
En kan ik ook andere ghosts inladen en gebruiken, dus niet van mijzelf.

Of hoe kan ik het beste leren van andere coureurs, zeker bocht 1 in kan ik hoop leren. En youtube is enigzins beperkt.

Voorlopig lukt veilig rijden prima en dat vind ik al fijn, ik schrik niet zo snel van andere coureurs en dat is voor die mensen ook fijn :P

[ Voor 19% gewijzigd door Johan5324 op 29-03-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
Jammer dat race twee uiteindelijk zo eindigde. In mijn ogen was het een race incident. Bjorn laat wat weinig ruimte en Marco zit er niet helemaal naast. Gebeurd de beste af en toe :)

[ Voor 10% gewijzigd door tim.w op 29-03-2017 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Johan5324 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:29:
Vraagjes en Joep bedankt voor je antwoorden gisteren

Die pitlimiter knop hoe werkt dat :)

Of hoe kan ik het beste leren van andere coureurs, zeker bocht 1 in kan ik hoop leren. En youtube is enigzins beperkt.

Voorlopig lukt veilig rijden prima en dat vind ik al fijn, ik schrik niet zo snel van andere coureurs en dat is voor die mensen ook fijn :P
Wat je kan doen is een replay opslaan, deze opstarten en dan met de snelle rijders meekijken.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
@Johan5324
ik denk dat niet iedere wagen is uitgerust met de pitlimiter, had dit ook al geprobeerd met de mx5 maar werkt dus niet

Ik begrijp het Marco dat je vanuit uw oogpunt idd dacht ruimte te krijgen/hebben. 3 wide bij die bocht is natuurlijk ook niet ideaal. Ik liet ook ruimte daar en nam de lijn daardoor anders dan normaal. Ik had wel nog iets beter kunnen anticiperen door nog ff in de spiegel te kijken maar veel tijd heb je daar natuurlijk niet, de lijn iets verkeerd nemen/inschatten daar en je zit op het gras

gelukkig vielen er geen doden :P

[ Voor 3% gewijzigd door diknmuis op 29-03-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Johan5324 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:29:
Ik gebruik 2 methodes:
1: .blap en .olap file van een snellere coureur kopiëren zodat je tegen de ghost car van die persoon kan rijden
2: iSpeed laden op 4de scherm en een lap van iemand anders inladen, tegen delta t rijden van ingeladen lap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan5324
Bedankt allemaal weer, vanavond eens even kijken :)

Dat telemetry is ook wel leuk om te zien.
Kan er nog weinig mee, komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Grom: komt net mijn OSW base binnen *O* gaat iRacing straks plat :(
Maar ik verwacht ook wel wat werk om de motor goed te monteren... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
JoepW schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:21:
Grom: komt net mijn OSW base binnen *O* gaat iRacing straks plat :(
je hebt toch ook die testsite joep

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Je hebt precies een avond om alles te monteren.. Want vanavond racen gaat hem niet worden, lijkt me. F5, F5, F5, F5, etc, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

aicaramba schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:31:
Je hebt precies een avond om alles te monteren.. Want vanavond racen gaat hem niet worden, lijkt me. F5, F5, F5, F5, etc, etc.
Hoe laat gaat iracing offline dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
knightvision schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:42:
[...]

Hoe laat gaat iracing offline dan?
15:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
JoepW schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:21:
En te aarden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja.... Ik heb de klop horen luiden.... Nu de klepel nog//.
Wat is het advies wat aan wat te aarden?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• A1AD
JoepW schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:39:
[...]

Ja.... Ik heb de klop horen luiden.... Nu de klepel nog//.
Wat is het advies wat aan wat te aarden?
Willen we het ontopic houden? Voor zo een zaken hebben we een apart topic :+ :+ :+
(die kans kon ik niet laten liggen Joep)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickPost1972
A1AD schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:42:
[...]

Willen we het ontopic houden? Voor zo een zaken hebben we een apart topic :+ :+ :+
(die kans kon ik niet laten liggen Joep)
Pakt popcorn en gaat rustig lezen :+ :+ :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Updates zijn beschikbaar ... 400mb tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net wat rondjes gereden met de Street Stock op Eldora. Het is best cool! Heel de tijd driften. 8)

Het is wel een heel andere mindset vergeleken met rijden op asfalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga ff niks met dirt doen vanavond. Simrig ligt uit elkaar ;)

Pagina: 1 ... 90 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies