iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 86 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 10:13
Het was weer ouderwets Fun!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J9NLdaC.jpg

Meer foto's: https://imgur.com/a/b5Q4C

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Was leuk, vooral de oval :D

Release notes zien er ook wel goed uit, veel nieuwe banden, hoop dat het bevalt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:30

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Dat is best wel snel.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik weet het nog niet, of ik dit ga aanschaffen.....

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

ik weet het wel, ik pas :+

Gisteren 3 bijzondere races.

Race 1, de 911, was ik behoorlijk off-pace, maar had dan ook niet net al uren in het gebakje gereden zoals de meesten in de finale. Opzich niet de meest boeiende race gehad, maar hoe meer we tegen het einde kwamen hoe leuker het werd.

Race 2, de oval, setupje gepakt van de vorige keer met de audi, beetje scheef gezet en gaan. Kon helaas in het begin meteen iemand al niet ontwijken die de muur in vloog (volgens mij Pascal) maar gelukkig kwam ik perfect mid-pack terug het veld op. Daarna erg leuk met Nick en Bas de rest van de race stuivertje gewisseld.

Race 3, de figure 8, road setup, niks aangepast en gewoon proberen. Al met al kon ik goed wegkomen en nam ik al snel de leiding. Maar ineens zonder dat iemand me inhaalde lag ik 2e... Pascal nam een iets kortere route zullen we maar zeggen. Anyway, gewoon head-down en doorrijden, steeds iedereen ontwijken wat eigenlijk best wel goed ging. Totdat ik wat overmoedig werd en dacht, oh daar kan ik nog wel voor... Op m'n dakkie, 1 mins tow. Daarna pit uit en direct weer schade en op het dak.

Al met al goed vermaakt, dit was wel een echte crazy monday in ieder geval :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

PatrickPost1972 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:52:
Ik weet het nog niet, of ik dit ga aanschaffen.....
Ik ga er denk ik ook geen geld aan uitgeven maar ik probeer het maar positief te zien, heel veel developmenttijd die hier in is gaan zitten komt ook weer terug aan de roadkant en hopelijk ooit, ooit een echte rallymode. Dirt racing zelf doet me niet zoveel, misschien een keertje leuk om met GoT te doen maar dan houdt het wel op denk ik.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
DirkT schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:59:
ik weet het wel, ik pas :+

Gisteren 3 bijzondere races.

Race 1, de 911, was ik behoorlijk off-pace, maar had dan ook niet net al uren in het gebakje gereden zoals de meesten in de finale. Opzich niet de meest boeiende race gehad, maar hoe meer we tegen het einde kwam hoe leuker het werd.

Race 2, de oval, setupje gepakt van de vorige keer met de audi, beetje scheef gezet en gaan. Kon helaas in het begin meteen iemand al niet ontwijken die de muur in vloog (volgens mij Pascal) maar gelukkig kwam ik perfect mid-pack terug het veld op. Daarna erg leuk met Nick en Bas de rest van de race stuivertje gewisseld.

Race 3, de figure 8, road setup, niks aangepast en gewoon proberen. Al met al kon ik goed wegkomen en nam ik al snel de leiding. Maar ineens zonder dat iemand me inhaalde lag ik 2e... Pascal nam een iets kortere route zullen we maar zeggen. Anyway, gewoon head-down en doorrijden, steeds iedereen ontwijken wat eigenlijk best wel goed ging. Totdat ik wat overmoedig werd en dacht, oh daar kan ik nog wel voor... Op m'n dakkie, 1 mins tow. Daarna pit uit en direct weer schade en op het dak.

Als met al goed vermaakt, dit was wel een echte crazy monday in ieder geval :)
Jep, dat was ik :) Ging iets te vroeg op het gas, en vervolgens onderstuur van Motegi tot aan ... Tokio :+

Werd toch aan alle kanten voorbj gereden in R2. Dus weer bevestigd dat oval niks voor mij is :) Nog wel even 2 wide gereden met Danny en Robbert dacht ik :D

R3 was gewoon lekker chaos, alleen jammer dat je ongestraft kon afsnijden door uit te wijken voor ongelukken. Had het ook pas door toen ik in ene van P9 uit de PITS!!!! naar P2 ging. Maar wel lekker kunnen driften en glijden met af en toe wat andere ontwijken :D Om vervolgens in P1 met de witte vlag letterlijk 1m voor de finish met een stukke motor te komen te staan :D Was best leuk om de verwarring te zien en te horen op dat moment :D
En mijn spotter was helemaal de weg kwijt (Marco ook?!). Car low terwijl ik low zat, car left terwijl ik alleen rechts een auto had :F

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Die video is wel gaaf. Met het bandenmodel van vorig jaar zou hij bij het uitkomen van T2 haaks de muur in zijn gegaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:59
Gaat er nog iemand de 12hr van Sebring rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 22:37

derx666

mecker ende blaet

Gisteren was weer lachen gieren en brullen :)

Race 1. De eerste ronde ging (volgens mij voor iedereen) meteen helemaal de soep in omdat we op de brug ineens linksaf moesten, met vlak daarna 2x hard links. Na wat oefenen kon ik redelijk meekomen, alleen JP Niehuis en Bas waren flink sneller dan de rest. Verder leuke race, paar mensen in kunnen halen, paar keer gespind (niet elke keer door eigen toedoen :P ) en blij dat de race na 20min klaar was omdat ik behoorlijk duizelig werd van die korte rondjes :)

Race 2. Was eerst wat met een eigen setup aan het proberen, en voordat ik het in de gaten had was de 10min. practice voorbij. Blijkbaar was ik ergens de mist in gegaan, want ik kon zelfs op de rechte stukken de draft niet houden. Ook flink onderstuur, en nadat ik de draft helemaal kwijt was raakte ik vrij snel een keer de muur. Daarna de pits opgezocht, ARB acteren hard gezet, rembalans helemaal naar achteren, en de banden druk voor zacht, achter hard gezet. Met als doel: lekker driften met die bak. Soms ging dat goed, soms ging dat hard de muur in :) Tegen het einde tijdens een drift nog een crashende Dirk kunnen ontwijken. Al met al, toch nog leuk :)

Race 3. Tsja... Zelfs de road setup was zo krom als een hoepel. Geprobeerd deze enigszins recht te krijgen, maar weer te weinig tijd. Uiteindelijk maar baseline road gepakt, maar wat een drama. In de linkerbocht ging het wel, maar rechtsaf werd meteen driften. Dat ging in het begin dan ook een aantal keren flink mis waardoor ik al snel op achterstand lag. Uiteindelijk de pits gevonden, en een nieuwe auto gehaald. Daarna een paar "rondjes" kunnen rijden, tot ik op een gegeven moment een flnke beuk kreeg op de kruising en ik ergens op de oval eindigde. Na even zoeken toch de baan weer gevonden en meteen maar weer een nieuwe auto gehaald. Rest van de race bleef een combinatie van crashen, driften en nieuwe auto halen :)
Jammer dat iRacing geen check had op het afkorten van het circuit, voor de rest was het echt monday madness :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:36

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik had nog niet een overzicht van alle auto's die het INTM (Improved New Tyre Model, of is er een officiele naam ergens gecommuniceerd) gaan krijgen. Dus ff wat zitten knippen en plakken:
  1. Aston Martin DBR9 GT1
  2. Audi R8 LMS GT3
  3. BMW Z4 GT3
  4. Cadillac CTS-V Racecar
  5. Chevrolet Corvette C6.R GT1
  6. Ford GT
  7. Ford GT GT3
  8. Ford Mustang FR500S
  9. Global Mazda MX-5 Cup
  10. HPD ARX-01c
  11. Kia Optima
  12. Mazda MX-5 Cup circa 2015
  13. Mazda MX-5 Roadster circa 2015
  14. McLaren MP4-12C GT3
  15. Mercedes-AMG GT3
  16. Pontiac Solstice
  17. Ruf RT 12R C-Spec
  18. VW Jetta TDI Cup
Best een heel lijstje.... Of heb ik er te veel opgesomd...

UPDATE
quote: zojuist gepubliceerd op het iRacing forum
Hello, iRacing,

The 2017 Season 2 Release scheduled for today has been postponed due to an issue found late in the testing process. For stability, we are reverting the code change that we believe is causing this issue, and will perform some additional testing. Our hope is to have the 2017 Season 2 Release now be held tomorrow (Wednesday March 8th at 8:00am), provided our testing is successful.

Thank you for your patience, we hope to have you out on the track soon!

[ Voor 25% gewijzigd door JoepW op 07-03-2017 14:40 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hoe zie je eigenlijk welke week 13 serie meetelt voor SR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:10
JoepW schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:31:
Ik had nog niet een overzicht van alle auto's die het INTM (Improved New Tyre Model, of is er een officiele naam ergens gecommuniceerd) gaan krijgen. Dus ff wat zitten knippen en plakken:
  1. Aston Martin DBR9 GT1
  2. Audi R8 LMS GT3
  3. BMW Z4 GT3
  4. Cadillac CTS-V Racecar
  5. Chevrolet Corvette C6.R GT1
  6. Ford GT
  7. Ford GT GT3
  8. Ford Mustang FR500S
  9. Global Mazda MX-5 Cup
  10. HPD ARX-01c
  11. Kia Optima
  12. Mazda MX-5 Cup circa 2015
  13. Mazda MX-5 Roadster circa 2015
  14. McLaren MP4-12C GT3
  15. Mercedes-AMG GT3
  16. Pontiac Solstice
  17. Ruf RT 12R C-Spec
  18. VW Jetta TDI Cup
Best een heel lijstje.... Of heb ik er te veel opgesomd...

UPDATE

[...]
Jammer dat de skippy en renault er niet bij zitten. Toch ook een populaire auto.. Of zouden ze het niet nodig vinden voor de skip en renault?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
aicaramba schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:39:
[...]

Jammer dat de skippy en renault er niet bij zitten. Toch ook een populaire auto.. Of zouden ze het niet nodig vinden voor de skip en renault?
Wel jammer, maar ik denk idd dat ze deze 2minder nodig vinden. En alle geupdate autos zijn geen open wheelers, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

De Skippy banden zijn al heel anders dan de meeste banden in iRacing, omdat het semi normale straatbanden zijn en geen slicks. Verder is openwheel natuurlijk weer anders dan GT achtig, omdat je ook met afkoeling van banden door rijwind te maken hebt. Weet niet hoe ze dat simuleren, maar dat heeft natuurlijk wel flinke invloed op hoe je compound is opgebouwd. De openwheel compound zal probably flink verschillen van de GT banden.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Open-wheelers zijn een stuk stijver/lager dan een gemiddelde GT. Zal wellicht ook nog meespelen hoe de banden reageren?

En anders hebben ze al genoeg werk op dit moment. Iets met schepjes en zand :p En een bug om te fixen sinds vandaag ook nog ;)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yakkes
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik ben een pc aan het samenstellen om te iRacen op 3 fullhd schermen:https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1760069

Vraagje: kom ik toe met 8GB RAM, of is er een merkbaar verschil met 16GB ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Even een schaamteloze copy (met bronvermelding) van een post van Peter op DRNL over die snelheid....
quote: Peter @ DRNL
Even opgezocht, het ronde record op Williams Grove in een sprint car staat op 16.140. Het is een 0.5 mile track.
Van de ovals waar de Nascar Sprint cup op rijdt komt Martinsville met een lengte van 0.526 miles het meest in de buurt qua lengte, het ronde record voor de Sprint Cup op Martinsville staat uit 2005 op 19.306 seconden. Whelen Modified ronde record staat op 18.746
Een andere 0.5 miler die vergelijkbaar is is Greenville Pickens waar de K&N Pro series rijden, hier rijden ze 20.7xx

Kortom, die Sprint cars gaan gewoon bloedje hard!
Bron: http://forum.digitalracin...viewfull=1#post1057069965
Thnx Peter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nuttige post, Joep (en Peter). Compleet nieuw voor mij die hele dirt scene, leuk om te lezen/zien :)

@yakkes : ik heb in je andere topic even gereageerd om het hier niet al te veel offtopic te laten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
It's happening!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2017/S2/itshappening.png

Onderwijl kan je alle content testen hier: http://testdrive.iracing.com

En straks kan je hier de update al downloaden: http://members.iracing.com/download

Maar nu nog niet ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2017/S2/humor.png

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 08-03-2017 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je kan de build nu downloaden.
Ongeveer 2,5 GB groot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Even snel de MX-5 met het nieuwe bandenmodel uitgelaten.... Wat een genot.
Dit wordt echt weer racen en autos die zijn op te vangen! YEAH!!!!
Kom niet aan werken toe: Ook ff de Chevrolet Corvette C6.R GT1 op Barber uitgelaten en ook die is TOP!

Best update ever... Ik zeur al tijden over oververhitting en slecht opvangen van auto's, maar dit lost een hoop op!

[ Voor 43% gewijzigd door JoepW op 08-03-2017 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 13:08
Nu de autos die tellen nog :P Skip, FR2.0, F1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
F1 vinnuk niet zo belangrijk. Die andere twee wel.
Dat deze 2 het nieuwe bandenmodel niet hebben kan best wel eens een impact hebben op de participatie cijfers in die 2 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
JoepW schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:23:
Een hele korte samenvatting van mijn 2 races.

[video]

In het middenveld werd er echt wel minder gereden en niet opgelet...
Wow.. zat deze net even te bekijken.. maar WTF? 8)7 Helemaal koekoek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:53:
[...]

Wow.. zat deze net even te bekijken.. maar WTF? 8)7 Helemaal koekoek..
Inderdaad ruk.... Kostte me 2 races :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Ik zit nu even na de update te hebben gedaan op een testdrive server, maar de heathaze optie ziet er niet meer uit,alles is veel waziger. Het is net een oil paint effect. Ik mag hopen dat dit niet in de build zit.

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Testdrive is toch nog altijd de oude build :?

Heathaze zag er sowieso niet uit dus die had ik altijd uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Testdrive is na download bij mij de nieuwe build met nieuwe opties in de settings. Echt wel nieuwe build dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Dat is mooi kk dan, heathaze zag er altijd netjes uit tot vandaag. Nu is het een wazige rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bij mij ziet het er prima uit hoor... Heb voor replay al die nieuwe oranje opties aangezet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

NickThissen schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:10:
Bij mij ziet het er prima uit hoor... Heb voor replay al die nieuwe oranje opties aangezet.

[video]
Ik heb tijdens het rijden dat het veel meer golft dan normaal.
Heb je ook echt gereden??? want bij stilstaan in de pits beeld dan zie je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heb die optie tijdens het rijden niet aan staan. Laat eens een filmpje zien dan?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Arfman schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:44:
Testdrive is toch nog altijd de oude build :?

Heathaze zag er sowieso niet uit dus die had ik altijd uitstaan.
Bij mij staat er rechts in beeld dat ik beter kan updaten voordat ik testdrive rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

NickThissen schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:24:
Heb die optie tijdens het rijden niet aan staan. Laat eens een filmpje zien dan?
Ik heb nooit opnames gemaakt in iracing, ik weet niet of ik dit zo maar ingame kan doen.
Het zag er altijd best natuurlijk uit, nu is het 1 wazige boel bij het echt daadwerkelijk er in rijden.
Ik heb tot nu toe nooit last gehad van heat haze en eigenlijk wil ik het terug zoals het was tot vandaag !

In de replays is het wel minder geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Kan iemand mij uitleggen wat week 13 inhoud? Is dit puur voor de fun en is irating en srating losgelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Sommige series tellen wel voor sr en ir. Ik weet zo ff niet welke.
Overigens ben ik op TS en wat aan het testen met de nieuwe build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik kom misschien vanavond ook nog even, ben nu aan het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
ZFLaSH schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:16:
Kan iemand mij uitleggen wat week 13 inhoud? Is dit puur voor de fun en is irating en srating losgelaten?
Voor Road telt deze week alleen de Mazda MX5 mee, de andere series zijn fun.
Voor Oval geen idee, doe ik niet aan.

[ Voor 4% gewijzigd door roelg90 op 08-03-2017 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Net een porsche race meegedaan en maar een half uurtje geoefend..
Niet gekwalificeerd, dus ik startte als 29e van de 31.

Gewoon heel veilig rijden en in gevechten heel makkelijk toegeven.. Wat geluk om niet door stomme pech te worden uitgeschakeld. En in 15 min van plek 29 tot plek 5 geklommen.. Best leuk.

[ Voor 53% gewijzigd door aicaramba op 08-03-2017 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hij is nog aan het uploaden, maar net een Tube Frame Twister race gedaan met o.a. Bas, Bob, Joep, Patrick en Nick. Eindelijk een fatsoenlijke mirror image in VR *O*

Even weg, excuus.

[ Voor 12% gewijzigd door Arfman op 08-03-2017 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
haha, net 20 rondjes gereden op okayama met de 911. Volgens mij is Dirt al gereleased vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:33:
haha, net 20 rondjes gereden op okayama met de 911. Volgens mij is Dirt al gereleased vandaag :D
Moet je Oulton Park doen met de GT1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:20

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ligt iracing eruit? krijg elke keer bad gateway site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Nickrsd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:08:
ligt iracing eruit? krijg elke keer bad gateway site
Vaak wel, maar als je blijft proberen lukt het af en toe wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoef1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-10 14:25
De GT1's even getest en inderdaad een hele verbetering. De C6R was hiervoor al een paar seizoenen niet meer te rijden voor mijn part, één klein foutje onder het remmen en onverbiddelijk het decor in. Gisteren op montréal zowel de C6R als de AM DBR9 getest en ik geraakte zelfs de 2 hairpins haast niet rond. Dat gaat nu beter. Hoewel de corvette blijft tricky bij het remmen.

Rondetijden zijn wel trager, vind ik. (maar kan ook aan mij liggen ;) )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik vind wel dat de FFB van de Corvette in de middenstand minder detail doorgeeft en erg losjes aanvoelt. Op het iRacing forum wordt gesuggereerd door staf om de caster een beetje hoger te zetten om dit weg te nemen. Wel vreemd om de setup van een auto te veranderen om dit op te lossen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
De MX-5 vind ik daar aantegen erg leuk geworden. Autootje is leuk op te vangen en is (in mijn geval) sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:20

Nickrsd

De backfires bij de Porsche maken het helemaal af voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Nickrsd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:53:
ik wil deze week een WRX logo erop :p Is wel nodig namelijk ;)

Porsche 911 WRX 8)7 Al rijden mensen er ook rally's mee 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/topicstart_got/financial_report.png

Zoals jullie gewend zijn publiceer ik aan het eind van elk seizoen de financiële status van GoT iRacing.

We hebben in Seizoen 1 van 2017 bijna 50 uur gehost!

Inkomsten:
We hebben 3x een referral ontvangen in Seizoen 1 met een totale waarde van $35,- (goed voor 92 uur hosting ;) )
Daarnaast hebben we ca. $80,- ontvangen via Paypal (giften).

Donateurs en referrals bedankt voor de giften!

Uitgaven:
We hebben ca. $27 uitgegeven aan hosting en de nieuwe League
En we hebben $100 betaald aan GSRC voor de broadcast van de Seizoensfinale.

Saldo:
Ons Saldo in iRacing is hiermee weer gestegen en ons Paypal saldo is nog genoeg om op 4 juni as de broadcast van de seizoensfinale van Seizoen 2 2017 te bekostigen.

Ik zal dan ook in de loop van het volgende seizoen weer bij jullie aankloppen voor een kleine Paypal donatie om Seizoen 3 weer te bekostigen.

Kortom we staan er goed voor financieel en we kunnen qua iRacing dollars ten behoeve van het hosten van alle sessies nog bijna 10-12 seizoenen vooruit! :9

Hieronder het complete overzicht, zoals dat ook altijd te vinden is op onze website voor de geregistreerde gebruikers. (Hier dus)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2017/S2/17S2_financien_got.png

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 09-03-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Nickrsd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:53:
Ja maar ook als je keihard remt zag ik nu ook verandering in wegspattende banden rubber.
Dit vloog echt duidelijk naar voren. Normaal zag ik het alleen wegvliegen aan de achterkant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

knightvision schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:01:
[...]

Ja maar ook als je keihard remt zag ik nu ook verandering in wegspattende banden rubber.
Dit vloog echt duidelijk naar voren. Normaal zag ik het alleen wegvliegen aan de achterkant.
Juist! Dacht al dat ik me het verbeeldde, maar dat is dus wel zo. Ze hebben ook het e.e.a. veranderd aan de particles, daar zal dit mee te maken hebben. Eerste keer hard remmen met de Radical in de race gisteravond zag ik rubber wegspatten, was ook duidelijk te zien. Helaas nam GeForce Experience ook de TeamSpeak audio op dus dat heb ik weer van YT verwijderd, anders had ik het kunnen laten zien.

Enige wat nog mis is is de hoeveelheid rotzooi op de baan. 1 wiel in het gras en je ziet meteen een halve zandbak liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Jullie bedoelen dat je vanaf de voorwielen soms brokken rubber af ziet vliegen?
Want dat zit er al een tijdje in bij de 911. Ze hebben de stukjes nu alleen een stuk groter gemaakt als je bv daarvoor blokkeert of even buiten de baan rijd. Dat is me wel opgevallen inderdaad.

Of ... dit is gewoon onderdeel van NNNNNNNNNTMv6 :) kan ook nog.

Maar even verder denkend .... Rubber kan ook gewoon modder worden, dus wellicht dat er al een paar dingen doordruppelen van dirt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Rubber kan modder worden? Whut? :P

Maar deze banden zijn inderdaad ook als gevolg van de dingen die ze bij dirt hebben geleerd, dus ik ben nu al blij met dirt. Binnenkort maar eens een GT3 auto gaan testen, zijn niet mijn favo auto's maar wel 1 van de weinige series waar je 24x7 in kunt stappen zo ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
Mijn race van gisteren.. Helaas is mn CPU niet meer genoeg om in 1080P op te nemen. SOF van 3000+ btw.

[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 09-03-2017 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

The Simpit heeft wat meer info over World of Outlaws. Zo ver ik het begrijp is World of Outlaws zoiets als NASCAR, maar dan voor dirt racing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Inschrijving NEO Le Mans race gedaan. Lineup nog niet definitief, maar we krijgen gegarandeerd een Corvette op de grid. #zinin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Niellie41 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:32:
[video]

The Simpit heeft wat meer info over World of Outlaws. Zo ver ik het begrijp is World of Outlaws zoiets als NASCAR, maar dan voor dirt racing.
[video]
Is er eigenlijk al iets bekend of er gratis dirt content beschikbaar gaat zijn? Street stock bv, wat circuits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

aicaramba schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:08:
[...]

Is er eigenlijk al iets bekend of er gratis dirt content beschikbaar gaat zijn? Street stock bv, wat circuits.
Zo ver ik weet is hier nog niets over gezegd, maar ik verwacht wel dat rookie content gratis beschikbaar zal zijn. Zoals bij road en oval nu het geval is.

Er komt bijv. een dirt versie van USA speedway. Die baan is nu ook al gratis content.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Gisteren wat races geprobeerd in de Porsche, uiteindelijk maar steeds vanuit de pits gestart want het was een behoorlijke puinhoop in turn 1 steeds. Dit was mijn leukste race om weer naar voren te komen:

Deze build is een hele verbetering kwa VR, dus daar ben ik wel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Toch een keer dat VR proberen. Lijkt me geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

ZFLaSH schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:29:
Toch een keer dat VR proberen. Lijkt me geweldig
heb je triples? zoja koop een IRTRACK 5 geweldige ervaring! geen warm ding op je kop, geen lage resoluties en de bewegingen zijn exact hetzelfde na goed instellen en je ziet gewoon je eigen hardware.

VR doe ik pas na een next generation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:44

Phydomir

Dennis

Linc schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:31:
Deze build is een hele verbetering kwa VR, dus daar ben ik wel blij mee!
Heb je nog geëxperimenteerd met die sharpening functie? Heb nog niet de zin gehad om de nieuwe functies uit te proberen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
knightvision schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 20:04:
[...]

heb je triples? zoja koop een IRTRACK 5 geweldige ervaring! geen warm ding op je kop, geen lage resoluties en de bewegingen zijn exact hetzelfde na goed instellen en je ziet gewoon je eigen hardware.

VR doe ik pas na een next generation.
Ik heb zelf een trackir gemaakt, maar toch zou ik een keer de vr ervaring willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Track ir lijkt me juist niet realistisch. Het is een omgekeerde reactie. Je moet je hoofd draaien, maar je moet juist met je ogen de a dere kant draaien om het scherm te kunnen blijven zien. Lijkt me juist heel tegenstrijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 12:51
aicaramba schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 21:16:
Track ir lijkt me juist niet realistisch. Het is een omgekeerde reactie. Je moet je hoofd draaien, maar je moet juist met je ogen de a dere kant draaien om het scherm te kunnen blijven zien. Lijkt me juist heel tegenstrijdig.
Dat lijkt mij ook. Maar nu ben ik wel nieuwsgierig.

Nog iemand met triples en trackir?

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
Ik heb TrackIR veel gebruikt in Flight Sims.
Daar vind ik het erg natuurlijk aanvoelen, en dat kan ik eigenlijk niet meer zonder.

Ik heb het alleen nooit met iRacing gebruikt, omdat ik een oude TrackIR 3 heb, die ik niet aan de praat krijg met iRacing.

Maar, ik betwijfel of het echt iets toevoegt als je triples hebt. Het is heel handig om intuïtief naast je te kunnen kijken zonder knoppen in te hoeven drukken als je 1 scherm hebt. Maar op drie schermen kan je al goed naar de apex of naast je kijken, dus dan zie ik de toegevoegde waarde eigenlijk niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Hangt er een beetje vanaf hoe je het instelt en de reactie tijd. Ikzelf heb een vrij hoog dood punt vanaf het midden zodat kleine bewegingen niet worden gedetecteerd. Daar wordt je echt zeeziek van. Maar om links en rechts te kijken werkt het best goed. Zelfs bij triples. De verticale beweging heb ik uitgeschakeld.

Je kan het zelf met facetracknoir en een webcam ook proberen. Werkt behoorlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Ik moet er niet aan denken om te racen zonder IRTRACK 5 ! mits ik offcourse een keer over ga naar VR.
Maar als ik al die filmpjes bekijk van VR is het exact hetzelfde alleen zit ik er nu niet in.

Het voelt juist wel alsof ik in de auto zit, ook met kijken in de spiegels etc. Je moet het uiteraard wel goed instellen. Met F2 zet je de IR uit maar ik heb dat laatst gedaan en ik vond het maar saai. Nee ik kan niet meer zonder.

[ Voor 14% gewijzigd door knightvision op 10-03-2017 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:44

Phydomir

Dennis

knightvision schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 23:55:
Maar als ik al die filmpjes bekijk van VR is het exact hetzelfde alleen zit ik er nu niet in.
Al eens een keer met een Rift of Vive iRacing gespeeld?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Phydomir schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 23:58:
[...]

Al eens een keer met een Rift of Vive iRacing gespeeld?
Met de RIFT ! en dat was zeker lachen! Maar ik ben een graphic junkie en het was voormij net te laag reso.
Hier komt bij dat ik echt echt best kick om eigen hardware toch te blijven zien.

Bij aanschaf trackir 5 viel het ook echt tegen, maar na tweaken en forums lezen heb ik nu een heerlijke instelling en er moet nog wel wat gebeuren dat ik over ga na VR. Triples, een plaat boven je triples, en trackir 5 tsja ik weet niet maar laat de VR voormij nog maar even in de w8 tot nieuwe ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Phydomir schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 20:23:
[...]

Heb je nog geëxperimenteerd met die sharpening functie? Heb nog niet de zin gehad om de nieuwe functies uit te proberen.
Ik heb het aangezet, maar nog niet echt de waardes veranderd. In de verte helpt het niet veel voor mijn gevoel, maar het dashboard enzo is wel een stuk scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
knightvision schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 00:03:
[...]

Met de RIFT ! en dat was zeker lachen! Maar ik ben een graphic junkie en het was voormij net te laag reso.
Hier komt bij dat ik echt echt best kick om eigen hardware toch te blijven zien.

Bij aanschaf trackir 5 viel het ook echt tegen, maar na tweaken en forums lezen heb ik nu een heerlijke instelling en er moet nog wel wat gebeuren dat ik over ga na VR. Triples, een plaat boven je triples, en trackir 5 tsja ik weet niet maar laat de VR voormij nog maar even in de w8 tot nieuwe ontwikkelingen.
Wat voor curves heb jij ingesteld? Ben altijd nieuwsgierig naar andermans ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Ik heb een TrackIr 5. Het voegt beslist ook aan triples wat toe, het gevoel er echt bij te zijn, maar ik vind het moeilijk om precies te blijven voelen/zien waar ik rijd, met name bij de bochten. Je kan wel beter de bochten inkijken, maar het beeld is me te "wiebelig". Ik gebruik het dus niet, maar met veel oefenen werkt het waarschijnlijk juist wel prima.

UIteindelijk is ons brein en zenuwstelsel het best getraind om met onze ogen ondanks beweging heel nauwkeurig een punt om ons heen te fixeren. Dat vind ik met hoofdbewegingen + TIR moeilijker.

PS OT: Ik heb m indertijd inderdaad voor Flightsimulator aangeschaft, vooral in een helikopter mooi (ook bij bv DCS Black Shark), en om mooie scenery bij laag vliegen te bewonderen.

[ Voor 35% gewijzigd door flopdoc op 11-03-2017 10:01 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
flopdoc schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 09:57:
Ik heb een TrackIr 5. Het voegt beslist ook aan triples wat toe, het gevoel er echt bij te zijn, maar ik vind het moeilijk om precies te blijven voelen/zien waar ik rijd, met name bij de bochten. Je kan wel beter de bochten inkijken, maar het beeld is me te "wiebelig". Ik gebruik het dus niet, maar met veel oefenen werkt het waarschijnlijk juist wel prima.

UIteindelijk is ons brein en zenuwstelsel het best getraind om met onze ogen ondanks beweging heel nauwkeurig een punt om ons heen te fixeren. Dat vind ik met hoofdbewegingen + TIR moeilijker.

PS OT: Ik heb m indertijd inderdaad voor Flightsimulator aangeschaft, vooral in een helikopter mooi (ook bij bv DCS Black Shark), en om mooie scenery bij laag vliegen te bewonderen.
Door dat "wiebelige" heb ik ook de curves heel rustig ingesteld. Dus de middelste 20gr. draaien is 3gr. in game. pas als je echt ver naar rechts of links kijkt, gaat het expantioneel omhoog. Het is inderdaad wel even spelen, maar daar hebben ze testsessies voor :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Raceday voor ons in de 12h van Sebring! Wij starten als de qualy resultaten zo blijven op pole in de C7 Daytona Prototype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 10:34:
Raceday voor ons in de 12h van Sebring! Wij starten als de qualy resultaten zo blijven op pole in de C7 Daytona Prototype.
Success! Ik kijk mee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond rij ik weer mee met de Heusinkveld MX-5 World Tour. Deze keer op Spa.
Ik zal later vandaag de broadcast link van GSRC posten.
Misschien dat ik ook zelfs stream via het GoT kanaal.

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 11-03-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 10:34:
Succes! Ik heb nog altijd een trauma van die race vorig jaar, 0.905s 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ik moet toch nog eens wat OBS settings van iemand hebben.. Kwaliteit van mijn video's valt me altijd tegen.

In other news:
Ik ben gevraagd door VRS om voor de Skip datapacks te maken :-) Altijd lachen natuurlijk. Dus een beetje schaamteloze zelfpromotie:

Mijn VRS datapack:
https://virtualracingscho...PacksPage&driver=17850001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:29:
Ik moet toch nog eens wat OBS settings van iemand hebben.. Kwaliteit van mijn video's valt me altijd tegen.

In other news:
Ik ben gevraagd door VRS om voor de Skip datapacks te maken :-) Altijd lachen natuurlijk. Dus een beetje schaamteloze zelfpromotie:

Mijn VRS datapack:
Opnemen of broadcasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Opnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal morgen wat settings neerploffen.
Ow wait ik heb een keer een video gemaakt met alle instellingen erbij....
Ff zoeken
Edit: hiero

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 11-03-2017 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Scr33x0r schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:29:

In other news:

Mijn VRS datapack:
Kreeg je daar ook meteen een gratis abbo op vrs voor ? Verder ga ik die wel eens ff lekker uitpluizen :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na bijna 5 uur nog steeds P1 in topsplit achter wat positiewissels met Vendeval. De enige echte Jose Maria Lopez heeft het gat weer gedicht en we rijden nu aan de leiding. Ik kruip zo meteen in de auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik hobbel ergens achteraanof middenin mee. ;)
(Edit: De juiste link naar YT erin gezet)

[ Voor 25% gewijzigd door JoepW op 12-03-2017 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 07:16
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 19:17:
Na bijna 5 uur nog steeds P1 in topsplit achter wat positiewissels met Vendeval. De enige echte Jose Maria Lopez heeft het gat weer gedicht en we rijden nu aan de leiding. Ik kruip zo meteen in de auto!
De volgende keer ff JML niet ook een gat in onze auto laten rijden, thanks ;)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Daar heeft JML wel vaker last van.
Kan me nog de 24h van Le Mans herinneren waar hij voor Trustmaster Mivano reed. Hebben we ook meerdere malen flink voor moeten uitwijken omdat hij in onmogelijke gaten dook.
Totdat hij met nog een paar uur te gaan achter mij zat in de Porsche curves. Daar probeerde hij onze Ford GT buitenom in te halen in de 2e bocht van de Porsche curves (linksaf vlak langs de muur). Hij was echter vergeten dat een Ford GT daar alle ruimte nodig heeft aan de buitenkant. Met als gevolg dat hij enorm schrok dat ik het gat aan de buitenkant dichtgooide, en hij de muur in ging met flinke schade voor hun hpd :P
Zo te horen heeft ie er nog niet van geleerd.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Pffff. 18de gestart en als 14de geeindigd. Met 18/100 sec. verschil met plek 13. En nr 15 vlak achter me.
Leuk geracet.
On board wel gestreamd, maar vergeten te delen.
Ik zal dat eens automatiseren ;)

Results: http://members.iracing.co...do?&subsessionid=18990026

[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 11-03-2017 21:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

derx666 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 20:39:
Daar heeft JML wel vaker last van.
Kan me nog de 24h van Le Mans herinneren waar hij voor Trustmaster Mivano reed. Hebben we ook meerdere malen flink voor moeten uitwijken omdat hij in onmogelijke gaten dook.
Totdat hij met nog een paar uur te gaan achter mij zat in de Porsche curves. Daar probeerde hij onze Ford GT buitenom in te halen in de 2e bocht van de Porsche curves (linksaf vlak langs de muur). Hij was echter vergeten dat een Ford GT daar alle ruimte nodig heeft aan de buitenkant. Met als gevolg dat hij enorm schrok dat ik het gat aan de buitenkant dichtgooide, en hij de muur in ging met flinke schade voor hun hpd :P
Zo te horen heeft ie er nog niet van geleerd.
Het blijft een Zuid-Amerikaan. Ben bang dat die het nooit zullen leren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

De zogenaamde "triple names". Die ontwijk ik als het even kan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mijn broadcast van de race gisteravond (die ik vergeten was te posten).

Ik verloor uit voorzichtigheid wat plekken in lap 1, maar verder was de race leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ziet er uit als een leuke race :) Jammer dat ik hem gemist heb. Volgende week is de volgende meteen toch? Ik probeer er bij te zijn deze keer :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja volgende week meteen weer Zandvoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Is het mogelijk om een .irlap file te converten naar een IBT-file? Ik vind het toch nog altijd lastig om de juiste bestandstypen te krijgen voor motec. Ik google er op los, maar vind er altijd maar weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mu.exe doet dat.
Staat in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
JoepW schreef op zondag 12 maart 2017 @ 21:26:
Mu.exe doet dat.
Staat in de TS.
Zo ver was ik al.. Ik heb het bestand gezet in de import directory, maar hij convert hem niet.

Hier mijn My instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/33n8gp5.png

[ Voor 15% gewijzigd door aicaramba op 12-03-2017 21:38 ]

Pagina: 1 ... 86 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies