iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Robbert reed zoals normaal 2 degelijke stints. Niet de snelste, maar ook geen fouten.
Dirk was vandaag helemaal los, en reed zijn sterkte race van de NES tot nu toe. Mega snelle en strakke rondetijden, maar helaas was het net niet voldoende op Hellenic nog in te halen. Jammer dat de race niet nog 1 ronde langer duurde.
Hieronder de (voorlopige) tussenstand in het kampioenschap. Als we het podium halen op LeMans kunnen we nog in de top 8 in de eindstand komen
Pos | Car | Team | Sebring | COTA | Motegi | Nürburgring | Spa | Le Mans | Total |
1 | 71 | Pure Racing Team GTS | 20 | 20 | 20 | 20 | 0 | 80 | |
2 | 72 | Thrustmaster Mivano Racing GTS | 14 | 16 | 16 | 11 | 14 | 71 | |
3 | 93 | Shinya Michimi SimRacing | 7 | 12 | 14 | 7 | 16 | 56 | |
4 | 77 | Odox Motorsport | 16 | 10 | 1 | 16 | 12 | 55 | |
5 | 85 | MSP-DRIVERS-HOME 85 | 12 | 1 | 9 | 12 | 20 | 54 | |
6 | 97 | Team RSO | 1 | 8 | 10 | 14 | 11 | 44 | |
7 | 83 | MSP-DRIVERS-HOME 83 | 10 | 5 | 11 | 8 | 9 | 43 | |
8 | 90 | Atomic Motorsport | 4 | 14 | 12 | 6 | 3 | 39 | |
9 | 82 | Team DFTBA | 11 | 6 | 5 | 5 | 10 | 37 | |
10 | 99 | Gathering of Tweakers GTS 99 | 6 | 7 | 8 | 9 | 5 | 35 | |
11 | 88 | CoRe SimRacing GTS | 9 | 3 | 7 | 10 | 0 | 29 | |
12 | 95 | IRDK Endurance | 8 | 11 | 2 | 4 | 4 | 29 | |
13 | 84 | Radicals Online PRO-AM | 3 | 9 | 6 | 0 | 8 | 26 | |
14 | 80 | Hellenic Racing NES | 2 | 4 | 3 | 1 | 6 | 16 | |
15 | 74 | TeamGT GTS Audi R8 | 0 | 0 | 4 | 3 | 7 | 14 | |
16 | 76 | SimatoK eSport | 5 | 2 | 0 | 2 | 2 | 11 |
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

ief raakt bij noodstop PRT GTS in T1 heel zacht maar iracing maakt er een complete boeltje van ivm damage. vleugel compleet weg. geen grip vanachter + 10km topspeed weg.
daarna krijgen we blackflag en verliezen we 15sec S&G
wegens gebrek aan downforce vanachter verliest Ief de auto in les combes en duwt hem in de muur waardoor we 2min56 repairs hebben. daarna gewoon doorgereden maar racen was over.
Zat ZEKER top 5 plaats in was 2 de race waar ik mee kon met top na COTA, maarja dit is racen !
Leuk seizoen maar ben blij dat het over is wegens het afhaken van sommige teamgenoten + tot conclusie te komen dat zelfs in een team NEO echt wel te hoog gegrepen is voor mij.
le mans laten we schieten door gebrek aan drivers, we zullen nogeens polsen maar gaan mail sturen naar niel en egil kan er misschien een extra entry van GES meedoen.
Ook heb ik voor het eerst een livery gemaakt voor de auto met een ode aan m'n oude baan :-)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VQR1ZT9M8KU]
Normaal was het de bedoeling dat hij de start nam, maar uit voorzorg ben ik dan maar gestart met de hoop dat Hall op tijd op kwam dagen zodat Fuller eventueel niet moest rijden. Ik nam de start heel rustig (iets te rustig misschien) en verloor dan ook wat plaatsen. Het belangrijkste was om de auto heel te houden, wat dan weer wel gelukt is. Zoals gepland ging ik de pits in op rondje 20 zodat we het grote verkeer wat wisten te ontwijken. Hall was er nog niet, dus lieten we Fuller dan toch maar rijden. Beter crashen in het begin van de race dan na 4u :-) Zijn stint ging zonder problemen en door de alternatieve strategie hadden we al enkele plaatsjes gewonnen.
Hall had dan zijn eerste dubbele stint en ik nam weer over voor een geplande dubbele stint. Toen ik de pits uitreed merkte ik plots dat ik ook geen force feedback meer had

Hall heeft dan maar de laatste 2 stints voor zich genomen. We hadden al een vermoeden dat we het niet slecht deden, maar het werd pas 100% duidelijk na de laatste pitronde toen iedereen ofwel banden nam en daardoor ver genoeg achter ons was ofwel geen banden nam en daardoor minstens een seconde trager was.
Al bij al is P5 een mooi resultaat voor ons, zeker met de omstandigheden.
Wheel Stand Pro v2. (Bij BOL te bestellen)Hertog_Martin schreef op zondag 19 februari 2017 @ 20:49:
Weet iemand of dit of iets soortgelijks in NL te verkrijgen is?:
https://www.amazon.com/Ul...acing-Stand/dp/B0084EG3ZA
[afbeelding]
Lang niet mee gereden....
GoT | Monday Tournament 17S1-W11 | 20-02-17 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Weather |
Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic |
Alvast een korte blijk op seizoen 2 op maandag en dinsdag...

Op maandag zal het programma er als volgt uitzien:
13-03 - FR20 - Donington Park Racing Circuit - Grand Prix
20-03 - Skip - Mount Panorama Circuit (Bathurst)
27-03 - FR20 - Road Atlanta - Full Course
03-04 - Skip - Barber Motorsports Park - Full Course
10-04 - FR20 - Nürburgring Grand Prix - Grand Prix w/out Arena
17-04 - Skip - Silverstone Circuit - International
24-04 - FR20 - Suzuka International Racing Course - Grand Prix
01-05 - Skip - Okayama International Circuit - Full Course
08-05 - FR20 - Circuit Gilles-Villeneuve - Grand Prix
15-05 - Skip - Watkins Glen International - Cup
22-05 - FR20 - Okayama International Circuit - Full Course
29-05 - Skip - Sebring International Raceway - International

En met de dinsdag zijn we nog bezig, maar auto's beperken we tot:
- Global Mazda MX-5 Cup
- GT3: Audi R8 LMS GT3, BMW Z4 GT3, Mercedes AMG GT3, McLaren MP4-12C GT3
- Porsche 911 GT3 Cup (991)
- Skip Barber Formula 2000
Tot vanavond!
We hebben 7 man ingeschreven voor het seizoen maar eigenlijk zitten daar 4-5 non-actieve rijders tussen voor de moment -.-
We hebben inmiddels 32 inschrijvingen in de League voor deze race
Je bent boswachter geweestNinjaTrek2891 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:16:
Ook heb ik voor het eerst een livery gemaakt voor de auto met een ode aan m'n oude baan :-)
Ik heb een tijdje de Next Level Racing Wheel Stand gehad, te koop uit Engeland via pagnian.co.uk. Niet de goedkoopste stand, maar inklapbaar, en erg stevig! Aanrader wat mij betreft.Hertog_Martin schreef op zondag 19 februari 2017 @ 20:49:
Weet iemand of dit of iets soortgelijks in NL te verkrijgen is?:
https://www.amazon.com/Ul...acing-Stand/dp/B0084EG3ZA
Bvd!

Iets met een uitrol
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Kanaal in mijn handtekening.
Verwijderd
http://members.iracing.co...do?&subsessionid=18855195
Lid van de club van 4000 geworden en SR naar 4.99. Dat laatste was lastig met al die GT3's
Jammer dat ik in R2 'm verloor in de kink.
Scheelde 1 a 2 keer niet heel veel, maar heb geen muren geraakt, hoogstens het gras een beetje flink gemaaid
Cube Nuroad Race (2022)
Wait what? Ferrari license komt er aan?derx666 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 00:12:
Steve Myers @iRacingMyers 1 hour ago
Jep! http://www.iracing.com/ir...ation-of-ferrari-488-gte/NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 00:13:
[...]
Wait what? Ferrari license komt er aan?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Geen van beide, de Ferrari is een GTE.Nickrsd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 01:12:
wordt dit een tegenhanger vande porsche ? of nog een gt3 erbij?
Excuus, maar dan mss de zin 'Let op, dit is een patsdraadje, geen vragentopic.' verwijderen uit de OP daarJoepW schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:45:
Zullen we zo veel mogelijk on topic proberen te blijven en in dit draadje hardware vragen racesim related doen?
Bvd!
Thx voor de antwoorden iig, wheel stand pro ga ik denk ik voor.
Als het mijn draadje was zou ik dat doen... Mss de OP eigenaar ff benaderen?Hertog_Martin schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 07:52:
[...]
Excuus, maar dan mss de zin 'Let op, dit is een patsdraadje, geen vragentopic.' verwijderen uit de OP daar
Thx voor de antwoorden iig, wheel stand pro ga ik denk ik voor.
Tweede race de drive diff een klik voorzichtiger gezet en dat ging een stuk beter (of het was gewoon door het koudere weer). Erg leuke race gehad, jammer dat Bas en Marco tegelijk een foutje maakte.
Ja dat was wel bagger, want het was een leuk gevecht. Ik was bij het insturen onder de brug ineens de achterkant kwijt. Gelukkig kon ik hem redelijk opvangen en uit de muur houden, maar na een stukje grasmaaien was ik wel de aansluiting kwijt. Omdat ik toch net wat langzamer was, en alleen maar aan kon haken dmv de draft werd het gat daarna vrij snel groter. Ook waren de achterbanden meteen toast, waardoor de rondetijden nog verder achteruit gingen.NickThissen schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:04:
De eerste race gisteravond was iets minder, vooraan gestart en beetje op de banden proberen te letten maar alsnog na een klein foutje was het een heel rondje glijden tot het gewoon mis ging.
Tweede race de drive diff een klik voorzichtiger gezet en dat ging een stuk beter (of het was gewoon door het koudere weer). Erg leuke race gehad, jammer dat Bas en Marco tegelijk een foutje maakte.
Als ze bij iRacing het opwarmen/meteen verklooien van de banden onder controle zouden krijgen is de Radical zowaar, en ik had nooit verwacht dat ik dat zou gaan zeggen, een best leuk karretje.
Cube Nuroad Race (2022)
Bedankt voor de mooie timing zodat ik de leuke 3-wide overtake kon maken bij het opkomen van KemmelScifo83 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:43:
Filmpje nog van afgelopen NEO race. MC racing blijft toch prachtig
[video]
CHANGE LOG:
PopcornFX
- Fixed an issue where dark dust was appearing on some tracks.
EasyAntiCheat
- EAC warning messages will now appear in the chat pad, instead of as a dialog box.
- Fixed an issue with packages that are 3 levels deep in the directory structure that could cause EAC failures.
Porsche 911 GT3 Cup Car (991)
- Car paint templates have been updated.
- A 10's place digit has been added to the Water Pressure display value.
- Fixed an issue with the seat model in cockpit view.
- Fixed some shading artifacts on the hood of the car.
- Fixed the facing direction of the right side brake rotor.
Graag gedaan lolRed Baron schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:00:
[...]
Bedankt voor de mooie timing zodat ik de leuke 3-wide overtake kon maken bij het opkomen van Kemmel
Cube Nuroad Race (2022)
Das maar een gedacht anders had ik em niet in de muur geplantderx666 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:43:
[...]
Die Audi van jullie lijkt wel op rails te rijden zo stabielDat is met de Merc wel anders.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Heb je natuurlijk ook een puntScifo83 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:38:
[...]
Das maar een gedacht anders had ik em niet in de muur geplant
Cube Nuroad Race (2022)
heeft veel met setup te makenderx666 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:43:
[...]
Die Audi van jullie lijkt wel op rails te rijden zo stabielDat is met de Merc wel anders.
tja moest je maar ni in het gat van pitchler willen kruipen ;pScifo83 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:38:
[...]
Das maar een gedacht anders had ik em niet in de muur geplant
Ik heb een plaatje van jou gebruikt voor de thumbnail Danny, ik ging er even vanuit dat dat geen probleem was
Is dat met fixed setup?BobvK schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:16:
Is er nog iemand van plan de Daytona 500 te rijden. Ik ga hem op zaterdagmorgen iig doen.
Antwoord al gevonden
[ Voor 8% gewijzigd door PatrickPost1972 op 22-02-2017 12:07 ]
Nee fixed setup is zaterdagavond, 18:00 geloof ik. Die ga ik doen denk ik. Lowest split waarschijnlijk
Fixed is ook zaterdagochtend.bluuuurgh schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:07:
[...]
Nee fixed setup is zaterdagavond, 18:00 geloof ik. Die ga ik doen denk ik. Lowest split waarschijnlijk
Fixed Series:
• Wednesday 21:00 GMT (Wednesday 4:00pm est)
• Friday 2:00 GMT (Thursday 9:00pm est)
• Saturday 10:00 GMT (Saturday 5:00am est)
• Saturday 17:00 GMT (Saturday 12:00pm est)
• Monday 2:00 GMT (Sunday 9:00pm est)
[ Voor 33% gewijzigd door Niellie41 op 22-02-2017 12:12 ]
Ah ik dacht dat dat de open wasNiellie41 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:12:
[...]
Fixed is ook zaterdagochtend.
Fixed Series:
Ik wil de Zaterdagavond fixed race wel rijden, maar heb weinig ervaring in het ovalracen. Ik heb wel al een paar truckraces gedaan, waaronder op Daytona. Hulp is altijd welkomNiellie41 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:12:
[...]
Fixed is ook zaterdagochtend.
Fixed Series:
Als tip kan ik je geven: gewoon gas geven!ThiJor schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:42:
[...]
Ik wil de Zaterdagavond fixed race wel rijden, maar heb weinig ervaring in het ovalracen. Ik heb wel al een paar truckraces gedaan, waaronder op Daytona. Hulp is altijd welkom
Gisteren 2 races gereden, eerste race 24 laps op P2 met nog 1 ronde te gaan, bij het lappen van een achterblijver ga ik buitenlangs en de achterblijver spint op de binnenlijn en beukt tegen mij aan, auto kapot en race voorbij, in de laatste ronde..! Tweede race bij inhalen van P3 zit ik ernaast aan de buitenkant op het rechte stuk en word ik zonder pardon de muur in gedrukt... Hopelijk snel uit de rookie class...
Wel leuker dan ik dacht, dat rondjes naar links rijden
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Als 12e gestart en als 8e geëindigd.
De start was een puinhoop veel auto''s op en tegen elkaar. Daar stond ik net achter dus een stukje achteruit en de chicane afgesneden. Verder elimineerde een aantal mensen zichzelf.
Volgende race op Le Mans ga Ik geen qualifcatie rijden en achteraan starten.
Doe je dat als uitdaging of om de eerste bocht ellende vrij te zijn? In het eerste gevalnaish123 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 20:57:
Om 18:45 uur een race gedaan met Porsche op Le Mans.
Als 12e gestart en als 8e geëindigd.
De start was een puinhoop veel auto''s op en tegen elkaar. Daar stond ik net achter dus een stukje achteruit en de chicane afgesneden. Verder elimineerde een aantal mensen zichzelf.
Volgende race op Le Mans ga Ik geen qualifcatie rijden en achteraan starten.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
500 mijl in iets minder dan drie uur. Niet slecht.
Ik zat in de derde split. De eerste 180 ronden waren green. Heel de race zat ik er lekker bij, steeds in de top 10. Bij de laatste green flag pitstop (rond ronde 160) verpruts ik het helemaal en rem te laat bij het inkomen van de pits. 15 sec. penalty voor unsafe pit entry.
Door deze stomme fout was ik de aansluiting met de kop verloren. Gelukkig kon ik nog bij de tweede groep aanhaken en leek het erop dat we voor P7 gingen vechten. Rond ronde 180 kwam daar dan eindelijk de caution.
Na de herstart was het heel spannend. Iedereen ging vrij snel single file, want als je eenmaal omhoog ging was je de sjaak. Niemand wilde helpen. Hierdoor roteerde het groepje steeds. Met nog 6 ronden te gaan hoopte ik erop dat mensen mee gingen, maar helaas. Hierdoor zakte ik van de 8e naar de 14e plek.
Iemand blies ook nog zijn motor op, waardoor het ieder voor zich was.

IRacing was weer in Window view en niet full screen te krijgen. Met Dashboard 2 zie je dan de olie temperatuur niet, dus ik moest naar dashboard 3, wat onwennig voelde.
Regelmatig betrokken bij ongelukken met minimale schade, uiteindelijk was er helemaal geen snelheid meer in de auto terug te vinden. De inc counter stond toen al op 19....
Bij de laatste pitstop spin ik bij het uitrijden van de pitstraat op oude banden...
Uiteindelijk p15, 21 incjes en +7 iRating (nog niet die 4000....)
Uiteindelijk P2 gehaald omdat Coen helaas rond getikt werd. Maar met de draft had ik het ook nog wel gered in het laatste rondje denk ik.
Nu weer P1 in het kampioenschap, maar er zijn nog 3 man die me in kunnen halen, vooral Coen omdat hij pas 6 weken geteld heeft. Volgens mij is het voordeliger voor mij als ik volgende week niet mee doen om de SOF wat lager te houden
[ Voor 36% gewijzigd door NickThissen op 23-02-2017 10:09 ]
Knap resultaat overigens!
Vanavond eindelijk een avondje tijd, dus een half uurtje geoefend met de 911 Cup op Le Mans, gekwalificeerd, allemaal prima. Start, ronde 1, Dunlop chicane (letterlijk de eerste bocht die je tegenkomt)0, iemand spint compleet uit zichzelf, ik rem netjes, er knalt iemand achterop, mijn complete ophanging aan gort en de 2 aanstichters kunnen gewoon doorrijden. Gaaaaahh!
De volgende race is pas weer om 22:45, dat is me te laat, dus de hele avond voor niks. Ik snap dat het kan gebeuren maar kom op zeg ...
EDIT: -101 iRating .. lol.
Dat bedoel ik. Was bij mij van week ook al zo.Arfman schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:13:
God wat kan iRacing toch frustrerend zijn soms
Vanavond eindelijk een avondje tijd, dus een half uurtje geoefend met de 911 Cup op Le Mans, gekwalificeerd, allemaal prima. Start, ronde 1, Dunlop chicane (letterlijk de eerste bocht die je tegenkomt)0, iemand spint compleet uit zichzelf, ik rem netjes, er knalt iemand achterop, mijn complete ophanging aan gort en de 2 aanstichters kunnen gewoon doorrijden. Gaaaaahh!
De volgende race is pas weer om 22:45, dat is me te laat, dus de hele avond voor niks. Ik snap dat het kan gebeuren maar kom op zeg ...
EDIT: -101 iRating .. lol.
En toen won degene die op plek 20 gestart was.
Daar zit ik nog zo'n 1900 punten bovenZFLaSH schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:31:
Heh. Ik ken het. Ben een dikke 500 irating kwijt hierdoor. Maar kop op! Lager dan nul kan geloof ik niet
Edit: Race 2, P5, bocht 1, van achter aangetikt doordat hij zijn rempunt heeft gemist. Sorry zei hij, maar daardoor ik in de muur en P14. -60 irating
[ Voor 24% gewijzigd door ZFLaSH op 24-02-2017 17:06 ]
Verwijderd
Je moet het echt op zijn rookies doen als je in zo een lage splits zit, gewoon ontwijken en uitrijden op de eerste plaats zetten, echt racen zou ik sowieso pas in de top split doen.ZFLaSH schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:59:
Tja, net weer een race. Skippy. Lig 7e op Watkins Glen, kom ik bij de busstop en daar vind iemand het nodig om niet te remmen weer 3 man incl mij vol van achteren van de baan te rijden. Weer 58 irating minder. Kom dicht bij de 0 zo.
Edit: Race 2, P5, bocht 1, van achter aangetikt doordat hij zijn rempunt heeft gemist. Sorry zei hij, maar daardoor ik in de muur en P14. -60 irating
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Het gaat goed met de inschrijvingen voor de finale.
Ik mis nog wel wat community leden van GoT bij de race.
Er zijn nog maar 13 plekken op het grid vrij.
Het deelnemersveld is lekker divers en behoorlijk internationaal.
Hier de huidige inschrijvingen
Schrijf je in als je mee wilt doen!
We hosten om 21:00 uur CET vandaag een 2 uur practice voor de GoT Watkins Glen 911 Challenge in de GoT Special Events League.
Verwijderd
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
En in lap 1 als je de busstop nadert.. aan de binnenkant blijven. Desnoods ga je van het gas af een beetje om de hele meuk achter je al te vertragenA1AD schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:37:
[...]
Je moet het echt op zijn rookies doen als je in zo een lage splits zit, gewoon ontwijken en uitrijden op de eerste plaats zetten, echt racen zou ik sowieso pas in de top split doen.
Ik zit een beetje (best watJoepW schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 20:40:
Het gaat goed met de inschrijvingen voor de finale.
Ik mis nog wel wat community leden van GoT bij de race.
Er zijn nog maar 13 plekken op het grid vrij.
Staat toch duidelijk in de post op het forum?
Bv Pepijn en Leandro?
Ik had het al gezien Joep bij het persoonlijk bericht.JoepW schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 14:22:
Willen de GoT rijders die zich aanmelden OOK de gevraagde post op het iRacing forum doen?
Bv Pepijn en Leandro?
Vandaag ga ik even de track laden en kijken of ik mij definitief ga inschrijven.
Gisteren dacht ik leuk even een practice sessie mee te doen.
Edit
Hier de link naar de setup: http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/Setups/Details/21037
[ Voor 50% gewijzigd door JoepW op 25-02-2017 15:54 ]
setup van Joeri Withouck op setup syncNickThissen schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:36:
Welke setup gebruik je? Misschien vanavond ook eens proberen.
Mooi resultaat ondanks dat je vol een stilstaande auto T-bonedLinc schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:23:
Gisteren een race gedaan in de Porsche op LeMans, was aardig chaos vooral de eerste ronde:
[video]
Ik snap nu waarom ik dit weekend twee GT3 races op COTA heb kunnen doen zonder al te veel ongelukken, alle brokkenpiloten rijden nu in de Porsche

Probeer het volgend seizoen nog wel eens als de hype er vanaf is.
[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 26-02-2017 15:06 ]
NickThissen schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:05:
Daar gaat weer 150 iRatingGast voor me duikt voor me langs terwijl hij aan het remmen is, en tegelijkertijd maakt iemand het 4 wide naast me voor T1, ghost contact met auto voor me, raak in een spin en 5 man onderuit. Uiteraard ben ik de enige die helemaal klaar is, en de auto die het uiteindelijk veroorzaakt heeft niet eens door wat er gebeurde.
P.S. Prachtige tool Nick, die setupsync. Chapeau!
Ik heb woensdag avond 1 race gedaan en daar laat ik het ook bij. Iedereen lijkt wel los geslagen op Le Mans.NickThissen schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:05:
Daar gaat weer 150 iRatingGast voor me duikt voor me langs terwijl hij aan het remmen is, en tegelijkertijd maakt iemand het 4 wide naast me voor T1, ghost contact met auto voor me, raak in een spin en 5 man onderuit. Uiteraard ben ik de enige die helemaal klaar is, en de auto die het uiteindelijk veroorzaakt heeft niet eens door wat er gebeurde.
Volgende week Summit Point, geloof ik.
[ Voor 24% gewijzigd door JoepW op 26-02-2017 17:29 ]
Hmm.. Misschien wat slechtere omstandigheden, maar ik kwam tot 1:54 laagJoepW schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:18:
Een lap (kan nog sneller hoor) op Watkins Glen met de Porsche.
[video]Btw: vlak voor de 2 laatste bochten schakel ik nu wel op naar 5..
Het is dan ook een track die ik nog niet vaak heb gereden.
Edit: Joep's setup is wel iets sneller dan degene die ik gebruike.
[ Voor 14% gewijzigd door aicaramba op 26-02-2017 18:44 ]
Bas, Nick & Patrick reden ook met deze setup (of met een kleine modificatie).

De topic start en onze site is geupdate tbv het volgende seizoen.
Het volledige programma van de maandag en dinsdag is gepubliceerd op de site (in de events) met rechtstreekse links naar een gedetailleerde post op het GoT forum per race.
Op maandag in S2 2017:

Publicatie op de site: KLIK
Directe link naar de planning: KLIK
En op dinsdag S 2017:

Publicatie op de site: KLIK
Directe link naar de planning: KLIK
Alle events in een overzicht: KLIK
Reminder..... Er zijn nog ca. 10 plaatsen vrij op het grid voor de Seizoensfinale...
Het programma van Monday Madness volgende week maandag is nog niet zeker, maar we gaan weer spannende dingen doen
En vanavond de afsluiter van ons Monday Tournament!
GoT | Monday Tournament 17S1-W12 | 27-02-17 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||
|
Weather |
Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic |
Vanaf volgend seizoen ga ik iig alle Skip en FR2.0 trainingen meedoen en waarschijnlijk in skip wel een instructeursrolletje op me nemen
Scr33x0r schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:55:
Nice nice.. vanavond ben ik er niet bij, ga geen Ford GT kopen voor een avondje...
Ford GT is de beste auto op de Porsche na
Voor wie interesse heeft in deelname: tussen maart en mei zullen we 5 races organiseren onder de vlag van de DigitalRacing.nl GTC competitie. Deze competitie kent ieder seizoen een andere auto, en eerdere seizoenen hebben we de McLaren MP4/12C en de Ruf RT12-R C-spec gebruikt. Dit derde seizoen is het de beurt aan de nieuwe 911 GT3 Cup in iRacing. Race format is een enkele race van 45 minuten.
Meer info omtrent inschrijven, kalender en meer kun je vinden op klikje.

[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 27-02-2017 17:02 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Had de uitnodiging al via iRacing Message ontvangen. Zit er over na te denkenBeQuietAndDrive schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:52:
Heren,
Voor wie interesse heeft in deelname: tussen maart en mei zullen we 5 races organiseren onder de vlag van de DigitalRacing.nl GTC competitie. Deze competitie kent ieder seizoen een andere auto, en eerdere seizoenen hebben we de McLaren MP4/12C en de Ruf RT12-R C-spec gebruikt. Dit derde seizoen is het de beurt aan de nieuwe 911 GT3 Cup in iRacing. Race format is een enkele race van 45 minuten.
Meer info omtrent inschrijven, kalender en meer kun je vinden op klikje.
[afbeelding]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Verdere communicatie etc. over de DigitalRacing.nl GTC competitie op het desbetreffende forum.
[ Voor 51% gewijzigd door JoepW op 27-02-2017 20:53 ]
Door de wat lage opkomst en het feit dat de top 5 net iets te snel was voor me kwam ik al snel tijdens de race in een vacuüm te rijden. Achter me reden nog wel een paar man maar daar liep ik langzaam van weg. En die maakte ook 1 voor 1 wel een foutje waardoor ik totaal geen druk van achter had. Zodoende op einde van de race ook nog wat kleine foutjes gemaakt vanwege verveling. Maar mijn p6 verliezen kwam nooit in gevaar.

Vorige week iRacing weer opgepakt na lange pauze. Eerste race op watkins met de skippy gelijk van 14de naar 3de plek dus ik was vol zelfvertrouwen. Ik kan het nog!.. Alle races erna eraf geramd en 2 keer echte technische problemen met gaspedaal en computer. Iemand verliet een skype gesprek en beeld werd even paar seconden zwart, niet bevoordelijk voor de ideale lijn door de busstop op watkins kan ik je vertellen

Veel irating enzo verloren dus toen mn tanden maar gezet in het uit de rookie oval class raken. Heeft ook maar een race of 10 en veel frustratie gekost maar het is gelukt.
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen