iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 83 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

JoepW schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:05:
Een vermakelijk race verreden in de Heusinkveld MX-5 World Tour. In de kwali kreeg ik niet de snelheid te pakken en kwalificeerde op een 27ste plek. Door clean rijden, ongelukken vermijden en leuke gevechten na 27 rondjes als 18de gefinisht. Voor de volgende race moet ik maar eens wat meer oefenen ;)
Stukje van (je opmars) gekeken op de stream, netjes!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:41

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier een korte samenvatting van de race.... en de incidenten van Nick en Bas aan het eind van de video.

[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 12-02-2017 14:52 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Het geluk zit me niet mee in de races. Ben dan ook uit eindelijk demoted naar B klasse..

Laatste race komt er een dive bomb in ronde 1 dat me gewoon bikkelhard uitschakelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
de 911 en ik begrijpen elkaar denk ik nog niet helemaal :p

Vreselijk veel onderstuur mid en corner exit. Maar we komen er wel denk ik :) Begin van de week blijven hangen op 1:32.laag op Okayama, vrijdag op .31 blijven hangen, en vandaag blijf ik hangen op 1:30.laag.

Maar dat word flink wat rondes rijden denk ik weer. Duurde ook even voor ik de CSpec door had en er snel ik was. Maar na 30-35 rondjes vandaag ga ik maar even wat doen wat de armen niet belast :+

Maar voor mijn gevoel kon je de CSpec nog altijd de "spierballen" gebruiken, maar de 911 vind dat echt niet leuk en slaat ook gelijk knetterhard terug (met de vlakke hand in je gezicht)

Was even bang dat die gast die Bas aanreed gewoon door kon rijden, maar "gelukkig" niet :) Zal je altijd zien dat zo'n iemand ook nog wint ook :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
ZFLaSH schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 14:35:
Hoe gaan jullie om met het feit dat je in 4 achtereenvolgende races gewoon vol van de baan wordt gereden? 4x Skippy en 4x een onmogelijke divebomb van iemand in bocht 1 en 2 in de eerste ronde, resulterend in ik in de muur (Mount Panorama). Mijn irating zakt zowat negatief door dit soort stunts en mijn motivatie ook.
Ik houd altijd zelf de binnenkant van de bocht dicht - misschien verlies je daardoor wat tov de rijders voor je, maar je weet iig zeker dat als er een divebomb komt, deze aan de buitenkant komt en dus meestal weinig gevolgen heeft. En in de eerste ronden houdt iedereen elkaar een beetje op dus dat verlies naar voren is 2 bochten later meestal weer goed gemaakt.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:24:
.....Was even bang dat die gast die Bas aanreed gewoon door kon rijden, maar "gelukkig" niet :) Zal je altijd zien dat zo'n iemand ook nog wint ook :p
Nou die is gewoon gefinisht op de 13de plek en Bas op de 29ste. Dus echt goed voelt dat toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:23
Alexji schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:38:
Was Bathurst aan het oefenen in de skip.
Ga ik ergens vol de muur in op de berg (zoals het hoort natuurlijk :P), wordt het volledig donker in de Rift, reed ik opeens 8833km/h en ging m'n FFB echt vol in het rood (hij begon nog net niet te roken):

[afbeelding]

Dit is de eerste out-of-bounds bug die ik ben tegengekomen. Normaal wordt je wel netjes gereset naar de pit mocht je van de baan af rijden.

@derx666, done!
Dat heb ik 2 weken terug ook gehad. Ik heb zelf 3 schermen dus het zal geen rift probleem zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
SkullboyNL schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:13:
[...]

Dat heb ik 2 weken terug ook gehad. Ik heb zelf 3 schermen dus het zal geen rift probleem zijn.
Ik had dat op Summit Point toen ik probeerde op de brug te komen en de banden raakte onder de brug.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 13:08
Heeft ff geduurd, en wat gefarmed.. maar het resultaat mag er wezen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nXrFcbz.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Respect. Ik heb nog geen 5 incloze races in totaal, laat staan achter elkaar :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scr33x0r
Arfman schreef op zondag 12 februari 2017 @ 21:12:
ez op bathurst.. tis of inc en dood of 0 inc :P enige waar je beetje offtrack kan is eerste en laatste sector..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ondanks dat ik demoted ben door alle problemen in de races... is het toch een fantastische auto. En gisteren gelijk m'n beste race er in gehad... zelfs van P3 naar achteren gespind in bocht 2 :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2aMYEz3OOC8]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aCz7zQpKKrM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
JoepW schreef op zondag 12 februari 2017 @ 17:00:
[...]

Nou die is gewoon gefinisht op de 13de plek en Bas op de 29ste. Dus echt goed voelt dat toch niet...
Ow :( in het filmpje lijkt het namelijk of hij hem ook moet parkeren met schade. Dus niet :(

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond de Formula Renault die zich wonderwel thuis voelt op Imola ;)

GoT | Monday Tournament 17S1-W1013-02-17
Car(s)Track(s)
Formula Renault 2.0
Formula Renault 2.0
Fuel100 % (+/- 50 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Autodromo Enzo e Dino Ferrari (Imola) - Grand Prix (Heat 1)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari (Imola) - Grand Prix
Day or NightDay
Pit stalls37 / 62
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:20 (30 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 11:28
SanderF1 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 16:14:
[...]

Ik houd altijd zelf de binnenkant van de bocht dicht - misschien verlies je daardoor wat tov de rijders voor je, maar je weet iig zeker dat als er een divebomb komt, deze aan de buitenkant komt en dus meestal weinig gevolgen heeft. En in de eerste ronden houdt iedereen elkaar een beetje op dus dat verlies naar voren is 2 bochten later meestal weer goed gemaakt.
True. Leerpuntje van mijn kant, al kon ik niet echt naar rechts omdat dat daar een ander slachtoffer reed (4 man zijn door hem van de baan gereden). Nu mijn iRating door de kelder aan het zakken is, ben ik bang meer van dit soort figuren tegen te komen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Je kan natuurlijk ook wat eerder remmen en hem voorbij laten schieten. Er zijn meestal heel veel dingen die je kunt doen om een divebomb te voorkomen. Het zal niet altijd werken, en het is natuurlijk ook niet helemaal de bedoeling om zo'n mensen maar vrije baan te geven (soms is het ook bevredigend om gewoon de deur dicht te gooien en maar te hopen dat hij meer schade heeft dan jij) maar 9 van de 10 keer heb je er meer aan om even de positie op te geven. Binnen een rondje heb je hem vaak alweer terug. Vooral als er nog meer mensen om je heen rijden, laat hun het maar uitvechten.

Dit klinkt alsof je niet "mag vechten" voor je positie ofzo, maar net als in het echt is het gewoon een keuze die je moet maken - verdedig je met hand en tand je positie met grote kans dat je aangereden wordt, of geef je zo iemand even wat ruimte in de hoop er later weer voorbij te rijden?

Verder zal iemand die echt een divebomb doet de apex ook meestal missen (anders was het immers niet echt een divebomb maar gewoon een goeie actie op het randje), als je dan net wat eerder remt kun je zo de undercut pakken en hem weer voorbij rijden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ah FR2.0 kom ik wel even meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Scr33x0r schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:29:
Ah FR2.0 kom ik wel even meedoen :)
Rij ik je wel van de baan heeft de rest ook meer kans om te winnen >:) >:) >:) >:) >:) >:)

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 22:37

derx666

mecker ende blaet

PatrickPost1972 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:30:
[...]

Rij ik je wel van de baan heeft de rest ook meer kans om te winnen >:) >:) >:) >:) >:) >:)
Van de baan hoeft niet, beetje schade om het wat eerlijker te maken is wel prettig :P

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naish123
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 15:37
Ik heb vandaag een verdraaid leuke race gereden in de Porsche. Het mes had ik thuis gelaten dus niets tussen de tanden en lekker gereden. Als 8e gestart en als 5e geëindigd. Als ik, gewild had dan had ik ook de 3e plek kunnen aanvallen maar ik ga de komende races gewoon uitrijden.
Voordeel van de Porsche vind ik, dat je tegen de limiet aan kan rijden en redelijk comfortabel kan rond komen.
Lekker weer eens punten erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nu nog je iRacing profiel in je handtekening, dan kunnen we je ook in iRacing vinden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 15:42
Ik zal er helaas niet bij zijn. Ik ben voor het werk in servie en heb mijn setup niet mee kunnen nemen, helaas.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

ZFLaSH schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:12:
[...]

True. Leerpuntje van mijn kant, al kon ik niet echt naar rechts omdat dat daar een ander slachtoffer reed (4 man zijn door hem van de baan gereden). Nu mijn iRating door de kelder aan het zakken is, ben ik bang meer van dit soort figuren tegen te komen helaas.
Ik deel de strategie van SanderF1 en NickThissen en kan je mijns inziens beschouwen als de actie die voortvloeit uit het anticiperen van wat anderen uitspoken. Als je, zoals je aangeeft de binnenkant niet kunt "afschermen"/verdedigen ben je al te laat. De 2 strategieën die ik volg in mn de 1e ronde zijn; of je laat ze gewoon voorbij of je verdedigd de binnenkant van de bocht. In dit geval bocht 1 en 2.

Wat ik bij bocht 1 doe is achter degene die voor mij zit(ten) blijven en ondertussen in het midden rijden, zo ook bij bocht 2. Je geeft daarmee het signaal af dat jij de binnenkant verdedigd zodat degene die achter je zit niet snel "domme dingen" in z'n hoofd haalt. Aan het begin strijd leveren is sowieso zinloos maar vooral op Bathurst. Je motor is niet op temperatuur dus je hebt de pk's niet om weg te komen en je banden zijn ook niet op temperatuur zodat je nog enigszins voorzichtig moet zijn op de heuvel. Het is daarom ook zinvol om niet alleen de juiste lijnen te oefenen maar ook de binnen/buitenkant van alle bochten.

Op het laatste moment de binnenkant verdedigen is ook weinig zinvol. Als degene achter je op 0.2 zit en je maakt een move naar binnen heb je de kans dat hij of nog agressiever wordt of dat hij te hard op de rem gaat en nog 2 anderen meeneemt naar de pit.
Soms kan een divebomber wel degelijk goede racer zijn die gewoon een slechte Q heeft gehad en slechte manieren. Maar al te vaak rij jij langs 'm terwijl hij in de pit staat.

Nee, je kunt niet op alles anticiperen maar het gaat stukken makkelijker als je 3 schermen of een Oculus hebt. Het nadeel van 1 scherm ondervind ik zeer regelmatig. Bij de laatste bocht op Bathurst zat ik vooraan een treintje en op het moment dat ik me even concentreer op het remmen/aansnijden van de bocht besluit 1 uit het treintje te stappen en wordt ik keihard ge-T-boned. Niet te verwarren met een divebomb want hij remde niet eens. De dader kon uiteraard rustig doorrijden voor een podiumplek terwijl mijn total loss een tow had van 3 minuten. Iets wat ik overigens, afgezien van de netcode, onbegrijpelijk vind. Je kunt bij die laatste bocht ook niet achteruit terug rijden naar de pit want ik heb begrepen dat je dan een dq krijgt.

[ Voor 9% gewijzigd door mowa op 13-02-2017 17:29 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 15:06
Ugh, helaas vanavond toch niet mogelijk. Had gewoon geoefend met de FR2.0 op Imola deze week! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Als ik het red prober ik nog even mee te doen, maar zal een late-entry worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gisteravond was niet mijn avond.... R1 kon ik spinnende Koen niet ontwijken in L1 en dus klaar en in R2 hield ik de boel aardig bij, maar spinde de auto onverklaarbaar een ronde of 5-6 in de race. Toen ben ik maar wat anders gaan doen... Jammer, want de combo beviel me eigenlijk wel.... Op de chicane na dan ;)

[ Voor 171% gewijzigd door JoepW op 14-02-2017 06:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Hard aan het oefenen met de skippy, maar loop tegen een vraag aan over het schakelen:

Ik heb tot nu toe netjes de clutch gebuikt bij up en downshifting maar na wat gegoogle en reddit pagina's doorlezen zie ik dan even van het gas gaan genoeg is voor de gear change upshift (zelfde as ik doe irl met de motor). Ik zie echter als ik de nodige YT filpjes bekijk dat de meeste niet de clutch gebruiken bij downshiften, al zie ik sommige wel een een (handmatige?) blip doen. Ik heb op dit moment geen clutch aids aanstaan dus doe alles met heel-toe braking.

Hoe downshiften jullie met de skippy? Ik merk dat ik erg inconstitent ben met heel-toe braking.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Alleen een blipje is genoeg en van het gas af bij opschakelen. Koppeling is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

aicaramba schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:47:
Alleen een blipje is genoeg en van het gas af bij opschakelen. Koppeling is niet nodig.
Dank je voor de info, ik vermoedde het al. In middels ook al dit overzicht gevonden, is die nog accuraat? (is van sept 2015)

6) You just checked it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Tyoi schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:18:
[...]

Dank je voor de info, ik vermoedde het al. In middels ook al dit overzicht gevonden, is die nog accuraat? (is van sept 2015)
Dit komt idd overeen met de schakelmomenten irl, zo rond de 6200 rpm. Tot daarboven doortrekken is zinloos want er wordt geen vermogen meer afgegeven. Net zoals rem- en instuurpunten is het zinvol om schakelpunten te gebruiken als je schakelt op gehoor zoals ik. Schakelen met bijv een lampje kan iets zuiverder zijn.

De Skip Barber heeft een Dog-Box transmissie, dus hoef je ip geen koppeling te gebruiken.
De koppeling gebruik je alleen bij de start.
Downshiften zonder blip brengt je auto ip in onbalans tijdens insturen maar die onbalans kan je soms bij onderstuur goed gebruiken om een bocht beter door te komen.

Het is daarnaast echter mogelijk om te power-shiften. Dus gas ingedrukt houden en koppelen bij de upshift. Zo verliest de motor (in geval van iRacing in theorie) net iets minder rpm. Downshiften zonder koppeling met evt een blip.
Sommigen geven de voorkeur aan deze manier van shiften.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Leuk raceje gereden in de Porsche op Montreal zojuist. Slechte Q, paar plekken gewonnen in de race en echt op verstand proberen te rijden. Snellere rijder met nog 5 rondjes te gaan zonder veel strijd voorbij laten gaan op het rechte stuk en zijn tow gebruikt om los te komen van een groepje achtervolgers. 0 incs en me niet gek laten maken, stiekem wel een beetje trots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Die combo van gisteravond lag me duidelijk niet. De FR2.0 gaat nog redelijk denk ik, maar Imola vind ik echt een schijtbaan :) Ik denk dat bv Brands Hatch of Mosport een stuk leuker was geweest. Mja.
Te veel fouten gemaakt om voorin mee kunnen rijden, al heb ik 2 races lang leuk met Dirk kunnen knokken.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Arfman schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:29:
Leuk raceje gereden in de Porsche op Montreal zojuist. Slechte Q, paar plekken gewonnen in de race en echt op verstand proberen te rijden. Snellere rijder met nog 5 rondjes te gaan zonder veel strijd voorbij laten gaan op het rechte stuk en zijn tow gebruikt om los te komen van een groepje achtervolgers. 0 incs en me niet gek laten maken, stiekem wel een beetje trots :)
Arfman schreef op zondag 12 februari 2017 @ 21:12:
Dus met andere woorden nog 4 te gaan :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Haha yep, maar ik ben nu eenmaal niet zo'n cleane rijder. Helemaal in the heat of the moment pak ik nog wel eens een offtrack of contact, dat is racen. Ben ook gedemote naar class B een tijdje terug, het zal me jeuken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
Ik heb ook weer een leuke race gehad met de Porsche.
Geen denderende qualy gereden, toch 4e. Maar ik ineens heel weinig ffb.
Start was rommelig en een paar tikje dus mij auto voelde een beetje los aan.
Geen potten kunnen breken, rustig uitgereden en 3e geworden!
Wel een klein minnetje op mijn SR maar die kan ik makkelijk hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

naish123 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:24:
Ik heb ook weer een leuke race gehad met de Porsche.
Geen denderende qualy gereden, toch 4e. Maar ik ineens heel weinig ffb.
Start was rommelig en een paar tikje dus mij auto voelde een beetje los aan.
Geen potten kunnen breken, rustig uitgereden en 3e geworden!
Wel een klein minnetje op mijn SR maar die kan ik makkelijk hebben.
Oh oh, had je maar je profiel in je sig zodat we konden zien wie je was ;)

Psst: http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=20889

[ Voor 8% gewijzigd door Arfman op 14-02-2017 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
BruceLee schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:40:
hier 2 nieuwe videos voor tijdens de downtime.
Als ik die kerbs zo raak.. vlieg ik zover... dat de baan ophoud. :)

Krijg het maar niet voor elkaar in de setup om de auto op de baan te houden bij de geringste bump. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

als je ze minder raakt is het zelfs sneller. Een tip eerst deed ik wing 1 om onderstuur te fixen dat is niet de oplossing je kan nog beter met bijna max or max wing rijden!

YouTube: iRacing Porsche 911 GT3 Cup Montreal 1:35.381 Onboard + TV + Inputs

[ Voor 79% gewijzigd door BruceLee op 15-02-2017 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Serieus? Ik heb altijd de wing zo laag mogelijk gehouden. Juist vanwege de de onderstuur. Ik ga er eens naar kijken vanavond.

[ Voor 0% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 15-02-2017 08:11 . Reden: Nederlands. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
Er staat op het iRacing forum een setje A1 Pro pedalen te koop. Zou dat wat zijn?
Ik zit tegen een set HE Pro's aan te hikken om deze te kopen maar misschien is dit ook wel wat.
Ik ken ze niet, vandaar. Er zit wel een loadcell op.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3519853.page

[ Voor 11% gewijzigd door naish123 op 15-02-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

BruceLee schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 01:21:
als je ze minder raakt is het zelfs sneller. Een tip eerst deed ik wing 1 om onderstuur te fixen dat is niet de oplossing je kan nog beter met bijna max or max wing rijden!

[video]

YouTube: iRacing Porsche 911 GT3 Cup Montreal 1:35.381 Onboard + TV + Inputs
Grootste verschil wat ik zie met mijn laps is dat jij veel later kunt remmen. Soms wel 20-30 meter op het zicht. Heb je die setup toevallig ergens geshared? Eens proberen hoe ver ik ermee kom :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

https://dl.dropboxusercon...991/17S1%20Montrealv3.sto
setup ;) staat ook in de video discriptie van de youtube video

Tip: trapt hard op de rem in het begin en niet bang wezen dat je locked.
meestal lock je aan het einde van je remzone. dus goed moduleren.
hard remmen en dan afbouwen en op het eind amper remmen

[ Voor 38% gewijzigd door BruceLee op 15-02-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik mis compleet het gevoel in m'n remmen om te moduleren. Daarom staat een ander pedalensetje op m'n wishlist. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NinjaTrek2891 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 08:11:
Serieus? Ik heb altijd de wing zo laag mogelijk gehouden. Juist vanwege de de onderstuur. Ik ga er eens naar kijken vanavond.
Als je de wing setting hoger zet zorg dan dat je de ride height achter een paar clicks omhoog doet dit zorgt ervoor dat de auto minder onderstuur krijgt en als het goed is krijg je er ook weer wat rechte lijn snelheid voor terug. Ik zou altijd eerst meer 'rake' proberen en daarna met de ARB's de auto nog iets nauwkeuriger afstellen kwa balans.

• NickThissen
Achterkant omhoog zou toch juist meer drag moeten opleveren dus minder snelheid?

Mijn iRacing profiel

• Fragbeestje
  • Laatst online: 07-10 08:37
Denk dat hij bedoelt dat je met die rake hoger te zetten je minder last van onderstuur hebt, hierdoor beter de bocht doorkomt en dus meer snelheid bocht uit hebt.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jullie hebben allemaal gelijk.
Achterkant omhoog: meer wieldruk op voorwielen toename stuur, verlies grip achter en lagere topsnelheid.

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb gisteren nog even getest met de setup van Sebastian. Het weer in die practicesessie was trager dan andere sessies dus 1 op 1 vergelijken was wat lastig, maar wat me wel opviel was dat de auto veel stabieler was bocht uit. Hiervoor reed ik met de setup van Rens Broekman (VRS) die op zich niet verkeerd is maar dus wel iets onstabieler. Hopelijk komende dagen nog even tijd om nog een keer te testen met default weather en nog een race meepakken.

• Scr33x0r
Ik kan bijv ook echt geen fatsoenlijke tijden neerzetten met de setups van Kronke in zowel de F1 als de FR20.. Iedereen zweert erbij maar ik kan er helemaal niks mee.. Stiekum toch best wel persoonlijk en dan gaat het bij mij meer om van die details als teveel onderstuur bij coasten of inderdaad teveel overstuur bij acceleren.. Ik ga kijken of ik volgend seizoen meer FR2.0 kan gaan rijden, ging best goed afgelopen maandag en heb me prima vermaakt (niet iedereen vind het een graf auto Marco :P) en een leuke afwisseling tov de skippy..

@JoepW ik zou adviseren om, als we de trainingen van de Skip en de FR2.0 afwisselen de training van de Skip in de weken van de 2k cup te doen aangezien die inmiddels ook bi-weekly is en dat ook de weken zijn waarin ik juist Skip wil rijden en niet de FR2.0 en ik denk met mij meer..

• Sanderrr
Yes, hier ook, ga volgend seizoen full-pull op de Skippy focussen met de Apex Academy.

• NinjaTrek2891
Arfman schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:59:
Ik heb gisteren nog even getest met de setup van Sebastian. Het weer in die practicesessie was trager dan andere sessies dus 1 op 1 vergelijken was wat lastig, maar wat me wel opviel was dat de auto veel stabieler was bocht uit. Hiervoor reed ik met de setup van Rens Broekman (VRS) die op zich niet verkeerd is maar dus wel iets onstabieler. Hopelijk komende dagen nog even tijd om nog een keer te testen met default weather en nog een race meepakken.
Ik weet niet of we in de zelfde sessie zaten. Ik heb wat gespeeld met de achterkant. Inderdaad iets hoger gezet. Top snelheid op het lange rechte stuk wat je inlevert valt reuze mee.

M'n wing heb ik nu op 8. Hoogte weet ik niet zo uit m'n hoofd.

Op race gewicht zat ik 1.5 seconde van de snelste. Dus ik hoop maar dat die op hotlap fuel zaten. :)

Helaas was ik redelijk moe dus de onvergeeflijke muur in bocht 5 en 7/8 heb ik meermaals ontmoet.

• BruceLee

BruceLee

NinjaTrek2891 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 08:11:
dat deed ik in het begin ook en ook terror stijve roll bars achter maar dat werkt niet ;)

[ Voor 58% gewijzigd door BruceLee op 16-02-2017 14:46 ]

• NinjaTrek2891
BruceLee schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 14:45:
[...]

dat deed ik in het begin ook en ook terror stijve roll bars achter maar dat werkt niet ;)
Met mijn veranderingen van gisteren heb ik de ARB achter op 3 en voor op 2 staan. De grip aan de voorkant is nog een beetje verradelijk. :)

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Hoe kun je met iracing een lap rijden en een GHOST car inladen? B.v je snelste lap dat je die kan inladen en dan zelf weer een ronde gaat rijden en je ziet een ghostcar rijden?

My Hardrocking iRacing Profile

• NinjaTrek2891
knightvision schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:22:
Hoe kun je met iracing een lap rijden en een GHOST car inladen? B.v je snelste lap dat je die kan inladen en dan zelf weer een ronde gaat rijden en je ziet een ghostcar rijden?
Testdrive en time trials. In de overige official sessies kan het niet.

• knightvision

knightvision

NinjaTrek2891 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:25:
[...]

Testdrive en time trials. In de overige official sessies kan het niet.
Testdrive snap ik, maar wat moet ik dan precies doen? wat zijn de stappen.
2. Hoe heet het bestand wat ik kan inladen van b.v een sessie van Virtual racing school of iemand anders?

• PatrickPost1972
is het niet een vinkje zetten bij display reference car bij je delta tijden.

[ Voor 15% gewijzigd door PatrickPost1972 op 16-02-2017 17:31 ]

iRacing Profiel Game Pc

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 15:06
Afbeeldingslocatie: http://edracing.com/edr/images/_images/OLAPBLAP.jpg

2 seconden googlewerk...

Display reference car vink je dan aan om de ghost car te zien.

• knightvision

knightvision

Alexji schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 18:05:
[afbeelding]

2 seconden googlewerk...

Display reference car vink je dan aan om de ghost car te zien.
Thanks! ik had wel wat gegoogeld maar kwam dan ergens verkeerd uit.
Ik ga het proberen!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Iemand een idee hoe simvibe/sim commander 4 werkt? Ik heb deze gedownload en geinstalleerd maar als ik het programma start en op 'Continue evaluation' druk dan gebeurd er helemaal niets. Er draait ook geen process of app in the task manager.

- Ik zou dus eerst graag het programma proberen voordat ik $89 neerleg.

[ Voor 13% gewijzigd door Tyoi op 16-02-2017 21:14 ]

6) You just checked it.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Zover ik weet heb je met Simvibe geen trial of evaluation meer. Heeft er schjinbaar wel ooit ingezeten, maar afaik werkt dat niet meer. Vraag me ook af waar je deze gedownload hebt, want op de site van Simexperience kan ik zo geen download link vinden in het openbare gedeelte.
Wat wil je ermee doen ?

[ Voor 30% gewijzigd door derx666 op 16-02-2017 21:18 ]

Cube Nuroad Race (2022)

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Hier (rechts onderin downloadknop) gedownload.

Ik sinds kort een bassshaker (met enige hulp van Joep, dank je) op mijn stoel gemonteerd en die heb ik netjes afgeregeld met de nodige filters zodatie van de 10-125Hz netjes zn best doet zonder echt heel erg choppy te worden. Nu heb ik die alleen kunnen testen op het subwoofer/LFE geluid en ik ben benieuw of met simvibe het een wat andere ervaring is.

6) You just checked it.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb sim commander 4 draaien voor mijn Buttkicker. Ik heb ooit Simvibe gekocht en nu is dat omgezet naar sim commander 4. En idd is volgens mij de evaluatie mogelijkheid foetsie.
De betaalde versie van sim comander 4 herkent prima allerlei zaken en de geinstalleerde sims/games.
En er is een mogelijkheid van het downloaden van settings vanaf een cloud functionaliteit van andere gebruikers.

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Oh bummer... Waarom een evalutatie optie in je software bouwen (en bijhouden met hoeveel dagen je nog hebt, 30 dgn max) om het dan vervolgens gewoon te laten crashen/uitzetten :?

6) You just checked it.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Misschien omdat het best easy is om een dergelijke limitatie te omzeilen, en er dan geen software meer verkocht wordt. Ook heb je dan extra support aanvragen voor mensen die alleen gedownload hebben (en niks gekocht) en het niet lukt om te installeren of willen weten hoe het werkt enz. Dit drukt best een hard op een support afdeling, zeker als het maar een klein bedrijf is zoals SimX.
Bernie spendeert zijn tijd liever aan mensen die wel geld aan het product hebben uitgegeven, ipv van gratis support voor mensen die niks gekocht hebben. Waarschijnlijk zal het ook geen grote impact hebben gehad op de verkoopaantallen, anders had hij het vast wel weer aangezet :)

Ik was bij simvibe aan het zoeken naar de downloadknop, had niet gezien dat ze een aparte sectie voor simcommander hadden 8)7

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 12:51
derx666 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 21:42:
Ik was bij simvibe aan het zoeken naar de downloadknop, had niet gezien dat ze een aparte sectie voor simcommander hadden 8)7
Je bent niet de enige...

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:20

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Alien!! Ik heb 4 races gedaan gister en vandaag.. maar ik kom niet onder de 1.38. Hoog.. maar echt een vette baan en die Porsche is zooo heerlijk

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het voorlopige schema van S2 2017 is gepubliceerd: https://dl.dropboxusercon...season%202%20schedule.pdf
Some highlights:

The Bullring has been added to the appropriate short track schedules.
The new Porsche replaces the Ruf in the IMSA series
The season long NASCAR series will be going live next week - more details here - http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3519128.page
Bron: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3521133.page

En er is een nieuwe regel voor rollende (her)starts:
This rule will be added to the next Sporting Code update. However, it is in effect immediately for all races.

Drivers are not allowed to approach the start/finish line as a race transitions from pacing, for example under yellow flag or at the start of a race, to speeds that are well beyond the pacing speed or speed of the leaders in an attempt to time the green starting flag to unfairly overtake other cars. An example of this is coming up behind and catching a pack of cars pacing at 80 mph under yellow flag conditions at a speed of 150 mph in the vicinity of the start/finish line as the race goes to green flag and passing those cars. Under those conditions the car catching the field from behind should slow down and get in line at the back of the pack at pacing speed and then begin racing once the race goes green.

Note: The best way to know you are OK to pass on a start or restart is to be at or below the speed of the leader when the leader starts the race or the green flag comes out. If you are matched or below the leaders speed at the time he starts the race or the green flag comes out, you may then pass on the right if the opportunity presents itself. If you are passing cars and were faster than the leader at the time he started the race or the green flag came out, you are then in violation and can be protested.

Enjoy your races and have fun at Daytona this week!
Bron: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3521139.page

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Als ik die eerste chicane zo hard neem eindig ik in de muur. Denk dat je daar al 0.5 op mij hebt. Strakke ronde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
True that! :) Respect hoor voor die lap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

THANKS for the info. Wel balen dat er weer geen zandvoort races zijn in F2, SKIP, en helaas geen Porsche.
Welk gedeelte van de forum kun je stemmen voor banen bij een classe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:28:
......@JoepW ik zou adviseren om, als we de trainingen van de Skip en de FR2.0 afwisselen de training van de Skip in de weken van de 2k cup te doen aangezien die inmiddels ook bi-weekly is en dat ook de weken zijn waarin ik juist Skip wil rijden en niet de FR2.0 en ik denk met mij meer..
@Scr33x0r Start de 2K Skippy cup in w1 en dan 3, 5, etc. in S2 net als in S1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
knightvision schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:12:
[...]

THANKS for the info. Wel balen dat er weer geen zandvoort races zijn in F2, SKIP, en helaas geen Porsche.
Welk gedeelte van de forum kun je stemmen voor banen bij een classe?
Stemmen gebeurd vaak in de auto subforum. De community manager gooit dan een thread omhoog met de vraag wat ze willen.

Bij de SKIP gebeurd dat vanaf week 10-11 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

NinjaTrek2891 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:31:
[...]

Stemmen gebeurd vaak in de auto subforum. De community manager gooit dan een thread omhoog met de vraag wat ze willen.

Bij de SKIP gebeurd dat vanaf week 10-11 ongeveer.
Thank you my lord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Bij de Skip is de regel dat er altijd een aantal gratis circuits zijn. Een payware circuit mag 2 seizoenen achter elkaar. Dan is ie van de agenda af voor een aantal seizoenen. Zandvoort hebben we bv gehad in S3 en 4 2016 volgens mij..

Alles uitgelegd over de rotatie (in skip subforum) http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3333070.page

[ Voor 12% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 18-02-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Is het een gekke gedachten dat het mij erg vet lijkt om een FUN race in IRACING te hebben waar:
1 aantal rijders een track normaal raced en 1 aantal rijders dezelfde track tegelijk raced maar dan andersom!
Dit lijkt me echt grappig en grappige ontwijk acties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
.. ja dat is een gekke gedachte. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

NinjaTrek2891 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:34:
[...]

Bij de Skip is de regel dat er altijd een aantal gratis circuits zijn. Een payware circuit mag 2 seizoenen achter elkaar. Dan is ie van de agenda af voor een aantal seizoenen. Zandvoort hebben we bv gehad in S3 en 4 2016 volgens mij..

Alles uitgelegd over de rotatie (in skip subforum) http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3333070.page
Thank you my lord! Echter ben ik nu niet heel actief in de Skip, maar wellicht a.s seizoen. Nu oefen ik meer met de Porsche en F2. Laatste echte official races waren met de Pro mazda op Mospo for me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond laatste GES race van het seizoen. We (SFH) hebben een hele goede uitgangspositie om het kampioenschap te pakken, maar met 1 foutje kunnen we die ook helemaal kwijt zijn. We zijn ook nog in de race voor de CleanX challenge wat op Spa alle kanten op kan vliegen.

Ben benieuwd, zin in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik zit zelf helemaal in de Porsche. Geweldige en frustrerende auto :) Maar als je rondjes rijd zie je dat dit voor iedereen is :)

Afbeeldingslocatie: https://i1205.photobucket.com/albums/bb424/NinjaTrek2891/2017-02-18_zpsgzcqixiw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:41:
Vanavond laatste GES race van het seizoen. We (SFH) hebben een hele goede uitgangspositie om het kampioenschap te pakken, maar met 1 foutje kunnen we die ook helemaal kwijt zijn. We zijn ook nog in de race voor de CleanX challenge wat op Spa alle kanten op kan vliegen.

Ben benieuwd, zin in!!
Succes vanavond !!!

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen

Live coverage: http://got-racing.eu/live

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Hier alvast een aardige lap @ le mans voor volgende week

YouTube: iRacing Porsche 911 GT3 Cup Le Mans 4:02.115 Onboard + TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Netjes rudy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gefelli Rudy en Dennis !!!!

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks mannen, wat een race en wat een resultaat. Voor ons was 0 incs belangrijker dan 't resultaat. Dat ging ook heel erg goed, maar ik nam wat meer risico dan Dennis en dat resulteerde in 2 traffic gerelateerde incs.

Om op 't einde toch de race ook nog te pakken was wel de kers op een mooi seizoen! Report volgt nog.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennis Douna
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 22:52
De dubbel gepakt! Een perfecte afsluiter van een mooi seizoen waarin we eigenlijk letterlijk al onze doelen hebben gehaald. De snelheid was altijd aanwezig, we hebben leuke gevechten gehad en uiteindelijk zijn we op een stijlvolle manier kampioen geworden. Loon na werken :)

Bedankt voor de organisatie mannen!

iRacing Profiel | Simracing For Holland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Gefeliciteerd! Dominant gewonnen en dat met 2 incjes, erg knap :) Mooi om toch een "thuis team" als winnaar te zien :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-10 10:22
JoepW schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:13:
[...]

@Scr33x0r Start de 2K Skippy cup in w1 en dan 3, 5, etc. in S2 net als in S1?
Neen, in S2 de even weken: w2, w4, etc:

R8 - 2017S2/W2 - 26-MAR - Le Mans Historic - 17 laps - 2 stops
R9 - 2017S2/W4 - 09-APR - Barber
R10 - 2017S2/W6 - 23-APR - Spa Francorchamps (* TBC) - DOUBLE HEADER
R12 - 2017S2/W8 - 07-MAY - Okayama
R13 - 2017S2/W10 - 21-MAY - Watkins Glen

Bron: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3507341.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ray1979 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 08:07:
[...]

Neen, in S2 de even weken: w2, w4, etc:
......
Thanks. Ik zal het programma er op afstemmen.
Maar nu eerst onze seizoensfinale van S1 2017.

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/poster_finale.png

Het worden 2 heats (30 minuten en 60 minuten), geen teamrace, 1 pitstop in de 60 min. race.

In de loop van de middag (ik denk rond 16:00 uur) gaat de inschrijving open en ik zal dan hier een link plaatsen naar het draadje op het iRacing forum. Tevens wordt de finale ook bekend gemaakt op onze site, facebook en twitter. ;)

Ik hoop weer op een lekker vol veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:34

Niellie41

[object Object]

Gefeliciteerd Rudy en Dennis!

Lijkt me een leuke seizoensfinale. Interessant dat het met GSRC is ipv Racespot.
Butel mode: De Porsche op de foto is niet de 911 Cup. :+

Over iets minder dan twee uur start de NES 6 uur van Spa.
De race is te volgen op live.neo-endurance.com.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5BFScFWcAQlXm9.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Niellie41 op 19-02-2017 14:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:09:
......Butel mode: De Porsche op de foto is niet de 911 Cup. :+.....
Ach dan krijgen we wat extra posts in het draadje ;)
Niellie41 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:09:
.....Over iets minder dan twee uur start de NES 6 uur van Spa.
De race is te volgen op live.neo-endurance.com.

[afbeelding]
Hoop dat het net zo'n vermakelijke race wordt als de GES gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De registratie is open!

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/banner_transparent_black.png

http://members.iracing.co...ist/3521865.page#10346268

[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 19-02-2017 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Live stream van GoT #99 tijdens NES op Spa

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Vm_9zwiVfMw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 07-10 12:01
Weet iemand of dit of iets soortgelijks in NL te verkrijgen is?:

https://www.amazon.com/Ul...acing-Stand/dp/B0084EG3ZA

Afbeeldingslocatie: https://www.gamestoel.com/wp-content/uploads/2015/08/De-ultieme-racestuur-standaard-race-stoel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even googelen op 'wheelstand' en je vind er velen. Succes!
Pagina: 1 ... 83 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies