iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Eerst weer en schakelpook voor mij die ik normaal aan een tafel kan bevestigen is bij mij de planning :)

3x 27 144mhz .... dat word goed sparen dan :D

Maar even terug naar ispeed :) Volgens mij kan je als test het gewoon installeren. Alleen voor de webserver functie en wat kleine andere dingen moet je betalen. Je kan dan wel gewoon je laptop er naast zetten en kijken of het zo werkt en wat voor je is. Na 15m word dan dacht ik de connectie verbroken en moet je F5-en en weer even op OK klikken.

En je kan natuurlijk ispeed gewoon op de achtergrond laten draaien, en na 5+ rondjes even alt-tabben om je verbruik te noteren tijdens een practice sessie.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:25

Niellie41

[object Object]

Ik ga over een uurtje een sessie hosten voor NES. Als er nog GES deelnemers zijn die willen oefenen, dan kan ik de BMW ook nog toevoegen.

edit:
De BMW is niet toegevoed. De sessie is online.

[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 15-01-2016 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:08
Pfff. Skip op Spa. Leuke baan, maar wel een 'inc'-fest.

Probeer altijd netjes te rijden maar zit na 8 races op gemiddeld 7,5 inc. Vorige week bij homestead was dat 2,5 of zoiets.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

alexbl69 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:02:

Probeer altijd netjes te rijden maar zit na 8 races op gemiddeld 7,5 inc. Vorige week bij homestead was dat 2,5 of zoiets.
Blijft lastig, tussen de lijntjes kleuren :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
Ik zie dat de nieuwe datum van de telemetry school bekend is, ga proberen om erbij te zijn!
Kan/moet ik me daarvoor inschrijven?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:36

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gruwel84 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 02:28:
Ik zie dat de nieuwe datum van de telemetry school bekend is, ga proberen om erbij te zijn!
Kan/moet ik me daarvoor inschrijven?
We hadden eerst 2 telemetry schools gepland. Die in de agenda staat is de 2de. Ik weet niet of we in staat zijn de telemetry school van afgelopen week nog opnieuw in te plannen. ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
alexbl69 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:02:

Ik vind spa ook verschrikkelijk om te racen met de skip. Nog nooit een goede race gehad.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
aicaramba schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:05:
[...]

Ik vind spa ook verschrikkelijk om te racen met de skip. Nog nooit een goede race gehad.
De eerste keren ook niet, mijn laatste waren dikke fun! Gewoon laten zakken tot laatste, wachten tot het pak uitgedund is en dan mid pak fun. Rookie mode aanzetten :+ . Zeker in split 2/3

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Weg

[ Voor 98% gewijzigd door A1AD op 16-01-2016 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niet zeuren over Spa. Het is en blijft een gaaf circuit. En in deze tijden moest je echt geen off-track doen ;)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7xWL0wCfIFU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
A1AD schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:51:
[...]

De eerste keren ook niet, mijn laatste waren dikke fun! Gewoon laten zakken tot laatste, wachten tot het pak uitgedund is en dan mid pak fun. Rookie mode aanzetten :+ . Zeker in split 2/3
Heb dat de laatste keren ook gedaan, kwalificeer me niet eens. Het maakt schijnbaar niet eens zoveel uit.

Ben gisterenavond laat een keer als laatste gestart (18e), maar ben toch nog 5e geworden. En ook nog eens met 0 inc 8)7 . Had wel het geluk dat er in ronde 2 een man of 5 van de baan vlogen maar dat gebeurt bijna elke race eigenlijk wel.
JoepW schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:34:
Niet zeuren over Spa. Het is en blijft een gaaf circuit. En in deze tijden moest je echt geen off-track doen ;)
[video]
Die strobalen d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door alexbl69 op 16-01-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
JoepW schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:18:
Gewoon lekker op 3 schermen blijven draaien ;)
Ik ga als iRacing eindelijk DX11 introduceert sparen van 3x 27" 144 Hz schermen ;) (ow ja en de bijbehorende hardware). Dus dat wordt dan aan mijn zijde dan een keer SOON......... en jaren sparen :(
Dan kan je een DX12 kaart halen en weer wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

Rift is preordered, eindelijk bevestiging gekregen. Al mijn ruimte/FoV problemen in 1 klap opgelost :)

Mocht het echt niet bevallen dan verkoop ik hem weer, no biggie.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Weer down :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-

Rondje waar toen ik mee bezig was al doorhad dat het best een erg goede tijd kon worden. 4de practice tijd ooit op Okayama in de CSpec met 1:30.855 _/-\o_

nu nog consistent in de race dit soort tijden rijden :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Strak rondje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
jongens toch, wat is de site weer traag... pff :X

En dan zie je links in de kolom: "the wait is over..."

Error 500: javax.servlet.ServletException: Filter [CarrouselFilter]: filter is unavailable

Great

[ Voor 67% gewijzigd door A1AD op 16-01-2016 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Krijg Jeroen Ursum airtime op de broadcast met zijn Joe Peak MX-5 :) ........ crasht hij hard vlak na de aandacht :(
http://www.iracing.com/live/

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 16-01-2016 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
Netjes Passy!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
A1AD schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 21:02:
jongens toch, wat is de site weer traag... pff :X

En dan zie je links in de kolom: "the wait is over..."

Error 500: javax.servlet.ServletException: Filter [CarrouselFilter]: filter is unavailable

Great
"Leuk" draadje: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3377574.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

JoepW schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:18:
Gewoon lekker op 3 schermen blijven draaien ;)
Ik ga als iRacing eindelijk DX11 introduceert sparen van 3x 27" 144 Hz schermen ;) (ow ja en de bijbehorende hardware). Dus dat wordt dan aan mijn zijde dan een keer SOON......... en jaren sparen :(
Dat is een hele goede keuze!

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Die gast moet even een pauze nemen.

Edit, ik lees net ook het berichtje van Arjan op de 1e pagina over de beschrijving van web designer. Dit is een compleet normale vacature voor een web designer hoor. HTML, CSS, PHP, JavaScript en meer, horen zowat bij elkaar en moet je allemaal kennen. Daarnaast worden nieuwe talen/frameworks razendsnel ontwikked. Web designers moeten van veel verschillende dingen kennis hebben. Niet alleen programmeren, maar ook van user experience, user interface en graphic design.

[ Voor 100% gewijzigd door Niellie41 op 17-01-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hij heeft wel gelijk. "Gelukkig" heb ik geen tijd om een compleet seizoen te rijden dus hou ik het bij sommige dinsdagavonden en wat open practices maar ook ik heb sinds de laatste build stutters en de website reageert vaak ook traag of niet. Dat is onacceptabel en ik hou mijn hart vast voor de komende Daytona 500, ik wil wedded dat die niet zal starten of dat maar 20% van de mensen in de race terechtkomt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik zeg toch ook niet dat hij ongelijk heeft. ;)
Gelukkig heb ik zelf geen performance problemen, alleen op de Nürburgring GP. Daar hoef ik pas in april op te rijden met NES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik kan me toch wel vinden in de frustraties. Een klein voorbeeldje is dat ik van de week de 2de helft van ons Monday Tournament, GoT iRacing school, de GES voor komende week en de trainingen voor de NES voor de komende maand in moet geven in iRacing en ik hik er nu al weer tegen op. Elke pagina laden duurt een halve minuut en dus ben ik zeker 20-30 minuten totaal aan het wachten!

En dat ik met mijn toch redelijke systeem zo ongeveer tot 'geen grafische settings' moet afdalen om op de nieuwere banen nog enigzins rond te komen zonder naar een dia show te kijken vind ik echt niet meer acceptabel. Zeker omdat iRacing onderwijl wel doorgaat met het uitbrengen van nieuwe grafische zaken die het alleen maar verergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Aks je iets anders wilt dan racen op de site, is het 1 groot drama.

gister met heeeeeeeel veel moeite de replay pagina kunnen openen (is data van mijn eigen schijf, dus what's the problem?). Vervolgens de tijden stats pagina geprobeerd te openen. weer 1 groot drama.

Wil je nakijken hoeveel ronde andere rijden in 45m via de results, vergeet het maar, de stand nakijken in het kampioenschap, vergeet het maar.

Dan de berg stutters waar velen last van hebben (ik een beetje), en dan kan ik niks anders concluderen dat ik voor de 2016S1 patch nergens last van had (nou ja, de site was al bagger langzaam, maar werkte wel!)

Stukje mis management door maar constant DX11 naar voren te schuiven/uit te stellen om maar zoveel mogelijk in het nieuws te komen met nieuwe content? Zelfde voor de backend overigens.

Anyway, vanmiddag weer eens lekker een race-je pakken, en hopen dat de 2-3 stutter moment niet op verkeerde momenten gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
JoepW schreef op zondag 17 januari 2016 @ 08:26:
[...]

Tja, triest maar erg waar.
Flink wat main figures in de skip barber series die zich uitspreken. Hopen dat er een keer wordt geluisterd.

Ik lees dat iedereen last heeft van freezes. Ik heb dat alleen op de nurburgring, geen enkele andere track. De members site is wel heel traag, maar dat is al vanaf dat ik met iRacing begon in Augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 09:34

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik vind de kwaliteit van iracing bedroevend nu. Hoe zwaar is de eis nu voor een van de nieuwere content. Niet acceptabel hoor.

Andere spellen zien er toch zeker een stuk mooier uit en dat speelt vele malen fijner weg. Bijvoorbeeld pcars of Ac dat is toch gfx mooier en draait beter.

Hoop dat ze dat wel gaan fixen, nurburgring is niet te rijden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:32

Froggy

...

Nurburgring was een drama om te rijden in de Star Mazda serie. Sommigen sloegen hem bewust over. De weken erna ging beter, maar wat me opvalt is dat de freezes steeds net na start-finish zijn. Alsof er dan data van het rondje ervoor wordt weggeschreven o.i.d.

In de tijd dat ik nog een AMD 3850 had, waren de stutters minder! ;-)
Dit seizoen is wel zo'n beetje het slechtste wat ik heb meegemaakt in de jaren dat ik iRacing gebruik. Focus zou altijd moeten liggen op een zo goed mogelijke drivability van de sim. Juist dat laatste verliest men wat uit het oog. Anders kan ik het uitbrengen van de Nurburgring niet plaatsen. Los van welke hardware je gebruikt, die track is gewoon niet smooth te krijgen.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Froggy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 11:56:
Los van welke hardware je gebruikt, die track is gewoon niet smooth te krijgen.
Overdrijven is ook een vak ;) Ik heb op de ring juist nergens last van. Hier en daar op andere tracks heel af en toe eens stotteren, maar dat is na de laatste patch ook een stuk beter. Ik haal meer dan 500 fps op de ring op veel plekken en nergens stutters. Dat is met 1 scherm natuurlijk, maar toch... En mijn pc is echt niet het nieuwste van het nieuwste.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggy
  • Laatst online: 10-08 21:32

Froggy

...

Laat mij nou voor één keer ook eens een beetje overdrijven! ;) ;)

Ik geeft toe: mijn ervaring met de Nurburgring was voor de laatste updates. Hoe het nu is weet ik niet. Wat anderen ook al geopperd hebben: nieuwe tracks niet aan het begin van een seizoen opnemen, lijkt me beter.

[ Voor 32% gewijzigd door Froggy op 17-01-2016 12:09 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Niveau in D-class Skip valt me erg tegen, derde keer een massacrash voor me bij de start waar ik ondanks ruim afstand houden en rustig rijden, no way omheen kon....

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Eindelijk eens een goeie race in de SOF race van de F1 :) Weer een enorm ingeluk in T1 uiteraard, maar deze keer slechts twee kleine tikjes gekregen en gelukkig weinig schade. Toen van P15 helemaal tot P7 opgewerkt :D Flinke bak punten weer, had ik wel nodig want was weer terug gezakt tot P11 in de standings. Ik wil graag die top 10 ook al maakt het dit seizoen niet meer uit :p

Vind het echt heel vet met die ERS settings. Ik merk echt dat ik sommige mensen kan inhalen door de ERS heel laag te zetten en dan op de straight even maximaal (omdat ik in de bochten niet veel sneller ben), en andere mensen moet ik de ERS juist in het infield hoog zetten (maar dan kan ik hem niet op de straight gebruiken) om even in de DRS zone te komen. Leuk hoe je toch elk rondje er mee zit te spelen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijkbaar wordt die ook gestreamed de SOF F1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
I know :) Alleen de top split, vorige week waren er 3 splits en zat ik in split 2 met 4300 iRating lol.
Ook op youtube trouwens.

[ Voor 28% gewijzigd door NickThissen op 17-01-2016 15:13 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 14:51

ThunderNet

Flits!

Mijn safety-rating en iRating zijn naar beneden geklapt afgelopen 1,5wk :/ tijdens de race last van dat de videodriver crasht... :/ Al opnieuw geinstalleerd/hotfixes etc. :/ nog steeds niet opgelost, schijtirritant! Zojuist een timetrial gereden: niks aan de hand...

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
SanderF1 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:30:
Niveau in D-class Skip valt me erg tegen, derde keer een massacrash voor me bij de start waar ik ondanks ruim afstand houden en rustig rijden, no way omheen kon....
Welke split? Ik geraak er meestal wel door. Maar idd, de eerste 2 laps zijn drama en moet je geen ruimte verwachten. Eenmaal daardoor kom je de mensen tegen waar je echt close kan tegen racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Pff, 17 ruf aan de start. Dus dat ging al zeer goed :D Q ging een stuk minder, maar ja. Shit happens.

Ging erg lekker tot in ongeveer 30m in de race. Lag 5de na als 8ste gestart te zijn, ging prima volgens schema :) Staat er een CDP gespinned op de baan. En hij vind het een goed idee naar de race lijn te rijden en te keren, vlak voordat ik er aan kom.

10s langer in de pits gestaan. 3x raden hoeveel ik achter lag na mijn pitstop op P4/P5 .... 10s en 6s :( Had vandaag de kans om weer eens wat gasten te verslaan door gewoon minder te tanken/verbruiken die normaal veel sneller zijn. 10l was genoeg geweest dit keer.

Even pauze, en dan maar uit frustratie iedere CDP met iets roods van de baan rijden :p Afbeeldingslocatie: http://www.k20a.org/forum/images/smilies/shooting.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Wij zijn bezig aan de 8h van Spa (night). Toch weer veel dingen gezien waar je heel veel vraagtekens bij kan plaatsen. We liggen op P1, gewoon doordat de leider eruit gereden is door een GT3 auto.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
lol man man wat een gedrocht die site van iracing wou eens offline setup van marco testen voor de nes maar denk dat ik het laat voor vandaag is al 5 min witte pagina tssss

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Vanmiddag twee races gedaan in de GT3 op Sebring. Het is toch opmerkelijk hoe weinig respect een groot aantal rijders daar voor elkaar hebben. De eerste ronde is het ongelukken ontwijken en verlies meestal zo'n 3 posities doordat ik het risico niet waard vind.

Maar doordat haast niemand een millimeter ruimte gunt aan een ander gaat bijna iedere inhaal actie van andere verkeerd en schuif ik weer twee plekken op... :F
Race 1: Start p15 Finish p12
Race 2: Start p18 Finish p10

Een ongeluk betekend voor vele gewoon volgas doorrijden, en vervolgens klagen als ze er zelf tegenop rijden.

Ondanks dat, is het wel leuk in de GT3, je hebt de hele race wel een gevecht en de noodzakelijke pitstop geeft een extra tactisch effect.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond de laatste race met de SRF van ons Monday Tournament. Dit is dus de finale race van het SRF deel van het seizoen!

Het wordt nog spannend of Bas zijn eerste plek kan behouden.
http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=37

GoT | Monday Tournament 16S1-W618-01-16
Car(s)Track(s)
SCCA Spec Racer Ford
SCCA Spec Racer Ford
Fuel100 % (+/- 26,5 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Daytona circa 2007 - Road
Day or NightDay
Pit stalls43 / 60
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:55 (45 min.)
StartStanding
MC Grid-
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Tot vanavond!

(Vanaf volgende week rijden we 6 weken met de Ruf C-Spec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:14

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hmm valt volgens mij wel mee. Ik had uitgerekend dat Bas moet uitvallen (of minder dan 16 punten scoren) en ik moet winnen en alle bonus punten moet behalen.
En volgens mij moeten Nick en Paul ook aardig wat meer punten dan Bas scoren om hem voorbij te komen.

Dus wie wil Bas vanavond ff een tikje geven. ;) ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
JoepW schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:21:
Vanavond de laatste race met de SRF van ons Monday Tournament. Dit is dus de finale race van het SRF deel van het seizoen!

Het wordt nog spannend of Bas zijn eerste plek kan behouden.
http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=37

GoT | Monday Tournament 16S1-W618-01-16
Car(s)Track(s)
[afbeelding]
SCCA Spec Racer Ford
Fuel100 % (+/- 26,5 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
[afbeelding]
Day or NightDay
Pit stalls43 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:55 (45 min.)
StartStanding
MC Grid-
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Tot vanavond!

(Vanaf volgende week rijden we 6 weken met de Ruf C-Spec)
Daytona ca 2007 is toch wel basic content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je hebt gelijk. Was natuurlijk vroeger niet voor de nieuwe Daytona uitkwam. Ik heb het veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DutchDevil79 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:31:
[...]

Hmm valt volgens mij wel mee. Ik had uitgerekend dat Bas moet uitvallen
Dat valt wel te regelen :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Sorry for the issues. We still are having web issues sometimes during peak times. We are working to improve. We put some new code in a while ago that internally we call carousel. What it does is if a web call/web page get's too slow or problematic due to traffic rather than the whole website crash it just starts queing people up and letting them through. Again rather than the whole site crash. When you get that page that looks like we are down that is carousel doing its thing. It is not a good thing or acceptable but better than the alternative of the whole site crashing.

A bigger project is underway to change the infrastructure completely but again in meantime working to improve what we have. Our apologies for the slowness or any issues you may have had over the weekend.
Bron: Tony Gardner http://members.iracing.com/jforum/posts/list/75/3382233.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En een hele prima respons eronder:
quote: John Burgess
I don't know what your people are telling you Tony, but it is NOT just issues when the site is heavily loaded. Take right now for instance: its 10am on a Monday and hardly anyone on the site, and yet it is still taking over 30 seconds to load the page for Stats for any given series. This is worse than the site has ever been, and we've had some horrors in the past. You are a week away from the first large scale event of the year and the site can't even stand up to regular use, and it has been this way now for more than 6 weeks. At what point are you going to put in place some significant fixes? Because at this pace, there won't be any major changes to the infrastructure by the next build either given your staff seem to be doing "Little Dutch Boy" fingers in dykes to try and keep the current edifice standing. If you have planes for major infrastructure changes, you need to think about accelerating them because what we have now is not acceptable, if you think you can just limp along for another six weeks, you can't. Significant numbers of people lost hosted sessions or couldn't join race session of their choice, and can't even get in to practice offline. We got told the issues for this latest build was because of major infrastructure changes. Was that the case or not? At what point are these infrastructure changes going to stop and stabilize? Why were they introduced now, and why were they not completely rolled back when it was known we have the scale of problems we have? Clearly you realize there is a major problem, because otherwise Mr Henry would not have been asked to post a week or two ago. But problems have gotten worse since he did post: I hope you realize this because it seems you may not understand or appreciate the scale of the issues.
quote: Tony Gardner
Understood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Ik ben benieuwd komend weekend. De site kreunt nu al onder normale load, wat gaat dat geven met de 24u van Daytona, de GES en de NES? Ik heb er eigenlijk geen goed oog in.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
idd verwacht downtime tijdens start 24h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

bij mij doet de pagina het altijd binnen 1 a 2 seconde. zit ik er altijd op het goede moment op :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 14:51

ThunderNet

Flits!

BruceLee schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:53:
bij mij doet de pagina het altijd binnen 1 a 2 seconde. zit ik er altijd op het goede moment op :P ?
Of je tijdsbesef is gewoon f*cked-up

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ThunderNet schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:30:
[...]

Of je tijdsbesef is gewoon f*cked-up
|:(

Gefrustreerd? >:)

[ Voor 6% gewijzigd door BruceLee op 18-01-2016 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Site down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Doet ut..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfeww, tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Fuelke

Forza Ferrari

** We are updating the membersite this hour. You may experience a brief outage. **
Voor de verandering ... ;)

Oeh, ik zie weer mederacers online onderaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 18-01-2016 20:07 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Nou, dat was een gevalletje ,verkeerde plek, verkeerd moment.

zwarte vlag na de bus stup net nadat we de aansluiting met Nick & Nick weer hadden. 2s achterstand, maar dat was binnen 1 ronde was het alweer 1s. Gaat Nick2 half rond, vliegt dwars over de baan, en geen enkele kans meer :/

Maar het samenwerken met zijn 4 ging best goed. Reden iedere ronde wel een paar tiende eraf. Was ook erg leuk om zo een keer te rijden.

volgende week beter, auto moet me denk ik ook beter liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Nou..Gefeliciteerd bas!

Voor mij mijn eerst race zonder spins of crashes.. Ik reed vooral in het begin heel voorzichtig en werd door flink wat mensen ingehaald. Als het even spannend werd gaf ik de bocht af. Uiteindelijk heeft het goed uitgepakt met een 5e plek! Al waren er de nodige snelle rijders niet bij, dit keer.

http://members.iracing.co...id=15665438&custid=204510

[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 18-01-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd Bas: http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=37

Het toernooi voor het hele seizoen laat een heel ander beeld zien doordat we daar met 4 drop races werken: http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=36

[ Voor 51% gewijzigd door JoepW op 18-01-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Ford GT op Spa in default weer is nog meer een onderstuurfestijn dan vroeger. Geen idee wat er veranderd is, maar het is absoluut geen plezier meer om er rond te rijden ;(

Duimen maar voor wat wolken en koelere temperaturen voor de NEO race.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

JoepW schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:07:
Gefeliciteerd Bas: http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=37

Het toernooi voor het hele seizoen laat een heel ander beeld zien doordat we daar met 4 drop races werken: http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=36
Thanks!

Kijken of het met de 2e helft van de monday tournament ook wil lukken :9

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

en vanaf vandaag is het weer Nurburgring GP met de F1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Vanochtend voor het werk nog even snel één race met de Skip. Kut. Nurburgring :( .

Is sowieso al één van mijn minst favoriete banen (kan nooit een goed ritme vinden in de eerste 4 bochten), maar erger nog is dat het meer een dia show dan een race is. Op de andere banen haal ik een goede performance (120 fps), maar dit leek helemaal nergens op.

Heb van het iRacing forum al begrepen dat het spelen met grafische instellingen niet veel uitmaakt op deze baan, dus daar ga ik maar geen tijd in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

ThiJor schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 00:14:
Ford GT op Spa in default weer is nog meer een onderstuurfestijn dan vroeger. Geen idee wat er veranderd is, maar het is absoluut geen plezier meer om er rond te rijden ;(

Duimen maar voor wat wolken en koelere temperaturen voor de NEO race.
Ik dacht al dat het aan mij lag. Vooral bocht uit heb ik veel ondrstuur. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:14

DutchDevil79

I race, therfore I am

Linc schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 00:20:
[...]

[...]

Thanks!

Ik zal mijn best doen tegengas te geven. ;) Ging gister iig goed. Alleen jammer dat Jos niet had begrepen dat je niet meer door moest kunnen. >:)

Wel lekker kunnen vechten voor in het veld. De draft is wel erg overdreven in Iracing bij deze bakjes maar op zich wel leuk dat het zo bij elkaar blijft. En omdat er steeds meer man afvielen in de kopgroep bleven Dirk en ik over op het einde. Toen was het proberen goed uit te komen voor de laatste ronde wat uiteindelijk lukte waardoor ik de winst kon pakken. :*)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Niellie41 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 07:17:
[...]

Ik dacht al dat het aan mij lag. Vooral bocht uit heb ik veel ondrstuur. :/
Inderdaad bij het uitkomen van de medium tot snelle bochten zoals Raidillon, Malmedy, Pouhon, Fagnes en Paul Frere. Blanchimont lukt me dan weer wel goed.

Ik heb wel alleen getest met default weer...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 18:36

derx666

mecker ende blaet

ThiJor schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:18:
[...]

Inderdaad bij het uitkomen van de medium tot snelle bochten zoals Raidillon, Malmedy, Pouhon, Fagnes en Paul Frere. Blanchimont lukt me dan weer wel goed.

Ik heb wel alleen getest met default weer...
Het is echt dramatisch inderdaad. Ben al alle kant opgevlogen met de setup, maar ik krijg het niet voor elkaar...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
setup is goed marco je moet gewoon trager gaan dan je wilt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Linc schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 00:20:
[...]

[...]

Thanks!

Gefeliciteerd :)

En ik zal mijn best doen om je het moeilijk te maken, de gebruikte auto in deel 2 moet mij beter liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 09:34

Nickrsd

in hoeverre is een setup bepalend voor je tijd? ik zie in de rufcup dat ik ook gemiddeld 3/4 sec achter blijf op de top 5. maar in de gt3 klasse kan je rommelen met een setup.. hoeveel kan je daarmee winnen? tov een default setup.

een setup downloaden vanaf forum is ook een optie? het gaat erom dat ik in de gt3 wil rijden zonder finaal af te gaan, maar ik heb geen verstand van setup maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Nickrsd op 19-01-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
alexbl69 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 06:59:
Vanochtend voor het werk nog even snel één race met de Skip. Kut. Nurburgring :( .

Is sowieso al één van mijn minst favoriete banen (kan nooit een goed ritme vinden in de eerste 4 bochten), maar erger nog is dat het meer een dia show dan een race is. Op de andere banen haal ik een goede performance (120 fps), maar dit leek helemaal nergens op.

Heb van het iRacing forum al begrepen dat het spelen met grafische instellingen niet veel uitmaakt op deze baan, dus daar ga ik maar geen tijd in steken.
Nou inderdaad, traaaaag. Ben net 150 fps gewend op Spa, nu ongeveer 80 tot 90- met veel settings laag (ik probeer t toch altijd maar).

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:54

Phydomir

Dennis

Nickrsd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:56:
in hoeverre is een setup bepalend voor je tijd? ik zie in de rufcup dat ik ook gemiddeld 3/4 sec achter blijf op de top 5. maar in de gt3 klasse kan je rommelen met een setup.. hoeveel kan je daarmee winnen? tov een default setup.
Enkele tiende hooguit. Wat wel kan zijn is dat je met de ene set-up meer vertrouwen hebt dan met de andere waardoor je tijdswinst weet te behalen.
Default sets in de GT3 zijn volgens mij wel redelijk en zoveel valt er in een GT3 ook niet te veranderen. Ik weet dat ik in het verleden in de GT3 hooguit wat deed veranderen aan de vleugel en rijhoogte en de rest eigenlijk hetzelfde bleef van circuit tot circuit.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

een setup downloaden vanaf forum is ook een optie? het gaat erom dat ik in de gt3 wil rijden zonder finaal af te gaan, maar ik heb geen verstand van setup maken.
Toevallig heb ik het daar zondagavond over gehad met een paar heel snelle "top rijders" in de F1 auto. Alex Simpson deelt daar zijn setups en die zijn erg goed, maar er was nog iemand die zijn setup niet kon delen en die vertelde dat hij met zijn eigen setup 0.5s sneller was. Dit is op een rondje van 1:33 ongeveer op de Nurburgring. Zelfs tussen twee goeie setups kan er dus 0.5s zitten, wat ik best wel veel vind (als je een slechte met een goeie setup vergelijkt zit er dus nog veel meer in). Het is wel zo dat het grootste deel van die tijdwinst in je rijstijl zit - als je rijstijl beter bij een setup past ben je er gewoon sneller mee, dat wil niet perse zeggen dat de setup beter is. Alex zelf bijvoorbeeld was maar 0.2s sneller met die andere setup vergeleken met zijn eigen, dus doordat zijn rijstijl anders is kan hij 0.3s minder winst pakken dan iemand anders.

In de GT3 heb je veel minder opties en zal setup wat minder uitmaken.

Setups downloaden van het forum is een goed idee, na een tijdje zul je merken wie er standaard setups deelt en wie een vergelijkbare rijstijl heeft, die setups kun je dan meestal gewoon meteen goed mee overweg.

Zolang de setup redelijk goed is (niet helemaal scheef of verkeerd) dan is het veel belangrijker dat je rijstijl past bij de setup.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-

Niks nopes nada als ik over 1 ronde kijk. Als ik over 45m kijk, dan wellicht een paar tot veel seconde over de hele race.

De setup die ik iedere week in elkaar knutsel voor de IMSA heeft maar 1 taak. Zorgen dat ik met mijn rijstijl het 45m kan uithouden op 1 setje banden :) Veel verander ik ook niet, ik zorg gewoon dat ik me lekker voel in de auto. En als ik me lekker voel, ga ik ook snel.
De tijden kan ik wel rijden met een setup die me niet helemaal ligt, maar langer dan 4-5 rondes dan vaak niet omdat ik de banden over verhit.

Wel denk ik dat een setup meer uitmaakt als er downforce om de hoek komt kijken, maar de CSpec heeft dat toch niet :) Track versie wel, maar is toch niet af te stellen (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Zoals de rest hier zegt: setup dient gewoon om de auto aan te passen aan je rijstijl. Op 1 rondje kan iedere setup wel snel zijn als je wat forceert. Wij moeten echter 2 of 3 volledige tanks leegrijden en als je dan iedere ronde moet forceren ga je gegarandeerd in de fout gaan.

Nu moet ik de hele tijd forceren bij het uitkomen van die bochten en dat gaat gewoon niet comfortabel zijn.

Ik vind het eigenlijk zot dat je een auto met 500pk, met minimum achtervleugel en redelijk wat rake niet kunt laten roteren als je met 120kph een bocht uitkomt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik ben benieuwd, voor monday tournament, volgende week.. Ik heb al ooit met de c-spec op die baan gereden. Ik heb iig meer ervaring met de c-spec dan met de SRF. Of ik er ook beter mee kan rijden laat ik even in het midden :P

Ik heb iig een custom paint scheme voor die auto.. Erg belangrijk, natuurlijk. Dat ziet er veel professioneler uit.

Verder is het wel goed voor me dat we met die auto gaan rijden. Ik wil waarschijnlijk toch mijn A-license in de IMSA race series gaan halen. Mijn huidige SR is B2.96. Ik moet nog wel 4 races / time trials rijden. Het lijkt me ook wel een goede intro in multiclass racen.

[ Voor 47% gewijzigd door aicaramba op 19-01-2016 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Wat ook een goeie tip is: Zoek uzelf een team dat met wagens rijdt waar ook je persoonlijke voorkeur ligt. Ik snap niet dat ik zo 3 jaar als een "lone wolf" heb zitten sukkelen. -.-

Sinds een jaar heb ik me aangesloten bij Falcon GP, en beste beslissing ooit. Focus ligt op GT wagens. Zelf ken ik ook geen reet van setups, en in een team zullen er altijd wel zijn met de nodige kennis.

Ook al rijdt die teamgenoot die week niet. De basissetup is nog voor 95% top.

Gisteren hebben ik en Kay ff het hele GT1 veld op een hoopje gereden. Joel op 30sec lol, hij zat na de race te vloeken :D
http://members.iracing.co...nid=15665445&custid=47666

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Scifo83 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:29:
Wat ook een goeie tip is: Zoek uzelf een team dat met wagens rijdt waar ook je persoonlijke voorkeur ligt. Ik snap niet dat ik zo 3 jaar als een "lone wolf" heb zitten sukkelen. -.-

Sinds een jaar heb ik me aangesloten bij Falcon GP, en beste beslissing ooit. Focus ligt op GT wagens. Zelf ken ik ook geen reet van setups, en in een team zullen er altijd wel zijn met de nodige kennis.

Ook al rijdt die teamgenoot die week niet. De basissetup is nog voor 95% top.

Gisteren hebben ik en Kay ff het hele GT1 veld op een hoopje gereden. Joel op 30sec lol, hij zat na de race te vloeken :D
http://members.iracing.co...nid=15665445&custid=47666
Die heb ik gezien. Nog een fijn gesprek gehad met Jörgen en Sven-Anders tijdens die race ;)

Nu, ik denk wel dat we in ons team genoeg rijders hebben met ervaring in de Ford GT: Jon Fuller, Jon Hall en Roope Turkkila hebben toch hun strepen verdiend in die auto. Hall en Roope zitten nu ook te vloeken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
ThiJor schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:34:
[...]

Die heb ik gezien. Nog een fijn gesprek gehad met Jörgen en Sven-Anders tijdens die race ;)

Nu, ik denk wel dat we in ons team genoeg rijders hebben met ervaring in de Ford GT: Jon Fuller, Jon Hall en Roope Turkkila hebben toch hun strepen verdiend in die auto. Hall en Roope zitten nu ook te vloeken.
Ahja sven zei iets dat iemand hem vroeg of er een geheim zit in de setups aangezien simrc-de(?) overdreven snel was in de ford GT. Dan was jij die de vraag gesteld had? :D

ps: wat me trouwens ook is opgevallen op gebied van setups. Kay mag aanzien worden als 1 van de beste GT rijders in de service. In de BES series bewezen dat hij op hetzelfde niveau rijdt als Coanda en toch zijn zijn setups heel makkelijk te rijden.

Zijn geen belachelijke alien sets die Bonito soms shared in GT3 waar als je de rem aanraakt je volledig rondstaat :D

[ Voor 23% gewijzigd door Scifo83 op 19-01-2016 14:04 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Scifo83 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:46:
[...]

Ahja sven zei iets dat iemand hem vroeg of er een geheim zit in de setups aangezien simrc-de(?) overdreven snel was in de ford GT. Dan was jij die de vraag gesteld had? :D

ps: wat me trouwens ook is opgevallen op gebied van setups. Kay mag aanzien worden als 1 van de beste GT rijders in de service. In de BES series bewezen dat hij op hetzelfde niveau rijdt als Coanda en toch zijn zijn setups heel makkelijk te rijden.

Zijn geen belachelijke alien sets die Bonito soms shared in GT3 waar als je de rem aanraakt je volledig rondstaat :D
Geheim heb ik het niet genoemd, heb gewoon gevraagd of er iets radicaal veranderd is sinds de vorige build. En SimRC is echt overdreven snel opeens in de Ford ja. Enige punt waar we iets beter in zijn is brandstofverbruik, gewoon door Roope.

En tja, Bonito, het valt ook op dat hij dikwijls een race niet uitrijdt door zo'n freak crash. Zoals ik al zei: je moet je comfortabel voelen in de auto, niet iedere ronde moeten vechten om hem op het circuit te houden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel tijd je kunt winnen met de setup tov de baseline is afhankelijk van de kwaliteit van de baseline. Tegenwoordig zijn ze vaak wel aardig.

Een supersnelle setup over 1 a 2 rondjes hoeft geen goede te zijn voor een lange stint (kan wel natuurlijk). Soms moet je zelfs onbalans in een setup bouwen om hem snel rond te krijgen.

De rufcup setups bijvoorbeeld hebben geen goede balans, maar zijn prima om mee rond te komen. Een lange stint stabiel rijden is wel een uitdaging.

Zelf vind ik het altijd vervelend als ik een setup parameter wil aanpassen die niet op een wagen zit. 🙈
Dat maakt in de GT3 dat de Fords en McLarens per definitie in het nadeel zijn op fine tuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:22:

De rufcup setups bijvoorbeeld hebben geen goede balans, maar zijn prima om mee rond te komen. Een lange stint stabiel rijden is wel een uitdaging.
En vervolgens rijd team braqeutte iedereen helemaal aan snot met deze setup in de GES :) Baseline is namelijk van hun afkomstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:40:
[...]

En vervolgens rijd team braqeutte iedereen helemaal aan snot met deze setup in de GES :) Baseline is namelijk van hun afkomstig.
Vraag me af of ze daar mee rijden, m'n Suzuka set was in ieder geval een stuk stabieler en sneller :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Fuelke

Forza Ferrari

iRacing laat zich inspireren door NASCAR, maar ik vraag me af of NASCAR zich hier niet laat inspireren door iRacing :X
NASCAR introduces Caution Clock in NCWTS
Among the changes coming to the NASCAR Camping World Truck Series next year is the implementation of a Caution Clock, NASCAR officials announced Tuesday morning at the start of the Charlotte Media Tour.

The Caution Clock is a timer that designates when a caution will occur. It is set for 20 minutes and starts when the green flag is waved.

When the clock expires, a caution is called (no beneficiary is awarded). If a caution flag comes before the Caution Clock reaches zero, the clock is reset to 20 minutes and will begin ticking down again once the green flag is next waved.

The Caution Clock will be turned off with 20 laps to go at all events in the series, with the exception of Canadian Tire Motorsport Park and Pocono Raceway, where the clock will be turned off with 10 laps remaining. There will not be a Caution Clock at Eldora Speedway.

It's an added element of strategy for Truck Series drivers -- and crew chiefs.

The series will also see the introduction of a Chase-style playoff format beginning in 2016.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Klinkt als 20m sprint racen. Banden wisselen en weer 20m sprint racen

Hoop echt dat dit nooit buiten nascar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Wel handig om de TV commercials te timen. En daarom kijk ik geen NASCAR meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:44:
[...]

Vraag me af of ze daar mee rijden, m'n Suzuka set was in ieder geval een stuk stabieler en sneller :) .
dat is waarom een setup vrij persoonlijk is, je moet gewoon zorgen dat de setup je zo ligt dat je enkel met racen kan bezig zijn. het is zoeken tussen stabiel entry-exit-snelheid. tijdens BES Q is me pas opgevallen hoe verschillend de rijstijlen echt zijn BAS en ik ging nog maar marco das 8)7 8)7 8)7 haha grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fuelke schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:34:
iRacing laat zich inspireren door NASCAR, maar ik vraag me af of NASCAR zich hier niet laat inspireren door iRacing :X

[...]
Wat een grap 8)7 Dit is toch gewoon een heel vroege 1-april grap lijkt me? Anders is het echt triest.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Dat geeft inderdaad nog een extra element aan die team races. Maar iedere race zomaar een random setup van het forum pakken raad ik af. Je rijdt dan iedere week met een andere auto. En wat hier al eerder is benoemd, met de juiste lijnen en input win je meer tijd dan een andere random setup.

En als je opzoek bent naar je basis setup moet je er eerst zeker van zijn dat die overstuur bij bocht uit niet komt omdat je te veel stuur geeft en te hard de bocht in duikt.

Bij oval maakt een setup overigens veel meer verschil. En trouwens, wat een belachelijk idee om iedere 20 minuten een caution erin te gooien. Bij all star races doen ze dat ook, maar ik hoop niet dat dit naar de Sprint Cup Series komt :/

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Heerlijk deze week in de IMSA.

Offline is het nog wel te doen, maar met meer mensen op de baan 1 groot stutter feest :( Klote zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

Nieuw in Setup Sync: Quick Share

Ik heb zojuist een nieuwe versie van Setup Sync online gezet met een leuke nieuwe featuere: Quick Share.

Afbeeldingslocatie: http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/Media/quickshare.png

Met Quick Share kun je heel gemakkelijk een setup naar iemand anders sturen. Je kan de setup in een vak droppen en dan krijg je een korte link die je naar iemand kan sturen. Met die link kan de ander de setup weer downloaden (hij heeft daar geen Setup Sync voor nodig).

Het kan ook via de website: http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/Quick/Share

Heel handig als je even snel een setup wil delen buiten iRacing :)

Meer informatie: http://members.iracing.co.../475/3257285.page#9509451

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Mooi Nick! Wij gebruiken daar nu dropbox voor, maar dat is zeker een alternatief voor snel een setup uit te wisselen! d:)b

Wij hebben toch aardig wat progressie gemaakt in die paar uur. Hopelijk kunnen we dat verderzetten. Leonardo was ook weer snel, dusja.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dus jullie gebruiken dropbox om alle setups binnen het team te delen, of bedoel je gewoon even snel één setup (waar dit handig voor is)?

Als je het voor alle setups gebruikt dan zou ik wel graag wat feedback willen waarom Setup Sync daar niet geschikt voor is ;) Heb nog steeds genoeg plannen om het uit te breiden maar ik hoor vaak weinig feedback, of hoor wel eens dingen waar men zich blijkbaar al sinds het begin aan ergert maar me nooit verteld heeft :p

In principe doet Setup Sync het goed met veel gebruikers maar het hele team sharing gebeuren loopt toch wel erg achter en wordt niet veel gebruikt. Dat de echte grote teams het niet doen snap ik wel, kans is wat groter dat hun setups uit lekken (hoewel ik wel m'n best doe om alles secure te maken, maar uiteindelijk kan ik zelf natuurlijk wel bij de setups omdat ze nou eenmaal op mijn server staan*). Maar de meeste teams zitten toch nog met dropbox te sukkelen en ik denk dat Setup Sync wel wat handiger is.

Het grootste ding wat mist is denk ik het feit dat ik niet veel informatie kan laten zien in de setup lijst in de sim. Als je altijd automatisch setups laat downloaden wordt de lijst best lang en is het lastig zoeken. Daar kan ik helaas weinig aan doen. Wel eens met David Tucker over gehad om dat uit te breiden maar erg behulpzaam is hij niet (normaal wel, maar de UI wil hij niet meer aan veranderen). Hopelijk met de nieuwe UI wat meer mogelijkheden...

*Ik zou encryptie kunnen toepassen voordat de files geupload worden zodat ik er zelf ook niet meer bij kan, maar dat is een heel gedoe (vooral op de website omdat het dan in javascript moet 8)7 ) voor weinig winst, want als je mij niet met je setups vertrouwt waarom zou je me dan wel met het encryptie algoritme vertrouwen? :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
NickThissen schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:57:
Dus jullie gebruiken dropbox om alle setups binnen het team te delen, of bedoel je gewoon even snel één setup (waar dit handig voor is)?

Als je het voor alle setups gebruikt dan zou ik wel graag wat feedback willen waarom Setup Sync daar niet geschikt voor is ;) Heb nog steeds genoeg plannen om het uit te breiden maar ik hoor vaak weinig feedback, of hoor wel eens dingen waar men zich blijkbaar al sinds het begin aan ergert maar me nooit verteld heeft :p

In principe doet Setup Sync het goed met veel gebruikers maar het hele team sharing gebeuren loopt toch wel erg achter en wordt niet veel gebruikt. Dat de echte grote teams het niet doen snap ik wel, kans is wat groter dat hun setups uit lekken (hoewel ik wel m'n best doe om alles secure te maken, maar uiteindelijk kan ik zelf natuurlijk wel bij de setups omdat ze nou eenmaal op mijn server staan*). Maar de meeste teams zitten toch nog met dropbox te sukkelen en ik denk dat Setup Sync wel wat handiger is.

Het grootste ding wat mist is denk ik het feit dat ik niet veel informatie kan laten zien in de setup lijst in de sim. Als je altijd automatisch setups laat downloaden wordt de lijst best lang en is het lastig zoeken. Daar kan ik helaas weinig aan doen. Wel eens met David Tucker over gehad om dat uit te breiden maar erg behulpzaam is hij niet (normaal wel, maar de UI wil hij niet meer aan veranderen). Hopelijk met de nieuwe UI wat meer mogelijkheden...

*Ik zou encryptie kunnen toepassen voordat de files geupload worden zodat ik er zelf ook niet meer bij kan, maar dat is een heel gedoe (vooral op de website omdat het dan in javascript moet 8)7 ) voor weinig winst, want als je mij niet met je setups vertrouwt waarom zou je me dan wel met het encryptie algoritme vertrouwen? :p
Voor beide. We hadden al een Dropboxfolder voordat we Setup Sync leerden kennen en de luie gasten die we zijn, zijn we niet overgeschakeld.

Met het samensmelten met NWSS is het eigenlijk onoverzichtelijk geworden want 1 helft gebruikt de Dropbox, anderen posten hun setups gewoon los op ons forum. Tijd om daar misschien eens wat aan te doen (en Setup Sync is dan een kandidaat).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Misschien leuk om aan mee te doen met een paar mensen: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3383592.page

72 min race op Sebring met 5 langzame auto's (SRF, MX5, Solstice, Mustang en Jetta), geeft toch wel een leuke race denk ik :) Is pas 5 maart maar kwam het gisteren tegen ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
NickThissen schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:42:
Misschien leuk om aan mee te doen met een paar mensen: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3383592.page

72 min race op Sebring met 5 langzame auto's (SRF, MX5, Solstice, Mustang en Jetta), geeft toch wel een leuke race denk ik :) Is pas 5 maart maar kwam het gisteren tegen ;)
Interesting :)
Moet ik nog wel ff Sebring aanschaffen (en wat uurtjes insteken) O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Nog een aardige lap gereden gisteren :D

setup https://dl.dropboxusercon...%20SKRD%20MP4-30%20v4.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Is er ook een Tweakers setup groep oid? Via Setup Sync krijg ik een hele lijst aan setups binnen waarvan ik niet weet hoe de kwaliteit is... Liefst zou ik 2 of 3 setups per auto/circuit hebben om te kunnen kijken welke het beste bij mijn rijstijl past.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Pagina: 1 ... 9 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies