Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Veel series hebben tegenwoordig de kwali gekoppeld aan de race, vandaar.flopdoc schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:48:
Nog een vraagje (ik ben pas recent weer begonnen met de officiele races): bij Qual session zie ik steeds geen sessie open. En als ik Race, zit daar een 2 ronden Qualify in. Is dat veranderd?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
PM!!!!Niellie41 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:34:
Zou iemand met een Formule stuur voor de CSW iets voor mij kunnen opmeten? Ik moet namelijk de hoogte van het stuur hebben. Deze staat namelijk niet op de Fanatec website. Alleen de afmetingen van de doos.
Alvast bedankt!
Ook je tijd hangt af van het weer.. het eerlijkste vergelijksmateriaal is om je tijd in een Time Trial neer te zetten, daar is voor iedereen het weer en de track usage hetzelfde..flopdoc schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:46:
Ik vind Homestead best aardig, alleen de terug op de oval komen voor t laatste rechte stuk is vervelend, en een paar bochten terug van oval afgaand kom je erg makkelijk in t gras. Ter info: mijn beste tijd is ongeveer 1.38.2 Meestal rijd ik in de 1.39 met af en toe een 1.38
Hier een overzicht van de tijden:

Ben (naar mijn idee) zojuist gewoon keihard van de baan gedrukt in de Ruf...

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
2e race vandaag dat ik door een ander van de baan wordt getikt...Hey man,
Donno if you heard me in the race... i watched the replay and I really am sorry. It was a stupid mistake that cost you the race. I know how shitty it is. I didn't really see you and the damn spotter cleared you in the corner but you were catching up on the straight.
My bad, hope it didn't affect your safety rating too much. I'll use those damn mirrors better.
Again, sorry.
-Seb

[ Voor 16% gewijzigd door ThunderNet op 09-01-2016 15:34 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Verwijderd
Hee, ik reed in dezelfde sessie als jij ! Ik ben ook ff filmpje aan het maken. Van P18 naar P4 in één ronde. Die actie is idd lekker zeg..ThunderNet schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 15:19:
* ThunderNet is een beetje pissed...
Ben (naar mijn idee) zojuist gewoon keihard van de baan gedrukt in de Ruf...Ik had een lekkere start (8e gestart, reed voor het incident 2e/3e...
[video]
Verwijderd
[YouTube: https://youtu.be/rofGOiRKY]
Ik had echt een perfecte eerste ronde, in tegenstelling tot jou

a: het ziet er beter uit
b: je filmpje stottert niet als een gek
Het is echt niet te kijken zo...
Cube Nuroad Race (2022)
Ik denk dat het nog wel eens tegen zal gaan vallen. Veel teams hier doen mee aan de GES of NES die hetzelfde weekend is. Erg jammer aangezien ik zelf graag mee had gedaan.iXiro schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 17:12:
Zijn hier nog teams die de daytona24 gaan doen?
Desondanks zou ik Daytona wel willen gaan rijden, zo'n 24 uurs race is toch speciaal. En dan daarna nog eens de NES rijden, heerlijk
[ Voor 7% gewijzigd door BobvK op 09-01-2016 20:26 ]
Omdat de F1 race kort was maar in de Lotus 79 gesprongen op de 'ring. Erg leuke combo maar oh zo dodelijk. Begin was erg hectisch omdat ik geen kwali had, ik had verwacht dat de mensen voor me in de bochten wat meer zouden remmen, maar ze remden op het rechte stuk

[ Voor 75% gewijzigd door NickThissen op 09-01-2016 22:34 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het ziet er niet uit, level of detail is 0 .... als of ze dingen hebben uitgezet om stutters te voorkomen

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
De website doet het nog niet, maar ik vond in de source van de pagina wel deze foto.

Past niet in mijn studeerkamer

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Me dunkt, heb vandaag 2 keer mijn ophanging aan gort gereden bij de overgang naar ovalflopdoc schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:46:
Ik vind Homestead best aardig, alleen de terug op de oval komen voor t laatste rechte stuk is vervelend...

Daarstraks weer, maar nu met relatief lichte schade. Was 5 ronden voor het eind, en kon de race - hoewel iets langzamer - gewoon uitrijden.
Volgende week Spa
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Viel mij vandaag op dat ik ook stutters heb, sinds kort. Ik wacht wel op DX11, deze engine draait op z'n laatste krachten.-PassY- schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:29:
ligt het aan mij, of is de kwaliteit van de stream totaal bagger geworden?
Het ziet er niet uit, level of detail is 0 .... als of ze dingen hebben uitgezet om stutters te voorkomen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Misschien eens checken of ie waterdicht is, kan ie gewoon in de tuin staanJoepW schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:45:
Ik zag dat Atze op FB een video had geplaatst van de nieuwe Simulator (in car) van Adrenaline Control B.V. Ziet er indrukwekkend uit.
De website doet het nog niet, maar ik vond in de source van de pagina wel deze foto.
[afbeelding]
Past niet in mijn studeerkamer
En dan hopen dat je na het rijden toch nog terug binnen mag
Toch nog een nieuwtje van mijn kant : werk begint wat te vorderen dus binnenkort meer tijd en er komt een nieuwe pc aan... zit alleen nog te twijfelen of ik nu voor een R9 Fury X ga of tijdelijk een 390X of zelfs minder en na de zomer de nieuwe van amd...
En nog bedankt voor je advies Rudy, maar nu twijfel ik nog harder
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
wat ga je voor de rest voor pc bouwen..?Fragbeestje schreef op maandag 11 januari 2016 @ 00:50:
[...]
Misschien eens checken of ie waterdicht is, kan ie gewoon in de tuin staan![]()
En dan hopen dat je na het rijden toch nog terug binnen mag![]()
Toch nog een nieuwtje van mijn kant : werk begint wat te vorderen dus binnenkort meer tijd en er komt een nieuwe pc aan... zit alleen nog te twijfelen of ik nu voor een R9 Fury X ga of tijdelijk een 390X of zelfs minder en na de zomer de nieuwe van amd...
En nog bedankt voor je advies Rudy, maar nu twijfel ik nog harder
ik ga ook iets nieuws halen, alleen ik ben van plan een i5 6600 (k) te halen. zou dat goed genoeg zijn komende tijd voor iRacing..?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik denk dat je dat pas kan zeggen wanneer iRacing definitief DX11 uitrolt. Pas daarna kan je weten wat de performance is en wat voor hardware je nodig hebt. Ook is het afhankelijk van wat je eigen eisen betreft framerate en graphics zijn.Nickrsd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 02:29:
[...]
wat ga je voor de rest voor pc bouwen..?
ik ga ook iets nieuws halen, alleen ik ben van plan een i5 6600 (k) te halen. zou dat goed genoeg zijn komende tijd voor iRacing..?

Ik heb mijn shaders voor OBS iets aangepast zodat het regenboog effect aan de zijkant weg is zodat de video er wat beter uit ziet, ben er wel tevreden mee.
Ziet er goed uit! Ik zie dat zelfs MotoGP coureur Pedrosa zich in zijn vakantie vermaakt met iRacingLinc schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:07:
Gisteren de SoF race gedaan met de Lotus 79 op de Nordschleife. Ondanks de lichte contact die ik had in T1 was het een fantastische race. Heel close racen op zo'n krap baantje fantastisch!
Ik heb mijn shaders voor OBS iets aangepast zodat het regenboog effect aan de zijkant weg is zodat de video er wat beter uit ziet, ben er wel tevreden mee.
Core i7 6700K (als ze beschikbaar zijn want die krengen zijn bijna niet te krijgen)Nickrsd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 02:29:
[...]
wat ga je voor de rest voor pc bouwen..?
Asus Z170 Pro Gaming mobo
Samsung SSD 512GB, M.2, NVMe, 950 PRO (omdat het kan)
Corsair 4x8GB, DDR4, 3200MHz, CL16, Vengeance LPX
NZXT Water Koeler Kraken X61 AMD & Intel
Cooler Master Midi Tower MasterCase Pro 5 ATX, No PSU, Window
Seasonic Voeding X-750 V2 750W, Modulair (kan minder maar heb in het verleden al genoeg tijd verprutst met net-niet-goed-genoeg of gewoon brakke voedingen)
En ik ga inderdaad maar een iets mindere grafische kaart kopen voorlopig.
Die vooruitzichten voor eind 2016 zijn me toch net iets te positief om nu voor een Fury X te gaan.
Zat te denken aan een R9 380X... kost iets van een 250 a 270 euro. Zal wel genoeg zijn voor 3 schermen en alle instellingen in iRacing wat lager hoop ik.
Dus ze hebben bij iRacing nog wel even tijd om DirectX 11 te implementeren. Ik heb ze al een mailtje gestuurd dat ze daar gerust mee mogen wachten tot ik dus de 2e helft van 2016 een nieuwere grafische kaart ga halen
Niks aan veranderen....
Cube Nuroad Race (2022)
+1derx666 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:47:
* derx666 kijkt jaloers naar het mooie systeem van Fragbeestje.
Niks aan veranderen....
Ah nice!
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
R9 380x zal het wel worden dan voorlopig.
Dan moet ik m'n iRacing settings maar wat lager zetten tot na de zomer.
Vraag me eigenlijk alleen nog af of er nog steeds zo'n active displayport naar dvi adapter nodig is om triple screen werkend te krijgen... want die ik nu heb is natuurlijk mini displayport en die kaart heeft een gewone displayport aansluiting.
Nevermind : was vergeten dat ik er zelfs nog 1 heb liggen moest het nog nodig zijn.
Had vroeger eerst een actieve adapter met gewone DP besteld en bleek achteraf dat m'n grafische kaart mini-DP had.
[ Voor 20% gewijzigd door Fragbeestje op 11-01-2016 11:03 ]
Allereerst ... Geld te veel?Fragbeestje schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:39:
[...]
Zat te denken aan een R9 380X... kost iets van een 250 a 270 euro. Zal wel genoeg zijn voor 3 schermen en alle instellingen in iRacing wat lager hoop ik.
Anyway, zelf een R9 380 (zonder X). Werkt prima op de settings op max (behalve wat AA en shadow dingetjes) en 3 schermen (1920x1080)
Dus de X is niet echt nodig. En zou dan voor een 390 of fury gaan
Dus niet alles op max-PassY- schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:40:
[...]
Anyway, zelf een R9 380 (zonder X). Werkt prima op de settings op max (behalve wat AA en shadow dingetjes) en 3 schermen (1920x1080)

Het is toch wel jammer dat er niet een standaard benchmark voor iRacing is zodat er wat harde cijfers bestaan als het gaat om de performance van de verschillende hardware.
Het blijft allemaal erg subjectief als sommigen "alles op max" hebben maar de fps cappen op 84 of 60 o.i.d. waar anderen het niet te rijden vinden als de FPS ergens onder de 150 fps zakt.
Ik draai uncompressed 2048px skins (/*NO!!!!!!! Don't use this setting*/ zoals de comment zo mooi zegt).
Kost wat fps, wel mooiere skins.
Max in iRacing bestaat simpelweg niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Olaf van der Spek op 12-01-2016 00:31 ]
Misschien was de gespinde auto net van de grond toen jij er tegenaandoorheen reed.
1ste race: reed 5de en vond dat wel prima. Even lekker wachten tot ze voor me klaar waren met vechten, en dan 3-4 ronde voor het einde proberen me er in te mengen ... Ging alleen iets anders. Eerst Nick die dwars gaat in T3 en zo Dirk ook flink vertraagd. Vervolgens gaat Bob in de hairpin grasmaaien.
In 3 bochten tijd van 5 naar 2 en nog proberen Bas bij te houden. Tot ik een foutje maak en het gat 6s is. Vervolgens rustig naar de finish gereden.
2de race: Ging ook best lekker in het begin. Dacht lekker achter Dirk en Bas door het veld te rijden. Ging iets minder alleen. Vervolgens met Bas en Nick2 nog samen gewerkt. Maak ik 1 foutje in de lanzame esses. 2s achterstand

Wel weten dicht te rijden. En het gat met de kop was ook dicht zodat er een kopgroep van 7 man was. Spin ik heeeeeel langzaam in T1 zo de vangrail in. Niet veel schade en kon waarschijnlijk gewoon doorrijden. Maar daar had ik even geen zin meer in na zo'n stomme spin.
[ Voor 100% gewijzigd door -PassY- op 12-01-2016 16:28 ]
best post ever
Cube Nuroad Race (2022)
Dus mochten jullie wat zin en tijd hebben op deze dinsdag middag dan wordt het erg op prijs gesteld als je deze korte vragenlijst zou willen invullen
https://docs.google.com/f...8VdQW9bTKtK_r8q8/viewform
op een 1 of andere manier kan ik de vragen niet invullen waar je moet aangeven wat 1 (best), 2 ,3 of 4 (worst) is.Red Baron schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:12:
Voor onze onboard streams en andere videos op het YouTube kanaal van Radicals zijn we aan het inventariseren hoe we ons aanbod kunnen verbeteren.
Dus mochten jullie wat zin en tijd hebben op deze dinsdag middag dan wordt het erg op prijs gesteld als je deze korte vragenlijst zou willen invullen
https://docs.google.com/f...8VdQW9bTKtK_r8q8/viewform
Op het werk en thuis geprobeerd, maar het werkt niet.
The_FrankO schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 19:27:
Erg jammer aangezien ik zelf graag mee had gedaan.
Nou dan hebben we al 4 man, Robbert zei gister dat ie ook wel een stintje wilde meepakken toch?BobvK schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:22:
Desondanks zou ik Daytona wel willen gaan rijden, zo'n 24 uurs race is toch speciaal. En dan daarna nog eens de NES rijden, heerlijk
(ik ben Robert trouwens, voor diegene die het nog niet doorhadden
Het lukt me al niet om de eerste te selecteren. Ik zie wel de muis veranderen in een vinger, maar verder niks.Red Baron schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:38:
Je mag elke waarde maar 1x gebruiken, dus 1,2,3,4,5 en niet 1,1,2,2,2
Zoals je ziet heb ik, gelukkig, niet eens incs. De coureur voor mij had minder geluk.Niellie41 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 00:51:
Ik weet dat wanneer een auto van de grond is, dat je er door heen kan rijden. Je krijgt dan wel nog de incident points, maar je hebt dan geen schade.
Misschien was de gespinde auto net van de grond toen jij er tegenaandoorheen reed.
Altijd leuk, mensen die de rem er niet ophouden tijdens en na een crash.
[ Voor 7% gewijzigd door Olaf van der Spek op 12-01-2016 23:31 ]
Jah denk wel dat ik wat kan rijden dat weekend. Staat niks en de Neo is pas Zondag middag en ik kan toch niet goed kwalificeren.iXiro schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:52:
[...]
[...]
Nou dan hebben we al 4 man, Robbert zei gister dat ie ook wel een stintje wilde meepakken toch?
(ik ben Robert trouwens, voor diegene die het nog niet doorhadden)
[ Voor 10% gewijzigd door DutchDevil79 op 12-01-2016 23:59 ]
Speel sinds ~2 weken weer, en ben net van Rookie naar D gegaan.
Werkt prima op Firefox.Red Baron schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:06:
Vaag, heb er geen problemen mee hier op chrome
Chrome bij de klant ook
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Zo denk ik er dus ook over iddDutchDevil79 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 23:59:
[...]
Jah denk wel dat ik wat kan rijden dat weekend. Staat niks en de Neo is pas Zondag middag en ik kan toch niet goed kwalificeren.
Dus als er nog iemand met ons mee wilt doen in een team laat het maar weten. Nog 2 man extra erbij zou wel fijn zijn bij zo'n 24 uurs race.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3376780.page
Deze races zullen de volle afstand worden:
Daytona 500
Auto Club Speedway 400
Bristol 500
Charlotte 600
Daytona (400 mijl)
Watkins Glen
Richmond 400
Talladega 500 (October)
Homestead 400
Auto club en bristol, vette keuze! Verder wat te verwachten viel, alleen Richmond is al een hel bij halve afstand, laat staan een heleNiellie41 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:16:
De details voor de NASCAR iRacing Series zijn ook weer bekend.
Daytona 500
Auto Club Speedway 400
Bristol 500
Charlotte 600
Daytona (400 mijl)
Watkins Glen
Richmond 400
Talladega 500 (October)
Homestead 400
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Met welke auto willen jullie gaan deelnemen?BobvK schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 21:53:
[...]
Zo denk ik er dus ook over idd![]()
Dus als er nog iemand met ons mee wilt doen in een team laat het maar weten. Nog 2 man extra erbij zou wel fijn zijn bij zo'n 24 uurs race.
Afhankelijk van de autokeuze, kan ik eventueel reserve zijn.tim.w schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:19:
[...]
Met welke auto willen jullie gaan deelnemen?
Ja het lukt mij ook niet sinds een minuutje. Dan maar een goed boek lezen.yosh1 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:30:
Ik kan niet inloggen op iRacing... nog iemand problemen?
[ Voor 6% gewijzigd door flopdoc op 14-01-2016 18:31 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Je mist de Indy 400 nog. Toch vind ik het erg jammer dat juist de banen waar twee keer op wordt gereden ook nog eens full distance zijn. Daarnaast met 3 van de 4 super speedway races op full distance zit ik ook niet echt op te wachten.Niellie41 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:16:
De details voor de NASCAR iRacing Series zijn ook weer bekend.
Daytona 500
Auto Club Speedway 400
Bristol 500
Charlotte 600
Daytona (400 mijl)
Watkins Glen
Richmond 400
Talladega 500 (October)
Homestead 400
Bristol full distance is wat nieuws, en ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik vermoed hetzelfde als de half distance, de eerste 70 rondjes crashen en daarna lange green runs...
Auto Club is leuk, alleen doen er vaak al zo weinig mensen mee
Jammer dat de B-car niet dezelfde opzet heeft gekregen, dus maar 4 races per race. Ieder 2 uur een race is natuurlijk fijn als je wilt racen, maar 4 races per week is leuk omdat je steeds dezelfde mensen tegen komt.
Ik heb er in ieder geval weer erg veel zin in de NiS
Sinds vorige week is het onmogelijk om een goed rondje te rijden in een official practice sessie. Iedere keer als er iemand joined heb ik stutters.
[YouTube: https://youtu.be/KNZP7Cvmxmo]
Je input wordt op zo'n moment dus ook niet geregistreerd en ffb valt even weg...

yosh1 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:01:
en terug online en mijn account gemaakt! ^^
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Wat betreft die stutters, zijn die er ook wanneer je de system messages uitzet (berichten als "X joined the server")?The_FrankO schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:27:
[...]
Je mist de Indy 400 nog. Toch vind ik het erg jammer dat juist de banen waar twee keer op wordt gereden ook nog eens full distance zijn. Daarnaast met 3 van de 4 super speedway races op full distance zit ik ook niet echt op te wachten.
Bristol full distance is wat nieuws, en ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik vermoed hetzelfde als de half distance, de eerste 70 rondjes crashen en daarna lange green runs...
Auto Club is leuk, alleen doen er vaak al zo weinig mensen mee
Jammer dat de B-car niet dezelfde opzet heeft gekregen, dus maar 4 races per race. Ieder 2 uur een race is natuurlijk fijn als je wilt racen, maar 4 races per week is leuk omdat je steeds dezelfde mensen tegen komt.
Ik heb er in ieder geval weer erg veel zin in de NiSNog een paar weekjes wachten
Sinds vorige week is het onmogelijk om een goed rondje te rijden in een official practice sessie. Iedere keer als er iemand joined heb ik stutters.
[video]
Je input wordt op zo'n moment dus ook niet geregistreerd en ffb valt even weg...
Ja dan ook. Zag gister wel dat andere mensen er ook (meer) last van hadden sinds de build van vorige week. Loadtextureswhileincar ofzoiets in de render.ini uitzetten werd nog als advies gegeven. Dit heb ik nog niet geprobeerd.Niellie41 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:30:
[...]
Wat betreft die stutters, zijn die er ook wanneer je de system messages uitzet (berichten als "X joined the server")?
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
derx666 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 20:21:
Er schijnen oval rijders te zijn die vrij competitief zijn met een controller, maar ik zou het niet aanraden.

Beetje zitten klooien met wat settings, en ik kan weer wat video opnemen langer dan 1m
Kwaliteit kan nog beter, maar gister avond wel lol gehad in een practice sessie met Sven Cammearts
IK heb dat allemaal geprobeerd, helpt niets. Het is bij mij niet zo erg als bij jou maar wel zeer hinderlijk. Ik heb ook stutters ook al joint er niemand sinds kort.The_FrankO schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:51:
[...]
Ja dan ook. Zag gister wel dat andere mensen er ook (meer) last van hadden sinds de build van vorige week. Loadtextureswhileincar ofzoiets in de render.ini uitzetten werd nog als advies gegeven. Dit heb ik nog niet geprobeerd.
[ Voor 10% gewijzigd door Yannick97 op 14-01-2016 21:13 ]
Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel
Ik vermaak me voorlopig prima met gratis content.Yannick97 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 21:12:
Heb dit laatst ook al een gevraagd, maar het is me nooit echt duidelijk geworden. Is er een pagina waarop ik kortingsdeals kan zien voor bestaande gebruikers? Of is er iemand die nu een deal weet die aan de gang is? Het lijkt me super om iRacing te gaan spelen alleen de instap is me net te groot... (Kosten van Circuits en wagens, maandelijkse kosten is geen probleem)
Mazda Cup is echt wel leuk en alle tracks daarvan zijn gratis beschikbaar.
Daarnaast probeer ik wat handigheid te krijgen met de Cadillac CTS-V om door te promoveren van D naar C.
Volgens mij is er meestal wel een 3 maanden voor 5-10 euro of dergelijk en soms met extra content.Yannick97 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 21:12:
Heb dit laatst ook al een gevraagd, maar het is me nooit echt duidelijk geworden. Is er een pagina waarop ik kortingsdeals kan zien voor bestaande gebruikers? Of is er iemand die nu een deal weet die aan de gang is? Het lijkt me super om iRacing te gaan spelen alleen de instap is me net te groot... (Kosten van Circuits en wagens, maandelijkse kosten is geen probleem)
Misschien even in Google zoeken op Iracing Coupon ofsow:
Dit vond ik al even snel: link
Niet echt een ios app je opent hem via je browser. Programma draait op je pc.
[ Voor 87% gewijzigd door Remco Tr op 15-01-2016 12:53 ]
Athans, in de tijd dat ik hier mee aan het klooien was wel
Ik heb momenteel ISpeed en Z1 Dashboard, beide werken voor mij op andere vlakken. (weet niet zeker of beide op IOS werken overigens.)tim.w schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:48:
Welke dashboard app kunnen jullie aanbevelen voor IOS?
[ Voor 9% gewijzigd door Ithric op 15-01-2016 13:12 ]
En wat heb je allemaal op dat 4de scherm staan?-PassY- schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:57:
voor de webserver moet je wel een kleine donatie maken van 5 dollar dacht ik.
Athans, in de tijd dat ik hier mee aan het klooien was welinmiddels gewoon een 4de scherm aan mijn pc gehangen
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
als ik aan het racen ben iSpeed.
als ik iets anders aan het doen ben de radio, youtube, IE. Ik heb mijn PC achter mijn 3 (eyefinity) schermen staan, en daarboven op het 4de scherm gezet zpdat deze als het ware er boven scheeft.
Ik heb er voor gekozen om ipv mijn iphone een goedkope android telefoon te kopen. In combinatie met DashmeterPro een prima combinatie. (en door middel van een plaatje gemakkelijk op je OSW te monteren)tim.w schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:48:
Welke dashboard app kunnen jullie aanbevelen voor IOS?
http://www.bol.com/nl/p/a...33147928-9200000035796046
http://www.nessoft.com/ispeed/Scifo83 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:41:
Welke info verschaft ispeed?
Kzou eerder een goeie auto fuel calculator moeten hebben. Zeker bij refuellen gt3. -.-
[ Voor 65% gewijzigd door Scifo83 op 15-01-2016 14:04 ]
Maar hoe doe je dat straks in VR heJoepW schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:51:
iSpeed is veel nauwkeuriger met fuel dan de berekening in iRacing.
Ik ga als iRacing eindelijk DX11 introduceert sparen van 3x 27" 144 Hz schermen
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen