iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 80 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:58

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee Pascal. Die lampje werken in deze versie.
Staat in de link die ik gisteren gepost heb.

Edit:

Woah I hit the brakes and red lights came on the dash! What are those for?

Lockup lights, they will come on when the car notices a certain percentage between the wheel speed and the GPS speed. The top left lights mean you're locking a LF, Top right for RF. The bottom lights on the display will signal rear lockup in the exact same way.

[ Voor 65% gewijzigd door JoepW op 27-01-2017 14:58 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
ik had het meer over de lampen die er tussen zitten eigenlijk :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
gtrNL schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 00:05:
De skin waarvan je wist dat 'ie ging komen.
Leuke template trouwens, paar gekke stukjes en de deurhendels waren erg lastig te vinden. Maar ik ga hier zeker nog wat skins voor maken.

[afbeelding]

Download: https://www.tradingpaints...he-911-Cup-Martini-Racing

GOT skin komt ergens dit weekend als het mee zit.
Er komt een update van de template. Zitten foutjes in begreep ik: http://members.iracing.co...ist/3518038.page#10299915

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Nieuwe video met goed geluid volume externe tv replay @ nordschleife tourist 6:26.464

YouTube: iRacing Porsche 911 GT3 CUP Nordschleife Tourist External Sounds

en Onboard

YouTube: iRacing Porsche 911 GT3 CUP Nordschleife Tourist 6:26.464 Onboard

[ Voor 27% gewijzigd door BruceLee op 27-01-2017 19:12 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 15:37
Om half 5 even een race met de Porsche gereden. Altijd rommelig zo''n fun race. Bij de start aangetikt door Bas. :-) (kon hij ook niets aan doen...)
Dus het hele zooitje over me heen en tegen me aan. Een tow en uitgereden op plaats 7.

Maar het is echt een fijne betrouwbare auto.Veel gevoel en voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Ik wil rijden maar moet een update doen. Als ik dat kies komt er een raar wit scherm met een heleboel waarden die ingevuld zijn, een heleboel velden Add form element, en er dingen achter, en verder kan ik niets??
Oh na een tijdje komt een pagina We need a pitstop! Go testing now, dat kies en ook wederom niets...

[ Voor 35% gewijzigd door flopdoc op 27-01-2017 18:52 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Mijn eerste paar rondes gereden op Sebring net.

Flink wennen toch wel. Vooral met de bak die er in zit. Kom soms in de knoei met remmen daardoor, maar dat zal gewenning zijn. En meer onderstuur in de langzame bochten. Snelle bochten gaan prima.

Maar vergeleken met de CSpec en mooie upgrade/verbetering. Minder bouncy, achterkant beter op te vangen bocht uit (maar als ie gaat, dan gaat ie ook echt. Duurt alleen langer). En geen setup gezeik meer denk ik op de fora :p

Maar de paar rondes die ik goed kon rijden omdat ik de bak wat beter doorkrijg. Had ik het gevoel minder hard te moeten werken. Als of ik soms tijd over had :+

Maar ik ben een zeer blije Porsche liefhebber nu :) Eindelijk de auto waar ik altijd al stiekem op hoopte :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik vond juist dat je prima overstuur voelt aankomen en dat je het goed kan opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:10

Phydomir

Dennis

Maar dat gevoel heb ik eigenlijk wel met iedere auto. Ik heb eigenlijk al tijden niet meer dat in echt verrast wordt door een spin. Bij deze auto voel je alleen wel heel erg goed aan dat de achterkant lichter wordt. Wel meer dan bij andere auto's.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Dus, na een week of twee racen in iRacing moet ik zeggen dat ik niet onder de indruk ben.

Clunky browser UI, verwarende menu structuur, geen enkele indicatie hoe het spel werkt (de wekelijkse races) ect enz. Geen uitleg hoe je een stop en go penalty kan uitvoeren zonder een daadwerkelijke pits uit te voeren, Geen enkel idee waarom de open practices allemaal max een uur duren, en zo (helaas) nog een aantal punten. Je moet alles googlen of via youtube achter komen. Voor een beginner in iRacing is dat een enorme afknapper, en zeer frusterend. Zeker omdat dit een sim/game is met een subscription basis zijn dit wat mij betreft echt dikke minpunten.

Nu ben ik niet een beginner met racen, ik heb al sinds kinds af aan de race games op de ps1/2/3 gespeelt beginnend met de controller en later overstappen naar de stuurtjes en, sinds de overstap naar racen op de pc, de nodige wheel en pedalen mods uitgevoerd/gekocht. Destijds de GT1-6 serie, en nu pCars, AC en dergelijke zijn geen enkel probleem. Speel die games met het nodige plezier en knowhow zowel SP als MP. Ik kan daarbij de racepace bijhouden zonder al te veel idioterie. Ben zeker niet de snelste, maar ook absoluut niet de langzaamste.

Nu zit ik in een schammele MX-5 in een open practice en zie laptijden van andere staan die ruim 2,5 seconden sneller zijn dan mijn race pace en ik vraag mij werkelijk af waar dat enorme verschil vandaan komt. Ik verwacht in geen enkele manier dat ik de leader tijden binnen 2 weken verbreek maar 2,5sec is belachelijk. Is dit normaal? Verwacht ik teveel? Zijn er allemaal aliens verveeld de rookie cup aan het rijden?

Ik sta volledig open voor tips and tricks, uitleg en dergelijke want op dit moment heb ik flink moeite om enig plezier in de sim te vinden. Is het een goed idee om een paar races te overleven en naar de D Lic te gaan, of is het daar hetzelfde?

Also, ik kan wel multiprojection aanzetten, maar niet SMP, klopt dat? Ik draai op een GTX 970 met 3 24" schermen en nog eens 3 10" tablets (standalone) voor z-dashboard en simmonitor.

Huidige gear: G27 met Prorace2 en wheelplate (symprojects.com) + pedalenset voorzien van de nixim mod en leo bodnar kabel + TrackIR 5 (maar die staat alleen aan om links en recht te klijken, grote deadzone in het midden).

Disclaimer: bovenstaande is mijn mening/ervaring(en) en in geen geval bedoeld om te trollen of de negatieve gedachtengang aan te zwengelen.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Voor diegene die het gemist hadden heeft iRacing nog even een aankondigings filmpje gemaakt :)

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 22:01

Fuelke

Forza Ferrari

Wat je in de open practice hebt is dat iedereen daar samen in gegooid wordt ongeacht de rating, dus de rondetijden kunnen daar ver uiteen lopen.

't is pas in de races, door een bepaalde rating op te bouwen dat je je beter kan meten tov de rest en het veld dichter bij elkaar zit.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Tyoi schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:00:
Dus, na een week of twee racen in iRacing moet ik zeggen dat ik niet onder de indruk ben.

Clunky browser UI, verwarende menu structuur, geen enkele indicatie hoe het spel werkt (de wekelijkse races) ect enz. Geen uitleg hoe je een stop en go penalty kan uitvoeren zonder een daadwerkelijke pits uit te voeren, Geen enkel idee waarom de open practices allemaal max een uur duren, en zo (helaas) nog een aantal punten. Je moet alles googlen of via youtube achter komen. Voor een beginner in iRacing is dat een enorme afknapper, en zeer frusterend. Zeker omdat dit een sim/game is met een subscription basis zijn dit wat mij betreft echt dikke minpunten.
Helemaal mee eens. Maar probeer er doorheen te bijten. Gebruiksvriendelijk is het voor een beginnen absolut niet maar als je eenmaal een beetje de weg weet valt het allemaal wel mee. Practice servers duren trouwens allemaal twee uur. Ik gebruik zelf altijd het "Race now" paneel. Dan kun je links de serie (lees auto) kiezen waarin je wilt rijden en rechts heb je dan een menu met "race, qual, tt en prac". Als je practice selecteert kun je door op het driehoekje naar beneden te klikken door de verschillende practice servers gaan. De nieuwste staan altijd onderaan, dat zijn ook de nog langst durende. In dat menu zie je kun je ook de qual servers zien en de race servers als je op het desbetreffende menu klikt.
Nu zit ik in een schammele MX-5 in een open practice en zie laptijden van andere staan die ruim 2,5 seconden sneller zijn dan mijn race pace en ik vraag mij werkelijk af waar dat enorme verschil vandaan komt. Ik verwacht in geen enkele manier dat ik de leader tijden binnen 2 weken verbreek maar 2,5sec is belachelijk. Is dit normaal? Verwacht ik teveel? Zijn er allemaal aliens verveeld de rookie cup aan het rijden?
Als je na twee weken binnen 2,5s van de echte top tijden zit dan doe je het heel behoorlijk. In de MX5 zitten nogal wat mensen die echt alleen die auto rijden en zeer snel zijn. Aangezien de race allemaal op basis van iRacting worden ingedeeld zul je daar niet zo snel tegen moeten rijden. Waar iRacing echt uitblinkt is het feit dat er altijd wel een race te joinen is waar je tegen mensen raced die over het algemeen net als jij zo snel en clean mogelijk rond willen rijden.
Also, ik kan wel multiprojection aanzetten, maar niet SMP, klopt dat? Ik draai op een GTX 970 met 3 24" schermen en nog eens 3 10" tablets (standalone) voor z-dashboard en simmonitor.
Klopt. SMP is een feature van de 1080 kaarten. De 970 ondersteund dit niet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

iRacing vs Assetto Corsa
Porsche 911 GT3 CUP @ Nordschleife tourist

YouTube: iRacing VS Assetto Corsa Porsche 911 GT3 CUP Nordschleife Tourist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 10:12

Nu ben ik niet een beginner met racen, ik heb al sinds kinds af aan de race games op de ps1/2/3 gespeelt beginnend met de controller en later overstappen naar de stuurtjes en, sinds de overstap naar racen op de pc, de nodige wheel en pedalen mods uitgevoerd/gekocht. Destijds de GT1-6 serie, en nu pCars, AC en dergelijke zijn geen enkel probleem. Speel die games met het nodige plezier en knowhow zowel SP als MP. Ik kan daarbij de racepace bijhouden zonder al te veel idioterie. Ben zeker niet de snelste, maar ook absoluut niet de langzaamste.

Ik sta volledig open voor tips and tricks, uitleg en dergelijke want op dit moment heb ik flink moeite om enig plezier in de sim te vinden. Is het een goed idee om een paar races te overleven en naar de D Lic te gaan, of is het daar hetzelfde?

Huidige gear: G27 met Prorace2 en wheelplate (symprojects.com) + pedalenset voorzien van de nixim mod en leo bodnar kabel + TrackIR 5 (maar die staat alleen aan om links en recht te klijken, grote deadzone in het midden).

Disclaimer: bovenstaande is mijn mening/ervaring(en) en in geen geval bedoeld om te trollen of de negatieve gedachtengang aan te zwengelen.
Iracing is zeker niet perfect.. Clunky UI, zoals je al zegt. Niet alles is super duidelijk. Maar het multiplayer gedeelte is echt goed en dat is echt een enorme plus.

Over 2,5s langzamer zijn. Dat is heel normaal, hoor. Ik was laatst met de nieuwe porsche nog 7s langzamer dan een absolute toptijd (van martin krönke). Al had ik niet super veel geoefend en ik vergelijk met de beste coureur in iRacing, maar het geeft een idee. Voor mij is 1s per minuut achterstand nog steeds meer regel dan uitzondering. Het fijne aan iRacing is dat je op klasse wordt ingedeeld, dus je racet altijd wel tegen tegenstanders die even snel zijn.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:20
Ik weet niet om welk circuit het gaat. Maar als het een circuit met een lang recht stuk is, kan de snelste tijd wel eens met een slipstream gereden zijn. Dat scheelt in een trage auto als de MX5 zo een paar tienden tot een seconde.
Tijden in een practice zijn niet zo heel belangrijk, in een race kom je toch bij mensen met een vergelijkende iRating (en in principe dus ongeveer gelijke snelheid) terecht.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Gisteren een fun race mee gedaan en misschien wel een van de leukste races die ik ooit heb gedaan. Hele race achter de leider gezeten en de laatste 4 rondjes ook een echt gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Phydomir schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 08:28:
Gisteren een fun race mee gedaan en misschien wel een van de leukste races die ik ooit heb gedaan. Hele race achter de leider gezeten en de laatste 4 rondjes ook een echt gevecht.

[video]
Ik had gisteren ook een enorm leuke race in 24h du fun. Ik startte als 8e, maar werd van achter aangetikt, waardoor ik de bocht niet haalde en nog iemand raakte. Maar uiteindelijk de hele race door leuke gevechten gehad en 6e geworden. Al had ik erg veel moeite met inhalen. Zelfs als ze aanzienlijk langzamer waren. Maar close racen lukte erg goed in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Eindelijk ook m'n "eerste*" rondjes gedaan in de Porsche, eerste indruk is heel erg goed :) Dit wordt wel een auto waar ik een seizoen in wil rijden denk ik.

*Alleen donderdag avond niet helemaal nuchter een race gedaan :p Marco, Bas, ik kwam er net achter dat m'n gaspedaal weer maar tot 90% ging, dat verklaart die 6 sec, het lag niet aan het bier :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickThissen
Zomaar 3 momentjes uit m'n race net gepakt. Dit soort dingen had ik in elk andere auto nooit kunnen vangen, hier kun je heel natuurlijk met tegensturen de auto gewoon nog remmen, en de volgende bocht heb je nog gewoon grip :) Erg blij mee...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gaaf he Nick?
Echt prima bandenmodel. Enkel zijn de banden wel 1 rondje top (de eerste) en daarna echt minder, maar wel weer stabiel op dat lagere nivo.
Deze is toch wel heel leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Dank voor de reacties. Ik was onder de impressie dat de open practises alleen/vooral door echte rookies (as myself) werden gereden. Focussen op een consistent racepace dan maar en een race-je doen dit weekend.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
NickThissen schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 13:33:
Zomaar 3 momentjes uit m'n race net gepakt. Dit soort dingen had ik in elk andere auto nooit kunnen vangen, hier kun je heel natuurlijk met tegensturen de auto gewoon nog remmen, en de volgende bocht heb je nog gewoon grip :) Erg blij mee...
[video]
[video]
[video]
Het makkelijk opvangen komt denk ik ook doordat het meeste gewicht op de achterwielen zit. Ik denk dus niet dat je alles mag toeschrijven aan NTMv16 :X

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
The_FrankO schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:50:
[...]

Het makkelijk opvangen komt denk ik ook doordat het meeste gewicht op de achterwielen zit. Ik denk dus niet dat je alles mag toeschrijven aan NTMv16 :X
Nou het verschil met de C-Spec is echt enorm. Met de C-spec is dit allemaal niet mogelijk zonder bochtenlang geglij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joep, Nick en Bas vergeet de Demolition niet :) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 17:09:
Joep, Nick en Bas vergeet de Demolition niet :) hehe
Nee echt niet.....
Heb al uren geoefend _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 28-01-2017 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

ik hou van de porsche !!! nooit wat mee gehad, maar wat rijdt die heerlijk!!!!! brandshatch koud weer en mistig en stock settings ;) net een hosted sessie gedaan NICE !

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:13
Damn wat een fijne auto. Om mee te racen en om te painten.
Morgen maar even die GOT paint maken. O-)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ow7qqQS.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 12:51
Pfff zeg jongens, zo positief! Ik dacht hem niet te kopen. Nou bedankt hoor :+

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik vind hem ook erg leuk.. Hij is redelijk goed onder controle te houden.. Niet elk klein foutje wordt afgestraft. Maar dat wil niet zeggen dat het makkelijk is. Hij kan vrij gecontroleerd instabiel zijn. Die instabiliteit is moeilijk om ze 'netjes' mogelijk te houden.

Net een race op suzuka gedaan. Bas slob en Nick Thissen zaten er ook in. Leuke race, waar ik vooral heel verdedigend heb moeten rijden. Uiteindelijk bas en nick er beiden langs moeten laten, maar toch 5e geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Nou ik heb de Porsche uit de garage gehaald... en ik krijg er geen grip op. Ik heb constant het gevoel dat ik meer moet sturen dan een bocht mij aanbied. (Ik zweef)

Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wat een ontknoping daar. 8)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

NinjaTrek2891 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 22:25:
Nou ik heb de Porsche uit de garage gehaald... en ik krijg er geen grip op. Ik heb constant het gevoel dat ik meer moet sturen dan een bocht mij aanbied. (Ik zweef)

Iemand tips?

https://dl.dropboxusercon...1%20Nordschleife%20v6.sto

probeer deze set ;) werkt op elke track ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik ga gelijk de baan op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NickThissen
Demolition derby was echt gaaf :+ Ik heb heel lang aan de leiding gelegen maar toen werd ik natuurlijk een doelwit en werd ik echt 10 keer ofzo achter elkaar omgedraaid. Elke keer kon ik weer verder tot ik echt de pits in moest met 180 graden gedraaid stuur :p

Laatste 7 min ofzo van de race zijn leuk om te kijken; veel actie met mij en daarna met Bas die aan de leiding lag en Fabrice als ram gebruikt. Commentaar lijkt wel alsof je een WWE worstel wedstrijd aan het kijken bent _/-\o_

Vanaf ~58m30s zijn de laatste 7 minuten:

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik heb de set op de baan gegooid.. en ging wel lekker. Alleen heb ik na 10 ronden de vleugel een tikke hoger gedaan. Want er was niks wat de achterkant aan de grond hield :)

2.05.6 is het geworden. Wat m'n PR is tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 23:05:
Demolition derby was echt gaaf :+ Ik heb heel lang aan de leiding gelegen maar toen werd ik natuurlijk een doelwit en werd ik echt 10 keer ofzo achter elkaar omgedraaid. Elke keer kon ik weer verder tot ik echt de pits in moest met 180 graden gedraaid stuur :p

Laatste 7 min ofzo van de race zijn leuk om te kijken; veel actie met mij en daarna met Bas die aan de leiding lag en Fabrice als ram gebruikt. Commentaar lijkt wel alsof je een WWE worstel wedstrijd aan het kijken bent _/-\o_

[video]
Heb de hele race gekeken en heb me goed vermaakt. Ook echt typisch dat er dan in de laaste ronde iemand met de winst vandoor gaat doe je de hele race niet gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Phydomir schreef op zondag 29 januari 2017 @ 00:06:
[...]

Heb de hele race gekeken en heb me goed vermaakt. Ook echt typisch dat er dan in de laaste ronde iemand met de winst vandoor gaat doe je de hele race niet gezien hebt.
Haha inderdaad... Zoiets had ik al verwacht. Toen ik 1e lag met nog 3 min te gaan ofzo wist ik dat ik het niet kon overleven, heb alles gegeven om in de buurt van de pit entry te zitten in ieder geval waar iedereen bij elkaar kwam en dat werkte wel. Alleen werd ik toen nog net een keer rond getikt en toen had ik echt geen stuur meer over en kon ik nog maar net (met 15s penalty) de pits in komen. Zonder die penalty had ik op die plek gereden :p Ach uiteindelijk kun je vrij weinig strategie bepalen, beetje geluk hebben wanneer je even met rust gelaten wordt helpt wel. Erg leuk om te doen, misschien idee voor week 13 :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Haha net de race gekeken, dit is briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 23:05:

[video]
Ja jongens het was echt leuk :) Goede oefening om gekken in iRacing te ontwijken en goed gelachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep met men teammate als winnaar :) Ik had zelf een mindere race vooral omdat ik gewoon te weinig had voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou helaas was mijn race te kort. Eerste paar laps waren echt fun totdat ik de pits in moest en geconfronteerd werd met een oplopende pit-time teller met Fast Repair aan en banden en fuel uit :?
Jeroen heeft mij nog een DQ gegeven en weer opgeheven, maar helaas dat hielp niet.
Volgende keer doe ik weer mee. Was (kort) fun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickkoole
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
Linc schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:00:
Voor diegene die het gemist hadden heeft iRacing nog even een aankondigings filmpje gemaakt :)

[video]
Hey Bas ik kwam vanochtend dit filmpje van Empty Box tegen.
het is de race waar we met Tim in zaten

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Weet iemand al wat de optimum hot pressure is van deze banden voor de Porsche? Heb het gevoel dat mn outlaps meer grip hebben... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NinjaTrek2891 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 12:45:
Weet iemand al wat de optimum hot pressure is van deze banden voor de Porsche? Heb het gevoel dat mn outlaps meer grip hebben... :)
Zoals ik al schreef. 1 rondje top en dan stuk minder grip.
Ik heb nog niet getest met lagere bandenspanning. Dennis wel maar of de banden langer goed bleven weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 11:28

ik zit met hetzelfde. Net de 911 gereden op suzuka. De snelste rijder is gewoon 8 sec. sneller dan ik en ik begrijp met de beste wil van de wereld niet, waar ze dat doen. Zal wel een truukje zijn, want in de langzame bochten kun je dat op suzuka nooit vinden en op de straights ook niet. Medium snelheid bochten heeft suzuka maar 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Post eens een replay of een filmpje? Installeer iSpeed of Virtual Racing School en vergelijk eens je lijn en inputs met mensen die een paar sec sneller zijn?

Het is helemaal niet raar om na twee weken niet met de top mee te kunnen doen hoor. Veel mensen hier spelen al meer dan 5 jaar en er zijn maar een handvol die dat kunnen :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 11:28
NickThissen schreef op zondag 29 januari 2017 @ 13:26:
Post eens een replay of een filmpje? Installeer iSpeed of Virtual Racing School en vergelijk eens je lijn en inputs met mensen die een paar sec sneller zijn?

Het is helemaal niet raar om na twee weken niet met de top mee te kunnen doen hoor. Veel mensen hier spelen al meer dan 5 jaar en er zijn maar een handvol die dat kunnen :P
Hmm, dat is een goede tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:54
Afgelopen 3 weken achter elkaar in mijn 1e race er af getikt (op echt idiotische wijze ook) en daarna echt compleet de motivatie kwijt :(
Ik moet maar gewoon gaan doorzetten maar ik ben zo ontzettend gedemotiveerd na zulke races. Het zijn ook bijna altijd de mensen die de hele race naar elkaar zitten te blèren in het Spaans :P

Net op Donington op het rechte stuk voor de 1e bocht zat ik dus helemaal rechts met nog een halve auto ruimte rechts zodat ik de binnenste lijn kon nemen. Meneer vond die halve auto ruimte meer dan genoeg maar besluit op het laatste moment toch links langs mij heen te gaan waardoor hij mij een enorme tik verkoopt en ik gewoon rollend over het circuit gaat (fijn in VR :)) en meneer natuurlijk probleemloos door kan rijden :'(

Ik ga nog maar wat rondjes oefenen in de Porsche om af te koelen, fijne auto _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Gvd klooio's in rookie cup. Rammen je gewoon van de weg af en proberen in te halen (lees: divebomben) waar dat gewoon niet kan. Van 2e naar laatste vanwege 1 mongool :( :( :(

Bovenin de website staan 2 getallen. 1 met een icoontje dat lijkt op een tunnel en 1 met een s bocht. Welke is je safetyrating en welke is je irating?

6) You just checked it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:54
Tyoi schreef op zondag 29 januari 2017 @ 14:32:
Bovenin de website staan 2 getallen. 1 met een icoontje dat lijkt op een tunnel en 1 met een s bocht. Welke is je safetyrating en welke is je irating?
Die "tunnel" is het logo voor Oval iRating, voor Amerikanen die alleen naar links willen sturen :+
De bocht is je Road iRating. Het getal met een letter ervoor is je Safety Rating. Het grotere getal daarnaast is je iRating (die zie je niet als je nog in de rookies rijdt, maar je hebt hem wel)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jd7MqVX.png

[ Voor 4% gewijzigd door Alexji op 29-01-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
nickkoole schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:16:
[...]

Hey Bas ik kwam vanochtend dit filmpje van Empty Box tegen.
het is de race waar we met Tim in zaten
[video]
Prachtige race, knap hoe Bas er zo lang voor kon blijven.
Toch erg vervelend om te zien dat die bozo in de laatste bocht het drie wijd maakt, een ongeluk veroorzaakt maar daarmee de grootste winnaar is van het setje... ;( waarschijnlijk vindt hij zichzelf wel erg goed.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tyoi schreef op zondag 29 januari 2017 @ 14:32:
Gvd klooio's in rookie cup. Rammen je gewoon van de weg af en proberen in te halen (lees: divebomben) waar dat gewoon niet kan. Van 2e naar laatste vanwege 1 mongool :( :( :( ....
Leren anticiperen hierop is de oplossing. Je zal altijd rijders tegen blijven komen die te veel risico nemen of net niet weten hoe laat ze echt kunnen remmen. Dus beter anticiperen dan gefrustreerd raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 22:37

derx666

mecker ende blaet

NickThissen schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 12:17:
*Alleen donderdag avond niet helemaal nuchter een race gedaan :p Marco, Bas, ik kwam er net achter dat m'n gaspedaal weer maar tot 90% ging, dat verklaart die 6 sec, het lag niet aan het bier :+
Tuurlijk Nick :P

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Wanneer start er een Porsche cup in iracing (official races) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
knightvision schreef op zondag 29 januari 2017 @ 16:44:
Wanneer start er een Porsche cup in iracing (official races) ?
Komende week had Steve getweet. Verder weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
wooohooo, Race op Lime Rock park overleefd met 2x een 4x met een GT3 die ik niet meer kon ontwijken.

Ik ga nu zo'n t-shirt halen :p "I survived multi-class @ LRP"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

JoepW schreef op zondag 29 januari 2017 @ 16:48:
[...]

Komende week had Steve getweet. Verder weet ik het ook niet.
We zullen zien!

Ik heb overigens een transactie van 5 dollar op mijn afschrift van iracing?
Wat kan dat zijn ? ik heb werkelijk geen idee wat dit kan zijn. Ik zie het ook niet terug in de beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Screeny?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Wat laat je order history zien? Als daar niks staat contact opnemen met iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

JoepW schreef op zondag 29 januari 2017 @ 15:41:
[...]

Leren anticiperen hierop is de oplossing. Je zal altijd rijders tegen blijven komen die te veel risico nemen of net niet weten hoe laat ze echt kunnen remmen. Dus beter anticiperen dan gefrustreerd raken ;)
Ik ben wel wat gewend, dus zomaar ragequitten zit er niet bij. En hoe ver moet je gaan in anticiperen? Je voor elke bocht opmaken voor een divebomb en daardoor van je lijn afwijken is natuurlijk iets te veel van het goede. Safetyrating is bijna 3.00, dus bijna door naar D lic. Ik begreep dat het vanaf die races al een stuk beter gaat.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/a/xvtWq

p.s In mijn geschiedenis in IRACING zie ik hem niet staan.
Aanschaf is van8 gedaan, (ik had een slokje op) ;)

[ Voor 27% gewijzigd door knightvision op 29-01-2017 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Douna
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 22:52
-PassY- schreef op zondag 29 januari 2017 @ 16:50:
wooohooo, Race op Lime Rock park overleefd met 2x een 4x met een GT3 die ik niet meer kon ontwijken.

Ik ga nu zo'n t-shirt halen :p "I survived multi-class @ LRP"
Dat was een overwinning op karakter Paul! Knap gedaan.

Ik keek enorm tegen deze race op, maar zowel in mijn bankerrace vanmiddag, als in de SoF race vanavond, heb ik eigenlijk helemaal geen gekke dingen meegemaakt. Er werd sowieso erg netjes gereden tijdens de SoF race en dan merk je dat het zelfs op Lime Rock Park prima mogelijk is om multiclass te rijden.

Dik 200 puntjes binnen en ook Paul weer gewonnen in de GT3. Mooi!

iRacing Profiel | Simracing For Holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
passy is pascal niet paul dat weet je he Dennis? :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Douna
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 22:52
TuxieDeni schreef op zondag 29 januari 2017 @ 20:14:
passy is pascal niet paul dat weet je he Dennis? :p
Ja, Pascal won vanmiddag in de Ruf, Paul vanavond in de GT3. Klopt helemaal :)

iRacing Profiel | Simracing For Holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
knightvision schreef op zondag 29 januari 2017 @ 19:46:
[...]

[afbeelding]

p.s In mijn geschiedenis in IRACING zie ik hem niet staan.
Aanschaf is van8 gedaan, (ik had een slokje op) ;)
Support benaderen. Misschien is je Paypal gehackt en heeft iRacing er niks mee te maken?
Of je was echt dronken..... :)
Tyoi schreef op zondag 29 januari 2017 @ 19:46:
[...]

Ik ben wel wat gewend, dus zomaar ragequitten zit er niet bij. En hoe ver moet je gaan in anticiperen? Je voor elke bocht opmaken voor een divebomb en daardoor van je lijn afwijken is natuurlijk iets te veel van het goede. Safetyrating is bijna 3.00, dus bijna door naar D lic. Ik begreep dat het vanaf die races al een stuk beter gaat.
Je moet zo ver gaan als nodig om jezelf te beschermen. En als je iRating stijgt (en SR) kom je terecht bij rijders die het allemaal wat beter snappen, maar het zal blijven gebeuren dat er opportunistische acties worden uitgevoerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

The_FrankO schreef op zondag 29 januari 2017 @ 14:48:
[...]

Prachtige race, knap hoe Bas er zo lang voor kon blijven.
Toch erg vervelend om te zien dat die bozo in de laatste bocht het drie wijd maakt, een ongeluk veroorzaakt maar daarmee de grootste winnaar is van het setje... ;( waarschijnlijk vindt hij zichzelf wel erg goed.
Thanks, was aardige intense race inderdaad. Kon maar niet van hem af komen wel leuk om mezelf zo terug te zien. Jammer dat Danny de GoT paint nog niet af had :)

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Okey wth?

na een paar races the hebben gereden (en 1tje gewonnen, andere 2e :D) krijg ik een popup met iets van gefeli je kan naar D licentie, ik refresh de pagina en ik ben terug in rookie...?!

Edit:
In mijn laatste raceverslag heb ik een SR van 3.60, maar ik zie bovenin de pagina nog steeds 2.90 staan (zelfde SR als de vorige race)

[ Voor 27% gewijzigd door Tyoi op 29-01-2017 21:40 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Tyoi schreef op zondag 29 januari 2017 @ 21:38:
Okey wth?

na een paar races the hebben gereden (en 1tje gewonnen, andere 2e :D) krijg ik een popup met iets van gefeli je kan naar D licentie, ik refresh de pagina en ik ben terug in rookie...?!

Edit:
In mijn laatste raceverslag heb ik een SR van 3.60, maar ik zie bovenin de pagina nog steeds 2.90 staan (zelfde SR als de vorige race)
We kunnen niet zien wie je bent dus we kunnen het ook niet nakijken ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Wat heb je nodig om my 'te zien'?

Net trouwens weer een race gereden, na bocht 1 van 3e naar eerste en zo ook uitgereden. Nu zie ik zeker weten een D staan bovenin.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tyoi schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:36:
Wat heb je nodig om my 'te zien'?

Net trouwens weer een race gereden, na bocht 1 van 3e naar eerste en zo ook uitgereden. Nu zie ik zeker weten een D staan bovenin.
Staat zoals gewoonlijk uitgelegd in de Topic Start 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

JoepW schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:40:
[...]

Staat zoals gewoonlijk uitgelegd in de Topic Start 8)
Ik was em al aan het doorlezen ;) Thnx

Edit:
Okey, de stappen doorgelopen en alles aangevraagd/doorgegeven. Moet nu wachten op antwoord van admin.

[ Voor 15% gewijzigd door Tyoi op 29-01-2017 22:49 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
Tyoi schreef op zondag 29 januari 2017 @ 21:38:
Okey wth?

Edit:
Het is normaal dat veranderingen in SR en IR bovenin pas bij het afsluiten van de dag te zien zijn.

Ennuh. Gefeliciteerd met je overwinningen!

[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 30-01-2017 07:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Tyoi schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:41:
[...]

Ik was em al aan het doorlezen ;) Thnx

Edit:
Okey, de stappen doorgelopen en alles aangevraagd/doorgegeven. Moet nu wachten op antwoord van admin.
Nu nog even in je signature je iRacing profiel en you're good to go 8)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
aicaramba schreef op maandag 30 januari 2017 @ 07:55:
[...]

Het is normaal dat veranderingen in SR en IR bovenin pas bij het afsluiten van de dag te zien zijn.

Ennuh. Gefeliciteerd met je overwinningen!
Hmm bij mij veranderd het altijd meteen volgens mij? Natuurlijk wel wachten tot de race voorbij is en de resultaten bekend zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond een toegankelijke auto (als je de banden maar niet te zacht zet) en de Amerikaanse tegenhanger van de Nordschleife.
GoT | Monday Tournament 17S1-W830-01-17
Car(s)Track(s)
SCCA Spec Racer Ford
SCCA Spec Racer Ford
Fuel100 % (+/- 26,5 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Virginia International Raceway - North Course (Heat 1)
Virginia International Raceway - North Course
Day or NightDay
Pit stalls48 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:20 (30 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Tot vanavond.
Maar ik nu eerst een interview met PCM voor een artikel over mijn rig, hobby en iRacing ;)
Coming soon (met dank aan Danny!) _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2017/S1/porsche_got.jpg
De livery komt beschikbaar in een aantal kleuren zodat de GoT rijders niet allemaal met dezelfde livery rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Die kleuren van de velgen van nieuwe porsche zijn anders dan voorheen (bijvoorbeeld anders dan de RUF).

Toen ik in de RUF koos voor matte velgen met gele kleur kreeg ik een hele felle kleur geel van velgen. (sommige van jullie herinneren zich dat misschien nog wel.)

Nu heb ik met de nieuwe porsche een vergelijkbare livery gemaakt. Wanneer ik nu bij de porsche matte velgen met dezelfde gele kleur kies, ziet de kleur er veeeeel minder fel uit. Ook lijkt er meer glans in de velgen te zitten.

Ik zal vanavond 2 screenshots plaatsen.

Is iemand anders dat al opgevallen?

PS. Helaas heb ik VIR niet, dus vanavond doe ik niet mee.

[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 30-01-2017 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Ik ben er vanavond helaas ook niet bij want heb VIR niet.
Denk dat niet veel mensen VIR gekocht hebben - heeft iRacing daar eigenlijk stats van?

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Die stats hebben ze vast wel maar die zijn niet publiek lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-10 20:53
SanderF1 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:29:
Ik ben er vanavond helaas ook niet bij want heb VIR niet.
Denk dat niet veel mensen VIR gekocht hebben - heeft iRacing daar eigenlijk stats van?
Gemiste kans. Een van de leukste banen van de Iracing service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Zal eens op YT gaan checken wat het voor baantje is ;-)

Is er eig ook een GoT VRS team om telemetrie en setups te delen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kopen die baan! Is echt gaaf!
Zo interview met PCM is gedaan (2 uur!). Veel iRacing en GoT iRacing en beetje hardware praat ;)
Ben benieuwd naar het resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

JoepW schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:00:
Zo interview met PCM is gedaan (2 uur!). Veel iRacing en GoT iRacing en beetje hardware praat ;)
:)

Heb jij ze zelf benaderd of zijn ze via via bij jou gekomen?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ze hebben me benaderd getriggerd door de video hier op tweakers.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 30-01-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
JoepW schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:00:
Mhm...probleem is dat ik nooit slechts 1 item koop, en als ik VIR koop wil ik ook meteen een nieuwe GT3 en/of de MCL F1 kopen, laatst beiden in de Testdrive geprobeerd en dat is wel erg leuk :) Ik heb de BMW GT3 maar vond de Audi veeeeeel gemakkelijker te rijden, wat is daarover jullie mening?

En eeeh...VRS iemand? O-) Of anders misschien een shared folder op Google Drive met voor een aantal auto's goede basis setups opzetten?

[ Voor 10% gewijzigd door Sanderrr op 30-01-2017 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:58

Niellie41

[object Object]

SanderF1 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:39:
Of anders misschien een shared folder op Google Drive met voor een aantal auto's goede basis setups opzetten?
Ken je Setup Sync al?

[ Voor 35% gewijzigd door Niellie41 op 30-01-2017 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ja, maar daarin krijg ik altijd setups van onbekenden met soms troep ertussen, en nooit van mensen van hier. Of doe ik dan iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

SanderF1 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:57:
Ja, maar daarin krijg ik altijd setups van onbekenden met soms troep ertussen, en nooit van mensen van hier. Of doe ik dan iets verkeerd?
Nee, iedereen kan setups uploaden dus er zal soms ook troep inzitten. Kwestie van proberen, je bent er vaak na 10 minuten wel achter of een setup troep is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:17:
[...]

Nee, iedereen kan setups uploaden dus er zal soms ook troep inzitten. Kwestie van proberen, je bent er vaak na 10 minuten wel achter of een setup troep is of niet.
Jep gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Eensch (meestal na een paar bochten zelfs al :p) maar zou het niet handig zijn om voor de GoT community een shared drive te hebben met een aantal goede basis setups voor bekende auto's zoals Mazda, FR20, GT3 en F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
SanderF1 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:23:
Eensch (meestal na een paar bochten zelfs al :p) maar zou het niet handig zijn om voor de GoT community een shared drive te hebben met een aantal goede basis setups voor bekende auto's zoals Mazda, FR20, GT3 en F1.
In SetupSync kan een GoT groep aangemaakt worden... Als die al niet bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Er is al een GoT team hoor, en als het goed is zou je daar automatisch in moeten komen als je op de ledenlijst staat.

Er werd echter niet heel veel op gezet, meestal als ik gevraagd wordt iets te delen zet ik hem in het GoT team.

Er is ook een VRS team maar daar wordt nog niet heel veel mee gedaan. Het was in principe voor de NES maar we kunnen het natuurlijk ook breder maken. Ik weet niet of je teams kan zoeken oid, ik denk dat ik je moet uitnodigen via email dus als je ff je email stuurt zal ik dat doen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Die bestaat idd, maar zie dat er voor 2016 en 2017 bijna geen setups in staan... Zeker voor de beginnende of meer recreatieve iRacer handig om een aantal goede basis setups te hebben - heb zelf bijvoorbeeld gewerkt aan een Zandvoort setup die zeker niet de snelste is maar voor mij wel goed werkt, en die gebruik ik als basis en tweak ik dan per circuit. Zou echter fijn zijn om vanuit een gegarandeerd snelle setup terug te werken naar een comfortabele setup, ipv anders om ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Sanderrr op 30-01-2017 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik denk dat je overschat hoeveel "gegarandeerd snelle" setups we gebruiken :p Op maandagen bijv is het meestal ook ff op Setup Sync kijken en maar wat proberen. Voor mij persoonlijk (rij dit seizoen vooral Ford GT en DP) gebruik ik meestal vrijwel dezelfde setup, ook origineel van iemand anders via Setup Sync.

Het "probleem" met Setup Sync lijkt dat het toch nog te veel moeite kost om setups te delen, ook al maak ik het zo makkelijk mogelijk. Ik merk het voor mezelf ook dat ik het alleen doe als er om gevraagd wordt. Maar ik ben heel voorzichtig met dit soort dingen automatiseren, ik wil niks inbouwen wat automatisch je setup gaat uploaden want dat schrikt mensen veel te veel af.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik zal eerlijk zijn dat ik de setups van medetweakers vaak tricky vind rijden..

Laatst met het rijden op Spa in Nissan reed ik eerst met een setup van setupsync. Daarna kwamen er wat setups die 'fijner' reden en minder snel zouden oversturen. Maar voor mijn gevoel was de setup sync veel stabieler dan alle setups van de mensen hier :+

No offence naar iemand hier, hoor.. Misschien Waarschijnlijk is het ook wel mijn eigen onkunde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
LOL :) Ik ga voor de FR2.0 kijken in het data pack van Martin Krönke (die schijnt best te kunnen rijden ;)) en daar een aantal goede base-setups uit halen voor low/medium/high downforce. Kijken of dat helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderF1 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:51:
LOL :) Ik ga voor de FR2.0 kijken in het data pack van Martin Krönke (die schijnt best te kunnen rijden ;)) en daar een aantal goede base-setups uit halen voor low/medium/high downforce. Kijken of dat helpt :)
Martin zijn FR 2.0 set ups zijn heel tricky. Ik heb altijd mijn eigen basis waar we met het team aan werken. Je zal merken dat op de set ups van Martin de tyre pressures, wing settings en de cambers meestal goed staan. Maar verder doet ie er weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 13:08
Als je FR2.0 wil doen zou ik Apex Academy aanraden, eigenlijk hebben zowel Cam als Maarten altijd goede setups en redelijk tegenovergesteld, die van Maarten is iets meer overstuurd die van Cam, met name van gas af, erg onderstuurd..

@iFaben, ik ben wel eens benieuwd naar de setups van Boris :P Hij doet het aardig :) Ik wil volgend seizoen ook regular FR2.0 gaan rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scr33x0r schreef op maandag 30 januari 2017 @ 17:24:
Als je FR2.0 wil doen zou ik Apex Academy aanraden, eigenlijk hebben zowel Cam als Maarten altijd goede setups en redelijk tegenovergesteld, die van Maarten is iets meer overstuurd die van Cam, met name van gas af, erg onderstuurd..

@iFaben, ik ben wel eens benieuwd naar de setups van Boris :P Hij doet het aardig :) Ik wil volgend seizoen ook regular FR2.0 gaan rijden..
Hehe :) Ja Boris is even geen stoppen meer aan..
Pagina: 1 ... 80 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies