Verwijderd
Ik wil wel meedoenLinc schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:45:
Dat lijkt me ook wel leuk, als er nog iemand is die met mij een team wil vormen dan hoor ik het graag
OK, team kleur voorkeur? Tweakers kleuren zijn al beetje bezet volgens mijJoepW schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:33:
Zullen we samen een team vormen en de boel eens flink verbouwen?
Ik geef ons wel op, Bas doe jij zelf?
lol met damage model van iracing ??? gewoon een wiel raken bij tegenstander en het is gedaan hahaNickThissen schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:20:
Laatst heb ik een "oproep" geplaatst voor een MX5 league. Zaterdag rijden ze voor de gein met deze league een demolition derby race op Summit Point. Het lijkt me best leuk om met wat teams mee te doen. Je hoeft niet mee te doen aan de rest van het seizoen, kan ook gewoon alleen deze "fun race".
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3517478.page
Ze rijden met teams van 2 met elk een aparte kleur en het doel is gewoon om een van je teamgenoten te laten winnen terwijl volledig contact gewoon legaal is. Oneindig fast repairs natuurlijk. Zijn best wat leuke strategieën te verzinnen denk ik, ga je meteen vol gas rammen of hou je juist een auto heel, je kan een auto als verdediger gebruiken etc
Wie heeft er tijd en zin?
Zal ik morgenavond nog even 2x2 GoT Demo Derby skins in elkaar draaien?
*Edit: aaaawh, geen custom skins.
[ Voor 11% gewijzigd door gtrNL op 25-01-2017 09:00 ]
Zo doorgereden tot 4 rondes voor het einde. 2 achter mij kwamen met rasse schreden dichterbij (bijna een seconde per ronde). Nummer 1 haalde me in op het rechte stuk achter, ik remde iets eerder waardoor hij er snel langskon en ik zo min mogelijk tijd verloor, want degene achter me zat op 3 seconden en we moesten er nog 4. Hij zat op mijn staart in de laatste ronde en op het achterste rechte stuk remde hij me uit waarbij we contact maakten, daardoor miste ik de chicane. Ik kwam nog wel als 4e over de finish maar door de tijdpenalty 6e geworden. Beetje SR en iR kwijtgeraakt maar wel weer een hoop lol gehad.
Merkte wel dat ik echt geen ritme te pakken kreeg. Normaal laat ik me ook niet gek maken door iemand op m'n achtervleugel maar nu dus wel, kostte me 2 plaatsen. Ach ja, shit happens
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Schrijf jij ons in?NickThissen schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:20:
Laatst heb ik een "oproep" geplaatst voor een MX5 league. Zaterdag rijden ze voor de gein met deze league een demolition derby race op Summit Point. Het lijkt me best leuk om met wat teams mee te doen. Je hoeft niet mee te doen aan de rest van het seizoen, kan ook gewoon alleen deze "fun race".
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3517478.page
Ze rijden met teams van 2 met elk een aparte kleur en het doel is gewoon om een van je teamgenoten te laten winnen terwijl volledig contact gewoon legaal is. Oneindig fast repairs natuurlijk. Zijn best wat leuke strategieën te verzinnen denk ik, ga je meteen vol gas rammen of hou je juist een auto heel, je kan een auto als verdediger gebruiken etc
Wie heeft er tijd en zin?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb ons aangemeld als het witte team
Ik vind het ook jammer dat de FR20 er niet bij zal zijn, maar ik begrijp de auto keuze wel. Lijkt me een heel goed idee.SanderF1 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:22:
Mooi om te horen dat de auto's beperkt worden
Misschien een idee om de Porsche vervangen door FR20? Dan heb je 2x open-wheel (Skippy en FR) en 2x closed-wheel (Mazda en GT3).
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Niet te hard gaan oefenen in ieder geval
Ik wordt schijtziek om elke keer per auto mijn shiftview in te stellen in IRACING.
Example: ik doe een formula2 race ik stel het in op b.v 20. als ik dan een GT race doe dan staat die nog op 20 terwijl ik de GT auto b.v altijd op 15 zet. (als voorbeeld)
Is er een manier om dit vast te houden? net zoals Assetto corsa dit geweldig doet per auto.
p.s ik heb geen VR bril.
[ Voor 3% gewijzigd door knightvision op 25-01-2017 21:20 ]
Let een beetje op je taalgebruik a.u.b.knightvision schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:20:
Heren,,,,en dame?
Ik wordt schijtziek om elke keer per auto mijn shiftview in te stellen in IRACING.
Example: ik doe een formula2 race ik stel het in op b.v 20. als ik dan een GT race doe dan staat die nog op 20 terwijl ik de GT auto b.v altijd op 15 zet. (als voorbeeld)
Is er een manier om dit vast te houden? net zoals Assetto corsa dit geweldig doet per auto.
p.s ik heb geen VR bril.
Waarom ?! omdat ik in een openwheel lekker in het Bakje wil zitten.Arfman schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:22:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Waarom wil je dat instellen per auto
Met GT autos of andere autos zit je of hoger etc.
Shiftview gebruik ik zo vaak.
En idd beetje je taalgebruik bijstellen kan geen kwaad.
wow, door "schijtziek" ? we zijn niet van de E.O of wel ?Joep Gelissen schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:24:
[...]
Let een beetje op je taalgebruik a.u.b.
Tsja waarom zou je? de optie is er niet voor niks!
Ik race overigens met een TrackIR5 ! wellicht maakt het dan wat duidelijker.
Alsnog zit ik liever vele malen lager met een openwheeler dan in een normale auto.
B.v door het effect in een openwheeler echt diep in het kuipje te zitten.
Verwijderd
Haha yepNickThissen schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 07:56:
Lager zitten doe je niet met shiftview! Shiftview is de hoek waarop je omlaag of omhoog kijkt...
Look up / Look down is beter denk ikSchuey schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:04:
Als ze dat eens zouden renamen naar shifthorizon?
Het heeft exact dezelfde werking als ik de buttons gebruik met shift +F12 of ben ik nu gekNickThissen schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 07:56:
Lager zitten doe je niet met shiftview! Shiftview is de hoek waarop je omlaag of omhoog kijkt...
Zo niet wat moet ik dan gebruiken ? al met al ziet het er perfect uit zoals ik het wil hebben.
Blijkbaar toch niet in de Topic Start gekeken. Hier dusknightvision schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:18:
[...]
Het heeft exact dezelfde werking als ik de buttons gebruik met shift +F12 of ben ik nu gek?
Zo niet wat moet ik dan gebruiken ? al met al ziet het er perfect uit zoals ik het wil hebben.
En nee. x, y, z wijzigen is wat anders dan shift-[ en -]
[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 26-01-2017 14:37 ]
http://members.iracing.co...450/3512327.page#10297699We are about to release a patch with the Porsche and some fixes for corruptions. Some of these crashes may be fixed, but we can't tell if have fixed the one that produces crashes without a .log file though.
Ben benieuwd. Dat zou mijn eerste aanschaf kunnen zijn denk ik.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Er is niks aangekondigd. Zal wel volgende week worden.-PassY- schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:28:
ow heerlijk, precies op de donderdag waar ik 's avonds moet werken om de 2 weken .... Pffff & Grrrrrrr
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Precies, lijkt me niet dat ze zonder aankondiging de site even plat gooien.JoepW schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:35:
[...]
Er is niks aangekondigd. Zal wel volgende week worden.
Gedeeltelijk oneens, in mijn beleving 1 van de allermooiste tracks. Over 2 weken ook in de Skip Barber.Nickrsd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:38:
wat is Mount Panorama een draak van een circuit.. vooral met de gt3.. kansloos is het, pure verspilling van je IR en SR.

Het zijn echter degenen die er op rijden die de fun wegnemen. Voor het eerst in een GT3 en in een openbare practice oefenen, proberen in te halen in het downhill gedeelte..

Daardoor en de SR+IR drain was ik al snel klaar met GT3 (Blancpain serie althans) maar Bathurst kan ik niet zomaar aan me voorbij laten gaan.
Nice, helaas ben ik pas laat thuis en morgen ook helemaal niet thuisNiellie41 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 17:14:
Vandaag komt de Porsche nog!
https://twitter.com/iRacingMyers/status/824650600818302980
[afbeelding]
Ik zeg rondje rijden en daarna vol aan de Photoshop.
Wil je dan ook weer een gele versie maken van de GoT Skin?gtrNL schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 17:29:
M'n enige vrije avond deze week!
En eentje voor mijgtrNL schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 17:29:
M'n enige vrije avond deze week!
Zal ik iets hosten op een lekker toegankelijk circuit?
Daar hebben wij boeken en Netflix voorArfman schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 17:35:
Even de vrouw aankijken en zien of er niet een of ander vrouwending op tv is straks

[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 26-01-2017 17:57 ]
Linc schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 17:30:
[...]
Wil je dan ook weer een gele versie maken van de GoT Skin?
Begin met de Martini skin, voor iedereen.
Als er vanavond tijd over is komt er een GoT auto. Anders zondag (hopelijk

Ik heb je nummer nietJoepW schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 18:23:
Stuur me ff een wapje als de boel weer up is...
Boel is nu nog down ..
Hij ziet er iig een heel stuk toffer uitseninha schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 19:39:
Ben benieuwd wat verschil zal zijn tussen de Ruf en de Gt3 Cup.
Nee, RuF hebben we al...Dit is een echte Porsche GT3 (RS?)aicaramba schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 19:50:
Komt er eigenlijk ook een gt3 porsche? Die vandaag komt is de ruf cup variant, toch?
Nickrsd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:38:
wat is Mount Panorama een draak van een circuit.. vooral met de gt3.. kansloos is het, pure verspilling van je IR en SR.
Paar jaar terug nog leuk kunnen racen
[YouTube: https://youtu.be/51QdGvDw7J4]
Dit was nog voordat de beruchte GT3 begon in iRacing
Verwijderd
Dit wordt een Porsche GT3 911 cup. Opvolger van de C-spec in iRacing.seninha schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 19:54:
[...]
Nee, RuF hebben we al...Dit is een echte Porsche GT3 (RS?)
http://www.iracing.com/2017-season-1-patch-2-release-notes/CHANGE LOG:
SIM
– Fixed an issue that in some cases could cause a crash, when entering or exiting the Garage while the portion of the replay being viewed shows your car in the world.
– Fixed a bug at tracks where the starting line is further down the track than the finish/timing line that could cause the leader of the outside pacing line to get black flagged for passing the leader when doing rolling starts.
Replay
– Fixed an issue that could cause incident counts and progress towards driver-change requirements to be displayed incorrectly when watching a saved replay.
EasyAntiCheat
– Updated SDK.
Ford Falcon FG V8
– Fixed an issue where the digital display would flicker and Z-fight with the graphics overlay.
Holden Commodore VF V8
– Fixed an issue where the digital display would flicker and Z-fight with the graphics overlay.
Porsche 911 GT3 Cup Car (991)
– NEW CAR AVAILABLE!
– – The Porsche 911 GT3 Cup Car (991) is now available for purchase and use.
[orc mode] work work [/orc mode]
/edit: Maar wel aanschaffen terwijl ik even moet wachten. Maar de auto prijs is nog altijd het zelfde? Geen BTW nog schijnbaar erbij dus
[ Voor 67% gewijzigd door -PassY- op 26-01-2017 20:59 ]
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Ik weet dat we de RUF hebben, maar ik bedoelde of deze porsche de échte porsche variant van de C-spec is.seninha schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 19:54:
[...]
Nee, RuF hebben we al...Dit is een echte Porsche GT3 (RS?)
BTW zat er zeker wel bij. Echter zie je dat wel alleen op de laatste pagina voor je moet betalen. Prijzen op de site zelf zijn nog ex btw.-PassY- schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:52:
![]()
[orc mode] work work \[/orc mode]
/edit: Maar wel aanschaffen terwijl ik even moet wachten. Maar de auto prijs is nog altijd het zelfde? Geen BTW nog schijnbaar erbij dusAl met al 3 euro betaald
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
inderdaad, gas erop en gaan, heerlijke baan, je moet wel geduld hebben.The_FrankO schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 19:54:
[...]
ik weet nog toen ik die baan moest leren, ik dacht "en mensen doen dit voor hun plezier?". Zodra je het circuit door hebt is het erg leuk
Paar jaar terug nog leuk kunnen racen
[video]
Dit was nog voordat de beruchte GT3 begon in iRacing
Niet als je nog credits hebt. Als die op zijn, zal er wel BTW worden berekend.Phydomir schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:44:
[...]
BTW zat er zeker wel bij. Echter zie je dat wel alleen op de laatste pagina voor je moet betalen. Prijzen op de site zelf zijn nog ex btw.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ennuh die Porsche is echt een topper.
Banden kunnen een stootje hebben: niet meer glije glije glije na een drift. Hij is op te vangen. En het geluid is cool.
Als ze dit bandenmodel uitrollen naar alle auto's dan wordt het weer een feest met alle auto's
[ Voor 61% gewijzigd door JoepW op 26-01-2017 22:36 ]
Zie Joep z'n linkje:jeboem schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 22:40:
Mmmh, Remmen is voor mij nog wel ff een puntje om aan te wennen. Hebben er volgens mij nog wel meer last van :-)
"These cars are not designed to be easy to drive, therefore it will take time to learn how to maximize the brakes. It took me until the last round of the season to become 100% confident with the brakes and to properly use them every time. "
YouTube: iRacing Porsche GT3 CUP Nordschleife Tourist 6:28.546 Onboard
External
YouTube: iRacing Porsche GT3 CUP Nordschleife Tourist 6:28.546 TV Replay
[ Voor 29% gewijzigd door BruceLee op 27-01-2017 00:28 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Leuke template trouwens, paar gekke stukjes en de deurhendels waren erg lastig te vinden. Maar ik ga hier zeker nog wat skins voor maken.

Download: https://www.tradingpaints...he-911-Cup-Martini-Racing
GOT skin komt ergens dit weekend als het mee zit.
Volgens mij was het toch echt de bedoeling onafhankelijk van de betaalmethode (iRacing credits/dollars, paypal of credit card) er afhankelijk van je lokatie er BTW berekend wordt. Dat zou ook gelden voor bestaande credits.Joep Gelissen schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:51:
[...]
Niet als je nog credits hebt. Als die op zijn, zal er wel BTW worden berekend.
/edit: ik heb nu zelf doorgeklikt tot de pagina met de "finish" button en ik zie 0 TAX staan.Raar.
/edit2: Van het iRacing forum namens een staff member:
Maar zo lijkt het niet te werken. Ik zie bijv. nog steeds $11.95 voor de Porsche, dus zonder BTW.iRacing.com Credits are not "real money", they are essentially a sales discount. You are not taxed on the amount by which irCredits reduces your invoice amount. They are applied towards your invoice first, before irDollars or any other form of payment, specifically to help reduce the taxable amount of the purchase.
iRacing.com Dollars are "real money", just like paying with a credit card or PayPal. The amount of your invoice paid for with one of these forms of payment is taxed.
BUT. Purchasing a Gift Card, or applying one to your account (thus increasing your irDollar balance) does NOT incur tax. It's only when you spend those iRacing.com Dollars to actually purchase something (subscription, content, hosted session) that tax is added.
[ Voor 58% gewijzigd door pdukers op 27-01-2017 07:39 ]

Maar ik betaal graag 21% BTW als alle auto's zich ontwikkelen in de richting van de Porsche.
Ik moet ook maar weer eens achter de pc gaan zitten denk ik als ik dit allemaal zo hoor. Eindelijk een echte platgeslagen kever in de game, kan ik kijken of hij op een echte gt3 lijkt. Hij zou makkelijker te rijden zijn in het echt als een 996 gt3, door alle hulpmiddelen. De 997 gt3 was een draak op het circuit.JoepW schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 22:25:
Leuk leesvoer: http://members.iracing.co...ist/3518037.page#10298374
Ennuh die Porsche is echt een topper.
Banden kunnen een stootje hebben: niet meer glije glije glije na een drift. Hij is op te vangen. En het geluid is cool.
Als ze dit bandenmodel uitrollen naar alle auto's dan wordt het weer een feest met alle auto's
[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 27-01-2017 09:27 ]
Je hebt gelijk... Ik heb met credits betaald en daar zou eigenlijk al BTW over betaald moeten zijn.Niellie41 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:19:
De btw wordt toch alleen toegevoegd als je met echt geld gaat betalen? Ik moest uiteindelijk vtw betalen over $8 of zo, na kortingen etc.
Klopt als een bus.
Ben ik het niet mee eens.JoepW schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:27:
[...]
Je hebt gelijk... Ik heb met credits betaald en daar zou eigenlijk al BTW over betaald moeten zijn.
Klopt als een bus.
Als ik alleen BTW heb betaald over de iR dollars heb ik 17% BTW betaald.
Op geen enkele manier komt dit op 21% uit.

Hier ga ik absoluut races mee rijden.
Het wordt nog leuker... Als je berekent hoeveel procent BTW je te weinig hebt betaald (want je hebt te weinig BTW betaald) dan is dat weer 21%deRidder schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:37:
[...]
Ben ik het niet mee eens.
Als ik alleen BTW heb betaald over de iR dollars heb ik 17% BTW betaald.![]()
Op geen enkele manier komt dit op 21% uit.
[afbeelding]

Volgens mij moeten ze nog even hun code debuggen.
iRacing dollar is wel valuta.
Ze hebben hierover een post gemaakt op het forum, maar die kan ik nu niet opzoeken.
- $3.92 credits waarover geen BTW hoeft te worden betaald.
Restant is $5.64
5.64 * 1.21 = $6.82
Dus het klopt wel.
Het staat er alleen wat onduidelijk. Duidelijker zou zijn als men doet:
Kosten ex BTW
- credits
Restant
Kosten inc. BTW
- iracing Dollars
Bij te betalen met echte dollars.
[ Voor 39% gewijzigd door Wes46 op 27-01-2017 09:52 ]
De 9.56 is ex BTW maar de iracing dollars zit het BTW bedrag al in meegerekend.JoepW schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:03:
Ow dat bedrag is al met btw.....
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ah, zit dat zo!Wes46 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:51:
Kosten zijn $9.56
- $3.92 credits waarover geen BTW hoeft te worden betaald.
Restant is $5.64
5.64 * 1.21 = $6.82
Dus het klopt wel.
Het staat er alleen wat onduidelijk. Duidelijker zou zijn als men doet:
Kosten ex BTW
- credits
Restant
Kosten inc. BTW
- iracing Dollars
Bij te betalen met echte dollars.
Dan klopt het. Maar dan kunnen ze het inderdaad beter anders aangeven.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit is echt ff back to basics
porsche911cupNickThissen schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:19:
Weet iemand even snel de "folder naam" van de Porsche te vinden voor me (voor setup sync)? Ik bedoel de naam voor de setups of de paints bijvoorbeeld.
Waar staan die vertikale LEDs voor aan beide kanten van het display?BruceLee schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 00:00:
De Nieuwe Porsche GT3 CUP 991.2 2017 @ Nordschleife Tourist
[video]
YouTube: iRacing Porsche GT3 CUP Nordschleife Tourist 6:28.546 Onboard
Laat dat zien of je je wielen blokeert/spint (maar zonder dat het zelf ingrijpt)?
Thanks!Arfman schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:00:
Kijk even onder Oval, 24H Du Fun. Staat per ongeluk niet onder Road (as usual)
De 2 bovenste LED's aan iedere kant gaan aan als je voorwiel aan die kant blokkeert of op het punt staat te blokkeren. De 2 onderste LED's doen hetzelfde voor de achterwielen.deRidder schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:01:
[...]
Waar staan die vertikale LEDs voor aan beide kanten van het display?
Laat dat zien of je je wielen blokeert/spint (maar zonder dat het zelf ingrijpt)?
De 2 LED's tussenin weet ik niet, waarschijnlijk is eentje voor de status van je lichten (die wij niet kunnen aanzetten in iRacing).
Maar inderdaad, die lampjes gaan branden als je wiel blokkeert. De middelste ook geen idee, even kijken of ik daar iets van kan vinden.
Vanavond ook pas laat thuis. Ooit zal ik dat ding rijden. Zeker als iedereen positief is, en het vergelijkt met de C-Spec
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen