In 2016 heb ik sowieso weinig gereden. Vanaf dit seizoen rij ik weer meer maar ik rij voornamelijk in de skippy. Ik heb inmiddels best wel aardig wat circuits maar het aantal auto's is nog wel beperkt. Daarnaast ga ik ook geen aankopen doen alleen voor het GoT maandag toernooi. Van de resterende 7 maandagraces zou ik er 3 kunnen rijden, kijkend naar alleen de content. Maar als ik mee doe wil ik wel serieus mee doen dus dat betekent dat ik ook tijd moet vrij maken om te oefenen. Ik rij dit seizoen een volledig skippy kampioenschap en daarnaast nog een league waar de skippy gebruikt wordt. Dan stop ik die tijd liever daar in dan in een auto waar ik voorlopig toch niet weer in stap.
De keren dat ik mee deed viel het me op dat er best veel crashes/aanrijdingen zijn waardoor het racen ook niet leuker wordt. Al met al denk ik dat een kampioenschap met elke week een andere auto voor mij in elk geval niet werkt en ik vermoed dat het voor velen het geval zal zijn.
De keren dat ik mee deed viel het me op dat er best veel crashes/aanrijdingen zijn waardoor het racen ook niet leuker wordt. Al met al denk ik dat een kampioenschap met elke week een andere auto voor mij in elk geval niet werkt en ik vermoed dat het voor velen het geval zal zijn.