iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 73 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 12:01

Isniedood

nee, echt niet!

Is het echt up? Ik zie alleen maar mazda?

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Dat komt omdat het week 13 is, een soort tussen week. De normale series beginnen volgende week weer. Deze week zijn er een aantal "non official" series die niet voor punten tellen (geen iRating / SR), maar kijk uit want er zijn ook een paar official series (zoals de mx5) die wel gewoon voor punten tellen en daar is het racen deze week meestal een stuk minder netjes (omdat niet iedereen weet dat het meetelt).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:43

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:05:
(omdat niet iedereen weet dat het meetelt).
Zo ben ik ooit in 1 dag (laatste dag week 13) van A2.xx naar C3.xx gedegradeerd :X :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

NickThissen schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:05:
Dat komt omdat het week 13 is, een soort tussen week. De normale series beginnen volgende week weer. Deze week zijn er een aantal "non official" series die niet voor punten tellen (geen iRating / SR), maar kijk uit want er zijn ook een paar official series (zoals de mx5) die wel gewoon voor punten tellen en daar is het racen deze week meestal een stuk minder netjes (omdat niet iedereen weet dat het meetelt).
Bedankt voor de waarschuwing. Reed net op de oval door een gebrek aan leuke opties, maar daar ging het er inderdaad al niet heel netjes aan toe. Wel wonder boven wonder met 0 incidents er doorheen gekomen. Ik vermijd Road maar een weekje dan aangezien ik boven een safety rating van 3 zit een naar Class C ga. Al heb ik daar volgens mij geen ene bal aan maargoed :p

Net even op de testdrive de Skippy en de F1 bak gereden. Die laatste is flink pittig. En ook best heftig in VR. Wel mooi groot zo'n F1 auto. Skippy was best goed bestuurbaar. Altijd gelezen dat dat een leuke raceklasse is. Over een kwartaal of half jaar wordt dat vermoedelijk de eerste aanschaf. Al zag ik dat als je een seizoen mee wil draaien je 8 of 10 tracks nodig heb die ik niet heb. Al kom ik voorlopig toch niet in aanmerking voor een fatsoenlijke klassering (als dat uberhaupt ooit gaat lukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
En als je dat seizoen alles hebt, heb je dat seizoen erop ook weer tracks die je niet hebt. Maar goed, ik race voorlopig lekker door met de MX5 (rookie en soms advanced cup), Ruf GT3 en soms een Skippy. Vooral die eerste race kan je SR nogal omlaag helpen, maar ik kom om te racen en Class D behouden zou geen probleem moeten zijn.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nou, 2 races gedaan op Montreal met de FR2.0 en Pro Mazda, beide finish niet gehaald (duh, week 13). Dat was het dan al weer, verder geen interessante series of nieuwe content en ook de heat haze schittert door afwezigheid (of ik zie hem niet op m'n Rift) dus tot volgende week :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:32

Niellie41

[object Object]

ISR heeft een video gemaakt met een overzicht wat er in de build zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Is er nu eigenlijk ook iets veranderd in het bandenmodel? Iedereen lijkt het erover eens dat de geluiden anders zijn, maar het lijkt alsof de banden ook iets aangepast werden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Zo, ik had afgelopen week veel rondjes gereden op Le Mans met de Ruf. Zojuist heb ik een setje nieuwe pedalen en reed in de laatste sector 1.40 seconden boven de beste sectortijd. Het is niet zo dat dat in elke sector zo is, maar ik had niet gedacht ik daar zoveel tijd zou kunnen winnen. Het remmen gaat geleidelijker en meer gecontroleerd.

Zijn er trouwens mensen die de koppeling gebruiken? Gebruiken auto's in het echt de handmatige koppeling, als er met de flippers geschakeld wordt? Als je vanuit stilstand of langzaam rijdt optrekt, lijkt me koppeling mij beter dan de automatische koppeling. Of als je in een bocht terugschakelt en weleens met spinnende banden te maken krijgt, maar dan moet je wel opletten dat dat niet alsnog gebeurd als je de versnelling aangrijpt.

Voor mensen die het misschien niet weten (geen koppeling hebben). Als je de koppeling gebruikt, kun je alsnog gebruik maken van de automatische. Maar de handmatige krijgt voorrang voor als je deze wel gebruikt.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:08
Luxicon schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:15:
Zo, ik had afgelopen week veel rondjes gereden op Le Mans met de Ruf. Zojuist heb ik een setje nieuwe pedalen en reed in de laatste sector 1.40 seconden boven de beste sectortijd. Het is niet zo dat dat in elke sector zo is, maar ik had niet gedacht ik daar zoveel tijd zou kunnen winnen. Het remmen gaat geleidelijker en meer gecontroleerd.

Zijn er trouwens mensen die de koppeling gebruiken? Gebruiken auto's in het echt de handmatige koppeling, als er met de flippers geschakeld wordt? Als je vanuit stilstand of langzaam rijdt optrekt, lijkt me koppeling mij beter dan de automatische koppeling. Of als je in een bocht terugschakelt en weleens met spinnende banden te maken krijgt, maar dan moet je wel opletten dat dat niet alsnog gebeurd als je de versnelling aangrijpt.

Voor mensen die het misschien niet weten (geen koppeling hebben). Als je de koppeling gebruikt, kun je alsnog gebruik maken van de automatische. Maar de handmatige krijgt voorrang voor als je deze wel gebruikt.
Op de site van EdRacing.com staat meer info over het schakelen en het gebruik van de koppeling.

Wanneer de koppeling verder niet nodig is gebruik ik hem alleen bij de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Gait schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:46:
[...]

Op de site van EdRacing.com staat meer info over het schakelen en het gebruik van de koppeling.

Wanneer de koppeling verder niet nodig is gebruik ik hem alleen bij de start.
Top, bedankt! Overigens heb ik net een race meegedaan met de Mazda Cup en dat ging ook erg lekker. Het remmen is zoveel fijner (veiliger) geworden en ik kon aardig consistent rijden. 3e geworden en gelukkig geen crash gehad. De race is ook voor rookies, maar je kunt wel de auto afstellen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:11
Luxicon schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:48:
[...]

Top, bedankt! Overigens heb ik net een race meegedaan met de Mazda Cup en dat ging ook erg lekker. Het remmen is zoveel fijner (veiliger) geworden en ik kon aardig consistent rijden. 3e geworden en gelukkig geen crash gehad. De race is ook voor rookies, maar je kunt wel de auto afstellen.
Welke pedalen heb je gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:04

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Iemand al getest met keyboard aansturing.... (wat een onzin btw :) )
http://members.iracing.co.../25/3511265.page#10205909

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:33:
Nee, ik zie er toch niks van als ik de Rift op heb 8)
Ook alle mouse driving zut staat uit, net zoals Logitech ARX (wat dat ook mag zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 16:10

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

mijn abbo is afgelopen sinds een paar dagen, wilde niet verlengen vanwege de iets hogere kosten..
paar keer assetto corsa online gedaan en project cars... maar snel weer mn abbo active gemaakt haha:D

iracing heeft iets wat de andere missen. vind AC wel fijner kwa FFB en met wat tweaken komt PC ook aardig fijn over.. iets wat ik bij iracing welis mis (denk ik).. de sweetspot feelings.. ook de gfx is wat achterhaald als je met de eyecandy van die andere vergelijkt..

maarja het totale plaatje is iracing het fijnste:D

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:33:
Zo hebben veel mensen wel ineens een SLI/iFlag achtig iets.
Ik ga het zelf niet gebruiken want ik heb zelf al een DIY SLI en ik heb geen game toetsenbord met lichtjes.
Arfman schreef op woensdag 7 december 2016 @ 22:19:
[...]

Nee, ik zie er toch niks van als ik de Rift op heb 8)
Ook alle mouse driving zut staat uit, net zoals Logitech ARX (wat dat ook mag zijn).
ARX is wel nice. Met ARX kan (vrij simpel) een dashboard maken met HTML en JavaScript. Dit heb ik ook gebruikt voor mijn afstudeerproject. :)
Daarnaast heeft David Tucker ook een aantal apps gemaakt, waaronder een controller. Hiermee kan je met je telefoon rijden. Natuurlijk kan je er niet mee racen, maar het is wel verrekte handig als je aan het painten bent. ;)

Dan hoef je niet meteen je stuur aan te zetten om een rondje te rijden, zodat je kan zien hoe de paint er uit ziet. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 08-12-2016 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Paar rondjes in de FR2.0 op Zolder gedaan, meteen al met Oulton Park 1 van mijn favo tracks. Zit, tijdens het voetbal, een race FR2.0/Star mazda te kijken. Komen er 8 de 1e bocht niet eens door. Wat een slagveld.

Overigens vind ik de toevoeging van het vastleggen van chat en voice erg goed. Kunnen ze een voice/chat ban uitdelen vanwege schelden etc. Vooral de hispanics hebben het op elkaars moeder gemunt. :+

[ Voor 32% gewijzigd door mowa op 08-12-2016 22:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoe is het mogelijk dat er zaken veranderen die niet gedocumenteerd zijn en de geluidsman ook nik svanaf weet.... (Skippy bandengeluid): http://members.iracing.co...ist/3511438.page#10208766

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
is niet de eerste keer. Schakel geluid van de RUF is al een paar keer voor alle RUF versies gewijzigd naar de track versie, om vervolgens weer terug gedraaid te worden.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Race op Zolder met de FR2.0. Wat een gekkenhuis met 37 vogelvrij-verklaarden die in 1 split worden gepleurd. Regels zijn er niet, want er zijn immers geen sancties, waarbij volgens mij een hoop frustraties worden botgevierd. Alle rookies hadden 30+ incs, waarvan de beste het maar liefst 9 rondjes heeft volgehouden.
Zelf had ik ook maar liefst 18incs. De meeste chicanes waren een wegafzetting die je dus door het gras moest ontwijken, dus je had iedere ronde sowieso 1 inc. Al in ronde 3 kwam er 1 in T1 in het zand maar besloot de baan weer op te komen wanneer het hem uit kwam. En dat was het moment dat ik door T1 kwam, die ik heel ruim moest nemen maar werd toch nog aangetikt zodat ik over die broodjes heen moest aan de buitenkant van die curve daar. Ik vroeg enigszins cynisch of ik hem wel voldoende ruimte had gegeven. Schade en geen snelheid meer, nog een aantal rondjes doorgereden maar toch laten repareren zodat ik nog mee kon komen en iets naar voren kon rijden. Totaal P15 en 6e FR2.0.

Had deze week heel graag de Audi R8 over de Nordschleife willen jagen in de Industriefahrten Fun serie maar de FR2.0 was meteen de laatste keer dat ik figurant speel in One flew over the cokoo's nest.
Weet overigens niet of ze nu al bans uitdelen want er werd zo gescholden dat het wel eens erg rustig kan worden op Homestead Miami.

Wat jammer want Zolder is zo'n gave track voor de FR2.0 en ongetwijfeld ook de Star Mazda met die supersnelle chicanes. Gelukkig komt ie wel terug in Seizoen 1 voor de FR2.0. Mag wat mij betreft samen met Oulton Park tot de standaard tracks behoren.

[ Voor 6% gewijzigd door mowa op 09-12-2016 14:05 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik had gisteren wel een prima race in FR2.0. Express niet gequalified zodat ik van achter mocht starten. Daarna rustig langs de rollende auto's in Turn 1 gereden en een leuke inhaal race gedaan. Helaas wel een beetje schade opgelopen doordat ik de eerste chicane iets te veel afsneed op een gegeven moment.

Video van de race:

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
De races met de MX5 vind ik altijd wel leuk, maar kijk uit naar de start van het seizoen en dan weer met de RUF kan racen. Het leuke is wel deze week dat je elke dag een andere track hebt. Ik zit er aan de denken om de Formula Renault aan te schaffen, en daar races mee te doen. Alleen jammer dat het niet meetelt voor je SR en iRating.

[ Voor 17% gewijzigd door Luxicon op 09-12-2016 18:06 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Luxicon schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:06:
De races met de MX5 vind ik altijd wel leuk, maar kijk uit naar de start van het seizoen en dan weer met de RUF kan racen. Het leuke is wel deze week dat je elke dag een andere track hebt. Ik zit er aan de denken om de Formula Renault aan te schaffen, en daar races mee te doen. Alleen jammer dat het niet meetelt voor je SR en iRating.
Ik denk dat weinig mensen dat met je eens zijn in Week 13 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 19:47:
[...]

Dan zou er netjes gereden worden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Beetje jammer dat ze ook in W13 nog de attached qualy enzo hebben. 9 van de 10 keer haal je toch T1 niet, en het duurt letterlijk 15 min elke poging.

Als ik gewoon kon instappen en racen zou ik misschien nog wel eens een poging doen, maar na 1 poging 15 min warmup en 2 sec rijden heb ik het wel weer gezien voor deze week.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Helpt ook niet dat er totaal oninteressante combinaties zijn. "Oh, tube frame twister had regelmatig 3 splits, laten we die vooral niet weer doen" 8)7

In plaats daarvan kun je met de L49 rijden...op een oval 8)7

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iRacing ligt plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Alles werkt weer? Hier wel zo te zien.

Gister even wezen racen met de FR 2.0. Leuke auto die snel optrekt en erg veel grip heeft (downforce moet ik misschien zeggen). Alleen vind ik Miami Homestead wel te kort voor deze auto. Overigens had ik daar een prima nette race. Er waren wel wat crashes, maar niet overdreven.

PS. Vandaag Imola. Dit is op een één of andere manier een favoriete track van me en lijkt mij erg geschikt voor de FR 2.0.

Die zit dicht tegen de bebouwde kom aan..
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bjm3S2b.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Luxicon op 10-12-2016 17:27 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Heerlijk gevecht nu voor de overwinning tussen Mivano en simracing for Holland. Mooi om te zien!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:18

derx666

mecker ende blaet

Holy crap... wat een race. P8.... Helemaal top!! Nu eerst ff wat eten (nog niet gedaan), en uitrusten... 3.5 uur rijden is toch best heftig.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Onze races beginnen stilaan deprimerend te worden, we krijgen maar geen snelheid uit dat kreng...

We hadden nochtans goede hoop. Jon had ons iets hoger op de startgrid kunnen zetten vergeleken met vorige races. Als we dezelfde progressie zouden kunnen maken, zat een mooi resultaat er wel in.
Bij de start wonnen we onmiddellijk 2 plaatsen, maar daar is het dan ook bij gebleven. Echt 5 en een half uur zitten pushen om geen seconde dichterbij te geraken 8)7

Ik weet dus niet wat we fout doen. Tips zijn altijd welkom!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

ThiJor schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:59:
Onze races beginnen stilaan deprimerend te worden, we krijgen maar geen snelheid uit dat kreng...

We hadden nochtans goede hoop. Jon had ons iets hoger op de startgrid kunnen zetten vergeleken met vorige races. Als we dezelfde progressie zouden kunnen maken, zat een mooi resultaat er wel in.
Bij de start wonnen we onmiddellijk 2 plaatsen, maar daar is het dan ook bij gebleven. Echt 5 en een half uur zitten pushen om geen seconde dichterbij te geraken 8)7

+1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThiJor schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:59:

Heb je ook een idee waar je de tijd verliest?
- topsnelheid
- accelleratie
- remmen
- snelle bochten
- langzame bochten
- talent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kijkend naar Coanda zit er zeker wel snelheid in de Corvette. Nu zijn dat wel gasten met een irating die ruim 2x zo hoog is als van ons maar toch doet het wel pijn als ik ze dat ze ruim 1 seconde per ronde sneller zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:53:
[...]

Heb je ook een idee waar je de tijd verliest?
- topsnelheid
- accelleratie
- remmen
- snelle bochten
- langzame bochten
- talent
Vergeleken met Coanda: zeker en vast talent. Vergeleken met de anderen, misschien ook talent, maar niet in die mate dat gasten waartegen we vorig seizoen in de Ford GT minstens gelijkwaardig konden vechten, zo niet zelfs comfortabel verslaan, nu opeens 1s per rondje sneller zijn.

Ik heb de indruk dat we op alle punten, behalve topsnelheid, minder zijn dan de rest. En dan rijden we nog met onze vleugel op 5 (uit 6 opties).

Qua voorbereiding denk ik niet dat we moeten onderdoen voor andere teams: zowel privé als in openbare servers hebben we in totaal met 2 rijders 621 rondjes afgelegd als voorbereiding voor deze race. Ik heb gewoon geen tijd meer om eens wat plezier te maken in een officiële race...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
pfff als mijn race was meest deprimerende ooit.

lijk echt niet overweg te kunnen met het dynamic track gedoe.

warmup met 100% trackstate ging lekker kom ik in de auto. voelt hij gewoon compleet maar compleet anders aan. (verdenk er echt iracing van dat FFB niet zelfde is tussen al de sessies)

spin de auto en krijg'm niet ondercontrole BAM vangrail !!! daarna veel ongeluk met traffic verlies achterkant ineens met coanda naast me SORRY!!! (weet niet of dit ghost contact was mack zat er dicht op ) daarna meer als zombie zitten rijden (vind dat we wel opties moeten krijgen om brightness in rift aan te passen, night races zijn hel voor me.)

nooit zo slecht gevoeld in een race !! P4 is knap goed, maar de manier waarop is echt wel niet ok. Wagen voelt in die endurance races gewoon niet goed bij me in laatste stints op FFB niveau

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik vond het al raar dat ik je zo gemakkelijk bij kon houden Wim. Was aan het kijken waar ik hem er voorbij kon zetten omdat ik nu tijd verloor toen ik achter je kwam te zitten. En opeens spin je midcorner in turn 8 ofzo. Ben blij dat ik je niet raakte daar.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Niet online
ThiJor schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:10:
[...]

Vergeleken met Coanda: zeker en vast talent. Vergeleken met de anderen, misschien ook talent, maar niet in die mate dat gasten waartegen we vorig seizoen in de Ford GT minstens gelijkwaardig konden vechten, zo niet zelfs comfortabel verslaan, nu opeens 1s per rondje sneller zijn.

Ik heb de indruk dat we op alle punten, behalve topsnelheid, minder zijn dan de rest. En dan rijden we nog met onze vleugel op 5 (uit 6 opties).

Qua voorbereiding denk ik niet dat we moeten onderdoen voor andere teams: zowel privé als in openbare servers hebben we in totaal met 2 rijders 621 rondjes afgelegd als voorbereiding voor deze race. Ik heb gewoon geen tijd meer om eens wat plezier te maken in een officiële race...
Misschien is het een idee om eens een sessie te hosten voor enkel Fenix en Racing Lions. Wie weet leren we op die manier wat van elkaar waardoor beide teams wat verder naar voren staan op de grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
derx666 schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:16:
Ik vond het al raar dat ik je zo gemakkelijk bij kon houden Wim. Was aan het kijken waar ik hem er voorbij kon zetten omdat ik nu tijd verloor toen ik achter je kwam te zitten. En opeens spin je midcorner in turn 8 ofzo. Ben blij dat ik je niet raakte daar.
zag het maar team zei dat je geen tijd verloor dus bleef maar gaan 8)7

hag geen voorkant kwa FFB was in de soep aan het roeren zoals ze zeggen. achja voormij snel voorbij en op naar de volgende.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

dabelg schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:28:
[...]

zag het maar team zei dat je geen tijd verloor dus bleef maar gaan 8)7

hag geen voorkant kwa FFB was in de soep aan het roeren zoals ze zeggen. achja voormij snel voorbij en op naar de volgende.
Grin :) Denk dat ik op dat moment een kleine 0.5s sneller kon, mja... shit happens.

Dirk had ook al problemen met de auto, en kwam ook niet op snelheid. Normaalgesproken rijden wij ongeveer dezeflde tijden, maar deze race lukte het niet. Wat Dirk wel nog zei is dat hij het idee had de sinds de update de FFB anders aanvoelde op zijn stuur. Aangezien jullie beide DD sturen gebruiken is daar misschien iets in veranderd.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
alarma2nd schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:20:
[...]

Misschien is het een idee om eens een sessie te hosten voor enkel Fenix en Racing Lions. Wie weet leren we op die manier wat van elkaar waardoor beide teams wat verder naar voren staan op de grid.
Moet ik aan de rest van het team vragen. Normaal staan onze rijders er wel voor open, maar onze race engineer (dit klinkt veel te serieus) is meestal wat meer terughoudend.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Vreemd genoeg ook niet echt geamuseerd tijdens mijn stints op motegi. Zoals ik in het iracing forum gepost heb:

- ofwel de druk van opgejaagd wild te zijn startend vanop pole
- dat klote traffic. Precies dat ik altijd nen hpd aan de binnenkant na de brug had. Echt meh om daar wijd te gaan. Jestadt (MSP) die het nodig vond om mij te racen als em net voor mij de pits uitkwam. Blauwe vlag ffs? Zwaar risico's moete pakke 2 corners 2 wide man man. En dan GT1 vs GTS dat echt vervelend was op deze track. Remkracht gt3 vs power Gt1.
- en van nachtracen word ik gwn depressief :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Stefan, er zit een tiepvaud in de link naar jouw iRacing Profiel. Er mist een u in custid in de link, waardoor je niet bij jouw profiel uitkomt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond beginnen we aan Seizoen 1 2017 van ons Monday Tournament.
De eerste race is op Zandvoort met de Skippy.

Tot vanavond!

GoT | Monday Tournament 17S1-W112-12-16
Car(s)Track(s)
Skip Barber Formula 2000
Skip Barber Formula 2000
Fuel100 % (+/- 19,7 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Zandvoort - National (Heat 1)
Zandvoort - National
Day or NightDay
Pit stalls29 / 43
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:20 (30 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Niet online
JoepW schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:02:
[...]

Stefan, er zit een tiepvaud in de link naar jouw iRacing Profiel. Er mist een u in custid in de link, waardoor je niet bij jouw profiel uitkomt... ;)
Zou moeten werken nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Ik overweeg sterk de Skippy te kopen. Vond het een leuke bak met de test drive, al was hij minder snel dan ik had verwacht. Ook een populaire bak met ieder uur races. Circuit rotatie is ook relatief budgetvriendelijk. De gratis Cadillac vond ik ook wel geinig rijden. Dus wellicht een leuke afwisseling. Bij andere racegames vind ik gt3 bakken altijd erg leuk. Misschien wel een mooi einddoel.

Daar staat tegenover dat ik eigenlijk nog relatief een beginner ben met 15 races dit jaar. Misschien moet ik mij ook wel een beetje inhouden met de content drang.

[ Voor 17% gewijzigd door Isniedood op 12-12-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Meteen doen, is een van de beste auto's om mee te leren in iRacing.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

+1 voor Skip Barber. Altijd races, simpele setup dus het komt echt op je techniek aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Jup, ik klap er ook nog een seizoen Skip tegen aan. Ook de track line up is heel interessant voor dit seizoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Moeten we eigenlijk niet beginnen met een nieuw draadje? iRacing 2017 of zo iets?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nieuwe seizoen begint morgen pas he :p

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
We hebben nog niet zo enorm veel posts in principe dus echt nodig is het niet denk ik. Alleen maar onhandig, moet ik weer overal nieuwe bookmarks maken :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:13:
We hebben nog niet zo enorm veel posts in principe dus echt nodig is het niet denk ik. Alleen maar onhandig, moet ik weer overal nieuwe bookmarks maken :p
Idd.
En ik heb ook geen tijd op dit moment om de TS een opfrisbeurt te geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Oops :X Zit ik daar de lenzen van m'n Rift te poetsen en kreeg het maar niet helder. Tot ik m'n auto reset en het weg is. Visor tearoffs... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Vanavond een keer niet werken, eindelijk weer eens racen *O*

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Arfman schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 19:47:
[...]

Achteraf gezien helemaal mee eens.
Niet te geloven hoe de rij kwaliteit is deze week. Ik heb nog nooit zoveel hits ontvangen. Ik ben van Class B naar Class D gegaan en als het zo zou doorgaan wordt ik misschien ook nog wel rookie. Elke race is er wel weer een andere die voor schade zorgt, of gewoon weg mij gebruikt als sneldheidsremmer.

Het is echt niet fijn rijden zo, ben echt blij dat dit morgen stopt.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Luxicon schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:31:
[...]

Achteraf gezien helemaal mee eens.
Niet te geloven hoe de rij kwaliteit is deze week. Ik heb nog nooit zoveel hits ontvangen. Ik ben van Class B naar Class D gegaan en als het zo zou doorgaan wordt ik misschien ook nog wel rookie. Elke race is er wel weer een andere die voor schade zorgt, of gewoon weg mij gebruikt als sneldheidsremmer.

Het is echt niet fijn rijden zo, ben echt blij dat dit morgen stopt.
Eerste week 13? :):) haha.. geintje..Andere games krijgen de kans in week 13... en ik neem de tijd om te bepalen wat mijn volgende seizoen zal worden. Ook kijk ik naar mn paint. En dan vanaf dinsdag weer vol aan de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
NinjaTrek2891 schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:34:
[...]

Eerste week 13? :):) haha.. geintje..Andere games krijgen de kans in week 13... en ik neem de tijd om te bepalen wat mijn volgende seizoen zal worden. Ook kijk ik naar mn paint. En dan vanaf dinsdag weer vol aan de bak.
Wel de eerste keer trouwens. :) Maar wat bepaal je precies? Welke serie je gaat rijden?

PS. Max Verstappen rijdt dus bij dit team, ik wist niet dat hij bijvoorbeeld iets met iRacing zou doen.
http://www.teamredline.co.uk/team/
Vast en zeker oud nieuws hier voor de meesten.

[ Voor 21% gewijzigd door Luxicon op 12-12-2016 19:53 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Max gebruikt iRacing niet meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
JoepW schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:53:
Max gebruikt iRacing niet meer. :(
Nee die zit in de Real Deal. Waar wij van kunnen dromen.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Luxicon schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:36:
[...]

Wel de eerste keer trouwens. :) Maar wat bepaal je precies? Welke serie je gaat rijden?
Ik bepaal inderdaad de series. M'n primary en secondary.

Primary voor dit seizoen word wederom Skip Barber.
Secondary is nog niet zeker. Ik denk aan Trucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:01

Fuelke

Forza Ferrari

Worden de RUF's in iRacing binnenkort voorzien van een Porsche badge ?

https://www.gtplanet.net/porsche-pulls-plug-ea-exclusivity/

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik snap het niet, beetje laat nieuws toch? Hoe lang zitten die Porsche's al in AC nu?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
NinjaTrek2891 schreef op maandag 12 december 2016 @ 21:22:
[...]

Ik bepaal inderdaad de series. M'n primary en secondary.

Primary voor dit seizoen word wederom Skip Barber.
Secondary is nog niet zeker. Ik denk aan Trucks.
Trucks zegt mij zo niets. Kom je met de Skip te rijden met dezelfde IR om je heen? Of is die van jou zo hoog dat je dan met lage sof rijdt?

De laatste 13th week race begint zo, en dan heb je dus 2 uur geen races, en vanaf 1:00 uur de start van het nieuwe seizoen?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:31:
Ik snap het niet, beetje laat nieuws toch? Hoe lang zitten die Porsche's al in AC nu?
Sinds oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
NickThissen schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:31:
Dat ging om een deal waarbij Porsche AC heeft benaderd voor in de showrooms geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Oke, super dat het nieuwe seizoen gestart is!

Van Verstappen had ik eigenlijk het idee dat hij alternatieve / zelf ontworpen simulatoren gebruikte. Niet iRacing. Ondanks dat hij gestopt is (blijkbaar). Hij zal het vast nog steeds erg kunnen waarderen als simulator.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Luxicon schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:32:
[...]

Trucks zegt mij zo niets. Kom je met de Skip te rijden met dezelfde IR om je heen? Of is die van jou zo hoog dat je dan met lage sof rijdt?

De laatste 13th week race begint zo, en dan heb je dus 2 uur geen races, en vanaf 1:00 uur de start van het nieuwe seizoen?
Mijn IR is 3200 dacht ik. Dus ik rij meestal rond met een goed SOF om me heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Fuelke schreef op maandag 12 december 2016 @ 21:45:
Worden de RUF's in iRacing binnenkort voorzien van een Porsche badge ?

https://www.gtplanet.net/porsche-pulls-plug-ea-exclusivity/
Maakt mij niet uit of het oud nieuws is.

Ik doe gewoon weer: *O*

En als er ooit (#soon) Porsche echt naar iRacing komt, dan doe ik: *O* *O* Kan die naast de 458 mee rijden :) Wat ben ik bang de nieuwe/tijdelijke auto word voor mij :$

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
-PassY- schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:57:
[...]

Maakt mij niet uit of het oud nieuws is.

Ik doe gewoon weer: *O*

En als er ooit (#soon) Porsche echt naar iRacing komt, dan doe ik: *O* *O* Kan die naast de 458 mee rijden :) Wat ben ik bang de nieuwe/tijdelijke auto word voor mij :$
488 ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Boeie, my little pony, 458, 488 ... Tomato, Tomatoe, tomata O-) Allemaal het zelfde.

Denoods ga ik downforce leren als het de LMP1 is (famous last words?)

Maar tot die tijd #soon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
-PassY- schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:32:
[...]

Boeie, my little pony, 458, 488 ... Tomato, Tomatoe, tomata O-) Allemaal het zelfde.

Denoods ga ik downforce leren als het de LMP1 is (famous last words?)

Maar tot die tijd #soon :p
Ik had liever de 458 gehad trouwens, een turbo motor vind ik minder interessant dan een hoogtoerige V8.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

De iRacing Hotfix release notes:
CHANGE LOG:

OSX

– Fixed a crashing issue in the 64-bit version of the Sim running in Wine on OSX.

PopcornFX

– Fixed an issue where particle effects were not working on the car in focus.

Audio

– Changed the frequencies for grooved tire scrub and skid sounds. This affects all cars with grooved tires including:

– – Global Mazda MX-5 Cup

– – Kia Optima

– – Lotus 49

– – Mazda MX-5 Cup circa 2015

– – Mazda MX-5 Roadster circa 2015

– – Pontiac Solstice

– – SCCA Spec Racer Ford

– – Skip Barber Formula 2000

– – VW Jetta TDI Cup

– Asphalt tire scrub and skid frequencies have been improved. The pitch changes are now more dynamic with ground and slide velocities.

Driver

– A first-pass of the hand-over-hand steering animation has been added to some additional vehicles including:

– – BMW Z4 GT3

– – Ford GT

– – McLaren MP4-12C GT3

– – Skip Barber Formula 2000

– Fixed the wrist deformation issue for all vehicles with the first pass of hand-over-hand animation.

– Fixed an issue where the steering wheel was not rotating on opponent cars.

– Fixed an issue where the drive model would flicker.

Visor

– Adjusted the rate at which rubber will build up on the visor.

– Reduced the filth threshold for the automatic visor tear-off.

Pit

– Fixed an issue where the lollipop guy could sometimes render with an incorrect texture.

Cameras

– Fixed an issue where cameras could flicker when Camera View mode was set to anything but “Live” in the camera tool.

Replay

– Fixed an issue where no lap times appeared to be available when loading a saved replay.

– Fixed an issue that was preventing the weather information for a session from being displayed when playing a loaded replay.

– – Please be aware that there is an outstanding issue with the track temperature and display; the track temperature and display in a replay may differ slightly from what was reported during the live session. We are working on a fix for this issue.

– Fixed an issue with the replay voice chat review system that could cause it to identify your own voice chat as having been spoken by another entrant in the session. The bug affected the data that is saved to the replay, so earlier replays will still show the wrong information.

CARS:

Aston Martin DBR9 GT1

– Season setups have been updated.

HPD ARX-01c

– Fixed an issue where the rear wheels were not using the correct tread graphic while spinning.

– Fixed some incorrect website images.

Legends Ford ’34 Coupe

– Improved the audio transitions between close external sounds and distant external sounds.

NASCAR Camping World Chevrolet Silverado

NASCAR Camping World Toyota Tundra

NASCAR Sprint Cup Chevrolet SS

NASCAR Sprint Cup Ford Fusion

NASCAR Sprint Cup Toyota Camry

TRACKS:

Homestead Miami Speedway

– The pace car driver has attended mandatory training, and should be proficient at parking the pace car at the correct location at this track.

Mount Panorama Circuit

– A checkpoint has been added to The Chase. If your vehicle crosses over the top of a tire wall, your lap will now be invalidated.

Richmond International Raceway

– The pace car driver has logged hours of practice time, and should now avoid barrels when entering pit lane and be able to park the pace car at the correct location at this track.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Haha, dat commentaar over de pacecar rijder _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Skip barber handen kloppen ! Yay! Vond ik rete irritant in VR.

Gisteren gelijk maar Skip gekocht en okoyama gaan oefenen. Wel een makkelijke auto om te rijden. Reed na een drie kwartier een ronde of 10 binnen een 4 tiende met als best lap een 1.46.1. Van wat ik online zag mag het nog een heel stuk sneller, maar niet verkeerd om mee te beginnen. Kwam er alleen net achter dat ik auto blip aan had staan omdat ik die oval bakken niet snapte met blippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Isniedood schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:51:
Skip barber handen kloppen ! Yay! Vond ik rete irritant in VR.

Gisteren gelijk maar Skip gekocht en okoyama gaan oefenen. Wel een makkelijke auto om te rijden. Reed na een drie kwartier een ronde of 10 binnen een 4 tiende met als best lap een 1.46.1. Van wat ik online zag mag het nog een heel stuk sneller, maar niet verkeerd om mee te beginnen. Kwam er alleen net achter dat ik auto blip aan had staan omdat ik die oval bakken niet snapte met blippen.
Net ook even gereden. 1.43.5 gehaald (3 uur skippy op Zandvoort gisteren is toch nog iets blijven hangen). Maar blijf op Okayama die turn 8 lastig vinden qua rempunt/indraaipunt. Maar dat heb ik in alle auto's op die baan. Als je turn 8 niet goed doet heb je compleet geen snelheid meer in die 2 daar na.

Morgen maar eens een paar races doen. Wil vooral in de skippy blijven rijden met hier en daar een uitstapje naar de FR2.0 :)

Oh en inderdaad, die handen voegen echt zoveel toe nu ze gewoon kloppen! Alleen lijkt bij mij de animatie niet helemaal soepel, net alsof de animatie 45 ticks per seconde doet terwijl mn FPS wel strak 90 is. Maar ze hebben het dan ook over een "first pass".

[ Voor 11% gewijzigd door Alexji op 13-12-2016 20:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 12:51
Wat haat ik het geluid van de banden op de skip zeg... ik heb voor de eerste keer sinds laaaang mijn skip practice vroegtijdig gestopt en de FR20 uitgelaten. Ik heb helemaal geen idee meer waar de grens van de band ligt :|

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Net de eerste practice gedaan met de Skip Barber. De handen kloppen inderdaad. Dit is ook zonder VR een stuk fijner. Heb voorheen altijd zonder handen gereden.

De geluiden zijn anders. Banden frictie klinkt anders, ben er eigenlijk best tevreden mee.

Hier wat actie shots van m'n zeer lekkere practice.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Draj9Fhl.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kJ1wfSvl.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
De Proto GT krijgt deze week op woensdag weer de Primetime broadcast en aangezien het ook nog Le Mans is deze week dacht ik even te gaan oefenen in de Ford GT voor morgen. Had nog geen rondje gereden maar zag dat er over 2 min een race ging splitten, meteen ingestapt dus en maar gehoopt dat m'n ervaring tijdens de 24h nog vers genoeg was :p

Gestart op P3 met Joris en Maximilian (ook snel in de Ford) reden we al snel weg van de rest, tot de foutjes kwamen en iedereen wel ergens slow downs kreeg of te laat remde etc. Veel positie gewisseld tot Max ver genoeg weg was, draft kwijt en ik dacht dat m'n race wel voorbij was. Rondje eerder gepit om een trein HPDs te ontwijken pakte ook niet echt goed uit want kwam een rondje later weer achter Joris terecht, plekje verloren maar wel weer draft :) Uiteindelijk door weer wat foutjes van de rest aan de leiding gekomen en net genoeg om nog te winnen ook :p Joris kwam met secondes dichterbij op het eind maar net niet genoeg om op tijd in de draft te komen. Jammer, je was duidelijk sneller, wel leuke race :)

Hoop dat het morgen ook zo gaat :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
NickThissen schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:27:
De Proto GT krijgt deze week op woensdag weer de Primetime broadcast en aangezien het ook nog Le Mans is deze week dacht ik even te gaan oefenen in de Ford GT voor morgen. Had nog geen rondje gereden maar zag dat er over 2 min een race ging splitten, meteen ingestapt dus en maar gehoopt dat m'n ervaring tijdens de 24h nog vers genoeg was :p

Gestart op P3 met Joris en Maximilian (ook snel in de Ford) reden we al snel weg van de rest, tot de foutjes kwamen en iedereen wel ergens slow downs kreeg of te laat remde etc. Veel positie gewisseld tot Max ver genoeg weg was, draft kwijt en ik dacht dat m'n race wel voorbij was. Rondje eerder gepit om een trein HPDs te ontwijken pakte ook niet echt goed uit want kwam een rondje later weer achter Joris terecht, plekje verloren maar wel weer draft :) Uiteindelijk door weer wat foutjes van de rest aan de leiding gekomen en net genoeg om nog te winnen ook :p Joris kwam met secondes dichterbij op het eind maar net niet genoeg om op tijd in de draft te komen. Jammer, je was duidelijk sneller, wel leuke race :)

Hoop dat het morgen ook zo gaat :p
Jup, heel toffe race! Toen Max 8s voorsprong had, dacht ik ook dat het gedaan was, ondanks dat ik weet dat mijn banden het langer uithouden. Hij had echter een heel slechte inlap en nam teveel fuel mee, dus gat weer verkleind tot 3s. Ik kon ook de overcut doen op jou, vermoedelijk ook door teveel fuel?

Mijn remtechniek daarentegen |:(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik had nog 0.8 laps over op het eind dus fuel viel wel mee (50 gepakt en op begin natuurlijk wat gespaard in de draft). Denk dat het rondje eerder pitten niet helemaal goed uitpakte, misschien hadden jullie toch niet zoveel last van de HPDs dat ik verwacht had, of zelfs door draft juist wat sneller rondje?

Ik schrok me wel aardig toen je je verremde inderdaad, gisteravond m'n graphics gereset (en eindelijk over op dx11) waardoor de spiegel op 120 graden stond, normaal had ik meer richting 90-100 dacht ik. 120 vertekend toch veel meer dus je leek veel sneller op me af te komen haha.

Merk nu ook dat ik veel meer last heb van het vuil op de ruit. Normaal was het wel wat irritant ofzo maar niet dat ik echt last had, nu had ik na 2-3 rondjes echt moeite om goed te zien vooral als de zon erop stond. Misschien ook iets met dx11/dx9 anders ofzo... Even aan wennen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

In mijn beleving had week 13 voor de FR2.0 een droom track-schema waarvan de Nurburgring GP aan mijn lijst van mooiste tracks toegevoegd kan worden. Ook de Industriefahrten Fun met de Audi en MX-5 gedaan, althans met de practice meegedaan. Die MX-5 is met een goede setup een ontzettend leuke auto.

Wat biedt Seizoen 1 veel moois zeg..!! Gelukkig moet ik de komende tijd veel (over)uren opnemen zodat ik 1 en ander kan plannen. Wellicht wordt mijn ideale avond wel werkelijkheid; een Skip Barber race, vervolgens een FR2.0 en daarna een GT3 race.

Okayama voor de Skip Barber had ik kennelijk al, kan me niet herinneren dat ik die heb gekocht. Moet toch nog 1 en ander aan tracks aanschaffen, 6 tracks zijn nieuw voor me maar ga een selektie maken want ik ga niet elke week rijden.
Heb even geoefend op Watkins Glen (met de bus stop) met de FR2.0, daar ben ik natuurlijk net geweest met de FR2.0 en Audi. Ook van deze tracks maak ik een selectie maar ga zeker op 6 tracks rijden.

Voor de Blancpain Sprint Series op Brands Hatch met de Audi geoefend maar heb daar een beetje claustrofobisch gevoel, alsof de track te klein is voor de Audi. Wordt daar ook niet sneller met 1:24 en heb ook geen referentie van wat je daar zo'n beetje moet rijden. Van de week maar 's meedoen met een practice.
In deze serie zijn 4 schitterende tracks achter elkaar waaraan ik sowieso mee ga doen: Spa, Daytona, Nurburgring GP en Bathurst.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
NickThissen schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:38:
Ik had nog 0.8 laps over op het eind dus fuel viel wel mee (50 gepakt en op begin natuurlijk wat gespaard in de draft). Denk dat het rondje eerder pitten niet helemaal goed uitpakte, misschien hadden jullie toch niet zoveel last van de HPDs dat ik verwacht had, of zelfs door draft juist wat sneller rondje?

Ik schrok me wel aardig toen je je verremde inderdaad, gisteravond m'n graphics gereset (en eindelijk over op dx11) waardoor de spiegel op 120 graden stond, normaal had ik meer richting 90-100 dacht ik. 120 vertekend toch veel meer dus je leek veel sneller op me af te komen haha.

Merk nu ook dat ik veel meer last heb van het vuil op de ruit. Normaal was het wel wat irritant ofzo maar niet dat ik echt last had, nu had ik na 2-3 rondjes echt moeite om goed te zien vooral als de zon erop stond. Misschien ook iets met dx11/dx9 anders ofzo... Even aan wennen.
Ik had nog 2.3 liter over, ongeveer een kwart van een rondje. Ik heb niet echt last gehad van de HPD's, alleen bij het ingaan van de Porsche curves moest ik vroeger van het gas.

Ja, dat verremmen, ik panikeerde niet, gewoon rem iets los gelaten en links van je gestuurd. Ik kan wel geloven dat het er erg uitzag in je spiegel.

Mijn teammaat had ook problemen met vuil op de voorruit tijdens de 6u van Motegi trouwens, maar dat was ook veroorzaakt door de reflecties van de lichten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
NinjaTrek2891 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:23:
Net de eerste practice gedaan met de Skip Barber. De handen kloppen inderdaad. Dit is ook zonder VR een stuk fijner. Heb voorheen altijd zonder handen gereden.

De geluiden zijn anders. Banden frictie klinkt anders, ben er eigenlijk best tevreden mee.
Dan mag je mij eens uitleggen wanneer je het verschil hoort tussen op de limiet van grip en er over. Het constante gekrijs stoort me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
A1AD schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 23:11:
[...]

Dan mag je mij eens uitleggen wanneer je het verschil hoort tussen op de limiet van grip en er over. Het constante gekrijs stoort me mateloos.
Met de komende patch is dit opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

mowa schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:40:.

Okayama voor de Skip Barber had ik kennelijk al, kan me niet herinneren dat ik die heb gekocht. Moet toch nog 1 en ander aan tracks aanschaffen, 6 tracks zijn nieuw voor me maar ga een selektie maken want ik ga niet elke week rijden.
Heb even geoefend op Watkins Glen (met de bus stop) met de FR2.0, daar ben ik natuurlijk net geweest met de FR2.0 en Audi. Ook van deze tracks maak ik een selectie maar ga zeker op 6 tracks rijden.
.
Okoyama is gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
JoepW schreef op woensdag 14 december 2016 @ 06:10:
[...]

Met de komende patch is dit opgelost.
Is er een ETA bekend?
/lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
A1AD schreef op woensdag 14 december 2016 @ 07:40:
[...]

Is er een ETA bekend?
/lui
Stond in de patch notes van gisteren....

Ik had in elk geval snel door dat als ie onmeunig irritant aan het doen was... dat ik al over de limiet was gegaan. Bij mijn normale stuurbewegingen had ik er dan ook weinig last van. Tijdens mijn kwalificatie stints ben ik wel over de limiet gegaan.. duidelijk te horen.

Altans, voor mij. Ik kan begrijpen dat iedereen moet wennen aan de nieuwe geluiden. Ik had zelf ook in het begin wtf is dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
NinjaTrek2891 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:05:
[...]

Stond in de patch notes van gisteren....
Dus ik heb gisteren al gereden met de fix??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoef1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-10 12:08
A1AD schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:05:
[...]

Dus ik heb gisteren al gereden met de fix??
Inderdaad. Is even wennen nu maar mij lijkt het wel realistisch te zijn voor street tyres. De week daarvoor -sinds de nieuwe build - was het geluid ook al veranderd, maar totaal verkeerd. Je kan op het forum in de nieuwste video van E. Ricci nog perfect horen hoe dat klonk. Leek nergens op m.i.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Even wenen ja |:( Ik zal deze avond de tire sound eens wat naar omlaag zetten.

[ Voor 37% gewijzigd door A1AD op 14-12-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Gister ook weer gereden. En het banden geluid is ook anders in de Ruf. Vind het eigenlijk wel een verbetering omdat ik nu beter hoor wanneer ik op of over de limiet ga met de banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Ik kwam toevallig een code tegen voor deze game (nieuwe subscription, 5 euro voor 3 maanden). En aangezien ik de sim al een tijdje wil proberen dacht ik, dit is het moment. Echter zie ik dat er ook een referral reward is. Dus is er nog iemand die 10$ credit in iRacing wil verdienen? Dan zie ik graag je e-mail adres verschijnen in een DM(first come first serve).

Verder kijk ik er naar uit om deze sim eindelijk is te proberen. Iemand nog tips/tricks voor een nieuwkomer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
garriej schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:30:
Ik kwam toevallig een code tegen voor deze game (nieuwe subscription, 5 euro voor 3 maanden). En aangezien ik de sim al een tijdje wil proberen dacht ik, dit is het moment. Echter zie ik dat er ook een referral reward is. Dus is er nog iemand die 10$ credit in iRacing wil verdienen? Dan zie ik graag je e-mail adres verschijnen in een DM(first come first serve).

Verder kijk ik er naar uit om deze sim eindelijk is te proberen. Iemand nog tips/tricks voor een nieuwkomer?
Boven aan onze site (en in de TS) staat een link waarmee je een nieuw iRacing account kan afsluiten en dan komt de referral bonus bij GoT (op mijn account). Dat geld gebruiken we dan voor het hosten van activiteiten van GoT.

Hier de directe link: KLIK

Tip: Begin rusting met het standaard content en rij lekker in de rookie series een tijdje om je weg te leren en de sim te verkennen.

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 14-12-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Kijk, dat is nog beter.. volgende keer gelijk goed lezen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Tof om te lezen dat er zoveel mensen Skip rijden dit seizoen.

Ik heb ook besloten om eindelijk een seizoen in de skip te gaan rijden. GT3 hangt me echt de keel uit inmiddels en wou al sinds dat ik iRacing was gaan doen een seizoen Skip gaan rijden. Dat wordt dit seizoen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gekozen voor een seizoen F2.0 :) Met als hoogtepunt de broadcast race vrijdagavond! Ik denk dat een seizoenetje GT3 overslagen me ook wel deugd zal doen. En misschien af en toe een broadcast ProtoGt race op woensdag avond.
Pagina: 1 ... 73 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies