iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 70 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Net een uurtje met de T3PA aan het spelen en ik merk toch wel dat die brake mod flink veel scheelt. Ik krijg nu minder snel een lockup, en ik moet er echt met me voet op rammen als ze helemaal wil locken. Ik neem aan dat het rubbertje wel z'n kracht zal verliezen na verloop van tijd, dus dan moet ik hem wel iets bijstellen. Maar nu is de vraag, wat word de volgende aankoop?

Ik zat er zelf over te denken om de TH8A shifter te halen, maar ik vraag me af of het wel het geld waard is. Uiteraard is schakelen wel leuk, maar ik vraag me af of ik hem wel veel zal gebruiken. Ik twijfel ook nog om eeb Ferrari f1 add-on te halen voor me T300. Keuzes keuzes.... nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:01
Dan liever een Ferrari F1 add-on kopen :) Shifter heb ik al op ieder stuurtje erbij gekocht maar gebruik dat amper (al heeft het wel z'n charme natuurlijk indien je het gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wat voor stuurtje is misschien afhankelijk van de auto's waar je veel mee rijdt, of welke voorkeur je gewoon weg hebt. Ben zelf meer fan van deze. Hetzelfde verhaal met de shifter, het ligt eraan welke auto's je mee rijdt. Qua hardware is die shifter erg prima!

Afbeeldingslocatie: https://shop.thrustmaster.com/media/catalog/product/cache/8/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/5/9/599xx_wheel.jpg

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Dat stuur heb ik, echt heel prima! Heb de Ferrari F1 ook geprobeerd maar die vond ik erg plastic fantastic.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

over die brake mod voor de t3pa.. ik heb de pedalen zelf ook.. nu had ik meteen de mod geinstalleerd..
metalen u framepje achter het rempedaal.. en dan die conische rubbere dop erop gedraaid, er helemaal in(zo diep mogelijk) maar ik kon toen mn rempedaal maar een echt een fractie intrappen.. miss 1 cm ofzo.. en kon nou niet echt veel verder intrappen, ja of ik traptje mezelf de andere kamer in leek het wel.

dit kan toch niet de bedoeling zijn??? heb het echter maar weer snel verwijderd en rijd nu standaard rond..
en verkeerd monteren kan echt niet lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jensjens
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-08 22:46
Wat voor een mod is dat precies? Zit er een load cell achter of alleen een rubberen dop?
Ik heb een paar jaar geleden als engineer gewerkt aan een race auto en daarbij herinner ik me nog dat je met een rempedaal helemaal niet per se veel travel wilt hebben, zo lang je kracht die je pedaal zet evenredig is met je remkracht. Dit in tegenstelling tot veel personen auto's.

Als je dus een load cell hebt, is dit dus perfect. Mocht je dat niet hebben, en dus gewoon de sensor in de t3pa gebruiken, dan heb je wel degelijk enige travel nodig omdat er een verplaatsing (of rotatie) sensor in zit en dus geen kracht meet.
Dat gezegd te hebben is het natuurlijk wel zo dat als je harder trapt, het rubber ook meer in veert. De vraag is alleen of de sensor een dermate hoge resolutie heeft om zo'n kleine verplaatsing te meten. Dat weet ik niet. Waarschijnlijk zal je ook je pedaal opnieuw moeten kalibreren zodat je met een kleinere travel maximaal remt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik had hiervoor de T3PA en voor mijn gevoel was dat meer een aan/uit knop dan een doseerbare rem met die mod (heeft geen load cell dus alleen op de sensor, 8-bit volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

de mod is idd alleen een rubbere conische dop achter het rempedaal, dus met die mod kan je hem niet meer zover intrappen als voorheen. het voelde niet lekker aan voor me.

wellicht lag het ook aan mn calibratie hoor.. misschien nog is proberen en dan de calibratie opzoeken welke is moet toepassen. eventueel ook de remfactor in iracing aanpassen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Nickrsd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:02:
de mod is idd alleen een rubbere conische dop achter het rempedaal, dus met die mod kan je hem niet meer zover intrappen als voorheen. het voelde niet lekker aan voor me.

wellicht lag het ook aan mn calibratie hoor.. misschien nog is proberen en dan de calibratie opzoeken welke is moet toepassen. eventueel ook de remfactor in iracing aanpassen..?
Ik heb de conical mod er zelf opzitten.. Vind het een goede goedkope oplossing tegenover een load cell.

Mijn brake factor in iRacing staat op 2.00. Als het stuur is met de self calibration druk ik alle pedalen een keer goed in. Bij de rem moet je voor je zelf beetje leren aanvoelen hoe veel druk voor jou de maximum remdruk moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickrsd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:02:

Ik gebuik ook die brake mod maar ik doe het rubberen er niet op dus is gewoon metaal :) Rijdt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
What the fuck? Ik had vorig jaar met black friday mijn account voortijdif verlengd vanwege de korting. Dat wilde ik dit jaar weer doen.

Nu zag ik net dat er bij paypal een bestelling was geweest vanuit iracing met subscription renewal.

Dus nu betaal ik de volle pond, terwijl er niet eens een jaar voorbij is. Ik zie nu dat de subscription vorig jaar idd op 8 november was.

Is het gebruikelijk dat het zo gaat? Want daar ben ik dus echt niet blij mee.

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 08-11-2016 23:08 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-09 12:01
aicaramba schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:02:
What the fuck? Ik had vorig jaar met black friday mijn account voortijdif verlengd vanwege de korting. Dat wilde ik dit jaar weer doen.

Nu zag ik net dat er bij paypal een bestelling was geweest vanuit iracing met subscription renewal.

Dus nu betaal ik de volle pond, terwijl er niet eens een jaar voorbij is.

Is het gebruikelijk dat het zo gaat? Want daar ben ik dus echt niet blij mee.
Dat kan ik best geloven!, ik heb toen de tip gehad om auto renewal zsm af te zetten...

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
A1AD schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:08:
[...]

Dat kan ik best geloven!, ik heb toen de tip gehad om auto renewal zsm af te zetten...
Ik meen me te herinneren dat ik dat ook heb gedaan, maar dat weet ik niet zeker. Zal dan wel niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16

derx666

mecker ende blaet

Gewoon support mailen, komt vast wel goed.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ook race 2 en 3 met de FR2.0 waren een deceptie. In race 2 op Oulton Park klapten er in rondje 3 vlak voor me 2 op elkaar waardoor ik ze moest ontwijken en werd onbestuurbaar door weer 2 wielen op het gras en me zo in een bandenstapel boorde. In race 3 op Watkins Glen had ik Q3, ging aanvankelijk zich goed met zeer close racing. Liet me terugzakken naar plek 6 want het werd me wat te heet na 2x contact (0x) In rondje 4 omhoog naar het rechte stuk spatten er 3 voor me volledig uit elkaar en ik boorde me in de schroothoop. De gebeurtenissen in race 2 en 3 speelden zich af in een oogwenk zodat ik ook kansloos was. Wellicht had ik me nog wat meer afstand moeten nemen.

Wat me het meest verbaasd is dat alle 3 races gewoon meetellen voor promotie. Ik vind dat dit echt anders moet en dat je slechts met cleane races kunt promoveren, ook al ben je niet schuldig aan allerlei ravages.
Nu kan ik dus voor een 4e keer als botsauto fungeren en toch promoveren.

[ Voor 4% gewijzigd door mowa op 09-11-2016 01:20 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
mowa schreef op woensdag 09 november 2016 @ 01:18:
Wat me het meest verbaasd is dat alle 3 races gewoon meetellen voor promotie. Ik vind dat dit echt anders moet en dat je slechts met cleane races kunt promoveren, ook al ben je niet schuldig aan allerlei ravages.
Daar heb je wel een goed punt mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:58
mowa schreef op woensdag 09 november 2016 @ 01:18:
Daar is de SR toch voor in de promoties vereisten, de races is alleen zodat je minimaal zoveel races gedaan moet hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Ithric schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:08:
[...]

Daar is de SR toch voor in de promoties vereisten, de races is alleen zodat je minimaal zoveel races gedaan moet hebben.
Ik vind toch ook dat de promoties wat moeilijker gemaakt mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:47

Phydomir

Dennis

Terug naar hoe het vroeger was. Toen kon je alleen aan het einde van het seizoen promoveren.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 13:22
Phydomir schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:05:
Terug naar hoe het vroeger was. Toen kon je alleen aan het einde van het seizoen promoveren.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9rYVxqH.jpg
:+

Al heb je wel gelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 10:13

seninha

god's right foot

Ik was gister een race aan het bekijken en die gene gebruikte de koppeling tijdens het schakelen.
Heb vaker gelezen dat dit sneller KAN zijn, vooral als je heel and Toe toepast.

Nou bedacht ik tijdens het bekijken van deze video, dat bij een normale auto er een connectie is tussen je pook en de koppeling.
En dat is er bij een sim racing niet. Daar kan je als je wilt de versnelling er in rammen zonder je koppeling te gebruiken.

Vraag me dan af hoe ze deze samenspel, die normaal op gevoel gaat (pook gaat er niet in als je koppeling niet indrukt) in een Sim gaat.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Was weer leuk racen afgelopen maandag. Eerste race beetje slecht start en gelijk in gevecht met Nick en Dirk. Na een aantal ronden een gaatje kunnen slaan waardoor zij net buiten de draft reden. Toen was het zaak om geen foutjes meer te maken.

Tweede race was ook leuk reversed grid dus van achter starten. Eerste paar ronde Dirk gevolgd en zo redelijk snel ons naar voren kunnen werken. Daarna nog geprobeerd in de buurt van Paul te komen, maar die ging steeds harder rijden. En Mika was al helemaal niet bij te houden.

Video van de 2e race:

En voor Sander replay van de 1e race:
http://www.webslob.nl/subses18088239.rpy

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
SanderF1 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:16:
Dat stuur heb ik, echt heel prima! Heb de Ferrari F1 ook geprobeerd maar die vond ik erg plastic fantastic.
Hoe was de FFB met het F1 stuurtje? Zal hier enige verschil in zijn of is het gewoon hetzelfde als een normale stuur? Ik gebruik nu dit stuurtje:

Afbeeldingslocatie: https://www.virtualr.net/wp-content/gallery/4356_1/T300Ferrari-4.jpg

Dus het eerder genoemde stuur is misschien niet echt het geld waard als 'upgrade'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Zal qua FFB niets schelen, is vooral andere vorm en meer knoppen, hoewel het volgens mij niet allemaal werkende knoppen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:15

Niellie41

[object Object]

iRacing heeft de templates van 3 dirt auto's vrijgegeven.
http://www.iracing.com/dirtpaints/

Afbeeldingslocatie: http://www.iracing.com/wp-content/uploads/2016/11/latemodel_web1.png
Afbeeldingslocatie: http://www.iracing.com/wp-content/uploads/2016/11/dirtstreetstock-web11.png
Afbeeldingslocatie: http://www.iracing.com/wp-content/uploads/2016/11/dirtsprint-web.png

INB4 "dirt racing is stom." :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:48:
iRacing heeft de templates van 3 dirt auto's vrijgegeven.
http://www.iracing.com/dirtpaints/

INB4 "dirt racing is stom." :+
Eindelijk Oval's waar je naar rechts moet sturen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Dirt Street Stock is wel tof. Ga ik nog wel eens een GoT paintje voor maken...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik voel een zanderige W13 aankomen :)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aicaramba
derx666 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 23:21:
Gewoon support mailen, komt vast wel goed.
Bedankt voor de tip. Ik heb contact opgenomen en ik krijg iRacing credits terug. Aangezien ik het gros van het bedrag toch al met iRacing credits had betaald is dat perfect voor mij.

Zeer nette service, moet ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Krijg toch wel een beetje dit beeld automatisch erbij 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.tripletsandus.com/disney/Cars/Disney-Cars-McQueen.jpg

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

4e race met de FR2.0. Q3, P2, 1 inc. Het kan dus toch.

[ Voor 6% gewijzigd door mowa op 09-11-2016 20:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:32:
[...]

[afbeelding]
YouTube: Dirt Racing Lesson

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dus naar rechts sturen :+ Hopen dat ik T1 haal :p

Ik beperk me denk ik nog wel even met driften op asfalt

Afbeeldingslocatie: https://zwkmcg.dm2301.livefilestore.com/y3pSW8SMnSznPAIj7Zl0omDGxjCTzZ5oiGHr32PePYsmgDCyUSIaSgWTDfi3jwmVFgmHvK54WAeDHitGcLFV3RuiXNs8hNnZpsfqFwGvtfudUpYH5aXMu7a47KMmfDTD73xBmDR19lxWFKhKaszAGuXwx6Vz7P8Pn4_hq6d6o62-eA/mosport%20drift%20small.png?psid=1

T2 Mosport zojuist 8)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:10:

[afbeelding]

T2 Mosport zojuist 8)
Plaatje doet het niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

nee

Cube Nuroad Race (2022)

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 16:24

Arfman

Drome!

Moeilijk, plaatjes posten :+

Dirt lijkt me best grappig trouwens. Rallycross nog gaver en misschien komt zelfs ooit in de toekomst "echt" rally in iRacing _O_

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• aicaramba
Arfman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:29:

Dirt lijkt me best grappig trouwens. Rallycross nog gaver en misschien komt zelfs ooit in de toekomst "echt" rally in iRacing _O_
Echt rally? Zoiets als elk jaar de route van de dakar inscannen?

• -PassY-
Arfman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:29:

Vroegah kon je gewoon in de source kijken en de link naar het plaatje knippen en plakken met dropbox. Onedrive heeft nog nooit goed gewerkt er mee.

https://www.dropbox.com/s.../mosport%20drift.png?dl=0

En anders kijken jullie maar op gezichtsboek :p

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je moet de foto in de public folder van Dropbox zetten, dan kan je een publieke link kopiëren. :)

• -PassY-
Ik heb geen public folder met dropbox (onedrive wel).

Maar de laatste link is de link die dropbox maakt als ik het bestand met iedereen deel.

Of kan je tegenwoordig als nog de tweakers opslag gebruiken? heb een abbo namelijk met wat opslag, kon eerst niet namelijk voor mensen die geen abbo hebben.

En anders zoals ik eerst al zei, kijk maar op gezichtsboek anders voor een plaatje. Anders upload ik vanavond de video wel :p Wat ik toch al van plan was :)

• Arfman

Arfman

Drome!

aicaramba schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:11:
[...]

Echt rally? Zoiets als elk jaar de route van de dakar inscannen?
Nee, dat is rally raid. Echt rally als in een proef van 10KM, op punt A starten en op punt B finishen. Zoals Codemasters Dirt Rally maar dan echt realistisch :9~

EDIT: @Passy: imgur.com :P

[ Voor 4% gewijzigd door Arfman op 10-11-2016 10:48 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• -PassY-
http://imgur.com/a/JBAD2

Maar goed dat ik geen grafisch designer ben geworden :+

Dirt is zo slecht toch niet? En hoe doe je proeven in Dakar op de PC? Zit je 13 uur achter je pc door duinen te zwoegen :+ Dus dat zie ik niet snel gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Moet je dan ook een FFB schep aanschaffen om je auto uit te graven :P

Cube Nuroad Race (2022)

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
je kan hoogstens je vrouw vragen om je tijdens de stages van alle kanten met een koekenpan te slaan

iRacing Profiel

• SkullboyNL
  • Laatst online: 03:28
-PassY- schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:10:

[afbeelding]

T2 Mosport zojuist 8)
Het probleem zit er in dat je verkeerde UBB codes gebruikt.

jij hebt.
code:
1
[url= URL NAAR AFBEELDING][afbeelding][/url]

En hoe moet het eigenlijk zijn.
code:
1
[img] URL NAAR AFBEELDING [/img]

En dan werkt hij :) plaatje is alleen een beetje groot.
Afbeeldingslocatie: https://zwklcg.dm2301.livefilestore.com/y3m-yI99MtD4VIZNspdoxMFi6tiFe2zmid6yD_lLONNCmR1iW8_Fr9EnVpU-0K1kCjwtlSuShI5124wA69eypGj4MHMbaZkhB6J17BWsvzhvw4hLIcgyFZIJTTIxTbjReE5CdXQmyky_C3s0O8QF9y_w7esxU5XWlysd4VwReuERPc/mosport%20drift.png?psid=1

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hmmm, Black Friday acties is "maar" 25% korting.
Now through December 6th we have cut the price of one-year and two-year renewal memberships by 25%.

Take advantage of these offers and get a 1-year renewal for only $82.50 (regular price of $110) or a 2-year renewal for only $149.25 (regular price of $199)

You can use each code up to THREE times.

Use promo code: PR-BF12M2016 to take advantage of the 1-year renewal offer

or

Use promo code: PR-BF24M2016 to take advantage of the 2-year renewal offer

Act fast as this offer expires December 6th at 23:59 GMT. Valid on existing active accounts only.

Don't forget that when you renew early the extra year membership gets added to your existing membership. For example, if you are set to expire on January 31, 2017 and you use this promotion you will now expire on January 31, 2018.

To take advantage of this special renewal offer simply click the shopping cart icon at the top of the page, then enter the promotion code from above and click "Apply". Finally, complete the checkout process.

• Red Baron
  • Nu online
Niet verrassend overigens, aangezien de aankondiging dat de prijzen omhoog gingen in de zomer met minder bulk-discounts en de promo die ze toen hadden was ook al 25% op subscriptions geloof ik.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• -PassY-
SkullboyNL schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:11:
[...]

Het probleem zit er in dat je verkeerde UBB codes gebruikt.

jij hebt.
code:
1
[url= URL NAAR AFBEELDING][afbeelding][/url]

En hoe moet het eigenlijk zijn.
code:
1
[img] URL NAAR AFBEELDING [/img]

En dan werkt hij :) plaatje is alleen een beetje groot.
[afbeelding]
dat weet ik, maar ik ben een nette tweaker en wil een voorbeeld waar je op kan klikken naar de grote :'(

/edit:

Veel plaatjes achter elkaar :P

[ Voor 6% gewijzigd door -PassY- op 10-11-2016 19:34 ]

• aicaramba
Ik heb vandaag de refund van de auto-renewal gekregen.. Haha. Geen wonder dat ze me wel begrepen, als er maar 3 dagen tussen auto-renewal en black friday deals zit.
Act fast as this offer expires December 6th at 23:59 GMT. Valid on existing active accounts only.
Betekend dit dat nu mijn account sinds vandaag inactive is, dat ik nog steeds geen gebruik kan maken van de promo?

Ah. Ik kreeg een speciale EXPIRED promo code van support, dus ik heb nu ook de 25% korting.

[ Voor 52% gewijzigd door aicaramba op 10-11-2016 18:52 ]

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Niellie41 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:32:
Hmmm, Black Friday acties is "maar" 25% korting.

[...]
Valt me nog mee. Ik had nl. geen korting verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb ook maar weer voor een jaartje verlengd. Hobbies mogen geld kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:41:
Ik heb ook maar weer voor een jaartje verlengd. Hobbies mogen geld kosten ;)
Vorig jaar al bijgeboekt.... Ik verleng volgend jaar wel weer: Account Expires On: 2018-05-12 :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dus we zijn nog lang niet van je af }:|

*O* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
JoepW schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:16:
[...]

Vorig jaar al bijgeboekt.... Ik verleng volgend jaar wel weer: Account Expires On: 2018-05-12 :X
Bij jouw iRacing profiel:

Road iRating from 2011-04-06 to 2013-02-10

Foutje of rij jij enkel onofficiële races (GOT racing dan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 14:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

Stancke schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:11:
[...]

rij jij enkel onofficiële races (GOT racing dan)?
Bingo!

Joep en officiële races gaat niet samen. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niet met de beperkte tijd die ik heb. En toen ik tijd had heb ik deze community vorm gegeven en dat kostte ook een 'klein beetje' tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyp5ki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-08 17:35
Deze week rijden we met de Grand Touring Cup op Le Mans en ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat het zo leuk racen zou zijn in de pontiac op Le Mans. Vooraf had ik twijfels of het wel leuk zo zijn met alle rechten stukken in de pontiac maar het levert echt fantastische races op, zolang je met de start door de laatste 2 bochten komt en je weet waar je slowdowns liggen. Tot nu toe 3 races gedaan met een 2e,3e en een 4 plaats(uiteindelijk nog 4e plaatst na dat ik opkomend rechte stuk bij de start ff omgedraaid werd en al voor de start laatste lag). Hopelijk als mijn pc weer snel in elkaar zit dat ik in het weekend nog een race kan doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Iemand die mij verder kan helpen?

Situatie: headset Madcatz Freq 9 verbonden via Bluethooth met PC (enkel via BT kan de ingebouwde mic gebruiken). Dit werkt perfect in Windows maar in iRacing krijg ik er op geen enkele manier geluid uit :'(

Startsituatie:
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2rnvur8.jpg

Maar met bovenstaande instellingen krijg ik er dus geen audio uit ondanks dat op de desktop Spotify wel degelijk uit mijn headset komt via BT...

Zet ik alles dan op deze instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/34qk1v9.jpg

Dan komt er helemaal geen audio uit... Ik heb dit enkel voor met iRacing. Pas ik enkele instellingen aan, werkt dit ook niet.

Iemand die meer zou weten?

PS: verbind ik de headset via Digital Output werkt dit wel perfect uiteraard (maar kan ik geen mic gebruiken...)

[ Voor 15% gewijzigd door Stancke op 11-11-2016 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Waar staat je "System default" op? Met andere woorden wat is de default "Playback" output in windows?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
NickThissen schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:16:
Waar staat je "System default" op? Met andere woorden wat is de default "Playback" output in windows?
Ik gebruik "Speakers" indien ik mijn headset niet gebruik en indien wel, selecteer ik de headset via icoon rechtsonder in Windows (je weet wel, audio icoontje...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dus in dit scherm staat je headset als 'Default device'?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatbak
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-07 12:06
hallo, ik heb iracing nu al voor een weekje en heb het eigenlijk nog steeds niet echt gespeelt:(
ik heb 3 24" monitoren waar ik veel race games op speel op high/ultra.
maar met iracing krijg ik steeds 9-14 fps? zelfs als ik alles op low settings zet heb ik dat? :(
zou iemand weten wat de oplossing is?

specs:
intel i5 6500 (skilyke ofzo?)
8 ram
nvidia geforce gtx 970

Gr.Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoi Peter,
De specs van jouw PC mag toch niet het probleem zijn.
Heb je al eens de auto config opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:07
Patatbak schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:10:
hallo, ik heb iracing nu al voor een weekje en heb het eigenlijk nog steeds niet echt gespeelt:(
ik heb 3 24" monitoren waar ik veel race games op speel op high/ultra.
maar met iracing krijg ik steeds 9-14 fps? zelfs als ik alles op low settings zet heb ik dat? :(
zou iemand weten wat de oplossing is?

specs:
intel i5 6500 (skilyke ofzo?)
8 ram
nvidia geforce gtx 970

Gr.Peter
Heb je de laatste versie van je GPU driver geïnstalleerd? Draaien andere games wel goed? Je zou de load op je CPU en GPU eens kunnen checken om te zien hoe deze belast worden. Verder krijg ik dit ook als iRacing niet op de 'voorgrond' draait. Dat is op te lossen door toets combinatie ALT-ENTER (actieve applicatie gaat dan naar full screen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatbak
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-07 12:06
ray1979 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:59:
[...]

Heb je de laatste versie van je GPU driver geïnstalleerd? Draaien andere games wel goed? Je zou de load op je CPU en GPU eens kunnen checken om te zien hoe deze belast worden. Verder krijg ik dit ook als iRacing niet op de 'voorgrond' draait. Dat is op te lossen door toets combinatie ALT-k (actieve applicatie gaat dan naar full screen).
Ja ik kan alle andere spellen op 60 fps runnen op high/ultra, maar ik denk dat het ligt aan hoeveel usage ik instell voor de videokaart en de ram:P
ik weet niet precies hoeveel mb's ik moet intellen voor de ram en videokaart in de graphics settings van iracing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als je auto config draait (op de website onder Settings) zullen die sliders redelijk goed moeten staan, in ieder geval niet zo fout dat je maar 10 fps hebt. Als de sliders verkeerd staan kun je blurry textures krijgen of last van random frame drops maar niet dat het hele spel er niet meer door loopt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:40:
Hoi Peter,
De specs van jouw PC mag toch niet het probleem zijn.
Heb je al eens de auto config opnieuw opgestart?
Ik denk dat Joep's tip wel het beste startpunt is. Klinkt alsof je GPU niet gebruikt wordt wordt door iRacing en dat het buiten de ingame settings gezocht moet worden.

Ik zou eerst de autoconfig opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Nu online
ray1979 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:59:
[...]

Verder krijg ik dit ook als iRacing niet op de 'voorgrond' draait. Dat is op te lossen door toets combinatie ALT-k (actieve applicatie gaat dan naar full screen).
Dit zou wel eens het issue kunnen zijn, zeker nu met DX11 er vaak van dat gezeik is dat iRacing van fullscreen naar windowed kan klappen.
Je kan dat weer terugzetten middels Alt+Enter.

Overigens kan je die frame-drop feature bij focus verlies ook uitschakelen in \My Documents\iRacing\app.ini
Daar moet je dan in de orderstaande regel de 1 veranderen naar een 0.

code:
1
2
[Graphics]
reduceFramerateWhenFocusLost=1              ; set this to 0 to maintain full framerate when another program has the keyboard focus

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 10:13

seninha

god's right foot

-PassY- schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:32:
[...]

[afbeelding]
Dat was mijn idee ook >:)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hele week geoefend, 3 bochten gereden, 3 contacts, en een disconnect :')

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:10:
Hele week geoefend, 3 bochten gereden, 3 contacts, en een disconnect :')
Dan maar vanavond Race Control doen en hopen dat de rijders in de GES het beter doen/hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als m'n internet het houd... Blijft maar uitvallen :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
4G? :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

NickThissen schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:16:
Als m'n internet het houd... Blijft maar uitvallen :(
zeker ook ziggo :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Bij mij heeft een nieuwe modem die issues grotendeels verholpen, maar helaas nog niet 100%. Maar waar ik eerst elke avond zo'n timeout had elke 10 min. Is dat nu nog maar 1x per week een kleine time-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:07
Gebruiken jullie het ziggo modem ook als router? Ik was van al m'n problemen af toen ik het ziggo modem in bridge mode heb gezet en mijn oude vertrouwde linksys weer uit de kast heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee ik heb een aparte router. Ook verder nooit problemen gehad maar nu de laatste maand(en) is het heeeeel af en toe mis (drie keer in een paar maanden). Kan gebeuren natuurlijk maar ik hou het in de gaten...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gtrNL
Leuke race weer, maar wel (te) druk bij race control. Desondanks ben ik een paar keer het hokje uitgeslopen voor wat plaatjes.

Klein album hier: https://imgur.com/a/vo1vb

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hk6o0xS.gif

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoofdje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 22:22
Ik heb geen idee waar ik precies zou moeten zijn om mezelf voor te stellen op dit forum dus bij deze doe ik dat hier even.

Ik ben dus Marcel van der Linden
Woonachtig in Sprang Capelle
Ik simrace al heel wat jaartjes.

Mijn eerste echte online race heb ik gereden met Live for Speed waarbij ik vice kampioen ben geworden net achter Thomas Arends.
Daarbij heb ik meegedaan met de Masters of Endurance (toen nog met Live for Speed) en met het team 2e geworden na een zeer goede pace in de 2e helft van de race.
Daarna GTR2 gereden met simracing.nl
GTR2 gereden met Racingleague.nl wat nu ISR series heet
Formula Simracing paar jaar gereden en tegen toch wel grote namen mogen rijden zoals Bono Huis en Atze Kerkhof bijvoorbeeld.
Intussen iRacing races meegereden maar door geen voorbereidingen heb ik nooit een irating gehad die hoger uitkwam dan 3100. Voor mijn doen is de iRating die ik heb beschamend is maar als het uiteindelijk nergens om gaat heb ik er geen moeite mee.
Afgelopen 24 uur van Le Mans gereden met Positive Simracing in split 1 en uiteindelijk een redelijk resultaat mogen behalen.

Graag zou ik meer Officiele Endurance races willen rijden omdat ik dat ontzettend leuk vindt vanwege het contact met elkaar tijdens races en de spanning die daaruit voortvloeit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Welkom Marcel. Da's een flinke erelijst al. Kan ik niet aan tippen :)
En endurance racen doen we hier ook graag, dus je bent hardstikke welkom hier.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
ray1979 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 23:00:
Gebruiken jullie het ziggo modem ook als router? Ik was van al m'n problemen af toen ik het ziggo modem in bridge mode heb gezet en mijn oude vertrouwde linksys weer uit de kast heb gehaald.
Ik heb de Ziggo router bridged, en een Asus router als router. Dat gaf problemen, maar het bleek dat mijn Asus na een paar jaar gebruik defect was (random disconnects, mn met WIFI, en op een gegeven moment ging ie niet eens meer aan), heb wederom een nieuwe RT-N66U, en t functioneert nu al weer een paar maanden vlekkeloos.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 15:37
Als ik het zo lees kan ik dus beter bij KPN (geen glasvezel) blijven ipv overstappen naar Ziggo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
naish123 schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:37:
[...]

Als ik het zo lees kan ik dus beter bij KPN (geen glasvezel) blijven ipv overstappen naar Ziggo...?
Tsja dat is een keuze die je zelf moet maken, ik zit al zeer lange tijd bij Ziggo en eerlijk gezegd en afkloppen nog nooit problemen gehad. En als de internet verbinding weg was, kwam dat door aangekondigd onderhoud.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
naish123 schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:37:
[...]

Ik ervaar zelf geen problemen met Ziggo. Ik heb wel eens een kapot modem van hun gehad, ok, en de testperiode om daar achter te komen duurde in mijn geval wel een aantal dagen, maar na vervanging van het modem heb ik geen problemen meer van hun kant gehad. Ik ben al een aantal jaar klant bij Ziggo.

En uiteraard geldt: het kost altijd tijd en een aantal stappen om erachter te komen of de problemen bij de problemen bij de provider of diens in je huis aanwezige apparatuur ligt, of bij je eigen infrastructuur. En dat gaat van modem tot routers, computers, netwerkkaarten, OS problemen tot kapotte of ongeschikte netwerkkabels.

[ Voor 23% gewijzigd door flopdoc op 13-11-2016 11:18 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NEO/NES/NES3%20race%20day-race2.png

Vandaag race 2 op COTA.

Gisteravond heb ik de spotter guide gepubliceerd:
Download NES3 spotter guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb net een nieuw modem, daar ligt het bij mij dus niet aan. Mijn vermoeden is dat er in de wijkkast iets niet helemaal in de haak is, of dat de overboeking hier in de wijk te hoog is. Ik lijk de meeste problemen in de weekenden te hebben, maar de laatste anderhalve week lijkt het goed te gaan (klopt af op hout).

Bij mij maakte het niet uit of mijn modem bridged of niet bridged was. Toen ik mijn nieuw modem kreeg kon hij niet meteen gebridged worden vanwege een storing bij Ziggo. Dat heeft 3-4 weken geduurd (yay top... ). Nu is sinds een week of 3 het zaakje weer gebridged, in in de eerste week was het nog steeds niet ok.
Ik heb trouwens een PFsense router/firewall achter mijn modem staan, en daarvan weet ik zeker dat die niet het probleem is. Deze heeft niet het gezeik wat je met de standaard wifi routertjes van de MM hebt dat je state tables vollopen als je een keer wat verkeer hebt. Kan het iedereen aanraden. Ik heb een 19" 1U doosje met dedicated hardware, maar in principe kun je dit voor een paar euri zelf bouwen met een oude PC (P3 of sneller voor full gigabyte routing) met 2 netwerkkaarten. Software is gratis van pfsense.com. Lekker makkelijke webinterface, en meer functionaliteit dan je je kunt wensen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Eindelijk eens een leuke skippy race, word er in de laatste ronde op me in gereden terwijl ik 2e sta. Klote aziaat zat de hele race al heen en weer te vliegen als er iemand naast hem of voor hem zat. Gelukkig nog wel de 3e plek kunnen behalen maar toch zeer jammer dat het weer door iemand verpest word.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Review van onze GES race gisteren:
http://www.simracingforho.../11/ges-3-hours-at-imola/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Leuke review Rudy. Dat momentje met dRS was wel echt heavy :) Knap dat je daar niet de muur in ging.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Proxzor schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:11:
Eindelijk eens een leuke skippy race, word er in de laatste ronde op me in gereden terwijl ik 2e sta. Klote aziaat zat de hele race al heen en weer te vliegen als er iemand naast hem of voor hem zat. Gelukkig nog wel de 3e plek kunnen behalen maar toch zeer jammer dat het weer door iemand verpest word.

[video]
Waarom probeer je daar de binnenlijn te verdedigen? Je kunt in je spiegels zien dat hij eigenlijk te laat remt, en hij had echt never nooit die bocht gehaald op het punt waar hij remt. Dus dan is het: even geduld hebben, wachten totdat hij de apex voorbij schiet, en dan rustig de binnenbocht pakken. Was vrij gemakkelijk te ontwijken geweest.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxzor schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:11:

[video]
Ik vind dat je hier zelf ook niet vrijuit gaat. Wat een vreemde lijn rij je in de rem zone. Kan me goed voorstellen dat de persoon achter je zich daarop verkijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

derx666 schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:25:
Leuke review Rudy. Dat momentje met dRS was wel echt heavy :) Knap dat je daar niet de muur in ging.
Kan gebeuren, zag er heftiger uit dan het was. Het was alleen even spannend of ik de wagen optijd afgeremd zou krijgen :) . Was zelfs verrast dat er een warning voor gegeven was. Wij vermoedde dat hij ons heel niet gezien had, dat bleek ook en icm met een niet werkende spotter onstaat de situatie dan snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 22:22
derx666 schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:24:
Ik heb net een nieuw modem, daar ligt het bij mij dus niet aan. Mijn vermoeden is dat er in de wijkkast iets niet helemaal in de haak is, of dat de overboeking hier in de wijk te hoog is. Ik lijk de meeste problemen in de weekenden te hebben, maar de laatste anderhalve week lijkt het goed te gaan (klopt af op hout).
Toch zou ik Ziggo bellen voor een storingsmonteur. Zij kunnen echt wel vaststellen waar het aan ligt. Slechte of niet goed gemonteerde TV bekabeling of een oude videorecorder kan zomaar jouw probleem veroorzaken. En zoals je het zelf al zegt is het in het weekend voor je gevoel meer aanwezig dan doordeweeks.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:48:
[...]

Kan gebeuren, zag er heftiger uit dan het was. Het was alleen even spannend of ik de wagen optijd afgeremd zou krijgen :) . Was zelfs verrast dat er een warning voor gegeven was. Wij vermoedde dat hij ons heel niet gezien had, dat bleek ook en icm met een niet werkende spotter onstaat de situatie dan snel.
Ja, het was een onfortuinlijke samenloop.
Mijn teammaat z’n spotter was er mee gestopt, maar ook zijn timing via JRT werkte niet meer helemaal.
Daardoor was hij afgeleid en zag hij je inderdaad niet aankomen.

Gelukkig wist je de situatie goed te redden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
derx666 schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:27:
[...]

Waarom probeer je daar de binnenlijn te verdedigen? Je kunt in je spiegels zien dat hij eigenlijk te laat remt, en hij had echt never nooit die bocht gehaald op het punt waar hij remt. Dus dan is het: even geduld hebben, wachten totdat hij de apex voorbij schiet, en dan rustig de binnenbocht pakken. Was vrij gemakkelijk te ontwijken geweest.
Is geen rare lijn, die bocht kan je best veel afsnijen, en dat deed ik dus elk rondje. En ik ben niet echt aan het 'verdedigen' want ik rij gewoon voor hem en verander niet van lijn. Ipv te remmen lijkt het zelfs dat hij gas bij geeft om me even een zetje te geven.

[ Voor 5% gewijzigd door Proxzor op 13-11-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Jammer dat het in iracing niet zo dynamisch als als bij de F1 , wat een weer.. dat zou tof zijn als het zo kon veranderen in iracing!! En dag /nacht erbij voor de endurance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Nickrsd schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:53:
Jammer dat het in iracing niet zo dynamisch als als bij de F1 , wat een weer.. dat zou tof zijn als het zo kon veranderen in iracing!! En dag /nacht erbij voor de endurance
Dan vliegen er nog meer mensen tegen elkaar :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Interessante NES race gisteren. We hebben wat problemen om de Corvette onder de knie te krijgen en we wisten dus dat onze snelheid over 1 rondje niet al te best was. We dachten wel dat onze snelheid over de hele stint beter ging zijn, dus probeerden we een alternatieve strategie: 6 pitstops in plaats van 5.

We namen de start rustig, zonder aan te dringen bij de auto's rond ons. We hadden een paar auto's die wegvielen door hun eigen fout en zodra het veld wat in een vast stramien lag, begonnen we onze normale pace te rijden. Na 26 rondjes volgde dan onze eerste pitstop en we merkten direct op dat we een handvol seconden wonnen op de auto's rond ons.

Spijtig genoeg krijgen we iets voor halfweg race een terechte S&H15, wat onze race wat onder druk zette. We zijn toch gewoon onze race blijven rijden zoals we het vooraf gepland hadden. Met nog 2 uur te gaan hadden we door dat een top 10 plaats er nog in zat mits wat geluk.

Dat geluk hebben we ook gehad: er waren heel wat incidenten voor ons en we wisten dan ook nog enkele plaatsen te winnen tot P9 in onze klasse. We kwamen zelfs heel dicht bij P8, maar door een klein foutje van mij kwamen we 1s tekort om ook echt een aanval te kunnen plaatsen. Spijtig van die 40s die we verloren hebben met de S&H...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Bij ons (atomic motorsport)

ging het goed een onverhoopte P3 in de NES

Ief had zaterdag al een mega Q neergezet op p3 en nam dan ook nog p2 bij T1 woow

Race setup leek enorm mee te vallen en ief kon aansluiten bij PRT en zelfs aanvallen maar zo vroeg p1 had geen zin in 6uur race. bij pitstops verloren we 1 plaats en zagen dus dat er 2 fuel strategien gingen ontstaan bij de GTS groep. Peter dook direct in de excel sheet. Door connectie problemen met warmup rode Q bar en closing connections had ik besloten niet de disconnecten en koud in de wagen te stappen.

OOOh zo'n slechte beslissing in een serie als NEO, ging al in de fout bij mijn eerste esses aangezien ik in de RIFT totaal niet wist waar eerst te kijken in de spiegels en ik totaal de exit van de esses mis. maar kan me nog net uit de muur houden.

Peter wist ons te zeggen na het crunchen van de numbers dat ik moest fuel sparen dus dit ook gedaan aangezien ik de alien tijden van ief toch niet kon halen + paar keer nog een iets te enthousiaste HPD kunnen ontwijken, had 2 keer race ending kunnen zijn maar tja sebring hebben we veel van geleerd.

na mijn stints kon ief rustig race uitrijden met 1m achter p2 en 1m voor p4.
na een geweldige strategie en geweldig teamwerk een leuke P3 gereden waar we toch als nieuw team best trots op zijn.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Pagina: 1 ... 70 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies