Niellie41 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:43:
Je kan iRacing nou niet echt vergelijken met een Battlefield of CoD. Iets met aantallen.

Geen enkele sim racing titel zou ooit dezelfde aantal exemplaren als een Battlefield. Waarschijnlijk haal je dat aantal niet eens als je alle sim racing titels bij elkaar op zou tellen.
Daarnaast is iRacing niet een product, maar een service.
Welke service, als je de "service" werkelijk gaat gebruiken gaat de server over z`n nek.
De helft van de auto`s zijn nog steeds onrijdbaar/ komen niet over als een echte auto.
Veel te veel gamebreaking glitches.
Als ik dubbel (laat staan 6-20voud) betaal voor een hotel dan verwacht ik dat het zwembad klaar is en niet in aanbouw en er ook echt eten staat op het buffet.
En iets met aantallen.
http://www.abc.net.au/new...la-one-grand-prix/5326138
450 miljoen mensen jaarlijks F1 kijken, dat is met elke andere race serie uigesloten.
Tegen de 50 miljoen keken naar 1 F1 race.
Wereldwijd zullen er dus richting de 70-100 miljoen vaste klanten zijn die autoracen kijken.
Van die 70-100 miljoen weet de iRacing-superclass-service er weliswaar gemiddeld 100-200 in een auto te krijgen, met uitstulpingen naar 1000-2000 als er een eventrace is.
Dat is met ongeveer 200 landen op deze wereld tussen de 1 en 10 man per land. Ze weten dus ongeveer 1 op de miljoen actieve autosportkijkers te strikken voor iRacing
Dan mogen jullie je afvragen hoe dat komt.
(btw mijn membership is gisteren geeindigd, en dat gaat nog lang zo blijven, want alleen als ik weer voor 30-40 euro per jaar kan joinen met alle content inbegrepen dan overweeg ik het nog.)
Sorry voor de rant, maar wees gerust het is waarschijnlijk de laatste en daarbij verder nog veel plezier gewenst met jullie "Hobby"/Game.