iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 66 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 15:37
Ik krijg de set up sync tool maar niet aan de praat. Eerst startte die op en crashte iracing.
En start ie niet eens op. Vriend van mij heeft 'm ook en die is erg enthousiast
Nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:25
naish123 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 21:13:
Ik krijg de set up sync tool maar niet aan de praat. Eerst startte die op en crashte iracing.
En start ie niet eens op. Vriend van mij heeft 'm ook en die is erg enthousiast
Nog tips?
Heb ik ook gehad. Heb de app verwijderd, daarna in alle resterende bestanden ook, PC gereboot, opnieuw geïnstalleerd en alles werkt terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 10:13

seninha

god's right foot

glnk schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:44:
Ze kunnen beter gewoon de prijzen omlaag halen en stoppen met deze kortingsakties, dat maakt het een stuk duidelijker wat het nou allemaal kost.

Anyways, ben ik hier de enige die vind dat de subscription veel te hoog is? Het maakt niet uit hoe je het redeneert het is atlijd een dom bedrag.

Neem bijv. Battlefield. Battlefield 4 is in oktober 2013 uitgebracht en wordt binnenkort 'vervangen' door Battlefield 1. Zo'n spel gaat dus eigenlijk 3 jaar mee en dan wordt er een nieuwe investering van 44 euro (uit de pricewatch) gevraagd om de nieuwste Battlefield te mogen spelen. Een compleet nieuw spel heb je dan, op een nieuwe game engine. Als je kijkt wat er in iRacing verandert in 3 jaar tijd dan gebeurt er in vergelijking eigenlijk bar weinig, en dan heb ik het niet over nieuwe content maar over updates aan de simulator zelf. We hebben in de afgelopen 3 jaar team racing met driver swaps gekregen, dat is het meest noemenswaardig. Alle andere updates zijn klein te noemen; tweaks aan het tiremodel, wat kleine dingetjes als dust particles, flashing headlights, backfires etc. Tuurlijk het is een kleiner team en je kan ze daardoor de tergend langzame development pace vergeven maar toch, ze vragen dus 110$ per jaar nu. Dat is 330$ per 3 jaar. In vergelijking met Battlefield 4 is dat ruim 6x duurder. Daarnaast betalen wij ook nog voor content. Ok, die licenties kosten geld en de content is van ongeevenaarde kwaliteit. De prijs voor content is wat het is, dat zou je nog kunnen wegstrepen tegen de DLC's van Battlefield. Maar het bedrag dat staat voor de subscription blijft belachelijk. Naar mijn mening was 49$ bij de vorige Black Friday deals al aan de hoge kant. Eigenlijk zou het 30$ moeten kosten voor een jaar subscriptie, dat is een reeel bedrag. De prijsverhoging gaat zorgen voor een stagnerende groei of misschien zelfs een daling. Ik ben benieuwd naar de grafiek van het aantal members in het volgende jaar ;)

/de zoveelste rant over de subscriptie

Edit: ik heb laatst bekeken hoeveel het mij allemaal gekost heeft per jaar:

2016 65.75 $
2015 204.70 $
2014 126.70 $
2013 216.45 $
2012 468.85 $
2011 239.60 $
2010 364.20 $
2009 516.00 $

Totaal = 2202.25 $ :X ;(

Het voelt alsof ik aandelen iRacing heb gekocht. Het verschil is dat als ik nu niet weer een subscriptie á 110$ neem, ik op 2017-01-02 met lege handen sta. ;w
Ik rij sinds 2011 en heb nog nooit de volle prijs betaald. Vernieuw mijn inschrijving altijd tijdens de black friday.
Heb ook even snel gekeken en tot nu toe ruim $1000 betaald, dus 200 per jaar . Niet slecht.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Je kan iRacing nou niet echt vergelijken met een Battlefield of CoD. Iets met aantallen. ;)
Geen enkele sim racing titel zou ooit dezelfde aantal exemplaren als een Battlefield. Waarschijnlijk haal je dat aantal niet eens als je alle sim racing titels bij elkaar op zou tellen.

Daarnaast is iRacing niet een product, maar een service.

[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 07-10-2016 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Niellie41 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:43:
Je kan iRacing nou niet echt vergelijken met een Battlefield of CoD. Iets met aantallen. ;)
Geen enkele sim racing titel zou ooit dezelfde aantal exemplaren als een Battlefield. Waarschijnlijk haal je dat aantal niet eens als je alle sim racing titels bij elkaar op zou tellen.

Ik heb zelf best veel CoD gespeeld (CoD1 met name) en ik heb battlefiel 3 gespeeld. Toch zou ik geen 10 euro over hebben voor de nieuwe battlefield. Ik vind een spel voor 5 euro max eigenlijk wel prima.

iRacing kost me veel meer. Zelfs als je kijkt naar euro/uur kost iracing veel meer. Maar toch heb ik minder moeite om dit aan iracing uit te geven, dan aan andere spellen, omdat iRacing aanvoelt als 'meer'. Lastig te omschrijven.

CS:GO voor 3 euro vond ik de moeite waard. Rocket league voor 8 euro vond ik de moeite waard. Maar battlefield 3 voor 35 euro vond ik zonde van het geld, omdat in de 100 uur die ik heb gespeeld nooit het gevoel heb gehad dat ik een goed spel speelde. Te sluggy controls, te veel bugs en teveel willekeur in de gameplay.. Gewoon niet het geld waard.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
Stancke schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:59:
[...]

Heb ik ook gehad. Heb de app verwijderd, daarna in alle resterende bestanden ook, PC gereboot, opnieuw geïnstalleerd en alles werkt terug.
Dank voor de tip! Ik heb inmiddels een pm gehad van Nick met een aantal suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
JoepW schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:39:
[...]

Welkom!

[...]

Je bent nu ingeschreven op de ledenlijst / database (met een verkeerde nickname GoT-Aad?) en niet onze site (ben je nog niet geweest) en niet in onze iRacing league (ben je ook nog niet geweest).
Hoi,

Zou je mij dan misschien kunnen vertellen welke sites dat zijn of een linkje.
Ik heb echt wel gelezen en heb mij bij verschillende sites aangemeld. Ik sta bij setup sync ingeschreven en kan de ledenlijst nu zien. En moet ik mijn GoT-Aad naam in iRacing veranderen in Aad? Ik ben niet superhandig met computers dus beetje hulp zou welkom zijn. Groeten, Alaric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:24
Alarisico schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:00:
[...]

Hoi,

Zou je mij dan misschien kunnen vertellen welke sites dat zijn of een linkje.
Ik heb echt wel gelezen en heb mij bij verschillende sites aangemeld. Ik sta bij setup sync ingeschreven en kan de ledenlijst nu zien. En moet ik mijn GoT-Aad naam in iRacing veranderen in Aad? Ik ben niet superhandig met computers dus beetje hulp zou welkom zijn. Groeten, Alaric
Dit staat allemaal uitgelegd in de startpost :

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1661363/0#nieuw

En je GoT nickname is dus Alarisico

Daarmee moet je je dus ook registreren op de GoT iracing sites.
in iRacing zelf wordt je echte naam gebruikt.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:03

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nick heeft jouw naam al gewijzigd in de got rijdersdatabase als het goed is.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Niellie41 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:43:

Welke service, als je de "service" werkelijk gaat gebruiken gaat de server over z`n nek.
De helft van de auto`s zijn nog steeds onrijdbaar/ komen niet over als een echte auto.
Veel te veel gamebreaking glitches.

Als ik dubbel (laat staan 6-20voud) betaal voor een hotel dan verwacht ik dat het zwembad klaar is en niet in aanbouw en er ook echt eten staat op het buffet.

En iets met aantallen.
http://www.abc.net.au/new...la-one-grand-prix/5326138

450 miljoen mensen jaarlijks F1 kijken, dat is met elke andere race serie uigesloten.
Tegen de 50 miljoen keken naar 1 F1 race.
Wereldwijd zullen er dus richting de 70-100 miljoen vaste klanten zijn die autoracen kijken.

Van die 70-100 miljoen weet de iRacing-superclass-service er weliswaar gemiddeld 100-200 in een auto te krijgen, met uitstulpingen naar 1000-2000 als er een eventrace is.

Dat is met ongeveer 200 landen op deze wereld tussen de 1 en 10 man per land. Ze weten dus ongeveer 1 op de miljoen actieve autosportkijkers te strikken voor iRacing

Dan mogen jullie je afvragen hoe dat komt.

(btw mijn membership is gisteren geeindigd, en dat gaat nog lang zo blijven, want alleen als ik weer voor 30-40 euro per jaar kan joinen met alle content inbegrepen dan overweeg ik het nog.)

Sorry voor de rant, maar wees gerust het is waarschijnlijk de laatste en daarbij verder nog veel plezier gewenst met jullie "Hobby"/Game.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dank je wel voor deze afscheidsbrief!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepG24
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 16:46
Mooi, kunnen we weer over naar de orde van de dag :). Mijn vriendin is ook duur, maar blijf haar ook gewoon verlengen :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Joep Gelissen schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:36:
Mooi, kunnen we weer over naar de orde van de dag :). Mijn vriendin is ook duur, maar blijf haar ook gewoon verlengen :p
Maar je krijgt er ook een hoop voor terug............

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Niet online
Hallo wederom,
Ik had mij geregistreerd bij got-racing.eu maar ik kan niet inloggen. Ik heb alle andere stappen al doorlopen maar ik had me(denk ik) al ingeschreven bij Stap 7(Got-racing.Euro). Ik las dat ik eerst al de andere stappen had moeten doen alvorens aan stap 7 te beginnen. Ik ben bang dat ik dat niet heb gedaan. Maar ik kan niet opnieuw inschrijven aangezien mijn Customer nummer herkent wordt. Ook heb ik een nieuw password aangevraagd. Werkt nog steeds niet. Is er een manier om me opnieuw in te schrijven of kan er iets aan gedaan worden?

Alvast bedankt voor de hulp die jullie me al geven.
Fragbeestje schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:37:
[...]

Dit staat allemaal uitgelegd in de startpost :

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1661363/0#nieuw

En je GoT nickname is dus Alarisico

Daarmee moet je je dus ook registreren op de GoT iracing sites.
in iRacing zelf wordt je echte naam gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10

jvaneijk

Dr.Oak

Alarisico schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:38:
Hallo wederom,
Ik had mij geregistreerd bij got-racing.eu maar ik kan niet inloggen. Ik heb alle andere stappen al doorlopen maar ik had me(denk ik) al ingeschreven bij Stap 7(Got-racing.Euro). Ik las dat ik eerst al de andere stappen had moeten doen alvorens aan stap 7 te beginnen. Ik ben bang dat ik dat niet heb gedaan. Maar ik kan niet opnieuw inschrijven aangezien mijn Customer nummer herkent wordt. Ook heb ik een nieuw password aangevraagd. Werkt nog steeds niet. Is er een manier om me opnieuw in te schrijven of kan er iets aan gedaan worden?

[...]
Hoi Alaric,
Om in te loggen op got-racing.eu moet je volgens mij je iRacing ID gebruiken deze vind je onder Account --> My Account en dan staat hij rechts bovenaan net onder het iRacing plaatje genaamd "Customer ID"

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Niet online
Hoi,
Die gebruik ik ook. Daarom kan ik ook niet een nieuwe account aanmaken want hij herkent m'n iRacing ID. Ik sta dus wel ingeschreven maar ik kan niet inloggen.
Thx voor het meedenken in elk geval.
Groet.
jvaneijk schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:55:
[...]

Hoi Alaric,
Om in te loggen op got-racing.eu moet je volgens mij je iRacing ID gebruiken deze vind je onder Account --> My Account en dan staat hij rechts bovenaan net onder het iRacing plaatje genaamd "Customer ID"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Niet online
8)7

[ Voor 98% gewijzigd door Alarisico op 07-10-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Niet online
Hoi,
Ik log ook in met m'n iRacing ID. Bij een nieuw wachtwoord aanvragen, krijg em in de mail maar toch kan ik niet inloggen met het nieuwe wachtwoord.
Bedankt voor de moeite in elk geval.
Groet, Alaric(Alarisico)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Net ook eens een geldsommetje gemaakt. :p

6 jaar iracing => totaal zo'n 1130€ kosten

1338 race starts dus kmag wel aannemen dat ik meer dan 2000 uur in dit spel gestoken heb. Voor de gemakkelijkheid 1000€/2000uur = 0.5€

Kost me 50 cent per uur om iracing te spelen :D

Onlangs Forza Horizon 3 aangekocht. 50€ (normaal wast 70€) en op 25 uur uitgespeeld => 2€ per uur haha :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alarisico schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:38:
Hallo wederom,

[...]
Als iemand zich op got-racing.eu aanmeld met een niet bestaande tweakers-nickname verwijder is deze zonder mededeling / mail / pb. Dus je zal wel niet jouw GoT-nickname gebruikt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
glnk schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:44:
2016 65.75 $
2015 204.70 $
2014 126.70 $
2013 216.45 $
2012 468.85 $
2011 239.60 $
2010 364.20 $
2009 516.00 $

Totaal = 2202.25 $ :X ;(
Damn.. hoe kun je in ****naam zoveel hebben betaald? Met $40 in participation credits (en $5 anniversary credits, nu gestopt) per jaar en dan $90 voor 2 jaar abo kon je qua abo gewoon 'gratis' racen..
Met $100 voor $75 actie heb je 25% korting, koop je 6+ stuks content per keer had je nog eens 20% (nu 15%) korting.
Je hebt gelijk dat je wel heel erg afhankelijk bent van kortingsacties. Maar consumenten schijnen nu eenmaal van korting en discounts te houden.
Was iRacing vroeger significant duurder?

[ Voor 13% gewijzigd door Olaf van der Spek op 07-10-2016 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 14:09

Arfman

Drome!

Niet iedereen raced in official races, of genoeg om voor participation credits in aanmerking te komen. Daarnaast waren die acties er ook niet altijd en inderdaad was iRacing in het begin duurder, en de laatste tijd is ook nog eens de euro zwakker.

Ik zit in totaal op $1.107,07. Daarbij wel aantekenen dat ik ook niet altijd de slimme manier qua kortingen heb gepakt en ik vooral in 2011-2012 random content aankocht voor zowat elk Tuesday Tournament (zoals het toen nog heette 8)) om vervolgens die auto nooit meer aan te raken 8)7

Still, worth every penny.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
Joep Gelissen schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:36:
Mijn vriendin is ook duur, maar blijf haar ook gewoon verlengen :p
_O-

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Niet online
Dat zal allemaal wel kloppen maar wat kan ik er aan doen?
Ik kan niet inschrijven inloggen bij Got-racing-eu en als ik een nieuwe account wil opnieuw wil inschrijven lukt dat niet omdat ie m'n ID nummer herkent. Ik kan zo niets doen!! Is er een oplossing voor?
Graag oplossingen en geen verklaring aub.
JoepW schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:35:
[...]
Als iemand zich op got-racing.eu aanmeld met een niet bestaande tweakers-nickname verwijder is deze zonder mededeling / mail / pb. Dus je zal wel niet jouw GoT-nickname gebruikt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Arfman schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:02:
om vervolgens die auto nooit meer aan te raken 8)7

Still, worth every penny.
Zoals de Silver Crown of de Sprint Car of de SK Modified? :P

Heb daar nog speciaal time trail seizoenen voor gereden om wat track time met die wagens te hebben :D

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alarisico schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:28:
Dat zal allemaal wel kloppen maar wat kan ik er aan doen?
Ik kan niet inschrijven inloggen bij Got-racing-eu en als ik een nieuwe account wil opnieuw wil inschrijven lukt dat niet omdat ie m'n ID nummer herkent. Ik kan zo niets doen!! Is er een oplossing voor?
Graag oplossingen en geen verklaring aub.

[...]
Op de site kan je inloggen met als username jouw Customer ID en het door jou opgegeven wachtwoord dat je hebt opgegeven bij het registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Niet online
Hoi,

Ik weet niet wat je gedaan hebt maar het werkt nu wel! Joepie!
Bedankt voor je geduld.
Top! _/-\o_
JoepW schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:57:
[...]

Op de site kan je inloggen met als username jouw Customer ID en het door jou opgegeven wachtwoord dat je hebt opgegeven bij het registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:40
Fuelke schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:06:
[...]

Zoals de Silver Crown of de Sprint Car of de SK Modified? :P

Heb daar nog speciaal time trail seizoenen voor gereden om wat track time met die wagens te hebben :D
Hier hetzelfde, allemaal vooral gebruikt voor time trial seizoenen.
SK + Tour Modifieds heb ik best nog wel wat races mee gereden, Silver Crown zijn mijn races op 1 hand te tellen en de Sprint Car 0 races :P

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:31
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:52:
[...]

Damn.. hoe kun je in ****naam zoveel hebben betaald? Met $40 in participation credits (en $5 anniversary credits, nu gestopt) per jaar en dan $90 voor 2 jaar abo kon je qua abo gewoon 'gratis' racen..
Met $100 voor $75 actie heb je 25% korting, koop je 6+ stuks content per keer had je nog eens 20% (nu 15%) korting.
Je hebt gelijk dat je wel heel erg afhankelijk bent van kortingsacties. Maar consumenten schijnen nu eenmaal van korting en discounts te houden.
Was iRacing vroeger significant duurder?
Ja, in het begin toen ik erbij kwam was het 156$ voor een jaar. En tracks waren 25$ per stuk. Participation credits kom ik niet aan want zoveel race ik niet. Af en toe een race in blancpain sprint en verder rijd ik alleen de Pro/WC GT series. Ik had gehoopt daar in ieder geval ene prijs te pakken maar het ziet er naar uit dat wij daar ook nog eens net buiten de prijzen vallen met P6. Behoorlijk lomp verdeeld qua prijzen overigens: P1 tot P4 verdelen 18.000$, de rest krijgt niks terwijl het veld extreem sterk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:40
glnk schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:58:
[...]

Ja, in het begin toen ik erbij kwam was het 256$ voor een jaar.
In 2008/2009 was het 156$ per jaar, daarna werd het 99$ per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:31
JvdS19 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:16:
[...]

In 2008/2009 was het 156$ per jaar, daarna werd het 99$ per jaar.
Foutje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 19:50
Zo'n fijne race gehad net in de Skippy. Schrok me kapot toen ik pole pakte tijdens quali. Uiteindelijk bijna de hele race lopen vechten met nummer 2, constant van plekken wisselen (vooral op Sebring is wel de hele tijd leap-froggen op die lange stukken). Uiteindelijk in turn 1 verkloot omdat ik mn lijnen tijdens battles niet goed ken en dus iets te wijd ging door te vroeg insturen. Toen liep hij 4-5 seconden voor met nog 4 ronden te gaan, voor mij niet te doen.

Zette echt met een enorm bezwete kop de Oculus Rift af :D. Man man wat is dat gaaf in VR vlakbij elkaar racen. En geen car contacts!

Ik denk dat ik volgende week de nürburgring maar over sla (ook nog niet gekocht). Ik ken de baan niet en met zo'n gigantisch circuit is dat volgens mij alleen maar vragen om -SR. Pak volgende week de MX-5 wel weer. Of is de ring met de Skippy een echte aanrader? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Alexji op 08-10-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Alexji schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:02:
Ik denk dat ik volgende week de nürburgring maar over sla (ook nog niet gekocht). Ik ken de baan niet en met zo'n gigantisch circuit is dat volgens mij alleen maar vragen om -SR. Pak volgende week de MX-5 wel weer. Of is de ring met de Skippy een echte aanrader? ;)
De ring is in elke auto een aanrader, maar ook in de Skippy is hij erg leuk. Tijdje terug ook een hele mooie race gehad op de ring met 4 auto's vlak bij elkaar de hele race. Video van die race: YouTube: iRacing - 4 car battle for first, Skip Barber at Nordschleife (Oculu...

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Linc schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:28:
[...]

De ring is in elke auto een aanrader, maar ook in de Skippy is hij erg leuk. Tijdje terug ook een hele mooie race gehad op de ring met 4 auto's vlak bij elkaar de hele race. Video van die race: YouTube: iRacing - 4 car battle for first, Skip Barber at Nordschleife (Oculu...
Erg netjes gereden en leuke race ook... :)

Met dat ik toch een dikke 3 jaar uit iRacing heb gelegen en het dus ook niet meer gevolgd heb: zitten er nog grote updates aan te komen? Ik heb weet van Dirt, maar nog wagens of grafische updates aangekondigd? Hoe zit hun update-policy in elkaar? Na ieder seizoen een grote update met nieuwe content en tussendoor enkel bugfixes?

[ Voor 22% gewijzigd door Stancke op 08-10-2016 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Red Baron
  • Nu online
Jeuh, p19 in Q.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

GT3 race gedaan met de Mercedes op Bathurst. Ging lekker, jammer dat ik in lap 1 om werd getikt bij het uitkomen van het berggedeelte, kostte me veel plaatsen maar die allemaal weer teruggewonnen. Als P4 de pit in gegaan en als P7 eruit (undercut mislukte door traag verkeer + veel te veel fuel, rij die serie nooit dus wist ik veel), word ik op de berg getorpedeerd door een andere auto wiens pedalen disconnected raakten tijdens het spel. Ik heb dat nog nooit gehad maar blijkbaar zijn PC's moeilijk.

Weer -iR en -SR .. wordt nooit wat zo.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Linc schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:28:
[...]
Leuk om te kijken, maar het zou (voor mij) wel wat toevoegen als ik ook je input zou zien als overlay.

Overigens voor de mede Oculus Rift gebruikers. Ze hebben gisteren ASW geintroduceerd. Er was al ATW die bij lage FPS de volgende frame kon voorspellen (alleen rotatie) maar met de nieuwe ASW heb je ook positional timewarp. Hier een beschrijving hoe je het nu al aan kan zetten, straks staat het default aan. Het scheelt echt enorm, ik kan iRacing nu een stuk hogere kwaliteit zetten en als ie het echt moeilijk krijgt valt hij terug naar 45 fps i.c.m. ASW en dat is echt onverwacht soepel.

Ook Dirt Rally kan ik nu naar volle tevredenheid (mét 1.5x supersampling) spelen.

[ Voor 34% gewijzigd door Alexji op 08-10-2016 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:06

derx666

mecker ende blaet

*O* Mijn rig is klaar *O*
*veegt zweetdruppels af*

Foto's volgen nog in show je rig topic. Moest eerst ff de vrouw ophalen, dan zo ff de HE Pro's afstellen en calibreren en dan gaan met die banaan...

Edit:
Link naar het "Show je race-rig" topic

[ Voor 24% gewijzigd door derx666 op 08-10-2016 21:03 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Goed bezig, lekker op tijd voor de NES ook.

De combinatie van vanavond ga ik helaas missen, maar gezien het dallara op laguna is ben ik daar nou ook weer niet zo heel rouwig om :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond een bijzondere combo. De oude (gratis) Dallara op Laguna (ook gratis). Dus er is geen enkele reden om niet mee te doen.

GoT | Monday Tournament 16S4-W510-10-16
Car(s)Track(s)
Dallara Indycar
Dallara Indycar
Fuel100 % (+/- 83,2 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Mazda Raceway Laguna Seca - Full Course (Heat 1)
Mazda Raceway Laguna Seca - Full Course
Day or NightDay
Pit stalls46 / 60
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:20 (30 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Jawel, de vriendin 😳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Inruilen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
moet nog even kijken of ik mee wil/kan doen.

Heb de 24x7 deze week. En ik voel me nou niet echt lekker. Dus wellicht een avondje heeeeeel erg vroeg naar bed :(

Maar heb wel zin om een "Zanardi" te oefenen voor de Cork Screw :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10

jvaneijk

Dr.Oak

JoepW schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:00:
Vanavond een bijzondere combo. De oude (gratis) Dallara op Laguna (ook gratis). Dus er is geen enkele reden om niet mee te doen.

Car(s)Track(s)
[afbeelding]
Dallara Indycar
Fuel100 % (+/- 83,2 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
[afbeelding]
Day or NightDay
Pit stalls46 / 60
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
StartRolling
MC GridSingle Class
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
Ik weet ook niet of ik aanwezig kan zijn, vrouw loopt echt op het eindje van de zwangerschap en heb zomaar het voorgevoel dat het vanavond wel eens kan gaan gebeuren! Daarnaast komt ook nog eens kijken dat de oma van mijn vrouw (89 jaar) ook in het ziekenhuis ligt en op haar einde loopt en een dezer dagen wel eens afgelopen kan zijn en we daar vanavond ook nog even naar toe moeten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
-PassY- schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:44:
moet nog even kijken of ik mee wil/kan doen.

Heb de 24x7 deze week. En ik voel me nou niet echt lekker. Dus wellicht een avondje heeeeeel erg vroeg naar bed :(

Maar heb wel zin om een "Zanardi" te oefenen voor de Cork Screw :p
Zanardi? leg eens uit..

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ongeveer op 1 minuut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:30

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

dat is toch een dikke slowdown in iracing :D

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Mooiiiiiii dat is een 4 seconden slow down!!!!!!!

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Lekker en serieus geoefend met de Skip Barber op Sebring. Opt van 17.6 en kon consistent tussen 17 hoog en 18 laag blijven. Gisteravond een practice voor een race gejoined, om uiteraard te racen maar ineens kwam ik niet meer onder de 1:20 :( . Op een gegeven moment maar gestopt want ik werd gefrustreerd en ging forceren. Ben m'n iRacing mojo kwijt.
Zal je altijd zien als je net daarvoor je abo hebt verlengt.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Misschien was het weer gewoon anders?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
PatrickPost1972 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:23:
Mooiiiiiii dat is een 4 seconden slow down!!!!!!!
Gewoon blocken in de bochten erna. Moeilijk inhalen daar :+ en als je in het midden blijft rijden dan moet je Max heten om ervoorbij te komen :p
Al denk ik dat zelf nu dit soort acties bestraft worden. Ook in the USA waar dirt rijden normaal is.

En ja weer kan enorme impact hebben. Als voorbeeld noem ik altijd maar Spa in de CSpec. Mijn PB is 2:21-2:22, maar dat was met koud/mistig weer. Als je al een beetje richting de 30 graden track temp gaat, dan gaan de tijden al snel naar 2:24-2:26. Is het erg warm, 2:28-2:30.

Daarom kijk ik nooit echt naar de tijden opzich, maar naar de tijden in de sessie zelf. En als de verschillen ongeveer het zelfde zijn, dan doe je het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeboem
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:20
JoepW schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:00:

Car(s)Track(s)
[afbeelding]
Dallara Indycar
Fuel100 % (+/- 83,2 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
[afbeelding]
Day or NightDay
Pit stalls46 / 60
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
StartRolling
MC GridSingle Class
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
Eindelijk vanavond tijd, dus deze jongen is present vanavond 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Heb ook maar even toegang gevraagd tot de ledenlijst. Lijkt me wel leuk, alleen zeer weinig ervaring met die combinatie. Misschien eerst maar kijken hoe het gaat in de Practice dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dan moet je ook ff toegang tot de league in iracing vragen. Anders kan je de server niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
JoepW schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:59:
Dan moet je ook ff toegang tot de league in iracing vragen. Anders kan je de server niet op.
Ja dat had ik gelezen, maar ik dacht dat ik eerst moest worden geaccepteerd in de ledenlijst aangezien ik niet aan de "basis" eisen voldoe, wel D(3.67) maar niet genoeg iRating (1414).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik live gezien 👍. Rossi heeft het op 2 wielen ook gedaan bij Stoner 🙈😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Leuke auto :) Jammer dat ik in race 1 meteen in de corkscrew rond ging, wel leuke inhaal race gehad.
Race 2 was chaos in het begin, gelukkig doorheen gekomen en al snel aan de leiding. Kwam erachter dat ik toch echt te weinig fuel had en gaan sparen waardoor Bas weer begon aan te vallen. Was erg leuk, elke keer na T1 op de langszaamste fuel map, vroeg liften, en dan op de straight weer naar snelste fuel map om te verdedigen :p Jammer dat ik met nog 4 te gaan een rode bult raakte en dat was het wel...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Ja was weer leuk gisteren.

Eerste race was beetje saai doordat Nick inderdaad spinde. Daarna heb ik de rest van de race op de 2e plek gereden. Paul kon ik niet bij houden en achter mij zat na een paar ronde ook een flink gat. Kon ik mooi nog een beetje oefenen voor de 2e race :D

Tweede race op P14 begonnen, maar door de chaos lag ik 4 bochten later al weer op de 2e plek achter Marco. Helaas tikte hij mij aan nadat ik hem had ingehaald en spinde we allebei. Toen weer op P5 achter de rest aan. Uiteindelijk nog een mooi gevecht gehad met Nick!

Video van de race:

[ Voor 7% gewijzigd door Linc op 11-10-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipmetrijst
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 23:33
Gisteren voor het eerst eens meegereden.

Tevens ook een van de eerste circuit races in de Dallara. Wel een tijdje geoefend het weekend er voor. Was wel blij met mijn rondetijden maar toen zag ik dat ik 5 sec achter lag op de top 3.

1e race ging wel prima. Zelf redelijk wat fouten gemaakt bij de corkscrew, voornamelijk wanneer er een sneller iemand in mijn spiegels zat raakte ik nogal snel in paniek.

2de race helaas vol tegen een gespinde auto aangereden in T1, toen was het voor mij al een groot deel gedaan. Uiteindelijk na 15 rondjes toch nog wat andere gasten tegen gekomen en nog even tegen kunnen racen.

Volgende week ben ik er weer bij met de Mx-5 op Spa, hoop dan toch wat beter mee te kunnen komen.

iRacing Profiel Overview iRacing seizoen 4 races en auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

NickThissen schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:33:
Misschien was het weer gewoon anders?
-PassY- schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:39:
En ja weer kan enorme impact hebben. Als voorbeeld noem ik altijd maar Spa in de CSpec. Mijn PB is 2:21-2:22, maar dat was met koud/mistig weer. Als je al een beetje richting de 30 graden track temp gaat, dan gaan de tijden al snel naar 2:24-2:26. Is het erg warm, 2:28-2:30.

Daarom kijk ik nooit echt naar de tijden opzich, maar naar de tijden in de sessie zelf. En als de verschillen ongeveer het zelfde zijn, dan doe je het prima :)
De temp bleek idd de tijden te bepalen. 27C met track temp van boven 40C. Heb de bandenspanning daarom voor de gelegenheid opgehoogd. Hield al wel rekening met temp vs bandenspanning maar dit was vrij extreem.
Dit keer iets ir verloren en zelfs sr gewonnen ondanks dat er 1, met nog 5 ronden te gaan, het nodig vond om zich in mijn versnellingsbak te boren.
Was een klein (12) maar vrij sterk veld met hoge ir van 4500+. maar slechts 1 reed 1:18 een aantal 1:19 en een aantal waaronder ik lage 1:20. Als ik dat inc niet had gehad was ik 5e geworden want er waren er meer die niet weten dat de Skip Barber van glas is.

Ik kijk er erg naar uit om vanavond te oefenen op de Nordschleife.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jensjens
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-08 22:46
Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Jens en ik heb bijna een jaar geleden begonnen met iRacing. Eerst een beetje de MX5 natuurlijk en de skippy. Sinds vorige week heb ik besloten om de RUF C-spec Cup te rijden. Dit betekend vooral dat ik de komende tijd bezig ben om deze auto te temmen en in bedwang te houden. :P Een track rond rijden lukt wel, maar consistentie is er nog niet. Zijn er hier ook anderen die deze klasse rijden?
Ik kwam toevallig jullie community hier op GoT tegen, dus ik dacht ik stel me even voor.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
)Welkom Jens :)

Ruf Cup rij ik zelf niet, maar wel al 2 jaar met de CSpec in de WSC/IMSA er mee. Dus ervaring met deze auto heb ik denk ik wel :)

Met de Cspec is het vooral een kwestie van vroeg remmen en rustig rijden. De motor zit achterin, en geen downforce aan de voorkant betekend onderstuur. En rustig rijden is de manier om snel en consistent rond te gaan met deze auto.

Als je redelijk vertrouwd bent met het remmen, dan kan je proberen later te remmen, en blijven remmen tijdens het insturen. Hierdoor wil de auto sneller roteren, waardoor je ietsjes sneller door de bocht komt. Maar om te beginnen zou ik vooral het remmen in rechte lijnen goed voor elkaar krijgen, dan krijg je vanzelf meer gevoel voor de rem, waardoor het trail breaken ook makkerlijker lukt.

En vergeet ook niet dat op de achter as flink wat gewicht rust. Dus je kan lekker vroeg op het gas met de grip :) Zolang je de achterbanden maar niet oprookt :p Want warme bandjes = ;w

De baseline setups zijn best goed, dus een prima start punt. Al heb ik zelf de camber wat minder gemaakt omdat ik er 45m + 1lap mee moet doen ipv 25m + 1lap.
En er staan volgens mij wel wat setups van mij in de tool van Nick. iRacing setupsync. Gebruik dan wel degene van 2016 S2 en later. Die van 2015 zullen denk ik niet eens meer door de keuring komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Is de RUF cup nu niet met de Track (GT3) spec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Die heb je ook nog inderdaad sinds dit seizoen. Maar die is met de GT3 versie en met fixed setup. Cspec is open setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Kan het zijn dat als je op een baan gereden hebt, dat je beste rondetijd niet meer bewaard wordt? Elke keer als ik een andere server opga ben ik mijn beste rondetijd kwijt.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jensjens
Dank je voor de tips. Trail braking probeer ik nu af en toe uit en ik merk inderdaad dat ie dan ook veel beter stuurt. Consistentie in vooral het remmen ontbreekt nog wel. Ik vind het best lastig om snel op de grens van de banden te zitten. Deze week wordt er gereden op circuit de la Sarthe van le Mans dus dan heb je mooie lange rechte stukken waar je best een tijd moet remmen voordat je auto de juiste snelheid heeft voor de bocht. Ik merk dat je dan het remmen wel goed kan oefenen, omdat de remweg zo lang is en je dus tijdens het remmen nog veel tijd hebt om te corrigeren.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welkom Jens bij de meest actieve en behulpzame iRacing community ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jensjens
Dank je! :9

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
Ah, wat kan Bathurst toch hard terugslaan :X

Als het lukt is het 1 van de beste banen, lukt het niet en ga je forceren dan hang je binnen no time knock out in de touwen.

/edit: en ga dan vervolgens ook niet een poging doen om Le mans te temmen :p Gister maar weer een raket met wetenschappers naar Duna gestuurt (KSP) :p Wat wel is gelukt :+

[ Voor 33% gewijzigd door -PassY- op 12-10-2016 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
mmmmm,

dit ziet er leuk uit :

Berney Villers

Who can I speak to about modifying the OSW firmware to facilitate proper Sim Commander integration? SimXperience Racing Simulators - http://www.SimXperience.com

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Gisteren aan het oefenen met de MX-5 op Spa. Ik heb m'n T300 aan het bureau zitten en de pedalen op PVC vloer i.c.m. een bureaustoel. Na een uurtje in de Rift stond het stuur scheef op m'n bureau en was ik het zat dat ik naar achteren schuif tijdens remmen.

Dus maar een Simetik K2 + shifter mount besteld. Stomme hobby dit :+
Iemand nog suggesties voor stoelen? Binnenkort eens langs bij een autosloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Tussenoplossing is een touwtje tussen de pedalen en de stoel. Of je ziet het als een vorm van ABS...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
Ik heb iets raars in iRacing. Als ik iets verander met mijn pedalen of ik stel een button anders in dan krijg ik de melding: "unable to save player options"

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
naish123 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:20:
Ik heb iets raars in iRacing. Als ik iets verander met mijn pedalen of ik stel een button anders in dan krijg ik de melding: "unable to save player options"

Iemand een idee?
cfg bestand in /my documents/iracing read only?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naish123
De support was erg snel! Dit is de oplossing:

Try going to your My Documents folder, then iRacing folder, then run a search within the folder for the word controls.cfg within the iRacing Folder, then delete all the controls.cfg files listed

Then do a search for joyCalib.yaml then delete all the joyCalib.yaml files listed.

Log back onto members.iRacing.com

Select Test

And Calibrate wheel here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Een hele week practice met de Skip op de Nordschleife. Ik heb nu eindelijk t idee dat ik de baan enigzins ken, alleen de bochtige stukken in de laatste secties kan ik nog niet genoeg anticiperen. Ik rijd nu rond de 8.21, ik kan nu beginnen met de bochten te optimaliseren.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
flopdoc schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:13:
Een hele week practice met de Skip op de Nordschleife. Ik heb nu eindelijk t idee dat ik de baan enigzins ken, alleen de bochtige stukken in de laatste secties kan ik nog niet genoeg anticiperen. Ik rijd nu rond de 8.21, ik kan nu beginnen met de bochten te optimaliseren.
Wat een heerlijke combi, protoGT was deze week monza, en had ik niet zo'n zin in.
Toen eens wat gaan snuffelen, wat er deze week te doen was, en de skippy deze week zorgde voor een aangename verassing.
Echt lekker close kunnen racen, wel een keertje een incident gehad, waardoor ik ver terug was gevallen, maar dat mocht de pret echt niet drukken.
Een gevecht met een rijder gehad waar ik hem op het lange rechte stuk inhaalde, maar hij op het tweede gedeelte kon counteren.
In het laatsta rondje achter hem gebleven en hem zelf op het tweede gedeelte ingehaald, en zo de positie kunnen pakken.
Echt een leuke variatie, nu langzaam gaan richten op Le Mans in de protoGT komende week :)

Verder iedereen hier veel succes en plezier in de GES en NES aankomend weekend!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Gisteren de SoF race gedaan in de Kamel GT serie. Op Summit point dus dat was leuk met verkeer 8)7

Gequalified op P4, helaas maakte ik zelf een fout in Turn 1 lap 8. Toen moest ik weer vanaf achteraan beginnen. Later nog een keer van achter aan gereden, maar uiteindelijk nog best een goed resultaat weten te halen.

video van de race:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Het is wat vroeg om nu al conclusies te trekken, maar na de oefensessies wat ik en mijn teamgenoten gedaan hebben, lijkt het alsof we 4 klasses in plaats van 3 klasses gaan zien in NEO :-)

Ik ga de race afwachten om te zien hoe het gaat aflopen, maar het ziet er niet goed uit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 12:00

Phydomir

Dennis

Waar doel je precies op? Verschil in auto's in de GT1 of GT3?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Phydomir schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:26:
Waar doel je precies op? Verschil in auto's in de GT1 of GT3?
GT1. Zoals gezegd, kan ook zijn dat wij er volledig langs zitten met onze setup. Maar ik heb ook al een andere Corvetterijder vragen zien stellen over het verschil op dit moment.

We zullen zondag wel zien, of misschien morgen al na de kwalificatie.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Linc schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:09:
Gisteren de SoF race gedaan in de Kamel GT serie. Op Summit point dus dat was leuk met verkeer 8)7

Gequalified op P4, helaas maakte ik zelf een fout in Turn 1 lap 8. Toen moest ik weer vanaf achteraan beginnen. Later nog een keer van achter aan gereden, maar uiteindelijk nog best een goed resultaat weten te halen.

video van de race:
[video]
Waarom zijn je videos de laatste tijd vanuit de bijrijdersstoel opgenomen? :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

NickThissen schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:59:
[...]

Waarom zijn je videos de laatste tijd vanuit de bijrijdersstoel opgenomen? :P
Omdat iRacing tegenwoordig alleen het linker oog laat zien op je gewone scherm. Vorige build was het allebei de ogen en ik pakte altijd het beeld van het rechter oog. Oh en bij de nissan zit je volgens mij sowieso niet recht achter het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ah.. Ik dacht dat je de rift zelf opnam en dan de distortion eruit filterde, maar nu neem je dus gewoon de 'kopie' op? Ziet er gewoon oncomfortabel uit, alsof je gewoon echt scheef zit, krijg er bijna pijn in m'n nek van :p
Viel me in de laatste paar video's al op dus ligt niet alleen aan de Nissan.

Heb ook het idee dat de head tracking vroeger beter / smoother eruit zag, nu lijkt het alsof je elke race met vierkante banden rijdt ofzo lol. Zal wel door hetzelfde komen dan..

[ Voor 23% gewijzigd door NickThissen op 14-10-2016 19:09 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja dat heeft iRacing echt niet goed voor elkaar. Hopelijk volgende build een fatsoenlijke mirror display, voor nu heb ik het opgegeven om op te nemen met de Rift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ThiJor schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:41:
[...]

GT1. Zoals gezegd, kan ook zijn dat wij er volledig langs zitten met onze setup. Maar ik heb ook al een andere Corvetterijder vragen zien stellen over het verschil op dit moment.

In de GT3 lijkt hetzelfde te gebeuren. Op Sebring is de audi zeker 0.3-0.5s sneller lijkt het. Of alle snelle teams hebben de Audi gepakt :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NickThissen
Zag vanavond dat de Ruf Cup op Le Mans zit deze week! Even 3 rondjes geoefend, setup van Marko Panger voelde goed en gaan racen. Q op 7 omdat je maar 1 rondje hebt met koude banden dus niet heel veel gepushed, en toen langzaam naar voor gereden, tot ik met (je raad het niet) Marko Panger voor de winst aan het racen was in het laatste rondje. Natuurlijk geen idee waar ik moest zitten kwa draft (voor of juist achter hem om er langs te draften en wanneer?) dus maar gewoon gaan racen en we zien het wel :)
Ingaan Porsche curves zat hij toch voor me dus ik dacht dat dat het was maar ik heb toch even door gezet met dit gaaf einde als resultaat :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KSy2hIrpoI8&feature=youtu.be]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jensjens
Ha, inderdaad spannend einde. :P Ik deed ook mee in die race; uiteindelijk ergens in de middenmoot geeindigd dankzij de tips van Passy. :) Gefeliciteerd met je eerste plaats.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ThiJor schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:41:
[...]

Wij (Racing Lions) hebben hetzelfde idee. De Astons lijken ruim een seconde sneller te zijn op Sebring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Als je de proto GT series volgt ook toen de uitzending van racespot die series deed weet je dat de c6r trager is. En ja Audi is rapper op 1 lap maar je moet niets raken dat op curb lijkt of je auto is stuk (onstabiel)+ bandjes slijten als sneeuw voor de zon. Gaat leuk worden altijd op einde van een stint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Raceday! *O*

[ Voor 23% gewijzigd door FabiandJ op 15-10-2016 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:22
Het was weer een toffe race in de GES, mooie opening van het seizoen (was wel druk in het marshall hokje...)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m7OyHDp.jpg

Meer foto's: https://imgur.com/a/lfXbB

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De race van NAB Racing #208 was helaas minder, heb een heel leuk eerste uur gehad, met twee heerlijke inhaalacties welke beide buitenom in bocht 1 en 3 was. Daarna de crash van Simon gehad met heel veel schade om vervolgens de race maar uit te rijden om te kijken of we toch nog wat puntjes kunnen scoren. Uit eindelijk P12 geworden, er zat zoveel meer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

You win some, you lose some. 1 ding wat ik van de NEO iig geleerd heb is dat je met z'n allen wint en verliest.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De samenvatting van de GES race voor SFH.

http://www.simracingforho...-4-hours-at-road-america/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
schande dat een hpd op laatste plaats zo agressief rijdt en ons eraf rijdt en dan krijg je te horen netcode :( heel seizoen omzeep door zooon L*L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Kon het moment zelf niet zien, maar dat was wel extreem zuur inderdaad Wim.
Wij hadden het aan het einde van mijn 1e stint, waar ik Paul tegenkwam, en een ghostcontact had rond turn 10-11. Rechtdoor de muur in. Toen heb ik ook wel even (ongeveer tot het einde van mijn 2e stint) flink gevloekt. Net het moment terug gezien, en had wellicht iets meer ruimte kunnen geven, maar Paul had in principe ruimte genoeg daar, alleen iRacing vond van niet...

Laatste 45 minuten was zo wie zo carnage in de GT3. We lagen 14e volgens mij (voor Hellenic en TeamGT), en door geen banden te pakken in de laatste stint van ong 39 minuten was de pitstop 30s korter waardoor we voor E2G de baan op kwamen. P13... En toen vielen achtereenvolgens RSO, Radicals en Atomic uit. Ook Shinya crashte, maar die hadden het mazzel dat hun pitbox net voorbij de S/F was waardoor ze nog niet voor ons gefinished zijn in de pits. P10 na op P15 gestart te zijn, en een flinke crash en zowat 3 minuten repairs... Uiteindelijk mogen we niet ontevreden zijn. Had er meer ingezeten: ja, maar het had ook anders kunnen aflopen...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
gaat mij totaal niet over de netcode maar was geen netcode kay heeft nog foto naar ons gestuurd.

maar wat doet een p13 HPD daar nu zo agressief gewoon totaal geen hersenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Geramd door een GT3, GT1 en HPD. In die volgorde in ieder onze stint van 3 rijders :D

Die van Joris was eigenlijk nog de minst erge :p

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 12:00

Phydomir

Dennis

Wel zuur ja.

Wij zijn door gewoon heel constant te rijden en uit de problemen te blijven na P5 gereden waar ik super blij mee ben, vanaf de laatste startplek!

Heb zelf de eerste twee uur gereden en dat was super hectisch maar ook heel erg gaaf. Lekker in gevecht geweest en vooral heel strak door het verkeer gekomen. Daarna moest ik weg dus heb ik de rest alleen via WhatsApp meegekregen maar Michael en Marcel hebben mijn constante lijn gewoon doorgezet en snaar strak gereden. Op naar de volgende race.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1 ... 66 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies