iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 65 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:06

derx666

mecker ende blaet

Zoveel is het niet :p

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:03

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vroeg naar huis en bouwen! ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Bel jij mijn baas ff :P

Cube Nuroad Race (2022)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Heb ik een collega wel eens zien doen ... de koerier liet weten dat ze een doos aan haar deur hadden achtergelaten en het regende. Die ging naar de teamleader om te zeggen dat ze dringend even over huis moest 8)7

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Volgens mij hebben we allebei een gezameklijk klant in Bussum. Kan wel wat aanmelden, dan teken ik de werkbon wel een keer :p Kan jij naar huis

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• naish123
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 15:37
Pas bij iemand met een Oculus gereden maar de resolutie is echt slecht en warm met zo'n duikbril op je poffer. Verder Ben je compleet bent afgesloten van de buitenwereld. Met een gezin kan dat niet, vind ik.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

-PassY- schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:08:
[...]

Volgens mij hebben we allebei een gezameklijk klant in Bussum. Kan wel wat aanmelden, dan teken ik de werkbon wel een keer :p Kan jij naar huis
Denk dat mijn planner raar opkijkt als ik ineens zeg dat ik nog "ff" een klantje in Bussum ga doen :)

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
Dat zijn details :) En het is Woensdag. dus de A2 is niet al te vol vandaag.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10

jvaneijk

Dr.Oak

Gewoon eigen baas worden! dan heb je dat soort problemen allemaal niet. Dan stop je wanneer je wilt of niet.

iRacing Profiel

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
even kwijlen

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
-PassY- schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:30:
Dat zijn details :) En het is Woensdag. dus de A2 is niet al te vol vandaag.
Speak for yourself! Ik werk in eindhoven en daar was de A2 (en alle andere snelwegen) een complete chaos.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Grmbl Grmbl... Fout gemaakt met de bestelling, verkeerd profiel gekozen... Nu weer een week wachten.... :(

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
Ja ... :z

*Schroeft stuur weer aan bureau*

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:30

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Haha ja elke x het stuur aan je bureau.. En dan haalt je vriendin hem er weer af omdat ze ook achter de pc moet.. Zucht

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Nickrsd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:40:
Haha ja elke x het stuur aan je bureau.. En dan haalt je vriendin hem er weer af omdat ze ook achter de pc moet.. Zucht
Ik heb daarvoor een eigen kamer. Had stuur overigens eerst aan mijn Playseat, maar nu toch weer aan op juiste hoogte ingesteld bureau vast.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

• Nickrsd

Nickrsd

Probleem is ook dat ik meer speel van iracing alleen, een potje cs met zo stuur in je face is ook niet te doen:( dus ik moet dealen met op en afbreken ervan helaasch

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Nick/Joep iemand anders van de GES organisatie, wat is nu de eerste race is die op Road America of Road Atlanta. Hier staat Road America: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=1603 maar hier Road Atlanta http://www.got-racing.eu/...ges-4-hours-od-rd-atlanta

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Het is een wonder dat inhalen zonder kleerscheuren lukte, dit is toch geen racen meer, waarom disconnect de server zo'n speler niet?

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Olaf van der Spek schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:56:
[video]

Het is een wonder dat inhalen zonder kleerscheuren lukte, dit is toch geen racen meer, waarom disconnect de server zo'n speler niet?
Hun zien het meestal zelf niet. Het is vaak hun upstream die het nekt. Alles om hun heen gaat wel goed. Wel is er natuurlijk een yellow of red Q en L bar.

Maar ook zijn dit soort rijders vaak ignorant en luisteren ze niet naar anderen. Heb afgelopen weekend voor het eerst een blinker de pit in zien gaan nadat ik zei "Ur blinking like madness". Op een Oval is da nie lekker.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dat ze het zelf niet zien begrijp ik, maar waarom neemt de server niet automatisch maatregelen?

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Server ziet ze af en toe nog. Het is gewoon niet streng genoeg.

Ik ben de Skip deze weel al zat. Net als vorige keer op Donington park. Vooral achter in het veld... omg. :) Skip it.. till next week Skip :)

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
FabiandJ schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:49:
Nick/Joep iemand anders van de GES organisatie, wat is nu de eerste race is die op Road America of Road Atlanta. Hier staat Road America: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=1603 maar hier Road Atlanta http://www.got-racing.eu/...ges-4-hours-od-rd-atlanta
Sorry, is aangepast.
Road America natuurlijk zoals ook in de regulations staat :)

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:49:
[...]

Sorry, is aangepast.
Road America natuurlijk zoals ook in de regulations staat :)
Tiepvaud van mij....

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Jeuj gewonnen met de Nissan op Sebring, Begin hem een beetje onder de knie te krijgen, hij blijft listig op het gas de bocht uit, maar als je snel genoeg bent is hij nog wel soort van op te vangen. Toch wel leuke auto, hard werken!

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:58

Niellie41

[object Object]

Development work on dirt is going great! The physics, art, and track dynamics systems are all starting to work together in real-time. Today we took the #25 Sprint car out for a spin at Eldora Speedway. Here you'll see the first glimpse of a prepared track beginning to develop a groove. Not yet visible but almost ready will be the accumulation of loose dirt and a cushion. Again, this is all dynamic... the track will constantly change and react based on the cars, resulting in an unparalleled dirt racing simulation.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/j1OXv6X.jpg
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3503598.page

• jvaneijk

jvaneijk

Dr.Oak

NinjaTrek2891 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:38:
Server ziet ze af en toe nog. Het is gewoon niet streng genoeg.

Ik ben de Skip deze weel al zat. Net als vorige keer op Donington park. Vooral achter in het veld... omg. :) Skip it.. till next week Skip :)
Ik vind Donington park echt de bom, vorig seizoen ook al, erg leuke baan...

iRacing Profiel

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 14:09

Arfman

Drome!

naish123 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:11:
Pas bij iemand met een Oculus gereden maar de resolutie is echt slecht en warm met zo'n duikbril op je poffer. Verder Ben je compleet bent afgesloten van de buitenwereld. Met een gezin kan dat niet, vind ik.
Kan prima hoor, gewoon afspreken wanneer je gaat racen. Ik doe het zelfs als de kleine tussen de middag op bed ligt, wel met de hoofdtelefoons van de Rift uitgeklapt en de babyfoon op maximaal volume zodat ik een eventuele huil meteen hoor maar 99% van de tijd slaapt ze 2 uurtjes, kan ik prima omheen plannen. Je bent alleen een beetje afhankelijk van welke races er op dat moment official gaan.

Ik heb ook 1 of 2 avonden "raceavond" waarin ik kan racen. Sleutel is wel om flexibel te zijn, er zijn ook weken dat ik 0 avonden achter de PC zit, en soms ook 3. Ligt er net aan wat de vrouw van plan is en waar we behoefte aan hebben. Vanavond is Expeditie Robinson erop dus iRacing voor mij >:) :+

Het enige wat echt niet fatsoenlijk wil zijn endurance events. Ik heb meegedaan aan seizoen 2 (geloof ik) van NEO en die races duren 6 uur. Daar is niet omheen te plannen, ook al spreek je vaste tijden af, dat werkt gewoon niet met een gezin.

[ Voor 10% gewijzigd door Arfman op 29-09-2016 11:54 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Ik zie net dat bol.com de Logitech G29 nu aanbiedt voor €269

https://www.bol.com/nl/p/...romo=bulkseptember_GAM_92

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik zou dan persoonlijk toch sneller voor een T300 gaan (rond de 300 euro), of je moet echt per sé 3 pedalen willen hebben, maar eigenlijk dient een redelijk serieuze simracer gelijk te upgrade naar een loadcell pedalenset imo. /offtopic

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Gisteren qualify verpruts met de Nissan op Sebring, dus ik had wat werk te doen in de race:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Linc schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:18:
Gisteren qualify verpruts met de Nissan op Sebring, dus ik had wat werk te doen in de race:

[video]
Nette inhaalrace!
Bijzonder finish.... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

JoepW schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:31:
[...]

Nette inhaalrace!
Bijzonder finish.... :+
Ja ik dacht ik probeer het toch een keer volgas de bocht uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
Na jaren geen simracen dacht ik rustig te beginnen met de Skip.
Maar wat is er in 3-4 jaar gebeurd met deze auto? Stuurt zo lastig in.
Ik kan op Donington 1:20 rijden maar echt foutloos is het niet.
Vroeger kon je insturen en kwam de achterkant er beetje om en liep de Skip lekker door de bochten. Maar nu gaat het nog te houterig.
Kan ook aan mij liggen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Er schijnt iets veranderd te zijn met camber en caster bij de Skip. Hierdoor meer onderstuur bocht in en neutraler/overstuur midcorner en bocht uit (volgens iracing forum).

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
derx666 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:16:
Er schijnt iets veranderd te zijn met camber en caster bij de Skip. Hierdoor meer onderstuur bocht in en neutraler/overstuur midcorner en bocht uit (volgens iracing forum).
Ja. Klopt veel onderstuur. Misschien in de set up wat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Misschien voorbanden 1 klik zachter dan achter.
verder rembalans op 54 of 55, SPO op 5 en ARB 8

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
juist 2de hands een rift aangekocht man wat verschiet je wel dat triple screen de ware grote van de auto's niet laat zien als je de eerste keer met een AM wordt ingehaald door HPD.

waar ik me niet aan erger is de resolutie kan met 1080 wel leuke AA en SS opzetten maar het screendoor effect in de verte is wel erg (wel enkel last van bij iracing)

moet ook wel zeggen dat je moet wennen na 2 dagen zie je alles beter dan de eerst 20min met de rift.

ben wel dik 1 sec trager maar dat gaat nog wel weg ( ook moet je terug leren je hoofd te bewegen. je moet terug leren racen bij wijze van spreken !!!) wel top wat de techniek kan. lichaam denkt constant dat ik uit race seat ga vallen :p

moet wel zeggen als Elite speler is dit wel een verademing zou elite niet meer zonder Rift kunnen spelen zat gewoon 15min naar mijn lichaam te kijken zo real lijkt het

[ Voor 10% gewijzigd door dabelg op 01-10-2016 13:01 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ik zou ook wel heel graag een rift willen, dit lijkt me vetter dan 3-screens.. alleen hoe is dat nou dat je helemaal afgesloten bent van de rest? Ik moet zeggen.. zovaak zit ik niet op m'n toetsenbord te rammen, maar hoe doe je dat als je ff iets wilt typen of moet passen.. dat blijft lastig toch????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
Net een Skippy race gereden. Mijn qually verprutst. Als 11e gestart. De start overleefd en kon aardig naar voren komen. Tot bij opkomen start/ finish iemand gewoon niet remt en vol achterin knalt. Alles repareren en weer de baan op. Wordt ik weer door iemand geramt die de controle verliest en gewoon vol gas de baan op stuift. Toen maar er uit gegaan.
Geen lekkere rentree na al die jaren. En ik kreeg de indruk dat best een aantal mensen met een joystick rijden. Ze schoten om de haverklap van de baan. En dweilden over de baan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40

[video]
Haha.. wat een race.. En finish.. Jij remt zoveel harder dan de andere coureurs.. Skill of heeft het ook met apparatuur te maken?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
aicaramba schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:15:
[...]

Haha.. wat een race.. En finish.. Jij remt zoveel harder dan de andere coureurs.. Skill of heeft het ook met apparatuur te maken?
Skills.... G27 pedalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-10 12:33

[video]
Reed je daar tegen DE Gunnar Jeannette?

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:25
Hoe kan ik iRacing starten vanuit Steam? Ik heb mijn Steam key al geclaimed via mijn iRacing account maar ik zie iRacing niet verschijnen in mijn Steam lijst.

Zou wel eens willen weten hoeveel uur ik speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooligan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-10-2024
Stancke schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:48:
Hoe kan ik iRacing starten vanuit Steam? Ik heb mijn Steam key al geclaimed via mijn iRacing account maar ik zie iRacing niet verschijnen in mijn Steam lijst.

Zou wel eens willen weten hoeveel uur ik speel
Heb je de game daarna wel geactiveerd in steam?
Kopieer jouw steam key, ga naar steam. Klik in het menu op Games -> Activate a product on steam en volg de stappen op het scherm.

Zodra je dit gedaan hebt moet iRacing in jouw lijst met games komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Rooligan schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:43:
[...]

Heb je de game daarna wel geactiveerd in steam?
Kopieer jouw steam key, ga naar steam. Klik in het menu op Games -> Activate a product on steam en volg de stappen op het scherm.

Zodra je dit gedaan hebt moet iRacing in jouw lijst met games komen te staan.
You have already claimed your one-time Steam Key. Your Steam account and iRacing accounts are now linked.

Maar ik zie helemaal geen iRacing staan in mijn Steam lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooligan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-10-2024
Stancke schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:04:
[...]

You have already claimed your one-time Steam Key. Your Steam account and iRacing accounts are now linked.

Maar ik zie helemaal geen iRacing staan in mijn Steam lijst...
iRacing komt pas in de lijst te staan nadat je de key hebt ingevoerd in steam.
Ik denk dat je nu contact op moet nemen met de support van iRacing om de key te achterhalen.
Ik heb iRacing ook net toegevoegd aan mijn steam. Bij het aanvragen van de code werd er wel aangegeven dat je de code nog moest invoeren in steam, en daarna ook nog in iRacing wanneer je deze gestart hebt vanuit steam.

Dus ik denk dat je even contact moet opnemen met iRacing om als nog de key te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat wil je starten dan vanuit steam? Hoogstens zal het de website starten. Laat Steam wel zien als je iRacing aan het spelen bent?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gaan we als GoT ook een 24 uurs team samenstellen voor Le Mans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:34
Ik wil wel mee doen, HPD op Le Mans is echt vet.
Kan alleen de zondag (30 okt) niet, maar als we genoeg rijders hebben mag dat geen probleem zijn.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5vLwlOD.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-10 17:42
JoepW schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:55:
Helaas zoals het er nu uitziet doet Racing Lions niet mee met een team. (meerdere mensen zijn niet beschikbaar dat weekend).

Mocht er een GT team meedoen, wil ik me daar eventueel bij aansluiten.
(Ben niet de snelste, maar de baan ligt me wel goed.)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik wil wel mee doen. HPD of Ford GT.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
Ik ben ook geïnteresseerd. Maakt me niet veel uit wat we rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Ik heb Fanatec Clubsport V2 pedalen :) Die auto kan gewoon heel hard remmen, maar het is makkelijk om te hard remmen en dan glij je alleen maar recht door.
Geen idee zou zo maar kunnen, naam kwam me eerlijk gezegd niet bekend voor :D
JoepW schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:55:
Ja, ik doe ook graag mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Ik ben ook wel geïnteresseerd om mee te doen met de 24 uur. Welke auto maakt me niet uit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond een gave combo!

GoT | Monday Tournament 16S4-W403-10-16
Car(s)Track(s)
Formula Renault 2.0
Formula Renault 2.0
Fuel100 % (+/- 50 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Sonoma Raceway - Long (Heat 1)
Sonoma Raceway - Long
Day or NightDay
Pit stalls43 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:20 (30 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
Niet echt mijn favoriete baan.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 10:24
Hopelijk ben ik er nog een keertje bij!

Heerlijke baan maar met die Renault weet ik nog zo niet :+

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 12:00

Phydomir

Dennis

Leuke combi maar mijn maandag avonden zitten meestal al vol tegenwoordig.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:58

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Full animated pitcrew zou inderdaad wel de max zijn!

Ondertussen bezig met de Advanced MX-5 Cup, reeds twee van de drie weken meegedaan en stond voorlopig op een "goeie" 28e plaats in mijn division. Rij voor het eerst verstandig sinds ik begonnen ben met iRacing, geen 15 races meer per dag bij wijze van spreken. Goeie race rijden en dan handjes af voor mijn goed klassement niet weg te smijten.

Wil eens een volledig seizoen uitrijden, mij vastpinnen op 1 klasse. Dan stap ik normaliter over naar de Blancpain Sprint series, dus tussendoor neem ik wat practice sessions erbij met een GT3 kar zodat ik klaar ben om er dan direct in te vliegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Die pitcrew interesseert me echt voor geen meter, zou fijner zijn voor de replays als je handen eens verder dan 90 graden konden draaien. Ziet er zo raar uit....

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 12:00

Phydomir

Dennis

derx666 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 22:45:
zou fijner zijn voor Rift/Vive rijders als je handen eens verder dan 90 graden konden draaien.
Fixed that for you.

Animated pit crews zou ik zelf wel gaaf vinden. Voegt toch weer wat extra beleving toe. Ook ziet het er voor de streams een stuk beter uit.

[ Voor 23% gewijzigd door Phydomir op 04-10-2016 10:25 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Was weer leuk gisteren. Eigenlijk 2 races lang in gevecht geweest met Paul. Eerste race kon ik hem voorblijven. Tweede race lukte dat niet.

Video van de eerste race met nog een spannende ronde toen we Jordy tegen kwamen vanaf 13:08:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Vond het jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn, maar het was me teveel werk voor alles weer om te bouwen :)
En omdat onze Duitse "vrienden" gisteren zo nodig een feestdag moesten hebben duurt het nog een dag langer voordat ik m'n spullen heb... GRMBL...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het zit je niet mee :P

Wel foto's maken tijdens de build he, ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Had gister weer een typische downforce avond voor mijn doen.

Heeeeeeeel rustig beginnen, en steeds harder door de bochten proberen te gaan. Kwam in de practice tot een lage 1:27 waar ik best blij mee was, het gevoel had niet sneller te kunnen maar wel redelijk achteraan mee stond. En dan zie je de tijd van Nick 7(8)7

In de Q de brandstof eruit en tot een 1:26 gekomen. Goed voor P10 :p In de race kon ik met veel moeite rond P8 rond rijden. moest 1x wel flink in de ankers om wat mensen te ontwijken die bijna op de apex stil stonden.

Tot in ronde 3 of 4 waar ik weer eens zo;n heerlijk moment had dat je denkt downforce/grip te hebben. Je denkt aan gas geven, en je staat achterste voren. Vervolgens ritme en concentratie kwijt en een halve ronde later in de muur. Heb er toen maar de brui aangegeven.

Volgende week nog een keer downforce (indy), en dan is het weer iets zonder vleugels *O* Hoop me dan weer vooraan te melden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misoleezy
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-09 14:25
Hoi,

Ik heb eigenlijk enkel ervaring in Project Cars voor het moment, maar ben op zoek naar een toffe online community/competitie. Na wat internetten kwam ik op iRacing uit en vervolgens bij jullie als NL community.

Denken jullie dat het de moeite is voor iemand die nog niet veel ervaring heeft in online sim racing om met iRacing te starten? En ik neem aan dat ik om te starten genoeg heb met een 3 maand abbo ( ik moet nog geen tracks of cars kopen om te kunnen starten).

Alvast bedankt,

Miso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Arfman schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:52:
Het zit je niet mee :P

Wel foto's maken tijdens de build he, ben wel benieuwd :)
Komt goed :)
Ik heb wel al wat foto's gemaakt (zie show je simrig topic).

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
misoleezy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:08:
Hoi,

Ik heb eigenlijk enkel ervaring in Project Cars voor het moment, maar ben op zoek naar een toffe online community/competitie. Na wat internetten kwam ik op iRacing uit en vervolgens bij jullie als NL community.

Denken jullie dat het de moeite is voor iemand die nog niet veel ervaring heeft in online sim racing om met iRacing te starten? En ik neem aan dat ik om te starten genoeg heb met een 3 maand abbo ( ik moet nog geen tracks of cars kopen om te kunnen starten).

Alvast bedankt,

Miso
Ben je race fan, dan ben je iracing ready :) Ja, sommige zijn erg fanatiek, maar zolang je plezier erin heb, dan ben je zeker iracing ready. En er is altijd wel iemand van het zelfde niveau door de irating ... mits de serie lekker vol is zoals de MX5 of Skip barber serie.

En met de basis content, kan je de eerste weken uit de voeten. Ik neem aan dat je road wilt gaan doen, en dan krijg je de mx5 + 3 of 4 road banen, welke in de Rookie serie (de mx5) alleen maar gebruikt worden. Met 10 euro per maand kan je dus helemaal los gaan :)

maak je promotie naar een D license, dan MAG je D series rijden, en dan begint de aanschaf pas :) Maar als je alleen maar MX5 wilt rijden, dan kan dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 10:13

seninha

god's right foot

Ik heb sinds een paar weken Windows 7 er schoon op gezet en nu viel me op dat in iRacing mijn 3 schermen als 1 worden gebruikt.
Dus ze worden niet apart gerenderd.

Nou vraag ik me af wat de beste optie is? Aparte renderen of gewoon zo laten?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misoleezy
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-09 14:25
-PassY- schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:53:
[...]

Ben je race fan, dan ben je iracing ready :) Ja, sommige zijn erg fanatiek, maar zolang je plezier erin heb, dan ben je zeker iracing ready. En er is altijd wel iemand van het zelfde niveau door de irating ... mits de serie lekker vol is zoals de MX5 of Skip barber serie.

En met de basis content, kan je de eerste weken uit de voeten. Ik neem aan dat je road wilt gaan doen, en dan krijg je de mx5 + 3 of 4 road banen, welke in de Rookie serie (de mx5) alleen maar gebruikt worden. Met 10 euro per maand kan je dus helemaal los gaan :)

maak je promotie naar een D license, dan MAG je D series rijden, en dan begint de aanschaf pas :) Maar als je alleen maar MX5 wilt rijden, dan kan dat ook.
Merci voor de uitleg! ik ga het eens allemaal bekijken , maar zal het hoogst waarschijnlijk wel aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seninha schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:33:
Ik heb sinds een paar weken Windows 7 er schoon op gezet en nu viel me op dat in iRacing mijn 3 schermen als 1 worden gebruikt.
Dus ze worden niet apart gerenderd.

Nou vraag ik me af wat de beste optie is? Aparte renderen of gewoon zo laten?
Apart renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

OK..En wat is eigenlijk voordeel ten opzichte van als een groot scherm instellen?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Aangezien je schermen (neem ik aan) onder een flinke hoek staan moet de sim ook per scherm vanuit een andere hoek getekend worden. Dat kan alleen als ze los gerenderd worden (in plaats van als een geheel en dan uitgerekt). Nu is er recent wel een truuk mogelijk met NVidia waarmee ze de hoek kunnen simuleren maar dat werkt alleen op de nieuwste videokaarten en niet met heel grote hoeken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

ik heb een AMD 280X. Maar begrijp je verhaal wel.

Zal vanavond dan maar alle drie apart laten renderen

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
Geen iRacing, maar Blancpain, gt3, en een mooi kijkje achter de schermen bij de spa 24h

YouTube: Bentley Continental GT3 At Spa - Chris Harris Drives - Top Gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Afgelopen vrijdag na dik een maand (vakantie, etc.) weer een race gedaan met de Skip Barber op Donnington wat uiteraard dramatisch verliep met slechts 10 rondjes oefenen. Beter geoefend en maandag weer een poging met 2x een race waarin ik veel sr verloor maar ook veel ir won. Met rondjes 1:18.0 vrij snel voor mijn split (met 1:18.0 zou ik in de hoogste split achteraan rijden) maar ook wat zaken die ik tijdens oefenen niet tegenkwam zoals spinnen in T4 en T7 als je teveel dirt+gras meeneemt bij het uitkomen van de bocht. Ff serieus oefenen voor Sebring en ondertussen met de FR 2.0 op Imola.
misoleezy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:08:
Hoi,

Alvast bedankt,

Miso
Zelf ook net begonnen en toevallig net mijn 3 maand abo verlengd met twee jaar. Ik kom van Forza, wat veel verder af staat van iRacing dan Project Cars, maar de Xbox is sindsdien alleen aan geweest voor neefjes/nichtjes.
Val je mooi met je neus in de boter want deze week rij je met de Mazda op Laguna Seca wat 1 van de mooiste tracks is die je bovendien kent van Project Cars.
Zelf heb ik na 5 races de D-licentie behaald. Als dat lukt kan je volgende week met de Skip Barber, waarvoor je D-licentie moet hebben, op de Nordschleife rijden of de week nadien op Laguna Seca. Wellicht is Laguna Seca meer geschikt om in de Skip Barber te starten maar de Skip Barber is in mijn beleving "makkelijker" dan de Mazda.

De standaard content is echter leuk genoeg om zeer lang mee vooruit te kunnen. Als ik de tijd had zou ik nog steeds meerijden met de Mazda maar dit Skip Barber seizoen heeft in mijn beleving gewoon de mooiste tracks.

Overigens doe ik zelf niet mee met de GOT iRacing omdat ik sowieso al erg weinig tijd heb om te racen en tijdens de races maak je ook met veel mensen kennis.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Bonus credits promo is weer beschikbaar:
Pick up some bonus credits now and save some cash. Take advantage of this special offer, before time runs out! You can use these credits to purchase cars and tracks, extend your membership or purchase hosted sessions.

Purchase $20 of iRacing credits and get 25 total credits

and/or

Purchase $75 of iRacing credits and get 100 total credits.

Enter promo code PR-100CREDITOCTOBER in your shopping cart to redeem the 100 for $75 offer or enter promo code PR-25CREDITOCTOBER to redeem the 25 for $20 offer.

Offer valid through October 19, 2016. Each promotion may only be used once. iRacing credits and iRacing dollars are not transferable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Een hele slimme om te gebruiken. Best veel korting ;)
Ik ff niet want ik kom om in de iRacing dollars (van GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instant 25% korting op op de 30% korting voor de 100% club. De beste deal om content aan te schaffen.

Voor het abbo is de 50% off deal de beste. Thanks voor de heads up Pascal 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

25% korting op 50% korting is ook wel lekker hoor :)

Heb m'n account toch maar alvast weer eens een recharge gegeven. Als er dan voor volgend jaar december weer eens een mooie kortingsactie voor het abbo komt dan kan ik weer even vooruit.

[ Voor 64% gewijzigd door derx666 op 05-10-2016 23:12 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou deze kortig als vervanger voor Black Friday zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:28:
Voor het abbo is de 50% off deal de beste. Thanks voor de heads up Pascal 👍
Als ik het me goed herinner heeft iRacing begin augustus de subscription prijzen licht verhoogd en de discount percentages verlaagd (behalve voor 100% content). Er werd toen nog 25% discount gegeven op de subscription.

Ik denk daarom dat die 50% deal met Black Friday dit jaar niet zal komen. Maar ik kan nog wachten aangezien mijn subscription pas eind volgend jaar afloopt.
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 07:32:
De afgelopen jaren was er zowel de Black Friday deal als bonus credits promo's; dus zeker niet een vervanger.

[ Voor 19% gewijzigd door pdukers op 06-10-2016 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk

jvaneijk

Dr.Oak

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 07:32:
Ik hoop het niet, daar zit ik namelijk een beetje op te wachten aangezien mijn abbo afloopt eind januari. Hoop ik dat black friday een mooie abbo promo heeft!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
Hallo allemaal,
Ik stel mij bij deze even voor.
Ik ben Alaric, 40 jaar jong en rij nu een aantyal maanden iRacing. I love it!
Ik heb wel PcCrash gereden maar online rijden is daar niet te doen.
Ik heb een Playseat, T300 Thrustmaster en een flinke pc.
Ik heb veel moeite met tuning en hoop dat er mensen zijn die mij in de toekomst wat
kunnen leren. Ook rij ik graag fun avonden omdat ik dan niet altijd op m'n Ratings hoef te letten.
Alleen van het inschrijf proces snap ik niet veel. Ik heb mij bij overal ingeschreven maar krijg geen toegang.
Ook snap ik niet wanneer ik mijn naam in een Got naam moet veranderen.
Voor de rest kan ik zeggen dat ik in Leiden woon en hoop dat ik snel toegang krijg al is m'n I-Rating flink gedaald de laatste 2 weken. Pech, ook een paar domme fouten van mijzelf.
Ik rij veel in de Renault 2.0 en Mazda Mx05 Cup. Ook heb ik de Radical geprobeert maar omdat ik nog niet alle tracks goed ken moet ik mij toch focussen op één of twee Series.
Veel plezier allemaal en ik hoop jullie op de track te zien.

Groeten, Alaric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:31
Ze kunnen beter gewoon de prijzen omlaag halen en stoppen met deze kortingsakties, dat maakt het een stuk duidelijker wat het nou allemaal kost.

Anyways, ben ik hier de enige die vind dat de subscription veel te hoog is? Het maakt niet uit hoe je het redeneert het is atlijd een dom bedrag.

Neem bijv. Battlefield. Battlefield 4 is in oktober 2013 uitgebracht en wordt binnenkort 'vervangen' door Battlefield 1. Zo'n spel gaat dus eigenlijk 3 jaar mee en dan wordt er een nieuwe investering van 44 euro (uit de pricewatch) gevraagd om de nieuwste Battlefield te mogen spelen. Een compleet nieuw spel heb je dan, op een nieuwe game engine. Als je kijkt wat er in iRacing verandert in 3 jaar tijd dan gebeurt er in vergelijking eigenlijk bar weinig, en dan heb ik het niet over nieuwe content maar over updates aan de simulator zelf. We hebben in de afgelopen 3 jaar team racing met driver swaps gekregen, dat is het meest noemenswaardig. Alle andere updates zijn klein te noemen; tweaks aan het tiremodel, wat kleine dingetjes als dust particles, flashing headlights, backfires etc. Tuurlijk het is een kleiner team en je kan ze daardoor de tergend langzame development pace vergeven maar toch, ze vragen dus 110$ per jaar nu. Dat is 330$ per 3 jaar. In vergelijking met Battlefield 4 is dat ruim 6x duurder. Daarnaast betalen wij ook nog voor content. Ok, die licenties kosten geld en de content is van ongeevenaarde kwaliteit. De prijs voor content is wat het is, dat zou je nog kunnen wegstrepen tegen de DLC's van Battlefield. Maar het bedrag dat staat voor de subscription blijft belachelijk. Naar mijn mening was 49$ bij de vorige Black Friday deals al aan de hoge kant. Eigenlijk zou het 30$ moeten kosten voor een jaar subscriptie, dat is een reeel bedrag. De prijsverhoging gaat zorgen voor een stagnerende groei of misschien zelfs een daling. Ik ben benieuwd naar de grafiek van het aantal members in het volgende jaar ;)

/de zoveelste rant over de subscriptie

Edit: ik heb laatst bekeken hoeveel het mij allemaal gekost heeft per jaar:

2016 65.75 $
2015 204.70 $
2014 126.70 $
2013 216.45 $
2012 468.85 $
2011 239.60 $
2010 364.20 $
2009 516.00 $

Totaal = 2202.25 $ :X ;(

Het voelt alsof ik aandelen iRacing heb gekocht. Het verschil is dat als ik nu niet weer een subscriptie á 110$ neem, ik op 2017-01-02 met lege handen sta. ;w

[ Voor 8% gewijzigd door glnk op 06-10-2016 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
je MOET het niet betalen, je MAG het betalen :)

Je kan gewoon niet verlengen, en PC/AC gaan doen ofzo? of BF1 uiteraard.

Anyway, hobbies kosten geld, en iRacing is nog altijd goedkoper dan zelf racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Je hebt het ook over een compleet andere afzetmarkt. Daarnaast heb je in iRacing te maken met een hoop licenties, waar een club als EA toch wel een heel ander budget tegenover kan zetten. Daarbij heeft EA al zoveel licenties in beheer dat zo'n 100 in een dozijn spel alleen maar ontwikkelkosten heeft.

en wat Passy zegt, je moet betalen wat je er voorover hebt, vind je het te duur, dan speel je het gewoon niet :) Voor alsnog heb ik nog geen beter alternatief met een actieve community gevonden.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ook maar even gebruik gemaakt van de 100-dollar-voor-75-dollar actie. Omdat ik 100% Road Content owner ben krijg ik standaard al 20% korting dus dat tikt lekker aan. Alleen nog even in de gaten houden dat mijn abonnement eind december verloopt, hopelijk voor die tijd nog een actie, anders daar deze dollars maar voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Arfman schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:23:
Ook maar even gebruik gemaakt van de 100-dollar-voor-75-dollar actie. Omdat ik 100% Road Content owner ben krijg ik standaard al 20% korting dus dat tikt lekker aan. Alleen nog even in de gaten houden dat mijn abonnement eind december verloopt, hopelijk voor die tijd nog een actie, anders daar deze dollars maar voor gebruiken.
Kan je dan bij een promo voor verlenging van je abbo, Iracing credits gebruiken???

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Philip Island in de Advanced Mazda Cup deze week.

Is geleden van TOCA Race Driver 2 dat ik nog eens op die track heb gereden, was vergeten dat er zoveel snelle bochten inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
PatrickPost1972 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:31:
[...]

Kan je dan bij een promo voor verlenging van je abbo, Iracing credits gebruiken???
Idd kan dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
jvaneijk schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:30:
[...]

Ik hoop het niet, daar zit ik namelijk een beetje op te wachten aangezien mijn abbo afloopt eind januari. Hoop ik dat black friday een mooie abbo promo heeft!
Dus koop nu alvast credits met korting, die je later kan gebruiken met de verlenging van je abbo met of zonder korting.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

het is een dure grap heel iracing.. maar wel leuk, stiekem ben ik in al die jaren ook flink wat geld kwijt, wil niet weten hoeveel eigenlijk :D daarom kijk ik maar niet..

heb wel streng tegen mezelf gezegd om niet die dollars te kopen nu!! :D
toch maar wel gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

glnk schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:44:
bla bla rant die uitgaat van dat je geen gebruik maakt van kortingsdeals of participatie credits
Als je slim gebruik maakt van de kortingscodes en participatie credits kost de subscription maar $6,75 per jaar. In ieder geval zoveel was het voorheen.

Het ligt er een beetje aan wat ze nu met black friday gaan doen kwa actie prijs. maar ik denk dat het hoog uit 5$ meer gaat kosten.

Het is maar wat je duur vindt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk

jvaneijk

Dr.Oak

Linc schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 17:30:
[...]

Als je slim gebruik maakt van de kortingscodes en participatie credits kost de subscription maar $6,75 per jaar. In ieder geval zoveel was het voorheen.

Het ligt er een beetje aan wat ze nu met black friday gaan doen kwa actie prijs. maar ik denk dat het hoog uit 5$ meer gaat kosten.

Het is maar wat je duur vindt. :)
Ik haal het alleen niet om zoveel te racen. Je moet ieder kwartaal dan minimaal 8 weken een race rijden in D of C en B of A. Ten eerste ben ik nog maar C en ten tweede heb je af en toe geen tijd :D

En idd, iRacing kost geld maar andere hobbies ook!

[ Voor 3% gewijzigd door jvaneijk op 06-10-2016 17:44 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 19:50
Ben ook weer begonnen aan iRacing i.c.m. de Rift CV1. Paar races gedaan in de MX-5 tot m'n D license en nu wennen aan de Skip Barber. Vind zelf Sebring (modified) geen leuk circuit, die betonplaten overal en alles lijkt op elkaar. Vind het moeilijk om steeds weer de juiste rempunten en moment van insturen te vinden al hoort dat er natuurlijk bij ;)

Het enige wat ik echt uitermate teleurstellend vind is de hele webbased interface die altijd zo ontzettend traag is. Krijg altijd plaatsvervangende schaamte als webdeveloper zijnde :+ Blijkbaar is het geen prioriteit want ik kan mij een aantal jaren terug herinneren toen ik ook kort even een abonnement heb gehad dat het ook al zo traag was. Het duurt soms gewoon tientallen seconden, al een aantal keren de tab gesloten; "Dan maar geen iRacing vanavond!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ja, zo heb ik 1 jaar geleden voor 2 jaar gekregen. En die heb ik betaald met de credits die ik daarvoor met zo'n actie had gekocht.

/edit: beetje laat antwoord op de vraag van Patrick :+ Maar ik zie nu pas de laatste posts in het topic :?

[ Voor 29% gewijzigd door -PassY- op 06-10-2016 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
[b][message=48631855,noline]Het enige wat ik echt uitermate teleurstellend vind is de hele webbased interface die altijd zo ontzettend traag is. Krijg altijd plaatsvervangende schaamte als webdeveloper zijnde :+ Blijkbaar is het geen prioriteit want ik kan mij een aantal jaren terug herinneren toen ik ook kort even een abonnement heb gehad dat het ook al zo traag was. Het duurt soms gewoon tientallen seconden, al een aantal keren de tab gesloten; "Dan maar geen iRacing vanavond!"
Vroeger ging alles als een tierelier! Nu inderdaad tergend traag...

Deze middag 2x Advanced Mazda Cup gereden. Eerste resultaat was teleurstellend 9e (schade achteraan gehad met dank aan achterligger). Daarnet in m'n tweede race 4e geworden. Nu zie ik dat ik opeens 11e algemeen sta in de tussenstand...

Ik laat het hierbij best zeker voor deze week? Ik zie mij niet sneller worden dan 4e plaats... Beetje vreemd om te zien dat ik nog maar 3x Top 5 (0 wins) heb en opeens toch al 11e sta? Of mis ik iets?

http://members.iracing.co...s.do?season=1646&carid=67

[ Voor 5% gewijzigd door Stancke op 06-10-2016 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alarisico schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:29:
.....Ik stel mij bij deze even voor......
Welkom!
Alarisico schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:29:.....Alleen van het inschrijf proces snap ik niet veel. Ik heb mij bij overal ingeschreven maar krijg geen toegang.
Ook snap ik niet wanneer ik mijn naam in een Got naam moet veranderen.......
Je bent nu ingeschreven op de ledenlijst / database (met een verkeerde nickname GoT-Aad?) en niet onze site (ben je nog niet geweest) en niet in onze iRacing league (ben je ook nog niet geweest).

Pagina: 1 ... 65 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies