iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 60 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:41
Ik had gisterenavond hetzelfde probleem Nick. Ik heb een paar uur nadien nogmaals geprobeerd maar nog steeds hetzelfde.
Als ik vanaf een andere locatie inlog lukt het wel...

edit : logout lukt niet want kan helemaal niks inladen. error 50x we need a pitstop.

[ Voor 20% gewijzigd door Fragbeestje op 07-09-2016 09:32 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:32

Oxigeon

En zo is dat!

Fragbeestje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:31:
Ik had gisterenavond hetzelfde probleem Nick. Ik heb een paar uur nadien nogmaals geprobeerd maar nog steeds hetzelfde.
Als ik vanaf een andere locatie inlog lukt het wel...

edit : logout lukt niet want kan helemaal niks inladen. error 50x we need a pitstop.
Al eens een keertje Control + F5 gedaan? Complete cookies wissen? Neem aan dat hij dan wel werkt

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
nope, al gedaan maar nog steeds niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Hier is het vanmorgen gelukt, hoe het nu is weet ik niet, maar het zal wel erg druk zijn op de servers.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen

Iemand ook problemen met de handtekening van iracing ( beschadigd)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 14:09

Arfman

Drome!

Handtekening?!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:48:
Goedemorgen

Iemand ook problemen met de handtekening van iracing ( beschadigd)??
Ik kreeg wel zo'n soort foutmelding dat de Iracingupdater niet goed was, maar na herstarten van de browser lukte het wel. Dus wellicht pc rebooten en/of browser herstarten.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
PatrickPost1972 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:55:
[...]

Site is weer up to speed dus veel plezier :9
Iets met werk enzo :)

al kan ik nu wel met touchscreen sturen :p Waag vanavond wel een poging, zo te horen is Circuit de la Sarthe wel geslaagd.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:07

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb alle road content kwa banen, dus hoef alleen le mans 24 aan te schaffen..
alleen wil daarbij ook nog 2 auto;'s nemen, alleen welke weet ik niet.. (daarom vraag ik jullie mening)

ik weet niet goed welke keuze goed is voor aanschaffen van auto's. twijfel tussen:

-aston martin ( corvette heb ik al)
-v8 car.. ( wordt deze serie bij ons veel gereden? heb het idee dat dit alleen intrek is bij de aussies)
-formula 2.0 ( heb de skip, maar deze open wheel trekt me niet, dus de renault ook niet vrees ik)
-HPD ( leuke bak denk, alleen al oud dus miss komt er snel iets nieuws voor deze.. en in multi class heb ik wel een andere auto waarmee ik de serie kan rijden)
-kia optima ( lijkt me leuk.. alleen wordt deze niet echt bereden in de serie??)
-een gt3 wagen? ( ik heb de audi, porsche, mclaren al) dus waarom nog een bwm, ford gt of merc aanschaffen?
-daytona prototypes (chervolette, riley en radical) en formule 1 auto wordt denk niet veel gereden..?

daarom een flinke twijfel welke 2 auto's ik wil aanschaffen :(.. een hoop nutteloos leesvoer lees ik wel:P haha maar toch wil ik het delen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Nickrsd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:43:
ik heb alle road content kwa banen, dus hoef alleen le mans 24 aan te schaffen..
alleen wil daarbij ook nog 2 auto;'s nemen, alleen welke weet ik niet.. (daarom vraag ik jullie mening)

ik weet niet goed welke keuze goed is voor aanschaffen van auto's. twijfel tussen:

-aston martin ( corvette heb ik al)
-v8 car.. ( wordt deze serie bij ons veel gereden? heb het idee dat dit alleen intrek is bij de aussies)
-formula 2.0 ( heb de skip, maar deze open wheel trekt me niet, dus de renault ook niet vrees ik)
-HPD ( leuke bak denk, alleen al oud dus miss komt er snel iets nieuws voor deze.. en in multi class heb ik wel een andere auto waarmee ik de serie kan rijden)
-kia optima ( lijkt me leuk.. alleen wordt deze niet echt bereden in de serie??)
-een gt3 wagen? ( ik heb de audi, porsche, mclaren al) dus waarom nog een bwm, ford gt of merc aanschaffen?
-daytona prototypes (chervolette, riley en radical) en formule 1 auto wordt denk niet veel gereden..?

daarom een flinke twijfel welke 2 auto's ik wil aanschaffen :(.. een hoop nutteloos leesvoer lees ik wel:P haha maar toch wil ik het delen..
Formula 2.0 is echt heel anders dan skip.. De skip is neit echt een downforce car, de F2.0 wel. Rijdt heel anders.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
De FR2.0 is echt geweldig vind ik, alleen lastig om races in te vinden vorig seizoen, erg jammer. De Ford/Holden V8 heb ik pas geleden ontdekt en is heel erg gaaf om mee te rijden, wat meer gooien en smijten.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
SanderF1 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:35:
De FR2.0 is echt geweldig vind ik, alleen lastig om races in te vinden vorig seizoen, erg jammer.
Huh? Volgens mij is letterlijk elke race official geweest het hele seizoen? FR2.0 is toch zeker in de top 5 van meest populaire series.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik vond het lastig om races te vinden, altijd maar 1 per uur ofzo, dus als ik even tijd had om te racen was het vaak lang wachten. Of doe ik dan iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
SanderF1 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:03:
Ik vond het lastig om races te vinden, altijd maar 1 per uur ofzo, dus als ik even tijd had om te racen was het vaak lang wachten. Of doe ik dan iets verkeerd?
1 race per uur is heel normaal, hoor. Meeste series hebben maar 1 race per 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
SanderF1 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:03:
Zijn er dan series die vaker dan 1 race per uur hebben? Dat is alleen in week 13 volgens mij...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Phydomir

Dennis

Heeft de FR2.0 tegenwoordig ieder uur een race? Dat is toch eens per twee?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Je hoeft in ieder geval niet eens tot drie te kunnen tellen om een race te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
FR 2.0 vind ik ook heel leuk om te rijden en zijn wel genoeg races voor te vinden.

de V8 supercar vind ik nog een pak leuker maar raad ik niet aan omdat er heel weinig races officieel gaan (bijna geen enkele in de EU piekuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

daarom, ik zoek wel iets wat "vaak" official gaat..

daarom reed ik nu in de ruf gt3 fixed en de gt3 klasse.. (toch wel erg leuke races gehad in de gt3)
miss blijf ik daarbij en koop ik de merc of bmw..?

en toch blijft die hpd kriebelen.. aleen veel idioten rijden daarin rond schijnbaar..

V8 lijkt me onwijs vet, alleen hier in de europe ist niet veel.. kwa official races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Als je voorkeur meer uitgaat naar road cars:

- merc : rijdt lekker en makkelijk (gelijkaardig aan bmw)

V8 is niet simpel, bijna frustrerend lol en kia blijf je best zo ver mogelijk van weg :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

het is de aston martin , hpd en renault fr 2.0 geworden samen met le mans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Goede keuzes nonetheless :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:49

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De nieuwe suit en helmet templates zijn er:
http://members.iracing.co...ist/3500014.page#10032076
(ze zijn apart gepost omdat ze niet op alle servers beschikbaar zijn....)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Custom helm en pakje? :o

Volgens mij had ik al een GoT pakje voor mijn monteurs. Maar een custom helm is nieuw voor mij :D

Vanavond denk ik maar eens GIMP erbij pakken en wat klodders verf over de helm gooien :p

geen idee onder welke steen ik gelegen heb hiermee :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beide zijn nieuw.
Het was altijd mogelijk een custom suit en helm te maken, maar sinds deze build met de nieuwe models zijn beide veranderd en dus moet je alles nieuw maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanderrr
Fcuk, ik had een custom helmet en dat heft echt VEEL tijd gekost om fatsoenlijk te krijgen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Nickrsd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:43:

aicaramba schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:54:
[...]

Formula 2.0 is echt heel anders dan skip.. De skip is neit echt een downforce car, de F2.0 wel. Rijdt heel anders.
Is idd een totaal andere auto met veel meer grip en snelheid. Heb wat geoefend op Bathurst (komt week 2 van S4) wat een superuitdagend feest is. Ook op "normale" tracks lijkt de grip geen grenzen te hebben. Alleen jammer dat in S4 geen Nordschleife of Le Mans zit. Die zijn in S4 wel voor de Skip Barber wat een niet te missen spektakel wordt. In vergelijking met de FR 2.0 is de Skip Barber (althans in mijn beleving) meer een entry level auto te zijn. Meer nog dan de Mazda.

Er is een Formula Renault 3.5 en een Ford Fiesta RS WRC aangekondigd. Voor mij instant buy.
Die HPD heb ik daarnet ook aangeschaft, samen met de tracks van S4.

Enige probleem van al dit moois is tijd. Afgelopen 2 weken geen cm kunnen rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bijzondere nieuwe functionaliteit die niet in de eerste release notes stond

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/auto_ffb.jpeg
I forgot a release note.

I added in code to auto detect the optimal FFB force slider value. Go out and drive a lap or two in your favorite car and watch the F9 black box. At the bottom, where you can set the FFB force an 'auto' button will appear if I determine that your force setting is not optimal, click on that at any time to apply the new value. There is a similar button in the settings dialog that lets you apply it from there.

Ideally you would drive a clean lap with no off tracks or curb strikes, but I have code in place to try and filter out those cases so it should work reasonably well no matter how you drive.
Bron: http://members.iracing.co...ist/3499219.page#10032811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le Mans ziet er goed uit. Mijn achilles bochten uit de rFactor variant zijn eindelijk 'normaal' T1 en Indianapolis. Hoop van het weekend er m'n eerste rondjes te kunnen rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zijn er nog mensen online om samen een Le Mans of Tube Twister raceje te doen? :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:02:
Zijn er nog mensen online om samen een Le Mans of Tube Twister raceje te doen? :)
Nu niet voor mij.. school :( Maar vrijdag avond doe ik zeker mee als er meerdere zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 22:54

Fuelke

Forza Ferrari

NickThissen schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:18:
[...]

Zijn er dan series die vaker dan 1 race per uur hebben? Dat is alleen in week 13 volgens mij...
Is de MX-5 Rookie niet om het halfuur ?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik ga nu even racen, maak niet uit wat.. ben nu met de hpd op le mans bezig.. damn ik ben verliefd! had ik die hpd maar eerder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Eerste indruk van de nieuwe Ford GT is ook heel leuk op Le Mans! Rijdt echt super.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Ford GT nu opeens wél weer leuk rijden? :) Is het ze gelukt om m te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb hem altijd wel leuk gevonden, alleen lang niet gereden. De nieuwe versie tot nu toe alleen op Le Mans een raceje dus kan er weinig over zeggen, maar die rondes waren wel erg leuk. Zelfs nadat ik hem in de porsche curves in de muur ram (die blauwe muur verkijk je je zo makkelijk op) en ik met 20 graden scheef stuur moest rijden was het nog leuk :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:40

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:12:
De nieuwe versie tot nu toe alleen op Le Mans een raceje dus kan er weinig over zeggen, maar die rondes waren wel erg leuk.
Dus rechtdoor gaat nu veel beter dan eerst. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Zijn er problemen met Setup Sync?

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Nieuwe Ford GT is inderdaad een serieuze verbetering. Achtervleugel en TC gaan nu wel hun nut hebben :)

Als Proto & GT nog eens naar Daytona gaat, zal het wel leuk worden. Ford GT haalt daar vlotjes 285kph terwijl de GT1's hun Le Mans aero niet zullen hebben. :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Net een leuke race gehad in de HPD op Le Mans. Bijna heel de race in gevecht geweest met Marcus Hamilton voor de winst. Halverwege had ik een helaas wel een slow down, maar tijdje later had hij ook een slow down dus kon het gevecht weer verder gaan!

Ook is het beeld nu echt veel beter met de Oculus Rift nu de AA werkt!

Video van de race:

Ik had ook niet verwacht dat ik een leuk circuit zou vinden, maar het is toch wel gaaf.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Verwijderd

Mooie race!
Wat zou er gebeuren als je in de laatste lap een slowdown penalty zou krijgen vlak voor de finish? Moet je die inlossen voor de finish, of maakt het juist niet meer uit dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Phydomir

Dennis

Ja, anders wordt er een slordige 50s bij je tijd op geteld. Zo ooit een p5 op de Nurburgring weg gegooid nadat ik in de laatste ronde de chicane af moest snijden om een ongeluk te voorkomen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• PatrickPost1972
Linc schreef op donderdag 08 september 2016 @ 01:50:
Net een leuke race gehad in de HPD op Le Mans. Bijna heel de race in gevecht geweest met Marcus Hamilton voor de winst. Halverwege had ik een helaas wel een slow down, maar tijdje later had hij ook een slow down dus kon het gevecht weer verder gaan!

Ook is het beeld nu echt veel beter met de Oculus Rift nu de AA werkt!

Video van de race:
[video]

Ik had ook niet verwacht dat ik een leuk circuit zou vinden, maar het is toch wel gaaf.
Mooie actie einde ronde 2 bij de chicane :9 :9 :9

iRacing Profiel Game Pc

• aicaramba
Gisteren even voor het eerst rustig wat laps op le mans gereden met de hpd. Gekomen tot een tijd van 3:41, maar er is nog veel te winnen in het remmen, aangezien ik vaak ruim op tijd remde. Ook gebruik ik gewoon een monza setup en ik weet niet of dat een goede setup is voor le mans, maar qua downforce zal het wel redelijk goed zijn. Misschien de rembalans wat naar achteren leggen, omdat er bij le mans iets meer bochten zijn, waar je remmend in stuurt, zoals de chicanes op het rechte stuk.

[ Voor 20% gewijzigd door aicaramba op 08-09-2016 08:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, provider heeft iets gesloopt... Hopelijk straks weer up.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 05:13:
Mooie race!
Wat zou er gebeuren als je in de laatste lap een slowdown penalty zou krijgen vlak voor de finish? Moet je die inlossen voor de finish, of maakt het juist niet meer uit dan?
Als je met een slowdown over de finish komt word je als laatste in je ronde geteld. Als er dus nog mensen achter je zitten in dezelfde ronde dan komen die nog allemaal voor je. Niet doen dus.. Beter voor de finish stoppen.

Mijn iRacing profiel

• Vinslo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:54
Gisteren voor het eerst met de vive geraced. Wow! Was qua warmte wel zwaar, maar wat een beleving. Ongelooflijk.

Soepelste vr race ervaring die ik tot nu toe heb gehad. En dat in de hpd op le mans :9~

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb wel wat FPS dips op Le Mans met de Rift. AA staat op 2x, DP op 100 maar tijdens de start toch een dip naar 50-60FPS. Best lastig. Hoe zijn de ervaringen met een GTX1070 hier? Ik heb nu een GTX970.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Red Baron
  • Laatst online: 30-09 20:38
aicaramba schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:29:
Gisteren even voor het eerst rustig wat laps op le mans gereden met de hpd. Gekomen tot een tijd van 3:41, maar er is nog veel te winnen in het remmen, aangezien ik vaak ruim op tijd remde. Ook gebruik ik gewoon een monza setup en ik weet niet of dat een goede setup is voor le mans, maar qua downforce zal het wel redelijk goed zijn. Misschien de rembalans wat naar achteren leggen, omdat er bij le mans iets meer bochten zijn, waar je remmend in stuurt, zoals de chicanes op het rechte stuk.
Er is ook een iRacing Le Mans setup beschikbaar, ik zou die even proberen.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Nickrsd

Nickrsd

hebben jullie bij de ffb setting dampen oscilliations aanstaan..? standaard staat dat aan, drukte per ongeluk op reset.. met het testen van de auto setting.. maar merk niet echt 1,2,3 een verschil..

wat doet het precies op het iracing forum wordt me dat niet duidelijk

• -PassY-
Als ik dat aanzet, en ik sta stil in de pits, dan gaat mijn stuur soms helemaal flippen ... links rechts links rechts links rechts, en dat een paar keer in 1 seconde als het kan :)

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-09 10:40
-PassY- schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:50:
Als ik dat aanzet, en ik sta stil in de pits, dan gaat mijn stuur soms helemaal flippen ... links rechts links rechts links rechts, en dat een paar keer in 1 seconde als het kan :)
Dat had ik dus met min. force, iemand raden dat eens aan en met verschillende patches had ik een stuur wat bij geen stuurbeweging bleef trillen. (opzich logisch met de omschrijving, maar duurde even voor ik de oorzaak vond)

Ik heb demping aan, omdat dit zover ik me herinner in de aanbevolen settings stond voor de T500.

iRacing Profiel

• Nickrsd

Nickrsd

mja soms twijfel ik aan mn ffb, en dan ga ik internet afstruinen en zoeken naar settings.. en probeer ze allemaal, einde van het liedje zet ik het gewoon weer allemaal terug..

nu met die auto knop bij je setting even gespeeld, toch wel handig.. hij calibreert het zelf zeg maar..
je rijd een tijdje druk je op auto, en zoekt zelf de beste setting.. doe je dat even later weer.. zo kwam ik toch wel tot een lekkere setting iets zwaarder dan wat ik zelf had.. en het voelt toch wel erg goed.. :D

van 6.8 % ffb naar 9.4 ofzo.. met r8 op le mans..

het blijft allemaal maar gissen en erg persoonlijk dat ffb gebeuren

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Arfman schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:26:
Ik heb wel wat FPS dips op Le Mans met de Rift. AA staat op 2x, DP op 100 maar tijdens de start toch een dip naar 50-60FPS. Best lastig. Hoe zijn de ervaringen met een GTX1070 hier? Ik heb nu een GTX970.
Ik heb hetzelfde probleem. Heb een 1070 maar bij geen enkele track haal ik constant 90FPS met de rift, heel vaak framedrops. Ik ga misschien een clean install proberen, maar verwacht niet dat dit veel uit gaat maken.

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-09 10:40
Wow, weer twee races gedaan, 2x 2de. (veld van 10-15 Audi's)
Snelste tijd van 4.07.xx naar 4.03.6xx beste verbetering dus ook, erg leuke rijden.
Enkel constant vallen mensen om je heen uit, paar frustrerende momenten (HPD voor je in de Porsche curves, die overal remt en lift en dus de Audi's echt ophoudt zeg maar)

Onderling bij de Audi's erg clean rijden en je kan mensen nog best in een foutje forceren door krap achter ze te blijven. (0.8-1s)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

hebben jullie bij veel auto's backfire?? ik zie dat maar echt zelden bij een auto..

terwijl aan mn gfx op max/hoog aan staan.. hoe kan dat? draai op dx 11 btw..

zat ook net een stream te kijken met een audi r8.. die gaf om de haverklap blauw/gele vlammen..
nou als ik met de r8 rijd, zelden een blauw vlammetje..

zelfde met de kia bijvoorbeeld, als ik een stream kijken bij elke shift of gas los zie ik een vlammen spel,
terwijl als ik zelf in de kia rijd zie ik eigenlijk nooit een klap/ vlam..

waarom hebben andere gasten dat wel en ik niet op mn pc..? alles staat gewoon vol open dus daar kan het denk niet aan liggen en op dx11.. i5 6600k met 970 gtx.

ik wil zo graag vlammen :( sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Nickrsd schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 00:17:
hebben jullie bij veel auto's backfire?? ik zie dat maar echt zelden bij een auto..

terwijl aan mn gfx op max/hoog aan staan.. hoe kan dat? draai op dx 11 btw..

zat ook net een stream te kijken met een audi r8.. die gaf om de haverklap blauw/gele vlammen..
nou als ik met de r8 rijd, zelden een blauw vlammetje..

zelfde met de kia bijvoorbeeld, als ik een stream kijken bij elke shift of gas los zie ik een vlammen spel,
terwijl als ik zelf in de kia rijd zie ik eigenlijk nooit een klap/ vlam..

waarom hebben andere gasten dat wel en ik niet op mn pc..? alles staat gewoon vol open dus daar kan het denk niet aan liggen en op dx11.. i5 6600k met 970 gtx.

ik wil zo graag vlammen :( sorry..
Ze hebben de backfires wat verminderd een paar builds geleden. Als je echt van backfires houdt, moet je de McLaren MP4-12C rijden, die GT3 auto. De BMW Z4 heeft het ook nog een beetje, maar niet zoals de Macca.

Als je het bij anderen ziet, maar niet bij jezelf betekent waarschijnlijk dat je te vroeg opschakelt of te laat terugschakelt.

[ Voor 5% gewijzigd door ThiJor op 09-09-2016 00:22 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

roelg90 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:40:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Heb een 1070 maar bij geen enkele track haal ik constant 90FPS met de rift, heel vaak framedrops. Ik ga misschien een clean install proberen, maar verwacht niet dat dit veel uit gaat maken.
Hmm, jammer. Anders kocht ik gewoon een 1070 en was ik van het gedoe af. Had gisteravond in een Le Mans race 40FPS bij de start. Gelukkig maakt de ATW van de Rift het dan nog wel speelbaar maar tof is het niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ThiJor schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 00:21:
[...]

Ze hebben de backfires wat verminderd een paar builds geleden. Als je echt van backfires houdt, moet je de McLaren MP4-12C rijden, die GT3 auto. De BMW Z4 heeft het ook nog een beetje, maar niet zoals de Macca.

Als je het bij anderen ziet, maar niet bij jezelf betekent waarschijnlijk dat je te vroeg opschakelt of te laat terugschakelt.
net nog even een sessie met gt3 wagens gedaan, nu zie ik helemaal geen backfires meer, ook niet van de macca.. ik snap het niet hoor:P weet dat sommige puur voor fps gaan.. maar ik wil de eye candy haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10

jvaneijk

Dr.Oak

-PassY- schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:32:
En voor iedereen die maandag weer mee wilt doen. Het programma :)

JoepW in "iRacing: Monday Tournament"
Helaas, Moet ik nog 2 banen kopen welke ik niet in mijn bezit heb, ik zag Barber ertussen staan en nog een andere welke ik nog niet bezit. De rest van de content heb ik allemaal. Dus als de baby niet te veel tijd op slokt hoop ik op maandagavond er bij te kunnen zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk

jvaneijk

Dr.Oak

Kan iemand mij vertellen wat de Division inhoud waarin je zit voor ene bepaalde serie? De club is Benelux wat weer Region 5 is. Maar die Division ben ik nog niet helemaal achter...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Zoals in het voetbal eh. Divisie 1 is de hoogste divisie/klasse ^^

Geen idee hoe je divisie bepaald wordt. Wellicht op basis van je irating.

Vind het eigenlijk vrij nutteloos toegepast in iracing.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
jvaneijk schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 10:52:
Kan iemand mij vertellen wat de Division inhoud waarin je zit voor ene bepaalde serie? De club is Benelux wat weer Region 5 is. Maar die Division ben ik nog niet helemaal achter...
https://d3bxz2vegbjddt.cl...g_Code_v2014.02.21.01.pdf

Hoofdstuk 4.4 ;)

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk

jvaneijk

Dr.Oak

Tnx, zeer duidelijk. Ben wel benieuwd wat de grenzen dan zijn voor bepaalde Divisions. Nou ja zie het volgende week wel :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Nickrsd schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:57:
[...]

net nog even een sessie met gt3 wagens gedaan, nu zie ik helemaal geen backfires meer, ook niet van de macca.. ik snap het niet hoor:P weet dat sommige puur voor fps gaan.. maar ik wil de eye candy haha
Kan je een screenshot tonen van je grafische instellingen in iRacing?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickkoole
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
afgelopen maandag reden we als laatste race bij monday madness de Road Atlanta club versie.
Bij deze versie zijn bocht 3, 4 en 5 andere lay-out en heb een filmpje gevonden hoe je ze moet nemen:

YouTube: Gridlife Road Atlanta 2016!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ThiJor schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 12:18:
[...]

Kan je een screenshot tonen van je grafische instellingen in iRacing?
kan niks verkeerds vinden hoor..
https://drive.google.com/...n-RuooqcdZNGNiY0lKUXBvTGc

nu zie ik dit filmpje.. hie zie ik eigenlijk ook geen backfires van de kia..
https://www.youtube.com/watch?v=fezhl4CZ67E

maar bij deze wel..
https://www.youtube.com/watch?v=LN7nXRh5ZV0

miss moet ik gewoon niet zeuren.. om backfire ;(

[ Voor 32% gewijzigd door Nickrsd op 09-09-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Nickrsd schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:21:
[...]

kan niks verkeerds vinden hoor..
https://drive.google.com/...n-RuooqcdZNGNiY0lKUXBvTGc

nu zie ik dit filmpje.. hie zie ik eigenlijk ook geen backfires van de kia..
https://www.youtube.com/watch?v=fezhl4CZ67E

maar bij deze wel..
https://www.youtube.com/watch?v=LN7nXRh5ZV0

miss moet ik gewoon niet zeuren.. om backfire ;(
Settings zien er inderdaad goed uit.

Wanneer zie je geen backfires, tijdens het rijden zelf (bij andere auto's dan) of in je replay? Replay settings zijn in een ander tabblad, maar ik vermoed dat je die zelf al goed hebt staan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

heb ook bij replay settings alles open staan, dus daar zit ook niets mis denk.

zelf tijdens het rijden bij andere.. en in de replay zelf zie ik ook niks bij niemand niet..

net even een test met de corvette op lime rock gedaan (test session) en daar had ik wel backfires..

alleen als ik dan een online session join de 24 min van le mans bijv.. daar geeft geen 1 corvette een backfire, niet live.. niet in replay.

[ Voor 10% gewijzigd door Nickrsd op 09-09-2016 15:47 ]

• Nickrsd

Nickrsd

de site werkt lekker ist niet?? ik kom er niet op.. is iracing plat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Site werkt hier zonder problemen.

Ik maak gebruik in Week 13 van de Twisted Tube races. Erg leuk en een mooie mogelijkheid om een nieuwe auto uit te proberen. Dit keer de Aston Martin DBR9 :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TJphUpmFz5I]

[ Voor 77% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 10-09-2016 01:48 ]

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-09 22:57
Wie heeft de gouden tip?

Soms als ik iracing laad is alles blurry lijkt alsof het alleen met online sessies te maken heeft.

Track en cockpit zijn dan blurry en settings staan max. Als ik een test sessie laad is wel alles goed.

Heb auto graphics config en een clean install gedaan.

• NickThissen
Memory sliders te laag of te hoog.

Mijn iRacing profiel

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vanmiddag de eerste race met de nieuwe build voor de NiS gedaan op Richmond. Full distance race (400 rondjes) dus lijkt een goede kandidaat om het nieuwe rubber buildup te testen :)

Helaas weinig van gemerkt, mogelijk doordat het een nacht race is. Wat ik wel heb gemerkt dat je enorm veel marbles tegen je auto aan hoort vliegen. Het is net of je een aantal blikken achter je auto meesleept. Als je achter een andere auto rijdt zie je ook regelmatig stukjes rubber op vliegen.

Echter zie je ze nog steeds niet op de baan zelf liggen, ondanks dat alle settings maximaal staan :/ Had iets te maken met de autoclean under caution ofzo, tenminste dat werd vorig jaar als reden genoemd.

Wat me ook opvalt is dat mijn voorruit niet meer vies werd.

Verder leuke race :*)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
The_FrankO schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 17:12:
Vanmiddag de eerste race met de nieuwe build voor de NiS gedaan op Richmond. Full distance race (400 rondjes) dus lijkt een goede kandidaat om het nieuwe rubber buildup te testen :)

Helaas weinig van gemerkt, mogelijk doordat het een nacht race is. Wat ik wel heb gemerkt dat je enorm veel marbles tegen je auto aan hoort vliegen. Het is net of je een aantal blikken achter je auto meesleept. Als je achter een andere auto rijdt zie je ook regelmatig stukjes rubber op vliegen.
Dingen zoals dit doen mij wel beseffen dat het echt eens tijd word voor een nieuwe PC. Ik heb op een paar dingen na alle graphics options uit staan om maar acceptabele frames te halen. Overigens is dat deze build wel flink verbeterd. Waar ik in het verleden nog wel eens moeite had om boven de 60 fps te blijven zit ik deze build over de 90.

Maar de dingen die Frank opvielen in de race had ik dus niet. Ik hoorde geen stukjes rubber tegen mijn auto aanvliegen of een racing line zien vormen. In de race kwam ik er achter dat het toch wel fijn is om die dingen wel te hebben. Halverwege de race had ik bijvoorbeeld een klein momentje. De bocht nadat ik iemand buiten de racelijn had ingehaald stuurde de wagen opeens waardeloos in waardoor ik de muur toucheerde. Snapte er in eerste instantie niets van, maar achteraf besefte ik mij dat het moest komen doordat ik vuil had opgepikt de bocht ervoor. Ook de mooie vuurwerkshow aan het einde van de race heb ik helaas moeten missen. :P

Verder was het inderdaad wel een leuke race. Ondanks een momentje vroeg in de wedstrijd waarbij ik te snel richting de pit reed voor de eerste green flag pitstop en frontaal tegen de watertonnen knalde. :+ Gek genoeg maar 40 seconden optional repairs, maar dacht wel dat een goede klassering er niet meer in zou zitten. Uiteindelijk toch nog 3de weten te worden, dus daar ben ik maar wat blij mee. :)

http://members.iracing.co...do?&subsessionid=17651911

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Steve op Twitter:
Enjoying the speculation on what our surprise is on Tue. Those hoping it's an lmp1 you are wrong. Working on that @circuitamericas next week
Bron: https://twitter.com/iracingmyers/status/774047923076075523

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Gaan ze een LMP1 scannen want ze rijden wel volgende week op COTA met de WEC :9 :9 :9

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Laatste berichten zijn, dat ze dicht bij een deal zijn. Ik verwacht eerder netwerken en onderhandelen met de fabrikant. Als het voorspoedig gaat, kunnen ze inderdaad meteen scannen. Maar ik verwacht van niet, want er is niet veel tijd tijdens zo'n raceweekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-09 22:57
Gpu staat 100mb onder max videokaart. 900mb

Systeem kan ik op 4000 of 8000 zetten maakt niet echt verschil.

Edit: Trading Paints is de boosdoener als ik dat niet gebruik is alles scherp!

[ Voor 13% gewijzigd door Remco Tr op 11-09-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Het viel me laatst op dat er bij le mans een plak zand op de weg lag. Wanneer je er over heen reed begon het ook te tikken. Gedurende de sessie ging het zand niet weg, wat wel jammer is. Maar dit heb ik eerder nog niet gezien bij iracing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
aicaramba schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:42:
Het viel me laatst op dat er bij le mans een plak zand op de weg lag. Wanneer je er over heen reed begon het ook te tikken. Gedurende de sessie ging het zand niet weg, wat wel jammer is. Maar dit heb ik eerder nog niet gezien bij iracing.
Gister op Silverstone ging zo;n plek wel weg. Maar die lag midden op de race lijn, dus redelijk snel schoon gereden eigenlijk.

Maar wel leuk dat het nu wat zichtbaarder is. Volgens mij zat het al in de vorige build dat de baan viezer kon worden, maar zichtbaar? mwah :) Nu ligt er een flinke bak zand op de baan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanderrr
Ligt het behalen van SR ook af van je positie in de race?

Zojuist m'n Q verprutst dus achteraan gestart, door onoplettendheid per ongeluk bij aangaan van rode lampen de 1e versnelling in gezet dus jump start. Ik starte achter de ingang pitlane dus meteen naar binnen (en daar per ongeluk meteen volle tank en nieuwe banden gekregen...) en naar buiten met 35s achterstand. Uiteindelijk 1 na laatst geworden en 1 inc vanwege wieltje in het gras, en een SR van -0.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Hahahahahahaha je post heeft mij echt laten lachen! :) kut is dat he? echt dit kan echt mijn dag verpesten zoiets.
SanderF1 schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:04:

Zojuist m'n Q verprutst dus achteraan gestart, door onoplettendheid per ongeluk bij aangaan van rode lampen de 1e versnelling in gezet dus jump start. Ik starte achter de ingang pitlane dus meteen naar binnen (en daar per ongeluk meteen volle tank en nieuwe banden gekregen...) en naar buiten met 35s achterstand. Uiteindelijk 1 na laatst geworden en 1 inc vanwege wieltje in het gras, en een SR van -0.01

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

SanderF1 schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:04:
Nee. SR staat hier helemaal los van. iRating is wel afhankelijk van de positie in de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Raar, waarom krijg ik dan -0.01?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik moet echt nog 1 keer de finish halen bij de 24m van Le Mans. Hoe voorzichtig ik ook doe, er is altijd wel iemand in ronde 1 die zonder te oefenen in een auto stapt en het halve veld meeneemt. Stop je op tijd, kanllen ze er achterin. Stop je te laat, is de boel ook kapot. Ben zelfs 1 x helemaal door het grind gegaan in de eerste chicane en toen presteerde iemand het nog om me te raken (die leek niet op de hoogte te zijn van dei chicane 8)7). Verder wel leuke baan met een GT1 of HPD, voor al het andere is hij veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Omdat je een incje had en waarschijnlijk ook incjes in de qualy (omdat je die verprutst had lijkt me dat logisch).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

P2 in de HPD op Le Mans, wordt ik bij het aanremmen voor de eerste chicane op Mulsanna gewoon keihard van achteren aangereden door P3 die gewoon 200 meter te laat remt 8)7

Sorry dit, sorry dat .. het zal wel. Overmorgen is de achterlijke week 13 weer over, hopelijk dan een keer een race finishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Arfman schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:49:
Ik moet echt nog 1 keer de finish halen bij de 24m van Le Mans. Hoe voorzichtig ik ook doe, er is altijd wel iemand in ronde 1 die zonder te oefenen in een auto stapt en het halve veld meeneemt. Stop je op tijd, kanllen ze er achterin. Stop je te laat, is de boel ook kapot. Ben zelfs 1 x helemaal door het grind gegaan in de eerste chicane en toen presteerde iemand het nog om me te raken (die leek niet op de hoogte te zijn van dei chicane 8)7). Verder wel leuke baan met een GT1 of HPD, voor al het andere is hij veel te lang.
Dit heb ik ook nog steeds gehad. Elke race nog. Alleen de laatste race raakte ik iemand van achter die zo'n 50m voor het eerste flauwe knikje begon te remmen. Daar had ik geen rekening mee gehouden en ik zat echt op zn bumper.

Edit: en tussen het posten en editten weer een lap 1 crash gehad. Eerste chicane crashte ze voor me. Ik rem maar wordt van achteren geraakt.

[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 11-09-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik rem pas bij 150 meter dus als hij 200 meter te laat remt dan heeft hij helemaal niet geremd? :p Of misschien rem jij veel te vroeg :p

Maar het is inderdaad veel geluk hebben wil je ronde 1 door komen. Paar races in de HPD gedaan en paar in de Ford, in de Ford is het nog erger omdat het GT3 veld voor je start. Waarom doen die uberhaupt mee? Past totaal niet omdat ze ongeveer even snel zijn als de Ford, alleen kunnen ze 50 meter later remmen dus knallen ze elke keer achterop...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
NickThissen schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:00:
Ik rem pas bij 150 meter dus als hij 200 meter te laat remt dan heeft hij helemaal niet geremd? :p Of misschien rem jij veel te vroeg :p

Maar het is inderdaad veel geluk hebben wil je ronde 1 door komen. Paar races in de HPD gedaan en paar in de Ford, in de Ford is het nog erger omdat het GT3 veld voor je start. Waarom doen die uberhaupt mee? Past totaal niet omdat ze ongeveer even snel zijn als de Ford, alleen kunnen ze 50 meter later remmen dus knallen ze elke keer achterop...
Nee. Het eerste flauwe knikje na de start, naar rechts. Daar waar je vol gas door heen gaat om daarna direct te remmen voor de eerste chicane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ah ik reageerde op Arfman sorry.

In de Ford rem je overigens wel voor dat knikje omdat je die bocht anders echt niet haalt, maar ik neem aan dat je in de HPD zat ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
NickThissen schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:03:
Ah ik reageerde op Arfman sorry.

In de Ford rem je overigens wel voor dat knikje omdat je die bocht anders echt niet haalt, maar ik neem aan dat je in de HPD zat ;)
Idd. Hpd.

1 race had ik al een mooi gevecht gehad met iemand. Heel erg scherp gevecht, maar we raakte elkaar niet. Toen haalde ik iemand in voor indianapolis. Bij arnage wilde hij me weer voorbij aan de binnenkant. Ik ging zo wijd als ik kon, maar nog raakte hij me in de zijkant. Zo zonde, want het waren zo'n leuke 2 rondes.

[ Voor 34% gewijzigd door aicaramba op 11-09-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 15:37
Net weer een race sinds jaren gereden in de Mazda. Kansloos natuurlijk. 3 seconden te langzaam.

Maar ik dacht dat de 13eweek geen invloed had op je safety rating en irating. Maar toch zie ik een minnetje staan. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
naish123 schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:06:
Net weer een race sinds jaren gereden in de Mazda. Kansloos natuurlijk. 3 secondeniet te langzaam.

Maar ik dacht dat de 13eweek geen invloed had op je safety rating en irating. Maar toch zie ik een minnetje staan. :-)
Je hebt net die ene official race gekozen die de Road track nog had vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:00:
Hij remde helemaal niet :D

Wel excuses gehad na de tijd, kon er ook alleen maar om lachen eigenlijk, het was zo triest dat het komisch was :P

Zometeen weer proberen, joechei :D

[ Voor 21% gewijzigd door Arfman op 11-09-2016 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
De seagull challenge is echt leuk. Heel veel spannende gevechten..

Kan ik het schema voor de monday tournament al ergens vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het was al gepost maar een beetje "stealthy" :p Nog maals:

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/camo/ace9ce06ccb9c1819e0160813ca9a3b0e99e568b/?url=http%3A%2F%2Fwww.got-racing.eu%2Fwp%2Fwp-content%2Fuploads%2Fmondaytournament_15s4.png

Het complete schema voor Monday Tournament 2016 S4 kun je hier vinden:

We hebben ons best gedaan om een aantal compleet basic content races te bedenken en ook races waar de auto of track basic content is. Hopelijk weer leuke combo's :)

Het toernooi begint morgen al!

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 11-09-2016 22:02 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
NickThissen schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:02:
Het was al gepost maar een beetje "stealthy" :p Nog maals:

[afbeelding]

Het complete schema voor Monday Tournament 2016 S4 kun je hier vinden:

We hebben ons best gedaan om een aantal compleet basic content races te bedenken en ook races waar de auto of track basic content is. Hopelijk weer leuke combo's :)

Het toernooi begint morgen al!
Pff.. Ik had dat topic al gevonden, maar ik zag staan 2016S3. Dus ik dacht dat het oud was 8)7

Edit: qua combi's kan ik de meeste weken mee doen. Alleen de mustan, falcon, kia en lotus 79 heb ik niet.

[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 11-09-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
aicaramba schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:58:
De seagull challenge is echt leuk. Heel veel spannende gevechten..

Kan ik het schema voor de monday tournament al ergens vinden?
Volgende keer gewoon mee doen. En andere ook :)

ondanks dat ik in de muur ben geeindigd, heb ik me gruwlijk vermaakt. Er is altijd wel iemand om mee te racen namelijk.

Leukste was nog wel met het groepje inc Marco :) Hoe ga je 2 man afschudden met draft :)

Pagina: 1 ... 60 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies