iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 59 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:51

Niellie41

[object Object]

Eindelijk kan je de lollipop man weer painten!
Net als de license stripe op de helm en de riemen.
quote: Brian Simpson
Lollipop guy is paintable.

You will need new suits, the suit template is entirely different. Helmet paints will work as far as the base helmet. You can now paint the stripe across the helmet, seatbelts, logo on the seatbelts, and also color and paint the helmet visor. Plus probably some other things I've forgotten about.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
NickThissen schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:10:
[afbeelding]

De registratie voor de seizoensfinale is nu geopend!

Forum thread en registratie:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3499233.page
Reminder..!

Ik zie nog bijna geen enkele GoT inschrijvingen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-09 17:33

Phydomir

Dennis

SRF, nee bedankt. Niet mijn auto.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieu_NL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
NickThissen schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:14:
[...]

Reminder..!

Bij elke bocht die ik neem op PI komt mijn achterkant voorbij :) Maakt niet uit in welke versnelling/snelheid. Nog maar even veel oefenen eer ik me voor de wedstrijd inschrijf. En gelijk met 45graden schermen en 160 view ivm de smp limieten in aankomende patch.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-09 14:58

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:14:
[...]

Reminder..!

Helaas, compleet onmogelijke tijden voor mij ..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:47

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:27:
[...]

Helaas, compleet onmogelijke tijden voor mij ..
Oppas regelen? ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De regels voor de GES zijn gepubliceerd:
http://members.iracing.co.../75/3496385.page#10023536

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 20:36
Yihaa! Meteen lezen!

Btw: Alwin (SkullBoy geloof ik?) en ik rijden vanavond een 5 uurs race op Road America gehost door VEC. Alwin heeft onze HPD op een prachtige 11e plek gekwalificeerd en ik mag zelf de race starten :) We doen vooral mee voor de fun. Stream is live op twitch! Warmup om 20:00, race start om 21:00.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
what he said! :X

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03
DarkPino schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:59:

Btw: Alwin (SkullBoy geloof ik?) en ik rijden vanavond een 5 uurs race op Road America gehost door VEC. Alwin heeft onze HPD op een prachtige 11e plek gekwalificeerd en ik mag zelf de race starten :) We doen vooral mee voor de fun. Stream is live op twitch! Warmup om 20:00, race start om 21:00.
Stream is hier te vinden.
https://www.twitch.tv/lmpgtendurance

En wij zijn te herkennen aan een wit groene auto.
Afbeeldingslocatie: http://image.alwinkloosterman.nl/image.php?di=CJT2

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Laatste twee weken gaat het niet goed met m'n races. Ik rij slecht of het ligt aan de banen dat die mij niet liggen.

Of de warmte.

Dus misschien dat ik ga wachten tot de temperaturen weer gedaald is. Elke ronde een offtrack is ver beneden maats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkPino
Even een korte recap van onze race vannacht. Helaas had de organisatie de boel niet helemaal op orde waardoor wij helemaal achteraan moesten starten (nog achter het GT3 en GT1 veld). Na door die auto's heen geworsteld te zijn de achtervolging kunnen inzetten op de eerste HPD's. Uiteindelijk met nog ongeveer 15 minuten te gaan in de stint reed ik op een 7e plaats en achter plaats 6. Bij het inhalen van een GT3 spinde de GT3, onze kant op en 8 minuten repair tijd. Hierna was de race wel een beetje gelopen voor ons. Uiteindelijk 8e geworden, we mogen niet klagen :)

HPD is overigens echt een fantastische auto! Misschien dat ik morgen wel een keer mee doe aan de Monday Madness hoewel ik he-le-maal geen zin heb in watkins met de streetstock dus daar hik ik nog tegen aan :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

Watkins?? Is toch echt Jefefrson reverse. Net even een ander baantje. haha

EN gewoon joinen, dat is gewoon relaxed racen die avond. Meer mensen zullen daar moeite mee hebben om de auto op de baan te houden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10

jvaneijk

Dr.Oak

NinjaTrek2891 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 21:46:
Laatste twee weken gaat het niet goed met m'n races. Ik rij slecht of het ligt aan de banen dat die mij niet liggen.

Of de warmte.

Dus misschien dat ik ga wachten tot de temperaturen weer gedaald is. Elke ronde een offtrack is ver beneden maats
Hey Martijn, dat valt toch wel mee! Gisteren in de 2e race had ik P1 in de qualy, en start alles ging goed tot ik in ronde 3 bij turn 4 kwam lag 1,5 sec voor op nummer 2, achterkant gaat iets opzij en vang hem netjes op wel tijd verloren komt nummer 2 als een gek op mij ingerost, en klaar was de race. achterwielophanging aan gort, ik zo snel als ik kon terug naar de pits gereden. repair en weer gestart kwam als 16e ofzo op de baan toch nog 7e geworden. Helaas van de P1 qualy had namelijk met gemak 1e kunnen worden aangezien ik snelste tijd en gemiddelde ook in de top 3 stond. als ik mijn ronde tijden pak zonder de pitstop. Jammer maar helaas.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10

jvaneijk

Dr.Oak

DutchDevil79 schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:08:
Watkins?? Is toch echt Jefefrson reverse. Net even een ander baantje. haha

EN gewoon joinen, dat is gewoon relaxed racen die avond. Meer mensen zullen daar moeite mee hebben om de auto op de baan te houden.
Heb gisteren even geprobeerd, vindt het al moeilijk om die auto sowieso een rondje rond het circuit te krijgen, laat staan een snel rondje over het baantje. Ik vindt de Reverse ook niet zo leuk de normale Jefferson Circuit vindt ik wel cool!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
jvaneijk schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:16:
[...]

Heb gisteren even geprobeerd, vindt het al moeilijk om die auto sowieso een rondje rond het circuit te krijgen, laat staan een snel rondje over het baantje. Ik vindt de Reverse ook niet zo leuk de normale Jefferson Circuit vindt ik wel cool!
Gewoon net zoals ik een Merc logo erop plakken. Dan mag je overal gras maaien ala Nico en Lewis ;)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
DarkPino schreef op zondag 04 september 2016 @ 17:24:
Even een korte recap van onze race vannacht. Helaas had de organisatie de boel niet helemaal op orde waardoor wij helemaal achteraan moesten starten (nog achter het GT3 en GT1 veld). Na door die auto's heen geworsteld te zijn de achtervolging kunnen inzetten op de eerste HPD's. Uiteindelijk met nog ongeveer 15 minuten te gaan in de stint reed ik op een 7e plaats en achter plaats 6. Bij het inhalen van een GT3 spinde de GT3, onze kant op en 8 minuten repair tijd. Hierna was de race wel een beetje gelopen voor ons. Uiteindelijk 8e geworden, we mogen niet klagen :)

HPD is overigens echt een fantastische auto! Misschien dat ik morgen wel een keer mee doe aan de Monday Madness hoewel ik he-le-maal geen zin heb in watkins met de streetstock dus daar hik ik nog tegen aan :)
Waren jullie dat joh, was mijn teamgenoot die toen 6e reed, wij raakte de GT3 ook, maar hadden geen merkbare schade.

Die achtelijke SC met nog 1 uur te gaan echter, heeft onze hele race verkloot. We hadden al onze strat bepaald om P3 te kunnen pakken op het eind, en moesten nog 5 rondjes tot de laatste pitstop toen die SC uit kwam, we reden al op dubbel gestinte banden (overigens echt NOOIT doen in een HPD blijkbaar je verliest echt 2-3 sec per lap :P). Dus her-starten vanaf P2, op oude banden en dat moesten we 3 rondjes volhouden... je raadt het al, compleet van de baan af gereden binnen een half rondje en 16 min repairs. GOD i was pissed :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sambaggio
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-09 15:52
Die race zaterdag begon behoorlijk onduidelijk, na de start heb ik de eerste stint gereden en leek er even op dat ik de tweede ook gelijk moest doen omdat mijn teamgenoot de iracing website niet op kwam! Nadat ik 20 rondjes had gedaan lukte het hem toch om te connecten! Wij hebben de hele race geen problemen gehad alleen 1 keer een hpd die mijn apex koos waardoor ik niet in kon sturen en het gras even op moest zoeken! Wij hadden in totaal slechts 7 offtracks in 5 uur, en hebben de gt1 klasse gewonnen! Was voor mij de eerste endurance race die zo lang was en ik en mijn teamgenoot willen meedoen met GES dus wij houden de website in de gaten😉

iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
themac1983 schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:12:
[...]

Waren jullie dat joh, was mijn teamgenoot die toen 6e reed, wij raakte de GT3 ook, maar hadden geen merkbare schade.

Die achtelijke SC met nog 1 uur te gaan echter, heeft onze hele race verkloot. We hadden al onze strat bepaald om P3 te kunnen pakken op het eind, en moesten nog 5 rondjes tot de laatste pitstop toen die SC uit kwam, we reden al op dubbel gestinte banden (overigens echt NOOIT doen in een HPD blijkbaar je verliest echt 2-3 sec per lap :P). Dus her-starten vanaf P2, op oude banden en dat moesten we 3 rondjes volhouden... je raadt het al, compleet van de baan af gereden binnen een half rondje en 16 min repairs. GOD i was pissed :P
Ja dat klopt nadat jullie die GT3 hadden getikt kwam de auto onze kant op.

Helaas heb ik er geen replay van maar wel een filmpje gefilmd met een telefoon.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fqKJ0DewV-c]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
themac1983 schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:12:
[...]

Huh, een SC om de spanning terug te brengen? Het was toch geen Nascar race waar jullie aan meededen

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Nee volgens die mensen was dat een foutje. Hij wist niet hoe het kwam schreef hij Haha :)

Wel jammer dat het bij jullie dan zo slecht daardoor ging! Bij ons was het echt grotendeels verneukt door de start. Anders had ik tegen die tijd wel 4e/5e gereden. Ach ja :)

Jullie gingen goed in de GT1 Bas! (Toch?)

Edit: wordt het gewaardeerd als ik alleen bv heat 1 en 2 meedoe vanavond of wordt ik dan gestenigd? Moet morgen weer om 4 uur op...

[ Voor 17% gewijzigd door DarkPino op 05-09-2016 18:07 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Madness is gewoon meedoen en instappen of afhaken wanneer je wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik de Madness moest missen, hoe is die verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 14:46
Geen Forza Motorsport reclame in Tertre Rouge, alleen maar de groene doeken zonder tekst :+
En het is een scan uit 2015, maar het reuzenrad staat op de 2016 plaats.Net zoals de safer barrier in Porsche Curves, staan er ook pas sinds dit jaar. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Richard117 op 06-09-2016 01:16 ]

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat bedoel je precies met de ;) ?
Soms geven smileys een bericht ineens een andere toon.

Monza was ook eerder gescand en toch hebben we de nieuwe parabolica, met het asfalt aan de buitenkant.

[ Voor 20% gewijzigd door Niellie41 op 06-09-2016 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik had gisteren eigenlijk ook mee willen doen, maar helaas moest ik naar de printer van de ouders kijken, die, na meerdere keren opnieuw installeren, nog steeds niet werkt.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:15

Oxigeon

En zo is dat!

Toch aan het denken om weer online te gaan racen. Moet toch een keertje uit die rookie klasse komen haha. Ben wat dat betreft veel te amateur.

Gisteren is een of andere aankondiging gedaan voor vandaag. Weet iemand wat deze inhoud? Vanmiddag maar eens zoeken naar een code om een goedkoop abbo aan te schaffen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Die verrassing komt toch pas de 13e :? Iedereen gaat helemaal bonkers op het iRacing forum maar er staat duidelijk dat de aankondiging pas de 13e plaats vindt ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Monza is er een beetje tussen in geloof ik. Athans, ik weet vrij zeker dat er grind ligt na gister avond :+ Wel handig zo'n 4x4 dan :p

Maar ik heb me ingeschreven voor zondag .... ik moet nog flink oefenen wil ik de SFR onder controlle hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-09 17:33

Phydomir

Dennis

Vind het wel positief dat ze dingen aanpassen om de banen toch zo up to date mogelijk te maken. Zoals bijvoorbeeld Monza maar ook de pitmuur op Sebring. Alles wat niet direct tussen de witte lijnen zit is prima.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Gisteren problemen met mn rempedaal gekregen, reageerde ineens heel anders dan normaal dus aantal keren lelijk geblokkeerd, vooral bij de eerste bocht. Daarna maar uit de sessie gegaan, fatsoenlijk remmen was niet meer mogelijk :/

Erg jammer want eerste 3 ronden waren erg leuk, na prima start even geprobeerd Joep achter me te houden en volgens mij redelijke snelheid, tot ineens de rem dus raar ging doen :(

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 00:17:
Jammer dat ik de Madness moest missen, hoe is die verlopen?
Was leuk! Eerste race mijn Qualify verpruts omdat ik gereset had in mijn outlap en toen mijn qualify ronde gelijk begon bij het uitrijden van de pits. Dus gestart vanaf P11. Uiteindelijk mezelf weer op kunnen werken door het veld en op het nippertje Jos nog kunnen inhalen voor de eerste plek!

Video van de race:

2e race in de Ruf RWD. Ook heel leuk eerste paar ronde todat ik vrij dwars de parabolica uit kwam en de auto niet meer recht kon houden.

3e race was ik een beetje laat in de practice waardoor ik de baan nog aan het leren was tijdens de race evengoed nog een mooi gevecht gehad tot het einde met Robert!
Niellie41 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 07:11:
Wat bedoel je precies met de ;) ?
Soms geven smileys een bericht ineens een andere toon.

Monza was ook eerder gescand en toch hebben we de nieuwe parabolica, met het asfalt aan de buitenkant.
Ja ik zie het probleem ook niet echt. Ze hebben de track zo veel mogelijk up to date gemaakt ook al hadden ze een oudere scan, dat is toch alleen maar goed? En dat ze er geen reclame voor een ander race spel in doen is ook vrij logisch, alsof reclame borden altijd hetzelfde blijven.

Of moeten we altijd iets te bashen hebben 8)7

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Linc schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:34:
[...]

[...]

Ja ik zie het probleem ook niet echt. Ze hebben de track zo veel mogelijk up to date gemaakt ook al hadden ze een oudere scan, dat is toch alleen maar goed? En dat ze er geen reclame voor een ander race spel in doen is ook vrij logisch, alsof reclame borden altijd hetzelfde blijven.

Of moeten we altijd iets te bashen hebben 8)7
Geen bashen, ik ben erg blij dat Le Mans er eindelijk is.
Ik ken dat circuit op mijn duimpje, dan is het "leuk" om dingen te ontdekken die dus eigenlijk niet kloppen. Als ze het dan wel zo up to date mogelijk hadden willen maken, hadden ze het volledig moeten doen en bv de extra pitboxen bij moeten bouwen. Zeker als je reclame voor je zelf maakt met: Millimeter accurate tracks for unparalleled realism: www.iracing.com/track-technology/ vind ik dat het moet kloppen, en niet deels de ene versie en deels de andere versie.

En bij die Forza opmerking had ik niet voor niets een :+ staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 22:02

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik volg hem ff niet meer iracing zou nu toch plat moeten zijn voor maintenance ? voor de build update ?

update : ah nu is hij dan toch wel down for maintenance :P

[ Voor 23% gewijzigd door BruceLee op 06-09-2016 14:13 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BruceLee schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:10:
ik volg hem ff niet meer iracing zou nu toch plat moeten zijn voor maintenance ? voor de build update ?

update : ah nu is hij dan toch wel down for maintenance :P
It is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieu_NL
  • Laatst online: 04-11-2024
Hopelijk snel weer online! Ben net thuis en de zenuwen beginnen te komen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sambaggio
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-09 15:52
DarkPino schreef op maandag 05 september 2016 @ 18:02:

Jullie gingen goed in de GT1 Bas! (Toch?)
Klopt helemaal😉 Had van te voren een gevecht verwacht met Fenix maar helaas konden die door omstandigheden niet mee doen! Alsnog een leuke 5 uur gehad en weer meer ervaring opgedaan! Endurance racen vind ik toch wel heel erg leuk

iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Mathieu_NL schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:24:
[...]

Hopelijk snel weer online! Ben net thuis en de zenuwen beginnen te komen :)
je eerste onderhouds window zo te horen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ben van plan om vanavond (vanaf een uur of half 7 ofzo) een server te hosten met Le Mans met de HPD, GT1 en (nieuwe) Ford GT2. Als er genoeg mensen zijn dan kunnen we dat opvolgen met een race (eventueel met andere auto's nog), of we zouden met z'n allen een paar van de week 13 fun racejes kunnen joinen (24 min per race volgens mij). Maar dat kijken we vanavond wel. Als je mee wil doen kom dan gewoon op TS want daar zal het voornamelijk geregeld worden denk ik :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Kan de FR2.0 of de BMW GT3 er ook bij? Kan ik ook mee doen ;) Of gewoon de basic content Indycar, lijkt me ook wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Eh, ja voor practice kan dat wel. Voor een eventuele race niet lijkt me :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ga kijken of ik het vanavond red qua tijd, dan meld ik me wel op TS. Gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
NickThissen schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:49:
Eh, ja voor practice kan dat wel. Voor een eventuele race niet lijkt me :p
Indycar-race op Le Mans lijkt me best leuk om te proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
SanderF1 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:12:
[...]

Indycar-race op Le Mans lijkt me best leuk om te proberen ;)
Sure, maar niet tegelijk met hpd en gt1 en gt2 :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ik stap wel in een GT1.

Maar als ik optijd thuis ben, en de servers zijn online, en we kunnen connecten, en er is iets met de CSpec en Le mans, dan ga ik denk ik daar joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
NickThissen schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:45:
Ik ben van plan om vanavond (vanaf een uur of half 7 ofzo) een server te hosten met Le Mans met de HPD, GT1 en (nieuwe) Ford GT2. Als er genoeg mensen zijn dan kunnen we dat opvolgen met een race (eventueel met andere auto's nog), of we zouden met z'n allen een paar van de week 13 fun racejes kunnen joinen (24 min per race volgens mij). Maar dat kijken we vanavond wel. Als je mee wil doen kom dan gewoon op TS want daar zal het voornamelijk geregeld worden denk ik :p
kom ook wel als ik op tijd ben

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Cool lekker met de HPD op Le Mans, als alles online blijft.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Ik snap de hype niet. Zoveel saaie rechte stukken -.-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Scifo83 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:49:
Eentje? (Ok, opgebroken door twee chicanes, maar toch)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Scifo83 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:49:
Eens, maar nieuwe content dusjah .. :P

Wordt denk ik echt pas leuk als dag/nachtcycli geïmplementeerd zijn en je b.v. een 6 uurs race kunt doen.

En Joep op mijn dochter komt passen zodat ik tijd heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
NickThissen schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:50:
[...]

Eentje? (Ok, opgebroken door twee chicanes, maar toch)
Twee de bugatti layout er niet bij....

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Ken de track enkel natuurlijk van Gran Turismo. Verklaart mss ook al veel :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Denk dat Le Mans eigenlijk alleen leuk is met de echt snelle auto's. HPD, C7 DP, GT1/GT2. Alles daaronder lijkt me erg saai, maar misschien heb ik het mis. Ben sowieso erg benieuwd naar de VR updates (MSAA), zou er een stuk beter uit moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Arfman schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:07:
Denk dat Le Mans eigenlijk alleen leuk is met de echt snelle auto's. HPD, C7 DP, GT1/GT2. Alles daaronder lijkt me erg saai, maar misschien heb ik het mis. Ben sowieso erg benieuwd naar de VR updates (MSAA), zou er een stuk beter uit moeten zien.
Hij zit volgens mij ook in de skippy rotatie dit seizoen toch? Ik vraag me echt af of daar inderdaad wat aan is met zo'n auto... Wel leuk draft feestje natuurlijk ^^

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-09 12:32
themac1983 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:08:
[...]

Hij zit volgens mij ook in de skippy rotatie dit seizoen toch? Ik vraag me echt af of daar inderdaad wat aan is met zo'n auto... Wel leuk draft feestje natuurlijk ^^
Is er niet ook een Bugatti layout, die is echt een stuk korter en ook erg leuk. (in PCars dan)

Misschien dat deze voor Skippy gebruikt gaat worden, was er ook al eens de Ring voor de Skip? (heb echt geen idee, want rijdt er niet meer in)

Op le-mans zitten ook best uitdagende bochten vind ik, Porsche curves (in snellere auto's vooral volgens mij) en nog wat andere knikken.

Maar dat is persoonlijk natuurlijk, voor mij speelt de history/24h race ook zeker mee hierbij natuurlijk.
*Monza vind ik vooral rechtestukken en wat korte bochten, maar daar heb ik ook totaal niks mee verder eigenlijk*

[ Voor 6% gewijzigd door Ithric op 06-09-2016 16:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bugatti is niet gescand.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Oke best jammer opzich, maar wel begrijpelijk.
Klopt het dat ik ook niet gezien heb welke lay-outs er zijn, of is het enkel de 24h lay-out en niet 1 zonder chicanes (op Mulsanne bedoel ik dan) bijvoorbeeld. (niet dat dit leuk is voor races maar gewoon voor fun bijvoorbeeld)

[ Voor 3% gewijzigd door Ithric op 06-09-2016 16:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
En voor iedereen die maandag weer mee wilt doen. Het programma :)

JoepW in "iRacing: Monday Tournament"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Ithric schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:26:
[...]
Op le-mans zitten ook best uitdagende bochten vind ik, Porsche curves (in snellere auto's vooral volgens mij) en nog wat andere knikken.
Inderdaad. Ik denk gezien de reacties dat men zich nog wel eens kan vergissen in de moeilijkheid. Natuurlijk, de Hunaudieres is niet moeilijk. Dat is pedaal op de bodem en gaan. Maar de offcamber exit van de Dunlop chicane, het blinde heuveltje tussen de Esses en Tertre Rouge, het aanremmen van Mulsanne en Indianapolis met een knik vlak voor de bocht en inderdaad de hoge snelheid in de Porsche Curves. Uitdaging genoeg dus, ook omdat je met hele lage downforce rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

le mans is een peulenschilletje ;)

lol dat nieuwe driver model steekt nog door de stoel.
is dat een nieuw soort damage ?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/27621160/iRacing/2016-09-06%2017-32-18_0.jpg
( nieuwe build in test drive)

ook de nieuwe lollipop animatie's zitten nog dikke glitches in lol. als je aan komt rijden, na zijn animatie plopt hij heel fout over in een andere idle animatie. ziet er niet uit..

[ Voor 105% gewijzigd door BruceLee op 06-09-2016 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Site is weer up volgens mij. Server wordt ~7 uur als er nog behoefte is (neem aan dat er wel 10 servers zijn :p)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Bij mij laadt de site nog niet.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Yes na een seizoen Radical een bevredigend resultaat behaald.

2016 Season 3 Radical Racing Challenge C Division 3 Race Championship, 1st Place

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 30% gewijzigd door PatrickPost1972 op 06-09-2016 18:39 ]

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Downloaden werkt niet helemaal nee... Had hem tijdens het eten (met wat moeite) aan gekregen maar hij is ergens gestopt met een gateway timeout en nu kom ik er niet meer op.

[ Voor 64% gewijzigd door NickThissen op 06-09-2016 18:53 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickkoole
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
jaja site werkt en netjes rondjes gereden met HPD.
weet niet wat ze hebben gedaan maar le mans draait heerlijk op 120-140 fps rondom circuit in tegenstelling tot de nurburgring.
vanavond ff kijken hoe dat is met meer mensen op de baan maar ik moet nu al zeggen voorzichtig wouw.

wat me wel opvalt is inderdaad bij de lollipop man de animatie maar ook zijn render alle suits via TP kloppen niet meer.
en weet iemand al wat dat GAME CHANGING element is in iRacing heb het zelf nog niet kunnen vinden??

deze link werkt beter om te downloaden http://members.iracing.com/download/member/home.jsp

[ Voor 8% gewijzigd door nickkoole op 06-09-2016 18:55 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
nickkoole schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 18:54:

en weet iemand al wat dat GAME CHANGING element is in iRacing heb het zelf nog niet kunnen vinden??
Volgende week pas...

Download is gelukt, nu nog 'verifying', zal wel zo klaar zijn :)

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 06-09-2016 18:55 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De nieuwe modellen gebruiken nu ook nieuwe templates. ;)

Daarom kloppen de textures ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik probeer een practice te hosten in de league maar de website reageert erg traag dus weet niet of het gaat lukken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gelukt... Komt er aan in de league!
HPD, GT1, Ford GT en Dallara (oud). Daarna zien we wel verder :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
kom er aan

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga het niet halen. Wordt vrijdag of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
:'( Nog 20 min, dan is de download pas klaar. :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ah top, ik heb me een uurtje kunnen losweken en de site ligt weer eens plat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
  • Laatst online: 25-09 14:12
Poeh de fps met de oculus blijft ondragelijk, zelfs met een GTX 1080 en shadows en andere meuk uit blijven de dips komen op de meeste tracks. Iemand nog tips? De pointers op het forum in de vr sectie helpen ook niet echt. CPU (6700k i7) & MEM (16G DDR3) lijken ook niet de beperkende factor, hoewel die paging meter wel continue blijft flippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
rottentomato schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:43:
Poeh de fps met de oculus blijft ondragelijk, zelfs met een GTX 1080 en shadows en andere meuk uit blijven de dips komen op de meeste tracks. Iemand nog tips? De pointers op het forum in de vr sectie helpen ook niet echt. CPU (6700k i7) & MEM (16G DDR3) lijken ook niet de beperkende factor, hoewel die paging meter wel continue blijft flippen.
Ik had geen enkel probleem. Zelfs niet met 300% pixels om het ver kijken te optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
Haha dat is geen tip, maar ben blij voor je :) .. Clean install dan maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Download binnen (met 5 pogingen) en de site is down :D

Ik ga wat raketjes de lucht in schieten met KSP :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
rottentomato schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:48:
Haha dat is geen tip, maar ben blij voor je :) .. Clean install dan maar eens proberen.
Ik vraag niet naar een compliment....
Ik geef enkel aan dat het met een vergelijkbare clean install bij mij goed functioneerde en dat je het in de software moet zoeken of in een kleine bottleneck ergens in jouw PC.

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 06-09-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:09
rottentomato schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:43:
Wellicht al geprobeerd aangezien het een aantal keren voorbij komt in het VR forum:
GPU memory slider on 2000

Komt een beetje onlogisch over maar dit heeft bij mij de paging meter tot rust gebracht. Zover ik kan zien heb ik een precies dezelfde configuratie als jij. Andere setting die ik ook uitgevinkt heb is "high details in mirror"

Info komt oa uit deze thread:
http://members.iracing.co.../75/3497143.page#10011999

[ Voor 6% gewijzigd door JvdS19 op 06-09-2016 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
Dank, ik zal eens kijken en anders de clean install. Zo te horen, zou het stabiel te krijgen moeten zijn. De ervaring die VR brengt is echt super. Hoewel je met de audi wel heel dicht op het stuur zit, maar dat valt volgens mij ook weer in te stellen zodat mijn virtuele buik ook past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
SMP rocks no dips below 130fps

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Maar wel met de beperkte schermhoek neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Leuke track, erg mooi, en een goeie verbetering hoe ze off-tracks aanpakken (kleine slow down van ~0.5s ipv een inc als je bijv in T2 links te wijd aan de buitenkant gaat). Lijkt me leuk racen voor endurance!

Helaas heb ik uitgelogd om een nieuwe server te hosten en nu kom ik er niet meer op... De login site doet niks (en de rest wel want op m'n mobiel kom ik er gewoon op omdat die al ingelogd was).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Heb de laatste paar dagen niet naar de afgelopen seizoen stats kunnen kijken. Ik weet niet of ik nu 1 of 2 ben geworden in mijn division :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Wat ook heel vet is, dat tijdens de rollende start op Le Mans er net voor dat je vertrekt. Straaljagers langs komen en dat ze de franse vlag in de lucht maken.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

hier mijn eerste laps met de audi gt3 @ le mans

YouTube: iRacing Le Mans 24H Audi R8 GT3 LMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinslo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-09 14:43
Zo, seizoen zit erop. 8e geworden in de zevende divisie van de BSS. Kijk tevreden terug op mijn eerste volledige seizoen. Ben (tijdsgedwongen) erg efficiënt geweest, als ik naar de scores kijk. Ik heb 16 starts gehad voor de 8 meetellende races.

Het lijkt erop dat ik gepromoveerd ben naar divisie 4. Althans, daar werd ik in week 13 ingedeeld, geldt dat dan ook voor seizoen 4? Of vindt er aan het einde van week 13 ook nog een verschuiving plaats?

Moet even goed kijken waar ik volgend seizoen mee wil rijden. Wellicht is de ProtoGT wat, beetje voorbereiden op endurance. Voor de F1 ben ik in ieder geval nog niet klaar... :) Zijn er meer klassementsrijders hier voor volgend seizoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus volgende week in de regen rijden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Kmoet mijn mening over LeMans toch herzien. Wat een geweldige track!

GT1 en Dallara gisteren erop getest, en ik kon echt blijve rijden lol.

OSW feeling is ook super met zoveel detail dat de baan geeft. Dan merkte pas wat een brol ervaring zo'n arcade spelllekes als Gran Turismo u kunnen geven :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nog niet kunnen spelen door site issues. Ben erg benieuwd, hopelijk vanmiddag nog even tijd (en een werkende site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
JoepW schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:14:
[...]

Maar wel met de beperkte schermhoek neem ik aan?
inderdaad maar had ze al op 45 gezet met fov 135 voor de build.

bij mij blijkt het de CPU enorm te ontlasten !!! wat dikke + is

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Was erg gezellig gisteren, eerst even wat harken in de AM GT1 in de GOT server.
(dit ging best beroerd eigenlijk, kende de auto amper.)

Daarna maar een practice sessie ingegaan met de Audi, toen ging het direct al veel beter.
Niet veel later zaten we met meerdere GOT'ers in een race sessie, met een staande start. (alles stond zowat door elkaar heen)
*achteraf had ik beter geen tijd kunnen zetten, de drukte door de eerste bochten was niet fijn rijden.

Toen kon ik bij een GT2 Ford aanhaken en toen kwamen ineens de andere Audi's van 15s op 1 rechtstuk dichterbij!

Uiteindelijk net niet gelapt (10s over ongeveer op de lijn) en van de 8 Audi's 2de geworden doordat vele waren gecrasht.

Vanavond maar nog een keer, maar dan met iets minder wing zodat ik geen sitting duck ben. (zelfs in de slipstream redden de andere Audi's weg bij me)

Wat een erg leuke baan, vooral Porsche curves en laatste chicanes zijn een leuke uitdaging om goed uit te komen en snelheid te houden.

*Tijd was nog niet denderend denk ik, 4.07.9xx uit mij hoofd*

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Arfman schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:10:
Nog niet kunnen spelen door site issues. Ben erg benieuwd, hopelijk vanmiddag nog even tijd (en een werkende site).
Site is weer up to speed dus veel plezier :9

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
PatrickPost1972 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:55:
[...]

Site is weer up to speed dus veel plezier :9
Hier nog niet... login pagina nog steeds dood.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
NickThissen schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:16:
[...]

Hier nog niet... login pagina nog steeds dood.
Vreemd logout gedaan en hierna weer login met de browsers, Opera, Chrome en IE gedaan geen problemen.

[ Voor 11% gewijzigd door PatrickPost1972 op 07-09-2016 09:34 ]

iRacing Profiel Game Pc

Pagina: 1 ... 59 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies