iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 61 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:13

derx666

mecker ende blaet

Tsja, als je Maik Paluk (oid) erbij hebt zitten, de kost wat kost voorop wil rijden terwijl hij 0.5s per ronde langzamer is... In de draft kon hij me bijhouden, en elke keer weer op alle mogelijke punten zijn neus ertussen steken. Paar rondes hem maar gewoon voorop laten rijden, maar dan verloren we dus 0.5s per ronde. Haalde je hem dan weer in, en reed je een 49.6 ipv een 50.1 dan moest hij er weer asap voorbij... man man man.
Tegen het einde van de race zat hij aan de binnenkant bij het insturen van T1, echter op het normale instuurpunt besloot hij nog even rechtdoor te gaan. Hierdoor raakten we elkaar, en ging ik door het gras. Hij hield met moeite met een mooie drift (dat dan wel) net de bocht. Daarna was ik de concentratie kwijt en schakelde ik een paar rondes later een keer teveel terug voor de hairpin waardoor ik spinde. Even later ging het nog eens mis in de korte afdaling, waardoor ik ook nog m'n plekje aan Krister verloor. achja... Voor het feit dat ik geen practice en geen quali had gedaan, en letterlijk 2s voor de race de server binnenkwam vond ik P14 nog niet zo slecht :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tja, jammer dat je de aansluiting verloor, want ik zat toch op plek 9 toen ik vanwege mijn schouder vroegtijdig stopte. Tot die tijd had ik een zeer vermakelijke race gereden met een paar leuke gevechten, met name met Stefan Overgaard.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 14:09

Arfman

Drome!

Die Seagull Challenge was veel later op de avond dan ik dacht, ik had makkelijk mee kunnen doen :( 8)7

Ik ook altijd met mijn chronisch gebrek aan inzicht in tijdzones :+

Goede nieuws is dat ik wel een 24m van Le Mans heb kunnen finishen als 2e in de HPD *O* Scheelde dat ik op P4 had gekwalificeerd en dus de meeste carnage in T1/T2 voor was. Lekker draften met dat hok, leuke race gehad. Kom nog wel een paar seconden op de allersnelsten te kort maar goed, ik rijd verder ook nooit in de HPD.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09 14:12
JvdS19 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:00:
[...]
Wellicht al geprobeerd aangezien het een aantal keren voorbij komt in het VR forum:
GPU memory slider on 2000

Komt een beetje onlogisch over maar dit heeft bij mij de paging meter tot rust gebracht. Zover ik kan zien heb ik een precies dezelfde configuratie als jij. Andere setting die ik ook uitgevinkt heb is "high details in mirror"

Info komt oa uit deze thread:
http://members.iracing.co.../75/3497143.page#10011999
Goed toch maar gekozen voor een clean install en iracing op de SSD gezet, helaas blijven de dips komen met de Oculus CV1. Terug gegaan naar de drie schermen, kan echt niet tegen die haperingen elke keer als je het rechte stuk op rijdt bij een van de nieuwere circuits. Iemand in de buurt van Enschede, met een interesse in oculus rift CV1, kan altijd een PM sturen.

Poeh Le Mans is erg leuk, gisteren twee races gereden in de HPD. Vooral de track condities, maken het zweten. Waar je bij de ene race een 3:35 rijdt, kom je bij de andere met moeite aan een 3:41 en heb je het idee dat je in een aflevering blij dat ik glij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb mn HPD tijden voor le mans ook kunnen verlagen naar 3:35, maar de 3:30/3:31 die ik zie als quali tijden kom ik toch nog lang niet aan. Grote verschillen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
derx666 schreef op zondag 11 september 2016 @ 23:49:
Tsja, als je Maik Paluk (oid) erbij hebt zitten,
Dat was best intressant inderdaad :) Zo zie je maar weer dat de draft toch wel een totaal ander effect heeft op het racen.

En ik moet toch een keer een audio berichtje sturen naar racespot :) Gister nog de race helemaal terug gekeken

1x tijdens een skip big grid structueel overgeslagen:
number 9 is Drivers X, number 10 is driver y .... uhm ... number 12 is driver Z. Heerlijk zo;n pauze en Uhm :p

Dan is het al Pescel Tuuuuunyissen, Pasqual Tuuuwissen, Pascal Toinissen geweest :D Ze kunnen finse namen ook uitspreken, dus het word tijd voor nederlandse namen :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
zucht, mijn droom auto als 1ste race in het monday tournement en dan moet ik werken. |:( ;w

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
-PassY- schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:58:
[...]

Dat was best intressant inderdaad :) Zo zie je maar weer dat de draft toch wel een totaal ander effect heeft op het racen.

En ik moet toch een keer een audio berichtje sturen naar racespot :) Gister nog de race helemaal terug gekeken

1x tijdens een skip big grid structueel overgeslagen:
number 9 is Drivers X, number 10 is driver y .... uhm ... number 12 is driver Z. Heerlijk zo;n pauze en Uhm :p

Dan is het al Pescel Tuuuuunyissen, Pasqual Tuuuwissen, Pascal Toinissen geweest :D Ze kunnen finse namen ook uitspreken, dus het word tijd voor nederlandse namen :p
Weet je zeker dat ze Finse namen goed uitspreken? Of spreken ze het uit zoals jij dat ook zou doen? ;)
Maar ze zouden wel iemand in het team kunnen gebruiken die Nederlandse en Duitse namen kan uitspreken inderdaad. Dit keer zeide ze mijn naam aardig goed. Maar ze hebben me ook wel eens 'the Riddler' genoemd. :P

De races waren erg leuk. De eerste race de hele tijd gevochten in een groep.
Aan het begin van de 2e race waren het ook leuke gevechten, maar na 20/30 minuten vloog iedereen in mijn groep de baan af, behalve ik. Toen heb ik de rest van de race alleen gereden (10 sec.) achter het groepje van Marco. Als ze teveel vochten kwam ik wat dichterbij, maar dat verloor ik gelijk weer omdat ik geen draft had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Misschien doe ik vanavond nog even mee, maar eerst nog 1 Mazda race rijden om 0.02 SR erbij te pakken voor promotie.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
deRidder schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:32:
[...]

Weet je zeker dat ze Finse namen goed uitspreken? Of spreken ze het uit zoals jij dat ook zou doen? ;)
Maar ze zouden wel iemand in het team kunnen gebruiken die Nederlandse en Duitse namen kan uitspreken inderdaad. Dit keer zeide ze mijn naam aardig goed. Maar ze hebben me ook wel eens 'the Riddler' genoemd. :P

Aan het begin van de 2e race waren het ook leuke gevechten, maar na 20/30 minuten vloog iedereen in mijn groep de baan af, behalve ik. Toen heb ik de rest van de race alleen gereden (10 sec.) achter het groepje van Marco. Als ze teveel vochten kwam ik wat dichterbij, maar dat verloor ik gelijk weer omdat ik geen draft had.
Ze zijn op cursus geweest (Will athans) en een tijdje terug zat hij uit te leggen tijdens een race (met rachel, waarom zou het anders niet over racen gaan ;) ) hoe je bepaalde letter combinaties moet uitspreken.

Enigste wat ik echt onhouden heb, is dat ik geen poging moet wagen ;)
TuxieDeni schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:21:
zucht, mijn droom auto als 1ste race in het monday tournement en dan moet ik werken. |:( ;w
Die software updates komen later wel ;) Als men met 150 tegen een boom rijd, dan gaat daar een nieuwe auto-pilot ook niet werken

[ Voor 13% gewijzigd door -PassY- op 12-09-2016 12:12 ]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
-PassY- schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:11:

Die software updates komen later wel ;) Als men met 150 tegen een boom rijd, dan gaat daar een nieuwe auto-pilot ook niet werken
Ik kan er naast zitten maar ik leg de link tussen een dodelijk ongeluk en mijn grappen om in de meest dikke auto van iracing te rijden met elkaar te maken hebben? Ik sta in ploegen en heb de late helaas that's life :-( :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
TuxieDeni schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:22:
[...]

Ik kan er naast zitten maar ik leg de link tussen een dodelijk ongeluk en mijn grappen om in de meest dikke auto van iracing te rijden met elkaar te maken hebben? Ik sta in ploegen en heb de late helaas that's life :-( :-(
nieuws: Tesla geeft zijn Autopilot-software omvangrijke update met nadruk op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Pascal: Niet echt een plek om verder te gaan hierover....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Release notes (URL gegokt :P)

http://www.iracing.com/2016-season-4-patch-1-release-notes/

Geen hele bijzondere/grote wijzigingen wat ik zo zie.

[ Voor 219% gewijzigd door Arfman op 12-09-2016 15:27 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Added helmet tear offs for the open cockpit cars helmets.
Huh? Hebben we ook dirt op de helm nu dan?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Arfman schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:19:
Release notes (URL gegokt :P)

http://www.iracing.com/2016-season-4-patch-1-release-notes/

Geen hele bijzondere/grote wijzigingen wat ik zo zie.
Was er ook niet een verrassing morgen?

Ik gok op of dirt, of de nacht versie van Le Mans, welke er volgens mij nog niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

#dirtconfirmed? :+

Maar is mij nog niet opgevallen, misschien een nieuwe feature die er tussendoor is geglipt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
deRidder schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:32:
[...]

Ik heb nu 2 keer meegedaan als commentator (24u Spa en de ProtoGT race op Laguna Seca), maar veel Nederlanders of Belgen reden toen niet mee :) Bij de 24u was ik ook verantwoordelijk om de pitstops wat in de gaten te houden, iets waar ze ook niet super veel van kennen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:30

Niellie41

[object Object]

-PassY- schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:47:
[...]
Was er ook niet een verrassing morgen?

Ik gok op of dirt, of de nacht versie van Le Mans, welke er volgens mij nog niet is.
Niet vergeten dat het iets is dat nog niet is aangekondigd. Dirt is wel al aangekondigd en valt dus af.
Daarnaast, denk je echt dat ze zoveel bombarie hebben voor een nacht versie van Le Mans? ;)

Van wat ik her en der heb gehoord, wordt het een merk met vier ringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Maar zoveel bombarie is ook overdreven voor aankondiging van een nieuwe licentie. Ook al zou het Porsche ofzo zijn, ja leuk, alleen nog even een jaar of anderhalf wachten tot de eerste auto komt, en daarna nooit meer iets van horen...

Ik ben echt benieuwd of het een live aankondiging waard is.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het is ook geen aankondiging van een licentie.
A previously unannounced special addition will be brought to iRacing during the first week of 2016 Season 4!
Zoals ik het lees, is het iets dat morgen ook wordt gereleased. Dat hebben ze nog nooit gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 12-09-2016 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Karts O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 15:37
AI... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:53:
Het is ook geen aankondiging van een licentie.

[...]

Zoals ik het lees, is het iets dat morgen ook wordt gereleased. Dat hebben ze nog nooit gedaan.
Klinkt wel zo ja, maar nog steeds vreemd, waarom niet gewoon als verrassing in de normale build? Wat is er zo speciaal aan morgen?

Ach ja, we gaan het wel zien.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
ik hoop op regen races. Maareh. Tijdens de eerste week kan toch ook pas volgende week maandag zijn.

[ Voor 63% gewijzigd door aicaramba op 12-09-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De server voor de eerste Monday Tournament race start zometeen! Meteen default content dus geen smoesjes om niet mee te doen ;) Je kan tot 9 uur joinen!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 14:58
ik hoop op pitbabes :)

kom er zo aan, updates draaien nog.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:17

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik kom ook wel rondjes draaien :D
.. btw morgen, hoelaat wordt zoiets dan aangekondigd..? ik ben tot 12.00 thuis! zou leuk zijn als het nieuwe al om 10.00 beschikbaar zou zijn

.. waarom kan ik de server niet zien?? ben ik niet helemaal aangemeld ofzo? ik zie je league wel staan en status is joined..?

[ Voor 29% gewijzigd door Nickrsd op 12-09-2016 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Pfff, download schiet niet echt op helaas. Hoop dat ik het haal en misschien 1 rondje kan oefenen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ah, je was er al ;)

Ik ben weer terug naar DX9 gegaan. DX11 werkt echt gewoon NIET goed. Zo veel problemen die allemaal al sinds het begin erin zitten en al tig keer op het forum staan zonder staff reactie:
- Popups komen over je scherm.
- Popups zorgen voor een soort 'soft minimize', wel nog full screen maar muis etc komt er voor en refresh rate zakt in (naar 60 Hz ofzo gok ik).
- Tweede scherm gaat op zwart waardoor ik geen iSpeed / TS enzo meer kan zien.
- FPS kakt in na een aantal rondjes (DX9 = 400 fps, DX11 = 200 fps bij het begin, 100 na een paar rondjes). Deze keer gebeurde het nadat iemand joined zoals Rudy wel eens had...

Ik ben er weer klaar mee maar ik ga er niet vanuit dat dit volgend seizoen opgelost is en dan moet ik over :/ Binnenkort maar eens voor gaan zitten en een lading bugs op de support gooien, misschien dat er dan wel naar gekeken wordt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-09 22:57
Denk dat ze morgen de re-scan van silverstone gaan releasen. Dat word namelijk wel is tijd:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Wow. Ik heb al die problemen niet. Misschien gpu afhankelijk.
NickThissen schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:45:
Ah, je was er al ;)

Ik ben weer terug naar DX9 gegaan. DX11 werkt echt gewoon NIET goed. Zo veel problemen die allemaal al sinds het begin erin zitten en al tig keer op het forum staan zonder staff reactie:
- Popups komen over je scherm.
- Popups zorgen voor een soort 'soft minimize', wel nog full screen maar muis etc komt er voor en refresh rate zakt in (naar 60 Hz ofzo gok ik).
- Tweede scherm gaat op zwart waardoor ik geen iSpeed / TS enzo meer kan zien.
- FPS kakt in na een aantal rondjes (DX9 = 400 fps, DX11 = 200 fps bij het begin, 100 na een paar rondjes). Deze keer gebeurde het nadat iemand joined zoals Rudy wel eens had...

Ik ben er weer klaar mee maar ik ga er niet vanuit dat dit volgend seizoen opgelost is en dan moet ik over :/ Binnenkort maar eens voor gaan zitten en een lading bugs op de support gooien, misschien dat er dan wel naar gekeken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gisteren nergens last van gehad, Nick... Vreemd dat jij dat wel hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al die problemen wel :( Heel frustrerend inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Het enige waar ik last van heb zijn wat frame drops op Imola. De rest is super steady.

Hopelijk nog 1 race... dan is m'n licentie safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
De suprise stond even op het forum. Zag er interessant uit! Maar ga natuurlijk niet vertellen wat het is :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Leuke race net, maar helaas heb ik weer last van mijn internet en kreeg ik een disconnect. Toch maar eens een monteur van ziggo laten komen. Al tijden last van wegvallend internet, vooral in de avonduren.

Wel leuke gevechten gehad en close racen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
bluuuurgh schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:31:
De suprise stond even op het forum. Zag er interessant uit! Maar ga natuurlijk niet vertellen wat het is :P
Maak er dan ook geen melding van :( :( :( :(

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
bluuuurgh schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:31:
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 06:09
We zien her morgen wel :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Grrr! Ik wil het weten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:52:
[...]

Dat is alleen maar ...... niks.... :-(
Het heeft op een of andere manier een paar minuten op het forum gestaan blijkbaar, maar meteen verwijderd. Ik heb het niet gezien. Maar vandaar de post van Steve.
Het lijkt in ieder geval iets te zijn wat voornamelijk voor road is en niet voor oval aan het geklaag van de oval rijders te horen :p

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 12-09-2016 22:25 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Dat is al goed ok te horen! Met oval heb ik nog nooit iets gedaan.. Haha niet eens een practise denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vond de combo niet heel geslaagd vanavond, lange variant was leuker geweest want inhalen was niet echt mogelijk zonder crashes. Maar toch leuk kunnen racen, vooral in race 2 met Dirk voor de leiding. Toch in elk gaatje proberen te duwen laatste rondje, zonder contact, maar het ging gewoon echt niet :p

Jammer dat de opkomst weer niet super was... Ga maar weer uit dat het weer te mooi is ofzo ;)
Misschien was het ook niet duidelijk dat er nog een tweede race was?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Heb gelukkig m'n B license weten te veilig stellen. Eindelijk klaar met die verschrikkelijke auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-09 12:01
NinjaTrek2891 schreef op maandag 12 september 2016 @ 23:04:
Heb gelukkig m'n B license weten te veilig stellen. Eindelijk klaar met die verschrikkelijke auto :)
Haha, een weekje rust zat er echt niet in blijkbaar :)

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 10:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb een screenshot van de verassing :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
A1AD schreef op maandag 12 september 2016 @ 23:09:
[...]

Haha, een weekje rust zat er echt niet in blijkbaar :)
Laatste week in the Skip was een drama... :-) dus moest deze week wat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BruceLee schreef op maandag 12 september 2016 @ 23:22:
ik heb een screenshot van de verassing :D
Net als iedereen die 5 sec op Google kijkt :p

Leuke verrassing hoor, maar marketing is toch echt niet hun sterkste punt zeg... Wordt een drama op het forum morgen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

nou dan wil ik wel eens weten hoe je dat in 5 sec op googled ziet.
als iedereen het dan toch in 5 seconden kan vinden

doe maar niet

[ Voor 108% gewijzigd door BM op 13-09-2016 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
.

[ Voor 114% gewijzigd door NickThissen op 13-09-2016 00:55 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:09
Niet iedereen houdt van verrassingen. Dus laat maar lekker staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
.

[ Voor 121% gewijzigd door NickThissen op 13-09-2016 00:56 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik heb heleboel verschillende dingen gegoogled en het is niet te vinden dus zo makkelijk is het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
NickThissen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 00:10:
[...]

Leuke verrassing hoor, maar marketing is toch echt niet hun sterkste punt zeg... Wordt een drama op het forum morgen.
Eens... en dan zijn wij nog 'road racers'. Moet je je voorstellen als je alleen maar Ovals rijdt 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 00:10:
[...]

Tsja, smaken verschillen nu eenmaal.
spoiler:
Ik denk dat de oudere generatie dit wel leuk vindt.
Mij zegt het ook niet veel, want dit was voor mijn tijd.

Beetje hetzelfde als met dirt racing. Heel VS wordt hartstikke gek, terwijl iedereen hier zich afvraagt wat ze er mee moeten.

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 13-09-2016 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Had liever een nieuwe GT3 erbij. Of als het dan toch iets van Audi had moeten zijn dan zou een Audi TT Cup leuk geweest zijn. Die wagens zijn voorwielaangedreven maar met een instelbaar differentieel dus niet te vergelijken met de Kia. Dit stuurt echt veel beter ;) Hier een hotlap op Zandvoort van mijn teammaat die in het echt in de TT Cup racet:

[YouTube: https://youtu.be/Fz5EUWKQeGQ?t=735]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
glnk schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:37:
Had liever een nieuwe GT3 erbij. Of als het dan toch iets van Audi had moeten zijn dan zou een Audi TT Cup leuk geweest zijn. Die wagens zijn voorwielaangedreven maar met een instelbaar differentieel dus niet te vergelijken met de Kia. Dit stuurt echt veel beter ;) Hier een hotlap op Zandvoort van mijn teammaat die in het echt in de TT Cup racet:

[video]
Ziet er behoorlijk twitchy uit of was het heel koud weer zodat de banden niet op temperatuur kwamen. En zijn pitcrew moeten de pedalen een beetje meer invetten ze piepen nogal ;) . Maar wel gaaf om te zien.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:16:
[...]

Tsja, smaken verschillen nu eenmaal.
spoiler:
Ik denk dat de oudere generatie dit wel leuk vindt.
Mij zegt het ook niet veel, want dit was voor mijn tijd.

Beetje hetzelfde als met dirt racing. Heel VS wordt hartstikke gek, terwijl iedereen hier zich afvraagt wat ze er mee moeten.
Ik vind het gewoon vreemd om hiervoor een live stream aankondiging te doen. Staat los van of ik het persoonlijk een leuke toevoeging vindt, of dat het niet voor iedereen even speciaal is.

Dirt is een voorbeeld van iets wat ze prima met zo'n livestream hadden kunnen onthullen (maar als 1 april grap was ook wel leuk en effectief).
Aankondiging van Nurburgring was ook ok, vooral omdat het op de Nurburgring expo was.
Maar voor de rest vind ik dat ze te vaak veel hype genereren voor niks.

Het is gewoon jammer want het blijft een leuke verrassing, maar dit gaat vast veel geklaag opleveren omdat bijna iedereen nu (door de hype) iets super groots verwacht.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Niellie41 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:16:
[...]
Dirt wordt pas leuk als er rallywagens komen en rally stages. Wie droomt er nou niet van een rally sim als Richard Burns Rally op het niveau van iRacing. :)

Begin maar met het scannen van Rallye Monte Carlo 16 stages, totaal 375km :)

Helaas heeft iRacing het vooral over dirt ovals wanneer ze over dirt praten :(

[ Voor 7% gewijzigd door glnk op 13-09-2016 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Phydomir

Dennis

glnk schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:38:
[...]

Dirt wordt pas leuk als er rallywagens komen en rally stages. Wie droomt er nou niet van een rally sim als Richard Burns Rally op het niveau van iRacing. :)
Geheel off topic maar Dirt Rally al eens geprobeerd? Was er heel er positief door verrast.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dirt oval racing is ook gaaf hoor. :)

Ik vind het wel cool dat iRacing eindelijk met content komt die ze meteen uitbrengen, ipv een licentie aankondigen en dat die nooit komt. *kuch* Bepaalde BMW's en Honda's *kuch*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:22:
[...]....Maar voor de rest vind ik dat ze te vaak veel hype genereren voor niks. ....
Hebben ze van Apple geleerd..... Amazing ... Amazing.... 10 million ...... New color ..... Staande ovatie :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik deed er iets langer over dan 5 minuten, maar heel moeilijk is het niet te vinden.
Mijn persoonlijke mening laat ik nog even in het midden.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik zie het vanavond wel, ik laat me verrassen. Kan toch niet live meekijken (BBQ) dus ik kan gelijk de popcorn erbij pakken (zonder zout, want forum :+) en lekker genieten. Ik ga er van uit dat het een toevoeging van 3 x niks is voor mij, kan het alleen maar meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
heel gemakkelijk te vinden zocht gewoon op screenshots en stond er ineens tussen sinds gisteren :(

dus weet het nu ook. had meer verwacht maar zal zeker voor GOT wel leuke avonden geven

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:33
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat ze zoveel ophef maken voor alleen deze auto.
Je zou toch verwachten dat dit onderdeel van iets veel groters moet zijn.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Richard117 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:03:
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat ze zoveel ophef maken voor alleen deze auto.
weet je wie eigenaar van de auto is ? dan weet je waar ze naar toe werken met de WEC ook op COTA

en iracing die al toegegeven heeft dat het bijna rond is ;p

hoop dat de ophef gewoon gaat zijn hij is gratis :p

[ Voor 5% gewijzigd door dabelg op 13-09-2016 12:28 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

OK jongens aub geen spoilers, dit is op het randje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
spoiler:
Ach, Groep B is 1 stap verder. Maar als dit alles is ... kan het me niet voorstellen.

Zelf loop ik totaal niet warm voor dit ook. Zie wat er met de L49 is gebeurd. Veel vraag. Veel hype, Veel stilte daarna in de baan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Eens

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ik hoop een dikke touring cars serie :) wtcc ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Moet zeggen, sinds gisteren ziet de Ford GT er weer idioot uit.

Bij de physics update hadden ze de auto ook visueel aangepakt, voornamelijk de ophanging. De wielkasten zagen er nu mooi gevuld uit. Er was wel een minpuntje: soms kwamen de banden boven de wielkasten door piepen, bijvoorbeeld als je een curb nam.

Bij de update van gisteren hebben ze dat aangepakt, niet door de wielen iets naar beneden in de wielkasten te verplaatsen, maar door ze naar binnen te verplaatsen. Nu heb je dus een gat van ongeveer 5 à 10cm tussen de band en de rand van de wielkast, naar binnen toe dan.

Ik vind het spijtig, want hij zag er wel een stuk beter uit doordat hij ook lager ligt dan de vorige versie.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Werkt de FoV setting in DX11 mode anders? Ik reed altijd met FoV 60 in de Ruf maar nu moet ie op 70 om nog hetzelfde van het dashboard te zien.

Chrome en Skype notificaties zie ik nu ook en het leek alsof de monitor op standby ging.. iRacing staat well op full-screen, mis ik nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Volgens mij is er in de update iets veranderd in de zitpositie van de coureur wat dus van invloed is op je FOV.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
derx666 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:03:
Volgens mij is er in de update iets veranderd in de zitpositie van de coureur wat dus van invloed is op je FOV.
ik wou het net zeggen, maar inderdaad. De zit positie is veranderd in de RUF.

Viel me ook al op dat mijn RUF een heeeeeeeeeel stuk donkerder is geworden. Het is nu bijna zwart ipv donker blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:55:
Werkt de FoV setting in DX11 mode anders? Ik reed altijd met FoV 60 in de Ruf maar nu moet ie op 70 om nog hetzelfde van het dashboard te zien.
FoV moet je niet gebruiken om je zitpositie of zicht op het dashboard te veranderen. Dat doe je met de cam-tool (per auto). Staat uitgelegd in de Topic Start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Voor diegene die Week 13 gemist hebben op Le Mans. twas tof hoor! 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10

jvaneijk

Dr.Oak

Scifo83 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:36:

[video]
Super tof filmpje, van een super toffe track. Rij hem zelf altijd met de HPD maar hij is echt leuk.

En vanavond als het beetje meezit de eerste race rijden voor het nieuwe seizoen. Ik denk dat ik een heel seizoen Skip ga proberen voor de fun en de racecraft. en daarnaast nog een seizoen iets anders proberen voor mijn B license
Iemand nog aanraders voor een C license houder?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
JoepW schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:27:
[...]

FoV moet je niet gebruiken om je zitpositie of zicht op het dashboard te veranderen. Dat doe je met de cam-tool (per auto). Staat uitgelegd in de Topic Start.
Ik begrijp de cam tool niet echt. Als ik 10cm lager ga zitten zou toch het hele beeld 10cm hoger moeten komen? Nu lijkt alleen de auto te verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het "hele beeld" verplaatst ook maar alles wat je door de voorruit ziet is verder weg en die verschuiving zie je dus bijna niet. Parallax ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor

[video]
Ief, zijt ge ziek of zo, dat ge opeens met de Ford rijdt? :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Viewer entertainment 100% d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Een beetje laat, maar de resultaten van het Monday Tournament van S3 zijn bijgewerkt. Felies voor het Podium: Paul, Dirk, Bas.
Hier alle resultaten: http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
ThiJor schreef op dinsdag 13 september 2016 @i 17:31:
[...]

Ief, zijt ge ziek of zo, dat ge opeens met de Ford rijdt? :+
Lol. Was eigelijk best lache. Acheraan starten en 20km/h sneller op de straights dan de audi's. ^^

Laptijden leken me gelijkwaardig tss GT2 en GT3 op lemans ...

[ Voor 10% gewijzigd door Scifo83 op 13-09-2016 18:39 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

[video]
Wel goeie reflexen.... en een goede lachfilm... en een beetje triest. Leek wel Shift, GTA of Forza ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-

[video]
haha, circus muziekje er onder en gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
JoepW schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:40:
[...]

Wel goeie reflexen.... en een goede lachfilm... en een beetje triest. Leek wel Shift, GTA of Forza ;)
Het lachen verging me wel bij die frontale botsing. Fak die osw is krachtig. Polsen doen er nog pijn van :/

Gelukkig dat SR is uitgevonden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
YouTube: Special Presentation

nog 10m voor de "verrassing" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
spoiler:
Ik heb hem al gekocht :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hij staat al in de download lijst maar geeft nog een 404...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ook gekocht, maar zelfde probleem met downloaden :)

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

lol. Nog meer hype voor volgende week :D

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 14:58
waaaahhh _/-\o_
moet'k hebbe!

Snap dat het voor de jongere generatie misschien niets is maar dit vind ik wel een leuke toevoeging!

[ Voor 3% gewijzigd door Fragbeestje op 13-09-2016 19:16 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ze zullen vast niet alleen voor een leuk filmpje alleen naar de sachsenring gekomen zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Opnieuw een week wachten dus, kunnen we weer beginnen gokken wat het gaat zijn...

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 61 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies