iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
JoepW schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:29:
Krijg net info van iRacing: Database corruption. Working on it. Sorry for not communicating it through social media. :(
Balen, was net van plan vanavond een lekker stukje te gaan sturen :( . Database corruption. Dat wordt een backup terugzetten waarschijnlijk.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Is weer up

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:20
Olaf van der Spek schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:12:
[...]

Die laatste! :P
Zijn wel maar twee auto's. Allemaal van jezelf?
Met 3 een fotofinish is mij inderdaad ook nog niet gelukt.
Alle finishes zijn van mij ja, de laatste was officieel 0,000sec verschil. Rood/Zilver Mclaren, Groen/geel Skip en de gele Truck ben ik.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Close finish 8)
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/201779_313645342065119_1389217955_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:10

Salandur

Software Engineer

Helaas kon ik gisteren niet bij de racing school meedoen :(, maar maandag was wel weer een leuke avond :). Geen hele goede resultaten behaald en ik heb wel gemerkt dat ik vooral moeite heb met het constant remmen. Met een aantal uitstapjes en botsinkjes tot gevolg...

Mijn setje is nl een T300RS stuur met een stock setje G27 pedalen. Zonder modificaties. Heeft er nog iemand een setje pedalen 'over' die voorzien is van een loadcell en past op mijn T300 of direct in de PC? Ik ben aan het sparen voor een T3PA-PRO setje, waarmee ik hopelijk betere resultaten kan halen. Maar iets anders kan natuurlijk ook.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:56

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Heusinkveld d:)b

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur

Salandur

Software Engineer

Scr33x0r schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:52:
Iemand hier interesse in een Accuforce? :)
Hangt er van af... ;)
Die liggen wel heul ver boven mijn budget!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:50
Salandur schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:08:
[...]

Hangt er van af... ;)

[...]

Die liggen wel heul ver boven mijn budget!
Dan de AF ook denk ik? :)

Hij is al gereserveerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Ik rijd zelf met de Perfect Pedal. Een Hydraulische mod voor de G25/27 pedals. Beetje duur maar er is een goedkopere spaanse uitvoering. Werkt perfect!

http://www.totalspanishsi...iniones-mod-brake-g25g27/

edit: zie net dat ze out of stock zijn, wellicht toch voor de PP gaan.

http://www.perfectpedal.com/

Afbeeldingslocatie: http://i245.photobucket.com/albums/gg44/umpire66/perfect2_zps24f0b1c7.jpg
Salandur schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:18:
Helaas kon ik gisteren niet bij de racing school meedoen :(, maar maandag was wel weer een leuke avond :). Geen hele goede resultaten behaald en ik heb wel gemerkt dat ik vooral moeite heb met het constant remmen. Met een aantal uitstapjes en botsinkjes tot gevolg...

Mijn setje is nl een T300RS stuur met een stock setje G27 pedalen. Zonder modificaties. Heeft er nog iemand een setje pedalen 'over' die voorzien is van een loadcell en past op mijn T300 of direct in de PC? Ik ben aan het sparen voor een T3PA-PRO setje, waarmee ik hopelijk betere resultaten kan halen. Maar iets anders kan natuurlijk ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Ruud Mulders op 30-12-2015 23:41 ]

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat zijn die hip-hoppende auto's vervelend. Is dat iets nieuws? Vroeger knipperde mensen met slechte verbindingen gewoon.

Iemand enig idee wanneer de $100 voor $75 actie weer komt? Was altijd rond de 22e.

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:06

derx666

mecker ende blaet

Die is pas een 1 of 2 maanden geleden ofzo geweest, die verwacht ik de komende tijd nog niet.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dat was een jaar abo voor $49 volgens mij, eind oktober. Credits met korting was altijd in april, augustus en december.

http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do zegt bij mij nog steeds "An error occurred retrieving your stats. Please try again later." een aantal keer.
1 iRacer Online
Kom op mensen...

[ Voor 52% gewijzigd door Olaf van der Spek op 31-12-2015 12:22 ]

• Ruud_ST
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-01 20:11
Bij mij dezelfde melding.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op donderdag 31 december 2015 @ 08:45:http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do zegt bij mij nog steeds "An error occurred retrieving your stats. Please try again later." een aantal keer.
Dat is volgens mij al zo sinds de laatste build. Er is een hoop statistics niet beschikbaar om de performance nog enigzins op peil te houden.

• Salandur

Salandur

Software Engineer

Ruud Mulders schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:37:
Ik rijd zelf met de Perfect Pedal. Een Hydraulische mod voor de G25/27 pedals. Beetje duur maar er is een goedkopere spaanse uitvoering. Werkt perfect!

http://www.totalspanishsi...iniones-mod-brake-g25g27/

edit: zie net dat ze out of stock zijn, wellicht toch voor de PP gaan.

http://www.perfectpedal.com/

[afbeelding]

[...]
Ziet er goed uit! Ik had deze al een keertje ergens gezien, maar hij is behoorlijk prijzig. Maar wel goedkoper dan een T3PA-PRO + ricmotech loadcell. Hmmm, ik ga deze even onthouden!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
JoepW schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:09:
[...]
Dat is volgens mij al zo sinds de laatste build. Er is een hoop statistics niet beschikbaar om de performance nog enigzins op peil te houden.
Mag hopen dat ze de nieuwe ontwikkelingen qua auto's hebben opgeschoven, en dat ze de nieuwe website en backend op orde gaan krijgen. Want het begint nu wel lachwekkend te worden de snelheid en bereikbaarheid van Iracing. Ik ben niet snel een klager maar de hoeveelheid $$$$$ die ik er aan uit heb gegeven (geen moment spijt van gehad trouwens) mag je wel wat meer verwachten.

Maar ja zoals de meeste zouden zeggen SSSSSSSSSSOOOOOOOOOONNNNNNNNNN :+

En bij deze de beste wensen een goed uiteinde en een Iracing 2016.
En niet de sigaar weggooien en het rotje in je mond doen :o :o

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Als de graphic designers de website gaan fixen dan gaan we het nog zwaar krijgen ben ik bang :+

Mijn iRacing profiel

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Moet zeggen dat de rookie klasse nog redelijk mee valt na alle horror verhalen die ik erover gelezen heb. Als je enigzins vooraan start wordt er netjes geraced en iedereen houdt erg veel ruimte voor elkaar want crashen is het laatste wat je wilt. Qua rondetijden ook altijd top 3 dus snelheid zit goed, zit nu op 1.00.5 op Limerock. Helaas één race een concentratie-issue gehad: lag na een goede start aan de leiding met 1.5s op 2 en 4.5s op 3 en alles was onder controle, merkte duidelijk dat iedereen het prima vond zo, totdat ik in de 13e ronde in de relatief makkelijke bocht 3 op Limerock besloot de auto total loss te rijden... :(

Juist door het langzamer rijden maak ik stomme concentratiefoutjes merk ik, dus beter 95% dan 85% rijden. Nog één race en dan als het goed is uit de rookies :)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:24:
Als de graphic designers de website gaan fixen dan gaan we het nog zwaar krijgen ben ik bang :+
Inderdaad. Ik denk dat er maar een heeeeeeeeel klein team (misschien maar 1 persoon) is die dit allemaal regelt en uitbesteed. Dus ik denk dat er hard aan gewerkt wordt, maar met zeer beperkte capaciteit / middelen / geld..
SanderF1 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:29:
Moet zeggen dat de rookie klasse nog redelijk mee valt na alle horror verhalen die ik erover gelezen heb. Als je enigzins vooraan start wordt er netjes geraced en iedereen houdt erg veel ruimte voor elkaar want crashen is het laatste wat je wilt. Qua rondetijden ook altijd top 3 dus snelheid zit goed, zit nu op 1.00.5 op Limerock. Helaas één race een concentratie-issue gehad: lag na een goede start aan de leiding met 1.5s op 2 en 4.5s op 3 en alles was onder controle, merkte duidelijk dat iedereen het prima vond zo, totdat ik in de 13e ronde in de relatief makkelijke bocht 3 op Limerock besloot de auto total loss te rijden... :(

Juist door het langzamer rijden maak ik stomme concentratiefoutjes merk ik, dus beter 95% dan 85% rijden. Nog één race en dan als het goed is uit de rookies :)
Good Busy d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gelukkig nieuwjaar :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Happy new year! :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beste wensen voor iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor allen!!!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Beste wensen al het goede voor 2016 en vooral in goede gezondheid.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
Gelukkig nieuwjaar! dat er veel geracet mag worden!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:00
Gelukkig Nieuwjaar!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Gelukkig nieuwjaar !!!

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Salandur schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:18:

Zo slecht zijn de g27 pedalen anders niet hoor...rijden genoeg hele snelle gasten met die pedalen rond. ;)
Ik rij zelf met Fanatec CSR Elite, die waren vroeger redelijk budget voor pedalen met een loadcell maar die hebben ze tegenwoordig niet meer zie ik. wil je echt goeie zul je toch je portomonnee open moeten trekken :P

Voor de rest gister mijn jaar afgesloten met een pole position en een win op interlagos in de star mazda 8)
en natuurlijk iedereen een gelukkig nieuwjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:59

Hoogie2004

Whohooooo

Gelukkig nieuwjaar!

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Gelukkig nieuwjaar allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig nieuwjaar ! hopelijk heb ik zelf iets meer race plezier als vorig jaar en vind ik het probleem aan mijn k pedalen anders zal het wachten zijn op nieuwe :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Gelukkig nieuwjaar!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
beste wensen allemaal

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:30

elni

Carrot

Gelukkig nieuwjaar allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur

Salandur

Software Engineer

Gelukkig nieuw jaar iedereen!
TuxieDeni schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 12:11:
[...]
Zo slecht zijn de g27 pedalen anders niet hoor...rijden genoeg hele snelle gasten met die pedalen rond. ;)
Ik rij zelf met Fanatec CSR Elite, die waren vroeger redelijk budget voor pedalen met een loadcell maar die hebben ze tegenwoordig niet meer zie ik. wil je echt goeie zul je toch je portomonnee open moeten trekken :P
Klopt helemaal, ze zijn beter dan de pedalen die standaard bij de T300 zitten. Maar toch, het is erg vermoeiend om te moeten remmen op basis van spiergeheugen in plaats van druk. Ik denk dat ik toch over een maandje de T3PA set ga aanschaffen en mijn G27 verkoop. Qua kosten een mooie ruil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Net mijn eerste rondje op de nurburgring gereden waar ik bij elke bocht wist of hij naar links of rechts gaat en hoe hard ik er ongeveer in kan :p Een 7:05 met de c-spec, nog niet echt super volgens mij :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Mijn optimal is een 7:00. Mijn beste tijd zonder inc is een 7:03 met de C-Spec

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ga het zo meteen eens ontdekken :P

[ Voor 76% gewijzigd door Fuelke op 01-01-2016 16:47 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb laatst 2 rondes gedaan en had 7:30 :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Een race geprobeerd, ging niet slecht! Begin was erg hectisch, werd door twee man tegelijk over het gras ingehaald. Nou ja liet ze maar gaan lol. Vlak daarna kwam nog iemand naast me aan de buitenkant van een bocht die normaal net vol gas kan (of net niet), dus dat ging natuurlijk neit goed, maar ik zat aan de binnenkant en liet genoeg ruimte zodat hij zelf het gras in kon rijden :p Daardoor had hij wat top speed schade maar was in de bochten wel sneller en na een foutje zat hij voor me. Toen dus 3 laps achter hem gezeten en er maar niet voorbij komen, alleen in het midden gedeelte waar zo'n heel lang vol gas stuk is kon ik naast hem komen, maar de eerste bocht waar je weer een beetje moet remmen kun je eigenlijk niet naast elkaar. We deden het toch want hij liet ruimte :p Ging twee keer goed, daarna waren de rondjes helaas op... Morgen nog eens proberen, is toch wel erg leuk om te racen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Iemand ervaring met die virtual racing school, nieuwe sponsor van coanda klinkt wel leuk om te volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Optimal staat op 7.26, echter nog geen foutloze ronde er uit gekregen, snelste chrono een 7.32 maar dan met een flinke fout in Adenaur Forst en ergens nog een kleine offtrack in Brunnchen 2.

Voor mij helpt het echt om de tracksecties bij naam te kennen zodat ik weet wat er ongeveer gaat volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb wat problemen met de pc. Ik weet niet of ik de komende tijd kan racen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik wil een nieuwe pc gaan samenstellen. Nu blijf ik gewoon op 1 scherm spelen.. Maar de eeuwige twijfel.. Een 970gtx of 390 AMD..?

Welke past beter bij iracing? Heb ook op iracing forum gekeken maar wordt er niet wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
Nickrsd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:37:
Ik wil een nieuwe pc gaan samenstellen. Nu blijf ik gewoon op 1 scherm spelen.. Maar de eeuwige twijfel.. Een 970gtx of 390 AMD..?

Welke past beter bij iracing? Heb ook op iracing forum gekeken maar wordt er niet wijzer van.
Toevallig heb ik afgelopen week ook eens zitten neuzen naar videokaarten.
Lang verhaal kort; even wachten.

De huidige videokaarten zijn een doorontwikkeling van de vorige generaties.
Het komt er een beetje op neer dat 2016 een mooi jaar gaat worden.
Zelf weten natuurlijk, maar als je voor nu vooruit kunt, zou ik zeker overwegen om even te wachten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:49

Nickrsd

Jawel, ik heb alle tijd.. Huidige pc doet het nog wel redelijk.. Ben ook benieuwd met de komst dx12 etc.

Ik wacht af op de nieuwere kaarten dan. Als dat maar ook weer geen jaar duurt, maar lij me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ook van hieruit nog de beste wensen. Boah, 2 dagen geen PC doet een mens toch wel eens goed :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Pff, het tempo leek nergens naar, zeker 20 seconden boven mijn optimals maar ik was gewoon ultra voorzichtig en het loonde ;)
Clean Race - Road(Earned 8 times)
Have an official road race with no incidents. You must score championship points and complete 50% of the laps the class winner completes, rounded down, for the race to count toward this award. This award may not be earned while participating in a team event.

Had a clean race driving the Ruf RT 12R C-Spec at Nürburgring Nordschleife. ‎2‎/‎01‎/‎2016
Uitslag van de race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fuelke schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 11:57:
Pff, het tempo leek nergens naar, zeker 20 seconden boven mijn optimals maar ik was gewoon ultra voorzichtig en het loonde ;)

[...]

Uitslag van de race
Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dit is niet mijn schuld toch, of kijk ik er nu zo met gekleurde bril naar :X Ik ben de witte (met groene) auto, laatste ronde van de 4 lap sprint.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FhXKPjXqOgU&feature=youtu.be]

Ik denk toch dat ik genoeg ruimte geef, had nog wel ietsje meer kunnen liften maar als ik zo in chopper view kijk had dat niet nodig hoeven zijn, volgens mij moest hij hem gewoon krapper houden. Gelukkig kon ik zonder problemen verder, hij verloor nog tig posities :-( Beetje jammer einde van een leuke race. Overigens was hij de hele straight (al 3 laps) zo aan het weaven om de draft te breken, maar volgens mij verloor hij er alleen maar snelheid mee want een rondje zat ik op 2+ sec en dat is echt geen draft meer volgens mij, maar toch liep ik hard in :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Volgens mij had hij makkelijk die bocht krapper kunnen houden. Hij liet hem zelf naar buiten lopen waar jij rijdt, en jij kunt niet spontaan in lucht oplossen. Mijn mening is dat dit volledig zijn eigen schuld was.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:29
Tenzij je met de blauwe auto reed is het niet jouw schuld inderdaad :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Zijn gedrag lijkt sowieso nergens naar met zijn gezigzag. Niet waeven en zijn auto meer aan de buitenkant houden was beter geweest. Nu ziet hij jou te laat en je zit er al ver naast als hij het door heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vind dat hij niet veel verkeerd doet eigenlijk, op het contact na dan. Hij weet dat hij een sitting duck is met de draft en doet volgens mij het beste wat hij nog kan doen, weaven om de draft te verbreken (niks mis mee en hij stopt zodra ik dichtbij ben), mij de buitenkant laten pakken maar zelf toch zo veel mogelijk naar buiten om de bocht niet helemaal op te moeten geven. Alleen had hij wat meer moeten liften en dan was het een wedstrijdje "wie durft het laatst te remmen" geweest :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tot nu toe in de F1 geen enkel probleem gehad. Nu doe ik 1 keer mee aan de "SOF race" die uitgezonden wordt en wordt ik in 3 laps 3 keer van de baan gereden |:( |:( |:( Wat een grap zeg. Ik qualificeer op P8, na T1 ligt ik al P15 omdat ik op de straight na T1 in de muur geduwd wordt. Met schade toch maar verder, wordt twee keer aangetikt in de remzone, nog meer schade. Uiteindelijk naast elkaar in de een na laatste bocht, hij tikt me eerst al aan voor het instuur punt, dan laat hij me geen ruimte, ik ga op het gras en verlies hem daarna in de laatste bocht door de schade - klaar. In die actie werd nog een auto de muur in gebeukt, allemaal door dezelfde malloot.

Geen "high SOF" races meer voor mij, niveau is weer helemaal terug bij af hoe ik het gewend ben in de F1.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pff... Geregistreerd voor de race van 9 uur maar hij switched niet over naar de race vanuit de practice. Als ik quit en weer join kom ik weer in de practice. Volgens mij is de server nooit gestart ? :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:52

ThunderNet

Flits!

NickThissen schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:07:
Pff... Geregistreerd voor de race van 9 uur maar hij switched niet over naar de race vanuit de practice. Als ik quit en weer join kom ik weer in de practice. Volgens mij is de server nooit gestart ? :/
Hier blijft hij nu op "preparing session" hangen voor een quali...

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Er is inderdaad een probleem met de servers. Stond eerst dat het alleen de AMS server was, maar daarna is ook nog gepost dat het alle servers zijn. Race sessies starten dus niet. Ik ben alleen bang dat hij ergens in een wachtrij staat en als het probleem straks opgelost is dat de server alsnog start... maar goed ik ga geen uur zitten wachten :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
NickThissen schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:07:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3367012.page

Heb nu hetzelfde in de BP Sprint.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Skip Barber zelfde probleem :/ .

K*tzooi. Kinderen naar bed. Dacht ff lekker paar races mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:52

ThunderNet

Flits!

:') 1e helft van de week m'n pedalen kapot, spul sinds gisteravond weer aan de praat, nu race of 3 willen pakken... Jammer joh.. :P

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Wij zitten te wachten tot de 2k cup server launched.. maar dat doet hij dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Mijn practise sessie voor de race is verlopen (na 2 uur dus) en ik zie geen join knop meer.
Dus volgens mij starten de race sessie verder ook niet meer, als ze dit niet op het juiste moment deden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Dit staat op het iRacing forum:
Randy Cassidy:
There is a problem that is preventing the race servers from finishing their sessions and making themselves available to have new sessions assigned to them. This is impacting all farms now - the AMST farm just ran out of servers first. We're working to fix the issue that is causing this.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mij lijkt de tijd rijp dat iRacing mid-season structureel iets gaat aanpakken, want dit gaat zo langzamerhand erg vervelend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Heb om 22:15 een race kunnen rijden. Resultaat is helaas nog steeds niet te vinden/opgeslagen. Krijg al tijden error-meldingen als ik naar mijn resultaten kijk.

Lekker gaat het allemaal nog niet. Ben het met JoepW eens, dit begint vrij vervelend te worden. Tijd om de focus te verleggen naar het core system ipv nieuwe tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat is helaas niet de oplossing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Ja ik dacht laat ik nog eens een 2de raceje doen, moet je bang zijn om IR te verliezen als de race alsnog begint. (1 uur nadat hij zou beginnen.)
Site is enorm traag en je weet nu niet echt wat je kan verwachten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
zever met deze build is eens goed om andere dingen te doen geen iracing aangeraakt sinds build :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond zijn we weer te gast op de Nürburgring met de SRF tijdens ons Monday Tournament.

GoT | Monday Tournament 16S1-W404-01-16
Car(s)Track(s)
SCCA Spec Racer Ford
SCCA Spec Racer Ford
Fuel100 % (+/- 26,5 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Nürburgring Grand Prix - Müllenbachschleife (Heat 1)
Nürburgring Grand Prix - Müllenbachschleife
Day or NightDay
Pit stalls21 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC Grid-
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:20 (30 min.)
StartRolling
MC Grid-
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Dit is een van de kleinere layouts van de Nürburgring en zeer geschikt voor de SRF.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/mullenbachschleife.png

Tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:02
De afgelopen 2 jaar heb ik amper tijd gehad voor iRacing. Nu wil ik het rond maart weer oppakken. Eigenlijk heb ik voor m'n gevoel alle hardware behalve de monitoren in orde. Op dit moment gebruik ik een Samsung 2443BW (24" 1920x1200), maar met slechts een enkel scherm vind ik het lastig in te schatten waar de anderen om mij heen rijden.

Zouden jullie voor een triple screen setup gaan of voor de Rift zodra deze uit is?
Echter zou ik voor normaal desktop werk graag een monitor met een hogere resolutie willen. Het retina scherm op mijn MacBook vind ik heerlijk en wil ook graag naar naar mijn Windows PC brengen.

Opties:
1) High-res monitor (4K) + Rift
2) Triple monitor (1440P??)
3) High-res monitor (4K) + 2 144P monitoren (is dit mogelijk?)
4) anders.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Optie drie is technisch mogelijk maar zou ik al direct afraden.

Wat betreft de andere oplossing is het denk ik persoonlijke voorkeur. Niet iedereen zal even blij worden van de Rift en dan vooral qua motion sickness. Als je daar snel last van hebt is drie schermen een betere oplossing. Ook moet je rekening houden met bijvoorbeeld het volledig afgesloten zijn van de buitenwereld met een Rift. Dingen als buttonboxen worden ineens lastig te bedienen.

Hou er met beide oplossing wel rekening mee dat je een flinke PC nodig zal hebben. 3x 1440P zal een behoorlijke aanslag zijn. De Rift zal dat ook zijn. Vanwege de refresh rate van 90Hrz wil je constant 90FPS halen in iRacing. Haal je dit niet dan zal je behoorlijk uit de immersie worden getrokken.

Je zou ook nog voor 3x 1080P schermen kunnen gaan en een Rift. Ik denk dat je qua prijs elkaar niet veel zal ontlopen. Qua werkruimte op je bureaublad heb je natuurlijk met 3x 1080P meer dan een 4K scherm.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter laat dan niet: Beste wensen iedereen! Maak er een mooi (race)jaar van! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Ik lijk altijd moeilijk aan te voelen wanneer ik moet schakelen in die SRF, ben ik de enige ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fuelke schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:49:
Ik lijk altijd moeilijk aan te voelen wanneer ik moet schakelen in die SRF, ben ik de enige ?
Nee hoor, als je eenmaal door hebt is het niet zo moeilijk.

gewoon de regel aanhouden: als je denkt dat je misschien bijna moet schakelen, dan ben je al te laat.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik kijk gewoon naar de toeren teller, als het wijzertje halverwege tussen 5000 en 6000 toeren staat schakel ik op :)

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Dit is wat voorgeschreven staat:

1-2 6050-6250 RPM (31-32 mph)
2-3 5600-5900 RPM (54-57mph)
3-4 5600-5750 RPM (77-80 mph)
4-5 5550-5600 RPM (02-103 mph)

Als je moeite hebt met het bepalen van je schakelpunt, gebruik dan gewoon een tooltje. I.c.m. met bovenstaande waarden zit je dan altijd goed.

Bron:http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2022116.page

[ Voor 18% gewijzigd door Wes46 op 04-01-2016 16:05 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:23
Hierbij ook nog de beste wensen aan iedereen!!!

Hopelijk dit jaar wat meer iracing tijd!

Weet nog niet of ik er vanavond bij kan zijn, maar hopelijk wel :)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
Fuelke schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:49:
nee hoor :)

Fanaleds, en schakelen als het 2 rode lampje oplicht :) Werkt prima voor mij nu

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond is gedenkwaardig. Het is de zevenhonderdvijftigste keer dat we (ik) een server host tbv GoT iRacing!

Altijd leuk statistieken:
  • 1640 uur gehost.
  • Bijna $ 1000,- ontvangen via referrals & gifts
  • Iets meer dan $ 600 uitgegeven aan hosting
  • Iets meer dan $ 200,- uitgekeerde prijzen
  • Iets minder dan $ 600 uitgegeven aan broadcasting
Op naar de 1000x hosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
JoepW schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:57:
Vanavond is gedenkwaardig. Het is de zevenhonderdvijftigste keer dat we (ik) een server host tbv GoT iRacing!

Altijd leuk statistieken:
  • 1640 uur gehost.
  • Bijna $ 1000,- ontvangen via referrals & gifts
  • Iets meer dan $ 600 uitgegeven aan hosting
  • Iets meer dan $ 200,- uitgekeerde prijzen
  • Iets minder dan $ 600 uitgegeven aan broadcasting
Op naar de 1000x hosten ;)
ik vind dat iRacing iets moet maken en opsturen hiervoor :*)

Bij joetoep krijg je ook een leuk presentje (Dikke E-peen dingen) als je de X subscribers haalt. Dus waarom niet bij 750 sessies O-)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:24:
[...]

ik vind dat iRacing iets moet maken en opsturen hiervoor :*)

Bij joetoep krijg je ook een leuk presentje (Dikke E-peen dingen) als je de X subscribers haalt. Dus waarom niet bij 750 sessies O-)
Als iemand een leuk verhaal wil schrijven en dat wil posten op het iRacing forum / op wil sturen aan iRacing.com dan hou ik me aanbevolen. Ik ga het zelf niet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik ga vanavond niet meedoen. Ik heb laatst een crash gehad van de PC. Ik heb geprobeerd windows 10 opnieuw te installeren na een format van de SSD, dat lukte niet. Windows 7 installeren lukte ook niet.

Ik heb vandaag mn nieuwe SSD gekregen en mn PC werkt pas net weer. Ik ga mijn tijd spenderen om de PC een beetje goed te krijgen, dingen installeren en instellen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GK86
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:36

GK86

Heusinkveld Engineering

Salandur schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 16:22:
Gelukkig nieuw jaar iedereen!

Klopt helemaal, ze zijn beter dan de pedalen die standaard bij de T300 zitten. Maar toch, het is erg vermoeiend om te moeten remmen op basis van spiergeheugen in plaats van druk. Ik denk dat ik toch over een maandje de T3PA set ga aanschaffen en mijn G27 verkoop. Qua kosten een mooie ruil :)
Je hebt een PM :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Remco, wil je eens niet met steentjes naar mij gooien tijdens het racen :(

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mdLhAfaXss1dFER5z7OEVuEH/full.jpg

Ik vind dat Remco uit de uitslag moet geschrapt worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deni zijn 2e race verpest daar voel ik me slecht onder, sorry :'( . Verder erg gezellig en zal wat meer met de spec gaan rijden.
Bedankt voor het hosten!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2016 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
http://members.iracing.co...nid=15475639&custid=60650

Net in de Ruf op Interlagos geraced, had nauwelijks geoefend dus echt goed ging het niet.
Zit nu in de replay de start te bekijken maar de eerste 10 auto's zie ik gewoon niet.. Heb zoiets al eerder gehad geloof ik, is dit een iRacing limitatie omdat het veld zo groot was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
1ste race: Stomme fout van mij bij het uitkomen van het verbindings stuk waar ik spin. Was opgeklommen van P11 naar P4 |:(

Wel leuk wat kunnen vechten in een groepje.

2de race: P8 nu als start plek. Lag redelijk snel 4de. En had zelfs even moeite om Davy bij te houden in het begin. Later nog lekker gevochten om P3 met Nick2. Maar uiteindelijk 4de geworden. De plek die ik in de eerste race al had moeten hebbe :+

Maar wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende verbinding is dat zeg :F Hebben ze Herman Tilke daarop los gelaten.
En niet te vergeten, dat ik even bijna verdwaalde toen ik de eerste keer door de pits naar buiten ging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur

Salandur

Software Engineer

Dat waren leuke wedstrijdjes op de mullenbachschleife, ik geloof dat ik eindelijk die SRF een beetje onder de knie begin te krijgen. Eerste race 15e ofzo geworden, 2e race 6e, na als 4e gestart te zijn. Ik ben tevreden :)
De eerste race was nog wat rommelig, met wat contacts (sorry eenieder) tot gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Steun me svp ff op Facebook met likes als je facebook hebt: https://www.facebook.com/iracing/videos/10153819487681085/
Zie mij reactie daar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Geliked d:)b

Mijn 2 races van vandaag, ook onmiddellijk mijn eerste 2 officiële in de GT1:

http://members.iracing.co...id=15475292&custid=119326
http://members.iracing.co...id=15475982&custid=119326

Spijtig dat ik in die 2de de start volledig mis omdat ik hem niet zie vertrekken met mijn single monitor. Ik keek net even recht vooruit om te zien of ik wel rechtdoor aan het rijden was toen hij op gang trok. Toch nog mooi 2de geëindigd.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Ja Joris, GT1 is veruit de leukste race klasse vind ik persoonlijk. :p zoveel power onder uw kont maakt het gewoon leuk lol.

Vereist een smoothe en gecontroleerde rijstijl wat me altijd al gelegen heeft.

Die Simone was me wel een kerel in beide races. Zo'n agressief rijder, en elke race ligt em wel ergens in de kant lol. Veel Gran Turismo academy hot lappers tegewoordig in iracing, ze hebben nog veel te leren :D

Trouwens ik raad u aan zo snel mogelijk over te schakelen naar 3 schermen. Veel betere aankoop dan een osw in mijn ogen :p

[ Voor 12% gewijzigd door Scifo83 op 05-01-2016 00:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online

Beetje raar incidentje.. Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Scifo83 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 00:26:
Ja Joris, GT1 is veruit de leukste race klasse vind ik persoonlijk. :p zoveel power onder uw kont maakt het gewoon leuk lol.

Vereist een smoothe en gecontroleerde rijstijl wat me altijd al gelegen heeft.

Die Simone was me wel een kerel in beide races. Zo'n agressief rijder, en elke race ligt em wel ergens in de kant lol. Veel Gran Turismo academy hot lappers tegewoordig in iracing, ze hebben nog veel te leren :D

Trouwens ik raad u aan zo snel mogelijk over te schakelen naar 3 schermen. Veel betere aankoop dan een osw in mijn ogen :p
Heb ik op dit moment geen plaats voor... 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 00:36:
[video]

Beetje raar incidentje.. Wat vinden jullie ervan?
Race incident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
beetje offtopic maar ook ontopic :

wie gaat er morgen de Occulus Rift CV1 pre-orderen ? BAS weet jij of iracing met de laatste SDK werkt zodat hij bij release al werkt met iracing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Pre-orderen gaat mij wat ver, ik wacht de reviews af en/of als het even kan wil ik hem zelf wel ergens testen voordat ik hem ga kopen.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Ik roep als een jaar of twee dat ik direct een CV1 wil. Dus ja. Ik ga morgen F5-en.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Fuelke schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:41:
Remco, wil je eens niet met steentjes naar mij gooien tijdens het racen :(

Ik vind dat Remco uit de uitslag moet geschrapt worden :P
Hehehe. Mijn graphicsettings staan zo laag dat ik de steentjes niet zie. Wel zag ik een hoop vonken bij anderen vlak voor die verbinding doordat de bodem de grond raakte.

Het was leuk, de SRF rijdt veel beter dan de laatste keer dat ik hem reed. Twee keer achteraan begonnen en als zevende geëindigd, v.n. door het ontwijken van spinnende auto's. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Nou gisteren begon goed en liep redelijk door tot race 2 in de SRF.

Ik had me voorgenomen om in iedergeval nog 1 BP Sprint race (met de BMW op Interlagos) van 19.00 te doen, dus rond 18.30 alvast in de sessie en voorbereiden.
Had niet veel trek in problemen om me heen, dus ik had mijn Q tijd met race brandstof gedaan (53L ongeveer).
Tot mijn grote verbazing was ik P8, dus dat gaf een kleine boost.
Turn 1/2 kan ik P7 pakken en kan mooi aanhaken bij de groep voor me, de ronde tijden bleven mooi laag en begon een gaatje te maken naar achteren. (een McLaren, die me niet bijhield op het infield en iets dichterbij kwam op de rechtenstukken)

Helaas in ronde 7-8 1 klein foutje, wat me 1 seconde kosten en de aansluiting. (die ik niet meer terugkreeg, maar wel redelijk in de buurt (2-3 seconden) kon blijven bij p3-6).
Toen ging ik maar met de grootste groep tegelijk pitten, om hopelijk een jump te hebben en toch de aansluiting weer had.
De McLaren die constant achter me zat in de eerste stint, was me voorbij gekomen maar zat op 1s.
Na bocht 7 liet hij mij duidelijk weer voorbij, ik dacht dus dat het iemand was die nog niet gestopt was.
Uiteindelijk kon ik wegrijden bij hem en heb een mooie P7 gepakt. (Mijn avg. lap time lag zoon 1.5s van mijn snelste tijd meen ik, veelal 1.32 (hoog)/ 1.33 (laag)
2 incident points en was #26 (van de 26), dus dat was een mooie boost in IR na de slechte races van zondag. _/-\o_

Toen zat ik zo in de flow en dacht doe gewoon mee met de Monday tournament.
Ik rijd de pitstraat uit en ga meteen linksaf tot ik de paaltjes zag, toen sloeg de verwarring toe.
Eerste 2 ronden miste ik het verbindingsstuk, dus dat was ook weer even verwarrend.
Uiteindelijk stond ik vlak achter Joep (P8 geloof ik) en kon mooi aanhaken met de groep voor mij.
Een leuk gevecht met Nick Thissen gehad, waar ik hem mooi kon uitremmen aan de binnenkant voor het verbindingsstuk naar boven. (Race 2 ging dit 2 maal mis helaas).
Uiteindelijk een P2 doordat mensen uitvielen, waaronder Paul (bij de laatste bocht).

Race 2 ging weer ouderwets slecht, Bas die T1 3-wide maakt (mijn spotter gaf dit laat aan, toen ik al een lijn gekozen had) en Nick moest toen iets verder naar buiten en tikte me aan. (Kon hij niet veel aan doen, niet veel schade gelukkig.)
Een tikje achterop Joep :'( (doordat ik over de curb remde vermoed ik), een uitrem actie die in Race 1 lukte blokkeren de remmen volledig (soort divebomb), maar gelukkig raakte ik niemand.
Dus toen reed ik weer bijna achteraan, door uitvallers nog P8-9 gepakt maar was mooi waardeloos..

Al met al ging het dus redelijk, vooral veel eenzaam en alleen gereden met redelijk constante tijden. _/-\o_

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 6 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies