If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Met 3 een fotofinish is mij inderdaad ook nog niet gelukt.Olaf van der Spek schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:12:
[...]
Die laatste!![]()
Zijn wel maar twee auto's. Allemaal van jezelf?
Alle finishes zijn van mij ja, de laatste was officieel 0,000sec verschil. Rood/Zilver Mclaren, Groen/geel Skip en de gele Truck ben ik.
Mijn setje is nl een T300RS stuur met een stock setje G27 pedalen. Zonder modificaties. Heeft er nog iemand een setje pedalen 'over' die voorzien is van een loadcell en past op mijn T300 of direct in de PC? Ik ben aan het sparen voor een T3PA-PRO setje, waarmee ik hopelijk betere resultaten kan halen. Maar iets anders kan natuurlijk ook.
Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Hangt er van af...
Die liggen wel heul ver boven mijn budget!
Dan de AF ook denk ik?Salandur schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:08:
[...]
Hangt er van af...
[...]
Die liggen wel heul ver boven mijn budget!
Hij is al gereserveerd!
http://www.totalspanishsi...iniones-mod-brake-g25g27/
edit: zie net dat ze out of stock zijn, wellicht toch voor de PP gaan.
http://www.perfectpedal.com/

Salandur schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:18:
Helaas kon ik gisteren niet bij de racing school meedoen, maar maandag was wel weer een leuke avond
. Geen hele goede resultaten behaald en ik heb wel gemerkt dat ik vooral moeite heb met het constant remmen. Met een aantal uitstapjes en botsinkjes tot gevolg...
Mijn setje is nl een T300RS stuur met een stock setje G27 pedalen. Zonder modificaties. Heeft er nog iemand een setje pedalen 'over' die voorzien is van een loadcell en past op mijn T300 of direct in de PC? Ik ben aan het sparen voor een T3PA-PRO setje, waarmee ik hopelijk betere resultaten kan halen. Maar iets anders kan natuurlijk ook.
[ Voor 9% gewijzigd door Ruud Mulders op 30-12-2015 23:41 ]
Iemand enig idee wanneer de $100 voor $75 actie weer komt? Was altijd rond de 22e.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do zegt bij mij nog steeds "An error occurred retrieving your stats. Please try again later." een aantal keer.
Kom op mensen...1 iRacer Online
[ Voor 52% gewijzigd door Olaf van der Spek op 31-12-2015 12:22 ]
Dat is volgens mij al zo sinds de laatste build. Er is een hoop statistics niet beschikbaar om de performance nog enigzins op peil te houden.Olaf van der Spek schreef op donderdag 31 december 2015 @ 08:45:http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do zegt bij mij nog steeds "An error occurred retrieving your stats. Please try again later." een aantal keer.
Ziet er goed uit! Ik had deze al een keertje ergens gezien, maar hij is behoorlijk prijzig. Maar wel goedkoper dan een T3PA-PRO + ricmotech loadcell. Hmmm, ik ga deze even onthouden!Ruud Mulders schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:37:
Ik rijd zelf met de Perfect Pedal. Een Hydraulische mod voor de G25/27 pedals. Beetje duur maar er is een goedkopere spaanse uitvoering. Werkt perfect!
http://www.totalspanishsi...iniones-mod-brake-g25g27/
edit: zie net dat ze out of stock zijn, wellicht toch voor de PP gaan.
http://www.perfectpedal.com/
[afbeelding]
[...]
Mag hopen dat ze de nieuwe ontwikkelingen qua auto's hebben opgeschoven, en dat ze de nieuwe website en backend op orde gaan krijgen. Want het begint nu wel lachwekkend te worden de snelheid en bereikbaarheid van Iracing. Ik ben niet snel een klager maar de hoeveelheid $$$$$ die ik er aan uit heb gegeven (geen moment spijt van gehad trouwens) mag je wel wat meer verwachten.JoepW schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:09:
[...]
Dat is volgens mij al zo sinds de laatste build. Er is een hoop statistics niet beschikbaar om de performance nog enigzins op peil te houden.
Maar ja zoals de meeste zouden zeggen SSSSSSSSSSOOOOOOOOOONNNNNNNNNN
En bij deze de beste wensen een goed uiteinde en een Iracing 2016.
En niet de sigaar weggooien en het rotje in je mond doen
Juist door het langzamer rijden maak ik stomme concentratiefoutjes merk ik, dus beter 95% dan 85% rijden. Nog één race en dan als het goed is uit de rookies
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Inderdaad. Ik denk dat er maar een heeeeeeeeel klein team (misschien maar 1 persoon) is die dit allemaal regelt en uitbesteed. Dus ik denk dat er hard aan gewerkt wordt, maar met zeer beperkte capaciteit / middelen / geld..NickThissen schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:24:
Als de graphic designers de website gaan fixen dan gaan we het nog zwaar krijgen ben ik bang
Good BusySanderF1 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:29:
Moet zeggen dat de rookie klasse nog redelijk mee valt na alle horror verhalen die ik erover gelezen heb. Als je enigzins vooraan start wordt er netjes geraced en iedereen houdt erg veel ruimte voor elkaar want crashen is het laatste wat je wilt. Qua rondetijden ook altijd top 3 dus snelheid zit goed, zit nu op 1.00.5 op Limerock. Helaas één race een concentratie-issue gehad: lag na een goede start aan de leiding met 1.5s op 2 en 4.5s op 3 en alles was onder controle, merkte duidelijk dat iedereen het prima vond zo, totdat ik in de 13e ronde in de relatief makkelijke bocht 3 op Limerock besloot de auto total loss te rijden...
Juist door het langzamer rijden maak ik stomme concentratiefoutjes merk ik, dus beter 95% dan 85% rijden. Nog één race en dan als het goed is uit de rookies
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Zo slecht zijn de g27 pedalen anders niet hoor...rijden genoeg hele snelle gasten met die pedalen rond.Salandur schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:18:
Helaas kon ik gisteren niet bij de racing school meedoen, maar maandag was wel weer een leuke avond
. Geen hele goede resultaten behaald en ik heb wel gemerkt dat ik vooral moeite heb met het constant remmen. Met een aantal uitstapjes en botsinkjes tot gevolg...
Ik rij zelf met Fanatec CSR Elite, die waren vroeger redelijk budget voor pedalen met een loadcell maar die hebben ze tegenwoordig niet meer zie ik. wil je echt goeie zul je toch je portomonnee open moeten trekken
Voor de rest gister mijn jaar afgesloten met een pole position en een win op interlagos in de star mazda
en natuurlijk iedereen een gelukkig nieuwjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Verwijderd

Klopt helemaal, ze zijn beter dan de pedalen die standaard bij de T300 zitten. Maar toch, het is erg vermoeiend om te moeten remmen op basis van spiergeheugen in plaats van druk. Ik denk dat ik toch over een maandje de T3PA set ga aanschaffen en mijn G27 verkoop. Qua kosten een mooie ruilTuxieDeni schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 12:11:
[...]
Zo slecht zijn de g27 pedalen anders niet hoor...rijden genoeg hele snelle gasten met die pedalen rond.![]()
Ik rij zelf met Fanatec CSR Elite, die waren vroeger redelijk budget voor pedalen met een loadcell maar die hebben ze tegenwoordig niet meer zie ik. wil je echt goeie zul je toch je portomonnee open moeten trekken
[ Voor 76% gewijzigd door Fuelke op 01-01-2016 16:47 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Voor mij helpt het echt om de tracksecties bij naam te kennen zodat ik weet wat er ongeveer gaat volgen.
Welke past beter bij iracing? Heb ook op iracing forum gekeken maar wordt er niet wijzer van.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Toevallig heb ik afgelopen week ook eens zitten neuzen naar videokaarten.Nickrsd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:37:
Ik wil een nieuwe pc gaan samenstellen. Nu blijf ik gewoon op 1 scherm spelen.. Maar de eeuwige twijfel.. Een 970gtx of 390 AMD..?
Welke past beter bij iracing? Heb ook op iracing forum gekeken maar wordt er niet wijzer van.
Lang verhaal kort; even wachten.
De huidige videokaarten zijn een doorontwikkeling van de vorige generaties.
Het komt er een beetje op neer dat 2016 een mooi jaar gaat worden.
Zelf weten natuurlijk, maar als je voor nu vooruit kunt, zou ik zeker overwegen om even te wachten.
Ik wacht af op de nieuwere kaarten dan. Als dat maar ook weer geen jaar duurt, maar lij me niet
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Cube Nuroad Race (2022)
Uitslag van de raceClean Race - Road(Earned 8 times)
Have an official road race with no incidents. You must score championship points and complete 50% of the laps the class winner completes, rounded down, for the race to count toward this award. This award may not be earned while participating in a team event.
Had a clean race driving the Ruf RT 12R C-Spec at Nürburgring Nordschleife. 2/01/2016
Netjes!Fuelke schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 11:57:
Pff, het tempo leek nergens naar, zeker 20 seconden boven mijn optimals maar ik was gewoon ultra voorzichtig en het loonde
[...]
Uitslag van de race

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FhXKPjXqOgU&feature=youtu.be]
Ik denk toch dat ik genoeg ruimte geef, had nog wel ietsje meer kunnen liften maar als ik zo in chopper view kijk had dat niet nodig hoeven zijn, volgens mij moest hij hem gewoon krapper houden. Gelukkig kon ik zonder problemen verder, hij verloor nog tig posities
Cube Nuroad Race (2022)

Geen "high SOF" races meer voor mij, niveau is weer helemaal terug bij af hoe ik het gewend ben in de F1.

Hier blijft hij nu op "preparing session" hangen voor een quali...NickThissen schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:07:
Pff... Geregistreerd voor de race van 9 uur maar hij switched niet over naar de race vanuit de practice. Als ik quit en weer join kom ik weer in de practice. Volgens mij is de server nooit gestart ?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3367012.pageNickThissen schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:07:
Pff... Geregistreerd voor de race van 9 uur maar hij switched niet over naar de race vanuit de practice. Als ik quit en weer join kom ik weer in de practice. Volgens mij is de server nooit gestart ?
Heb nu hetzelfde in de BP Sprint.
Skip Barber zelfde probleemIthric schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:22:
[...]
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3367012.page
Heb nu hetzelfde in de BP Sprint.

K*tzooi. Kinderen naar bed. Dacht ff lekker paar races mee te pakken.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Dus volgens mij starten de race sessie verder ook niet meer, als ze dit niet op het juiste moment deden.
Randy Cassidy:
There is a problem that is preventing the race servers from finishing their sessions and making themselves available to have new sessions assigned to them. This is impacting all farms now - the AMST farm just ran out of servers first. We're working to fix the issue that is causing this.
Cube Nuroad Race (2022)
Lekker gaat het allemaal nog niet. Ben het met JoepW eens, dit begint vrij vervelend te worden. Tijd om de focus te verleggen naar het core system ipv nieuwe tracks.
Site is enorm traag en je weet nu niet echt wat je kan verwachten.
GoT | Monday Tournament 16S1-W4 | 04-01-16 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Weather |
Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic |
Dit is een van de kleinere layouts van de Nürburgring en zeer geschikt voor de SRF.

Tot vanavond!
Zouden jullie voor een triple screen setup gaan of voor de Rift zodra deze uit is?
Echter zou ik voor normaal desktop werk graag een monitor met een hogere resolutie willen. Het retina scherm op mijn MacBook vind ik heerlijk en wil ook graag naar naar mijn Windows PC brengen.
Opties:
1) High-res monitor (4K) + Rift
2) Triple monitor (1440P??)
3) High-res monitor (4K) + 2 144P monitoren (is dit mogelijk?)
4) anders.......
Wat betreft de andere oplossing is het denk ik persoonlijke voorkeur. Niet iedereen zal even blij worden van de Rift en dan vooral qua motion sickness. Als je daar snel last van hebt is drie schermen een betere oplossing. Ook moet je rekening houden met bijvoorbeeld het volledig afgesloten zijn van de buitenwereld met een Rift. Dingen als buttonboxen worden ineens lastig te bedienen.
Hou er met beide oplossing wel rekening mee dat je een flinke PC nodig zal hebben. 3x 1440P zal een behoorlijke aanslag zijn. De Rift zal dat ook zijn. Vanwege de refresh rate van 90Hrz wil je constant 90FPS halen in iRacing. Haal je dit niet dan zal je behoorlijk uit de immersie worden getrokken.
Je zou ook nog voor 3x 1080P schermen kunnen gaan en een Rift. Ik denk dat je qua prijs elkaar niet veel zal ontlopen. Qua werkruimte op je bureaublad heb je natuurlijk met 3x 1080P meer dan een 4K scherm.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nee hoor, als je eenmaal door hebt is het niet zo moeilijk.Fuelke schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:49:
Ik lijk altijd moeilijk aan te voelen wanneer ik moet schakelen in die SRF, ben ik de enige ?
gewoon de regel aanhouden: als je denkt dat je misschien bijna moet schakelen, dan ben je al te laat.
1-2 6050-6250 RPM (31-32 mph)
2-3 5600-5900 RPM (54-57mph)
3-4 5600-5750 RPM (77-80 mph)
4-5 5550-5600 RPM (02-103 mph)
Als je moeite hebt met het bepalen van je schakelpunt, gebruik dan gewoon een tooltje. I.c.m. met bovenstaande waarden zit je dan altijd goed.
Bron:http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2022116.page
[ Voor 18% gewijzigd door Wes46 op 04-01-2016 16:05 ]
Hopelijk dit jaar wat meer iracing tijd!
Weet nog niet of ik er vanavond bij kan zijn, maar hopelijk wel
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
nee hoorFuelke schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:49:
Ik lijk altijd moeilijk aan te voelen wanneer ik moet schakelen in die SRF, ben ik de enige ?
Fanaleds, en schakelen als het 2 rode lampje oplicht
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Altijd leuk statistieken:
- 1640 uur gehost.
- Bijna $ 1000,- ontvangen via referrals & gifts
- Iets meer dan $ 600 uitgegeven aan hosting
- Iets meer dan $ 200,- uitgekeerde prijzen
- Iets minder dan $ 600 uitgegeven aan broadcasting
ik vind dat iRacing iets moet maken en opsturen hiervoorJoepW schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:57:
Vanavond is gedenkwaardig. Het is de zevenhonderdvijftigste keer dat we (ik) een server host tbv GoT iRacing!
Altijd leuk statistieken:Op naar de 1000x hosten
- 1640 uur gehost.
- Bijna $ 1000,- ontvangen via referrals & gifts
- Iets meer dan $ 600 uitgegeven aan hosting
- Iets meer dan $ 200,- uitgekeerde prijzen
- Iets minder dan $ 600 uitgegeven aan broadcasting
Bij joetoep krijg je ook een leuk presentje (Dikke E-peen dingen) als je de X subscribers haalt. Dus waarom niet bij 750 sessies

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Als iemand een leuk verhaal wil schrijven en dat wil posten op het iRacing forum / op wil sturen aan iRacing.com dan hou ik me aanbevolen. Ik ga het zelf niet doen-PassY- schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:24:
[...]
ik vind dat iRacing iets moet maken en opsturen hiervoor![]()
Bij joetoep krijg je ook een leuk presentje (Dikke E-peen dingen) als je de X subscribers haalt. Dus waarom niet bij 750 sessies
Ik heb vandaag mn nieuwe SSD gekregen en mn PC werkt pas net weer. Ik ga mijn tijd spenderen om de PC een beetje goed te krijgen, dingen installeren en instellen, etc.
Je hebt een PMSalandur schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 16:22:
Gelukkig nieuw jaar iedereen!
Klopt helemaal, ze zijn beter dan de pedalen die standaard bij de T300 zitten. Maar toch, het is erg vermoeiend om te moeten remmen op basis van spiergeheugen in plaats van druk. Ik denk dat ik toch over een maandje de T3PA set ga aanschaffen en mijn G27 verkoop. Qua kosten een mooie ruil

Ik vind dat Remco uit de uitslag moet geschrapt worden
Verwijderd
Bedankt voor het hosten!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2016 22:04 ]
Net in de Ruf op Interlagos geraced, had nauwelijks geoefend dus echt goed ging het niet.
Zit nu in de replay de start te bekijken maar de eerste 10 auto's zie ik gewoon niet.. Heb zoiets al eerder gehad geloof ik, is dit een iRacing limitatie omdat het veld zo groot was?

Wel leuk wat kunnen vechten in een groepje.
2de race: P8 nu als start plek. Lag redelijk snel 4de. En had zelfs even moeite om Davy bij te houden in het begin. Later nog lekker gevochten om P3 met Nick2. Maar uiteindelijk 4de geworden. De plek die ik in de eerste race al had moeten hebbe
Maar wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende verbinding is dat zeg

En niet te vergeten, dat ik even bijna verdwaalde toen ik de eerste keer door de pits naar buiten ging
De eerste race was nog wat rommelig, met wat contacts (sorry eenieder) tot gevolg.
Zie mij reactie daar....
Mijn 2 races van vandaag, ook onmiddellijk mijn eerste 2 officiële in de GT1:
http://members.iracing.co...id=15475292&custid=119326
http://members.iracing.co...id=15475982&custid=119326
Spijtig dat ik in die 2de de start volledig mis omdat ik hem niet zie vertrekken met mijn single monitor. Ik keek net even recht vooruit om te zien of ik wel rechtdoor aan het rijden was toen hij op gang trok. Toch nog mooi 2de geëindigd.
Vereist een smoothe en gecontroleerde rijstijl wat me altijd al gelegen heeft.
Die Simone was me wel een kerel in beide races. Zo'n agressief rijder, en elke race ligt em wel ergens in de kant lol. Veel Gran Turismo academy hot lappers tegewoordig in iracing, ze hebben nog veel te leren
Trouwens ik raad u aan zo snel mogelijk over te schakelen naar 3 schermen. Veel betere aankoop dan een osw in mijn ogen
[ Voor 12% gewijzigd door Scifo83 op 05-01-2016 00:32 ]
Beetje raar incidentje.. Wat vinden jullie ervan?
Heb ik op dit moment geen plaats voor...Scifo83 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 00:26:
Ja Joris, GT1 is veruit de leukste race klasse vind ik persoonlijk.zoveel power onder uw kont maakt het gewoon leuk lol.
Vereist een smoothe en gecontroleerde rijstijl wat me altijd al gelegen heeft.
Die Simone was me wel een kerel in beide races. Zo'n agressief rijder, en elke race ligt em wel ergens in de kant lol. Veel Gran Turismo academy hot lappers tegewoordig in iracing, ze hebben nog veel te leren
Trouwens ik raad u aan zo snel mogelijk over te schakelen naar 3 schermen. Veel betere aankoop dan een osw in mijn ogen

Race incident.Olaf van der Spek schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 00:36:
[video]
Beetje raar incidentje.. Wat vinden jullie ervan?
wie gaat er morgen de Occulus Rift CV1 pre-orderen ? BAS weet jij of iracing met de laatste SDK werkt zodat hij bij release al werkt met iracing ?
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hehehe. Mijn graphicsettings staan zo laag dat ik de steentjes niet zie. Wel zag ik een hoop vonken bij anderen vlak voor die verbinding doordat de bodem de grond raakte.Fuelke schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:41:
Remco, wil je eens niet met steentjes naar mij gooien tijdens het racen
Ik vind dat Remco uit de uitslag moet geschrapt worden
Het was leuk, de SRF rijdt veel beter dan de laatste keer dat ik hem reed. Twee keer achteraan begonnen en als zevende geëindigd, v.n. door het ontwijken van spinnende auto's.
Ik had me voorgenomen om in iedergeval nog 1 BP Sprint race (met de BMW op Interlagos) van 19.00 te doen, dus rond 18.30 alvast in de sessie en voorbereiden.
Had niet veel trek in problemen om me heen, dus ik had mijn Q tijd met race brandstof gedaan (53L ongeveer).
Tot mijn grote verbazing was ik P8, dus dat gaf een kleine boost.
Turn 1/2 kan ik P7 pakken en kan mooi aanhaken bij de groep voor me, de ronde tijden bleven mooi laag en begon een gaatje te maken naar achteren. (een McLaren, die me niet bijhield op het infield en iets dichterbij kwam op de rechtenstukken)
Helaas in ronde 7-8 1 klein foutje, wat me 1 seconde kosten en de aansluiting. (die ik niet meer terugkreeg, maar wel redelijk in de buurt (2-3 seconden) kon blijven bij p3-6).
Toen ging ik maar met de grootste groep tegelijk pitten, om hopelijk een jump te hebben en toch de aansluiting weer had.
De McLaren die constant achter me zat in de eerste stint, was me voorbij gekomen maar zat op 1s.
Na bocht 7 liet hij mij duidelijk weer voorbij, ik dacht dus dat het iemand was die nog niet gestopt was.
Uiteindelijk kon ik wegrijden bij hem en heb een mooie P7 gepakt. (Mijn avg. lap time lag zoon 1.5s van mijn snelste tijd meen ik, veelal 1.32 (hoog)/ 1.33 (laag)
2 incident points en was #26 (van de 26), dus dat was een mooie boost in IR na de slechte races van zondag.
Toen zat ik zo in de flow en dacht doe gewoon mee met de Monday tournament.
Ik rijd de pitstraat uit en ga meteen linksaf tot ik de paaltjes zag, toen sloeg de verwarring toe.
Eerste 2 ronden miste ik het verbindingsstuk, dus dat was ook weer even verwarrend.
Uiteindelijk stond ik vlak achter Joep (P8 geloof ik) en kon mooi aanhaken met de groep voor mij.
Een leuk gevecht met Nick Thissen gehad, waar ik hem mooi kon uitremmen aan de binnenkant voor het verbindingsstuk naar boven. (Race 2 ging dit 2 maal mis helaas).
Uiteindelijk een P2 doordat mensen uitvielen, waaronder Paul (bij de laatste bocht).
Race 2 ging weer ouderwets slecht, Bas die T1 3-wide maakt (mijn spotter gaf dit laat aan, toen ik al een lijn gekozen had) en Nick moest toen iets verder naar buiten en tikte me aan. (Kon hij niet veel aan doen, niet veel schade gelukkig.)
Een tikje achterop Joep
Dus toen reed ik weer bijna achteraan, door uitvallers nog P8-9 gepakt maar was mooi waardeloos..
Al met al ging het dus redelijk, vooral veel eenzaam en alleen gereden met redelijk constante tijden.
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen