Welke SPO settings en ARB gebruik je dan?BobvK schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 10:19:
Fijne feestdagen allemaal!![]()
Gisteren 2 races gedaan in de Skip, maar wat een onderstuurd hok is dat geworden dit seizoen. Kon je hem eerder nog een beetje beter laten insturen door te spelen met het gas, nu moet je hem een beetje de bocht inremmen om hem te laten sturen, en vooral wachten met gas geven. Totaal de omgekeerde wereld![]()
Ondanks dat de auto minder leuk is geworden wel leuk geracet gisteren, dat wel. 1 race constant in gevecht geweest voor de overwinning met 2 andere. Uiteindelijk 2de geworden nadat ik in de laatste ronde werd verschalkt in de Corkscrew. Andere race na een slechte kwalificatie naar voren moeten werken om uiteindelijk 3de te worden.
Rondjes rijden op zijn fins is niet echt mijn ding ben ik net achter gekomen 
Eerst maar eens alle alcohol uit het systeem krijgen
Eerst maar eens alle alcohol uit het systeem krijgen
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
SPO op 2x, waarbij hij voor de update op 5x stond. Dat hielp wel al veel, maar hij blijft even goed meer onderstuurd dan eerder.PatrickPost1972 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:31:
[...]
Welke SPO settings en ARB gebruik je dan?
ARB heb ik niet aangepast, staat nog op 8.
SPO 5x ARB 8 banden rondom 19.0 psi Brakebalance 57% en als ik het gas los laat wil het achterkantje toch echt kwispelen.BobvK schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:59:
[...]
SPO op 2x, waarbij hij voor de update op 5x stond. Dat hielp wel al veel, maar hij blijft even goed meer onderstuurd dan eerder.
ARB heb ik niet aangepast, staat nog op 8.
Mijn paint is eindelijk af en ik heb hem op trading paints staan. Het is nog niet de meest geraffineerde paint, maar ik vind hem niet tegen vallen, aangezien ik technische tekenprogramma's gewend ben en een totale leek in photoshop of gimp ben.
http://www.tradingpaints....m/view/43967/Tibetan-flag
Ik moet nog even uitzoeken of ik nog meer moet doen om hem ook inrace door anderen te laten zien.

http://www.tradingpaints....m/view/43967/Tibetan-flag
Ik moet nog even uitzoeken of ik nog meer moet doen om hem ook inrace door anderen te laten zien.

Ja, iedereen moet Trading Paints gebruiken.aicaramba schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:43:
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nick, ik kom er deze week amper aan toe. Hoop volgende week beter en anders sowieso week 4 dat ik van de partij benNickThissen schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 11:07:
Staat bij de setups17.3 R en 15.7 Q maar daar kan nog zeker wat vanaf. Dat extra vermogen in Q is ook vervelend ja, vooral uit T2 wil hij soms halverwege de "straight" in de 4 nog wel spinnen. Ik weet ook nog helemaal niet of ik een Q ga doen, ligt eraan in welke grid ik terecht kom wanneer ik ga racen. Beviel me goed vorige keer om achteraan te starten.
Ik heb zojuist een race achter de rug. Het was alles in een, irritant, intensief en toch ook vet
Irritant vooral omdat ik enorme stutters had, vooral rond de pitlane, echt niet normaal soms stond het beeld gewoon een halve seconde stil ofzo. Paar keer in de fout gegaan daar door en plekjes verloren. Laat in de race gaat er ook nog iemand dwars voor de auto waar ik mee in gevecht was en we knallen er allebei bovenop. Flink topspeed minder, maar hij was verder nog goed te rijden (veel beter zelfs, volgens mij gebruik ik te veel front wing ofzo). Toch maar door gezet en uiteindelijk nog een erg leuk gevecht gehad voor P7 met een auto die aan het fuelsaven was. Beetje battle of the cripples, beide erg langzaam op de straights maar door in de bochten de ERS op 10 te zetten kon ik flink battery sparen om hem daarna in de straight helemaal leeg te trekken en zo uiteindelijk nog in te halen
Redelijke finish positie P7 maar zonder incidenten had het P4-5 kunnen zijn.
Bijna twee uur me laten martelen met de Lotus 49 op de Nürburgring. Nog niets eens een rondje aan elkaar kunnen lijmen zonder een reset, wel een optimal kunnen rijden. Komt nog wel goed, maar ik had er nu wel even genoeg van.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
eindelijk tijd voor een race... Gebeurt dit. Eerst had die snuiter al meteen in bocht 1/2 al een incident door over het gras mij in te moeten halen en daarna dit. Wat ik echter helemaal niet begrijp is dat hij gewoon door kan rijden en mijn race over is...
[ Voor 5% gewijzigd door DarkPino op 27-12-2015 11:39 ]
Zit al een hele week te harken op Barber met de Ruf. Kan maar geen lijn, herkenningpunten of tijd vinden.
Even back2basic met de skip op laguna dan maar... Wat blijft dat toch een verrekt leuk bakje
Duurde even 3-4 ronde tot het gevoel weer terug was, maar met 1:39.1 ben ik denk ik ook nog niet eens zo langzaam
Even back2basic met de skip op laguna dan maar... Wat blijft dat toch een verrekt leuk bakje
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Ik heb met OBS eens een 60 FPS capture gemaakt. Ziet er volgens mij stukjen beter uit dan met Fraps.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Is het een recording van een replay????JoepW schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:01:
Ik heb met OBS eens een 60 FPS capture gemaakt. Ziet er volgens mij stukjen beter uit dan met Fraps.
[video]
Welke plugin is het venster linksonder, heb zelf ook met OBS zitten rommelen en heb zelf streaming met redelijke kwaliteit aan de gang gekregen
[ Voor 4% gewijzigd door PatrickPost1972 op 27-12-2015 13:10 ]
Dit is een replay van afgelopen maandag (2de heat) opgenomen met OBS.PatrickPost1972 schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:10:
[...]
Is het een recording van een replay????
Welke plugin is het venster linksonder, heb zelf ook met OBS zitten rommelen en heb zelf streaming met redelijke kwaliteit aan de gang gekregen.
Deze settings: https://obsproject.com/fo...lity-local-recordings.16/ (crf=15)
Ik heb de replay eerst geprobeerd op te nemen met deze settings op mijn i5 PC met de Nvida 970, maar dat werd een en al stutters. Dus uiteindelijk met mijn i7 racerig PC windowed gedaan en dat ging soepel.
60 FPS met mijn webcam kan niet.
De plugin die je linksonder en linksboven ziet is deze: http://www.joel-real-timing.com/index_en.html
Ik ben erg tevreden over de mate van customizing mogelijkheden. En een replay levert ook alle info, dus doet het tijdens een livebroadcast en replay capture
Eindelijk met deze drukke dagen een gaatje gevonden om in ee ruf cup te kunnen rijden. Word je in de eerste bocht onderste boven gereden en 16.43 min tijd repair.. En die andere rijd vrolijk door.. Wat een spel is het zeg.. Pff kan hier slecht tegen haha
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
Troostje, de laatste keer dat ik iemand op z'n dak legde had ik ook een tow nodig. Het is niet altijd dat de ander door kanNickrsd schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:07:
Eindelijk met deze drukke dagen een gaatje gevonden om in ee ruf cup te kunnen rijden. Word je in de eerste bocht onderste boven gereden en 16.43 min tijd repair.. En die andere rijd vrolijk door.. Wat een spel is het zeg.. Pff kan hier slecht tegen haha
Ik lees dit als:Nickrsd schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:07:
ben ff zonder te trainen in een ruf cup race gesprongen en had een ongeluk met iemand anders in de eerste bocht. Hij kon doorrijden, ik lag op mn dak.
Mijn stelregel is: laat je in de eerste bocht niet ondersteboven rijden. Geef mensen meer ruimte, verwacht dat ze je aanrijden, je kunt een race niet uitrijden als je in de 1e bocht schade oploopt omdat je zo nodig je positie kost wat kost moest verdedigen.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Hihi....derx666 schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:34:
....Ik lees dit als:.....
Ik dacht dat mijn i5 PC het niet aankon om op 60 FPS te renderen/capturen, maar dat is niet waar. Het gaat wel. De oorzaak was dat ik de preview van de broadcast full screen op het 2de scherm had draaien. Die heel klein gemaakt.... En dus werkt het wel en het resultaat is toppie.
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 27-12-2015 19:02 ]
Eindelijk een goeie race in de F1, gaat de telefoon / whatsapp, of ik even de deur kan open doen want is tegenwoordig niet meer nodig om sleutels mee te nemen als je van huis gaat
Nou ja dan om 9 uur maar een herkansing...

je kan het zo opvatten, maar ik ben al de week de vrije tijds gaatjes aan het trainen op barber.. alleen geen tijd om de race zelf te doen, nu eindelijk wel dus dacht dat wordt genieten..derx666 schreef op zondag 27 december 2015 @ 18:34:
[...]
Ik lees dit als:
ben ff zonder te trainen in een ruf cup race gesprongen en had een ongeluk met iemand anders in de eerste bocht. Hij kon doorrijden, ik lag op mn dak.
Mijn stelregel is: laat je in de eerste bocht niet ondersteboven rijden. Geef mensen meer ruimte, verwacht dat ze je aanrijden, je kunt een race niet uitrijden als je in de 1e bocht schade oploopt omdat je zo nodig je positie kost wat kost moest verdedigen.
als ik de replay nog had dan kan je zien dat ik ruimte geef.. volgens mij schoten er 2/3 wagens mij voorbij aan de binnenkant van de bocht. dus ruimte geef ik wel..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Zo, ik ben aan de slag 
Vanmiddag eerste ronden gereden en paar auto's en track gekocht, vooral mijn persoonlijke favoriete tracks (Silverstone, Spa, Zandvoort) maar welke auto en tracks kan ik het beste mee beginnen voor de rookie fase? En komt er morgen nog een race school toevallig? :-)
Vanmiddag eerste ronden gereden en paar auto's en track gekocht, vooral mijn persoonlijke favoriete tracks (Silverstone, Spa, Zandvoort) maar welke auto en tracks kan ik het beste mee beginnen voor de rookie fase? En komt er morgen nog een race school toevallig? :-)
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Liet me verleiden tot een race in de Lotus 49, iemand liet me meteen voorbij na Flugplatz waardoor ik net iets te snel Schwedenkreuz inging, einde verhaal en dat al in de eerste ronde.
Kwartiertje tow & repairs ... om er al af te gaan in Hatzenbach
't is een beetje SM om die Lotus rond te sturen op de Ring, maar het werkt wel verslavend. Ik denk dat ik instap in het seizoen
Kwartiertje tow & repairs ... om er al af te gaan in Hatzenbach

't is een beetje SM om die Lotus rond te sturen op de Ring, maar het werkt wel verslavend. Ik denk dat ik instap in het seizoen
[ Voor 21% gewijzigd door Fuelke op 27-12-2015 20:32 ]
Doe eerst lekker de rookie klasse (hoef je niks voor te kopen!).SanderF1 schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:10:
Zo, ik ben aan de slag
En daarna bepalen wat je wilt. Skip is een goede volgende auto.
En het programma van de got school staat op de site....
Vanavond nog beetje free practice doen en morgen maar eens eerste race. Merk dat ik bij de FP al goed mee kom qua snelheid, nu nog wat meer meters maken en de speling die ik op de bevestigingen van mn pedalen heb eens weg halen.
Is er eigenlijk ook een overzicht van rondetijden op circuit/auto combinaties met base-line setup?
Is er eigenlijk ook een overzicht van rondetijden op circuit/auto combinaties met base-line setup?
Ik amuseer me heel goed met de SB2000!SanderF1 schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:10:
Zo, ik ben aan de slag
maar welke auto en tracks kan ik het beste mee beginnen voor de rookie fase? En komt er morgen nog een race school toevallig? :-)
Maar inderdaad, eerst die rookie door
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Zo dat ging verrassend goed
P4 met autonummer 15. Paar gelukjes met crashes voor me maar toch flink wat man op snelheid ingehaald. Ik heb het gevoel dat de DRS zone op Montreal niet heel handig gekozen is, je kan best makkelijk voor de hairpin uitremmen als je ERS gebruikt en zorgt dat je een goede exit hebt uit de chicane daar voor, en daarna heb je ook nog eens twee keer DRS en de ander niet, heb je meteen een gat en is hij gezien. Maar goed ik klaag niet 
http://members.iracing.co...nid=15362351&custid=74968
http://members.iracing.co...nid=15362351&custid=74968
[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 27-12-2015 22:18 ]
De DRS zone op dat circuit is inderdaad belachelijk. Toen ik dat voor het eerst zag, was ik echt helemaal klaar met F1.
is dat in real life niet veranderd?
voor de DRS zone op S/F is weer een aparte detectie in/vlak voor de chicane, zodat er gelijk terug aangevallen kan worden?
Of was daar sprake van?
pff, maandag ochtend ....
voor de DRS zone op S/F is weer een aparte detectie in/vlak voor de chicane, zodat er gelijk terug aangevallen kan worden?
Of was daar sprake van?
Volgens mij niet. Niet voor de GP van Canada in ieder geval.

Bron: formula1.com

Bron: formula1.com
[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 28-12-2015 10:36 ]
Hmm, dan hebben ze het er over gehad, of er is een ander circuit waar het 2 verschillende zijn.
Maar persoonlijk mag dat hele DRS op de schop. Geef men er 10 per race, en succes hoe je het gebruikt.
Maar persoonlijk mag dat hele DRS op de schop. Geef men er 10 per race, en succes hoe je het gebruikt.
Nog beter, helemaal geen limiet er op. Succes als jij met open vleugel door Eau Rouge wil of de Curva Grande.
ik zie liever harde/leuke gevechten dan zware crashes vanwege een Villeneuve-complex
Vanavond racen we op Summit Point met de SRF. Geheel base content dus geen enkele belemmering om mee te doen!
GoT | Monday Tournament 16S1-W3 | 28-12-15 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Weather |
Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic |
Mooi! Ik krijg het niet voor elkaar om de timing toe te voegen in OBS, kan er ook niks over vinden op de pagina van Joel. Ik heb een CLR browser layer toegevoegd in OBS maar hij laat niks zien, hoe heb jij dit ingesteld?JoepW schreef op zondag 27 december 2015 @ 13:37:
[...]
Dit is een replay van afgelopen maandag (2de heat) opgenomen met OBS.
Deze settings: https://obsproject.com/fo...lity-local-recordings.16/ (crf=15)
Ik heb de replay eerst geprobeerd op te nemen met deze settings op mijn i5 PC met de Nvida 970, maar dat werd een en al stutters. Dus uiteindelijk met mijn i7 racerig PC windowed gedaan en dat ging soepel.
60 FPS met mijn webcam kan niet.De webcam kan maar tot 30 FPS.
De plugin die je linksonder en linksboven ziet is deze: http://www.joel-real-timing.com/index_en.html
Ik ben erg tevreden over de mate van customizing mogelijkheden. En een replay levert ook alle info, dus doet het tijdens een livebroadcast en replay capture
EDIT: nevermind, localhost werkt niet, IP adres van de PC ingesteld en het werkt
[ Voor 3% gewijzigd door Arfman op 28-12-2015 13:16 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Programma van de Close Racing School dinsdag 29 december as.
Zorg svp dat je op tijd bent, de baan en auto redelijk beheerst en dat TeamSpeak en iRacing voice chat het doen en je elkaar verstaat als je aan het rijden bent.
We verzamelen in het "Close Racing School" kanaal op onze Teamspeak server.
Instructeurs:
• Joep Willemsen (JoepW)
• Rudy de Wit (Ruudje123)
Om ca. 20:00 uur zal de server opstarten. De server is te vinden bij League sessies.
Graag op tijd joinen, zodat we weten wie er zijn en groepen kunnen samenstellen.
Tijdschema (alle tijden zijn ongeveer!):
20:00-20:10 (00:10): Warm up
20:10-20:30 (00:20): 1) Vlak achter iemand rijden
20:30-20:50 (00:20): 2) Naast elkaar rijden
20:50-21:10 (00:20): 3) Uitremmen
21:10-21:30 (00:20): 4) Dive bomb ontwijken
21:30-22:00 (00:30): 5) Restarts
Opzet
Vanaf ca. 20:10 zullen de instructeurs per programmaonderdeel een rondje voorrijden (behalve bij 5) en jullie kijken mee als spectator.
Na het voorrijden gaat iedereen naar het subkanaal in TS dat overeenkomt met jouw groepsnummer. Dan ga je samen met jouw groepslid beginnen aan de oefening. Na verloop van tijd zullen de instructeurs je weer terugroepen naar het centrale kanaal.
Als er een ongeluk gebeurt en je loopt schade op dan gaan beide rijders direct terug naar de pits met een fast tow & repair en begin opnieuw. Doe dit snel, want de tijd per oefening is beperkt.
Als 2 groepen erg dicht bij elkaar 'dreigen' te komen tijdens een oefening neem dan even wat afstand om echt met 2 man te kunnen oefenen.
Probeer bij oefening 1 & 3 t/m 5 te doen alsof je echt aan het racen bent dus je neemt de risico's die daarbij horen en je rijdt op race snelheid.
Als je wilt dat een instructeur bij jullie komen gebruik dan even de voicechat van iRacing om ze te te roepen.
Opzet per oefening
1) Vlak achter iemand rijden ca. 20 minuten
Verzamel bij de pits en rijdt een aantal ronden vlak achter elkaar en raak elkaar niet. Ontdek hoe lang de neus van de auto is en ontdek hoe je er voor zorgt dat je elkaar niet raakt. Draai de rollen om de paar rondjes om. Als de voorste rijder sneller is laat deze af en toe zijn gas los om weer dicht op elkaar te kunnen rijden.
2) Naast elkaar rijden ca. 20 minuten
Verzamel weer bij de pits, spreek af wie er rechts gaat rijden en ga op een rustige manier en steeds een beetje sneller naast elkaar het hele circuit rond. Indien er een rijder achterop raakt even op elkaar wachten svp. Zorg voor een veilige afstand, maar probeer toch zo dicht mogelijk bij elkaar te rijden. Draai na een paar rondjes de plekken om.
3) Uitremmen ca. 20 minuten
Weer starten vanuit de pits. Spreek af wie gaat uitremmen en wie er zich laat inhalen bij de eerste bocht en draai dit spelletje steeds om. Om de andere rijder de kans te geven je uit te remmen dien je je gas iets iets te lossen, maar niet te veel als je op de bocht afrijdt.
Probeer als uitremmer te leren om mooi en gelijkmatig te remmen en de binnenbocht te houden. En probeer als rijder die uitgeremd wordt netjes aan te sluiten zonder de ander te raken. Stuur dus niet te vroeg en ook niet te laat in. Draai dit spelletje steeds om.
4) Dive bomb ontwijken ca. 20 minuten
Het wordt saai, maar we starten weer uit de pits. Spreek af wie er begint om een dive bomb te doen. Ga niet als een malloot rechtdoor rijden, maar probeer te simuleren dat je echt te laat er naast gaat en je wat verremd. Ook hier is het weer nodig om als rijder die ingehaald wordt de kans om ingehaald te kunnen worden te maken. Dit net zoals bij oefening 3.
5) Restarts
Dit is een nieuw onderdeel en zal zich moeten bewijzen. We resetten allemaal naar de pits. We maken meteen na het uitrijden van de pits (zonder outlap en net voorbij de pituitgang op het rechte end) een startopstelling met ongeveer gelijke afstanden. Iedereen gaat stilstaan een van de instructeurs geeft een seintje via iRacing tekst chat als de start er aan komt en vervolgens een "GREEN GREEN GREEN" in text chat na een korte tijd. Dan start iedereen alsof het een echte race is. Zodra we enkele bochten gereden hebben (De instructeurs geven dat aan) stoppen we, resetten de auto naar de pits en beginnen opnieuw.
Hieronder alvast een instructievideo voor de eerste 4 oefeningen van morgenavond:
GoT | Close Racing School | 29-12-15 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||
|
Weather |
Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
26° C | 55% | 0% | 3 Km/u | N | Partly Cloudy |
Zorg svp dat je op tijd bent, de baan en auto redelijk beheerst en dat TeamSpeak en iRacing voice chat het doen en je elkaar verstaat als je aan het rijden bent.
We verzamelen in het "Close Racing School" kanaal op onze Teamspeak server.
Instructeurs:
• Joep Willemsen (JoepW)
• Rudy de Wit (Ruudje123)
Om ca. 20:00 uur zal de server opstarten. De server is te vinden bij League sessies.
Graag op tijd joinen, zodat we weten wie er zijn en groepen kunnen samenstellen.
Tijdschema (alle tijden zijn ongeveer!):
20:00-20:10 (00:10): Warm up
20:10-20:30 (00:20): 1) Vlak achter iemand rijden
20:30-20:50 (00:20): 2) Naast elkaar rijden
20:50-21:10 (00:20): 3) Uitremmen
21:10-21:30 (00:20): 4) Dive bomb ontwijken
21:30-22:00 (00:30): 5) Restarts
Opzet
Vanaf ca. 20:10 zullen de instructeurs per programmaonderdeel een rondje voorrijden (behalve bij 5) en jullie kijken mee als spectator.
Na het voorrijden gaat iedereen naar het subkanaal in TS dat overeenkomt met jouw groepsnummer. Dan ga je samen met jouw groepslid beginnen aan de oefening. Na verloop van tijd zullen de instructeurs je weer terugroepen naar het centrale kanaal.
Als er een ongeluk gebeurt en je loopt schade op dan gaan beide rijders direct terug naar de pits met een fast tow & repair en begin opnieuw. Doe dit snel, want de tijd per oefening is beperkt.
Als 2 groepen erg dicht bij elkaar 'dreigen' te komen tijdens een oefening neem dan even wat afstand om echt met 2 man te kunnen oefenen.
Probeer bij oefening 1 & 3 t/m 5 te doen alsof je echt aan het racen bent dus je neemt de risico's die daarbij horen en je rijdt op race snelheid.
Als je wilt dat een instructeur bij jullie komen gebruik dan even de voicechat van iRacing om ze te te roepen.
Opzet per oefening
1) Vlak achter iemand rijden ca. 20 minuten
Verzamel bij de pits en rijdt een aantal ronden vlak achter elkaar en raak elkaar niet. Ontdek hoe lang de neus van de auto is en ontdek hoe je er voor zorgt dat je elkaar niet raakt. Draai de rollen om de paar rondjes om. Als de voorste rijder sneller is laat deze af en toe zijn gas los om weer dicht op elkaar te kunnen rijden.
2) Naast elkaar rijden ca. 20 minuten
Verzamel weer bij de pits, spreek af wie er rechts gaat rijden en ga op een rustige manier en steeds een beetje sneller naast elkaar het hele circuit rond. Indien er een rijder achterop raakt even op elkaar wachten svp. Zorg voor een veilige afstand, maar probeer toch zo dicht mogelijk bij elkaar te rijden. Draai na een paar rondjes de plekken om.
3) Uitremmen ca. 20 minuten
Weer starten vanuit de pits. Spreek af wie gaat uitremmen en wie er zich laat inhalen bij de eerste bocht en draai dit spelletje steeds om. Om de andere rijder de kans te geven je uit te remmen dien je je gas iets iets te lossen, maar niet te veel als je op de bocht afrijdt.
Probeer als uitremmer te leren om mooi en gelijkmatig te remmen en de binnenbocht te houden. En probeer als rijder die uitgeremd wordt netjes aan te sluiten zonder de ander te raken. Stuur dus niet te vroeg en ook niet te laat in. Draai dit spelletje steeds om.
4) Dive bomb ontwijken ca. 20 minuten
Het wordt saai, maar we starten weer uit de pits. Spreek af wie er begint om een dive bomb te doen. Ga niet als een malloot rechtdoor rijden, maar probeer te simuleren dat je echt te laat er naast gaat en je wat verremd. Ook hier is het weer nodig om als rijder die ingehaald wordt de kans om ingehaald te kunnen worden te maken. Dit net zoals bij oefening 3.
5) Restarts
Dit is een nieuw onderdeel en zal zich moeten bewijzen. We resetten allemaal naar de pits. We maken meteen na het uitrijden van de pits (zonder outlap en net voorbij de pituitgang op het rechte end) een startopstelling met ongeveer gelijke afstanden. Iedereen gaat stilstaan een van de instructeurs geeft een seintje via iRacing tekst chat als de start er aan komt en vervolgens een "GREEN GREEN GREEN" in text chat na een korte tijd. Dan start iedereen alsof het een echte race is. Zodra we enkele bochten gereden hebben (De instructeurs geven dat aan) stoppen we, resetten de auto naar de pits en beginnen opnieuw.
Hieronder alvast een instructievideo voor de eerste 4 oefeningen van morgenavond:
ik heb er zin in 
in vanavond en morgen avond
Nu maar hopen dat er geen 24x7 telefoontje komt, want dan ben ik de lul deze week
in vanavond en morgen avond

Ik ga straks proberen mee te doen, al was het enkel om de auto beter te leren kennen voor morgen.
Ik ga het niet redden helaas
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Wat een ontzettend leuke eerste race..... (zie broadcast video op mijn JoepTube) en wat een ontzettend korte 2de race. Ik was even afgeleid en rem voor T1 van het ingekorte circuit. Klaar
Sorry nog Dirk.
Joep, les 1,2 en 3 gaan hier een beetje de mist in 
https://secure.tweakers.n...wnload_file&file_id=17756
Huh. Ik zie enkel dit:Fuelke schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:05:
Joep, les 1,2 en 3 gaan hier een beetje de mist in
Private storage is enkel toegankelijk voor gebruikers met voldoende karma. Zie de Karmastore voor meer informatie.
Dat was een leuk avondje racen
Mhm, zojuist mijn eerste rookie race gedaan en na van P8 gestart te zijn op P3 geindigd, best tevreden mee! Maar ik krijg er maar 0.06 punten bij, klopt dat?
Overigens rijdt in de cooling down lap iemand tegen me aan na een verder foutloze race...kost mij dat SR punten? Bang van wel...
Overigens rijdt in de cooling down lap iemand tegen me aan na een verder foutloze race...kost mij dat SR punten? Bang van wel...
Als anderen nog niet gefinisht zijn telt dat mee, altijd voorkomen.SanderF1 schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:35:
Mhm, zojuist mijn eerste rookie race gedaan en na van P8 gestart te zijn op P3 geindigd, best tevreden mee! Maar ik krijg er maar 0.06 punten bij, klopt dat?
En als je in de uitslagen kijkt kan je incidents zien.
Het waren leuke races, maar met gemiddeld succes.
De eerste race kon ik oorspronkelijk paul ilbrink goed volgen op de 6e plek. Op een gegeven moment maakte nick koole een foutje en kon ik hem inhalen, maar hij haalde me opnieuw in. Ik kon nog steeds aanhaken, maar op een gegeven moment volgde ik nick het grind in in de een-naar-laatste bocht en spinde we beiden. Uiteindelijk op de 10e plek geëindigd.
2e race was een rommel. Ik verpestte de eerste bocht door in z'n 4 te blijven
en ik werd door flink wat mensen ingehaald. Toen waren er nog meerdere crashes die niet allemaal wist te ontwijken, maar mn auto bleef heel. Later was er een crash in de laatste bocht, waar mn voorganger heel erg voor afremde en ik hem een zacht tikje gaf, maar we konden wel doorrijden..
Daarna zat ik achter Jeroen Bronsman, maar op een gegeven moment kwam er een achterblijver in het spel die niet aan de kant ging. Jeroen kon hem voorbij, maar toen zat de achterblijver in de slipstream en kon ik er niet voorbij. Ik wilde hem wat divebommen in T1, maar kwam ook naast Jeroen Bronsman, wat niet mijn bedoeling was. We konden beiden verder, gelukkig.
Weer wat rondes later was ik een paar seconde vrij van het groepje waar ik eerder in zat, maar spinde ik en reden er 2 auto's tegen me aan, terwijl ik stil bleef staan. Bij beide tikjes bleef mijn auto heel.
Uiteindelijk was mn auto flink trager geworden en reed ik een wat eenzame race.
Ik baal er wel heel erg van dat ik nog steeds geen foutloze race heb kunnen rijden. Vooral race 1 ging goed, maar toch maak ik dan 1 klein foutje.
De eerste race kon ik oorspronkelijk paul ilbrink goed volgen op de 6e plek. Op een gegeven moment maakte nick koole een foutje en kon ik hem inhalen, maar hij haalde me opnieuw in. Ik kon nog steeds aanhaken, maar op een gegeven moment volgde ik nick het grind in in de een-naar-laatste bocht en spinde we beiden. Uiteindelijk op de 10e plek geëindigd.
2e race was een rommel. Ik verpestte de eerste bocht door in z'n 4 te blijven
Daarna zat ik achter Jeroen Bronsman, maar op een gegeven moment kwam er een achterblijver in het spel die niet aan de kant ging. Jeroen kon hem voorbij, maar toen zat de achterblijver in de slipstream en kon ik er niet voorbij. Ik wilde hem wat divebommen in T1, maar kwam ook naast Jeroen Bronsman, wat niet mijn bedoeling was. We konden beiden verder, gelukkig.
Weer wat rondes later was ik een paar seconde vrij van het groepje waar ik eerder in zat, maar spinde ik en reden er 2 auto's tegen me aan, terwijl ik stil bleef staan. Bij beide tikjes bleef mijn auto heel.
Uiteindelijk was mn auto flink trager geworden en reed ik een wat eenzame race.
Ik baal er wel heel erg van dat ik nog steeds geen foutloze race heb kunnen rijden. Vooral race 1 ging goed, maar toch maak ik dan 1 klein foutje.
Eerste keer meegedaan vanavond en ik heb allebei de races alleen maar lopen harken. Kreeg de auto niet onder de knie.. Niveau ligt vrij hoog, dus moet nog veel oefenen. Het was wel leuk om mee te doen!
[ Voor 8% gewijzigd door kaygoffin op 28-12-2015 22:43 ]
Godver, idd 9 "incident points" gekregen... Is dat veel? Was een forse tik op mn achterbumper... Ontzettend balen want de hele race nog geen krasje opgelopen/gemaakt...JoepW schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:37:
[...]
Als anderen nog niet gefinisht zijn telt dat mee, altijd voorkomen.
En als je in de uitslagen kijkt kan je incidents zien.
Ik weet niet of je het met opzet doet of niet maar grappig is het alleszins welaicaramba schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:38:
Jeroen Bronsman

Ik vond het al raar dat jullie opeens zo snel door die bocht konden
Nee, ik baal er best wel van. Ik wilde alleen de achterblijver voorbij, maar daardoor verpestte ik ook jou race n beetje.A1AD schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:56:
[...]
Ik weet niet of je het met opzet doet of niet maar grappig is het alleszins wel![]()
Ik vond het al raar dat jullie opeens zo snel door die bocht konden
Met het grappig van mijn vorige post refereer ik naar mijn fout geschreven naamaicaramba schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:57:
[...]
Nee, ik baal er best wel van. Ik wilde alleen de achterblijver voorbij, maar daardoor verpestte ik ook jou race n beetje.
Oh, nee, dat was niet bewustA1AD schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:59:
[...]
Met het grappig van mijn vorige post refereer ik naar mijn fout geschreven naam
Lastig hoor, namen onthouden, wanneer je hoofd nog in 'the heat of the battle' zit
Dat is wel wat veel ja maar niet raar voor je eerste race. Uiteindelijk zitten de meesten rond 3 gem. per race.SanderF1 schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:50:
[...]
Godver, idd 9 "incident points" gekregen... Is dat veel? Was een forse tik op mn achterbumper... Ontzettend balen want de hele race nog geen krasje opgelopen/gemaakt...
JoepW schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:16:
[...]
Huh. Ik zie enkel dit:
Private storage is enkel toegankelijk voor gebruikers met voldoende karma. Zie de Karmastore voor meer informatie.

http://www64.zippyshare.com/v/bd6HrCyc/file.html deze dan.
Verwijderd
Een rondje summit glibberen. Eerste race was wel ok, tweede race had ik helaas een nieuwe wagen nodig na rondje 1. Verder wel leuk gereden.
9 inc's krijg je niet van 1 tikje. Share de uitslag eens?SanderF1 schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:50:
[...]
Godver, idd 9 "incident points" gekregen... Is dat veel? Was een forse tik op mn achterbumper... Ontzettend balen want de hele race nog geen krasje opgelopen/gemaakt...
Waar maakt hij zich druk om... eerste race 9inc's? Op sommige plaatsen krijg je mijn inziens veel te snel een off-track.
Er zijn track limits en deze kom je te weten door veel te oefenen zodat je weet waar je wel net iets meer kan pakken en waar niet.A1AD schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:33:
Waar maakt hij zich druk om... eerste race 9inc's? Op sommige plaatsen krijg je mijn inziens veel te snel een off-track.
Was weer leuk racen gisteren. Eerste race was een beetje saai, maar winnen is altijd goed 
2e race dus achteraan moeten starten vanwege de reversed grid. Eerste paar ronden was het goed uitkijken voor auto's die van de baan afgleden. Mijn tactiek was Paul volgen naar voren. Dat ging best lang goed totdat ik iets meer moeite had om voorbij Pascal te komen en de aansluiting verloor. Daarna ook nog een aantal leuke gevechten gehad tegen het eind van de race. Op een gegeven moment bijna een hele ronde met Dirk naast elkaar gereden.
Video van de race:
2e race dus achteraan moeten starten vanwege de reversed grid. Eerste paar ronden was het goed uitkijken voor auto's die van de baan afgleden. Mijn tactiek was Paul volgen naar voren. Dat ging best lang goed totdat ik iets meer moeite had om voorbij Pascal te komen en de aansluiting verloor. Daarna ook nog een aantal leuke gevechten gehad tegen het eind van de race. Op een gegeven moment bijna een hele ronde met Dirk naast elkaar gereden.
Video van de race:
Was voor mij weer korte race. Zat naast frans net voor het mickey mouse stuk waar hij naar links kwam en ik spinde. Toen was voor mij de lol gelijk over en ben ik maar naar de visite gegaan.
Het filmpje van Bas toont ook aan waar het mis ging voor mij op het einde van de eerste ronde, we crashen vlak voor hem, auto achter me wil inhalen maar heeft blijkbaar niet door dat er al iemand naast hem zit, en ik werd meegenomen in de crash.
Heb je ook ervaring met 3 schermen? Zo ja, wat vindt je fijner, de oculus rift of 3 schermen?Linc schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:41:
Was weer leuk racen gisteren. Eerste race was een beetje saai, maar winnen is altijd goed
Video van de race:
[video]
Mij zag je in de video na de eerste bocht rechts door bas worden ingehaald, ik nam bocht 1 in de 4e versnelling. Dat schiet niet op. Bij de eerste crash even later kon ik het ook niet allemaal goed ontwijken. Beiden zorgden uiteindelijk voor een teleurstellende race.
Bij de crash in de laatste bocht ging het bij mij ook niet helemaal perfect.. Later nog een spin, waardoor ik door 2 mensen werd aangetikt.. Een wonder dat mn auto nog reed.
[ Voor 21% gewijzigd door aicaramba op 29-12-2015 12:14 ]
Ja, je ziet me nog afkeurend met mijn hoofd schudden, zo van, dat was niet zo slimFuelke schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:09:
Het filmpje van Bas toont ook aan waar het mis ging voor mij op het einde van de eerste ronde, we crashen vlak voor hem, auto achter me wil inhalen maar heeft blijkbaar niet door dat er al iemand naast hem zit, en ik werd meegenomen in de crash.
Ik heb zelf nooit 3 schermen gehad, maar ik heb wel eens bij iemand met 3 schermen gereden. Nooit geraced, dus beetje lastig voor mij om te vergelijken. Maar ik weet wel dat ik met de Oculus Rift rijden wel veel gaver vindt en dat je echt het gevoel hebt dat je in de auto zit.aicaramba schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:11:
[...]
Heb je ook ervaring met 3 schermen? Zo ja, wat vindt je fijner, de oculus rift of 3 schermen?
Met 3 schermen kan je waarschijnlijk wel beter auto's in je ooghoeken zien, maar zodra de nieuwe Oculus Rift er is zal dat daar ook een stuk beter worden. De resolutie van de huidige Oculus Rift is ook nog veel te laag, maar ik ben er nu aan gewend en heb daar geen problemen meer mee.
haha, je ziet je gewoon je hoofd schudden als ze voor je in de laatste bocht ervan af gaanLinc schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:41:
Video van de race:
[video]
Maar, als ik het zo zie, is het best een puinhoop geweest achter me. Hopen dat het druk word vanavond
Deze?JoepW schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:14:
[...]
9 inc's krijg je niet van 1 tikje. Share de uitslag eens?
http://members.iracing.co...id=15390147&carclassid=-1
Denk dat ronde 5 de 9 inc's zijn, offtrack (1) contact (2) Car Contact (4) Lost Control (2)
[ Voor 56% gewijzigd door PatrickPost1972 op 29-12-2015 13:46 ]
Hier zijn de resultaten van deze race: http://members.iracing.co...id=15390147&custid=213712
Denk dat je bij de verkeerde bent aan het kijken Patrick. Sander heeft in de eerste ronde één off-track (1x) en één keer car contact (4x). Dat is al 5 inc's. Verder heeft hij geen inc's gehaald. De car contact na de finish telt wel mee, alleen zie je die niet meer terug in de resultaten.
Sander heeft het verder naar mijn mening goed gedaan. Best constant gereden heel de race.
Hij heeft nu ook maar één race gereden en ongelukken gebeuren altijd wel. Na één race kan je niet echt meteen conclusies trekken.
Denk dat je bij de verkeerde bent aan het kijken Patrick. Sander heeft in de eerste ronde één off-track (1x) en één keer car contact (4x). Dat is al 5 inc's. Verder heeft hij geen inc's gehaald. De car contact na de finish telt wel mee, alleen zie je die niet meer terug in de resultaten.
Sander heeft het verder naar mijn mening goed gedaan. Best constant gereden heel de race.
Hij heeft nu ook maar één race gereden en ongelukken gebeuren altijd wel. Na één race kan je niet echt meteen conclusies trekken.
[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 29-12-2015 13:35 ]
Of je klikt op zijn naam in de chart, helemaal gelijk ik zit foutNiellie41 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:35:
Exact. Helemaal niet slecht...Niellie41 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:35:
Hier zijn de resultaten van deze race: http://members.iracing.co...id=15390147&custid=213712
Hopelijk heb ik hier voor vanavond de boel weer op orde... Moet alleen de remsensor-stekker nog even omsolderen, gisteren bezig geweest met het omzetten van nieuw systeem + windows installatie (2e hands systeempje kunnen overnemen)
goede performance upgrade van 10-30% in 3D-mark
nu hopen dat het in iRacing ook voordeel heeft.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Cool, niets om ongerust over te raken dus, thanks
Goed, uhm.. weet iemand zo of het ook te doen is om met het koppelingspedaal te remmen is ipv rempedaal?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Je kunt dat gewoon instellen bij de kalibratie maar waarom is de vraagThunderNet schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:55:
Goed, uhm.. weet iemand zo of het ook te doen is om met het koppelingspedaal te remmen is ipv rempedaal?
Ah zie nu dat je problemen hebt met je remsensor.
[ Voor 9% gewijzigd door Wes46 op 29-12-2015 16:58 ]
Bij zo'n vraag is het wel handig om te weten welke pedalen je gebruikt....ThunderNet schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:55:
Fanatec club sports v1...JoepW schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:58:
[...]
Bij zo'n vraag is het wel handig om te weten welke pedalen je gebruikt....
En waarom:
De remsensor is weer eens naar de klote, heb net een nieuwe aan het draadje gesoldeert, maar die lijkt nog niet te werken

iRacing bij jullie ook plat?
iSpeed is echt fantastisch trouwens, na een paar ronden op een voor mij nieuwe baan even een goede laptime vergelijken met mijn beste, en binnen no-time weer een seconde gevonden. Nu bezig met de laatste seconde om echt scherpe tijden te zetten
Rijstijl met de Mazda is trouwens wel even anders als met een Rotax Max kart, veel meer focus op het laten rollen en eerder remmen dan ik initieel denk, met de kart is het gewoon zo snel mogelijk wielen in een rechte lijn om er keihard vandoor te kunnen met het gaspedaal
iSpeed is echt fantastisch trouwens, na een paar ronden op een voor mij nieuwe baan even een goede laptime vergelijken met mijn beste, en binnen no-time weer een seconde gevonden. Nu bezig met de laatste seconde om echt scherpe tijden te zetten
Koppeling als lijkt me een uitdaging..
iRacing werkt gewoon.
iRacing werkt gewoon.
Nou, het is gewoonweg niet te doen....JoepW schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:56:
Koppeling als lijkt me een uitdaging..
iRacing werkt gewoon.

Net nog paar poging gewaagd met solderen, nog steeds niet
Ik kan niet in de teamspeak server voor de school. Er staat "Channel maxfamily reached"
Was weer erg leerzaam, volgens mij begin ik het divebommen een beetje af te leren.
(maar gecontroleerd remmen blijft lasting..
)
Had denk ik 2 momentjes over de gehele avond die ik anders gedaan zou moeten hebben.
Moment 1 was dat iemand spinde bij Turn 1 (toen Pascal meekeek) en ondanks dat ik al veel eerder begon te remmen blokkeerde ik de wielen en kon ik niet meer uitwijken of optijd stil staan..
(dus had minder moeten remmen en sturen, want er was ruimte)
Moment 2 was met Joep, die kwam akkelig dichtbij toen hij wijdt ging in T1 en weer de baan op kwam.
(Had iemand al buitenom uitgeremd en die liet ruimte, maar ik was te gefixeerd en had iets minder snelheid mee moeten nemen en kortere bocht moeten nemen.
Het schade/Inc model is wel enorm verbeterd moet ik zeggen.
Had denk ik 2 momentjes over de gehele avond die ik anders gedaan zou moeten hebben.
Moment 1 was dat iemand spinde bij Turn 1 (toen Pascal meekeek) en ondanks dat ik al veel eerder begon te remmen blokkeerde ik de wielen en kon ik niet meer uitwijken of optijd stil staan..

(dus had minder moeten remmen en sturen, want er was ruimte)
Moment 2 was met Joep, die kwam akkelig dichtbij toen hij wijdt ging in T1 en weer de baan op kwam.
(Had iemand al buitenom uitgeremd en die liet ruimte, maar ik was te gefixeerd en had iets minder snelheid mee moeten nemen en kortere bocht moeten nemen.
Het schade/Inc model is wel enorm verbeterd moet ik zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Ithric op 30-12-2015 08:23 ]
Vond het ook weer zeer leerzaam, leuk dat de ervaren mensen hier tijd voor willen vrij maken.
Het resulteerde bij mij in de eerste echt leuke race in de SRF (1incje) en toch steeds redelijk close bij Rick? en Joep gebleven. Al was Joep meer met ons voeten aan het spelen dan racen
Het was het meer dan waard om de ganse avond met dat Hollands in mijn oren te zitten
, volgens mij ben ik een zeldzame Belg hier?
Meer van dat
Het resulteerde bij mij in de eerste echt leuke race in de SRF (1incje) en toch steeds redelijk close bij Rick? en Joep gebleven. Al was Joep meer met ons voeten aan het spelen dan racen
Het was het meer dan waard om de ganse avond met dat Hollands in mijn oren te zitten
Meer van dat

Gisteren een race gedaan met de C-Spec op de Nordschleife. Er waren maar liefst 5 splits! Ik had nog geen qualify tijd gezet, wel geprobeerd maar blijft toch lastig een snel rondje neer te zetten zonder een inc te rijden.
Ik start dus vanaf P12. gelijk een plekje verloren doordat ik de start ook nog nooit geoefend had
. Gelukkig werd er heel voorzichtig en netjes gereden de eerste paar bochten . Eigenlijk hele tijd wel binnen 2 seconde in iemands buurt gereden, dus het was absoluut niet saai. Op P8 gefinished waar ik zelfs nog irating voor kreeg vanwege de hoge SOF.
Wel grappig dat ik tijdens de pratice nog geen 1 keer 4 ronden achter elkaar heb kunnen rijden zonder ergens de muur te raken. En nu tijdens de race had ik maar 1 inc
Ik start dus vanaf P12. gelijk een plekje verloren doordat ik de start ook nog nooit geoefend had
Wel grappig dat ik tijdens de pratice nog geen 1 keer 4 ronden achter elkaar heb kunnen rijden zonder ergens de muur te raken. En nu tijdens de race had ik maar 1 inc
Oh ja.... lol. Misschien ook maar eens proberen dan. Tijd dat ik die baan ook eens leer kennen.
[ Voor 29% gewijzigd door NickThissen op 30-12-2015 13:20 ]
* Fuelke wijst alvast naar zichzelf, Koen en WimA1AD schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:21:volgens mij ben ik een zeldzame Belg hier?

Argh Bas, post dat nou niet, ik was net aan het afkicken van de Lotus 49 rond te krijgen op de Ring, nu ga ik me weer achter het stuur van die C-Spec willen zettenLinc schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:04:
Gisteren een race gedaan met de C-Spec op de Nordschleife.

Oh ja, volgende week rij ik de Lotus 79 ... die is namelijk te gast op ja hoor ... de Ring
[ Voor 50% gewijzigd door Fuelke op 30-12-2015 18:25 ]
Cspec op de ring, leuk. Eens even oefenen, kijken of dat hok goed rond te krijgen is.
iRacing is down, was niet aangekondigd toch?
Verwijderd
nop 
NickThissen schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:24:
iRacing is down, was niet aangekondigd toch?
Maar eens ff getweet naar de fa.:
@iRacingMyers @TonyGard @iRacing Sorry to bother you, any idea when the site is up again?
https://twitter.com/GoT_Endurance/status/682267027625668608
@iRacingMyers @TonyGard @iRacing Sorry to bother you, any idea when the site is up again?
https://twitter.com/GoT_Endurance/status/682267027625668608
Close Finish 
De iRacing site heeft de laatste tijd wel veel performance issues en is vaak down zeg.
De iRacing site heeft de laatste tijd wel veel performance issues en is vaak down zeg.

[ Voor 30% gewijzigd door Olaf van der Spek op 30-12-2015 19:52 ]
Huh?
Yes please
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
jammer zeg, wilde even lekker gaan rijden.... ben maar even met mijn vrouw gaan kletsen. Best een aardig mens...
Dat kan closerOlaf van der Spek schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:30:
Close Finish
[afbeelding]

Die laatste!Richard117 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:11:
[...]
Dat kan closer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn wel maar twee auto's. Allemaal van jezelf?
Dit is een filmpje toen ik net begon met iRacing. Het is de laatste ronde van de race.
Gelukkig lag de finish lijn toen nog verder weg.
Gelukkig lag de finish lijn toen nog verder weg.
[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 30-12-2015 20:50 ]
Haha.. Die spin erbij maakt het afNiellie41 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:15:
Dit is een filmpje toen ik net begon met iRacing. Het is de laatste ronde van de race.
[video]
Krijg net info van iRacing: Database corruption. Working on it. Sorry for not communicating it through social media.
Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen