iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 416 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:08
Wat is een hoge of lage iRating volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnV03
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06-06 11:07
Playa del C. schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 07:50:
Zoals een aantal hier boven al zeiden, is maar hoeveel waarde je er aan hecht.
Zit zelf rond de 3600Ir, zou ik meer willen? Tuurlijk, maar als ik 5 toffe races heb gehad en heb effectief iRating verloren vindt ik dit ook helemaal prima.

De persoon met de meeste Road starts (14081 _/-\o_ ) heeft een iRating van 701. Maar denk dat hij zich prima vermaakt anders kom je niet aan die aantallen. En voor wat Iracing kost denk ik dat dat wel het belangrijkste is, dat je er lol in hebt. En ja er zijn mensen die uit prestatie 'drift' plezier halen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
MartijnV03 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 08:17:
[...]

Zoals een aantal hier boven al zeiden, is maar hoeveel waarde je er aan hecht.
Zit zelf rond de 3600Ir, zou ik meer willen? Tuurlijk, maar als ik 5 toffe races heb gehad en heb effectief iRating verloren vindt ik dit ook helemaal prima.

De persoon met de meeste Road starts (14081 _/-\o_ ) heeft een iRating van 701. Maar denk dat hij zich prima vermaakt anders kom je niet aan die aantallen. En voor wat Iracing kost denk ik dat dat wel het belangrijkste is, dat je er lol in hebt. En ja er zijn mensen die uit prestatie 'drift' plezier halen.
Uiteraard. Rijd zelf al jaren in iRacing hoor. Met een A-licentie. En in een complete rig met VR (Crystal).

Het ging alleen over hoge en lage iRating en ik vroeg mij meer af wat jullie als laag-goed-hoog zien?

In topsplits zie ik mensen met 4000 of meer rating en die houd ik in een race meestal niet bij (fixed setup). Van die mensen rijdt een redelijk deel de race ook niet altijd uit trouwens, met vaak wat gescheld over een incident.
Tussen 3000 en 4000 vind ik persoonlijk nog altijd erg goede coureurs.
Zit zelf rond de 2500, waar ik met een paar uur trainen en racen per week in divisie 3 in de top kom.

Heb ook het idee dat het een beetje afhangt van welke serie je rijdt. In GT3 mixed met een Porsche 992, dan is het regelmatig zo dat een andere auto net iets beter is voor de track of het seizoen. Die auto koop ik daar niet voor en heb dus alleen de Porsche als optie.

Onder de 2000 zie ik als mensen die nieuw zijn of niet erg fanatiek of mogelijk 65+-er (wat allemaal prima is).

Onder de 1500, leuk, maar die zetten geen competitieve tijden.

Maakt inderdaad niks uit, safety rating is veel cooler. Je kunt op alle niveau's grote lol hebben. Of zelfs meer op het lagere niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:19
Playa del C. schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 07:50:
100 is meer dan 50 :).

Maar serieus, zoals @MartijnV03 hierboven al aangeeft: het boeit niet zoveel en komt in de loop der jaren vanzelf. Ben al lid sinds 2011, en heb al die jaren in de regionen 1500-2000 gezeten.

Het viel me op dat ik op de banen waarop ik in de loop der jaren de meeste ronden had gereden sneller was dan op nieuwe(re) banen. Volkomen logisch natuurlijk. De reden was dat ik me eigenlijk nooit goed voorbereidde op een baan. Gewoon gaan en we zien wel.

Begin dit jaar heb ik echter voor een andere invalshoek gekozen. Nu rij ik altijd eerst een ronde of 10 à 15 op een baan, waarna ik één of meerdere track guides bekijk. Dan leer je dus over rempunten, turn-in points en andere zaken. Daarna weer minimaal 40 ronden in een testsessie.

Sinds die verandering ben ik a) veel sneller geworden, heb ik b) veel meer plezier in het racen en c) is m'n IR gestegen (nu >4000).

Focus me echter totaal niet op die IR. Heb vorige week nog gehad dat ik onverwacht bezoek kreeg toen de race op het punt van beginnen stond. Sluit iRacing dan gewoon af en heb eigenlijk geen enkele pijn van de (iets van) 120 punten die ik daardoor verloor. iRating weerspiegelt je capaciteiten, dus als je door zoiets iRating verliest komt het er in de dagen/weken erna vanzelf wel weer bij.

Een goede voorbereiding voor de nieuwe baan op dinsdag levert echter wel degelijk IR op. Het gros van het veld (ook veel snelle rijders) hebben blijkbaar niet de motivatie, tijd of zin om net zoveel tijd in de voorbereiding te steken. Daardoor presteer je met 'mijn' methode in het begin van de week vaak bovengemiddeld, terwijl het in de loop van de week weer gelijk getrokken wordt.

De maandag race ik niet zoveel, dan ben ik bezig met de voorbereiding van de volgende week. Zoals gezegd niet voor de rating, maar om vanaf dag 1 meer plezier te hebben in de races op de nieuwe baan.

Nog een tip om niet teveel IR te verliezen: neem geen overmatige risico's. Je kunt beter het verlies van 1 of 2 plekken accepteren dan dat je met een te risicovolle actie jezelf in de hekken smijt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05 13:34
Het is allemaal wat relatief.

Ik heb een iR van 1178, heb 28 officials gereden (sinds november 2022).
Tegenwoordig rijd ik enkel de Tweakers GoT league dus win ik geen iRating. Maar afhankelijk van de gekozen auto/track kan ik wel aardig mee komen (ik ben er blij mee haha).

Dus staar je daar niet altijd blind op, het kan je ook foppen

[ Voor 3% gewijzigd door Dennis Blomaard op 08-09-2023 09:52 ]

iRacing Profile | My Rig | Twitch Account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Eens. iRating zegt wel iets over iemand zijn vaardigheden. Je weet echter niet hoeveel iemand traint en wat voor fysieke setup er wordt gebruikt.

Ik rijd zelf trouwens ook niet steeds. Ik ben een tien jaar geleden eens begonnen vanuit Tweakers (toen nog met de Project Cars 2 groep). Daarna een tijd niet meer. Toen dik twee jaar geleden weer opgepakt, een jaar niks en nu dan weer veel (sinds de nieuwe vr headset).

Dat kun je niet vergelijken met mensen die al jaren bezig zijn. Die de banen net iets beter kennen en de auto's ook beter aanvoelen. Los van persoonlijk talent.

Natuurlijk gaat het ook vooral om de lol, maar eerlijk gezegd: iRacing is wel heel erg competitief opgezet. En dat is juist waarom het veel mensen aantrekt. Het is eerlijk en serieus en bedoeld om zeer serieus in te strijden. Het hoeft niet natuurlijk, maar ik denk dat iRating toch wel een belangrijke factor is voor een coureur.

Wel eens dat het prima eens naar beneden mag, want je komt na een tijdje toch wel op je eigen rating uit. Ben van plan om komend seizoen serieuzer aan te vliegen. Ben vorig seizoen pas na twee en halve week een serie ingegaan, dus dat is niet helemaal handig. Nu in week 13 al bezig om een nieuwe baan in de serie goed te leren.

---

Iets anders: er zijn nieuwe series. Ik reed in de Fanatec GT3 Challenge (fixed) (B).

Komend seizoen is er ook een IMSA serie met o.a. GT3 en fixed en mixed class in de A-licentie. Races van 35 minuten. Ik denk dat die onder de degelijke rijders met goede licentie wel populair gaat worden.

De oude Fanatec serie is er ook nog, maar dan zijn races 20 minuten en kan B-licentie ook meedoen.

Er is geen Porsche Cup meer in de A-licentie? Die had ik ook in mijn hoofd, vind die auto leuk om te rijden. Hij zit wel in de B of C-licentie ergens, maar hij was in de A volgens mij als stap op naar de PRO-licentie. Niet dat ik daar in de buurt kom, maar je kunt gewoon meerijden met de serie.

Wat denken jullie dat de populaire/leuke serie gaat worden voor de GT3 road-coureurs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:38
Vraagje aan diegene met Triple Screen m.b.t. seating position en dan met name de distance (X-axis). Wat houden jullie een beetje aan als "gouden regel" .. ik zit nu bijvoorbeeld in de Porsche 992 Cup en 992 GT3 R .. hebben jullie de headrest in beeld in de zijmonitoren?
Qua hoogte zet ik mijn fysieke stuur altijd op 90 graden en dan stel ik de zitpositie in-game in zodat het virtuele stuur even hoog staat als m'n fysieke stuur/
Maar qua afstand zit ik af en toe nog wat te klooien om een zo realistisch mogelijke zitafstand te hebben..

Offset-X is nu -0.125 en Offset-Z is nu 0.035

Ik zit fysiek 52cm van m'n center monitor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vk3_bVDU2jfOoKOwRrJFcacBRRU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Dv75T8kiOiCsNwBZl4xEeERO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDhsd-fKpU41Efca15Sy5eTxjn0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gu8gRcA9XNMs7VY5KAnqIdSd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sNjc-w8HoHchQ-A-p0lvxim2RCg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bTHkjVB5OMdIUT7NNH4dllF2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-s-30GkPF-U3fJitq_8YrHH293o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t4aES76G9YumZC4IFeyzN54H.png?f=fotoalbum_large

Moet ik dieper tussen de headrest gaan zitten qua "realistische zitpositie"?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-06 18:27

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Rivanov schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:37:
Vraagje aan diegene met Triple Screen m.b.t. seating position en dan met name de distance (X-axis). Wat houden jullie een beetje aan als "gouden regel" .. ik zit nu bijvoorbeeld in de Porsche 992 Cup en 992 GT3 R .. hebben jullie de headrest in beeld in de zijmonitoren?
Qua hoogte zet ik mijn fysieke stuur altijd op 90 graden en dan stel ik de zitpositie in-game in zodat het virtuele stuur even hoog staat als m'n fysieke stuur/
Maar qua afstand zit ik af en toe nog wat te klooien om een zo realistisch mogelijke zitafstand te hebben..

Offset-X is nu -0.125 en Offset-Z is nu 0.035

Ik zit fysiek 52cm van m'n center monitor.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Moet ik dieper tussen de headrest gaan zitten qua "realistische zitpositie"?
Ziet er opzich wel goed uit, zoiets heb ik ook meestal. Zou persoonlijk alleen de stuur animatie uitzetten, want mij stoort het :P

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
rsnubje schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:18:
[...]

Ziet er opzich wel goed uit, zoiets heb ik ook meestal. Zou persoonlijk alleen de stuur animatie uitzetten, want mij stoort het :P
Die zet ik ook altijd uit.. maar staat nu aan om de camera goed in te stellen. ;)

Maar heb het idee dat iRacing de afstand van het virtuele stuur in de 992 Cup en GT3 R ook te dichtbij heeft staan. In het echt zit het stuur echt heel ver van het dashboard af.

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 08-09-2023 12:16 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-06 18:27

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Rivanov schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:15:
[...]

Die zet ik ook altijd uit.. maar staat nu aan om de camera goed in te stellen. ;)

Maar heb het idee dat iRacing de afstand van het virtuele stuur in de 992 Cup en GT3 R ook te dichtbij heeft staan. In het echt zit het stuur echt heel ver van het dashboard af.
Ja, inderdaad. Dat leek mij ook. Maar ik denk niet dat dat perse alleen bij iRacing is of specifiek die auto's. Tis ook wel lastig, want tenzij je met 55inch schermen of iets gaat spelen waar de dash in 1:1 schaal op kan bijv, krijg je het denk ik nooit echt 100% goed.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
rsnubje schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:43:
[...]

Ja, inderdaad. Dat leek mij ook. Maar ik denk niet dat dat perse alleen bij iRacing is of specifiek die auto's. Tis ook wel lastig, want tenzij je met 55inch schermen of iets gaat spelen waar de dash in 1:1 schaal op kan bijv, krijg je het denk ik nooit echt 100% goed.
Klopt. Ik weet ook dat de immersie van Boasted Media en Race Beyond Matters nooit behaald kan worden. ;)
Maar m'n OCD kickt altijd in als ik niet de best mogelijke zitpositie kan krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:08
Dan moet je lekker in VR stappen 😄. Ik kan met geen betere immersie bedenken. Ik wil iig niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Frontysco schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:22:
Dan moet je lekker in VR stappen 😄. Ik kan met geen betere immersie bedenken. Ik wil iig niet anders.
Been there done that met PSVR 2. Vond het uiteindelijk niks. Duikbril effect haalde bij mij juist immersie weg.
Ken genoeg mensen die van VR weer terug zijn gegaan naar triple screen en daardoor juist weer veel meer overzicht hadden, door de veel wijdere FOV, en in the end het dus prettiger vonden rijden.

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 08-09-2023 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
Ik beschouw het alsof ik een helm op het in de auto. Je FOV wordt daardoor (realistsch?) gelimiteerd inderdaad. Zeker in de LMP3 is het dan bijna niet meer te doen en zit je als een kip zonder kop rond te kijken met je hoofd.
Ik heb dan sinds deze serie ook de virtual mirror aangezet. Dat werkt enorm goed icm VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:45
Beter laat dan nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De Ferrari rijdt echt heerlijk en een mooi geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 09-06 19:43
Idd het is gelukt met mijn nieuwe Iracing account.

Alleen dit was niet zo maar klaar.
Er was onderhoud downtime en Maintaince.

En ik kwam er gelijk al achter dat de IDEAL er niet meer was.

Dus ik moest mijn Paypal account opwaarderen.
Toen was het gelukt en had ik weer Iracing!

Maar toen starte ik de website op met Iracing en kwam er achter dat er een '2' bij mijn naam stond.
Gelijk weer contact opgezocht met de Iracing support om die '2' er weer weg te krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ba_ODF5t0U6YEpn8d-citXzimT0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4xJPNelB3m2RSyvfNukKG8Hh.jpg?f=fotoalbum_large

Weet iemand ook wat het verschil is tussen deze 2 F1 Cars?
Ik wil graag deze F1 Car kopen.
Ik heb het liefst de nieuwste en snelste F1 Car.

[ Voor 35% gewijzigd door Water_824 op 09-09-2023 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
@Water_824 De W12 zou ik niet kopen, want deze is van 2022 en daar zijn geen officiele series meer voor. De W13 is van dit jaar en daar zal voor het aankomende seizoen wel een officiele serie zijn.

Kan trouwens best zijn dat er na dit seizoen er weer een nieuwe F1 wagen zal zijn en de W13 net als de W12 in de mottenballen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

pdukers schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 15:37:
@Water_824 De W12 zou ik niet kopen, want deze is van 2022 en daar zijn geen officiele series meer voor. De W13 is van dit jaar en daar zal voor het aankomende seizoen wel een officiele serie zijn.

Kan trouwens best zijn dat er na dit seizoen er weer een nieuwe F1 wagen zal zijn en de W13 net als de W12 in de mottenballen gaat.
Vind dit altijd zo’n vreemde redenatie. Geen series meer, dus? Je kunt de auto gewoon rijden, met AI of in practice.

Als je een auto graag wilt maakt het niet uit dat er geen serie (meer) voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
Dank weer voor de organisatie heren! Altijd top verzorgd!

Mag ik ook dit seizoen weer advies voor 'welke auto moet ik halen'?
Ik zie dat ik voor de GT3 waar deze keer mee gereden wordt, helaas geen wagen heb.
De Ferrari 488 of de 911 GT3 zitten er helaas niet bij (zonde van het geld weer :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-06 10:52

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Frontysco schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:57:
Dank weer voor de organisatie heren! Altijd top verzorgd!

Mag ik ook dit seizoen weer advies voor 'welke auto moet ik halen'?
Ik zie dat ik voor de GT3 waar deze keer mee gereden wordt, helaas geen wagen heb.
De Ferrari 488 of de 911 GT3 zitten er helaas niet bij (zonde van het geld weer :-(
Jammer blijft dat toch als je net auto’s in het bezit hebt die niet worden gebruikt in de serie.

Ik zou voor de nieuwe Ferrari 296 gt3 gaan. Fijne auto om te rijden en aangezien het de nieuwste is verwacht ik dat deze voorlopig in omloop blijft.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:18
Doubleoz schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:38:
[...]

Jammer blijft dat toch als je net auto’s in het bezit hebt die niet worden gebruikt in de serie.

Ik zou voor de nieuwe Ferrari 296 gt3 gaan. Fijne auto om te rijden en aangezien het de nieuwste is verwacht ik dat deze voorlopig in omloop blijft.
En je kan er de Ferrari Challenge mee rijden , dus weer een serie extra, met lagere licentie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ffLnsM5bPyUKflLJmCg-W5K-Dg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/POML8Jb7ZU7ekE79EzCXKmIU.jpg?f=user_large

Vanavond start het nieuwe GoT Weekly Tournament seizoen met de GT3's van de IMSA iRacing series! We rijden vanavond op Indianapolis Motor Speedway - Road Course. Het programma ziet er als volgt uit:

19:30 - 21:00 | Practice
21:00 - 21:08 | Kwalificatie
21:10 - 21:25 | Race 1
21:28 - 21:58 | Race 2 incl. top 10 reversed grid & pitstop.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:20

Niellie41

[object Object]

dawg schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 19:02:
[...]

Vind dit altijd zo’n vreemde redenatie. Geen series meer, dus? Je kunt de auto gewoon rijden, met AI of in practice.

Als je een auto graag wilt maakt het niet uit dat er geen serie (meer) voor is.
Ik speel iRacing om tegen anderen (echte mensen) te racen en hier zullen er veel meer van zijn. AI heb ik nog steeds niet serieus gedaan. Sporadisch een keer om iets te testen of om foto's te schieten.

Dan is het inderdaad zonde om een auto te kopen die niet in officiële series wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
-Fia F4
-Formula Renault 2.0
-Formula Renault 3.5
-Mclaren MP4-30
-Mercedes-AMG W13 E Performance
-Williams FW31

Ik koop van middag die F1 car.
Weet iemand welke ik het beste kan kopen?
Ik heb het liefst de nieuwste F1 Car en de snelste.

Wat bedoelen jullie steeds met de AI?
Is het bij Iracing de laatste tijd mogelijk om tegen AI te rijden?
Als dit zo is ga ik het meteen testen.
Hoe werkt het?
En waar zit die setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS19
Water_824 schreef op maandag 11 september 2023 @ 12:12:
-Fia F4
-Formula Renault 2.0
-Formula Renault 3.5
-Mclaren MP4-30
-Williams FW31

Hoe werkt het?
En waar zit die setting?
Wat betreft AI kun je hier antwoord op je vragen vinden:
https://www.iracing.com/ai-racing/

Een tip is wel om default weather te gebruiken dit zal de beste resultaten opleveren.

De Mercedes-AMG W13 E Performance is de nieuwste F1 auto in iRacing. Ik geloof dat de W12 iets sneller is maar hiervoor zijn op dit moment geen actieve series. Deze kun je nog wel gebruiken in testdrive, AI of hosted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
JvdS19 schreef op maandag 11 september 2023 @ 13:24:
[...]

Wat betreft AI kun je hier antwoord op je vragen vinden:

Een tip is wel om default weather te gebruiken dit zal de beste resultaten opleveren.

De Mercedes-AMG W13 E Performance is de nieuwste F1 auto in iRacing. Ik geloof dat de W12 iets sneller is maar hiervoor zijn op dit moment geen actieve series. Deze kun je nog wel gebruiken in testdrive, AI of hosted.
Ok bedankt!

Ik ga de AI meteen testen!

Nu nog een Chase-Cam en ik ben helemaal tevreden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvdS19
Water_824 schreef op maandag 11 september 2023 @ 13:52:
[...]

Ok bedankt!

Nu nog een Shase-Cam en ik ben helemaal tevreden!
In Test drive en AI Racing kun je met behulp van Page Up en Page Down oa de chase cam selecteren. Dit kan niet in online sessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Water_824 schreef op maandag 11 september 2023 @ 13:52:
[...]

Ok bedankt!

Nu nog een Shase-Cam en ik ben helemaal tevreden!
Bedenk wel dat je een redelijk niveau moet hebben om plezier te hebben van die 'snelste' F1 wagen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
JvdS19 schreef op maandag 11 september 2023 @ 14:27:
[...]

In Test drive en AI Racing kun je met behulp van Page Up en Page Down oa de chase cam selecteren. Dit kan niet in online sessies.
Die PG Up en PG Dn heb ik nog geprobeerd maar werkt niet.

Idd net die AI nog geprobeerd.

Idd ik heb die F1 Car vandaag gekocht.
En er moest nog een track komen, dus ik heb Spa er maar bij gekocht.

Maar die Chase cam view werkt waarschijnlijk alleen maar bij host sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeABawzs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-06 11:06
Water_824 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 14:54:

Maar toen starte ik de website op met Iracing en kwam er achter dat er een '2' bij mijn naam stond.
Gelijk weer contact opgezocht met de Iracing support om die '2' er weer weg te krijgen.
Kun je dat weg laten halen?
Dacht altijd dat ze dat niet deden.

Wil eigenlijk ook weer iracing eens oppakken nu ik een nieuwe pc heb die VR met gemak draait.
Maar wil dan wel gebruik maken van een actie 8)7

7800X3D - TUF 4090 - SC2 Pro - Ascher F28 - Simlab GT1 - Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B Tender
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 13:53
Water_824 schreef op maandag 11 september 2023 @ 12:12:
-Fia F4
-Formula Renault 2.0
-Formula Renault 3.5
-Mclaren MP4-30
-Williams FW31

Hoe werkt het?
En waar zit die setting?
Letterlijk de eerste Google hit

Edit
Zie dat op, op de volgende pagina, al beantwoord is nu.

[ Voor 5% gewijzigd door B Tender op 12-09-2023 12:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TiemenC
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22:55

TiemenC

iRacing

TiemenC schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:09:
Ik breng hier ook nog even graag de komende KNAF Digital Autumn Cup onder de aandacht:

Inschrijven: https://portal.knafdigital.nl/competitions/9030

[Afbeelding]

[Afbeelding]
We zitten momenteel op 34 potentiële entries! Vanavond is de eerste race: Global MX-5 Cup @ Okayama. Er zijn dus nog een paar inschrijfplekken beschikbaar om gelijk in te stappen :).

Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ffLnsM5bPyUKflLJmCg-W5K-Dg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/POML8Jb7ZU7ekE79EzCXKmIU.jpg?f=user_large

Vanavond rijden we tijdens ons GoT Weekly Tournament seizoen met de GT3's van de IMSA iRacing series op Fuji! Het programma ziet er als volgt uit:

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05-06 20:12
Laatst mijn pc geupgrade van een 2070S / R5 3600 naar een 7800XT / 5800X3D.

Las wat wisselende berichten online over de VR performance van de AMD 7000 series, dat deze minder zou zijn maar ook dat een recente update een hoop verbeterd zou hebben.

Gisteren even getest op iRacing met mijn Reverb G2. Holy shit wat een verbetering ten opzichte van mijn oude systeem. Kon hiervoor met moeite 90 fps houden met alle settings op low en openxr resolutie op 65%. Heb nu resolutie op 90% en alle settings op high en hou makkelijk 90 fps. Ziet er echt super strak uit nu in de headset _O_

Grote verbetering ten opzichte van mijn oude systeem. De 5800x3d zal ook wel flink helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door GaHard op 20-09-2023 07:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-06 12:40
GaHard schreef op woensdag 20 september 2023 @ 07:39:
Laatst mijn pc geupgrade van een 2070S / R5 3600 naar een 7800XT / 5800X3D.

Las wat wisselende berichten online over de VR performance van de AMD 7000 series, dat deze minder zou zijn maar ook dat een recente update een hoop verbeterd zou hebben.

Gisteren even getest op iRacing met mijn Reverb G2. Holy shit wat een verbetering ten opzichte van mijn oude systeem. Kon hiervoor met moeite 90 fps houden met alle settings op low en openxr resolutie op 65%. Heb nu resolutie op 90% en alle settings op high en hou makkelijk 90 fps. Ziet er echt super strak uit nu in de headset _O_

Grote verbetering ten opzichte van mijn oude systeem. De 5800x3d zal ook wel flink helpen.
De reden is SPS voor VR. iRacing heeft dat geïmplementeerd en is echt een performance booster alleen dat is dus alleen voor Nvidia

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:11

Arfman

Drome!

SPS is toch ook voor triple screens?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• ZFLaSH
Arfman schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:54:
SPS is toch ook voor triple screens?
Dat is SMP Arjan. Ook inderdaad alleen NVidia.

Kleine toevoeging:

SPS Single Pass Stereo: (Pascal architecture) and MVR (Multi-View Rendering, Turing/Ampere architecture) : SPS Info

SMP: One of the key features that Nvidia announced with the release of its 10 series graphics cards in 2016 was called Simultaneous Multi-projection or SMP. At its heart, SMP is a process that reduces image stretching when using multi-monitor configurations, but it also has advantages for VR gaming.

[ Voor 58% gewijzigd door ZFLaSH op 21-09-2023 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:31
Zijn hier nog mensen met een nvidia 3070ti waarbij nvidia reflex disabled en niet aanklikbaar is binnen iracing?
Ik gebruik nvidia driver 527.37, welke reflex zou moeten ondersteunen. Ik weet dat ik het vroeger reeds werkend gehad heb, maar heb geen idee waarom dit sinds pc herinstall niet meer kiesbaar is binnen de iracing graphics settings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
fjskmdl2 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 20:11:
Zijn hier nog mensen met een nvidia 3070ti waarbij nvidia reflex disabled en niet aanklikbaar is binnen iracing?
Ik gebruik nvidia driver 527.37, welke reflex zou moeten ondersteunen. Ik weet dat ik het vroeger reeds werkend gehad heb, maar heb geen idee waarom dit sinds pc herinstall niet meer kiesbaar is binnen de iracing graphics settings...
Mag ik dat ook checken met een 3080Ti? Ik ken het begrip verder niet. nVidia reflex, dat moet dus in de graphics staan... ik zal later eens kijken, morgen pas waarschijnlijk. En wat doet die setting precies?

Ik heb vorige week nog alle graphics ingesteld i.v.m. VR en het nieuwe seizoen. Die instelling komt mij niet bekend voor in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Heb mij even ingelezen. Had er vreemd genoeg nog nooit van gehoord. Hier de beste link die ik kon vinden:
https://www.boxthislap.or...ia-reflex-in-iracing/amp/

Ik ga dit morgen even uitzoeken. Geen idee of ik er iets aan heb met mijn systeem en de combinatie met VR. Zou wel kunnen, zo lijkt het.

Het heeft niks met een 3070Ti op zich te maken, het betreft elke nVidia kaart vanaf de 900 series. Het zou altijd een optie moeten zijn die beschikbaar is vanaf drivers van ergens begin 2022.

Je noemde een driver, maar ik neem aan dat je gewoon de laatste driver van nVidia gebruikt @fjskmdl2? Dat is over het algemeen het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Die driver ook maar even opgezocht, die is van december 2022. Met een 3070Ti, tenzij zeer specifieke redenen, installeer dan eerst in ieder geval de laatste driver van nVidia is mijn advies.

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:31
Playa del C. schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 20:22:
[...]

Mag ik dat ook checken met een 3080Ti? Ik ken het begrip verder niet. nVidia reflex, dat moet dus in de graphics staan... ik zal later eens kijken, morgen pas waarschijnlijk. En wat doet die setting precies?

Ik heb vorige week nog alle graphics ingesteld i.v.m. VR en het nieuwe seizoen. Die instelling komt mij niet bekend voor in ieder geval.
Ik gebruikte deze van december omdat deze geen problemen gaf met gsync, en ik graag zoveel mogelijk updates vermijd zolang iets werkt.
Ik denk dat ik toch even de driver zal updaten en zien of dit helpt

• Playa del C.
fjskmdl2 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:20:
[...]

Ik gebruikte deze van december omdat deze geen problemen gaf met gsync, en ik graag zoveel mogelijk updates vermijd zolang iets werkt.
Ik denk dat ik toch even de driver zal updaten en zien of dit helpt
Drivers van nVidia kun je echt beter elke maand of twee wel updaten. Prestaties stijgen over de maanden best wat. Gsync werkt al jaren goed in de drivers, ik denk dat je elders een probleem hebt als Gsync niet goed werkt.
Maar goed, als het dan werkt, dan snap ik dat je het liever allemaal even zo laat.

Een algemene tip: ik herinstalleer de game-pc zo'n twee keer per jaar. Daarmee wis ik alle achtergebleven troep van oude drivers, instellingen, enz. Dit verhelpt en voorkomt veel van die kleine problemen en gekkigheden. Het duurt bij mij twee uur om Windows 11, drivers, iRacing, de VR Headset en de Fanatec simrig weer netjes op de pc te zetten en in te stellen.

Zo kwam ik er ook achter dat mijn gaspedaal bij normaal gebruik ineens slechts ~99% werd ingedrukt bij vol gas. Alleen bij extra hard drukken werd het de volle 100%. Had al drie weken dat ik niet kon begrijpen waarom ik steeds net niet het te verwachten niveau kon vasthouden... Dat effect telt wel op naar een paar tiende per ronde wat je mist.

• Dennis Blomaard
Playa del C. schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:36:
[...]Zo kwam ik er ook achter dat mijn gaspedaal bij normaal gebruik ineens slechts ~99% werd ingedrukt bij vol gas. Alleen bij extra hard drukken werd het de volle 100%. Had al drie weken dat ik niet kon begrijpen waarom ik steeds net niet het te verwachten niveau kon vasthouden... Dat effect telt wel op naar een paar tiende per ronde wat je mist.
Dat is gewoon even opnieuw kalibreren in je software, daar hoef je geen clean install voor te doen 😉 maar dat bedoelde je waarschijnlijk ook niet als zodanig

Ik rijd altijd met een overlay die de inputs weergeeft. Zo kun je ook checken of je brake treshold/free zone goed staat bijvoorbeeld (dat je rem geen input registreert als je je voet er op laat rusten)

[ Voor 13% gewijzigd door Dennis Blomaard op 23-09-2023 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
Dennis Blomaard schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:59:
[...]

Dat is gewoon even opnieuw kalibreren in je software, daar hoef je geen clean install voor te doen 😉 maar dat bedoelde je waarschijnlijk ook niet als zodanig
Nee :) Ik doe het vaak als ik meerdere updates heb opgestapeld bij iRacing zelf en de drivers. Ik hou van een schoon systeem en dat geeft de minste problemen op lange termijn. Ook windows zelf is niet altijd fris met de updates.
Ik rijd altijd met een overlay die de inputs weergeeft. Zo kun je ook checken of je brake treshold/free zone goed staat bijvoorbeeld (dat je rem geen input registreert als je je voet er op laat rusten)
Snap ik. In VR heb ik alle overlays uit, behalve de black box voor de relatieve tijden. In VR is het voor mij erg storend voor het 3D effect als er menu's in beeld zweven. Ik check de inputs wel regelmatig in de instellingen.

Maar met goede hardware, zoals Fanatec, zou het in principe jaren lang goed moeten werken. Ik heb alleen de oude slechte potmeters nog op de Fanatec pedalen. Heb al nieuwe versies liggen om te vervangen, met een betere techniek, maar ik gebruik de oude nu nog even op het laatste strookje waar het contact nog goed is. Want zolang ze werken, zijn ze gewoon prima. Het is het zwakke punt in mijn simrig in ieder geval. En ik zit met de CSL, dus nog geen DirectDrive... Kan later nog wel, ik rijd er niet langzamer door voor zover ik weet. En verder heb ik een loadcell erbij, dat is wel in orde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT Weekly Tournament seizoen met de GT3's van de IMSA iRacing series op Spa! Het programma ziet er als volgt uit:

iRacing Profiel

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Doet iRacing eigenlijk ook aan Black Friday? Mijn abo loopt op 30-12 af dus dan zou BF wel een mooie gelegenheid zijn.

• Dennis Blomaard
dawg schreef op donderdag 28 september 2023 @ 16:46:
Doet iRacing eigenlijk ook aan Black Friday? Mijn abo loopt op 30-12 af dus dan zou BF wel een mooie gelegenheid zijn.
Ja, sowieso voor nieuwe leden!
Maar voor bestaande leden weet ik niet precies hoe dat werkt.. ben ook wel benieuwd naar iemand die dat antwoord heeft

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Dennis Blomaard schreef op donderdag 28 september 2023 @ 16:52:
[...]

Ja, sowieso voor nieuwe leden!
Maar voor bestaande leden weet ik niet precies hoe dat werkt.. ben ook wel benieuwd naar iemand die dat antwoord heeft
Volgens mij krijgen nieuwe leden altijd korting. Ik heb destijds in elk geval niet de volle mep betaald voor 2 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

dawg schreef op donderdag 28 september 2023 @ 16:46:
Ja, ze hebben elk jaar een bf actie. Ook voor bestaande leden.

• Dennis Blomaard
Jay-v schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:00:
[...]

Maar onze vraag is; hoe werkt dit dan?

Mijn abonnement loopt in November 2024 af. Als ik dit jaar bij wijze van spreken al iets zou willen, wordt dat dan achter november 2024 geplakt of overschrijft dat m’n huidige abo periode op een bepaalde manier?

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Jay-v schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:00:
[...]

Ah mooi, bedankt! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:04
Het wordt erachter geplakt. Je verliest niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Dennis Blomaard schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:05:
[...]

Maar onze vraag is; hoe werkt dit dan?

Mijn abonnement loopt in November 2024 af. Als ik dit jaar bij wijze van spreken al iets zou willen, wordt dat dan achter november 2024 geplakt of overschrijft dat m’n huidige abo periode op een bepaalde manier?
Het wordt er gewoon aangeplakt aan het einde.

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
De laatste jaren standaard 25% korting met bf

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Doubleoz schreef op donderdag 28 september 2023 @ 22:13:
De laatste jaren standaard 25% korting met bf
Neem aan dat dat ook geldt voor 2-jarige verlenging? Meer mag ook! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:20

Niellie41

[object Object]

dawg schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:01:
[...]

Neem aan dat dat ook geldt voor 2-jarige verlenging? Meer mag ook! :P
Ja, normaal wel. Ik verwacht deze keer ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT Weekly Tournament seizoen met de GT3's van de IMSA iRacing series op Watkins Glen - Boot! Het programma ziet er als volgt uit:

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-06 11:21
Nou, ik heb de ijzers weer uit het vet gehaald.. Gisteren mijn eerste 2 officiele races gedaan sinds 2020 ;) Dan wat vraagjes aan de bekenden hier, nieuwe apps, dingen, whatever is handig? Welke series zijn actief? Ik heb maar gewoon weer de oude vertrouwde skip gereden gisteren. Waar halen jullie setups tegenwoordig? Dat soort vragen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Scr33x0r schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:36:
Nou, ik heb de ijzers weer uit het vet gehaald.. Gisteren mijn eerste 2 officiele races gedaan sinds 2020 ;) Dan wat vraagjes aan de bekenden hier, nieuwe apps, dingen, whatever is handig? Welke series zijn actief? Ik heb maar gewoon weer de oude vertrouwde skip gereden gisteren. Waar halen jullie setups tegenwoordig? Dat soort vragen haha.
De app van iRacing zelf is wel handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:40

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welcome back (voor de derde keer of zo :P )
Hier staat zo goed als alles: https://www.got-racing.eu/?page_id=4620
Ennuh natuurlijk moet je je aanmelden en weer meedoen bij de league en komen kleppen op Discord: https://www.got-racing.eu/?page_id=1229

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 10-10-2023 18:00 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZFLaSH
Ha Heintje Davids 😂. Had je je spul nog of heb je nieuw spul gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scr33x0r
ZFLaSH schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 07:56:
[...]

Ha Heintje Davids 😂. Had je je spul nog of heb je nieuw spul gekocht?
Ik zeg niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
JoepW schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 17:58:
[...]

Welcome back (voor de derde keer of zo :P )
Hier staat zo goed als alles: https://www.got-racing.eu/?page_id=4620
Ennuh natuurlijk moet je je aanmelden en weer meedoen bij de league en komen kleppen op Discord: https://www.got-racing.eu/?page_id=1229
Thanks Joep, Sim-hub nog nooit van gehoord haha :) De rest blijft redelijk onveranderd zie ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:11:
[...]

Thanks Joep, Sim-hub nog nooit van gehoord haha :) De rest blijft redelijk onveranderd zie ik :)
Ik gebruik deze tegenwoordig met iRacing in windowed mode. https://ioverlay.app/
Werkt erg goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Juliankarssies
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 31-12-2023
Beste virtuele mede coureurs,
Wij van psm organiseren vanaf 4-11 een op elms gebaseerde 2h endurance competitie met de gedachte om het zo dicht bij de echte versie te houden.
Deze races zullen om de week gehouden worden met een langere break rond de kerst zodat we niet hoeven te haasten bij de gourmet met de schoonfamilie.
Er wordt gebruik gemaakt van de lmp2, lmp3 en gt3 waarbij in de gt3 klasse er niet van auto mag worden gewisseld.
Er zullen meerdere stewards zijn die na de race terugkijken op de incidenten en evt straffen zullen uitdelen.
Ik hoor jullie nou al denken wat gaat dit kosten? Nou dat is t mooie, helemaal niks!!
Races worden gereden op de zaterdagavond europese tijd zodat we mensen over de hele wereld van dienst kunnen zijn.
Lijkt het je leuk om mee te rijden join de discord dan hier: https://discord.gg/purple-sector-motorsports
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/60-q0IVuGM4DmbZIILsRZWLR4Tc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ANWsOCyZxw5xuqGDPehD74P5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pcXxmVIBOJo3ntclafzXdLfySjI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3aPSNHvY9qPFEvP0NvqiqL8S.png?f=user_large

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
Leuk idee!
Gezien november en december bij ons enorm druk zijn; is het ook mogelijk om enkele race(s) mee te doen? Hoe “vrijblijvend” is deze competitie? 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 31-12-2023
Er is iig 1 drop week en als je 4 races wint dan kan je nog steeds t kampioenschap winnen.
Wees welkom in de discord zal ik zeggen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Heb een probleem met de geluidskwaliteit van de microfoon in iRacing. Via Windows en andere apps is de kwaliteit kraakhelder, maar binnen iRacing is het alleen maar gekraak.

Aan de apparatuur kan het mijns inziens niet liggen. Heb een Rode NTG5, welke is aangesloten via een Vocaster One. Heb de microfoon ook al rechtstreeks op de geluidskaart aangesloten middels een Phantom Power Supply.

Beide opties zouden goed moeten werken, en werken zoals gezegd ook feilloos in alles behalve iRacing.

Herkent iemand dit probleem en heeft er eventueel al een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
alexbl69 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:40:
Heb een probleem met de geluidskwaliteit van de microfoon in iRacing. Via Windows en andere apps is de kwaliteit kraakhelder, maar binnen iRacing is het alleen maar gekraak.

Aan de apparatuur kan het mijns inziens niet liggen. Heb een Rode NTG5, welke is aangesloten via een Vocaster One. Heb de microfoon ook al rechtstreeks op de geluidskaart aangesloten middels een Phantom Power Supply.

Beide opties zouden goed moeten werken, en werken zoals gezegd ook feilloos in alles behalve iRacing.

Herkent iemand dit probleem en heeft er eventueel al een oplossing voor gevonden?
Zelfde bij mij. Volgens mij ligt het aan de compressie die iRacing gebruikt voor het chat-channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
JoepW schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 11:00:
[...]

Zelfde bij mij. Volgens mij ligt het aan de compressie die iRacing gebruikt voor het chat-channel.
Wachten op een update dan maar...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT Weekly Tournament seizoen met de GT3's van de IMSA iRacing series op Le Mans! Het programma ziet er als volgt uit:

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TiemenC

TiemenC

iRacing

Ik breng ook graag weer even ronde #4 van NEEM (Northern European Esports Masters) onder de aandacht:

De Time Attack is nog open t/m 19-10-23 01.59u.

Deze ronde vindt plaats op het circuit van Silverstone.

https://neem.gg/

[ Voor 8% gewijzigd door TiemenC op 16-10-2023 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824

Zijn er meer mensen met een Asus Moederbord met Iracing?

Ik kwam deze video tegen met Armoury Crate.
Met deze tool kun je je ventilatoren regelen.

Hij zegt van dat je beter dit niet kunt instaleren.
Je hebt dan het gevoel dat heel je systeem word afgeknepen.

Asus heeft prima hardware, maar soms brakke software.

Ik weet niet goed in welk topic ik dit kwijt kan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:11

Arfman

Drome!

Ik heb sowieso nooit software van moederborden/GPU's e.d. geinstalleerd staan. Het is bijna zonder uitzondering allemaal brakke rommel die eruitziet alsof het door een 14 jarige hormonale puber ontworpen is. Ik ben een groot voorstander van je hele Windows/OS omgeving zo schoon mogelijk houden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT Weekly Tournament seizoen met de GT3's van de IMSA iRacing series op Sebring! Het programma ziet er als volgt uit:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Water_824 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 11:10:
[YouTube: Asus ROG Armory Crate issues spreads like a cancer trough your system]

Zijn er meer mensen met een Asus Moederbord met Iracing?

Ik kwam deze video tegen met Armoury Crate.
Met deze tool kun je je ventilatoren regelen.

Hij zegt van dat je beter dit niet kunt instaleren.
Je hebt dan het gevoel dat heel je systeem word afgeknepen.

Asus heeft prima hardware, maar soms brakke software.

Ik weet niet goed in welk topic ik dit kwijt kan.
Fans kun je met andere software ook regelen. Armory crate is een drama en ik heb het er meteen afgemikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djv123
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-02 18:29
Niellie41 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:29:
[...]

Ja, normaal wel. Ik verwacht deze keer ook.
Tip : Inderdaad rustig wachten op de BF deal. Mijn abo loopt rondom BF af en twee jaar geleden was ik BF helemaal vergeten en heb toen een dag :'( te vroeg verlengd. Een paar keer gevraagd om coulance bij iRacing (heb abo al zeven jaar) maar geen enkele reactie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-06 22:35

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Kan je hier iets tegen doen? :| Van 4 naar doei-rating in slechts 0.5 sec.
Had in deze sessie zelf 33 ping met 100 quality..

[YouTube: iRacing | Netcode Gods hate me i guess]

[ Voor 13% gewijzigd door Dynazap op 30-10-2023 23:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SlaadjeBla
Hou de rem ingetrapt! :X

[ Voor 11% gewijzigd door SlaadjeBla op 31-10-2023 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B Tender
Dynazap schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 23:33:
Kan je hier iets tegen doen? :| Van 4 naar doei-rating in slechts 0.5 sec.
Had in deze sessie zelf 33 ping met 100 quality..

[YouTube: iRacing | Netcode Gods hate me i guess]
Vanuit beide camerahoeken zie ik iedereen een keertje 'knipperen' / verdwijnen in je replay wat me doet vermoeden dat de oorsprong van het netcode-probleem bij jou lag. Zie je één tegenstander knipperen en rondspringen op de baan dan is hij/zij veelal het probleem, knipperen ze allemaal dan ben je vermoedelijk zelf (onderdeel van) het verbindingsprobleem.

Ben je draadloos of bedraad verbonden met internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynazap

Dynazap

Go Hard Or Go Home

B Tender schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 09:45:
[...]

Vanuit beide camerahoeken zie ik iedereen een keertje 'knipperen' / verdwijnen in je replay wat me doet vermoeden dat de oorsprong van het netcode-probleem bij jou lag. Zie je één tegenstander knipperen en rondspringen op de baan dan is hij/zij veelal het probleem, knipperen ze allemaal dan ben je vermoedelijk zelf (onderdeel van) het verbindingsprobleem.

Ben je draadloos of bedraad verbonden met internet?
Zit via draad op glasvezel met 1000mbits. Heb er de gehele race, zo'n 15 min , geen last van gehad. Ook zoals ik al aangaf was m'n ping en quality in-game gewoon normaal.

Is de eerste keer in ruim 2 jaar iRacing dat ik dit uit het niets mee maak :+ Af en toe zie je wel wat blinkers of merk je dat er andere dingen gaande zijn waardoor dit kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djv123
Dynazap schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:48:
[...]

Zit via draad op glasvezel met 1000gbits. Heb er de gehele race, zo'n 15 min , geen last van gehad. Ook zoals ik al aangaf was m'n ping en quality in-game gewoon normaal.

Is de eerste keer in ruim 2 jaar iRacing dat ik dit uit het niets mee maak :+ Af en toe zie je wel wat blinkers of merk je dat er andere dingen gaande zijn waardoor dit kan gebeuren.
Heb je toeallig een Simagic direct drive set ? daar heb ik wat disconnect problemen mee.

[ Voor 4% gewijzigd door djv123 op 31-10-2023 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riicharrd
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 28-04 08:30
Het lijkt er inderdaad op alsof je voorwielen opeens haaks linksaf gaan...

Heb ik laatst ook gehad met mijn DD1, als je stuur disconnect dan blijf je niet rechtdoor rijden, maar ga je linksaf. Twee seconden later was mijn stuur weer verbonden, maar toen was het leed al geleden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynazap

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Riicharrd schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:10:
Het lijkt er inderdaad op alsof je voorwielen opeens haaks linksaf gaan...

Heb ik laatst ook gehad met mijn DD1, als je stuur disconnect dan blijf je niet rechtdoor rijden, maar ga je linksaf. Twee seconden later was mijn stuur weer verbonden, maar toen was het leed al geleden.
Nu je het zegt lijkt het inderdaad dat m'n wielen ineens vol naar links gaan :/ Wel toevallig dat ik precies op dat moment wordt ingehaald dan. :D . Heb de race teruggekeken (shadowplay, niet via iRacing) maar hoor geen USB-disconnect melding. Vreemd :D

Rij met een CSL DD 8NM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicolini
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-06 17:25
Dynazap schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:26:
[...]

Nu je het zegt lijkt het inderdaad dat m'n wielen ineens vol naar links gaan :/ Wel toevallig dat ik precies op dat moment wordt ingehaald dan. :D . Heb de race teruggekeken (shadowplay, niet via iRacing) maar hoor geen USB-disconnect melding. Vreemd :D

Rij met een CSL DD 8NM.
Ervaar je ook dat de motor volgas in de toerenbegrenzer blijft hangen? Dat heb ik recentelijk een aantal keer gehad. Ik heb dezelfde base als jij en de mijne is terug naar Fanatec gegaan voor reparatie. Ik heb een andere boostkit/voeding gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
Arfman schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 11:23:
Ik heb sowieso nooit software van moederborden/GPU's e.d. geinstalleerd staan. Het is bijna zonder uitzondering allemaal brakke rommel die eruitziet alsof het door een 14 jarige hormonale puber ontworpen is. Ik ben een groot voorstander van je hele Windows/OS omgeving zo schoon mogelijk houden.
Maar ik heb een Geforce experience Nvidea videokaart met Iracing.

Bedoel je dan met geen GPU drivers niet geinstaleerd gewoon de Nvidea videokaart driver er af halen?
En Geforce experience er af halen met Iracing?

Start Iracing dan nog wel op met geen videokaart driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
Vaak kun je via een aangepaste installatie, gewoon een menuoptie als je de installer start, veel bloat vermijden en in het ideale geval alleen de driver overhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
SlaadjeBla schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 12:51:
Vaak kun je via een aangepaste installatie, gewoon een menuoptie als je de installer start, veel bloat vermijden en in het ideale geval alleen de driver overhouden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IofMdcPlsrL1eiwoBJvhaYN2fRg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oRnlO5TYvS4Ws0OZdVUFm1Cp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-QE_PPSMNgpW7Zk8UVF8t_XV2yc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mLfOCupSgGN0uuB7Xt9qVN4z.jpg?f=fotoalbum_large

Deze bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS19
Er is weer een uitgebreide development update gepost:
https://forums.iracing.co...-dev-update-november-2023
Hello iRacers,

With just a handful of weeks left to go in Season 4, we are quickly approaching the conclusion of the 2023 competition year, and what a year it's been! Of course, every year at iRacing is unique; it's the nature of our business that the sim and racing service are constantly evolving. However, I can't think of a period that's been more eventful and impactful for the future of sim racing at iRacing than these past 12 months – we have established key new partnerships that will help our brand of motorsport grow at a global scale and reach all new audiences and racing fans; we have strengthened existing partnerships and secured a critical license that will allow us to return to our roots with NASCAR and NASCAR Team Properties; and of course, throughout all of this, we have invested significantly into the ongoing development and improvement of our great racing simulation and racing service.

Now, I do intend to share some of the cool things to come in the December S1, 2024 build (and beyond!), but first, let's take a moment to focus on one of the bigger-picture developments I alluded to a moment ago.

As I touched on in detail in a previous update (give it a read if you haven't already), a significant focus this year (and last) has been the strategic expansion of our staff across many talented teams. This growth will enable iRacing to operate from a position of strength for years to come and ensure that we continue to deliver an unparalleled modern simulation experience. A big part of this modernization will involve our graphics and rendering technology, which, of course, is central to a realistic and lifelike experience. On that note, we are thrilled to upgrade our graphics team later this year through the addition of multiple industry-leading principal-level rendering programmers who (together with our existing team) will help evolve iRacing's graphics tech in a way never before seen on this platform. These developers have spent the last 20 years building and leading graphics/rendering teams across a broad spectrum of powerful graphics engines such as id Tech, Unity, Unreal, Decima, and Glacier. Our reconstituted graphics team will be more formidable than ever and we couldn't be more excited about what's to come. It is important to note that a graphics engine upgrade is a major long-term project and results will take time. That said, it will be well worth it. In the short term, we will continue improving the current rendering technology.

And now for another big-picture update that I know many have been following closely: the status of our advanced new weather system (called Tempest internally). While we aren't quite ready to guarantee it for December, we are now confident enough to say that the release of this incredibly complex system is imminent. That means it’s going to rain soon, folks.

Tempest was built from the ground up and consists of several interconnected systems that simulate not only rain and the effect that water has on the racetrack, racecars, and surrounding area but also the physical components that combine to create various types of weather. This system is fueled by extensive real-world data from the very locations where you'll be racing. Together with our Dynamic Track systems, the combined experience is unparalleled in simulation/gaming.

It's hard to describe until you can experience it for yourself, but for those of you who race at these tracks in the real world and have had the fortune (or misfortune) to do so in the wet, reliving that in iRacing with physically-accurate and true-to-life puddling is like nothing else out there. You will feel that tug of resistance when you drive through those wet areas. When things get really dicey, you'll experience aquaplaning. Wait until you see our aero-heavy racecars "vacuum" up water from the track and redistribute it into the air and elsewhere on the track, drying the racing line rapidly in the process. Recalibrate your expectation on what a race has in store for you as you search for the line based on the multitude of dynamics at play and the always-changing nature of the track and weather systems, or if you see a dark cloud looming on the horizon, is it on its way to you? Have your teammate check the weather radar or query your crew chief for an update...

The Tempest project has been a long journey for us, spanning multiple years. The idea took form in discussions and brainstorming back in January of 2020, followed by the initial technical design a year later. For much of that time, the project was helmed by a small R&D team focused on the weather systems and the data model. Today, we have the combined effort of dozens of developers across web engineering, graphics engineering, physics and tire engineering, sound engineering, backend engineering, database administration, track art, car art, VFX, production, vehicle development, QA, and design. Talk about a team effort.

To make sure expectations are set properly, we do want everyone to understand that this system requires per-car development. It's not as simple as adding a generic rain tire onto our vehicles; rather, we are doing car-by-car R&D to ensure proper rain tire construction/modeling and driving characteristics. As a result, rain support will be added to the sim in batches, starting with a compelling initial offering that includes open wheel, production, and touring cars.

We are quite proud of what we have built, and we are even more excited to release it to iRacers. We all look forward to making it rain #soon. Here are some sound clips from our amazing audio team to help tide you over for now.

https://www.iracing.com/wp-content/uploads/2023/11/wiper.wav

https://www.iracing.com/w.../2023/11/rain-driving.wav

Season 1, 2024 development is rounding into form, and the bulk of our improvements and additions have entered the final QA process, including rain testing. Let's touch on a few of the highlights…

Sim Optimization and performance: Our efforts to optimize and modernize our core engine continue (and will continue for some time), and we have a dedicated team assigned to these efforts daily. Recent releases from this team included significant loading time improvements and an increased limit for unique car models. This season, the team has made performance-focused improvements to our shadow culling system, frustum culling, and mirror rendering. These efforts and improvements are impactful, measurable, and really add up.

Improved Protest system: Creating a safe and clean environment for racing has been a priority at iRacing from day one and an area of the product experience we have invested considerable resources into. Not only have we developed many rules and systems to help incentivize good racecraft, respectful racers, and an environment focused on fair play, but we have built a department whose job is to coach, correct, and take regulatory action when things go wrong. This team does a phenomenal job working through thousands and thousands of manually intensive reports, each of which requires research and careful thought to ensure that if a response is needed, it is an appropriate response. With the December build, we will equip this team with a more expansive toolset to do their jobs. A comprehensive list will be provided in our next sporting code update, but for now, a preview of what's to come (and in no particular order):

Coaching
Post-Results Race Disqualification. A member or team may be disqualified from a Race or event after Results have been posted. Their Championship Points for the Race or event will become 0, and they will drop to a last-place finish.
Restrictions to various parts of iRacing.com and/or the iRacing simulation.
The ability to participate in Race and Qualifying Sessions for a specific Official iRacing Series.
The ability to participate in Race and Qualifying Sessions for ALL Official iRacing Series.
The ability to participate in Hosted Sessions.
The ability to participate in any and ALL multiplayer Sessions of any kind.
The ability to Spectate Sessions.
The ability to use in-Simulation voice chat and/or text chat.
…and more. Our hope, of course, is that none of you have to experience these systems in action, but it's important to know that we are committed to maintaining an environment that is focused on the spirit of fair play and respect.

Cars: After a build stuffed to the brim with new cars last season, our team has been focusing on some of our longer-term R&D initiatives this season, such as rain, our aero-modeling program, Oval Refresh, and tire model updates. That said, we are excited to be debuting one new car in December: the Audi R8 LMS Evo II GT3. The Evo II is part of our initiative to keep our GT3 fleet modern and looking great. Similar efforts will continue in the new year with multiple additions/replacements to our GT3 offerings.

And how will the release of the Audi R8 LMS Evo II GT3 affect owners of the older Audi R8 LMS GT3? We will issue credits based on the following criteria:

• 100% of purchase price for those who purchased within the past 30 days

• 50% of purchase price for those who purchased within the past 31 to 180 days

Tracks: We have a diverse set of track content slated for release in this build. No surprises here, as this has all been announced...

On the oval side, we are excited to release Slinger Speedway. Slinger is so much fun to drive, and you all will have a blast turning laps at the "World's Fastest Quarter Mile Oval." And yes, folks, it will include the figure eight configuration!

Mugello Circuit is looking amazing and will also debut in December. Not only does the track look amazing, but it's a blast to drive and is a circuit we have wanted to experience in iRacing for years now. We're really excited to be able to make that possible finally.

Okayama Circuit is one of our most popular circuits on the service. It's a compelling drive across various cars, especially those in our Rookie series. However, it has some of the oldest artwork on the service. Okayama will be re-released (for free) with modern artwork that meets our current standards for quality. It looks great.

Outside of these highlights, there are a lot more fixes, improvements, and additions coming in Season 1, 2024, and we will provide a comprehensive list with the release notes as we approach the build.

There's a lot more going on at iRacing, and I really could go on here for a long time, but let's save some of these updates for a later date. That said, a handful of items before we conclude…

Our scanning department has been busy. Processed data was delivered to the team recently for both Portimao and Navarra, and our production and art teams are already underway.

The scan team has also just returned from a big trip to the heart of oval racing country (North Carolina), where they scanned the SRX cars (pavement and dirt) and a handful of different Street Stock car bodies.

We are working on a Micro Sprint, which will provide a great entry point to dirt oval racing (do you all want a pavement version too?). This car will lend itself well to Millbridge Speedway (in progress), the already-released Kern, and a handful of additional current and future short tracks on iRacing.

Our Career Mode team is making significant headway on this project, and we are really picking up steam across all supporting departments, including design, sim engineering, web engineering, and backend systems.

Our User Experience and Design teams are working on a new structure for the UI, which will move us away from the modal-based experience available now to a more approachable and accessible design for the future.

Oval Refresh has a full complement of developers working on it each day, and they are making significant progress. These efforts will continue for some time as we iterate the many systems involved. That said, we don’t want to wait until we’re “done” to release these improvements to the service. With the December build asphalt ovals have been updated to produce an improved dynamic racing experience. Track surface grip levels will change more rapidly as temperature rises and falls depending on weather, time of day, and the energy the cars put into the track. Be prepared to tune setups for changing track conditions and search for grip as various lanes heat up and cool down throughout a race session.

That's it for now. Thank you all for your continued support, and see you out there on the track.

As always, enjoy the screenshots.

Cheers,

Greg

Executive Producer

iRacing
Afbeeldingslocatie: https://us.v-cdn.net/6034148/uploads/1Z9M8XOS5U9F/audi.jpg
Afbeeldingslocatie: https://us.v-cdn.net/6034148/uploads/DOFBR5UNKCNY/rain-cockpit.png
Afbeeldingslocatie: https://us.v-cdn.net/6034148/uploads/XTK3GULK9SGJ/mugello2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://us.v-cdn.net/6034148/uploads/UU41AR8P25I2/mxrain1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
Zijn er meer mensen die uit kijken naar Black Friday?
Kun je toch korting krijgen met Iracing?

Ik heb ook wel eens gehoord dat iemand elk jaar een jaar abbo nam met Iracing, speciaal met elk jaar
Black Friday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B Tender
Water_824 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 23:03:

Ik heb ook wel eens gehoord dat iemand elk jaar een jaar abbo nam met Iracing, speciaal met elk jaar
Black Friday!
Ja dat is inderdaad niet ongebruikelijk!
Ik heb een jaartje terug geloof ik voor 2 jaar gekocht dus ik kan komend jaar nog vooruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyl94
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-06 09:03

joeyl94

Probleem'n? Poar neem'n!

Water_824 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 23:03:

Black Friday!
Ik zit ook weer te wachten op black friday deals, ik neem elk jaar de black friday deal voor 1 jaar, zo heb je elk jaar weer korting :)

Iracing Profiel - Twitch - Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiemenC

TiemenC

iRacing

NEEM ronde 5 is van start!

Time attack loopt van 2 november t/m 15 november. De Clash of Nations race is op zaterdag 25 november.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/azofdk2fcJczPmyFNSI9I1H_U_I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l5IRics6RGMEaw1pd2dn3wnh.png?f=fotoalbum_large

https://neem.gg/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT Weekly Tournament seizoen met de GT3's van de IMSA iRacing series op Road America! Het programma ziet er als volgt uit:

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djv123
joeyl94 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:15:
[...]

Ik zit ook weer te wachten op black friday deals, ik neem elk jaar de black friday deal voor 1 jaar, zo heb je elk jaar weer korting :)
Zeker wachten op Black Friday deal ; die komt vanzelf. Ik doe dit zelf al enige jaren. Vorige jaar ontving ik het mailtje op 14 november. De korting was toen 25% op een jaar abonnement.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X_cj7pvQygZ1iiX86TDMYioVx74=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aUpg8XKB8HWLZcl9QAmjiULZ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik heb mijn subscription ook even laten verlopen, in afwachting op de BF deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LikeABawzs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-06 11:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/87EArnqN6cQG0h7FHrr5ysio_Ww=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CnKMZAOIIYdaARRHucoWyYO1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/peuowsaCRMKjAr4mDbVdkMRi3ts=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bCcB2y0VLcQPBMwMu3qkr1d4.png?f=fotoalbum_large

Daar zijn ze dan.

Maar met renew kom je alsnog op zo'n $100 want dit is zonder pretax sale |:(

7800X3D - TUF 4090 - SC2 Pro - Ascher F28 - Simlab GT1 - Quest 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
$ 99,83 incl. tax.
Kan weer een jaar vooruit.

Pagina: 1 ... 416 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies