Recentelijk heb ik mijn iRacing account aan mijn Steam account gekoppeld. Dat heb ik op de laptop gedaan en daar kan ik nu dan ook iRacing starten zonder verdere authenticatie.
Start ik echter iRacing op mijn desktop (waar ik die met name gebruik uiteraard), dan moet ik nu elke keer apart weer authentiseren met mijn steam-account, ondanks dat Steam netjes aangemeld is. Dat is met name vanwege de 2FA vrij irritant aan het worden, zeker omdat ik voordat ik de boel aan elkaar knoopte nog kon aanvinken dat de machine automatisch mag aanmelden. Dat werkt nu dus ook niet meer.
Is er een mogelijkheid om dit te corrigeren? Alternatief is om Steam en iRacing weer los te (laten) koppelen, maar ik begreep dat je daarvoor dan een support verzoek moet inschieten.
Thanks
--edit--
Probleem lijkt opgelost. Van alles geprobeerd, tot aan herinstallatie aan toe van iRacing, maar zonder enig resultaat. Uiteindelijk een wachtwoord-reset gedaan op de site van iRacing, daarna creds ingevuld (dus niet via steam auth) en creds laten onthouden en nu kon ik wel weer probleemloos inloggen met mijn iRacing accountje en worden die creds ook onthouden. Dus netjes in de steam library zonder verdere auth. Vast niet helemaal zoals het hoort, maar het werkt prima zo
[
Voor 23% gewijzigd door
kroegtijger op 13-07-2022 12:39
]