Ja, daar reed ik vlak achter

Dat was balen inderdaad, ik had daar veel geluk dat ik niet meegenomen werd. Ik ben alleen gister aangereden (tijdens broadcast race ook nog). Kreeg al 2 divebombs in de eerste ronde waar ik hem maar langs liet in de hairpin, toen drukt hij me op het gras waarbij ik tegen zijn auto aan moest rijden om plek te krijgen. Ronde 2 in de draft er langs, 75% voor hem gekomen bij het aanremmen van de chicane en netjes ingehaald, en daarna in T1 gooit hij hem er super laat langs, mist de apex, raakt m'n voorwiel (meteen scheef) en komt helemaal aan de rechterkant uit waardoor ik hem nog van achter tik en we spinnen. Krijg ik dan na de race een PM dat het mijn schuld was lol. Idiote inhaal actie die nooit gelukt was tenzij ik aan de kant zou springen, wat ik in eerste instantie wel zou doen maar niet na 2 divebombs dan is het wel klaar. Pak ik m'n 100 verlies graag voor, leer maar rijden. En hij vond ook dat mijn inhaal actie in de chicane niet kon, terwijl ik 75% van m'n auto voor hem had zowel bij aanremmen als insturen en we gewoon netjes naast elkaar doorheen gingen (ik gaf hem namelijk wel ruimte).
Race er na deed hij exact hetzelfde bij iemand anders...
Overigens kan die Lando Norris (echte FR rijder) er ook wat van, ook van hem kreeg ik een heel riskante inhaal actie totaal onnodig in eerste ronde (T4). Gaf hem maar ruimte want hij is toch sneller maar ik snap niet waarom mensen zo inhalen, gewoon volledig de hele ruimte op de baan nodig hebben om de bocht te halen en er maar vanuit gaan dat de ander stil gaat staan om je ruimte te geven (en dan ook nog kwaad worden als dat niet zo is).
Misschien ben ik wel te voorzichtig met inhalen maar ik vind dat geen inhaal actie, is gewoon rijden alsof de rest er niet is.
[
Voor 6% gewijzigd door
NickThissen op 23-05-2016 09:46
]