iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 40 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
JoepW schreef op zondag 22 mei 2016 @ 11:57:
Van de initiele Poll hebben zich pas een aantal rijders ingeschreven voor de meet.
Er hadden zich 19 voor-aangemeld voor 2 Juli in Eefde. Daarvan missen er nog 11.
Verdorie, ik ben één van de inschrijvers voor 2 juli en nu blijkt dat mijn vrouw gaat wadlopen op die dag. Niet goed opgelet dus.
Ik ga nog wat proberen te regelen om die kleine onder te brengen maar vrees het ergste... :'(

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Ben iracing echt aan het beu geraken. Hang ik p5 negeert p18 blauwe vlag 2ronde lang ga ik er op straight langs. rijdt ie me vol op achterwiel tijdens aanremmen wat een achterlijke zolen rijder er toch rond.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb Fanatec CSR-elite pedalen, echter sinds een paar races is mijn rem niet meer te vertrouwen. Halverwege een remactie laat de rem ineens los met alle gevolgen van dien .. Ook is de kracht niet goed meer te doseren.

Heb dit ook met het gaspedaal gehad, maar na wat schoonmaken was dit verholpen.

Zijn er revisie setjes te koop voor deze pedalen ? zo ja, waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 16:18
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:16:
Hallo,

Ik heb Fanatec CSR-elite pedalen, echter sinds een paar races is mijn rem niet meer te vertrouwen. Halverwege een remactie laat de rem ineens los met alle gevolgen van dien .. Ook is de kracht niet goed meer te doseren.

Heb dit ook met het gaspedaal gehad, maar na wat schoonmaken was dit verholpen.

Zijn er revisie setjes te koop voor deze pedalen ? zo ja, waar ?
Volgens mij is je load cell dan niet goed meer. En die kun je zo vervangen. Maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen omdat ik zelf geen load cell heb.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Prikkebeen
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-07 16:12
knightvision schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:37:
[...]

wat is je Vraagprijs: computer+cockpit and cockpit triple stand+monitors. ?
Check de link naar mijn V&A post. Ik heb de vraagprijs voor alles bij elkaar op EUR3000 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:48

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mr. Prikkebeen schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:00:
[...]

Check de link naar mijn V&A post. Ik heb de vraagprijs voor alles bij elkaar op EUR3000 staan.
Svp buiten dit draadje verder over V&A ;)
Ruud Mulders schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:39:
[...]

Verdorie, ik ben één van de inschrijvers voor 2 juli en nu blijkt dat mijn vrouw gaat wadlopen op die dag. Niet goed opgelet dus.
Ik ga nog wat proberen te regelen om die kleine onder te brengen maar vrees het ergste... :'(
(Schoon)ouders ;)

[ Voor 41% gewijzigd door JoepW op 22-05-2016 22:10 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MaGExak.png

*O* oOo *O*

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Afbeeldingslocatie: http://assets.blabbermouth.net/media/abbathimmortal2012live3_638.jpg.

[ Voor 97% gewijzigd door knightvision op 22-05-2016 22:31 ]

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Na hele lange tijd vandaag een race in de FR 2.0 mee gedaan.
Ik zat in split 2 zonder enige training, dus ik verwachten een zware race.
Na de quallie vanaf p20 moeten starten.
Toch viel in de race mijn snelheid niet tegen en kon ik terug rijden naar p8 :)
Het had p7 kunnen zijn maar kwam net 1 rondje te kort.

Heb het toch wel erg gemist Iracing haha en hopelijk kan ik vanaf nu elke week een FR 2.0 race gaan rijden!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

thijmennabuurs schreef op zondag 22 mei 2016 @ 23:01:

Heb het toch wel erg gemist Iracing haha en hopelijk kan ik vanaf nu elke week een FR 2.0 race gaan rijden!
Afbeeldingslocatie: http://assets.blabbermouth.net/media/abbathimmortal2012live3_638.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

De FR 2.0 is een hele toegankelijke en leuke auto. Leuk dat je weer wat gaat rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

Phydomir

Dennis

Netjes.

Ben er zelf ook nu wel naar toe aan het kruipen. Nog 209 te gaan. Wel lekker om weer de stijgende lijn te hebben nadat ik eerder dit seizoen tot onder de 3900 was gezakt.

Afbeeldingslocatie: http://u.cubeupload.com/PhydomiR/unbONt.png
Mijn FR2.0 seizoen in beeld.

Gisteren ook mijn eerste award van 2016 gehaald. Safe Driver Level 2 - Road, 5 races met 0 inc. Wel op Montreal, waar de incs natuurlijk niet zo streng zijn. Plus dat een inc 9 van de 10 keer betekend dat je hem in de muur hebt gehangen. :+

[ Voor 23% gewijzigd door Phydomir op 23-05-2016 08:39 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

JoepW schreef op zondag 22 mei 2016 @ 11:57:
Van de initiele Poll hebben zich pas een aantal rijders ingeschreven voor de meet.
Er hadden zich 19 voor-aangemeld voor 2 Juli in Eefde. Daarvan missen er nog 11.
Ingeschreven, was nog aan het twijfelen over een +1, maar dat heb ik achterwege gelaten.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Netjes Joris / Dennis. Ik zit er zelf ook bijna, 4830 ofzoiets geloof ik nu. Paar races achter elkaar zonder te crashen en dan moet ik er zijn, maar zit toch elke week wel een race bij waar ik crash of aangereden wordt en dan verlies je zoveel dat die week eigenlijk voor niks was :p

Je zat toch in mijn race? Dat was niet split 2 denk ik hoor.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:28:
Netjes Joris / Dennis. Ik zit er zelf ook bijna, 4830 ofzoiets geloof ik nu. Paar races achter elkaar zonder te crashen en dan moet ik er zijn, maar zit toch elke week wel een race bij waar ik crash of aangereden wordt en dan verlies je zoveel dat die week eigenlijk voor niks was :p
Dat wordt met deze iRatings wel een probleem ja.

Ik had deze week een slechte race. Iemand raakte de wall of champions en ik verwachtte dat hij er rechts tegenaan zou blijven plakken. Echter toen ik er links voorbij wilde schoot hij ineens naar links. Toen was het al te laat. -137 iRating.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, daar reed ik vlak achter :+ Dat was balen inderdaad, ik had daar veel geluk dat ik niet meegenomen werd. Ik ben alleen gister aangereden (tijdens broadcast race ook nog). Kreeg al 2 divebombs in de eerste ronde waar ik hem maar langs liet in de hairpin, toen drukt hij me op het gras waarbij ik tegen zijn auto aan moest rijden om plek te krijgen. Ronde 2 in de draft er langs, 75% voor hem gekomen bij het aanremmen van de chicane en netjes ingehaald, en daarna in T1 gooit hij hem er super laat langs, mist de apex, raakt m'n voorwiel (meteen scheef) en komt helemaal aan de rechterkant uit waardoor ik hem nog van achter tik en we spinnen. Krijg ik dan na de race een PM dat het mijn schuld was lol. Idiote inhaal actie die nooit gelukt was tenzij ik aan de kant zou springen, wat ik in eerste instantie wel zou doen maar niet na 2 divebombs dan is het wel klaar. Pak ik m'n 100 verlies graag voor, leer maar rijden. En hij vond ook dat mijn inhaal actie in de chicane niet kon, terwijl ik 75% van m'n auto voor hem had zowel bij aanremmen als insturen en we gewoon netjes naast elkaar doorheen gingen (ik gaf hem namelijk wel ruimte).

Race er na deed hij exact hetzelfde bij iemand anders...

Overigens kan die Lando Norris (echte FR rijder) er ook wat van, ook van hem kreeg ik een heel riskante inhaal actie totaal onnodig in eerste ronde (T4). Gaf hem maar ruimte want hij is toch sneller maar ik snap niet waarom mensen zo inhalen, gewoon volledig de hele ruimte op de baan nodig hebben om de bocht te halen en er maar vanuit gaan dat de ander stil gaat staan om je ruimte te geven (en dan ook nog kwaad worden als dat niet zo is).
Misschien ben ik wel te voorzichtig met inhalen maar ik vind dat geen inhaal actie, is gewoon rijden alsof de rest er niet is.

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 23-05-2016 09:46 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: http://s100.iracing.com/wp-content/uploads/2015/05/mclaren-1024x576.jpg

Volgende week (maandag 30 mei) rijden we de laatste race van het GoT Monday Tournament: de McLaren MP4-30 op Montreal (Circuit Gilles-Villeneuve).

Deze auto is niet de makkelijkste auto om te beheersen. Daarnaast heeft hij ook unieke eigenschappen zoals DRS en ERS die je moet gebruiken om enigszins competitief te zijn. Het is wel handig als je weet hoe die te gebruiken voordat de race begint!

Om de race toch leuk en toegankelijk te maken, ook voor de nieuwere rijders, heb ik aangeboden een simpele training te geven voor de race. Denk hierbij aan:
- Setups delen,
- Rondjes voor rijden,
- Algemene tips over auto en track,
- Hoe gebruik je DRS en ERS.

Bij deze een korte enquete om te kijken wie er mee wil doen met de training en wanneer de meeste mensen tijd hebben:
https://docs.google.com/f...kZ0dMJfEUg27D2G8/viewform

Als je denkt dat de auto te moeilijk is, probeer dan toch de training mee te doen en misschien blijkt het dan wel mee te vallen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Woensdag zou ik wel kunnen. Heb hem direct gekocht maar nog geen meter in gereden. Wil volgend seizoen naast de FR2.0 wat gaan oefenen in de McLaren. Eens kijken of ik daarin ook tot op een seconde van de aliens kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Phydomir schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:34:
[...]

Dat wordt met deze iRatings wel een probleem ja.

Ik had deze week een slechte race. Iemand raakte de wall of champions en ik verwachtte dat hij er rechts tegenaan zou blijven plakken. Echter toen ik er links voorbij wilde schoot hij ineens naar links. Toen was het al te laat. -137 iRating.
Je races zonder problemen uitrijden is inderdaad het belangrijkste. Ik had dit weekend bijvoorbeeld een race met de CDP op Daytona, waarbij er 's nachts gereden werd. Nu, die auto heeft geen bandenwarmers en met die koele temperaturen en korte opwarmronde is het de eerste 2 rondjes opletten om niet rond te gaan. Had ik achter mij iemand die echt zwaar doorduwde, dus ik liet hem maar gaan. Een aantal rondjes later stond hij achterstevoren in de 2de horseshoe. Natuurlijk was ik vanaf dan de aansluiting met P1 kwijt en kon ik alleen maar de race uitrijden op P2.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
NickThissen schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:28:

Je zat toch in mijn race? Dat was niet split 2 denk ik hoor.
Haha nee alleen in die practise server daarvoor. Daarna in de tweede split gellukig haha want de eerste zonder training word een beetje lastig ;) maar hopelijk in brands kan ik wel meer trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond een 100% basic content race!

GoT | Monday Tournament 16S2-W1123-05-16
Car(s)Track(s)
Global Mazda MX-5 Cup
Global Mazda MX-5 Cup
Fuel100 % (+/- 45 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Phoenix International Raceway - 2008 - Road (Heat 1)
Phoenix International Raceway - 2008 - Road
Day or NightDay
Pit stalls51 / 60
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC Grid-
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:45 (5 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:45 - 22:15 (30 min.)
StartRolling
MC Grid-
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Eens kijken of ik er vanavond bij kan zijn :)

Nog altijd niet zeker of er een onderhouds avondje is bij een klant namelijk.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Nice Joris. Normaal zou ik niet mogen geven om irating maar kben er zo dichtbij. Afgelopen woensdag nog blue screen -100 lol. Toen had ik iets van f*ck it, knallen op mosport in GT3 gvd. Op 4 dagen tijd 230 irating bijeengesprokkeld.

Nu op 6957 irating. Kzweer het als er nu iets misgaat eh :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Scifo83 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:28:
Nice Joris. Normaal zou ik niet mogen geven om irating maar kben er zo dichtbij. Afgelopen woensdag nog blue screen -100 lol. Toen had ik iets van f*ck it, knallen op mosport in GT3 gvd. Op 4 dagen tijd 230 irating bijeengesprokkeld.

Nu op 6957 irating. Kzweer het als er nu iets misgaat eh :p
Idem, normaal zou ik er niet om mogen geven, maar eens je in de gaten krijgt dat je dicht bij de x000 komt, kriebelt het toch wel :)

Nu, 7000, dat is een stuk te hoog gegrepen voor mij 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
ThiJor schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:51:
[...]

Idem, normaal zou ik er niet om mogen geven, maar eens je in de gaten krijgt dat je dicht bij de x000 komt, kriebelt het toch wel :)

Nu, 7000, dat is een stuk te hoog gegrepen voor mij 8)7
Tgoh ja, normaal ben ik dat niet waard maar grinden werkt goed :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Ik ben al blij met 2500 8)7

Alhoewel ik nu al heel blij zou zijn als ik gewoon weer kon racen, verbouwing van de zolder schiet wel goed op maar duurt zeker nog wel een week en mijn sturen passen niet op de keukentafel :(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Arfman schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:18:

... en mijn sturen passen niet op de keukentafel :(
Ik denk dat je vrouw/vriendin daar alleen maar heel blij mee is!

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
NickThissen schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:00:
[afbeelding]

Volgende week (maandag 30 mei) rijden we de laatste race van het GoT Monday Tournament: de McLaren MP4-30 op Montreal (Circuit Gilles-Villeneuve).

Deze auto is niet de makkelijkste auto om te beheersen. Daarnaast heeft hij ook unieke eigenschappen zoals DRS en ERS die je moet gebruiken om enigszins competitief te zijn. Het is wel handig als je weet hoe die te gebruiken voordat de race begint!

Om de race toch leuk en toegankelijk te maken, ook voor de nieuwere rijders, heb ik aangeboden een simpele training te geven voor de race. Denk hierbij aan:
- Setups delen,
- Rondjes voor rijden,
- Algemene tips over auto en track,
- Hoe gebruik je DRS en ERS.

Bij deze een korte enquete om te kijken wie er mee wil doen met de training en wanneer de meeste mensen tijd hebben:
https://docs.google.com/f...kZ0dMJfEUg27D2G8/viewform

Als je denkt dat de auto te moeilijk is, probeer dan toch de training mee te doen en misschien blijkt het dan wel mee te vallen :)
Even mezelf quoten ;) Er zijn pas 4 mensen ingeschreven, waarvan 2-3 mensen het naar mijn mening niet echt nodig hebben :+ Kan ik hier uit concluderen dat de training niet nodig is of hebben er toch meer mensen interesse? Voor 4 mensen kan het natuurlijk ook gewoon in het uurtje voor de race namelijk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkullboyNL schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:44:
[...]

Volgens mij is je load cell dan niet goed meer. En die kun je zo vervangen. Maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen omdat ik zelf geen load cell heb.
Kan je die ergens in NL kopen ? Op Ebay kosten ze 45dollar incl shipping voor de CSR Elite 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:22:
[...]

Kan je die ergens in NL kopen ? Op Ebay kosten ze 45dollar incl shipping voor de CSR Elite 8)7
Gelukt, op de fanatec site :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TkillaB
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09 15:03
Op ebay kan je loadcells veeeeeeel goedkoper vinden.

http://www.benl.ebay.be/i...84b46d:g:RGUAAOSwQjNW9o8i

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:01
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Tma1Owb.jpg
Voor... achter... middenwiel-aandrijving?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen

McLaren MP4-30 Training

Afbeeldingslocatie: http://s100.iracing.com/wp-content/uploads/2015/05/mclaren-1024x576.jpg

Dag/tijd: dinsdag 24 mei (morgen) vanaf 20:00.

De meeste stemmen zijn voor morgenavond dus zal ik dan een training hosten.
Mocht je niet gestemd hebben maar toch tijd hebben ben je uiteraard welkom.
Teamspeak is wel min of meer verplicht als je hulp wil.

Het programma ongeveer:

20:00 - 20:30: vrij rijden, auto onder de knie krijgen.
20:30 - 21:00: voorbeeld rijden en meerijden / tips geven.
21:00 - 21:15: tips over DRS / ERS
21:15 - 22:00: gebruik maken van ERS, kiezen tussen high of medium downforce.

Twee setups alvast, mocht ik niet precies om 20:00 in de sessie zijn:
High downforce
Medium downforce

Ik raad aan om met de medium downforce te beginnen. In goeie handen zou high downforce in een hotlap sneller moeten zijn, maar inhalen is bijna onmogelijk en je moet echt goed in de bochten zijn om de snelheid op het rechte stuk in te halen. Medium downforce is voor ons een veel betere keuze denk ik, ook al is hij natuurlijk iets lastiger te rijden. Maar als je begint met medium is het makkelijk om naar high over te stappen, makkelijker dan andersom in ieder geval.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Hmm, ik ben geïnteresseerd, maar kan deze week spijtig genoeg niet :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik vond het gisteren weer 2 leuke races met de MX-5 op een hele rare baan ;)
In de practice veel tijd nodig gehad om de baan te leren kennen, maar in de Q toch een 6de plek kunnen bereiken. Leuk om te zien overigens dat de Top 10 een Q neerzette binnen 0,7 seconde!

Heat 1 verliep zonder al te veel problemen voor mij en ik eindigde op plek 4.
Heat 2 was wel heel mooi om 3 breed T1 in te duiken en het allemaal zonder kleerscheuren te overleven.
Uiteindelijk verloor ik door 3 incidenten veel tijd. 2x flink moeten remmen en uitwijken voor 'spinners' en 1x een slow down (ca. 1,5 sec.) omdat ik Dirk nadeed met het wat ruimer aansnijden van een bocht, maar blijkbaar dat te ruim deed. Op de oval in het laatste rondje begon mijn auto te sputteren (0,3 L brandstof te weinig :( ) en ben ik gelukkig door Danny de laatste paar meter geholpen om over de finish te komen.
In heat 2 nog wel een leuk gevecht gehad met Thijmen wat helaas werd 'verstoord' omdat ik moest uitwijken voor een van de eerder genoemde 'spinners'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
De MX-5 is nog niet mijn favoriet. Je kan er serieus mee gooien en smijten, maar na 3 bochten zijn je banden weg en is het onderstuur en dan explosieve overstuur.
Baan is dan wel weer heel erg leuk, ben sowieso wel een roval fan, maar nog nooit op Phoenix gereden. Volgens mij kun je hier heel leuk rijden met wat downforce en grip. Ik zeg: gooi er maar weer in met week 13, volle GT3 grid. :P

Race 2 was leuk, mocht van pole starten door mijn Dick Dastardly tactiek in race 1. Paar fouten en niet de snelheid met de auto, maar toch P5 kunnen houden na leuke gevechten. En toen nog tegen Joep op gereden en over de finish gesmeten.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijmennabuurs
Gister voor het eerste met de nieuwe MX5 gereden.
Normaal gesproken was ik nooit snel met de MX5 maar om een of andere reden nu wel bij de eerste race.
Quallie had ik gehoopt op pole maar helaas had paul mij voor de gek gehouden met zijn "ooooh ik ken de baan niet :P " hahah. Dus helaas gekwalificeerd op p2, maar wel tevreden!

In de race vooral achter Paul aangereden waarbij ik net iets snelheid te kort kwam om hem in te halen. Dus de heletijd erachter aan gereden. De laatste rondjes kwam ik dichterbij maar het mocht niet baten. Op een p2 gefinnished :)

Race 2 starten vanaf de enerlaatse plek. Na een leuke eerste bocht bijna 1 volle ronden met Joep zij aan zij gereden. Helaas dat Joep weg viel want het was een leuk gevecht! Hierna zelf een foutje gemaakt waardoor ik weer achter de groep reed. Nadat ik Deni had ingehaald klein rem foutje gemaakt waardoor ik iemand raakte. Sorry daarvoor! uiteindelijk door een ongellukige situatie uitgevallen.

Maar ik was zeker blij om eindelijk weer mee te doen de maandag avond!
Volgende week zal het wel wat lastiger worden qua snelheid haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 00:22
thijmennabuurs schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:13:
helaas had paul mij voor de gek gehouden met zijn "ooooh ik ken de baan niet :P " hahah.
Dat was overigens geen geintje hoor.
Buiten dat ik er een paar weken terug de Euro MX-5 Cup op Racespot gezien had. heb ik er naar mijn weten nooit eerder gereden.
Dus het was die eerste rondjes echt even ontdekken hoe de layout was en hoe snel die bochten waren.
Toen je me achterop kwam was ik me dus niet goed bewust of ik op de racelijn zat of niet e.d. waarop ik je dus goed in de weg zat / van de baan reed, sorry daarvoor.

Uiteindelijk viel het dus allemaal nog wel mee en lukte die pole pakken dan ook betrekkelijk eenvoudig :>

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
Oeii dat maakt het nog zwaarder dat je de pole pakte hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vandaag komt er een promo van Imola: https://twitter.com/iracing/status/735119451457212418

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ben benieuwd, is er eigenlijk al bekend wat nou het motorgeluid was van die vorige teaser?

Vandaag was de laatste dag van de aannemer op mijn gamezolder. Nu nog wat elektriciteit laten aanleggen, verwarming, laten schilderen, vloerbedekking erin en ik kan weer racen :D ETA +/-2 weken. Kan niet wachten, lol.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkullboyNL
En hier is die dan IMOLA

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Lijkt me wel een leuk baantje eigenlijk... Als ik het zo zie toch wel jammer dat alle oude configs niet meer bestaan, die lijken me veel leuker dan saaie monza zonder chicanes :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:12

Niellie41

[object Object]

Ziet er heel goed uit! Gaaf detail rond op 2:12.
Ik kan niet wachten om met de V8SC over deze baan te raggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:28

Hoogie2004

Whohooooo

Dat ziet er goed uit zeg :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:58
Ziet er goed uit, de baan zelf vind ik ook erg uitdagend en leuk in PCars dus hopelijk is dit in IRacing ook het geval. (soms verschilt het nog wel met elkaar.)

De geschiedenis in de video is ook wel leuk, dat voegt echt wel iets toe vind ik. d:)b

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nog even een reminder om jezelf in te schrijven voor de kart meeting 2 Juli. We zouden volgende week graag alles vast leggen met de kartbaan dus probeer deze week nog in te schrijven. We sluiten hem namelijk volgende week.

[Inschrijven]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:08:
Nog even een reminder om jezelf in te schrijven voor de kart meeting 2 Juli. We zouden volgende week graag alles vast leggen met de kartbaan dus probeer deze week nog in te schrijven. We sluiten hem namelijk volgende week.

[Inschrijven]
En ook met de leverancier van de BBQ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Gister erg leerzame avond gehad.

Als F1 fan weet je wel wat wat is, waarvoor het gebruikt word etc etc etc. Maar als je het allemaal zelf moet gaan gebruiken is het 10x anders :D

Niet snel kwa tijd, maar wel 4s van de tijd kunnen halen na 2 uur oefenen en uitleg van Nick. Al denk ik dat het nog altijd een probleem is/blijft dat ik maar 1 auto rij normaal, en daar flink mijn rijstijl op aangepast heb.
Ook moet ik lfink wennen aan downforce, tot een bepaald moment heb je veel, maar het moment dat je er over gaat, over downforce verliest voel ik veel te laat aankomen waardoor ik te laat corrigeer (en te veel denk ik omdat Nick aangaf dat ik te veel stuur bewegingen maak).

Nu hopen dat ik volgende week niet hoef te werken :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 22-09 14:44

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

de imola video ziet er goed uit, wat me ook opvalt is dat er veel meer dust/vuil, marbles waar tenemen zijn..
ze vliegen je constant rond de oren, zijn ze hier ook nog mee bezig om dit nog mee intensere build-up van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nickrsd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:47:
....zijn ze hier ook nog mee bezig om dit nog mee intensere build-up van te maken?
Ze zullen de track usage wel hoog zetten voordat ze videos maken. Dan heb je instant marbles. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het stof op de baan zelf is volgens mij wel nieuw. Of heb je dat nu ook wanneer je bijv. 0-10% track usage kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Stof op de baan hebben we volgens mij niet.
Ik vermoed dat we wel weer wat updates krijgen daarin, popcornFx en zo.

Welke auto staat er trouwens in de pits op 3:10 in die video?
Ik ga niet zeggen dat het een nieuwe auto is, maar ik kan het ook niet zo snel plaatsen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
Dat is een goeie. :P
Ziet er een beetje uit als een Ferrari, dus zal wel de Aston Martin zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
lijkt op een mx5. Maar ik ben ook niet helemaal zeker.

Maar of ik heb onder een steen gelegen, maar gt1 & lmp1 samen op de baan in Imola????? Nieuwe "le mans" achtige test van iRacing?

Imsa word vanaf volgend seizoen volgens mij CDP, GT3 & CSpec. Maar er was ook gesproken over iets met lmp1 & gt1 + nog iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
LMP1? Je bedoeld gewoon de HPD denk ik, dat is LMP2. Maar we krijgen gewoon de Proto GT series terug met HPD, GT1 (Corvette/Aston Martin) en Ford GT.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb een infographic gemaakt met wat data van afgelopen NES seizoen.
Wat meer nummers hier.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NEO/NES2-season-infographic.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gtrNL schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:53:
Stof op de baan hebben we volgens mij niet.
Ik vermoed dat we wel weer wat updates krijgen daarin, popcornFx en zo.

Welke auto staat er trouwens in de pits op 3:10 in die video?
Ik ga niet zeggen dat het een nieuwe auto is, maar ik kan het ook niet zo snel plaatsen.
Dat is de pacecar, een gewone ford mustang. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:50:
[...]

Dat is de pacecar, een gewone ford mustang. :X
De pacecar staat toch altijd aan het einde van de pits? Staat die eigenlijk ook daar bij test sessies?
Denk eerder dat het een Aston Martin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Das niet de pace car, verkeerde kleur, verkeerde locatie. En geen pace car in test sessies.
Volgens mij zit er geen achtervleugel op. Maar wel een dak. Misschien de Slowstice wel.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scifo83
Hoppaaaa!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11914920/IMG-20160525-WA0003.jpeg

Zou ik nu eindelijk van dit spel kunnen genieten zonder te "caren" om irating? :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
2x gefeliciteerd. Jarig en over de 7000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
JoepW schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:31:
2x gefeliciteerd. Jarig en over de 7000 :)
Merci ^^

Idd schoon verjaardagkado'ke al. T'kan beter mocht mijn vriendin straks met een OSW afkomen :p

Nuja de bon voor een slipcursus die ze me gaat geven, is al een begin :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 00:22
Scifo83 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:10:
Hoppaaaa!
[afbeelding]

Zou ik nu eindelijk van dit spel kunnen genieten zonder te "caren" om irating? :D
Nee dat is pas na je volgende race als je crashed, 150 iR verliest en weer terug bij af bent :+

Ohja, en gefeliciteerd ;)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Netjes, 7K iRating _O_

Die auto in de pits lijkt mij ook de Aston Martin trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/owc_poster.png

Jawel het is weer zo ver, onze seizoensfinale komt er weer aan!

De inschrijving is geopend.
Alle details kan je hier vinden op onze site: http://www.got-racing.eu/wp/?p=2870
En inschrijven kan enkel op het iRacing forum: http://members.iracing.co...list/3483758.page#9821070

Schrijf je weer snel in voor deze gave challenge!

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 26-05-2016 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok dat binnen het eerste kwartier er 20% uitvalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:13:
Ik gok dat binnen het eerste kwartier er 20% uitvalt :)
Het is idd een spannende combo qua auto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De volgende luitjes hebben in de poll gemeld dat ze 2 juli wel naar Eefde wilden komen om the karten en BBQ'n en hebben zich nog niet ingeschreven voor de meet:
  • DarkPino
  • Easygoingmartin
  • Fragbeestje
Daarnaast mis ik de mede-organisator nog in het lijstje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 22-09 15:51
Normaal had ik zeker kunnen komen.
Maar er is een grote bestelling die te laat wordt geleverd waardoor ik pas later kan starten :(
Ze gaan in de loop van de dag een update geven ivm de verwachte leveringsdata en dan kan ik herplannen...
Dus zodra ik iets weet zal ik het posten!

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkullboyNL
Ik heb een vraag over de kart meeting:

Mag je zo inhalen?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sVIRsHKQ4mc&feature=youtu.be]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
SkullboyNL schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:48:
Ik heb een vraag over de kart meeting:

Mag je zo inhalen?

[video]
Ik zo'n vermoeden van ...... niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 17:53:
[afbeelding]

Jawel het is weer zo ver, onze seizoensfinale komt er weer aan!

De inschrijving is geopend.
Alle details kan je hier vinden op onze site: http://www.got-racing.eu/wp/?p=2870
En inschrijven kan enkel op het iRacing forum: http://members.iracing.co...list/3483758.page#9821070

Schrijf je weer snel in voor deze gave challenge!
Argh, superleuk maar die dag ben ik jarig :( Rotverjaardagen ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:55:
[...]

Zaterdag vieren, Zondag racen. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 27-05-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Arfman schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:55:
[...]

Dan is het toch heeeeeeeeel simpel? Cadeau is een dagje karten & BBQ-en :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

-PassY- schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:55:
[...]

Dan is het toch heeeeeeeeel simpel? Cadeau is een dagje karten & BBQ-en :Y
Ik denk dat jij in de war bent :+ BBQ + kart is 2 juli namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 22-09 15:51
bagger....
ik ga niet naar de meeting kunnen komen :(

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:29:
bagger....
ik ga niet naar de meeting kunnen komen :(
Je durft niet ;)
Jammer Koen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Arfman schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:33:
[...]

Ik denk dat jij in de war bent :+ BBQ + kart is 2 juli namelijk ;)
Dat kan best :)

Maar dan kan je toch gaan rijden, en dan alle visite kan op de bank zitten en aanmoedigen :)F *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

iRacing heeft de kalenders voor S3 gepubliceerd:
Attached is the 2016 Season 3 schedule voted on by the community.

Some items to note:

Ruf Cup is now open setup
There is a new Ruf GT3 series that is fixed
The Ford GT will move into the GT3 class and replace the Ruf track. This will not show up on the pdf until the 13th week.
The Prototype and GT challenge is back with the HPD, Ford GT, and GT1 cars.
The IMSA series is now the Vette DP, German GT3 cars, and Ruf CSpec.
Radical is back as a stand alone series.
Verizon INDYCAR series is an open setup road series with both oval and road races.

Steve
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3483896.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik mis nog heleboel community leden bij de inschrijvingen van de finale: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/25/3483758.page

Schrijf je nu in! :)F :)B :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
Ik wilde eigenlijk niet mee doen om dat volgende week de 24 uur is. En de week er na erg druk heb dus eigenlijk geen tijd om te trainen.

Maar ik zoek wel even een trainings gaatje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

JoepW schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:03:
Ik mis nog heleboel community leden bij de inschrijvingen van de finale: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/25/3483758.page

Schrijf je nu in! :)F :)B :Y
Kan je ook zonder team aanmelden grootlord joep ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
Ja lees topic

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
knightvision schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 21:19:
[...]

Kan je ook zonder team aanmelden grootlord joep ?
Jazeker. Het is namelijk geen team race. De forumpost lijkt mij toch duidelijk :X : http://members.iracing.co...list/3483758.page#9821070

Er zijn nog ca. 5 plekken vrij voor de kart meeting. We hebben al 2 splits, maar nog geen full grid ;)
Hier kan je je inschrijven: http://goo.gl/forms/qDnDdNKoPtAwKe2B3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:03:
[...]

Jazeker. Het is namelijk geen team race. De forumpost lijkt mij toch duidelijk :X : http://members.iracing.co...list/3483758.page#9821070

Er zijn nog ca. 5 plekken vrij voor de kart meeting. We hebben al 2 splits, maar nog geen full grid ;)
Hier kan je je inschrijven: http://goo.gl/forms/qDnDdNKoPtAwKe2B3
Hmm hoe splitten we, op iR of op Kg? M'n iR is hetzelfde als vorig jaar, maar heb wel wat extra Kg gevonden 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:52:
[...]

Hmm hoe splitten we, op iR of op Kg? M'n iR is hetzelfde als vorig jaar, maar heb wel wat extra Kg gevonden 🙈
Vrije training op geschat gewicht daarna op snelste tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik verlang terug naar de tijd dat ik nog in de 2k iRating zat :p Twee races gedaan vandaag, eerst in T1 stom ongeluk, schade en als eerste eruit - 135 kwijt. Tweede race stuk beter maar was veel sterker veld, P12 met autonummer 13 waar ik wel blij mee was... -1 iRating :+ Zo schiet het niet op richting de 5000 lol.

Brands Hatch is niet zo leuk in de FR helaas, had wel gedacht dat het leuk was maar zo makkelijk om een fout te maken en ik heb totaal de pace niet.

[ Voor 19% gewijzigd door NickThissen op 27-05-2016 23:37 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Nick 🎂🍻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd Nick (nogmaals ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
Gefeliciteerd Nick!

Had hetzelfde probleem op Brands met de FR.
Had een prima start maar na een aantal spinners voor me neus was het uiteindelijk raak.
Kon niet meer uitwijken doordat er iemand voor me neus spindde, vol erin en -150 ir..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

NickThissen schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:37:
Brands Hatch is niet zo leuk in de FR helaas, had wel gedacht dat het leuk was maar zo makkelijk om een fout te maken en ik heb totaal de pace niet.
Same here. Ik was woensdag alvast vrij en heb toen nog flink geoefend maar waar ik normaal ongeveer een seconde van de alien tijden zit, was het hier ruim twee seconde. Ook niet echt een lekker gevoel in de auto waardoor ik maar niet ben gaan racen. Komende week Interlagos, daar ben ik normaal wel redelijk goed. Volgens mij ook wel een mooie baan voor de FR2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

is de service offline? systems are not running krijg ik nu bij iracing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
knightvision schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 15:28:
is de service offline? systems are not running krijg ik nu bij iracing?
Waarschijnlijk draait op jouw lokale PC de iRacing Service niet... ff rebooten of de service starten met de hand. ;)
Hier een overzicht van de huidige deelnemers aan de Kart / BBQ meet: https://docs.google.com/s...UogGZdGU/edit?usp=sharing

[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 28-05-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Thanks allemaal :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 22-09 14:44

Nickrsd

Miss een zeurpiet..
Maar ik kijk een stream op twitch die de gt3 rijdt.. Daar zie ik allemaal backfires uit de Audi komen enzo.

Ik heb alles zelf in iracing op high en vol open staan.. Maar ik zie zelden een backfires.. Ja af en toe een blauw plopje..
Bij die stream zie ik net als een BMW de vlammen eruit klappen. Waar ligt dat aan??

En bij hem zie ik de BMW maar weinig backfires maken, terwijl die bij mij een hoop geweld geeft..? Gek toch?

[ Voor 14% gewijzigd door Nickrsd op 28-05-2016 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeurpiet ;) . Misschien dat er getrailbraked wordt, of misschien nog DX9 wordt gebruikt. Ik zou 't niet weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

:)

[ Voor 194% gewijzigd door knightvision op 29-05-2016 14:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Misschien iets minder off-topic plaatjes plaatsen en zeker niet met dit soort tekst, svp.

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 30-05-2016 10:31 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies