iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 39 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:21

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mooi!
Ik zal 'm weer bij Max proberen te krijgen ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
hey allen,

Tijdje niet meer gepost hier. Zag vorige week het mailtje van de karting event binnenkomen, hopelijk kan ik er dit jaar wel graken!

On-topic: ik heb sinds vorige week een Leo Bodnar G27 kabel, en sinsdien krijg ik vreselijke spikes van mijn pedalen, heb de registratiemarges al helemaal moeten aanpassen. Na enig zoekwerk online zag ik dat dit door vuil in de potentiometers is. Ziet er naar uit dat ik mijn pedalens dus helemaal uit elkaar moet halen inclusief de potentiometers. Moet eerlijk zeggen dat ik dit niet zie zitten, heb al eens een nieuwe veer in de rem gezet en dit vond ik al lastig genoeg.

De potentiometers uit elkaar halen is nog een pak moeilijker zie ik. Ik voorspel dode G27 pedalen binnenkort, ondertussen blijf ik de 2ehands sites afspeuren voor CSR elite pedalen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:49
Phydomir schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 23:19:
Jup. Altijd op 0. Welke loadcell dan ook.
Volgens mij heb ik onder een steen geleefd want ik heb de afgelopen 4 jaar met brake curve 1.8 gereden 8)7 Gisteren voor het eerst met 0 gereden en het rijdt een stuk prettiger. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:12

Niellie41

[object Object]

De V8SC's blijven gave auto's, maar wel ontzettend moeilijk op het moment. Ik kijk ook uit naar de (banden)updates van deze auto's bij de komende build.

iRacer Ty Majeski heeft bij Roush Fenway Racing getekend!
https://www.mrn.com/Race-...-Development-Program.aspx

[ Voor 38% gewijzigd door Niellie41 op 17-05-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51
De races van gisterenavond waren ontzettend leuk!

had wel even m'n oude Ford GT skin even gecopy-paste naar de nieuwe auto maar dat had toch niet het gewenste effect ;)

Eerste race heel leuk gevochten en zeker met Nick. Dat was een heel leuk rondje!
En met die Supercar bakken is het altijd enorm spannend tijdens zo'n acties want het minste foutje wordt ontzettend hard afgestraft!
Ging redelijk goed en dan de voorlaatste bocht de muur in :)

Tweede race keek ik al uit naar het gevecht met Niel maar hij werd er in de eerste bocht nogal ongelukkig uitgetikt door Patrick dacht ik. Daarna was het voornamelijk zaak om de bandjes te sparen want het leek wel wat gladder in de 2e race. Na enkele ronden kon ik de leiding overnemen en wat voorsprong opbouwen. Dat leek voldoende om de race uit te rijden.

Na de installatie van m'n nieuwe pc (in januari) had ik het lumineuze idee om de buttons voor de chat onder een ander knopje te steken op m'n stuur. Daar kwam ik pas achter toen ik na de 2e race in TS zat :+
Ik vond het al vreemd dat er niet gereageerd werd op m'n uitspraken :)

Misschien toch maar even terugmappen. Maar ik vind de knoppen op m'n bmw rim net iets te ver van m'n vingers afstaan om te chatten tijdens het rijden.

Misschien toch eens terug proberen om wat meer te racen want m'n pace is er uit de laatste tijd... :/

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:22

Salandur

Software Engineer

Phydomir schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 23:19:
Jup. Altijd op 0. Welke loadcell dan ook.
Ik heb hem dit weekend ook op 0 gezet en het remmen is opeens een stuk constanter. Top tip :)

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik heb gister geleerd dat ik niet op zijn fins moet proberen te rijden :) ook al is het 1 biertje

Ben wel verder gegaan met drinken daarna :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NEO/NES/OP%20images/MSF1000-Announcement.png

Eerder hebben we met NEO de grens van 1000 likes gehaald op Facebook. Om dat te vieren organiseren we op 10 juli een speciale endurance race. Jullie mogen kiezen wat we gaan doen. V8SC's op Imola of NASCAR B op Autoclub Speedway.

Meer informatie vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:01
Team oval race. Done!
Plus na afgelopen maandag kan ik wel weer een paar maanden zonder de V8SC.

[ Voor 64% gewijzigd door gtrNL op 18-05-2016 09:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Hoe werkt het met inschrijven, niet gewoon de NES teams?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:18:
Hoe werkt het met inschrijven, niet gewoon de NES teams?
Hier hebben we nog niet over nagedacht. Ik denk wel dat we de NES teams als eerste zullen uitnodigen. Eerst maar eens kijken wat de uitslag zal worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:44

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hoe ervaren jullie nu de ffb in iracing? ik speel alweer een hele poos iracing alleen en het gaat wel..
alleen net ff een paar rondjes in Assetto corsa gereden, met default settings op mijn g27.. maar dat voelt gewoon zoveel "beter" aan, ik weet niet wat het is.. het aanremmen en sturen en locken.. gewoon alles voelt een stuk fijner en realistischer aan..

ben ook bezig wel aan het "tweaken" van de ffb in iracing.. maar het voelt gewoon niet echt..
Heb ik dit nu alleen of wat doe ik mis..?

Iracing settings heb ik m.b.v. deze link gedaanhttp://www.edracing.com/edr/Logitech_G27.php

maar het blijft gewoon niet lekker aanvoelen..

in de bochten stuurt het wat zwaarder en voelt soms een hobbeltje, maar echt zoals in AC voelt het niet..
of moet ik die 2 sims never nooit niet met elkaar vergelijken..?

ook het aan remmen en sturen voel je wel degelijk in Ac bij iracing heb ik daar veel minder gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickrsd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:44:
hoe ervaren jullie nu de ffb in iracing?
Welk gevoel mis je precies?

Met de G27 reed ik jaren op met linear uitgevinkt en force op 40. Voordeel was dat ik heel snel voelde wanneer de wagen grip verloor. Wat ik daar miste was hoe hard de wagen werkte om grip te houden. Dat ffb clipte na het insturen nam ik voor lief.

In de voorbereiding naar de laatste GES race heb ik m'n instelling aangepast naar linear en sterkte 14. Gaf meer gevoel over de hoeveelheid grip die de wagen had, maar minder gevoel wanneer de wagen ging uitbreken. Daarnaast was de ffb veel lichter dan bij de eerdere instelling.

Beiden niet ideaal, de 2e optie kon ik wat naukeuriger mee rijden, maar driften en uitbreken is een stuk trickier.

Nu met dd is bij mij dat probleem weg en voel ik alles, zelfs de overgang vas asfalt naar beton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
Nickrsd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:44:
hoe ervaren jullie nu de ffb in iracing?
Op zich vind het wel prettig, maar moet dan ook eerlijk bekennen dat ik weinig tot geen vergelijkingsmateriaal heb.

Valt me deze week met de Skip op de Nordschleife wel op dat het stuur bij die razendsnelle bochten bij Fuchsröhre al voor de bocht enorm richting de bocht begint te 'trekken'. Valt me alleen daar op.

Is met Accuforce trouwens.

Hier bij het cijfer 1 dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/fuchsrhre4pqtx.png

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

wat is mis, het gevoel gewoon.. kan niet goed beschrijven, de ffb werkt wel, alleen voor mijn gevoel is AC vele maler realistischer, of dat ook echt zo is.. ik weet het niet:) nooit geraced in een auto..

mijn gevoel bij iracing is dat het zwaarder stuurt en wat hobbelt en curbs voelt.. maar niet niet,
ik voel echt geen overgang op ander ondergrond of wat dan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur

Salandur

Software Engineer

Bij mijn T300 heb ik ook het gevoel dat iRacing veel eerder clipt en minder krachtige FFB genereert dan in games als bijvoorbeeld Project Cars en AC. Wellicht dat er het een en ander te tunen is in de app.ini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nickrsd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:09:
wat is mis, het gevoel gewoon.. kan niet goed beschrijven, de ffb werkt wel, alleen voor mijn gevoel is AC vele maler realistischer, of dat ook echt zo is.. ik weet het niet:) nooit geraced in een auto..

mijn gevoel bij iracing is dat het zwaarder stuurt en wat hobbelt en curbs voelt.. maar niet niet,
ik voel echt geen overgang op ander ondergrond of wat dan ook..
iRacing brengt alleen de krachten over die je in een stuurkolom voelt.
Lees de posts van David Tucker in onderstaande link.
http://members.iracing.co.../800/3260458.page#9281699

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Niellie41 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:05:
[...]

iRacing brengt alleen de krachten over die je in een stuurkolom voelt.
Lees de posts van David Tucker in onderstaande link.
http://members.iracing.co.../800/3260458.page#9281699
ik rijd al een hele tijd in de audi r8, nu voor de gein ff in de ruf track gestapt.. daar voel ik vele maler mee en beter mee.. wellicht ligt het aan de audi zelf, die voel ik een stuk minder aan..

met de ruf kan ik meer gooi en smijt werk doen dan de audi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
is dit niet gewoon zoals een auto is?

In een personen auto heb ik soms ook wel eens het gevoel dat er niks aan het stuur zit, en bij andere auto juist wel.

Vooral aan de nieuwe stuurbekrachtigings systemen heb ik lange tijd moeten wennen. En voor mijn nieuwe auto ben ik ook speciaal gaan test rijden om alleen het gevoel in het stuur te beoordelen (rest ook wel een beetje, maar stuur was het belangrijkste)

Zelf kan ik iracing niet vergelijken met AC of PC, maar ik vind het eigenlijk prima. Merk hobbels, curbs, glijden, volle/halve/lege tank brandstof merk ik ook.
Of ik ook voel of de ondergrond wisselt? Geen idee, want daar let ik niet op :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

2 Juli alvast open houden in jullie agenda jongens. Meer informatie volgt komende dagen. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
gereserveerd :)

ook op de agenda op het werk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Had me niet ingeschreven, maar had wellicht wel mee willen karten (ook al race ik al veeeeel te lang niet meer met jullie mee). Helaas kan ik 2 Juli niet. Volgende keer beter :)

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 19-05-2016 07:46 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
Ai, 2 juli zit ik op vakantie, zonde. Maar veel plezier in ieder geval!

Is het trouwens nog onbegonnen werk om een team te zoeken om de 24 h van Nordschleife te doen? Ik wil/moet niet voor de snelste tijd gaan maar op een veilige en relatieve "ok" laptijden de endurance race voltooien..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Staat genoteerd.

Drumroll,
gaan we voor de optie met 1 meer voorkeur Eindhoven
gaan we voor de optie met de meeste mensen op 2 juli

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
2 juli zit ik op de RB Ring :Y

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:25:
Staat genoteerd.

Drumroll,
gaan we voor de optie met 1 meer voorkeur Eindhoven
gaan we voor de optie met de meeste mensen op 2 juli
Volgens mij was Eefde nog helemaal vrij qua tijden dat we kunnen rijden, goedkoper (een beetje) en als ik het goed bekijk is optie 2 op 2 juli met de meest gekozen combi met iets van 19 stemmen. Dus ik denk day Robbert eerst nu Eefde probeert rond te krijgen ;)
RB Ring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

2 juli, leuk, volgens mij kan ik dan gewoon :) Eefde ook leuk, leuk baantje en goeie BBQ. Zin in!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
RedBull ring Joep ;)

er schijnt dit weekend een 1 of andere puber in zo'n auto gewonnen te hebben waardoor het nu storm loopt op kaarten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:06:
2 juli, leuk, volgens mij kan ik dan gewoon :) Eefde ook leuk, leuk baantje en goeie BBQ. Zin in!
De bbq is bij mij thuis ;)
-PassY- schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:09:
RedBull ring Joep ;)

er schijnt dit weekend een 1 of andere puber in zo'n auto gewonnen te hebben waardoor het nu storm loopt op kaarten ;)
ow ja...

[ Voor 35% gewijzigd door JoepW op 19-05-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
JoepW schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:03:
[...]

Volgens mij was Eefde nog helemaal vrij qua tijden dat we kunnen rijden, goedkoper (een beetje) en als ik het goed bekijk is optie 2 op 2 juli met de meest gekozen combi met iets van 19 stemmen. Dus ik denk day Robbert eerst nu Eefde probeert rond te krijgen ;)

[...]

RB Ring?
tja belgië is dan uitgesloten jammer !!!

veel plezier

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:42:
[...]

tja belgië is dan uitgesloten jammer !!!

veel plezier
Nou uitgesloten niet hoor.... Het is enkel wat extra rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
JoepW schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:52:
[...]

Nou uitgesloten niet hoor.... Het is enkel wat extra rijden ;)
3u40 rijden is een beetje extreem :p das meer dan 7 uur rijden op één dag!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
er waren toch ook Neo races van 8 uur :p

Anyway, als er iemand tussen Bussum en Eefde woont, en geen vervoer heeft. Ik heb nog 3 plekje in de auto.

Misschien 4 als er iemand in het midden wilt zitten, maar dat is officeel geen zit plaats denk ik bij mij :p Geen idee eigenlijk, de achterbank intresseerd me niet zo, zit toch altijd achter het stuur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Laatst online: 16:18
Ik rij dan vanaf Stadskanaal en heb 1 plek vrij (Of er moeten mensen met hele kleine beentjes zijn die op een Porsche achterbankje willen zitten)
Afbeeldingslocatie: http://px6.streetfire.net/0001/94/26/1654962_600.jpg

Dus als je tussen Stadskanaal en Eefde woont en je wil mee dan hoor ik het wel.

[ Voor 14% gewijzigd door SkullboyNL op 19-05-2016 13:13 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

Phydomir

Dennis

Moest even kijken waar Eefde ligt maar dat is wel een gunstige locatie voor mij. Al was ik ook zo naar Den Helder of Maastricht gereden voor de meeting. De baas betaald toch :p

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ik hou me aanbevolen voor een plaats in een auto vanuit regio Eindhoven, dus mocht iemand daartoe bereid zijn, keep mee posted!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik zal vandaag nog proberen een inschrijvingsformulier te posten. Zit nu nog even op werk maar zal kijken of ik daarna nog iets in elkaar kan zetten. Dan kan de kartbaan vast gelegd worden.

En ja Eefde is de locatie vanwege keuzes en beschikbaarheid op de baan.

Owh en ik rij vanuit Eindhoven en heb wel wat plaatsjes voor meerdere personen (3 extra). Alhoewel ik geen comfort auto heb (Civic Type R), dus je zal af en toe een hobbeltje voelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
DutchDevil79 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:23:
Alhoewel ik geen comfort auto heb (DS3 Sport), dus je zal af en toe een hobbeltje voelen.
Laat ik ook maar even aardig zijn en vermelden dat ik geen franse vering heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:10:
[...]

De bbq is bij mij thuis ;)
Dat is nog beter :D

Ik ga rijden vanuit Almelo, dus als er nog Twentenaren meewillen (kans is klein maar toch ..) hoor ik het graag.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
-PassY- schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:09:
RedBull ring Joep ;)

Ik had al kaarten, maar het loopt nu wel storm denk ik inderdaad.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Owh en ik rij vanuit Eindhoven en heb wel wat plaatsjes voor meerdere personen (3 extra). Alhoewel ik geen comfort auto heb (Civic Type R), dus je zal af en toe een hobbeltje voelen.
Nu nog twee plaatsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Zo jaloers! Rijd zelf in een Civic Hybrid (lease) maar de Type R staat echt wel op mijn lijstje van 'auto's-die-ik zelf-zou-willen-kopen-als-ik-het-geld-had'

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Knap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
tering, en hij smijt er ook nog mee als of het niks is :o

Zelfde gast toch die ging aantonen dat een setup niet belangrijk is, en vervolgens vrolijk een nieuw record rijd op sebring met de FGT, en met de baseline 1s langzamer was dan zijn record?

En tsja, finnen heh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Jeuj, mijn Oculus Rift CV1 is binnen!

Nu nog wachten op support van iRacing. Al even snel wat Assetto Corsa gedaan, wel weer heel gaaf. Kwa resolutie mag het nog wel wat hoger, maar vooral de head tracking en frame rate is echt een stuk beter!

Ik zal hem 2 juli anders wel meenemen, dan kan men eventueel testen op Joep zijn PC misschien? O-)

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Linc schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 20:49:
Ik zal hem 2 juli anders wel meenemen, dan kan men eventueel testen op Joep zijn PC misschien? O-)
Ik zal dan een VR cover meenemen, dan wordt je CV1 niet zo vies van al die nazwetende, naar rook en benzine stinkende mannen :X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Linc schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 20:49:
Jeuj, mijn Oculus Rift CV1 is binnen!

Nu nog wachten op support van iRacing. Al even snel wat Assetto Corsa gedaan, wel weer heel gaaf. Kwa resolutie mag het nog wel wat hoger, maar vooral de head tracking en frame rate is echt een stuk beter!

Moet ik dan AC installeren? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Eerlijk gezegd hoop ik dat ze het tegen die tijd wel werkend hebben in iRacing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:08:
[...]

Moet ik dan AC installeren? :(
als je adult content installeer rij ik wel 3u40 en blijf slapen :+ :+ *O* *O*

je koop zo iets toch niet om te racen :p

[ Voor 8% gewijzigd door dabelg op 19-05-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:36:
[...]

als je adult content installeer rij ik wel 3u40 en blijf slapen :+ :+ *O* *O*

je koop zo iets toch niet om te racen :p
Vuns! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Spa in reverse. Eigenlijk wel een leuk idee, als we alle tracks nu ook reverse zouden kunnen rijden hebben we for free (dwz dezelfde prijs als we al betalen) 2 x zoveel banen ter beschikking.

YouTube: Spa in reverse is a whole different track | MP4-30 | iRacing | Spa-Francorchamps (reverse)

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
vind ik totaal niet cool om tracks reverse te rijden.

ook niet ivm pitentries + waarom doen ze het niet in het echt ??? . nee mochten ze in official series reverse gaan ben ik weg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Ja, ik ben persoonlijk ook anti-reverse. Spa is heel leuk om een keer reverse te doen, maar natuurlijk totaal niet realistisch voor een race. Dat zijn dingen die van mij hooguit enabled mogen worden in week 13 of zo. Om nog maar te zwijgen over het feit dat een reverse versie maken (tijd zones omdraaien, etc.) ook gewoon tijd van de staff kost die ze wel beter kunnen besteden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:48

derx666

mecker ende blaet

Is leuk voor in hosted sessies, maar voor officiele races is het ook wat mij betreft een no-no...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:10:
Is leuk voor in hosted sessies...
Idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:49
dabelg schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:41:
vind ik totaal niet cool om tracks reverse te rijden.

ook niet ivm pitentries + waarom doen ze het niet in het echt ??? . nee mochten ze in official series reverse gaan ben ik weg :p
Misano is een aantal jaar geleden omgedraaid, dus het wordt in het echt wel eens gedaan.
Maar zaken als kerbstones etc liggen dan ook vaak verkeerd, dus van mij hoeft het ook niet gedaan te worden.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur

Salandur

Software Engineer

Vroegah reden ze ook Zandvoort andersom om zo de Nederlands een minder groot voordeel te geven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
Straks maar even proberen op de A7/A8/A10/A1 :p

Als er straks nieuws is .... :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We zijn weer bezig met het voorbereiden van een mooie / uitdagende seizoensfinale en we overwegen om de Skip Barber te combineren met Formule Renault op Canadian Motorsport (MoSport).
Het zal weer een team race worden zoals we dat vaker doen en weer best een 'langere' race worden.
Zaterdag as om 20:00 uur willen de combinatie uit proberen in een vrije training. Dus bij deze nodig ik jullie allen uit om zaterdag even langs te komen om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik kwam deze tegen in "Het Grote Animated GIFjes Topic, Deel 5 [NSFW]"
Afbeeldingslocatie: http://img.izismile.com/img/img9/20160518/1000/daily_gifdump_1065_22.gif

Doet me denken aan GT3 racen bij iRacing :*) of Daytona/Talladega in de NiS

[ Voor 6% gewijzigd door The_FrankO op 20-05-2016 17:29 ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

JoepW schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:07:
We zijn weer bezig met het voorbereiden van een mooie / uitdagende seizoensfinale en we overwegen om de Skip Barber te combineren met Formule Renault op Canadian Motorsport (MoSport).
Het zal weer een team race worden zoals we dat vaker doen en weer best een 'langere' race worden.
Zaterdag as om 20:00 uur willen de combinatie uit proberen in een vrije training. Dus bij deze nodig ik jullie allen uit om zaterdag even langs te komen om te testen.
Hoe kan je een race combineren met 2 verschillende autos?
DIt is voormij nog nieuw, please explain ;)

Klinkt goed, ik ben gek op die track!

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-09 18:08
Normaal heb ik tijd om de skip uit te halen.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Lijkt me heel gaaf, zal er niet bij zijn met testen, maar hopelijk wel weer een keer bij de finale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
knightvision schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:18:
[...]

Hoe kan je een race combineren met 2 verschillende autos?
DIt is voormij nog nieuw, please explain ;)

Klinkt goed, ik ben gek op die track!
1 team = 2 rijders: elk een andere auto en elke auto rijdt in een aparte klasse. Het overal resultaat van een team is de optelsom van dd punten van beide rijders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ok hier is die dan de officiële inschrijving van onze kart meeting (druk op het plaatje om in te schrijven):

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/32705956/poster_v2.png

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Top, ingeschreven! :)

Eindelijk weer eens een race gewonnen in de FR :) Beetje geluk dat de P1 zelf schade pakte, en zelfs daar mee was het nog spannend laatste paar rondjes met 4 man binnen 2 sec. Een keer doorschieten bij de chicane en je bent ze zo kwijt. Gelukkig geen (grote) fout gemaakt. Straks als ik nog zin heb nog de broadcast race, kijken wat ik daar klaar kan spelen. M'n pace is niet eens zo super deze week maar heb een keer geluk ipv altijd pech :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

Fuelke

Forza Ferrari

Richard117 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:59:
[...]

Misano is een aantal jaar geleden omgedraaid, dus het wordt in het echt wel eens gedaan.
Maar zaken als kerbstones etc liggen dan ook vaak verkeerd, dus van mij hoeft het ook niet gedaan te worden.
Kerbstones nog het minste, wat dacht je van de openingen in de vangrails en muren die dan gewoon levensgevaarlijk worden ;)

Eigenlijk doen ze het in real-life wel in Indianapolis voor een stuk omdat de Road versie andersom op de oval rijdt en de Eifel rally doet een stukje van de Nürburgring in omgekeerde richting (Hatzenbach).

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

JoepW schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:09:
[...]

1 team = 2 rijders: elk een andere auto en elke auto rijdt in een aparte klasse. Het overal resultaat van een team is de optelsom van dd punten van beide rijders.
Hoe lang duurt het per race? b.v formule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
knightvision schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:02:
[...]

Hoe lang duurt het per race? b.v formule.
Huh?
Het is 1 race van ca 1,5 tot 2 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

JoepW schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:09:
[...]

Huh?
Het is 1 race van ca 1,5 tot 3 uur ;)
dus je zit letterlijk te racen in 1 race met skippys en formulas tegelijk ?
JE moet per deelnemer dus letterlijk 1.5 tot 3 uur achter je stuurtje zitten?

Of is dat nou juist de grap dat je daarom met ze 2en moet racen zodat je kan afwisselen ?

Ja ik heb nooit deze shit gedaan nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, dat heet multiclass racen, dus beide auto's tegelijk op de baan. Multiclass is heel standard alleen niet met open-wheelers :p Maar dit hebben we al eerder gedaan en kan prima, is erg leuk.

3 uur is wel erg lang voor een rijder maar 1.5-2 uur doen we regelmatig als finale en dat is goed te doen alleen :)

Onze twist is dan dat er niet zomaar mensen los mee doen maar dat mensen in teams van 2 rijden, waarvan eentje in de skippy en eentje in de formula renault (tegelijk dus), en de punten worden opgeteld.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

Fuelke

Forza Ferrari

Je rijdt inderdaad solo in de Skip. Je teamgenoot rijdt in solo in zijn FR 2.0.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

zit niet iedereen aan het bier zaterdagavond om 8 ? ;)

Zijn er nog mensen single zonder team ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Morgenavond is alleen maar even wat rondjes rijden om even uit te testen of de combo goed werkt. De race is pas in week 13, volgens mij 12 juni (zondag).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten de skip en de fr2.0 niet heel ver uit elkaar kwa rondetijd door de downforce? Zou een L79 of misschien een Radical niet wat beter passen bij de fr2.0 omdat ook die downforce hebben?

Helaas morgen wat anders, ander was ik wel even komen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:25:
Ja, dat heet multiclass racen, dus beide auto's tegelijk op de baan. Multiclass is heel standard alleen niet met open-wheelers :p Maar dit hebben we al eerder gedaan en kan prima, is erg leuk.

3 uur is wel erg lang voor een rijder maar 1.5-2 uur doen we regelmatig als finale en dat is goed te doen alleen :)

Onze twist is dan dat er niet zomaar mensen los mee doen maar dat mensen in teams van 2 rijden, waarvan eentje in de skippy en eentje in de formula renault (tegelijk dus), en de punten worden opgeteld.
Die 3 uur was een typo. Ik bedoelde ook 2 uur ;)

Hier alvast een link naar een overzicht van de inschrijvingen voor de meeting: KLIK

Morgen gaat er nog een mailing uit en melding op facebook en twitter ;)

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 20-05-2016 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Zo ingeschreven voor de bbq en betaald. Karten doe ik wel kijken :) Zo ver ik weet hebben ze geen 3xl karts, en als ze die wel zouden hebben zou mijn hernia waarschijnlijk wel tegensputteren :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:43:
[...]

Zitten de skip en de fr2.0 niet heel ver uit elkaar kwa rondetijd door de downforce? Zou een L79 of misschien een Radical niet wat beter passen bij de fr2.0 omdat ook die downforce hebben?

Helaas morgen wat anders, ander was ik wel even komen kijken.
Volgens mij was het ook de bedoeling om ook de L79 er bij te hebben morgen en dan kijken we wel even welke combo leuker is. Skip en FR is wel groot verschil ja maar ik denk dat het nog wel kan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow... Ook de L79?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zo, ingeschreven en de bankrekening van Joep nog wat verder gespekt ;)

Joep, ik kan eventueel 4 klapstoelen meenemen voor de BBQ. Tevens kan ik mensen meenemen vanuit Twente :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 09:45:
.....Joep, ik kan eventueel 4 klapstoelen meenemen voor de BBQ. ......
Graag (en misschien een tafeltje als je hebt...) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Laatst online: 16:18
JoepW schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 09:51:
[...]

Graag (en misschien een tafeltje als je hebt...) ;)
Als het moet kan ik ook wel een campingtafel voor 4 personen meemen met 4 stoelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beter te veel dan te weinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Staat genoteerd Joep. Tafeltje heb ik niet helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een tuintafel kan ik evt wel meenemen. Passen 4 personen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flink geblink in de Blancpain race. Ben benieuwd of Coanda het kan halen zonder bandjes. Een cliff kan zo maar heel veel tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Server is door zijn knieën aan het gaan. Gaat tof worden later op het iRacing forum :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

DDOS las ik net op het forum. Je zult nu maar competition manager zijn, gnagna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De test server is online, iedereen die ook maar een paar rondjes kan doen is welkom :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik kan evt. ook mensen vanuit Limburg en of Eindhoven meenemen richting Eefde.
Nog 3 plaatsen vrij :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Van de initiele Poll hebben zich pas een aantal rijders ingeschreven voor de meet.
Er hadden zich 19 voor-aangemeld voor 2 Juli in Eefde. Daarvan missen er nog 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/support.jpg
Ik wil jullie ook weer eens vragen om onze kas wat te spekken. De bodem van ons Paypal tegoed is al enige tijd ruim bereikt en tot nu toe hevel ik uit eigen zak iRacing dollars over naar Paypal, maar ook daar zit een keer een eind aan.
Vandaar de vraag aan jullie allen om weer eens een donatie aan ons te doen via Paypal.
Hier de informatie: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=2861

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gtrNL
Done
Afbeeldingslocatie: https://m.popkey.co/08bbbe/EGjAv_s-200x150.gif

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Ook wat gedoneerd.

Gisteren mooie race met de skip op de nordschleife. De hele race gevochten voor de eerste plek, heel veel nette inhaalacties door iedereen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Vanmiddag heb ik weer eens een officiële race gereden in de nieuwe MX5 op Summit Point. Zo, wat is die auto anders vergeleken met de oude MX5. :P
Veel levendiger, maar wel leuk!

Ik zat in een split met 13 mensen van de Iberia club. Ik zag de bui al hangen bij de start, maar wonder boven wonder ging het goed! Verder uit de problemen gebleven, wat leuke gevechten gehad en uiteindelijk als 5e gefinisht. :)

Bijna 2500 iRating. :+
http://members.iracing.co...nid=16817781&custid=64876

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Prikkebeen
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-07 16:12
Ik heb vandaag onder lichte druk van vrouw en baby besloten een punt achter mijn iRacing carrière te zetten.

Ben in 2013 na de Rookies begonnen met een seizoen in de Spec Racer Ford. Een top 10 in de divisie 6 is niet om van de daken te schreeuwen, maar voor een beginnend iRacer is het een hele fijne serie om racecraft te leren. De participatie is niet super, met als gevolg dat een race winnen niet makkelijk is. Er is altijd wel een 3000+ iRacer die, omdat er vaak niet gesplitted wordt, de winst pakt.

Multi-Class racing vond ik aantrekkelijk dus ben ik na 1 seizoen SRF in de Riley DP gestapt. Dit was een vergissing. Ik was veel te traag om mee te kunnen doen en met een DP tegen de Corvettes racen is niet iets om over op te scheppen.

Toen de GT3 serie op kwam ben ik daarin gesprongen. Eerst met de RUF, daarna met de Z4 (omdat die in de eerste weken veel sneller was dan de Ford GT en de RUF). In deze serie ben ik blijven hangen en heb ik ook mijn eerste race gewonnen. Ik ben zo tot ongeveer iRating 2000 gekomen. Ik heb ook nog eens meegedaan aan de GoT 200 op Charlotte (Niellie41 heeft dat geloof ik georganiseerd).

Het lastige van iRacing vond ik zelf altijd dat je er zoveel tijd in moet steken om competitief te zijn. Er zijn vaak weken voorbij gegaan dat ik enkel in de practice sessions reed en nooit aan race deelnam.

Vorig jaar is onze zoon geboren en omdat we ook nog eens verhuisd zijn, mijn rig staat nu op de babykamer, heb ik moeten constateren dat het ding stof staat te vergaren. Na lang verzet heb ik vandaag alle hardware in de verkoop gezet.

Destijds heeft alles bij elkaar meer dan 6.700EUR gekost, dus wellicht is dat voor een mede SIM racer die op zoek is naar serieuze hardware interessant.

V&A aangeboden: Fanatec SIM-Racing cockpit + SIM PC

YouTube: Fanatec SIM-Racing Cockpit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Mr. Prikkebeen schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:32:
Ik heb vandaag onder lichte druk van vrouw en baby besloten een punt achter mijn iRacing carrière te zetten.

Ben in 2013 na de Rookies begonnen met een seizoen in de Spec Racer Ford. Een top 10 in de divisie 6 is niet om van de daken te schreeuwen, maar voor een beginnend iRacer is het een hele fijne serie om racecraft te leren. De participatie is niet super, met als gevolg dat een race winnen niet makkelijk is. Er is altijd wel een 3000+ iRacer die, omdat er vaak niet gesplitted wordt, de winst pakt.

Multi-Class racing vond ik aantrekkelijk dus ben ik na 1 seizoen SRF in de Riley DP gestapt. Dit was een vergissing. Ik was veel te traag om mee te kunnen doen en met een DP tegen de Corvettes racen is niet iets om over op te scheppen.

Toen de GT3 serie op kwam ben ik daarin gesprongen. Eerst met de RUF, daarna met de Z4 (omdat die in de eerste weken veel sneller was dan de Ford GT en de RUF). In deze serie ben ik blijven hangen en heb ik ook mijn eerste race gewonnen. Ik ben zo tot ongeveer iRating 2000 gekomen. Ik heb ook nog eens meegedaan aan de GoT 200 op Charlotte (Niellie41 heeft dat geloof ik georganiseerd).

Het lastige van iRacing vond ik zelf altijd dat je er zoveel tijd in moet steken om competitief te zijn. Er zijn vaak weken voorbij gegaan dat ik enkel in de practice sessions reed en nooit aan race deelnam.

Vorig jaar is onze zoon geboren en omdat we ook nog eens verhuisd zijn, mijn rig staat nu op de babykamer, heb ik moeten constateren dat het ding stof staat te vergaren. Na lang verzet heb ik vandaag alle hardware in de verkoop gezet.

Destijds heeft alles bij elkaar meer dan 6.700EUR gekost, dus wellicht is dat voor een mede SIM racer die op zoek is naar serieuze hardware interessant.

V&A aangeboden: Fanatec SIM-Racing cockpit + SIM PC

YouTube: Fanatec SIM-Racing Cockpit
wat is je Vraagprijs: computer+cockpit and cockpit triple stand+monitors. ?

Pagina: 1 ... 39 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies