iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 37 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zat in Zandvoort. Even de classics bekijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

PC naar de woonkamer verplaatst in verband met vewrbouwing naar gamezolder *O*

Helaas past m'n stuur niet op de eettafel (te dik), heb ik nu een single screen en ondersteunt iRacing de CV1 nog niet. Bummer :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50

2K cup gaat zometeen weer van start, ik start van P20. Heb er niet veel vertrouwen in deze keer, denk dat ik maar gewoon ga hopen op veel uitvallers :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Succes Nick! d:)b

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beetje onrustig met de camera, maar wel stoer te zien :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:54

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nick gaat lekker ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

P16 is het?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Lekker? Nou... Ging echt totaal niet, kon niemand bijhouden, niemand inhalen, pit stall gemist :+ En toen de muur in... Ach ja, had er toch niks van verwacht. Klote chicane ging de hele tijd mis, ik snap niet hoe iedereen die zo snel neemt vol over de curbs, dat gaat bij mij echt niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Toch mooie p3 topsplit BES van vandaag. Wel is die 3 min voor de race te weinig als je ineens heel snel weer hebt ;( had setup voor default. Met veel te veel wing aan het rond rijden :(

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

wie o wie heeft een accuforce? normale versie 1299 of zoiets? ik wou een clubsport V2 fanatec als base maar ik had iemand gesproken dat accuforce meer next gen is ? is er veel verschil? of is het meer een heb.
Als het echt revolutionaire is als sd naar 4K dan moet ik doorsparen. ;)

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Ik heb accuforce, kan je niet vergelijken met fanatec of Thrustmaster stuurtjes. Als je handig bent is osw misschien beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

ik ben niet handig! (wel met computers en software ;) maar niet met simware ) daarom zocht ik naar een fanatec gebeuren. maar accuforce als basis lijkt me zeker tof met een gewilde stuur erbij.

[ Voor 18% gewijzigd door knightvision op 02-05-2016 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
mmmm iracing heeft bug van disconnects niet kunnen oplossen blijkbaar, achja SOON zekers !!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op maandag 02 mei 2016 @ 08:12:
mmmm iracing heeft bug van disconnects niet kunnen oplossen blijkbaar, achja SOON zekers !!! :+
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
vraag eens aan nick :p (blijkbaar 10 disconnects in 2k renault cup plus 8 disconnects in BES )

bron problem thread iracing
Philippe Leybaert

Club: Texas
Same problem during the Formula Renault 2k World Cup today. At least 10 people got thrown out of the server during the race ("receiver throughput fell... etc.etc.)

[ Voor 54% gewijzigd door dabelg op 02-05-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wim, het is niet dat ik je niet geloof, maar voor alle lezers hier is het fijn om de bron ook te kunnen lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

Phydomir

Dennis

Ik zie dat toch meer als iets server of routing gerelateerd dan direct een bug in de sim. Wel vervelend voor wie er last van heeft.

Omdat er de laatste tijd vooral negatief nieuws voorbij kwam, maar even een positieve noot. De laatste twee weken ben ik in 18 FR2 starts geen een keer bij een L1 incident betrokken geweest en heb ik mijn iRating weer omhoog gewerkt van 39xx naar 4360 (het was iets over de 4500 begin van het seizoen). Daarnaast lijk ik nu ook echt de snelheid te hebben gevonden, ondanks dat dat betekend dat ik nog steeds een seconde van de echte aliens af zit. Maar nu kan ik in ieder geval wel elke race leuk mee doen voor top 5/10 afhankelijk van de SOF.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Dennis, je had toch al de snelheid ???

maar idd +1 en inderdaad zit in netcode van de servers maar is denk ik ook simsoftware, is precies als de server de bandbreedte niet heeft hij de mensen uit Europa dropt om zo bandbreedte terug te krijgen. zijn enkel Europeanen die dit probleem hebben op US servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik heb afgelopen week best veel geraced en geen 1 keer last van disconnect gehad en ook bijna niemand zien disconnecten.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Gisteren in de Street Stock - R een van de sterkste lineups ooit denk ik.
http://members.iracing.co...id=16645124&custid=119359

Let vooral op de qualificatie, waarin het hele veld in ongeveer 2 tienden past.
Normaal sta ik met zo'n tijd makkelijk in de top10.

In de race miste ik direct bij de groene vlag de aansluiting en nooit meer terug kunnen komen :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

dabelg schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:56:
Dennis, je had toch al de snelheid ???
Mwa, op Spa, Zandvoort en Monza was het niet denderend. Op Philip Island was het wel ok (qua pace, niet qua racen) maar sinds Nurburgring en Donington zit ik er echt goed bij en ook constant. Komt denk ik ook door het DRF kampioenschap van Digital Racing. Daarvoor heb ik echt veel geoefend op Spa en Zandvoort waardoor ik met die set-ups ook goed uit de voeten kwam op Nurburgring en Donington.

Ondertussen ook met de R8 begonnen met oefenen voor de 24 uur van de ring (die ik ga rijden met Roy Visser en Michael Storm). Heb nooit de moeite genomen om de Nordschleife te leren maar het begint nu ergens op te lijken. Heb soms nog wel dat ik me vergis in welke bocht er gaat komen. Vooral lastig als je denkt dat er een snelle bocht komt en het blijkt een langzame te zijn :+

[ Voor 26% gewijzigd door Phydomir op 02-05-2016 10:30 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
dabelg schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:35:
vraag eens aan nick :p (blijkbaar 10 disconnects in 2k renault cup plus 8 disconnects in BES )

bron problem thread iracing

[...]
Ik heb er niks van gemerkt... Ik denk dat 10 overdreven is. Na de race zag ik er een aantal over posten ja maar in de race heb ik niemand gezien (maar ben ook niet tot het eind gebleven).

Er zal vast wel ergens een server stuk zijn ofzo, lijkt me sterk dat het aan de patch ligt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:44

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

He deni, zag je gister in de Renault fr2 rijden.. Keek ik ff op je Facebook.. Rijd je gewoon een r6! Vet hoor.. Ben je er tevreden mee? Zit er ook aan te denken, alleen m'n ben nog niet overtuigt of ik er veel mee ga doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braintje77
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-11-2020
Het lijkt er inderdaad op dat het probleem zich voornamelijk voordoet in de BES. Races van de laatste 2 weken. Als je het forum een beetje volgt zijn er toch behoorlijk wat menbers gedupeerd. Inderdaad veel europeanen. Het lijkt op een server load issue, maar ben geen expert. Ook zijn er diverse meldingen van andere raceservers met hetzelfde probleem. Er spijtig, en het overigens niet alleen een probleem voor de mensen die disconecten, maar ook voor mensen die op dat moment niets merken van de server issues. Deze kunnen er namelijk zo maar afgereden worden door auto,s die het probleem wel hebben , en alle autos zien verdwijnen of zien springen in hun scherm. Het probleem schijnt zich enkel voor te doen op US servers. Hoop dat iracing het probleem erkend en er iets mee doet. Zo kun je geen 3 uurs races rijden, en alle BES races van de afgelopen 2 weken hebben er last van gehad.

Ps. @Wim, weer een ijzersterke BES race man! Kon nog tot een 6e plaats komen nadat ik helaas na zo,n server issue kompleet van de baan werd gereden. Heb van de racer in kwestie wel netjes een replay gekregen waar duidelijk te zien was dat kompleet het hele veld weg viel en toen hij terug op de baan kwam mij er helaas vol afreed. Ronald mn teammaat kreeg helaas 2x een disconect. Spijtig maar waar. Zal vanavond het rpy file posten kunnen jullie zie wat de issues zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoe de start knop toch wel handig zou kunnen zijn _/-\o_ :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
JoepW schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:35:
[video]
Arghh lol! _/-\o_

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nu up!: Skip @ Homestead Miami Speedway Road Course A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
JoepW schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:35:
[video]
Het is sneller om een tow te nemen in dat geval, die is dan minder dan een seconde.

Dan ga ik me nu toch zelf schuldig maken en wat drama hier plaatsen, nouja voor mij liep het goed af :)

[YouTube: http://youtu.be/IRlkf09ORmI]
Ik kop nog ff een BMW, maar gelukkig krijg je daar geen schade van als de wielen niet op de grond staan O-)
Uiteindelijk een P8 eruit gehaald met nog een leuk gevecht de laatste 3 ronde.

Het dynamic weather vind ik toch wel lastig, de kwalificatie is toch altijd weer erg spannend wat de auto gaat doen.

BoP vind ik overigens heel erg goed, het is leuk om te zien hoe je als BMW rijder naar de Audi toe rijdt in het middenstuk en op het rechte stuk rijdt de Audi weer weg maar het gat blijft ongeveer gelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door The_FrankO op 02-05-2016 21:42 ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die McLaren krijgt wel de drol vd race award. Netjes de rem erop gehouden en niet vol achteruit de baan oprollen met aankomend verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Pffff wat een GT3-feest, zeg. Jakkus....
Net wat leuke gevechten gehad met de Skip! Met Danny in H1 was fun en met Bob in H2.

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 03-05-2016 06:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 15:05
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:44:
Die McLaren krijgt wel de drol vd race award. Netjes de rem erop gehouden en niet vol achteruit de baan oprollen met aankomend verkeer.
Mij viel exact hetzelfde op, daarna rijdt hij ook vol op de groep voor hem na de bocht. :?
Denk dat anders iets meer mensen er langs konden, maar waarschijnlijk had hij een Vettel momentje en was hij aan het vloeken. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:49
Ik heb me gisteren vermaakt met de Skip :)

Tijdens de pratice en kwalificatie kon ik de snelheid niet vinden. Gelukkig kwam de snelheid langzaam terug tijdens de race.
In race 1 leuk kunnen vechten met Deni, Robbert, Paul, Patrick en Nick. Uiteindelijk achter Nick als zesde over de finish gekomen.
Race 2 ging iets minder. Er waren twee manieren om de oval op te rijden; ofwel voluit of behoudender aan de binnenzijde van de oval. Ik ging tijdens de races voor de eerste optie. In ronde 2 tik ik daardoor Robert aan die voorzichtig de oval op draait. Sorry daarvoor! Gespint, doorgereden en uiteindelijk zesde gefinisht in een helaas eenzame race.

Laatste ronde van race 1:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WedYgBtYse8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:17

derx666

mecker ende blaet

Voor de mensen die meedoen aan de 24h van de Nurburgring hier nog een instructie video over "alternatieve" lijnen :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Ik heb gisteren ook een heel leuke eerste race gehad in de Skip. Gestart vanaf P4 en daarna de hele race in gevecht geweest met Dennis, Bob en Dirk. Het was een close finish!

Video van de race:

Tweede race ging helaas iets minder goed doordat ik de crash die voor mij neus gebeurde net niet meer kon ontwijken waardoor mijn achterwiel ophanging het begaf en ik de muur in ging op de oval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Erg leuke eerste race gehad, ik ging bij T1 meteen te laat remmen natuurlijk, dus dat kostte direct de lead... Daarna meerdere moment gehad waarop ik met heel veel risico wel naar voren had kunnen rijden. Maar ik had niet zo'n zin in schade.

Uiteindelijk nek aan nek de finish over is dan zeker leuk na 20 minuten.

Tweede race een ongelukkig moment van Tim en Robbert voor me, daar kon ik niet meer op tijd op reageren. Dus vervolgens een tow+repair. Daarna proberen een clubje te vormen met alle crashers. Dat viel ook nog wat tegen.

Ik wilde de frontrunners niet in de wegzitten, dus heb alle posities verder ook opgegeven, erg saaie race daardoor.

Meer skip races zoals die eerste! Heerlijk bakje blijft het.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
ik hoop vanaf volgende week weer meer tijd te hebben om meer te gaan iracen weer :)

1,5-2 weken op een laag pitje. Veel werk, veel collega's vrij, en dan 's avonds uitgeput maar een simpel spelletje gaan doen en vroeg naar bed :X
Zondag 6m voor de start van de race sessie ... tring tring. GVD! Had wel geteld 20 rondes daarvoor geoefend, dus misschien ook wel goed :p Al was ik met lage 1:27's op Laguna best te vreden met een volle tank.

Maar wat is het probleem met die Porsche rijder? Iedereen weet toch dat de buiten bocht sneller is :p Maar serieus, hoeveel bochten zijn er, en hoeveel daarvan heeft hij de apex gemist? :D 99,999% zeker :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Miljaar dat probleem van die disconnects, en kben nu juist aan het farmen :p

Nog 80 irating puntjes en ik heb de kaap van 7000 irating behaald.

Toch een missie dat deze week op de planning staat in GT1. Kan en mag niet misgaan!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

-PassY- schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:13:

Maar wat is het probleem met die Porsche rijder? Iedereen weet toch dat de buiten bocht sneller is :p Maar serieus, hoeveel bochten zijn er, en hoeveel daarvan heeft hij de apex gemist? :D 99,999% zeker :p
Te snelle auto, geen wagen beheersing, nul circuit kennis, te hard willen rijden/showen, veeeeeel mazzel, Porker PDK (geweldig systeem zoals je ziet, want zelfs een volstrekt debiel kan z'n porker daarmee uit de muur houden).

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 18:02
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat het stuur rechts zit en de bestuuder daar niet aan gewend is? Het probleem lijkt namelijk erger te zijn in de rechter bochten in vergelijking met de linker.

En dan alsnog de andere problemen natuurlijk :p

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heeft iemand de replay van de race van gisteravond nog? Misschien iemand die die vage 'bijna disconnect' ook had waar iedereen verdween? Misschien goed om die naar support te sturen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik probeer nu op basis van deze video:
YouTube: iRacing - MX-5 Tutorial (Lime Rock Park)

Mijn tijd op Lime rock iets beter neer te zetten (zit nu op 1:02, maar max 1/2 rondjes, daarna toch spinnen).

Maar je kan daar toch in de 'rookie' class enkel met vaste setup en auto rijden? Ik probeer die eerste bocht net als hij in een hoge 3 te rijden, maar dat is al snel onderstuur en moet flink terugzakken in snelheid om die bocht te halen. Mijn auto-clutch lijkt ook een enorm stuk trager tov andere video's waar ze met auto-clutch rijden, ik moet tussen schakelen gas volledig los laten om niet ~0,5sec in de rev-limiter te zitten.

En ik kan nog steeds niet registeren voor een race, na 10x opnieuw uit/inloggen blijft hij de melding geven 'invalid session ID'.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 03-05-2016 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik heb beide replays wel, maar welke heat was het ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Volgens mij Heat 1. Want ik was bezig om weer aansluiting te krijgen na mijn contact met Nick2.
Maar ik betwijfel of het in de replay zichtbaar is. Zojuist de hele race fast forward doorgespoeld vanuit een verdwijnende auto gisteren die in de replay zichtbaar blijft.
Maar feel free om het nog een keer rustig op te zoeken. Hier de replay: https://onedrive.live.com...V5SHgPc&ithint=file%2czip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het was op het moment dat ik Robbert inhaalde dus dat is wel terug te vinden. Zal straks eens kijken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het is ook op de replay te zien dus ik heb het maar even richting support gestuurd. Misschien heeft het te maken met het disconnect probleem (ook al werd er niemand echt gedisconnect dacht ik?)...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braintje77
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-11-2020
Hier een replay van de BES bijna disconnect met crash als gevolg. dit is maar een voorbeeld van de vele problemen tijdens deze race.
https://www.dropbox.com/s...8mt/bad%20server.rpy?dl=0
Deze persoon werd op dit moment niet gediscconect, maar volgens mij 4 andere rijders wel. deze momenten waren er willekeurig en meermaals tijdens deze race. En van suport geen reaktie :'( hoop dat ze er wel wat mee gaan doe, al heb ik er weinig vertrouwen in. Probleem is al 2 weken bekend en vanuit iracing geen enkel commentaar.

[ Voor 46% gewijzigd door Braintje77 op 03-05-2016 20:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:13:
Het is ook op de replay te zien dus ik heb het maar even richting support gestuurd. Misschien heeft het te maken met het disconnect probleem (ook al werd er niemand echt gedisconnect dacht ik?)...
Ow dan heb ik te snel gespoeld door de replay.
En nee, er is niemand gedisconnect.
Wel opvallend was dat niet iedereen 'niemand' meer zag.
Ik zag bv niemand meer, maar onder andere Robbert zag wel iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
NickThissen schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:18:
Heeft iemand de replay van de race van gisteravond nog? Misschien iemand die die vage 'bijna disconnect' ook had waar iedereen verdween? Misschien goed om die naar support te sturen.
je ziet die disconnect op de stream bij 2K FR 2.0 p5 krijgt er een als die braziliaan van p2 naar p6 gaat

broadcast mist dat compleet zeggen ineens en nu rijdt hij p5 LOL 24m55

bij deze stream de disconnects op BES Monza waar ik en team gt in zaten op 10m40
[YouTube: https://youtu.be/ib1bRuhT4ew?t=10m42s]

[ Voor 27% gewijzigd door dabelg op 03-05-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:13:
Ja in mijn replay was het ook terug te vinden inderdaad.

[YouTube: https://youtu.be/f4kjED9_Y98]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
mijn gevecht van BES zondag race op interlagos vanaf 17m

weet het ben te voorzichtig !!! O-)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KL8-rRu8Kvs&feature=player_embedded#t=937]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

dabelg schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:33:
Ik heb accuforce, kan je niet vergelijken met fanatec of Thrustmaster stuurtjes. Als je handig bent is osw misschien beter.
Ik wil ook een 80/20 maar dat zal nog even duren qua behalen van mijn geldtarget.
Maar denk je dat dit zware ding tijdelijk op mijn playseat gezet kan worden ?

Of tril je dan de hele playseat aan gort? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
knightvision schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:13:
....Of tril je dan de hele playseat aan gort? ;)
Ik denk dat dat een slecht huwelijk is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
knightvision schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:13:
[...]
Of tril je dan de hele playseat aan gort? ;)
Had m'n Accuforce in eerste instantie op een Playseat (F1) geschroefd.... slechte combo ;) . De Playseat is idd te fragiel voor een stuur van dat kaliber. Nu met een '80/20' rig echter geen centje pijn.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Spannende race gehad met de Audi op brands hatch.. Ik lag 6e.. Nog 5 minuten te gaan.. Spin ik heel simpel met uitkomen van de bocht..

Al die moeite en spanning en sensatie voor niks haha 😥🙂iTS hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• her0live
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
Welke auto raden jullie eigenlijk aan voor de BSS ? Wil weer is in de GT3 gaan rijden maar geen idee met welke auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BH is BMW sterkste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Voor GT3: rij gewoon met de auto die je het meeste aanspreekt/waarmee je het liefste rijdt. Ik ben zelf dit seizoen begonnen met de BMW, maar redelijk snel overgeschakeld naar de Audi omdat die auto me gewoon iets meer ligt. Niet dat ik veel GT3 rijd, maar kom :)

Iets anders: is er eigenlijk een GoT meeting gepland tijdens de WEC 6u van Spa? Ik ga er zijn met een paar vrienden, en het zou tof zijn om de iRacing GoT'ers ook eens in levende lijve te ontmoeten.

[ Voor 4% gewijzigd door ThiJor op 05-05-2016 13:33 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThiJor schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:32:
Voor GT3: rij gewoon met de auto die je het meeste aanspreekt/waarmee je het liefste rijdt. Ik ben zelf dit seizoen begonnen met de BMW, maar redelijk snel overgeschakeld naar de Audi omdat die auto me gewoon iets meer ligt. Niet dat ik veel GT3 rijd, maar kom :)

Iets anders: is er eigenlijk een GoT meeting gepland tijdens de WEC 6u van Spa? Ik ga er zijn met een paar vrienden, en het zou tof zijn om de iRacing GoT'ers ook eens in levende lijve te ontmoeten.
Ik ga deze keer niet,maar Nick had voorgesteld een DM draadje te maken met alle GoT bezoekers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Heeft er iemand al een Max Verstappen Red Bull Livery voor de formula renault? :+

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 14:51:
[...]

Ik ga deze keer niet,maar Nick had voorgesteld een DM draadje te maken met alle GoT bezoekers ;)
Ik heb net een DM aangemaakt, mochten er nog meer mensen naar Spa gaan en misschien zin hebben om samen ergens af te spreken laat het maar weten dan voeg ik je toe.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 15:05
NickThissen schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:13:
[...]

Ik heb net een DM aangemaakt, mochten er nog meer mensen naar Spa gaan en misschien zin hebben om samen ergens af te spreken laat het maar weten dan voeg ik je toe.
Ik ga wel, maar met een andere groep.
Mogelijk meeten we vanzelf wel, is een lange dag. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
hehe ja gingen er een paar van de leeuwtjes dacht ik, ik ga zelf zowiezo ook weer. Misschien ontmoeten we onze schreeuwert will vincent ook nog aangezien die ook ging.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

alexbl69 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:14:
[...]

Had m'n Accuforce in eerste instantie op een Playseat (F1) geschroefd.... slechte combo ;) . De Playseat is idd te fragiel voor een stuur van dat kaliber. Nu met een '80/20' rig echter geen centje pijn.
Leg eens uit ? kon je er wel mee racen, ook ondanks het trilt ;)

2.Wat betaalde je toen het pakket bij je aankwam qua invoer rechten btw etc aan de postbode?

[ Voor 6% gewijzigd door knightvision op 05-05-2016 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:29
Denk heel veel last van flex in de delen waar het stuur aan zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
knightvision schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:17:
[...]

Leg eens uit ? kon je er wel mee racen, ook ondanks het trilt ;)

2.Wat betaalde je toen het pakket bij je aankwam qua invoer rechten btw etc aan de postbode?
Wat Schuey zegt, de schroeven waarmee je de stand van het stuur kunt bepalen trilden door het gewicht los. Zelfs tijdens een Skippy race van 25 minuten zat er de laatste ronden steeds meer speling in het systeem, hoe stevig ik de schroeven ook aandraaide.

Heb de Accuforce overgekocht, dus niet rechtstreeks besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

alexbl69 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:11:
[...]

Wat Schuey zegt, de schroeven waarmee je de stand van het stuur kunt bepalen trilden door het gewicht los. Zelfs tijdens een Skippy race van 25 minuten zat er de laatste ronden steeds meer speling in het systeem, hoe stevig ik de schroeven ook aandraaide.

Heb de Accuforce overgekocht, dus niet rechtstreeks besteld.
Dit heb je niet neem ik aan met een stevige rig/tafel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Nou, ik heb een Ricmotech Logitech G25 brake mod besteld, ik ben benieuwd!

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
NickThissen schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:13:
[...]

Ik ga ook :) lijkt me inderdaad leuk om ook met wat mensen van hier af te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
knightvision schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:40:
[...]

Dit heb je niet neem ik aan met een stevige rig/tafel ?
Nope, dan zeker niet. Maar wellicht is het verstandiger deze discussie hier voort te zetten: Het grote 'show je race-rig' topic. Daar staan voldoende oplossingen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SLIMax Manager Pro werkt niet als ik Dx11 aanzet in iracing. Is dit een bekende bug ? Heb m al geupdate maar helpt niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukt, plugin stond uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Twee goeie races gehad in de FR op Silverstone. Had gewoon de pace voor een P7 tussen Maarten en Klaus Ellenbrand (wel beide in de problemen geweest denk ik :p) maar ik gooide hem zelf weg door iets te wijd te gaan in de esses en daarna te hard door het gras te willen afsnijden :-( Toch nog P11 dus niet heel slecht want sterke grid, maar de pace zit er wel goed in in ieder geval.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Ik had pech bij turn1 ik denk 5 keer over mijn as gerold. Kon helaas een glijdende auto voor mijn neus niet meer ontwijken.

Gelijk erna in een Cadillac race gestapt op de Nordschleife. Gestart op P4 gefinished op P2 dus toch weer een beetje iRating terug gepakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Mmmm die nvidia 1080 is stoer ivm fov correctie op multimonitor en VR

Quote :

Simultaneous multi-projection announced as well. Independent viewport detection, no perf losses. Basically is solves warping in a virtualized surround view mode.Multiple monitors surrounding you will give proper picture as if you are looking around in real-world.

[ Voor 66% gewijzigd door dabelg op 07-05-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

dabelg schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:11:

Quote :

Simultaneous multi-projection announced as well. Independent viewport detection, no perf losses. Basically is solves warping in a virtualized surround view mode.Multiple monitors surrounding you will give proper picture as if you are looking around in real-world.
Zoals ik het inderdaad begrijp kan de 10x0 serie in hardware (en volgens nvidia zonder prestatieverlies) hetzelfde als wat iRacing doet als je "render 3 screens seperately" doet. In de toekomst doe je dan waarschijnlijk je fov en hoeken in je nvidia config instellen, en iRacing gewoon op 1 groot scherm renderen. Dat levert een gigantische prestatiewinst op. Dan draai je makkelijk overal 150+fps op 1080p met alle eyecandy aan....

Damn, moet me maar eens een geldboom vragen voor m'n verjaardag :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
Lijkt me bijzonder lastig om dat in een driver te programmeren. Het spel simpelweg een 'flat' triple screen output laten produceren is niet voldoende. Al naar gelang de hoeken en groottes van de monitoren moeten er namelijk beeldpunten worden weergegeven die dan niet beschikbaar zijn.

Mijn monitoren staan in een hoek van 80°, daarmee kan ik logischerwijs veel verder naar achteren kijken dan als de hoek 0° zou zijn. Om het hele mogelijke spectrum te kunnen dekken zouden de beeldverhoudingen van de zij-monitoren misschien wel 2x zo breed moeten zijn. Bij triple screen zou een spel aldus 5 keer de breedte van een single screen moeten kunnen leveren. En dan vermoed ik dat er bij de uiterste linker en rechterrand van het scherm door de vertekening ook nog extra info in de hoogte getoond kan worden.

Hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is, het is best lastig te verwoorden ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:11:

Quote :

Hebbuh!!!!! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

Welke auto is dat??

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickThissen
Spa was weer gezellig! :) Veel te warm en te weinig van de race mee gekregen maar het is toch altijd weer leuk om te zien (en horen).

Hier mijn amateuristische poging tot foto's:
http://imgur.com/a/NbzSv

Groter formaat op verzoek maar verwacht niet dat de kwaliteit dan beter wordt :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Italie en de link naar het logo met het paard erop is snel gemaakt natuurlijk, maar zal het wel fout hebben.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ik hoop dat ze in iracing de dirt op track en auto's nog heftiger maken.. Geeft mij zo intens gevoel van racen.. Ik heb nog nooit een een marble strook in iracing gezien.. Wel wat dirt op auto's.. (Gt3 sprint rijd ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Ik zou graag flatspotting willen zien.. zo dat iedereen die elke ronde een lockup maakt daar snel van gaat leren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Sprint races zijn ook te kort om genoeg marbles op de baan te krijgen dat ze zichtbaar worden. In endurance races zie je ze na 45-60 minuten wel verschijnen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:40:
Sprint races zijn ook te kort om genoeg marbles op de baan te krijgen dat ze zichtbaar worden. In endurance races zie je ze na 45-60 minuten wel verschijnen.
Als je de juiste grafische opties aan hebt staan..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
NinjaTrek2891 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:40:
Ik zou graag flatspotting willen zien.. zo dat iedereen die elke ronde een lockup maakt daar snel van gaat leren :D
Ik ken dat gevoel, tot je er eentje krijgt in Lap 2 van de race die je als 1-stopper geplanned had en er dus nog 14 rondjes mee moet rijden :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Schuey schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:09:
[...]

Ik ken dat gevoel, tot je er eentje krijgt in Lap 2 van de race die je als 1-stopper geplanned had en er dus nog 14 rondjes mee moet rijden :'( :P
Daarom moet je ook niet blokkeren. In een race gisteren was ik voor p10 aan het vechten... 2 auto's verder op was steeds de zelfde auto die met rook op de hairpin afremde... als flatspotting komt had ie de race niet gehaald. :D

Het is een stukje immersie dat ik wel graag zou zien. Weet eigenlijk niet of er überhaupt al een race sim dit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
rFactor2 heeft het net zoals rubber opbouw en marbles al een paar jaar O-)

Maarja het voegt idd veel toe bij een goede implementatie. Zelfs nadat je een flatspot gehaald hebt kun je weer 2 kanten op. Laatste race heb ik hem kunnen managen toen ik de auto in een spin gooide om te voorkomen dat ik er iemand afkegelde (ontzettend langzame bochtensnelheid had die gast) en in ronde 3 van de 22 (van die stint) een flatspot. Behoedzaam rijden en hij werd iets minder heftig naarmate de banden minder werden, maar echt weg was hij nooit. Mocht je na een flatspot WEER blokkeren, dan heb je dikke kans dat je vorige flatspot weer het punt is waar je op blokkeert waardoor je een neerwaardse spiraal krijgt die uiteindelijk zelfs resultaat in een onbalans in de auto waarbij bochten nemen toch vervelend gaat worden...

Al met al, je wilt het als je het niet hebt, je vloekt het stijf als je het hebt, en toch wil je het (8>

[ Voor 85% gewijzigd door Schuey op 08-05-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Schuey schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:23:
rFactor2 heeft het net zoals rubber opbouw en marbles al een paar jaar O-)
rFactor heeft ook al een aantal jaar dat je veel moet klooien met ini files om het een beetje draaiende te krijgen. Ook iRacing is hier hard aan aan het werken om het zelfde geklooi te krijgen! }:|

Imola filmpje klinkt als een oude F1 wagen hoewel wel minder toeren, of zou het dan de Renault 3.5 zijn? Klinkt in ieder geval erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Spa was inderdaad weer de moeite! Commentaar volgen via de PA op het circuit blijft toch moeilijk, misschien eens zo'n headset kopen.

Hopelijk krijgen we soortgelijke races in de Proto & GT volgend seizoen, maar dan in het klein :-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht gisteren na mijn Blancpain Endurance race even de Pickup cup op Charlotte Motor Speedway (night) te doen. Toen ik de server joinde waren alle textures zwart.. ik had dit probleem vorige keer ook maar hoopte toen dat het ging weggaan. Ik probeerde het ook even met de Street Stock op de USA International Speedway en daar had ik net hetzelfde probleem.. daar had 1/4 van de track wel een texture en de andere 3/4 niet.. Dus het lijkt erop dat ik dit probleem alleen in nachtraces heb. Ben een beetje bang dat ik dit probleem bij alle andere nachtraces ook zal kunnen hebben. Ik zou ook graag Puckup cup rijden maar dat gaat dus niet.. Hieronder een link van iemand met hetzelfde probleem, maar geen oplossing:
https://www.reddit.com/r/...k_issues_on_night_tracks/

Hier dan een screenshot hoe het er ook bij mij uitziet:
https://gyazo.com/c6bb670c6a9c11ae5eb65b4584986e40

Iemand enig idee voor een fix? Eeuwig dankbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 18:00:
Ik dacht gisteren na mijn Blancpain Endurance race even de Pickup cup op Charlotte Motor Speedway (night) te doen. Toen ik de server joinde waren alle textures zwart.. ik had dit probleem vorige keer ook maar hoopte toen dat het ging weggaan. Ik probeerde het ook even met de Street Stock op de USA International Speedway en daar had ik net hetzelfde probleem.. daar had 1/4 van de track wel een texture en de andere 3/4 niet.. Dus het lijkt erop dat ik dit probleem alleen in nachtraces heb. Ben een beetje bang dat ik dit probleem bij alle andere nachtraces ook zal kunnen hebben. Ik zou ook graag Puckup cup rijden maar dat gaat dus niet.. Hieronder een link van iemand met hetzelfde probleem, maar geen oplossing:
https://www.reddit.com/r/...k_issues_on_night_tracks/

Hier dan een screenshot hoe het er ook bij mij uitziet:
https://gyazo.com/c6bb670c6a9c11ae5eb65b4584986e40

Iemand enig idee voor een fix? Eeuwig dankbaar :)
Ik heb dat probleem idd ook gehad. Bij mij was de oplossing om voor een oudere driver van mijn grafische kaart te gaan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BobvK schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:04:
[...]

Ik heb dat probleem idd ook gehad. Bij mij was de oplossing om voor een oudere driver van mijn grafische kaart te gaan.
En had jij dit probleem alleen voor ovals? Of ook voor endurance nachtraces of andere nachtraces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:04:
[...]

En had jij dit probleem alleen voor ovals? Of ook voor endurance nachtraces of andere nachtraces?
Ik weet dat ik het op de ovals had, op gewone circuits weet ik eigenlijk niet. Zou daar verschil in moeten zitten dan?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet echt.. dat van die drivers zal ik eens proberen, dankje ;) Nog mensen met andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:49
Ik ga waarschijnlijk voor de nieuwe Nvidia GTX1080 in combinatie met triples. Afgelopen vrijdag is de "stock" Nvidia GTX1080 gepresenteerd. Ik weet dat merken als MSI, Gygabite, Asus ook nog met een GTX1080 op de markt gaan komen. Wat is het verschil tussen de kaart van Nvidia zelf en de zojuist genoemde fabriakanten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Grootste verschil wat je soms ziet is dat ze standaard al wat overklokken worden of dat sommige juist gaan voor een ontwerp met een (veel) stillere koeler. Qua prestaties niet veel van elkaar gaan verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ik vraag me af of het typenummer nu ook de prijs is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

tim.w schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:27:
Ik ga waarschijnlijk voor de nieuwe Nvidia GTX1080 in combinatie met triples. Afgelopen vrijdag is de "stock" Nvidia GTX1080 gepresenteerd. Ik weet dat merken als MSI, Gygabite, Asus ook nog met een GTX1080 op de markt gaan komen. Wat is het verschil tussen de kaart van Nvidia zelf en de zojuist genoemde fabriakanten?
Ik vraag me af of Nvidia zelf ook kaarten zal uitbrengen. Meestal brengen alleen hun partners (MSI, Gigabyte, Asus, EVGA enz) kaarten uit. Nvidia bouwt zelf we een reference design, maar deze komen (afaik) niet op de markt.
Verder hebben de fabrikanten de mogelijkheid om wat aanpassingen aan het reference design te doen, waardoor deze bv beter overclockbaar is dmv extra powerphases en betere koeling.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Geen filmpje deze keer vanwege het mooie weer, maar vanavond rijden we met de Formula Renault 2.0 op Rd Atlanta full

GoT | Monday Tournament 16S2-W909-05-16
Car(s)Track(s)
Formula Renault 2.0
Formula Renault 2.0
Fuel100 % (+/- 50 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Road Atlanta - Full Course (Heat 1)
Road Atlanta - Full Course
Day or NightDay
Pit stalls43 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC Grid-
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:45 (5 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:45 - 22:15 (30 min.)
StartRolling
MC Grid-
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Lap guide uit de officiele serie dan misschien alvast handig :)

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 37 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies