iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 36 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:44

Niellie41

[object Object]

Ithric schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:03:
[...]

Zou best kunnen, hij had het ook over AC mods etc. (Dus hij zal daar ook wel actief zijn, misschien zelf modden?)
Was enkel scherm met ik denk DFGT/Logitech G25 setje ofsow. (Verschillende stuurtjes)
Dat was Dynamixx. Ik zag een paar foto's van het evenement langs komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
frankivo schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:40:
Ondertussen in de BES: YouTube: iRacing big Monza GT3 crash
Wij zijn die witte auto die op 0:08 achterstevoren voorbij komt.

Motor plofte ~35 ronden later alsnog :(
Dan was mijn BES beter van p18 naar p6 en radicals en team GT nog ingehaald 2 rondes voor einde, ze hadden wel schade denk ik :+

BES monza 2016s2

[ Voor 14% gewijzigd door dabelg op 25-04-2016 20:31 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik weet het niet hoor.... Weer er weer uitgetikt in de eerste echte bocht. BAH!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
JoepW schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:14:
Ai vervelend, ik had ongeveer dat gevoel dus vandaag ook. Gelukkig komen er uiteindelijk ook weer races waar t weer beter gaat.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Race 1 heel leuk kunnen vechten :)

Race 2 een rem foutje en 4 bochten later is de auto nog steeds onbestuurbaar, bocht uit stuur volledig naar rechts en auto draait langzaam linksaf de muur in... Zucht.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TkillaB
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:03
Sorry, was totaal mijn fout deze keer.
Heb je idd een miniem tikje gegeven bij de eerste chicane. We gingen er al traag maar moest dus nog wat trager.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Wel twee leuke races gehad. Blijft een raar ding die L49.

Hier wat foto's van de race: https://imgur.com/a/31WKp
Incl onze nieuwe retro-GoT-skin:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9yQswO1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZHG05EC.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Braintje77
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-11-2020
Hele sterke BES race op Monza Wim. Zat in dezelfde race. Starte van P27 en had het zwaar in de BMW. Maar spannende en leuke race gehad. Heel veel ingehaald. Laatste pitstop lukte het me tot op je bumper te komen, maar toen was daar Lesmo 2 in de vuile lucht een miniem foutje en ik hing letterlijk in de hekken. 1 uur repair. Wim reed sterk door en finishde mooi 6e👍

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
gtrNL schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:32:

Hier wat foto's van de race: https://imgur.com/a/31WKp
Incl onze nieuwe retro-GoT-skin:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah, mooi, is de skin al te downloaden? Ik kan m in ieder geval niet vinden op GoT Racing .

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Braintje77 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 01:34:
Hele sterke BES race op Monza Wim. Zat in dezelfde race. Starte van P27 en had het zwaar in de BMW. Maar spannende en leuke race gehad. Heel veel ingehaald. Laatste pitstop lukte het me tot op je bumper te komen, maar toen was daar Lesmo 2 in de vuile lucht een miniem foutje en ik hing letterlijk in de hekken. 1 uur repair. Wim reed sterk door en finishde mooi 6e👍
Thnx, wel in stint 2 en begin stint 3 veel moeten fuel saven . toen mijn irpitcrew aangaf -1L ben ik beginnen pushen. waardoor ik serieus de rest begon in te halen. en wat een verloren zaak bleek (+- 13 en 20 sec achter) ineens wel doenbaar was :p

werkpuntje is wel mijn pitstops na de race eens bekeken en ik verlies 1 a 2 sec per pitstop op direct concurrenten. moet dit is verder analyseren denk dat ik te traag tot stop kom voor lolipop. inrijden pit win ik wel. dus daar is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
flopdoc schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:23:
[...]

Ah, mooi, is de skin al te downloaden? Ik kan m in ieder geval niet vinden op GoT Racing .
Komt de komende dagen... ff druk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
JoepW schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:30:
[...]

Komt de komende dagen... ff druk..
Helemaal goed hoor. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
ik had graag de schuldige willen zijn, maar op dit moment zit ik als een zombie achter mijn pc op kantoor bezig met de volgende top ticket :X :z

Ook nog eens 2x wakker gebeld vanwege standby (vals alarm).

Waarom moeten collega's zo nodig gaan trouwen/bevallen/etc/etc ipv gewoon lekker iracen :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
-PassY- schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:07:
[...]

ik had graag de schuldige willen zijn, maar op dit moment zit ik als een zombie achter mijn pc op kantoor bezig met de volgende top ticket :X :z

Ook nog eens 2x wakker gebeld vanwege standby (vals alarm).

Waarom moeten collega's zo nodig gaan trouwen/bevallen/etc/etc ipv gewoon lekker iracen :p
Sja, het echt leven he... ik had gisteren ook wel mee willen doen, maar.. .te veel telefoontjes in de bereikbaarheidsdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

gtrNL schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:32:
Zeker de 2de race was leuk ja. Leuk kunnen vechten met je en uiteindelijk toch er voorbij kunnen komen. Was blij dat je nog wat foutjes maakte in de laatste rondes want anders was het met de draft nog spannend geworden. :)

Race 1 was iets minder spannend voor mij. Nog wel even dicht achter Koen gereden maar door wat foutjes van mij kwam ik vrij snel alleen te rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Nu online
Was wel beetje zuur voor mij. Door jouw aero damage kon ik je redelijk makkelijk voor blijven. En toen je een fout maakte in Ascari hield ik in om het leuk te houden. Vervolgens paar goede rondes vechten, maakte klein foutje, jij komt er langs. Dacht ik pak je zo weer met de draft, maar rem één keer te hard en toen waren m'n banden naar de klote. Jammer. :+ Had nog leuk kunnen worden.

[ Voor 3% gewijzigd door gtrNL op 26-04-2016 13:50 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook 2 leuke races gehad, met name de eerste flink kunnen knokken met nick en paul. 2e race de helft geknokt met paul en de tweede helft alles op alles moeten zetten om het gat weer dicht te kunnen rijden na een foutje.

Er was prima close mee te racen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Vanmorgen opeens een network resources ontbreken error in Windows 10, systeem update, en sindsdien traag fps op Sonoma in de Skip :-(

Het werkte juist prima, stabiel 130 fps.

Nu nieuwe AMD drivers downloaden, installeren etc. pfff

[ Voor 10% gewijzigd door flopdoc op 26-04-2016 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Hoewel het niet heel goed ging bij mij beide races wel een leuke auto om mee te rijden. Wat mij betreft volgend seizoen weer meenemen in het monday tournament.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
flopdoc schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:23:
[...]

Staan op de site: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=252

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Gelukkige verjaardag Danny!

Iemand al een goed idee over de nieuwe GT3 auto's ondertussen, nu dat we bijna halverwege het seizoen zijn?
Ik heb de indruk dat de Audi in het algemeen de beste auto is. Niet de snelste, maar een manusje van alles zodat je overal wel kans maakt om vooraan mee te rijden. Aan het begin van het seizoen dacht ik met de BMW of de Mercedes te gaan rijden, maar dat begint weer meer richting Audi te gaan nu. Persoonlijk vind ik de Mercedes meer last hebben van bandenslijtage, maar dat kan ook mijn rijstijl zijn. Bij de BMW krijg ik maar geen gevoel bij zowel insturen als het uitaccelereren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd Danny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:57
Maandag leuk kunnen racen op Monza met de Lotus 49. Ik joinde pas tijdens de kwalificatie, wat nogal onverantwoord voelde. Normaal staat deze auto namelijk stof te happen.

De eerste race ben ik om die reden uit de pits gestart om niemand tot last te zijn. Door uit de problemen te blijven kwam ik als zesde over de finish.
Tweede race ging een stuk beter. Ik kon aanhaken bij Ruud en Paul, maar ook niet meer dan dat. Daarom eieren voor m'n geld gekozen en naar de derde plek gereden.

Ik vond het een leuke combinatie :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ifFy0WFgAHM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En weer een patch!
iRacing.com will be coming down for deployment of the 2016 Season 2 Patch 2.2 Release.

This maintenance will affect all iRacing.com regions and members will be unable host or join sessions during the downtime. However, with this downtime, you will be able to load any vehicle and track you have downloaded in single car testing mode while we are deploying the update! Be sure to read the post about it here: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3465992.page

The deployment of this Patch is designed to fix a few additional issues, and improve the simulation and website overall.

iRacing.com Downtime Schedule:

CEST
Thu 2016-04-28 0800 Hosted Sessions Unavailable*
Thu 2016-04-28 1400 Service Unavailable
Thu 2016-04-28 1700 Service Restored
Bron: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3479837.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
tim.w schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:05:
Maandag leuk kunnen racen op Monza met de Lotus 49. Ik joinde pas tijdens de kwalificatie, wat nogal onverantwoord voelde. Normaal staat deze auto namelijk stof te happen.

De eerste race ben ik om die reden uit de pits gestart om niemand tot last te zijn. Door uit de problemen te blijven kwam ik als zesde over de finish.
Tweede race ging een stuk beter. Ik kon aanhaken bij Ruud en Paul, maar ook niet meer dan dat. Daarom eieren voor m'n geld gekozen en naar de derde plek gereden.

Ik vond het een leuke combinatie :)

[video]
leuk dat je nieuwe pc er is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
dabelg schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:39:
[...]

leuk dat je nieuwe pc er is :p
Hij bevalt goed :) Nu geld reserveren voor de nieuwe videokaarten en een 21:9 monitor. Of toch maar triples nemen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ik zelf zou een 21:9 4k 100hz asus nemen en wachten op VR, want ik speel ook andere spelletjes (maar nu heb je ook al triples voor 600euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
3x 21:9 je bent toch geen watje :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

VR :p

Kreeg gisteravond de processing mail. Hopelijk morgen de patch die vr ondersteuning biedt ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Trading Paints Alert! er is sinds vandaag/gister een nieuwe versie van paints.
Deze werkt vreemd genoeg niet bij mij, wel de vorige zonder problemen.
Echter als ik de oude weer install zegt hij dat er een nieuwe versie is.
Oftewel ik ben genoodzaakt de nieuwe te installen die het niet doet.
Hij wil de loginloader totaal niet laden.

Meer mensen last hiermee?

windows 8.1 64 bit.

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gogol
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:26
knightvision schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:50:
Trading Paints Alert! er is sinds vandaag/gister een nieuwe versie van paints.
Deze werkt vreemd genoeg niet bij mij, wel de vorige zonder problemen.
Echter als ik de oude weer install zegt hij dat er een nieuwe versie is.
Oftewel ik ben genoodzaakt de nieuwe te installen die het niet doet.
Hij wil de loginloader totaal niet laden.

Meer mensen last hiermee?

windows 8.1 64 bit.
Ben zoekende voor Windows 10 64 bit. Voorlopig niet updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
Er is een topic over op het forum. Maar daar staat dat het als het goed is inmiddels gefixed is:

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3479875.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
---- niet meer relevant :D ----

[ Voor 114% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 27-04-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gogol
  • Laatst online: 11:26
deRidder schreef op woensdag 27 april 2016 @ 22:11:
Er is een topic over op het forum. Maar daar staat dat het als het goed is inmiddels gefixed is:

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3479875.page
Bedankt, Zelfde versie nummer, daarom op verkeerde been gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
dabelg schreef op woensdag 27 april 2016 @ 19:15:
ik zelf zou een 21:9 4k 100hz asus nemen en wachten op VR, want ik speel ook andere spelletjes (maar nu heb je ook al triples voor 600euro)
Ik vind het een lastige keuze. Goede 21:9 monitoren zijn behoorlijk aan de prijs (vanaf 900 euro). Voor dat geld koop je een goede triple screen setup (750 euro ongeveer) en hou je nog een pak geld over. Keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
triples is enkel goed voor racegames en enkel nog AC en iracing omdat je die render each screen seperate kunt zetten.

heb triples en voor shooters of GTA bv... geeft dit totaal geen meerwaarde. wegens het uitrekken van de zijschermen. ben zelf al tijdje aan het kijken om mijn triples te verkopen en 21:9 te gaan tot 2de versies van VR uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ik zet eyefinity gewoon uit en draai lekker 1 scherm in andere spelletjes (ben nu totaal verslaafd aan xcom2)

Was het helemaal zat om te zitten kloten in windowed mode, of crashende apps omdat ze schijnbaar niet overweg kunnen als je eyefinity uit hebt, maar wel alle schermen actief. Dus dan maar lekker alleen het middelste scherm actief :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:17

derx666

mecker ende blaet

Ik ben makkelijker, ik doe eigenlijk alleen iRacing :p
Nja en heeeeeeeel af en toe GSC-E, maar die werkt prima met mijn 3 schermen.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Deze week rijdt de SRF op de nordschleife, heel leuk racen dus!

Ik vergeet steeds een qualify tijd te zetten alleen, voordeel is dat veel mensen dat probleem hebben :D

Gisteren gestart vanaf P6, wordt helaas vrij snel aangetikt van achter waardoor ik rond ga. Helemaal als laatste weer op de baan, maar was evengoed leuk om weer terug naar voren te vechten.

Video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:42

Phydomir

Dennis

-PassY- schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:16:
Ik zet eyefinity gewoon uit en draai lekker 1 scherm in andere spelletjes (ben nu totaal verslaafd aan xcom2)

Was het helemaal zat om te zitten kloten in windowed mode, of crashende apps omdat ze schijnbaar niet overweg kunnen als je eyefinity uit hebt, maar wel alle schermen actief. Dus dan maar lekker alleen het middelste scherm actief :)
Dat laatste heb ik nog niet meegemaakt. Andere games speel ik ook altijd alleen op het middelste scherm en dan gewoon in "bureaublad uitbreiden" modus en dat heeft nog geen enkele keer problemen opgeleverd.
Aangezien PCars geen goede triple support had heb ik dat geprobeerd te spelen op een enkel scherm, dat was echt geen succes. Ik zou er niet aan moeten denken om nu weer iRacing te moeten spelen op één scherm. Ook niet op een 21:9. Zelfs voor normaal windows gebruik kan ik eigenlijk al niet meer zonder mijn triples. Heerlijk, al die bureaublad ruimte.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
terug naar 1 scherm ga ik niet doen. Lekker in triple's browsen/werken/andere dingen doen.

maar tot nu toe, heb ik vaak crashes (niet de applicatie, maar echte BSOD's) als ik voor spelletjes niet naar 1 scherm switch.

Maar de switch is redelijk makkelijk sinds AMD de optie heeft "re-enable eyefinity group". Vroegah moest ik vaak alles opnieuw instellen/uitlijnen. Nu is het gewoon even op de knop drukken en klaar :)
En vaak ging het wel goed, maar de BSODs treden natuurlijk op als je er helemaal in zit, belangrijk moment, moeilijke missie etc etc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Ik haat start incidenten.

EDIT: daarna no 1 in qualify, sta ik op de grid..... valt de pc uit!! Herstart, nog net op tijd om achteraan vanuit de pits te starten.... bots ik op een stilstaande auto aan de andere kant van een heuvel.

Ik moet even een pauze. 8)7 8)7 ;w

[ Voor 83% gewijzigd door flopdoc op 28-04-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
Ik ben vooral bang dat een 21:9 monitor niet als een echte update zal voelen ten opzichte van de 27 inch monitor die ik nu gebruik. Voordeel is dan wel weer dat het minder ruimte in beslag neemt en minder belastend is voor de hardware.
Triples hebben als voordeel dan het meer "immersive" is. Nadeel is dat het een aanslag is op je hardware en het meer ruimte in beslag neemt. Ik heb echter triple setups gezien van Joep W en Joep Gelissen die vrij compact zijn door de stand van hun monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Bij 21:9 heb je ook nog het nadeel dat je verticale FOV inlevert. Met 3 schermen zie je vaak al weinig van je dashboard, maar bij een 21:9 scherm zal het wel helemaal weg zijn.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Ik mis met mijn triple setup ook vaak de meters op het dashboard bij een juiste FOV. Heb daarom maar Dashmeter Pro op een mobiel geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
derx666 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:24:
Bij 21:9 heb je ook nog het nadeel dat je verticale FOV inlevert. Met 3 schermen zie je vaak al weinig van je dashboard, maar bij een 21:9 scherm zal het wel helemaal weg zijn.
16:9 en 21:9 wat mis je verticaal ???? de 9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Moet hij ook wel dezelfde hoogte in cm's hebben (en dus flink breder)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ja duuh je moet voor 35 inch 21:9 hebben je moet geen 29 inch 21:9 kopen slaat nergens op als racer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zou voor de ri 180 graden gaan met 3 schermen. Hoogste immersion (los van VR). Maar VR ga ik niet doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik denk dat ik voor VR nog een generatie wacht. Betere schermen, betere tracking enz. Tot die tijd zullen mijn ouwe 22" samsungs het nog moeten volhouden :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik verwacht mijn Rift binnen nu en enkele dagen thuis. Aangezien de patch die ze nu doen VR support toevoegt zal ik het laten weten hoe dat bevalt :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Arfman schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:17:
Ik verwacht mijn Rift binnen nu en enkele dagen thuis. Aangezien de patch die ze nu doen VR support toevoegt zal ik het laten weten hoe dat bevalt :)
Wat was jou ordernummer? ik moet nog tot eind mei wachten waarschijnlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had november vorig jaar gebruikt gemaakt van zo'n membership actie, dacht $69 voor een jaar (sub loopt tot november dit jaar), na zoveel maanden toch maar eens wat installeren en kijken hoe alles werkt. Maar mis ik iets op de website, of kan ik niet gewoon 'random races' joinen? Ik zie wel races in progress (time of laps remaining), maar dat is 99% betaalde zut (ik heb niets erbij gekocht) en de andere race-overzicht is enkel om in te schrijven.

Ik mag toch aannemen dat er wel ergens iemand een server heeft draaien met wat races met uitsluitend de gratis autos of banen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Klik op "race now". In het dropdown menu links kies je "European MX5 cup". Die rijden altijd met basis content. De MX5 en verschillende banen. Daarnaast zou ik even op het iRacing YouTube kanaal hun how too videos bekijken om een indruk te krijgen van de structuur die iRacing gebruikt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepG24
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 16:46
Waar heb je gelezen dat er nu VR support wordt toegevoegd? Ik heb een Rift gepre-ordered, maar twijfel er sterk over om deze te cancellen. Met de triple setup die ik sinds een klein jaartje heb, is de ervaring behoorlijk immersive.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Linc schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:35:
[...]

Wat was jou ordernummer? ik moet nog tot eind mei wachten waarschijnlijk :(
29xxxx, met 21 minuten ordertijd. Had eind mei als estimate maar dat is allemaal naar voren gehaald voor EU en AUS orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Oh hopelijk ik dan ook snel. Ik heb 31xxxx ordernummer ik was net iets later vanwege de credit card issues toen om mijn order te kunnen plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Release Notes - 2016 - S2 - Patch 2.2 [2016.04.28.01]

This patch aims to fix several remaining issues after our last patch.

CHANGE LOG:

Website

- Fixed functionality for scrolling while dragging drivers around the Race Setup Grid and for the context menu for moving drivers.

Race Servers

- The iRacing infrastructure will now alert the developers if any race servers are running with any type of out-of-date content, to help avoid a repeat of the recent "Package Error 22" issue.

Netcode

- Fixed a couple of issues that could cause small amounts of packet loss to briefly generate higher apparent latency and lower quality.

- Our US ISP has resolved the issue that was preventing proper IPv6 routing switch-over to redundant equipment in the event of an equipment failure. We have re-enabled IPv6 for Simulation to Race Server connections on the US server farm.

DirectX 11

- Added support for "centered" (letterboxed) and "stretched" graphics modes. When these are available, the options screen and the graphical auto-configuration screen will indicate these special scaling attributes along with each mode’s refresh rate. We also removed a previous attempt to collapse multiple graphics modes with very similar refresh rates into a single mode, and now simply expose all of the unique modes, as they can behave subtly different, and the differences can be important. If you are using DX11 in full screen, we recommend running the graphics auto-configuration after installing this patch to select a full screen mode again from the enhanced choices.
- - KNOWN ISSUE: Currently when using Alt+Enter to return to full-screen mode from windowed-mode, DXGI may not return the Simulator to the originally selected full-screen mode.

Black Boxes

- Fixed an issue where teammates' black boxes could sometimes display the incorrect tire data after a driver swap.

NASCAR Sprint Cup Chevrolet SS

- Updated Hall of Fame and Richmond International Raceway vehicle setups.

NASCAR Sprint Cup Ford Fusion

NASCAR Sprint Cup Toyota Camry

En goh nieuwe forum software????
quote: Tim Phillips4
Not trying to start something here. Just a curiosity that I know most users are also asking about....

When will the foum be fixed? I won't even describe the issues with it, we all know them.

I'm just asking if it's on the "Soon" clock or not.
quote: Tony Gardner
We have been researching new forum software, we have looked at many different products, nothing is perfect for our needs. We even thought of writing our own but we think we have one that meets most of our needs. Testing it out now further and then if we give it a thumbs up we can start working on the integration and setup.
Bron: http://members.iracing.co...list/3479933.page#9759349
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/soon.png
Jaja....

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 28-04-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Kunnen ze niet beter wat forum inkopen bij tweakers, scheelt een hoop gezeur...

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, via de mail kon hij me ook niet meer info geven hoe lang het nog gaat duren..... Ik snap dat hij geen deadline wil geven maar een tip als "binnen een seizoen" of "zeker weten niet binnen een jaar" moet toch wel lukken? Ik wil het graag weten omdat ik aan het denken ben om aan een iOS forum app te beginnen, maar nu laat ik dat toch maar lekker zitten denk ik. Zou jammer zijn als het nu nog een jaar of langer duurt, dan had ik best nog een app kunnen bouwen in die tijd.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Erg benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Mmm netcode is gefixed ivm packet loss. Nu hopen dat het echt werkt *O* -O- *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
:F Hm, Iracing onthoudingsverschijnselen...

[ Voor 3% gewijzigd door flopdoc op 28-04-2016 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
flopdoc schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:10:
:F Hm, Iracing onthoudingsverschijnselen...
Tradities moet je koesteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
kijk wie ik tegen kwam met een AUDI :o :o

andy priaulx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
Die is al een paar jaar actief op iRacing.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
dacht dat ie BMW zou rijden haha :p was hem nog niet tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 21-09 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

dabelg schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:03:
kijk wie ik tegen kwam met een AUDI :o :o

[afbeelding]
Sebastian Schmalenbach bedoel je? Die ken ik nog van ESCORS :P

Die is ook snel.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:42
dabelg schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:19:
dacht dat ie BMW zou rijden haha :p was hem nog niet tegengekomen
Ford tegenwoordig :)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
Vraagje: De radio notificaties worden standaard onderin het beeld weergegeven. Kan in Iracing een instelling worden gewijzigd waardoor deze radio notificaties bovenin het beeld worden getoond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ja, je kunt de hele UI aanpassen. Als je in de auto zit en je druk op Ctrl-i (of was het nou Ctrl-K) dan kun je alles in beeld verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
tim.w schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:07:
Vraagje: De radio notificaties worden standaard onderin het beeld weergegeven. Kan in Iracing een instelling worden gewijzigd waardoor deze radio notificaties bovenin het beeld worden getoond?
Het is Alt-K en om alles te kunnen zien als je Alt-K gebruikt dien je in app.ini forceVisibleWhenMove=0 op waarde 1 te zetten!

[ Voor 54% gewijzigd door JoepW op 29-04-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Tip: Doe dit als je stil staat in de pits en niet als je aan het rijden bent :p

Ja, ik spreek uit ervaring :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
wat was de nieuwe screenshot toetsen combo weer met die oude krijg ik zwarte screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Nu online
Ctrl-Alt-Shift-S, en je moet wel die recording tools aan hebben staan.

Persoonlijk zou ik een tooltje als Dxtory gebruiken. De in-sim tools van iRacing werken niet echt fijn IMHO.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:36
JoepW schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:15:
[...]
Het is Alt-K en om alles te kunnen zien als je Alt-K gebruikt dien je in app.ini forceVisibleWhenMove=0 op waarde 1 te zetten!
Is het ook mogelijk om het controlescherm dat verschijnt als je in de pits staat te verplaatsen? Ik gebruik een SRH-scherm. Tijdens het rijden 'mis' ik niks, maar in de pits blokkeert dit scherm de knoppen en het tekstvak.

Met alt-K lukt het in ieder geval niet :/ .

Afbeeldingslocatie: http://i1143.photobucket.com/albums/n629/alexbl69/20160407_212703_zpstipbkdvb.jpg

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee dat kan je niet verplaatsen. Je kan wel met ctrl-pgup en ctrl-pgdn de primaire interface vergroten en verkleinen en daarmee ook die balk. Weet niet of dat toereikend is voor vouw 'probleem'.
Btw heb ik precies om die reden mijn dashbord-screen aan de linkerkant onder mijn scherm zitten en dus kijk ik er nooit op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:36
JoepW schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:28:
Nee dat kan je niet verplaatsen. Je kan wel met ctrl-pgup en ctrl-pgdn de primaire interface vergroten en verkleinen en daarmee ook die balk. Weet niet of dat toereikend is voor vouw 'probleem'.
Btw heb ik precies om die reden mijn dashbord-screen aan de linkerkant onder mijn scherm zitten en dus kijk ik er nooit op ;)
Ok, bedankt. Zal eens kijken of vergroten afdoende is. Anders toch maar het scherm enigszins verplaatsen ;) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phydomir schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:49:
Klik op "race now". In het dropdown menu links kies je "European MX5 cup". Die rijden altijd met basis content. De MX5 en verschillende banen. Daarnaast zou ik even op het iRacing YouTube kanaal hun how too videos bekijken om een indruk te krijgen van de structuur die iRacing gebruikt.
2 How to's gekeken (wat een langdradige versies zijn dat :P), die MX5 is niet bepaald een auto waar ik grote fan van ben, zeker niet op Lime Rock :P Lukt me meestal maar 2 rondjes max zonder spinnen te rijden (of continue van de baan te worden geramt door andere racers), dus ben maar weer solo gegaan met R8 op Spa. De andere race (virtualdrivingschool) is al helemaal m'n ding niet, dus later maar eens kijken of die andere races nog interessant zijn om wat verder te komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:44

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Heel de middag op interlagos geoefend met de audir8.. Een goed gevoel bij! Start ik de race van 16.00.. Kwalificatie voor de p7, niet verkeerd..

Wordt ik in de warm-up ronde vol in de flank gereden.. 6 minuten repair.. Joehoe leve gt3

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-09 18:08
Nickrsd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:07:
Heel de middag op interlagos geoefend met de audir8.. Een goed gevoel bij! Start ik de race van 16.00.. Kwalificatie voor de p7, niet verkeerd..

Wordt ik in de warm-up ronde vol in de flank gereden.. 6 minuten repair.. Joehoe leve gt3
En in welke splits zijn dat dan? Want ik denk ook aan de GT3 maar in dat gedoe heb ik geen zin.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Red Baron
  • Nu online
Tijd voor http://www.iracing.com/live/
M'n teamgenoot Glenn McGee die die MX-5 scolarship won vorig jaar heeft nu z'n eerste race op Laguna Seca :)

Hij zal starten van p9 in een veld van iets van 40 auto's.
En Shinya Michimi (ook teamgenoot :P) raced daar ook in de Lamborgini Super Trofeo maar die races zijn morgen en zondag (te volgen op imsa.com als het goed is).

[ Voor 3% gewijzigd door Red Baron op 29-04-2016 21:05 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik dacht er vanmiddag nog aan. Bijna vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Leuk, maar wat een slechte coverage? Een of andere potato kwaliteit van een live iPhone die ook nog eens een minuut achter loopt op het commentaar dat dus alles verklapt?

Oh nu andere camera maar commentaar loopt nog steeds heel ver voor of ligt dat aan mij?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de F-Renault 2.0 sessie van 10:45 joinen maar hij is nog niet beschikbaar (zwarte letters). Hoe kan dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 21:32:
Ik wil de F-Renault 2.0 sessie van 10:45 joinen maar hij is nog niet beschikbaar (zwarte letters). Hoe kan dit ?
Je kan pas een half uur voor de race inschrijven. Over 3 kwartier dus pas.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De klok van mijn PC loopt een uur voor zie ik nu .... :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Red Baron schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 21:02:
Tijd voor http://www.iracing.com/live/
M'n teamgenoot Glenn McGee die die MX-5 scolarship won vorig jaar heeft nu z'n eerste race op Laguna Seca :)

Hij zal starten van p9 in een veld van iets van 40 auto's.
En Shinya Michimi (ook teamgenoot :P) raced daar ook in de Lamborgini Super Trofeo maar die races zijn morgen en zondag (te volgen op imsa.com als het goed is).
waarom zit hun rechterarm vast aan de seat ???? en idd slecht in beeld gebracht commentaar valt goed mee

leuke reclame voor iracing juist met mcgee op p10

[ Voor 4% gewijzigd door dabelg op 29-04-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Letterlijk de slechtste race OOIT gereden, en dat zonder contact... Begint al met m'n PC die vaag aan het doen is 5 min voor de server start. Ineens loopt iRacing super traag maar alleen in de menu's, tijdens het rijden merkte ik niks raars. Laden van de practice duurde al 3 min (Donington, HUH?) en bij het laden van de race heb ik na 5 min maar de pc hardhandig gereset. Daardoor maar tijd voor 1 qualy rondje waar ik een offtrack scoor omdat ik geen idee had hoeveel grip er was (niet veel dus).

Nou ja, vanuit achteraan dan maar, gelukkig een baan waar je goed kan inhalen... Oh wait. Helemaal niet dus. Elke inhaal actie kost 6 sec op de rest van het veld en dan is het nog maar 50/50 of het lukt. Maar gewacht tot er wat mensen uitvielen en ergens P10 bereikt tot ik ineens uit het niets schade kreeg. Front wing gekreukeld zie ik in de replay. Heb echt niks geraakt..... zal wel curb zijn ofzo. Nou ja, auto was niet meer te besturen, overal onderstuur, tig keer op de exit curbs half gespind en weer helemaal terug gevallen.

Wat een kut baan is het ook :) Vooral met die twee laatste chicanes er bij, BAH wat zijn die vreselijk zeg. Totaal geen lijn in te vinden en nodigt ook nog uit voor divebombs waarvan ik er dan ook 5 ofzo heb moeten ontwijken. Geen idee hoe ik zonder contact eruit ben gekomen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Bij mij ging het best lekker eigenlijk die race. Gestart vanaf P11 opgeklommen naar P7. Een aantal ronden David Williams van Coanda achter me weten te houden, maar helaas 2 ronde voor het einde maakte ik een klein foutje en kon hij er voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Daar hing ik dus achter tot ik schade kreeg, had een leuk gevecht kunnen zijn :-(
Heel netjes resultaat trouwens!

Nou ja, maar hopen dat ik alle pech nu al gehad heb en zondag bij de 2K cup weer lekker gaat... Maar ik denk dat ik blij ben met een top 30 deze keer :+

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 29-04-2016 23:42 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Q&A over dirt.
Q: Will any of these developments help make grass, dirt, and sand more realistic for the paved courses?
A: Yes. For example, now in iRacing dirt and grass, etc. kick-up from the tires. Because of this project not only will the dirt, grass kick up from the tires, it will stay on the asphalt surface. In theory, cars driving through it could cook-up some dust etc.

Q: Another key element of dirt racing is that mud/dirt goes into the cockpit and onto the driver’s visor. Will we have a tear off button to remove if they get dirty during the race, like we do with the pavement stock car windshields?
A: Yes, we plan on having tear-offs in some form to remove the dirt.
Tear-offs voor de formule auto's coming soon.

[ Voor 87% gewijzigd door Niellie41 op 30-04-2016 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
dabelg schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 21:37:
[...]

waarom zit hun rechterarm vast aan de seat ???? en idd slecht in beeld gebracht commentaar valt goed mee

leuke reclame voor iracing juist met mcgee op p10
Is dat niet om te verhinderen dat de armen buiten de rolkooi zwaaien in het geval van een ongeluk of zelfs koprol?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Yep dat zal het zijn is gewoon raar zicht en hopelijk snel los ivm brand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Het valt me op dat de laatste paar weken (maanden) een hoop reacties zijn waar alleen maar teleurstellingen, drama's en ongelukken in worden beschreven.
Ik vraag me dan af of de kwaliteit van het racen bij iRacing soms slechter is geworden?

Als het topic 3 jaar geleden dezelde posts had, had ik waarschijnlijk nooit begonnen aan iRacing :D

Zelf ervaar ik nog steeds goeie races, ook in de GT3 ;)

Plaatsen we hier onze successen niet meer en nog alleen onze drama's?
Zelf weinig successen behaald de afgelopen tijd dus kan helaas niet zelf wat melden, owja vorige week nog een Late Model race gewonnen op Martinsville :P

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik heb de laatste tijd niks te klagen hoor ;) Behalve dat ik sinds january geen overwinning meer gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
The_FrankO schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:11:
.....Plaatsen we hier onze successen niet meer en nog alleen onze drama's?...
Ik denk dat je gelijk hebt dat 'we' enkel (of eigenlijk vaak) drama's hier posten. En dat is wel jammer, want iRacing blijft nog steeds een super sim met een behoorlijk serieuze community. ;)
Dus.... Ik nodig iedereen uit om ook zijn positieve ervaringen hier te posten en niet enkel stoom af te blazen als het een keer fout ging.
Paul is aan het proberen zijn matige Q te compenseren....[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=do_9DV2CG4k]

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 30-04-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Nu online
Nu m'n andere teamgenoot aan de bak in z'n Lambo :)

http://www.imsa.com/camera/imsatv
http://scoring.imsa.com/

Hij rijd met #1 en is momenteel 3e, maar er is nu een safetycar.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat is het hier stil..... Te mooi weer?

Pagina: 1 ... 36 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies