iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 360 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02-07 19:22
Session30 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:50:
[...]

Ik ben dan wel geen professional maar zal je vraag toch beantwoorden ;) Dit klinkt als blokken. Gebeurt het eenmalig dan zie ik het door de vingers, kan een keer gebeuren. Komt het vaker voor dan report ik het wel, en tot nu toe altijd met succes. Zoals jij het schetst lijkt het bewust en niet eenmalig en had ik deze zeker gereport in de hoop dat ze er wat van opsteken en hun gedrag veranderen.

Twee voorbeelden. Een paar weken terug met de LMP2 op Interlagos. Na bocht 4 op weg naar het infield had mijn voorganger een slechte exit. Ik probeerde hem eerst links ernaast te prikken, dat gat smeet hij dicht. Dat had ik nog prima gevonden. In reactie op zijn beweging gooi ik hem er rechts naast en ook daar smeet hij hem dicht. Dat was voor mij reden om te reporten.

Een ander voorbeeld, afgelopen week op de Nürburgring, wederom met de LMP2. Iemand komt in de eerste ronde naast de baan terecht, heeft eerst al een unsafe rejoin en mist snelheid. In de volgende bocht drukt hij iemand van de baan die aan de buitenkant zit. Op dat moment kom ik samen met iemand naast mij bij hem achterop. Eerst gooit hij hem voor de ander. Op het moment dat ik meer snelheid heb wisselt hij van baan en gooit hem er bij mij voor. Uiteindelijk tik ik hem eraf omdat hij vlak voor me rijdt en vroeger dan ik verwacht remt bij de laatste chicane. Deze ook gereport, mede omdat hij de race van meerdere mensen in gevaar bracht en het echt duidelijk was dat hij zijn positie probeerde te behouden dmv blokken. Heb in de replay ook het moment meegenomen dat ik hem aantik en aangegeven dat ik het graag hoor als ik daarin zelf fout zat, maar kreeg het standaard antwoord terug dat ze de ander zouden contacten.
Volgens mij staat in de sporting code dat je 1 keer van lijn mag wisselen.
Helaas afgelopen vrijdag ook gehad dat iemand bleef veranderen van lijn. Vlak voor het rempunt er nog voor zetten en dat soort fratsen.
Eindigde ook in tranen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
JPM85 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:49:
[...]

De MP412C zit er wel in, kan je grillworstjes warm mee maken als je je gas los laat :+
De Ruf GT3 lijkt op de 911 maar die mag niet meer meerijden in de GT3 klasse helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:16

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Imac2011 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:15:
[...]

Gelukkig maar , :)
Over het algemeen gesproken ben ik niet de allerwildste op de baan .Dit was wel een gigantische misser , heb echt nog wel geremd maar zoals gezegd ging niet lekker.
Ik wacht de volgende keer wel met starten als iedereen weg is , er vallen er zoveel uit elke week dat ik vanzelf in het middenveld zit . ;)
Haha, toen ik het filmpje op het forum zag was ik echt in de veronderstelling dat je veel te vroeg gas gaf maar toen ik de replay had terug gekeken bleek dat dit niet zo was maar dat je gewoon niet zo hard remde als de rest doordat je niet goed op je rem zat met je voet.

Afgelopen maandag had me je met een start vanuit de pitstraat waarschijnlijk een top 10 plek kunnen bemachtigen:) Hopelijk gaat het aankomend weekend beter.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
ActualFantasy schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:21:
[...]

Zat jij gisteren in de race van 19:00 ook te wachten tot @Luckeh in bocht 1 van de baan zou vliegen en het halve veld mee zou nemen?

:P
Dat verklaart waarom @Luckeh uiteindelijk met een voorsprong van 17,5 seconde over de finish kwam. Jullie hebben gewoon eerst gewacht tot hij veilig door bocht 1 en 2 was:)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imac2011
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-06 21:58
Nog een ander i-Racing vraagje.Mijn zoontje (12) heeft mijn oude stuur en pedalen in beslag genomen en een iracing account aangemaakt.Hij had zijn eigen naam opgegeven maar waarschijnlijk door het/ons ip adres is het mijn naam met een 2 erachter geworden? Ik heb erbij gezeten toen hij het account aanmaakte dus weet zeker dat hij het niet fout heeft gedaan.
Iemand idee of dit klopt /kan en hoe dit te veranderen ? Of kan je maar 1 account per ip adres krijgen ?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Doubleoz schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:07:
[...]

Dat verklaart waarom @Luckeh uiteindelijk met een voorsprong van 17,5 seconde over de finish kwam. Jullie hebben gewoon eerst gewacht tot hij veilig door bocht 1 en 2 was:)
Nou..... nee. Al vond ik die achterstond uiteindelijk dus nog meevallen, en vond ik dat een overwinning voor mij gezien het snelheidsverschil.

Wel mooi om te zien dat hij de eerste paar rondjes enorm zijn best deed om te weaven om de slipstream maar te breken van de nummer 2 zodat die hem niet voorbij kon komen vanwege zijn high downforce setup.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:39

Niellie41

[object Object]

Imac2011 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:52:
Nog een ander i-Racing vraagje.Mijn zoontje (12) heeft mijn oude stuur en pedalen in beslag genomen en een iracing account aangemaakt.Hij had zijn eigen naam opgegeven maar waarschijnlijk door het/ons ip adres is het mijn naam met een 2 erachter geworden? Ik heb erbij gezeten toen hij het account aanmaakte dus weet zeker dat hij het niet fout heeft gedaan.
Iemand idee of dit klopt /kan en hoe dit te veranderen ? Of kan je maar 1 account per ip adres krijgen ?
Ze pakken initieel de naam van de betaal gegevens. Je kan support mailen om de naam te veranderen.

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 25-11-2020 18:49 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 08:57

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Tweakers waren nog niet zat van Mosport zo te zien :)

Split 1 gefelicteerd @NickThissen !! *O*
Split 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ActualFantasy
laforte schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:00:

Split 2
En gefeliciteerd jezelf ook!

Netjes hoor!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Imac2011
Was weer een soort tweakers bijeenkomst vanavond in de Indy pro.Geweldige race gehad waarbij eindelijk ik eens kon aanhaken bij Patrick en Hilbert , rondenlang er kort op gezeten maar uiteindelijk toch moeten lossen o.a door een uitwijkaktie door het gras om een gespinde auto te ontwijken .Gelukkig auto heel gehouden en door kunnen gaan.Daarna tempo beetje kwijt en toch nog 5e geworden .

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• correcto
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:35
laforte schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:00:

Split 2
Ja, van harte @laforte en @NickThissen . Ik kon een tijdje ‘in de buurt’ blijven van Marco op p2. Met @Doubleoz op 2 seconden en langzaam aan naderend, dus ik moest pushen. Maar kreeg na 15 ronden last van m’n banden. Ik denk dat ik ze oververhit. Zondag tijdens de GoT race ging ik ineens ook een stuk sneller *na* de tankstop.

Anyway, in de bocht voor Moss corner ging ik grasmaaien. Later nog een pirouette gedraaid vlak voor @Imac2011 :$ . Gelukkig wist hij me te ontwijken. Daarna enorm veel overstuur, dus moest voorzichtig de race uitrijden, p7.

@Imac2011 had nog een mooie uitspraak op de radio:
use your brains, not your brakes
(y) Ik weet nu wat je tactiek is, Robin ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Proficiat @laforte, voor jou was het een saaie race maar ik moest flink mijn best doen. Ik reed voor het eerst met de setup van Lucas maar dat ging niet lekker. De kwalificatie verprutste ik al door bij start-finish te spinnen aan het eind van mijn 1e kwalificatieronde. Daardoor was mijn tweede ronde ook verpest. Uiteindelijk gestart op P7 en langzaam aan naar voren gereden. Maar door de vleugelinstelling miste ik snelheid op het rechte stuk waardoor ik moeilijk kon inhalen en wegrijden. Ik weet niet of de baan trager was maar zat bijna een seconde boven mijn pace van afgelopen maandag. Een paar foutjes hielpen uiteindelijk ook niet mee maar toch uiteindelijk op P2 weten te eindigen.

iRacing Profiel

• ActualFantasy
VRaagje.

Hoe doen jullie mee aan Time Trial voor de Indy?

Ik kan dat nergens terugvinden in de interface? Onder Time Attack, staat de Indy niet, alleen maar andere autos.

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09 09:26
ActualFantasy schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:09:
VRaagje.

Ik kan dat nergens terugvinden in de interface? Onder Time Attack, staat de Indy niet, alleen maar andere autos.
Time Trial & Time attack zijn 2 verschillende concepten.

Time Attack heeft zijn eigen menu op de website, Time Trial is te vinden in de session selection van de serie (op de website). (Beta) UI weet ik niet, die gebruik ik nog niet zo actief.

• ActualFantasy
JPM85 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:44:
[...]

Time Trial & Time attack zijn 2 verschillende concepten.

Time Attack heeft zijn eigen menu op de website, Time Trial is te vinden in de session selection van de serie (op de website). (Beta) UI weet ik niet, die gebruik ik nog niet zo actief.
Ah, vandaar.

Bedankt, ik heb het gevonden na even zoeken.

Het zit ook in de Beta UI. Je moet dan kiezen voor Solo Race, en dan time trial kiezen.

Had dat helemaal nooit gezien,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

ActualFantasy schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:09:
VRaagje.

Time Trial voor de Indy Pro is niet een officieel kampioenschap geloof ik. Je vind hem in de BETA Ui als je in in de Series Pagina (waar je normaal registreert) bij het pijltje op Solo Race clickt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xduCYbJS8UtKVFLZ3DXA0qQz4Cs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/apbQRr7BaCaRlqHgAHIh54ch.png?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

• ActualFantasy
Luckeh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:10:
[...]

Time Trial voor de Indy Pro is niet een officieel kampioenschap geloof ik. Je vind hem in de BETA Ui als je in in de Series Pagina (waar je normaal registreert) bij het pijltje op Solo Race clickt.
[Afbeelding]
En als ik het zo zie, dan pakt hij het gemiddelde van de eerste 5 rondjes? En dat is dan je tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

ActualFantasy schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:15:
[...]

En als ik het zo zie, dan pakt hij het gemiddelde van de eerste 5 rondjes? En dat is dan je tijd.
Hij pakt je snelste 5 aaneenvolgende rondjes en daar het gemiddelde van. Je kan dus 10 rondjes rijden en neemt hij je snelste (1-5, 3-7, 5-9) etc.
Het is dus zaak 5 goede rondjes neer te zetten. En als je in de 5e ronde een offtrack krijgt kun je opnieuw beginnen :-)

Mocht je denken dat je langzamer bent in Time Trial dan normaal...dat kan kloppen want de track temp is (deze week) maarliefst 41 in de time-trial.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danny Hdoorn
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-02-2023

Danny Hdoorn

Abn0rmaal(twitch&dc)

In al die time trials is meestal de track temp hoger dan in de practice sessies.Best leuk concept.Ik doe daar ook aan mee...Alhoewel ik pas doorhad halverwege dit seizoen hoe het werkt net zoals jij nu @ActualFantasy .
Daarentegen had ik dat ook met het kampioenschap...te laat dit seizoen door hoe het werkte mede door jou uitleg.Snap het nog niet helemaal trouwens...stond zondag ineens onder de 20 punten onder je terwijl ik als ik het uitpluis ik veel heb laten lopen in het begin.Nu keek ik gister ook en was het verschil ineens weer over de 150...nu keek ik net en sta je op 1121 punten op 1 van divisie 4 en ik op 715 op plek 2.Geen idee hoe het nou werkt die rekensommen...bovendien zie ik ook verschil in punten met de forum stats van de indypro(ook via @ActualFantasy vernomen via een post hier) en de website zelf....

toch bizarre tijd dan @Luckeh 1.11 rijden met die track temp..ik moet deze week nog doen :P

iRacing Profiel

• ActualFantasy
Danny Hdoorn schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:49:
In al die time trials is meestal de track temp hoger dan in de practice sessies.Best leuk concept.Ik doe daar ook aan mee...Alhoewel ik pas doorhad halverwege dit seizoen hoe het werkt net zoals jij nu @ActualFantasy .
Daarentegen had ik dat ook met het kampioenschap...te laat dit seizoen door hoe het werkte mede door jou uitleg.Snap het nog niet helemaal trouwens...stond zondag ineens onder de 20 punten onder je terwijl ik als ik het uitpluis ik veel heb laten lopen in het begin.Nu keek ik gister ook en was het verschil ineens weer over de 150...nu keek ik net en sta je op 1121 punten op 1 van divisie 4 en ik op 715 op plek 2.Geen idee hoe het nou werkt die rekensommen...bovendien zie ik ook verschil in punten met de forum stats van de indypro(ook via @ActualFantasy vernomen via een post hier) en de website zelf....

toch bizarre tijd dan @Luckeh 1.11 rijden met die track temp..ik moet deze week nog doen :P
Nou, dan kijk je bij de verkeerde hoor.

* ActualFantasy opent de standen voor schermafdruk.

huh.....

Wat vreemd....Daar gaat iets niet goed hoor. Ik heb 863 punten als ik zelf tel. Die 1120 is zonder drop weeks, mijn totaalstand van alle weken. Daar moeten dus nog de 3 laagste vanaf of zo?

Die 20 punten onder mij kan ik verklaren.

Jij hebt deze week beter gereden dan een van je laagste vorige weken. Dat duurt altijd even dan voordat hij de laagste in de stand er dan weer vanaf trekt. Dus stiekem had je toen ineens 9 weken bijelkaar, zoals ik er nu 11 bijelkaar heb staan in de stand.

[ Voor 14% gewijzigd door ActualFantasy op 26-11-2020 13:01 ]

• Danny Hdoorn

Danny Hdoorn

Abn0rmaal(twitch&dc)

ActualFantasy schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:55:
[...]

Nou, dan kijk je bij de verkeerde hoor.

* ActualFantasy opent de standen voor schermafdruk.

huh.....

Wat vreemd....Daar gaat iets niet goed hoor. Ik heb 863 punten als ik zelf tel. Die 1120 is zonder drop weeks, mijn totaalstand van alle weken. Daar moeten dus nog de 3 laagste vanaf of zo?

Die 20 punten onder mij kan ik verklaren.

Jij hebt deze week beter gereden dan een van je laagste vorige weken. Dat duurt altijd even dan voordat hij de laagste in de stand er dan weer vanaf trekt. Dus stiekem had je toen ineens 9 weken bijelkaar, zoals ik er nu 11 bijelkaar heb staan in de stand.
Ah zo wat duidelijker nu maar nog steeds vreemd :P ....Dat verklaart in ieder geval die verschillende standen op de website.Vond het al vreemd aangezien je veel beter hebt gescoord in de meeste weken.

iRacing Profiel

• naish123
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 15:37
Ik heb gebruik gemaakt van de Black Friday deal en weer een jaar iRacing genomen.
Heeft iemand goede Simucube settings? (SC1)

Met de nieuwe SC firmware is er veel veranderd en ben nog niet tevreden over het gevoel.

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 08:15
Luckeh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:10:
[...]

[Afbeelding]
Zeker weten? Je kan het toch opzoeken op de website via Series Stats? Dan komt er gewoon een Season Time Trial naar voren voor de Indy. Op dezelfde manier zoals dat voor de andere Time Trials is. Dan is ie toch ook officieel? Hope so, want ik deed hem alleen maar keer mee omdat ik die achievement wou halen :+ (Super Rovaler ofzoiets heet ie).

Hier dus op de website: https://members.iracing.c...te/member/statsseries.jsp

Wat ik ook wel vreemd vind trouwens is die ttRating. Ik rij voor de Road Series enkel de Indy en doe er nauwelijks mijn best voor en toch heb ik daar inmiddels >1700 rating terwijl ik nooit hoog eindig in de Time Trials.

Terwijl bijvoorbeeld bij de Dirt Ovals ik nu in het overall kampioenschap 3e sta en sommige weken de 1e plek pak, maar daar is mijn ttRating dan van 1400 (standaard) naar 1200 gezakt. Er doen daar nog meer racers mee dan bij de Indy series. Komt heel onlogisch over.

[ Voor 9% gewijzigd door Loona35 op 26-11-2020 17:00 ]

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Loona35 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:56:
[...]

Zeker weten? Je kan het toch opzoeken op de website via Series Stats? Dan komt er gewoon een Season Time Trial naar voren voor de Indy. Op dezelfde manier zoals dat voor de andere Time Trials is. Dan is ie toch ook officieel? Hope so, want ik deed hem alleen maar keer mee omdat ik die achievement wou halen :+ (Super Rovaler ofzoiets heet ie).

Hier dus op de website: https://members.iracing.c...te/member/statsseries.jsp

Wat ik ook wel vreemd vind trouwens is die ttRating. Ik rij voor de Road Series enkel de Indy en doe er nauwelijks mijn best voor en toch heb ik daar inmiddels >1700 rating terwijl ik nooit hoog eindig in de Time Trials.

Terwijl bijvoorbeeld bij de Dirt Ovals ik nu in het overall kampioenschap 3e sta en sommige weken de 1e plek pak, maar daar is mijn ttRating dan van 1400 (standaard) naar 1200 gezakt. Er doen daar nog meer racers mee dan bij de Indy series. Komt heel onlogisch over.
Verhip, ik kon dat eerder vandaag niet vinden (en is ook niet te vinden in de BETA UI?). Maar inderdaad, niet heel veel animo maar wel een ranking inderdaad.

De week ranking loopt wel helemaal scheef met de forum post. Misschien dat die chart de snelste ronde neemt op het moment dat je geen 5 laps rijdt? Ik zie een aantal namen niet in de officiële uitslag voorbij komen.

iRacing Profiel

• ActualFantasy
Luckeh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:05:
[...]

Verhip, ik kon dat eerder vandaag niet vinden (en is ook niet te vinden in de BETA UI?). Maar inderdaad, niet heel veel animo maar wel een ranking inderdaad.

De week ranking loopt wel helemaal scheef met de forum post. Misschien dat die chart de snelste ronde neemt op het moment dat je geen 5 laps rijdt? Ik zie een aantal namen niet in de officiële uitslag voorbij komen.
Cache dingetje? Want bij mij klopt het precies?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mlCwzSvysRw1OLS2RpaEOatYIAU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3VbsofszzxGMZhd0RCeQaVcF.png?f=fotoalbum_large

• Loona35
Luckeh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:05:
[...]

Volgens mij klopt die wel. Als je op iRacing website op Time Trial Results klikt en dan ALL divisions, dan krijg je hetzelfde overzicht als dat forum. De tijden die daar te zien zijn, zijn je gemiddelde van die beste 5 laps inderdaad.

/edit
Martijn was mij dus voor zie ik ;)

/edit2
En in de Beta UI staat het volgens mij niet idd. Ik vind het ook echt crappy UI zoals het nu is.

[ Voor 7% gewijzigd door Loona35 op 26-11-2020 18:28 ]

• ActualFantasy
@Luckeh

Je hebt een leuke setup in elkaar geknutseld voor deze week, maar het is wel een crime om ermee in te halen hoor. allemachtig. Zelfs in de slipstream lopen ze vaak gewoon weg.

Dus in die zin is hij wat riskanter want je moet nu op andere plekken hem ernaast zetten, op plekken waar andere je niet verwachten altijd. En dan hopen dat je op het rechte stuk genoeg overhoudt.

Maar, hij rijdt wel lekker.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:39
8) Een kleine reminder namens de Apex Missers 8)

Apex Missers Organiseert: Tombola Nights

Deze vrijdag (27-11) hebben we vanuit de Apex Missers weer een fun avond in de planning staan.
Indien je graag mee wilt doen, join gezellig onze (kleine) Discord community en vul jouw keus qua auto & track in! -> https://discord.gg/ZquBK5EV

Wat het gaat worden weet niemand tot 30 minuten voor aanvang van de race (dat is wanneer de server open gaat), setups zijn fixed, races zijn kort dus we rijden op kleine baantjes.
De avond begint om 20:30 en gaat door tot laat, maar we racen tot ongeveer een uur of 22:00 – 22:15 (start 1e race is om 21:00).
In de vorige editie hadden we een kleine verassingselement van een reversed grid na Qualy, niemand weet wat er nu weer in zit, maar dat heeft te maken met onze onkunde van het opzetten van een server :)

Het racen gaat om een avond plezier hebben, lol trappen etc, dus chat staat gewoon open & is verplicht tijdens het racen.
Wel belangrijk dat we elkaar met respect behandelen, dus iemand rammen, divebombs etc zijn niet gewenst! We treden hard maar fair op, het gaat niet om winnen, maar wel om gezellig racen!

Wees dus welkom!

Er hebben zich al meerdere mensen geregistreerd ( we zitten nu op 10), maar daar kunnen er natuurlijk altijd meer bij!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Vorige keer was het echt genieten met de Jetta op Zandvoort. Ben benieuwd wat het nu gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Iemand hier ervaring mee?

Better iRacing Graphics with Reshade | Change the Look to your liking
YouTube: Better iRacing Graphics with Reshade | Change the Look to your liking

Zelf vanavond even uitproberen, ziet er wel veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

ActualFantasy schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:52:
@Luckeh

Je hebt een leuke setup in elkaar geknutseld voor deze week, maar het is wel een crime om ermee in te halen hoor. allemachtig. Zelfs in de slipstream lopen ze vaak gewoon weg.

Dus in die zin is hij wat riskanter want je moet nu op andere plekken hem ernaast zetten, op plekken waar andere je niet verwachten altijd. En dan hopen dat je op het rechte stuk genoeg overhoudt.

Maar, hij rijdt wel lekker.
Als je na 3 bochten een 7-8 tienden hebt dan kom je er niet voorbij, mits je goed door Moss kom. Maar inderdaad, inhalen is erg lastig. Je moet echt in de versnellingsbak zitten bij Moss corner en ernaast durven te rijden in de bochten na het achterste rechte stuk.

Je kan er wel wat vleugel van af halen voor iets meer kans op het achterste rechte stuk. Vuistregel die ik gebruik: voor elke 3 clicks op de voorvleugel 4 clicks op de achtervleugel om de balans gelijk te houden.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Simbob schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:18:
Iemand hier ervaring mee?

Better iRacing Graphics with Reshade | Change the Look to your liking
YouTube: Better iRacing Graphics with Reshade | Change the Look to your liking

Zelf vanavond even uitproberen, ziet er wel veelbelovend uit.
Vind 'original' er veel realistischer uitzien. Al zijn "verbeteringen" maken het alleen maar duidelijker dat het een spel is met 3x te veel contrast en kleuren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Beltoni
ourplayground schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:18:
8) Een kleine reminder namens de Apex Missers 8)

Apex Missers Organiseert: Tombola Nights

Deze vrijdag (27-11) hebben we vanuit de Apex Missers weer een fun avond in de planning staan.
Indien je graag mee wilt doen, join gezellig onze (kleine) Discord community en vul jouw keus qua auto & track in! -> https://discord.gg/ZquBK5EV

Wat het gaat worden weet niemand tot 30 minuten voor aanvang van de race (dat is wanneer de server open gaat), setups zijn fixed, races zijn kort dus we rijden op kleine baantjes.
De avond begint om 20:30 en gaat door tot laat, maar we racen tot ongeveer een uur of 22:00 – 22:15 (start 1e race is om 21:00).
In de vorige editie hadden we een kleine verassingselement van een reversed grid na Qualy, niemand weet wat er nu weer in zit, maar dat heeft te maken met onze onkunde van het opzetten van een server :)

Het racen gaat om een avond plezier hebben, lol trappen etc, dus chat staat gewoon open & is verplicht tijdens het racen.
Wel belangrijk dat we elkaar met respect behandelen, dus iemand rammen, divebombs etc zijn niet gewenst! We treden hard maar fair op, het gaat niet om winnen, maar wel om gezellig racen!

Wees dus welkom!

Er hebben zich al meerdere mensen geregistreerd ( we zitten nu op 10), maar daar kunnen er natuurlijk altijd meer bij!
Even een laatste reminder voor Tombola night.

Tijdens de ingelaste ledenvergadering zijn twee zaken besloten. Ten eerste, er zal niet op alcohol gecontroleerd worden tijdens het evenement. Daarnaast is unaniem besloten dat Thierry Baudet niet deel mag nemen aan de officiële race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 17:05
Beltoni schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:56:
[...]

Even een laatste reminder voor Tombola night.

Tijdens de ingelaste ledenvergadering zijn twee zaken besloten. Ten eerste, er zal niet op alcohol gecontroleerd worden tijdens het evenement. Daarnaast is unaniem besloten dat Thierry Baudet niet deel mag nemen aan de officiële race.
Ik had nog zo gehoopt dat dit forum verstoken zou blijven van politieke bullshit . :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Oeps

[ Voor 99% gewijzigd door Beltoni op 27-11-2020 19:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ActualFantasy
@MDenessen Die laatste race verdiende een beter einde.

Rondelang mooi gevechten gehad met jou, en we konden niet van elkaar wegkomen. Zonde dat je er dan zo zelf door een klein foutje afvliegt.Ik ken het gevoel, ik maakte hem ook 2 keer toen ik jou voorbij was elke keer.

Toch, goeie race, @Luckeh die in de kwali al aan de horizon verdween en die we nooit meer hebben teruggezien.

@Elbaceever Voor mijn gevoel zat ik ver genoeg aan de binnenkant. Zonde dat je er door een ghost contact ook af gaat dan. Iig in mijn replay raakten we elkaar niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MDenessen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06-09-2022
Bedankt @ActualFantasy
Was inderdaad balen. Maar heb wel genoten van onze battle.
Proficiat met je derde plek. :)F

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MDenessen
Proficiat met je wereldrecord @Luckeh
(En ik ben ook blij met mijn tweede plek.)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KUn9QFytqGjxOLDBNvS4wtxnhrY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ieciDmHto3SunXcl26MzRbep.png?f=user_large

iRacing Profiel

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Beltoni
Top avondje iRacing gehad. Uiteindelijk met een mannetje of 14 meegedaan aan de Tombolo, met de Kia op Sebring West (o.i.d.). Eerste kwartier vooral bezig met je af te vragen waarom je hier aan mee doet. Daarna leer je de auto kennen en is het eigenlijk best wel tof, net als met de VW Jetta eerder. Vind het echt heerlijk om gewoon competitief te racen maar wel met een super dikke glimlach.

Vervolgens met z'n allen een Dallara Dash ingedoken. Vol gas links af, wat kan er fout gaan. @joeristein zet zijn auto met afstand op P1, ongelooflijk hoeveel talent iemand kan hebben. Race start en we wachten allemaal wat Joeri uit de hoge hoed tovert. Vol gas rechts in de muur, zoals alleen Joeri het kan.

https://clips.twitch.tv/DeadConcernedFungusSquadGoals

Daarna begon @Swoesh met een betoog over hoe gaaf de Indy Pro wel niet was. Vervolgens mijzelf met iets te veel bier ingeschreven voor de race in plaats voor de practice... Bereidde mij mentaal voor op een iRating dip maar de schade viel uiteindelijk mee. Wat is de Indy Pro een top autootje maar wat is het een armoedige competitie om in te rijden. Met twee rondjes voorbereiding rijd ik hem, inclusief schade in de eerste ronde en twee spins naar P9. Jammer dat iRacing er niet meer aan doet om van zo'n league een succes te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Beltoni op 28-11-2020 00:30 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Danny Hdoorn

Danny Hdoorn

Abn0rmaal(twitch&dc)

Wat is de Indy Pro een top autootje maar wat is het een armoedige competitie om in te rijden. Met twee rondjes voorbereiding rijd ik hem, inclusief schade in de eerste ronde en twee spins naar P9. Jammer dat iRacing er niet meer aan doet om van zo'n league een succes te maken. @Beltoni

Helemaal mee eens....als je in een goeie SOF zit heb je hele spannende races erbij zitten.Ik geniet echt wel van de auto....vind het persoonlijker uitdagender dan bijvoorbeeld de f3 die veel populairder is.Snap ook niet dat Iracing die nieuwe serie niet promoot.

Maargoed net dus 2de naast Greg met sof 2.5...zelfs 2 splits zag ik(zie je niet veel).verlies ik hem met groen |:( ...raak 1 iemand zachtjes maar wel voorvleugel weg...had p2 kunnen houden met me pace.Balen! Drama race gereden alleen met goeie pace wel maar niemand om mee te vechten en er werd netjes gereden dus uiteindelijk nog 2 plekken gestegen door brokkenpiloten.Heerlijk uitdagend baantje dat wel!

Watkins zal ook wel wat drukker bezocht zijn dan sommige anderen banen volgende week.

Bijna 3 uur snachts...nog 12 uurtjes dan gaan we(Dscda red) starten met onze eerste 24h evenement.
We rijden in de Gt3 klasse met de Audi.Onder andere Richard Verschoor,Shane van Grisbergen,Jelle Stamborg,Geert Dijstelbloem en Tristan Martz rijden mee...alhoewel die laatste 3 me teamgenoten zijn :P
Max van splunteren rijd ook nog mee en Adam Cristadopolou ofzoiets en mischien nog wel meer waarvan ik geen weet van heb..Spannend iig en heb er zin in! Ik kan zelf helaas niet streamen maar er zijn er genoeg die dat wel gaan doen waaronder Dscda Silver het andere team en word de race gebroadcast via Simracerworld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9JS9L1TJhjm3j0E6f6f67FoIeI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ocudw7sez78Fdvchwbc82V5H.jpg?f=fotoalbum_large

Bedankt aan de mensen die dit gemaakt hebben. _/-\o_

p.s. @Swoesh Heeft gelijk...ligt niet aan het bier ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Gisteravond nog mee gereden met de Indy Pro. Reed mee in de topsplit en lag op een prima 6e plek. Tot dat in ronde 11 ik er helaas af werd gereden met tow en 5 min repair waardoor mijn race over was. Gelukkig werd de race door @Luckeh gewonnen.

Na de race heb ik met Lucas nog naar mijn incident gekeken en werd ik wederom geconfronteerd met het verschil wat je ziet met triples t.o.v. een 43 ultrawide screen. Als ik gebruik kon maken van triples dan had ik wellicht nog kunnen anticiperen nu totaal niet. Zie onderstaand het verschil:

Triples: https://streamable.com/spmrs6
43 inch ultrawide: https://streamable.com/78jchg

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:57

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Laatste oproep! Er zijn bijna 100 votes binnen!
Vanavond on 22:00 uur sluit de poll

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/community-poll-300x300.png

Het nieuwe seizoen 2021 S1 begint alweer bijna!

Ook voor volgend seizoen willen we elke week weer een GoT league organiseren.

Om de keuze van de auto te bepalen willen we een testavond organiseren met 3 auto’s.

In onderstaande poll kan je aangeven waar je voorkeur naar uit gaat. De 3 auto’s met de meeste ‘punten’ gaan we tijdens de testavond gezamenlijk testen.

Op basis van de ervaringen van de testavond besluit de coördinatiegroep wat de keuze voor volgend seizoen zal zijn.

Er is voorgesteld om de raceavond op de zondag te verplaatsen naar een andere dag in het weekend. Dat hebben we in een recente poll ook al aan de orde gehad, maar ook hierover wordt jouw mening gevraagd.

Er is voorgesteld of we een half uurtje eerder kunnen beginnen (en eindigen).

Er zijn community leden die het leuk zouden vinden om bv eens in de 3-4 weken naast het toernooi ook een endurance race te rijden in GoT verband. Graag vernemen we van jou of je daar ook interesse in hebt.

De poll is bereikbaar via onze site voor geregistreerde gebruikers!

Alle iRacing league leden ontvangen ook een bericht via de mail.

De poll sluit op 28 november om 22:00 uur.

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/community-poll-300x300.png

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• correcto
Doubleoz schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:03:
Gisteravond nog mee gereden met de Indy Pro. Reed mee in de topsplit en lag op een prima 6e plek. Tot dat in ronde 11 ik er helaas af werd gereden met tow en 5 min repair waardoor mijn race over was. Gelukkig werd de race door @Luckeh gewonnen.

Na de race heb ik met Lucas nog naar mijn incident gekeken en werd ik wederom geconfronteerd met het verschil wat je ziet met triples t.o.v. een 43 ultrawide screen. Als ik gebruik kon maken van triples dan had ik wellicht nog kunnen anticiperen nu totaal niet. Zie onderstaand het verschil:

Mooi in beeld gebracht! Juist dat extra grote blikveld was voor mij reden om voor triples te kiezen.

Vraag me wel af of je heel veel meer had kunnen doen, want je laat in principe genoeg ruimte.

[ Voor 4% gewijzigd door correcto op 28-11-2020 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Doubleoz schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:03:

Wat is jou FoV met 43 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Even uit mijn hoofd, volgens mij staat mijn FOV op 70 maar het beeld is ook afhankelijk van de camera positie in de auto.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
correcto schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:28:
[...]

Mooi in beeld gebracht! Juist dat extra grote blikveld was voor mij reden om voor triples te kiezen.

Vraag me wel af of je heel veel meer had kunnen doen, want je laat in principe genoeg ruimte.
Dank, helaas heb ik geen ruimte voor triples en het is ook het scherm van mijn desktop waar ik op werk. Alternatief zou VR zijn en wil ik zeker nog wel eens testen maar moet eerst mijn pc daarvoor upgraden.

Misschien had ik in deze situatie op het laatst naar rechts kunnen sturen op het moment dat hij meer richting mij komt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Laatst online: 10-01 10:05
ActualFantasy schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:20:
@MDenessen Die laatste race verdiende een beter einde.

Rondelang mooi gevechten gehad met jou, en we konden niet van elkaar wegkomen. Zonde dat je er dan zo zelf door een klein foutje afvliegt.Ik ken het gevoel, ik maakte hem ook 2 keer toen ik jou voorbij was elke keer.

Toch, goeie race, @Luckeh die in de kwali al aan de horizon verdween en die we nooit meer hebben teruggezien.

@Elbaceever Voor mijn gevoel zat ik ver genoeg aan de binnenkant. Zonde dat je er door een ghost contact ook af gaat dan. Iig in mijn replay raakten we elkaar niet.
Echt balen die netcode. Was idd perfecte inhaal actie waarbij we beiden perfect onze lijn reden.. Zeer spijtig want had mooie battle kunnen zijn. Ineens ook het meest frusterende aan de indy pro: je kijkt er naar en ie begint al stuk te gaan :)

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Elbaceever
Beltoni schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 00:18:
Top avondje iRacing gehad. Uiteindelijk met een mannetje of 14 meegedaan aan de Tombolo, met de Kia op Sebring West (o.i.d.). Eerste kwartier vooral bezig met je af te vragen waarom je hier aan mee doet. Daarna leer je de auto kennen en is het eigenlijk best wel tof, net als met de VW Jetta eerder. Vind het echt heerlijk om gewoon competitief te racen maar wel met een super dikke glimlach.

Vervolgens met z'n allen een Dallara Dash ingedoken. Vol gas links af, wat kan er fout gaan. @joeristein zet zijn auto met afstand op P1, ongelooflijk hoeveel talent iemand kan hebben. Race start en we wachten allemaal wat Joeri uit de hoge hoed tovert. Vol gas rechts in de muur, zoals alleen Joeri het kan.

https://clips.twitch.tv/DeadConcernedFungusSquadGoals

Daarna begon @Swoesh met een betoog over hoe gaaf de Indy Pro wel niet was. Vervolgens mijzelf met iets te veel bier ingeschreven voor de race in plaats voor de practice... Bereidde mij mentaal voor op een iRating dip maar de schade viel uiteindelijk mee. Wat is de Indy Pro een top autootje maar wat is het een armoedige competitie om in te rijden. Met twee rondjes voorbereiding rijd ik hem, inclusief schade in de eerste ronde en twee spins naar P9. Jammer dat iRacing er niet meer aan doet om van zo'n league een succes te maken.
Thx guys :) heb me ook best vermaakt met de Kia. In het begin denk je idd met welke veredelde grasmaaier je onderweg bent maar eens je de weight distribution beetje doorhebt smijt je hem van bocht naar bocht. Ook een verademing van nog eens een auto te rijden die wat contact kan verdragen :) had mss toch beter op de Audi tcr gevoted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Elbaceever schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:42:
[...]

Thx guys :) heb me ook best vermaakt met de Kia. In het begin denk je idd met welke veredelde grasmaaier je onderweg bent maar eens je de weight distribution beetje doorhebt smijt je hem van bocht naar bocht. Ook een verademing van nog eens een auto te rijden die wat contact kan verdragen :) had mss toch beter op de Audi tcr gevoted :)
Ach, de Audi komt nog wel een keer langs. Dat is ook echt een tof autootje. Echt een cupcar waar je prima een duwtje uit kan delen.

Leuk dat je er bij was!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loona35
Zo even allen Danny aanmoedigen met de start ;) *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Beltoni schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 14:22:
[...]

Ach, de Audi komt nog wel een keer langs. Dat is ook echt een tof autootje. Echt een cupcar waar je prima een duwtje uit kan delen.

Leuk dat je er bij was!
Seizoen of 4 geleden hebben we tijdens de GoT league een seizoen met de TCR gereden. Heb me er goed mee vermaakt maar de officiële serie was toen niet populair. Daarom staat de auto nu stof te happen in de virtuele garage.

Maar met die auto kon je inderdaad prima een duwtje uitdelen ja:)

iRacing Profiel

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• frizti
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZXtFhtZLvXacE-6vRVdsjvSG-4g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5ELEiquk3F8CsE8Iq5IkFJUC.jpg?f=user_large

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• correcto
Gefeliciteerd Erik, ik zag je al bij mij in de split en dat je een mooi sprongetje had gemaakt qua sr. Voor mij nog 0.07, of wachten tot einde seizoen (en geen gekke dingen doen in week 13... 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
correcto schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:06:
[...]

Gefeliciteerd Erik, ik zag je al bij mij in de split en dat je een mooi sprongetje had gemaakt qua sr. Voor mij nog 0.07, of wachten tot einde seizoen (en geen gekke dingen doen in week 13... 8)7 )
Het is makkelijk scoren als je plaatsen wint omdat andere van de baan vliegen.
Hele race zonder zelf fouten te maken is ook wel eens lekker.
Mijn Irating is natuurlijk wel waardeloos :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Afbeeldingslocatie: https://images-ext-1.discordapp.net/external/bbjam35pqU-N_p12wriNnPw3oI_hWRrOlFLCM5UHHXA/https/www.got-racing.eu/wp-content/uploads/Week-W13-MADness.png

Beste GoTers, jullie hebben massaal gestemd! Uit de poll zijn drie duidelijke voorkeuren naar boven gekomen. De MX-5 en de TCR vallen af voor volgend seizoen. We gaan kiezen uit de GT3 klasse, de 911 GT3 Cup en de LPM2 als wagen voor volgend seizoen. Dit gaan we doen middels een test avond op maandag 7 December. Daarnaast hebben we ook een normaal week 13 programma.

Het volledige programma voor de GoT Madness week 13:
  • Vrijdag 4 December: Oefen avond 2021S1 (alle drie de klasses)
  • Zondag 6 December: Sunday Madness. Radical & MX-5
  • Maandag 7 December: Monday Madness/Test Avond nieuw seizoen. GT3s & LMP2.

PROGRAMMA Zondag 6 December

Server 1: Toeren in Japan
Combi: Radical SR8 @ Okayama

19:30 - 20:15 (45m) Practice
20:15 - 20:20 (5m) Quali 2l (lone)
20:22 - 20:39 (15m) Race #1

Server 2: Draften zonder dak
Combi: Mazda MX-5 @ Charlotte Long 2018

20:40 - 20:55 (15m) Open Qualifying
20:55 - 20:57 (3m) Gridding & Formation Lap
20:58 - 21:13 (15m) Race #2

Server 3: MX-5 Close racing
Combi: Mazda MX-5 @ Charlotte Roval 2018

21:15 - 21:35 (20m): Open Qualifying - Inclusief 5 min. Warm-up
21:35 - 21:38 (3m) Gridding & Formation Lap
21:38 - 21:50 (12m) Race #1
21:50 - 22:02 (12m) Race #2 (Reversed Grid)

Servers 2 & 3 zullen effectief eerder starten.

PROGRAMMA Maandag 7 December

Server 1 Combi: Porsche 911 GT3 Cup @ Road Atlanta
19:30 - 20:00 (30m) Open Qualifying
20:02 - 20:17 (15m) Race / Standing Start

Server 2 Combi: GT3 Wagens (VRS & IMSA Combined selection) @ Road Atlanta
20:20 - 20:50 (30m) Open Qualifying
20:52 - 21:07 (15m) Race / Rolling Start

Server 3 Combi: LMP2 @ Road Atlanta
21:10 - 21:40: (30m) Open Qualifying
21:44 - 21:59 (15m) Race / Rolling Start

Servers 2 & 3 zullen effectief eerder starten.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheSlak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 21:21
[quote]Luckeh schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:36:
[Afbeelding]

Beste GoTers, jullie hebben massaal gestemd! Uit de poll zijn drie duidelijke voorkeuren naar boven gekomen. De MX-5 en de TCR vallen af voor volgend seizoen. We gaan kiezen uit de GT3 klasse, de 911 GT3 Cup en de LPM2 als wagen voor volgend seizoen. Dit gaan we doen middels een test avond op maandag 7 september.

Ik denk dat je maandag 7 december bedoelt...

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik denk dat je maandag 7 december bedoeld...
Dank je, het was een lange week :D

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swoesh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-03 23:24
Luckeh schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:54:
[...]

Dank je, het was een lange week :D
Zo te zien wel een nuttige en productieve week :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MOF9Zji.png

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
Het is lastig testen / oefenen als je geen GT3 in je bezit hebt. 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

frizti schreef op zondag 29 november 2020 @ 05:08:
Je kan vrijdag in elk geval met de LMP2 meedoen.

Op maandag rijden we alle 6 de standaard GT3s. Dit zijn de GT3s uit de IMSA en de VRS klasse.
iRacing heeft echter een beperking van max. 7 verschillende auto's in de server. Dat betekent voor de oefenserver van aanstaande vrijdag dat we één auto moesten droppen. Dit is de Ford GT GT3 geworden.
De MP4-12C, Z4, AMG, R8 LMS en de 488 zitten wel in de oefenserver, naast de Porsche 911 Cup GT3 en de LMP2.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
frizti schreef op zondag 29 november 2020 @ 05:08:
Als ik jou was dan zou ik pas overwegen om een auto aan te schaffen als we definitief hebben besloten met welke auto we volgend seizoen gaan rijden tenzij je voor jezelf al had besloten om GT3 te willen gaan rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Swoesh schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:51:
[...]

Zo te zien wel een nuttige en productieve week :P
[Afbeelding]
Je zou maar 1 van de 2 rijders zijn die @Luckeh heeft verslagen afgelopen week ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
Luckeh schreef op zondag 29 november 2020 @ 06:44:
[...]

Op welke baan rijden we eigenlijk vrijdag?
Road Atlanta natuurlijk.
Niet schrijven als je nog niet wakker bent :+

[ Voor 15% gewijzigd door frizti op 29-11-2020 09:33 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:03

Arfman

Drome!

Is er al iets bekend of de zondagavond is komen te vervallen? Zou ik persoonlijk erg jammer vinden, maar ben wel benieuwd.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:16:
Is er al iets bekend of de zondagavond is komen te vervallen? Zou ik persoonlijk erg jammer vinden, maar ben wel benieuwd.
De 2de dag blijft de zondag en de tijden blijven ook hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoesh
Luckeh schreef op zondag 29 november 2020 @ 06:44:
[...]

Op maandag rijden we alle 6 de standaard GT3s. Dit zijn de GT3s uit de IMSA en de VRS klasse.
iRacing heeft echter een beperking van max. 7 verschillende auto's in de server. Dat betekent voor de oefenserver van aanstaande vrijdag dat we één auto moesten droppen. Dit is de Ford GT GT3 geworden.
De MP4-12C, Z4, AMG, R8 LMS en de 488 zitten wel in de oefenserver, naast de Porsche 911 Cup GT3 en de LMP2.
Is het mogelijk om tijdens een sessie van auto te wisselen? Bij de officiele practice sessions is het zo dat als je eenmaal bent ingeschreven je nooit meer met een andere auto die sessie kan joinen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Swoesh schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:17:
[...]

Is het mogelijk om tijdens een sessie van auto te wisselen? Bij de officiele practice sessions is het zo dat als je eenmaal bent ingeschreven je nooit meer met een andere auto die sessie kan joinen.
Je kan niet wisselen van auto in 1 server.
Daarom ook 3 servers die overlappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoesh
JoepW schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:21:
[...]

Je kan niet wisselen van auto in 1 server.
Daarom ook 3 servers die overlappen.
Voor de maandag was het me duidelijk, omdat @Luckeh het over het aantal auto's had voor de vrijdag concludeerde ik dat we dus maar 1 server hebben met alle verschillende auto's daarin excl. Ford GT3? Dat zou dus betekenen dat we voor de vrijdag niet kunnen wisselen en maar 1 auto kunnen oefenen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imac2011
Hier weer eens een vraagje , ik heb de radical aangeschaft een poosje terug .Nu hoort hij standaard bij Iracing en is included.Ik heb een poosje terug ergens gelezen dat je dan een tegoed krijgt / andere auto kan aanschaffen !? Hoe werkt dit ? 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Imac2011 schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:44:
Hier weer eens een vraagje , ik heb de radical aangeschaft een poosje terug .Nu hoort hij standaard bij Iracing en is included.Ik heb een poosje terug ergens gelezen dat je dan een tegoed krijgt / andere auto kan aanschaffen !? Hoe werkt dit ? 8)
Weet niet waar je dat voorbij hebt zien komen...

Enige verandering die ze de laatste tijd hebben gedaan is gekochte content telt altijd mee voor je #pieces discount. Dus je gekochte Radical die nu free is, telt gewoon mee naar je 40 (20% discount).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Kijkende naar het tussenstand, dat wordt nog een heftige eindstrijd vanavond tussen Robin en mij. Beide 30 punten gelijk. :+

@Imac2011 Your Ass Is Mine })

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Maurice W schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:10:
Kijkende naar het tussenstand, dat wordt nog een heftige eindstrijd vanavond tussen Robin en mij. Beide 30 punten gelijk. :+

@Imac2011 Your Ass Is Mine })
Rond plek 15 is het ook close 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:03

Arfman

Drome!

@JoepW : top!

@Maurice W : iew.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• correcto
Ik heb ook een vraag. Heb op dit moment geen van de gt3 auto’s, maar wil er graag een indruk van krijgen. Welke van de gt3’s is een goede gemiddelde om eens mee te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Swoesh schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:32:
[...]

Voor de maandag was het me duidelijk, omdat @Luckeh het over het aantal auto's had voor de vrijdag concludeerde ik dat we dus maar 1 server hebben met alle verschillende auto's daarin excl. Ford GT3? Dat zou dus betekenen dat we voor de vrijdag niet kunnen wisselen en maar 1 auto kunnen oefenen?
Hier komen we nog even op terug. Op dit moment draait er één server met 3 mixed classes. Maar als er behoefte is om te switchen gedurende de avond, dan gaan we drie verschillende servers draaien.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

correcto schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:47:
Ik heb ook een vraag. Heb op dit moment geen van de gt3 auto’s, maar wil er graag een indruk van krijgen. Welke van de gt3’s is een goede gemiddelde om eens mee te testen?
Ik zou even kijken waar de overlap is tussen de VRS en de IMSA class met de GT3s. Volgens mij zijn dit de AMG en de R8 LMS als ik mij goed herinner. Dus dan heb je de meest veilige keus.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Luckeh schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:58:
[...]

Ik zou even kijken waar de overlap is tussen de VRS en de IMSA class met de GT3s. Volgens mij zijn dit de AMG en de R8 LMS als ik mij goed herinner. Dus dan heb je de meest veilige keus.
En @correcto de AMG is de meest toegankelijke van de 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Imac2011
JoepW schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:13:
[...]

Rond plek 15 is het ook close 8)
:) We gaan het zien Maurice , met mij weet je het nooit natuurlijk.Als ik maar lol heb uiteindelijk.
In principe ben jij altijd wat sneller dan ik . Watkins Glenn vind ik erg gaaf maar merkte vrijdagavond al dat ik qua rondetijd hekkesluiter ben.Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel animo er nog is vanavond , loopt toch elke week wat terug .En verder geef ik eigenlijk nooit op , zelfs als ik helemaal achteraan bungel door bijv. schade rij ik toch altijd door om maar meters te maken .
Tot vanaaf ! 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
JoepW schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:03:
[...]

En @correcto de AMG is de meest toegankelijke van de 2.
Klopt, fijne auto om in de klasse te stappen maar ik heb niet vaak een Mercedes zien winnen in de VRS sprint.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elbaceever
Doubleoz schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:33:
[...]

Klopt, fijne auto om in de klasse te stappen maar ik heb niet vaak een Mercedes zien winnen in de VRS sprint.
De Merc was de voorbije seizoenen vrij hard generfd ja, op dat vlak was de Ferrari de beste all rounder.. Beetje gissen natuurlijk welke autos volgend seizoen relatief het snelst zullen zijn. Ik zou in ieder geval de Audi afraden (snap overstuur op de limiet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imac2011
Trouwens een teleurstellend weekeinde zo langzamerhand .Wat Radical races gedaan en leuke races gehad maar is nu ineens stuk drukker .En uiteraard nadat ik eindelijk lekker gestegen ben in rating , gelijk de 3 laatste races elke keer in ronde 1 de lul , zelfs na de start op het rechte stuk 2 keer eruit geramd .Sommige gasten kunnen echt geduld niet bewaren schijnbaar en gaan slalommend het rechte stuk af .
Vanmiddag weer zo'n gast die schuin het veld doorkruist en mij de muur in ramt waarbij uiteraard 2 auto's mij niet konden ontwijken , bijna 9 minuten repair en voor andere 2 race over. :'(
Heb de persoon behoorlijk uitgescholden moet ik eerlijk zeggen :$ en ben benieuwd of ik daar nog wat van hoor .
Uiteindelijk maar 1 plek ingeleverd (had expres) slecht gekwalificeerd omdat voorin starten ook steeds eindigde in getorpedeerd worden .Maar wel -40 :'(
Zag bij andere gasten die gelijk disconnecten dat het -90 was , kan dus gekker !

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Elbaceever schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:39:
[...]

De Merc was de voorbije seizoenen vrij hard generfd ja, op dat vlak was de Ferrari de beste all rounder.. Beetje gissen natuurlijk welke autos volgend seizoen relatief het snelst zullen zijn. Ik zou in ieder geval de Audi afraden (snap overstuur op de limiet)
De Audi is na de laatste 2 aanpassingen een stuk vriendelijker qua rijden.
Maar als je een GT3 wil gaan kopen om IMSA te gaan rijden, dan zou ik echt aanraden even te wachten tot het nieuwe seizoen er is. Er wil misschien wel het een en ander gaan wijzigen binnen de GT3 en als het klopt dat we een Lambo GT3 erbij krijgen, dan kan het zomaar betekenen dat die bij IMSA erbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernsthx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
JPM85 schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:55:
[...]

Weet niet waar je dat voorbij hebt zien komen...

Enige verandering die ze de laatste tijd hebben gedaan is gekochte content telt altijd mee voor je #pieces discount. Dus je gekochte Radical die nu free is, telt gewoon mee naar je 40 (20% discount).
Is er ergens te zien hoeveel content je inmiddels gekocht hebt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• correcto
Ernsthx schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:50:
[...]

Is er ergens te zien hoeveel content je inmiddels gekocht hebt?
Ja, onder 'Account' en dan 'My Cars' en 'My Tracks'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imac2011
@Maurice W
Wat ik al verwacht had kwam uit .Heb in practice 1 redelijk rondje gereden en daarna nooit meer mijn tijd gehaald .Zat er continue 1,5 seconde vanaf .en dan niet te spreken over de afstand naar het middenveld.
Heat 1 gecrashed net voor Ferdy die me gelukkig kon ontwijken .Heat 2 moest ik stoppen voor een crash en wachten tot diegene gekeerd was op de baan , was compleet de aansluiting en de zin effe kwijt.Toch maar doorgereden en 17-e geworden , maar geen ene reet aan zo. :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• correcto
Imac2011 schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:23:
@Maurice W
Wat ik al verwacht had kwam uit. Heb in practice 1 redelijk rondje gereden en daarna nooit meer mijn tijd gehaald .Zat er continue 1,5 seconde vanaf .en dan niet te spreken over de afstand naar het middenveld.
Heat 1 gecrashed net voor Ferdy die me gelukkig kon ontwijken .Heat 2 moest ik stoppen voor een crash en wachten tot diegene gekeerd was op de baan , was compleet de aansluiting en de zin effe kwijt.Toch maar doorgereden en 17-e geworden , maar geen ene reet aan zo. :'(
Jammer, Robin. In de feature zaten we een tijdje bij elkaar en had gehoopt een tijdje te kunnen strijden.

Al met al een lastig avondje. Rond 20:00 reed ik m’n eerste rondje op dit circuit. Wel alle crashes weten te ontwijken, maar zelf een paar keer de auto net te veel gepushed. Da’s een beetje jammer, maar liever zo dan op safe rondjes te gaan rijden. Wel een paar leuke mini gevechten gehad.

Dit seizoen in ieder geval veel geleerd. Nieuwe circuits, nieuwe auto, leuke league. En iedereen dank voor de tips en tricks.

Volgend seizoen verder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Weinig schade en heerlijk geracet vanavond d:)b

...wist niet dat er een springschans (kolk) in bocht 6 lag :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CSSWSpgz4bAwYViV1oc1pf5osQU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0B6yaI9NXAIzQ1JOeZc8CfxY.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is de video van heat 1 (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Imac2011 schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:23:
@Maurice W
Wat ik al verwacht had kwam uit .Heb in practice 1 redelijk rondje gereden en daarna nooit meer mijn tijd gehaald .Zat er continue 1,5 seconde vanaf .en dan niet te spreken over de afstand naar het middenveld.
Ik ging lekker, maar ik ben jou helaas niet tegengekomen ;(
Jammer Robin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Imac2011
Maurice W schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:50:
[...]

Ik ging lekker, maar ik ben jou helaas niet tegengekomen ;(
Jammer Robin
Ik heb heat 2 trouwens wel paar leuke rondjes strijd gehad met oa Hilbert en Gerben die pech had denk ik want die zat veel verder voorin.
Maar we hebben nog een race te gaan en er kan nog van alles gebeuren :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor mij een saaie avond. Q op P23, H1 plek 13 en H2 plek 7. Morgen hoop ik op meer battles.

Heat 1: 00:00
Heat 2: 24:24

[ Voor 44% gewijzigd door JoepW op 30-11-2020 06:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elbaceever
@Maurice W heerlijk en vooral clean gevecht in H1, ook genoten! :D

tweede heat 3 wide de boot ingegaan en helaas @Linc iets te weinig ruimte gegeven aan de rechterkant in de volgende bocht. excuses. Nadien snel de pits ingegaan en me in niemandsland gefocust op snelle rondetijden. Het bleef intussen maar disconnects regenen waardoor ik uiteindelijk nog op p12 over de streep ben gekomen. Iemand op chat had de auto goed samengevat: "leuke auto maar net iets te scherp om met zo een divers niveau op een grid te staan" Thx om dit te organiseren, ik kijk uit naar het volgende seizoen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eendenreetx
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23-09 13:56
Was helaas een slecht race weekend voor mij.

Race 1 was er een opstopping waardoor ik zeker 5-6 sec moest stilstaan, hierdoor was de aansluiting compleet weg.

Race 2 ging wel aardig, uiteindelijk opgewerkt na een p12. Ik kon net niet aanhaken bij het groepje om p8. Helaas 2 rondjes voor het einde eraf gekegeld door Luuk.

Helaas zit het seizoen er voor mij op, mijn oude pedaaltjes zijn verkocht en binnenkort krijg ik eindelijk pedalen met een loadcell.
Verder was dit wel een mooi, leuk en eerlijk seizoen, op enkele kleine incidenten na.

Hopelijk volgend seizoen een leuke wagen en tot dan!

[ Voor 37% gewijzigd door Eendenreetx op 30-11-2020 09:39 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Conroe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-09 22:46
Doubleoz schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:33:
[...]

Ik heb me het afgelopen seizoen voornamelijk bezig gehouden met de VRS GT Sprint Series en daar de AMG gereden. Het is echt een vriendelijke lobbes, neigt naar onderstuur en zal je zelden plotseling verrassen. Er waren naar het schijnt in het begin van het seizoen wat problemen als je te snel terugschakelde maar die zijn in een patch opgelost. De AMG komt wel wat tekort op de Audi en de Ferrari maar niet extreem veel, die laatste 2 zijn sneller als je weet hoe je ze op de limiet moet rijden, de AMG is vergevingsgezinder als je 'm op de limiet rijdt. De verschillen tussen de GT3's zijn sowieso niet groot. Dat is me ook het beste bevallen aan de VRS serie, je moet echt een goede run op iemand hebben om een inhaalactie te maken en dat zorgt ervoor dat het racen best wel clean is. Mij bevalt het t.o.v. IMSA en ILMS in ieder geval duidelijk beter.

Bij GoT ben ik na een paar weekenden afgehaakt. Ik heb de open-wheeler een kans gegeven maar het is gewoon niet mijn ding. Verder was de officiele serie ook maar heel dun bezet. Ik heb maar tijd voor een paar races per week en die doe ik dan het liefst in een vol veld. Zo kwam ik dan ook snel weer terug bij de GT's. Volgend seizoen ben ik er dan weer bij....es pas op: ik heb op black friday een force feedback wheel gekocht :o :o :o Mijn doel is dan ook om af en toe niet als laatste te finishen :9~

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zelf rijd ik in een league met de BMW Z4 en die rijd ook erg lekker. Wel worden foutjes snel afgestraft en hij is volgens mij een van de snelste GT3 auto’s in Iracing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Simbob schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:16:
Zelf rijd ik in een league met de BMW Z4 en die rijd ook erg lekker. Wel worden foutjes snel afgestraft en hij is volgens mij een van de snelste GT3 auto’s in Iracing.
De z4 is op dit moment wel de beste all rounder, zeker vanwege de acceleratie snelheid. Bochten legt hij het af t.o.v de Ferrari, maar inhalen in een bocht is voor weinige weg gelegd. Wel heb je te maken met een bak onderstuur, maar minder dan de AMG.

Op pure qualy snelheid is de Audi nog altijd het beste, en de performance van de Audi blijft ook langer stabiel versus de z4 & AMG, maar het is moeilijker elke ronde op de limiet te blijven. Inhalen met de Audi is alleen een b*tch, vanwege de acceleratie van de bovengenoemde GT3’s. De McLaren & Ford worden eigenlijk alleen door de liefhebbers gereden, de meeste blijven toch bij de 1e 4 als je naar de splits kijkt.

Heel benieuwd naar komend seizoen, wat er dan weer veranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 07:56
Eendenreetx schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:36:
Was helaas een slecht race weekend voor mij.

Race 1 was er een opstopping waardoor ik zeker 5-6 sec moest stilstaan, hierdoor was de aansluiting compleet weg.

Race 2 ging wel aardig, uiteindelijk opgewerkt na een p12. Ik kon net niet aanhaken bij het groepje om p8. Helaas 2 rondjes voor het einde eraf gekegeld door Luuk.

Helaas zit het seizoen er voor mij op, mijn oude pedaaltjes zijn verkocht en binnenkort krijg ik eindelijk pedalen met een loadcell.
Verder was dit wel een mooi, leuk en eerlijk seizoen, op enkele kleine incidenten na.

Hopelijk volgend seizoen een leuke wagen en tot dan!
Excuus voor race 2, was een leuk gevecht en hield me staande aan via de buitenbocht. Alleen kwam bij het uitkomen net met mijn achterwiel op het gras waardoor ik hem verloor en jou meenam in mijn domme fout.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nog geen video kunnen vinden elders:
https://fb.watch/24PKE7nCTv/
https://www.instagram.com...-Lo/?igshid=1337y59qz082i

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6HHggmotAEpQYl0cBKqOwemsROI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VOvTXDEAx18eBrpsIUQ4fCT9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 77% gewijzigd door JoepW op 30-11-2020 17:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GK86
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36

GK86

Heusinkveld Engineering

Imac2011 schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:14:
[...]

Ik heb heat 2 trouwens wel paar leuke rondjes strijd gehad met oa Hilbert en Gerben die pech had denk ik want die zat veel verder voorin.
Maar we hebben nog een race te gaan en er kan nog van alles gebeuren :)
Ja gister ging niet zo best haha.

Q: P8, opzich nog prima.

Race1: In de eerste bocht tik ik Martijn aan (excuses hiervoor) en zie ik zijn achterwiel eraf vallen. Vervolgens raakt Martijn in de spin door die schade en floept het achterwiel er weer aan.
Ik vol in remmen, 4 blokkerende wielen, en iedereen gaat gelukkig om me heen. Kon wel door, daar met veel plaats verlies. Blokkeer in de Outer Loop mijn beide voorwielen, terwijl ik maar licht rem. Kan hem gelukkig uit de muur houden. Bij Heel overkomt me het nog een keer, en ondanks dat ik wel grip had, twijfelde ik om een nieuwe neus te halen. Maar toch door gereden, en voorzichtiger met de rem omgegaan. Miste wel flink wat topsnelheid. Rondenlang mooie gevechten gehad met Emiel. P18.

Race2: Dit keer ging de start beter, kon mensen inhalen, en anderen ontwijken. Echter maak ik na een paar rondje een domme fout door bij Chute helemaal op de buitenlijn te remmen ivm alle auto's voor me. Geen grip, de banden stapels in en klaar. Escape, tow en hopen dat ik de top 20 nog in kan. Pace was veel beter dan in race 1 (doh). Spin ik uit mezelf bij het uitkomen van Toe door het kleine stukkie grind wat daar ligt...is me al een paar keer eerder overkomen met de HPD en GTE, en nu weer. Daarnaast reden de toppers redelijk dicht achter me, dus moest ik wachten tot die voorbij waren. Maar het veld zat allemaal nog zo dicht op elkaar, moest aardig lang wachten haha. En natuurlijk 3 liter te weinig brandstof om de race uit te rijden. Dus nog een splash 'n dash om de finish te halen, komt Hilbert net voor mijn neus terecht. In mijn jacht op Hilbert (ik had het nooit gered overigens), raak ik in de laatste bocht laatste ronde met mijn linkerachterwiel de zwarte bandenstapel. Tijdens de daaropvolgende spin denk ik nog, dan maar op 3 wielen naar de finish, maar ik raak natuurlijk met mijn rechterachterwiel de muur bij de pitingang. Ok geen finish dus :+

Vorige week mijn beste race dit seizoen _/-\o_ , gister de beroerdste :F . Zo kan het gaan :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• correcto
GK86 schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:26:
[...]

...Dus nog een splash 'n dash om de finish te halen, komt Hilbert net voor mijn neus terecht. In mijn jacht op Hilbert (ik had het nooit gered overigens)...
Klopt ;) Met een rondje extra waarschijnlijk wel trouwens :)

Vind het wel tof dat er ook om P20 nog wordt gestreden tot de laatste snik.

[ Voor 10% gewijzigd door correcto op 30-11-2020 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDenessen
Super, In project cars2 was het 1 van mijn favouriete tracks (voordat ik serieus met sim racing bezig was).
Spectaculair in VR. Hopelijk een beetje goede framerate

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 360 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies