Talladega Nights? 
Wat mij betreft een van de beste/leukste race films.
Oke top! Die komt op me kijk lijstje te staan thnxNiellie41 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:17:
Talladega Nights?
Ik ga toch voor Herbie Fully Loaded hoor....Niellie41 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:17:
Talladega Nights?
Dit is ook wel een mooie, niet echt een film.Niellie41 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:17:
Talladega Nights?
Je moet wel van Will Ferrell houden. Het is een hilarisch inkijkje in een over the top NASCAR wereldje.Danny Hdoorn schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:21:
[...]
Oke top! Die komt op me kijk lijstje te staan thnx
Als extra infoJPM85 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:34:
Black friday deals zijn al bekend, voor de mensen die straks willen verlengen.
https://www.iracing.com/blackfridaysale/
[ Voor 6% gewijzigd door raymondw op 30-10-2020 19:23 ]
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Waag een mail richting Iracing dat er veel mensen via Steam het spel spelen, en ook in aanmerking willen komen voor die korting. Nooit geschoten altijd misDanny Hdoorn schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:07:
Arghh ik betaal via steam en dus de volle mep per maand.Ik kan wel goedkoper als ik gelijk een jaar afsluit 125 euro....overal ook via steam zie ik korting maar zodra ik dat aanklik betaal ik gewoon weer de normale prijs.Ik vraag me dus ook af of ik via steam of met black friday ook een goedkoper jaar abo kan afsluiten?
Snap er niks van iig...beetje omslachtig imho.En heb al te veel geinvesteerd in me account om opnieuw te beginnen via iracing zelf.
[ Voor 4% gewijzigd door PatrickPost1972 op 31-10-2020 08:22 ]
Ja kan dat mailtje proberen maar als ik geen jaar abo neem betaal ik per maand E13,99.Mithriel schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:44:
Was laatst toch iemand die het heeft ontkoppeld van steam? Misschien kun je dat proberen
Het is 25% korting, vind ik niet slecht. Dat dat in absolute termen slechts 2 Euro Dollar per maand is zegt dan meer over hoe goedkoop iRacing eigenlijk überhaupt al isSimbob schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:58:
Nou nou, voor die 2 euro per maand voor 2 jaar vind ik niet echt een super korting. De korting voor nieuwe leden is vele malen beter.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
On oval you will have a weight jacker option. Higher number loosens the car, lower tightens it. It goes from -20 for racing on a giant bacon skillet, to +20 if you forgot to put wings on the car. I adjust them by 1 a lap at most to make sure I'm not going to make it spin. Err on the tight side until you're comfortable. The slightest bump will take you out of contention.
Enging mapping changes the fuel economy. I use 1 for full speed, 6 for caution, 2-5 in between. 7 is a road course setting.
In fixed races all you can do is add fuel and change tires.
[ Voor 66% gewijzigd door Simbob op 31-10-2020 20:29 ]
Eerste bocht insturen bij de lantarenpaal, gas los terug naar z’n 5 en dan weer op het gas. 2e bocht insturen net na de lantarenpaal. Deze kan volgas na 2-3 rondjes, maar na zo’n 25-30 lift ik heel lichtjes.ActualFantasy schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:48:
Wat gaat er precies mis, als ergens na een rondje of 30, mijn auto op ovals ineens enorm overstuurd?
En kan ik daar iets aan doen?
Volgens mij was dat een ALT+F4 op zijn stream, want het filmpje stopt er spontaan.PatrickPost1972 schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:33:
Ja ik dacht ook even een race te doen, zat ook in iemand zijn stream. Maar niet op de goede manier om het zo maar even te zeggen. Heb deze meneer ook even een message gestuurd, geen zorgen heb het netjes gehouden![]()
. Maar vind het wel jammer, als je er iemand af rijdt dat je dan niet even sorry kan zeggen.
Ik ben die ferrari waar hij tegen aan rijdt zag al veel rook en auto's van links naar rechts gaan, van het gas gegaan moet zeggen auto's achter mij ook waren er ook niet zoveel![]()
. Maar ja in je relative kijken is ook een kunst tijdens rejoinen.
Op 18:57 in de video zie je het gebeuren [Video]
Ga eerst zijn reactie afwachten op mijn bericht. En bevalt mij dat niet dan gaat er een bericht naar IracingJPM85 schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:39:
[...]
Volgens mij was dat een ALT+F4 op zijn stream, want het filmpje stopt er spontaan.
Maar wel een rapportje waardig. In de openingsronde bij een crash je auto gaan straatje keren op het rechte stuk
Ongeacht wat zijn reactie is, dit is gewoon pure opzet dus moet je rapporteren naar mijn idee.PatrickPost1972 schreef op zondag 1 november 2020 @ 12:42:
[...]
Ga eerst zijn reactie afwachten op mijn bericht. En bevalt mij dat niet dan gaat er een bericht naar Iracing
Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)
Hopelijk wel met positieve dingen bezig te zijn geweest met de verhuizing? Hopelijk tot morgen in ieder geval:)TiemenC schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:00:
Na een kleine 2 weken offline te zijn geweest (druk met de kleine en ook nog een verhuizing) hoop ik morgenavond weer mee te rijdenvoor vanavond: succes iedereen!
Zeker! Gelukkig is de gezondheid van onze dochter de laatste weken stabiel, dat maakt ook dat we door hebben kunnen pakken met de verhuizing die al een aantal x was uitgesteldDoubleoz schreef op zondag 1 november 2020 @ 17:01:
[...]
Hopelijk wel met positieve dingen bezig te zijn geweest met de verhuizing? Hopelijk tot morgen in ieder geval:)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
De pagina is offlineJPM85 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:34:
Black friday deals zijn al bekend, voor de mensen die straks willen verlengen.
https://www.iracing.com/blackfridaysale/
Behalve een 0x merkte ik weinig van dat tikje achterinArfman schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:44:
Leuke races gehad, niet geheel tevreden met mezelf maar ach, er moet iets te zeuren blijven he?
Race 1 ging lekker, tot ik in bocht 11 Erik rondtikte. Het was heel druk, ik werd zelf aangevallen en remde daardoor net iets te laat. Nogmaals sorry!
In race 2 reed ik nog iets beter en had een veel betere exit dan Marco uit diezelfde bocht 11. Aanremmen bocht 13 (opkomen rechte stuk) stond ik weer onder druk, tikte Marco aan (die hem gelukkig kon houden) en ik maakte de fout om daardoor terug te gaan naar z'n 1, waardoor ik rondging en flink wat plekken verloor. Toch nog geeeindigd als 12e, met een beetje schade.
In ieder geval allebei de races gefinishedVolgende doel: foutloos de finish halen (in ieder geval zonder anderen te raken).
Zag het toevallig ook net. Wilde kijken tot wanneer de actie liep.
De codes werken nog primaBeltoni schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:37:
[...]
Zag het toevallig ook net. Wilde kijken tot wanneer de actie liep.
Volgens mij was dit een pre-black friday deal. Zal ongetwijfeld nog wat volgen.
EXISTING ACCOUNTS
1 Year for $82.50: PR-BFEarlyRenewal20201y
2 Years for $149.25: PR-BFEarlyRenewal20202y
LAPSED ACCOUNTS
1 Year for $82.50: PR-BFLapsed20201y
2 Years for $149.25: PR-BFLapsed20202y
[ Voor 14% gewijzigd door JPM85 op 02-11-2020 09:46 ]
Bedankt! Mijn abbo zou op 13-11 aflopen, nu mooi kunnen verlengenJPM85 schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:46:
[...]
De codes werken nog prima![]()
[Afbeelding]
[...]
Waarschijnlijk werken de codes nog wel.
[ Voor 15% gewijzigd door Doubleoz op 02-11-2020 10:16 ]
Nice. Zal vanavond even mijn contract verlengen!JPM85 schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:46:
[...]
De codes werken nog prima![]()
[Afbeelding]
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Beltoni op 02-11-2020 10:31 ]
Ik ga me vanaf deze week weer focussen op de 911 i.p.v. VRS, afgelopen weken 400 iR verloren en m'n sR zien zakken van 3.7 naar 2.4. Heb het idee dat dit in de Porsche toch minder snel gaat.Beltoni schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:30:
[...]
Nice. Zal vanavond even mijn contract verlengen!
Heb ik nog de hele dag of ik vanavond ILMS op Monza ga oefenen, een ronde op Suzuka mee pak of ook weer met de Porsche op Sebring aan de slag ga...
Tja dat is een afweging die je moet maken. Porsche is een geweldige auto om te rijden maar de races zijn minder "spectaculair". Althans, er zijn gewoon minder ingrediënten. Er staan minder auto's op de grid, de races zijn korter en de iRating verschillen zijn vaak groter.tomolino schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:37:
[...]
Ik ga me vanaf deze week weer focussen op de 911 i.p.v. VRS, afgelopen weken 400 iR verloren en m'n sR zien zakken van 3.7 naar 2.4. Heb het idee dat dit in de Porsche toch minder snel gaat.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Geen idee of ik het was, maar herken het bij mijzelfArfman schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:45:
Wat me gisteren nog wel opviel in Race 1 (even aanhakend op het inhalen in Ascari verhaal) was dat mensen soms niet "slim" racen. Ik had iemand ingehaald (weet even niet meer wie, kan evt. de replay erop naslaan) en diegene ging me in het middenveld van de baan gelijk weer aanvallen. Ik zag het aankomen en ben daardoor extra voorzichtig, maar we verloren wel beide tijd. Net genoeg om bij opkomen rechte stuk uit de draft te zijn gereden waardoor we niet meer aan konden haken.
Natuurlijk is het iemands goed recht om aan te vallen maar vaak is het slimmer om dit op de rechte stukken te doen, helemaal als je in een treintje rijdt.
Meningen?
Helemaal mee eens, ik roep over de voicechat dan ook wel eens op om samen te werken. Vaak is dit tegen beter weten in en wordt het toch weer vechten.Arfman schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:45:
Wat me gisteren nog wel opviel in Race 1 (even aanhakend op het inhalen in Ascari verhaal) was dat mensen soms niet "slim" racen. Ik had iemand ingehaald (weet even niet meer wie, kan evt. de replay erop naslaan) en diegene ging me in het middenveld van de baan gelijk weer aanvallen. Ik zag het aankomen en ben daardoor extra voorzichtig, maar we verloren wel beide tijd. Net genoeg om bij opkomen rechte stuk uit de draft te zijn gereden waardoor we niet meer aan konden haken.
Natuurlijk is het iemands goed recht om aan te vallen maar vaak is het slimmer om dit op de rechte stukken te doen, helemaal als je in een treintje rijdt.
Meningen?
Dat is voor mij extra motivatie om aan te vallen. Als je samen wil werken, prima. Maar dan wel achter mij rijden.tomolino schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:25:
[...]
Helemaal mee eens, ik roep over de voicechat dan ook wel eens op om samen te werken. Vaak is dit tegen beter weten in en wordt het toch weer vechten.
Heb zelf deze week veel VRS gereden, gisteren zat zowat iedereen die meer races had gedaan die week op een SR van 1.X, de verschillen in de hogere splits zijn zo klein en dan met 30 auto's op een baan zoals Monza is gewoon vragen om problemen. Zelf ben ik gezakt naar 1.05 dus met 2.4 doe je het nog niet zo slecht.tomolino schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:37:
[...]
Ik ga me vanaf deze week weer focussen op de 911 i.p.v. VRS, afgelopen weken 400 iR verloren en m'n sR zien zakken van 3.7 naar 2.4. Heb het idee dat dit in de Porsche toch minder snel gaat.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Als je samen wilt werken en je achterligger geeft hier geen blijk van, dan lift je toch en laat hem voor.tomolino schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:25:
[...]
Helemaal mee eens, ik roep over de voicechat dan ook wel eens op om samen te werken. Vaak is dit tegen beter weten in en wordt het toch weer vechten.
Exact dit, zo vaak meegemaakt dat iemand mij inhaalt, vervolgens haal ik hem terug in en dan gaan ze lopen zeiken, als je niet wil vechten dan moet je ook niet beginnen.Luckeh schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:30:
[...]
Dat is voor mij extra motivatie om aan te vallen. Als je samen wil werken, prima. Maar dan wel achter mij rijden.
Marco de polesitter van race 2 vroeg zich na de race nog af of hij iets verkeerd deed bij de start omdat je zo aan het mopperen was.JoepW schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:31:
Race 1 was leuk. Van plek 24 (slechte kwali!) naar plek 9 gereden.
Sorry nog @TheSlak voor het tikje toen je spinde, lukte me net niet om je te ontwijken.
Race 2 was bijzonder. Ik moet weer met koude banden spinnen en dus weer van achteraf verder.
In Lap 3 T1 schatte ik in dat @Loona35 wat later zou remmen en de buitenbocht zou nemen, maar nee dat dus niet en dus tikte ik de achterkant aan met redelijk vergaande gevolgen voor hem en voor @Danny Hdoorn. Sorry beiden daarvoor (ook al tijdens de race gezegd).
Helaas werd ik in Lap 14 aangetikt op het in-field en daarna nogmaals geraakt en was de race voor mij over.
Hier mijn stream.
[YouTube: GoT Weekly Tournament S4 2020 - Interlagos]
[ Voor 3% gewijzigd door Swoesh op 02-11-2020 12:36 ]
Joep, excuses dus vanuit mijn kant voor het aantikken in Lap 14. Ik had al een berichtje geplaatst om sorry te zeggen. Ik had alleen jouw naam er niet goed ingezet. Bij deze...JoepW schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:31:
Race 1 was leuk. Van plek 24 (slechte kwali!) naar plek 9 gereden.
Sorry nog @TheSlak voor het tikje toen je spinde, lukte me net niet om je te ontwijken.
Race 2 was bijzonder. Ik moet weer met koude banden spinnen en dus weer van achteraf verder.
In Lap 3 T1 schatte ik in dat @Loona35 wat later zou remmen en de buitenbocht zou nemen, maar nee dat dus niet en dus tikte ik de achterkant aan met redelijk vergaande gevolgen voor hem en voor @Danny Hdoorn. Sorry beiden daarvoor (ook al tijdens de race gezegd).
Helaas werd ik in Lap 14 aangetikt op het in-field en daarna nogmaals geraakt en was de race voor mij over.
Hier mijn stream.
[YouTube: GoT Weekly Tournament S4 2020 - Interlagos]
Zijn dit de black friday deals?Doubleoz schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:15:
[...]
Waarschijnlijk werken de codes nog wel.
2 jaar: PRBFEARLYRENEWAL20202Y
1 jaar: PRBFEARLYRENEWAL20201Y
https://members.iracing.com/membersite/account/Home.do hier zou je de code dan moeten kunnen invoeren.
Edit: ik had even naar boven moeten scrollen. Maar je zou de codes dus als het goed is gewoon moeten kunnen gebruiken.
Zo zijn ze wel aangekondigd ja. Betreft een korting van 25% en komt ook overeen met de korting die vorig jaar met Black Friday is gegeven dus verwacht niet dat er aankomende weken nog een hogere korting zal worden aangeboden.
Ik mopperde zeker. Maar zeker ook mezelf.. gaap.Swoesh schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:34:
[...]
Exact dit, zo vaak meegemaakt dat iemand mij inhaalt, vervolgens haal ik hem terug in en dan gaan ze lopen zeiken, als je niet wil vechten dan moet je ook niet beginnen.
[...]
Marco de polesitter van race 2 vroeg zich na de race nog af of hij iets verkeerd deed bij de start omdat je zo aan het mopperen was.
Dat is dan ook niet echt samenwerken meer natuurlijk. Als je alleen maar achter iemand blijft en diegene rijdt niet weg van de rest (of naar de rest toe) dan heeft het weinig zin en ga ik ook inhalen.Luckeh schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:30:
[...]
Dat is voor mij extra motivatie om aan te vallen. Als je samen wil werken, prima. Maar dan wel achter mij rijden.
[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 02-11-2020 13:05 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Loona35 op 02-11-2020 13:28 ]
Als iedereen me dan meer ruimte geeft door zo'n waarschuwingen is het niet heel erg motiverend om die SR weer op te krikkenArfman schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:09:
@Swoesh : ik kreeg al een waarschuwing van DRE dat je een gevaarlijke rijder zou zijn omdat je SR zo laag is![]()
Je hoeft elkaar niet per se in te halen, want wat nog wel eens helpt is als de kopgroep wel elkaar aanvalt, en jullie elkaar niet, je ook dichterbij komt. Kan in de Skippy vaak van pas komen. Je bent dan wellicht niet sneller dan je lone laptime, maar wel sneller dan als je elkaar gaat uitremmen her en der.NickThissen schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:53:
[...]
Dat is dan ook niet echt samenwerken meer natuurlijk. Als je alleen maar achter iemand blijft en diegene rijdt niet weg van de rest (of naar de rest toe) dan heeft het weinig zin en ga ik ook inhalen.
Goed samenwerken kun je alleen doen door op het rechte stuk in te halen (waarbij jullie zo min mogelijk tijd verliezen) en zo van elkaar's draft profiteren. Je moet dan wel die inhaal actie kunnen maken zonder dat de ander veel eerder moet remmen anders heeft het ook weinig zin, maar meestal kan dat wel. Als je niet gaat inhalen heb je ook niks aan de draft natuurlijk (behalve fuel saving).
Maar inderdaad als iemand vraagt om samen te werken en je dan in de bochten gaat inhalen dan is het voor mij ook snel voorbij en dan gaan we ook racen
Graag, ik rijd er liever achter. Eerder van het gas en zo proberen de pitstop iets uit te stellen.Luckeh schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:30:
[...]
Precies dit dusJPM85 schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:33:
[...]
Als je samen wilt werken en je achterligger geeft hier geen blijk van, dan lift je toch en laat hem voor.
Samenwerken geeft immers al aan dat de race pace niet veel verschil heeft. Dan ga ik er lekker achter hangen en bol de laatste 150 meter voor het rempunt wel uit. Hoef ik minder lang stil te staan en het rijdt allemaal wat relaxter.
Inhalen doe ik alleen als ik duidelijke overspeed heb en ik weet dat ik hem uit mijn tow kan rijden of als iemand een fout maakt en je er voorbij kan. Anders laat ik de race lekker de race en zie in de laatste 2-3 ronde wel of er nog wat te winnen valt.
Vragen is een groot woord, het is eerder een opmerking als ''we better work together..'''MDenessen schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:13:
Maar ik vind vragen om samen te werken een beetje genant. En praten en rijden tegelijk is al uberhaupt niet mijn sterkste punt
[ Voor 17% gewijzigd door tomolino op 02-11-2020 14:16 ]
Dat is ook precies wat ik doeMDenessen schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:13:
Wat ik dan doe, als ik achter de andere rijder zit, is rustig achter hem blijven rijden, niet mijn neus laten zien en op tijd remmen voor bochten en wat afstand te houden. Ik hoop dat de andere rijder dan begrijpt dat ik niet van plan ben om aan te vallen zodat hij zich meer kan focussen op snelle ronde tijden.
Ik heb de HP reverb ook besteld bij bestware.Arfman schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:17:
[...]
Dat is ook precies wat ik doe
@Swoesh : aangezien je SR onder de 2.x zit zul je aan het eind van dit seizoen degraderen naar een lagere licentieklasse. Weet niet wat je rijdt of wilt gaan rijden maar misschien iets om rekening mee te houden(wist je vast zelf al, maar voor eventueel anderen wellciht handig).
offtopic:
Komen her en der berichten dat Bestware (Duitse leverancier) halverwege November verwacht de eerste HP Reverb G2 VR HMD's uit te leverenAangezien ik in de eerste batch zit kan ik hopelijk binnenkort in high resolution de muur invliegen
Oftewel eigenlijk is er weinig veranderd en weten ze nog niks.Thanks for your request.
With regard to delivery time, please see the official announcement from HP first:
https://press.hp.com/us/e...-reverb-g2-vr-update.html
At the moment it is up to HP to confirm whether they will get enough goods to Europe in a timely manner - and more precisely how many with the first batch. That will be clarified this week. Unfortunately, we can only make more specific statements afterwards as to when you can expect your delivery.
As stated in HP's information: Since you ordered with us on July 23, you are among the first 50% of our pre-orders and should expect mid November as your estimated delivery date. As soon as the goods leave our warehouse, you will receive a tracking code from us for tracking your shipment.
We apologize for the inconvenience. We are doing everything in our power to accelerate the delivery on the part of HP, but this is difficult to do if the manufacturer has a bottleneck. HP simply cannot produce the global demand that has been generated during the pre-order phase since July right now.
Ik denk elke week erover dat ik mijn ‘koude banden’ skills moet verbeteren en kom er nooit aan toe.MDenessen schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:39:
Werken jullie ook actief aan het verbeteren van je zwakke punten ?
Ik ben bijvoorbeeld de laatste weken bezig met het oefenen van kwalificatie runs. Mijn kwalificatie is gewoon te slecht.Dat is o.a. duidelijk in de GoT league waar mijn kwalificatie positie altijd veel lager is dan mijn positie in de practice.
Dus ik heb te lang nodig om in mijn ritme te komen op koude banden.
En mijn tweede zwakke punt betreft de eerste drie ronden van de race, ook hier duurt het te lang voordat ik in mijn ritme kom. Ik verlies meestal een paar posities die ik later wel weer goed maak.
Dus ben ik me nu aan het focussen op kwalificatie runs en hoewel het nog niet altijd goed gaat heb ik wel vooruitgang geboekt.![]()
Hebben jullie ook een dergelijke aanpak ?
Ik focus mij eigenlijk altijd beetje op de volgende week alvast van de Indycar.MDenessen schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:39:
Werken jullie ook actief aan het verbeteren van je zwakke punten ?
Ik ben bijvoorbeeld de laatste weken bezig met het oefenen van kwalificatie runs. Mijn kwalificatie is gewoon te slecht.Dat is o.a. duidelijk in de GoT league waar mijn kwalificatie positie altijd veel lager is dan mijn positie in de practice.
Dus ik heb te lang nodig om in mijn ritme te komen op koude banden.
En mijn tweede zwakke punt betreft de eerste drie ronden van de race, ook hier duurt het te lang voordat ik in mijn ritme kom. Ik verlies meestal een paar posities die ik later wel weer goed maak.
Dus ben ik me nu aan het focussen op kwalificatie runs en hoewel het nog niet altijd goed gaat heb ik wel vooruitgang geboekt.![]()
Hebben jullie ook een dergelijke aanpak ?
Hier was ik mij niet van bewust Joep. Ik zal er volgende keer op letten, want het het moet wel eerlijk blijven.JoepW schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:53:
[...]
Ik mopperde zeker. Maar zeker ook mezelf.. gaap.
Maar het was een risicovolle start. Want als je de pacecar inhaalt voor groen kan je een bf krijgen. Vandaar.
Het ging toch goedlaforte schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:06:
[...]
Hier was ik mij niet van bewust Joep. Ik zal er volgende keer op letten, want het het moet wel eerlijk blijven.
Ging gelukkig goed qua inhalen; ik haalde netjes de apex.Loona35 schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:24:
...
Hilbert haalde mij in en ik was bang dat hij wijd zou gaan en dacht: ik rem wat harder en dan pak ik de binnenste lijn en daardoor meer snelheid richting de volgende bocht en het rechte stuk daarna. Ik was echter zo met Hilbert bezig dat ik niet verwacht en gezien had dat jullie al zo dicht erop zaten inmiddels.
...
Ik heb niks gemerktcorrecto schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:09:
[...]
Ging gelukkig goed qua inhalen; ik haalde netjes de apex.![]()
Deze baan had ik sinds Grand Prix 2 niet meer gereden, dus was ff zweten. Met name rempunten vinden. Paar keer iemand achterop gehad, dus in het begin remde ik nog wat aan de vroege kant zeg maar...
Stukje na dit incident dacht ik dat ik @patricks8 van achteren aantikte in bocht 4. Heb nog sorry gezegd, maar in de replay zag ik dat ik je niet raakte. Misschien schrok je net als ik, want het scheelde iig weinig.
Verder paar gevechtjes gehad. Al met al een vermakelijk baantje.
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
[ Voor 6% gewijzigd door TiemenC op 02-11-2020 22:22 ]
Dat jij niet weg komt mag naar mijn mening geen reden zijn dat iedereen achterin rijd. In het echt gebeurd het ook wel eens dat een auto niet weg komt als dan ook iedereen er achter in zou rijden krijgen we heel vaak chaos 😁 hiermee wil ik niet zeggen dat dit nooit gebeurd....MaikyM schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:23:
Sorry voor de chaos bij de start van heat 2. Bedacht me te laat dat ik te laag in de 2e versnelling zat en ging net op t moment van groen terug naar 1 om op het gas te gaan 🙈. Was hierdoor te laat en miste het op groen gaan waardoor de mensen achterop mij knalde. Nogmaals sorry. Verder wel lekker kunnen racen met verschillende leuke gevechten.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Race incident, kan gebeurenErnsthx schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:53:
Qualy ging gisteren goed met een P8, de race helaas niet.
Nogmaal excuus Angelo, zo verschrikkelijk weinig grip met koude banden en remde maximaal waardoor ik je rondstuurde.
Vervolgens in ronde 10 ongeveer verloor ik hem in de Senna S en 2,5min tow. Alt+F4...
Verder wel een leuke baan waar ik nog niet eerder gereden heb en was dus wel even wennen!
Is er trouwens al iets bekend over het volgende seizoen mbt auto?
Ik joinde zijn stream en bij de eerstvolgende bocht parkeerde hij hem in de muur. Kon gelukkig nog wel door (met schade) maar wel erg jammer!Beltoni schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:53:
Martijn rijdt nu topsplit Porsche, als #1 op de server. Hij kan wel wat support gebruiken.
http://www.twitch.tv/theapexmissers
Race start over 5 min.
Misschien is het beter als jij dan maar niet meer kijktDoubleoz schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:34:
[...]
Ik joinde zijn stream en bij de eerstvolgende bocht parkeerde hij hem in de muur. Kon gelukkig nog wel door (met schade) maar wel erg jammer!
Wat een races, heb er vandaag 2 gedaan en 2x topsplit. Vanmiddag dus 1ste in de server en met positieve rating gefinisht ( dacht P6 even uit mijn hoofd )Beltoni schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:10:
[...]
Misschien is het beter als jij dan maar niet meer kijkt![]()
Nee gekkenhuis! Wilde even de druk verhogen tijdens zijn eerste 911 race, dat was volgens mij wel gelukt.
@Blerf, hoe vond jij dat het ging?
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 05-11-2020 11:36 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Session30 op 06-11-2020 20:05 ]
Ik vrees dat ik nu juist in de top split terecht kom... dus heb weer pech. Maar voorlopig nog minder dan 24 inschirjvingen dus ik neem aan dat ze dan de ene split uitzendenSession30 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:05:
Vanavond is de tweede Broadcast Race van de Indy Pro dit seizoen. Dit keer wordt de tweede split uitgezonden (mits de race split uiteraard..). Aangezien er aardig wat Tweakers meerijden in deze serie is de kans groot dat er weer een aantal bekende namen voorbij komen. En wellicht dat dit berichtje wat mensen die vaak in de tweede split rijden wel motiveert om mee te doen
De race is vanaf 21.00 via de volgende link te zien:
[YouTube: Indy Pro 2000 | Week 8 at Montreal (Split 2)]
Ik zie dat er Montreal in de videobeschrijving staat maar ik ga er gewoon vanuit dat ze de race op Interlagos meepakken
Wow dat was spectacular en toffe gevechten van onze Tweakers !Session30 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:05:
Vanavond is de tweede Broadcast Race van de Indy Pro dit seizoen.
De race is vanaf 21.00 via de volgende link te zien:
[YouTube: Indy Pro 2000 | Week 8 at Montreal (Split 2)]
Ik zie dat er Montreal in de videobeschrijving staat maar ik ga er gewoon vanuit dat ze de race op Interlagos meepakken
[ Voor 3% gewijzigd door MDenessen op 06-11-2020 21:57 ]
Dat was een aantal keren brown flag maar toch van P8 naar P5MDenessen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:56:
[...]
Wow dat was spectacular en toffe gevechten van onze Tweakers !
En proficiat met je podium @Session30
Ik had zelf een mooi tempo te pakken en heb heerlijk gereden. Alleen in de beginfase iets van een gevecht gehad en daarna was het een kwestie van de pace hoog houden en mijn achterblijver uit de draft zien te houden, wat is geluktMDenessen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:56:
[...]
Wow dat was spectacular en toffe gevechten van onze Tweakers !
Session30 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:01:
[...]
Zo, nu fijn een biertje pakken en op de bank de race terugkijken
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq