iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 354 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Kan hem helaas niet embedden, maar dit is serieus het beste filmpje van de maand _/-\o_ _/-\o_

In het kader...."what happens in bottom split, must stay in bottom split"
https://clips.twitch.tv/SpicyEnjoyableCurryBleedPurple

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:06

Raimond613

Simracer

Simbob schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:12:
Ik maak gebruik van Trading Paints en deze slaat alle paints op de HDD, ook van andere drivers. Dit loopt nu op tot ca 15 GB. Maar dat wil ik niet.
In Trading Paints bestaat er een optie "clean up downloaded files when exit Iracing". Deze optie staat aangevinkt, maar blijkbaar werkt dit niet?

Iemand ook zo'n situatie?
Volgens mij worden met die optie alleen de paints gewist die gedownload zijn nadat je dit hebt aangevinkt. Je moet dus eerst zelf een keer handmatig de boel opschonen.
Althans, dat was mijn ervaring toen ik dit aanvinkte enkele weken geleden, omdat het bij mij ook een erg volle folder werd ;)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09 14:44

laforte

Helemaal de weg kwijt!

JPM85 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:34:
Kan hem helaas niet embedden, maar dit is serieus het beste filmpje van de maand _/-\o_ _/-\o_

Die acties wat die gast zelf doet keur ik ook niet goed. Tegen het verkeer in die gast klem rijden... rij gewoon door en report hem na de race.
Quirkitized is er ook een ster in, lekker veel vloeken kan die dan weer wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Hdoorn
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-02-2023

Danny Hdoorn

Abn0rmaal(twitch&dc)

28 November is er een 24h of COTA by Next Level Racing een evenement waar wij(Dscda) aan mee gaan doen.We zoeken nog een rijder die geinteresseerd is om in de Porsche Gte mee te rijden.

Mocht er iemand interesse hebben dan hoor ik het graag.Je kan me een Pm sturen.

Belangrijkste is plezier met elkaar en de race voltooien. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• correcto
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:47
JPM85 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:34:
Wat mij betreft mag die gast die de ander klem rijdt op vakantie. Let’s get rid of these guys, waar Dave Cam in z’n laatste video voor pleit:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 14:50
Zodadelijk om 22.00 is de Broadcast Race van de Indy Pro, waar ongetwijfeld een aantal Tweakers in zullen zitten.
Voor wie het interessant vindt, de live broadcast is hier te volgen:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Mijn demente moeder had de tablet op de hol. Ik heb daardoor net de registratie gemist :/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 18:25

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
@TonCoronel en @Swoesh rijden in ieder geval mee in de topsplit en op de stream. Niels op pole en Ton op p3!

Proficiat Ton! Jammer Niels...

[ Voor 27% gewijzigd door Doubleoz op 23-10-2020 22:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• correcto
P3 en P1 respectievelijk na qualy. Succes heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02-07 19:22
Succes heren! De quali is in ieder geval al erg netjes :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swoesh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-03 23:24
Ik kwam een klein beetje talent te kort in bocht 1 :(

Gefeliciteerd @TonCoronel

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Gefeliciteerd Ton *O* *O* *O* *O* *O*

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDenessen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06-09-2022
proficiat @TonCoronel
en jammer @Swoesh

Ook jammer dat Anne net niet derde kon worden,

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imac2011
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-06 21:58
Ton gefeliciteerd :)F :)F

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• correcto
Van harte @TonCoronel, impressive.
@Swoesh , top rondje in qualy en jammer van de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSlak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 21:21
Gefeliciteerd @TonCoronel en ontzettend zonde @Swoesh

iRacing Profiel

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:07
Thanks allemaal! Zo dat geeft toch extra druk wetende dat het gebroadcast word en vrienden en familie zitten te kijken haha.

Mijn Quali verprutste ik, 1e ronde was al een 1.59.0 echter een offtrack, 2e ronde zat ik op een 1.58.5 maar verpruts het aan het einde en eindig alsnog met een 1.59.0 met een 3e tijd, heel netjes gedaan van Niels.

Goed vanaf P3 vertrokken, Greg dook gelijk achter Niels voor de slipstream, daardoor dook ik naar links en kon uiteindelijk Niels zijn slipstream pakken en Greg voorbij voor de 1e bocht. Helaas ging Niels er al te vroeg uit en lagen Greg en ik 1 en 2. Ik hade verwacht dat Greg niet zoveel zou aanvallen, we hadden beter met zn 2en weg kunnen rijden en pas later de strijd aangaan, maar hij bleef aanvallen. Helaas lichte contact in de 2e ronde en dat was het gevecht. Daarna lekker mijn eigen pace kunnen rijden en geen bedreiging meer gehad. Goed voor het kampioenschap maar wel jammer voor Niels en Greg.

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Session30
Ik zat zelf in de tweede split en was van plan om hem terug te kijken, maar in ronde 6 is de spanning er al wel af :+ Gefeliciteerd @TonCoronel! En wát een qualirondje @Swoesh! _/-\o_ Erg jammer van je start. Had het gevecht met jou, Ton en Greg nog wel willen zien.

In de tweede split ook een goed resultaat voor Tweakers. @MaikyM pakte de 2e plek, na een slechte start wist ik terug te rijden van P6 naar de derde plek. Ook @verse48 lag nog lang in de top 5 maar is uiteindelijk als 7e geëindigd. Wat ging er mis Ferdy?

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• verse48
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11-08 05:07

verse48

ferdy

Session30 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 23:27:
Ik zat zelf in de tweede split en was van plan om hem terug te kijken, maar in ronde 6 is de spanning er al wel af :+ Gefeliciteerd @TonCoronel! En wát een qualirondje @Swoesh! _/-\o_ Erg jammer van je start. Had het gevecht met jou, Ton en Greg nog wel willen zien.

In de tweede split ook een goed resultaat voor Tweakers. @MaikyM pakte de 2e plek, na een slechte start wist ik terug te rijden van P6 naar de derde plek. Ook @verse48 lag nog lang in de top 5 maar is uiteindelijk als 7e geëindigd. Wat ging er mis Ferdy?
Ja jullie gingen goed @Session30 en @MaikyM , ik kon in het begin ook goed meekomen en enkele plekken opgeschoven lekkere gevechten met 2 andere gehad, maar ik maakte een rem foutje waardoor ik rond ging, gelukkig nam ik niemand mee wel jammer had meer in gezeten! Gefeliciteerd @TonCoronel voor jou echt balen @Swoesh !

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
Gefeliciteerd Ton :) wat een wereldklasse die hier zit :D

Iemand tips qua setup voor okayama? Vind nergens eentje terug en m'n bestaande setups missen precies wat downforce..

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verse48
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11-08 05:07

verse48

ferdy

Elbaceever schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:43:
Gefeliciteerd Ton :) wat een wereldklasse die hier zit :D

Iemand tips qua setup voor okayama? Vind nergens eentje terug en m'n bestaande setups missen precies wat downforce..
ik heb gisteren met set up laguna seca gereden,meerdere volgens mij!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
verse48 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:16:
[...]

ik heb gisteren met set up laguna seca gereden,meerdere volgens mij!
ok thx, heb deze gisteren ook gereden, dan ligt aan mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 31-12-2023
Zomaar ff een vraagje tussendoor, zijn er nog veel tweakers in de imsa te vinden?
Heb namelijk na een slechte reeks races besloten om een pauze in te lassen en t was me ook te warm, maar de laatste 3 weken kom ik zelden bekende namen tegen.
Moet ik er wel bij vermelden dat ik redelijk vaak de baan afgebeukt ben voor mijn pauze en nu op 1800 ir zit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 18:25

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Juliankarssies schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:11:
Zomaar ff een vraagje tussendoor, zijn er nog veel tweakers in de imsa te vinden?
Heb namelijk na een slechte reeks races besloten om een pauze in te lassen en t was me ook te warm, maar de laatste 3 weken kom ik zelden bekende namen tegen.
Moet ik er wel bij vermelden dat ik redelijk vaak de baan afgebeukt ben voor mijn pauze en nu op 1800 ir zit.
Er zijn zeker wel GoT rijders die deelnemen aan de IMSA races alleen door het grote startveld is de kans ook een stuk kleiner dat je bekende namen tegenkomt in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Indy Pro want dan moeten ze ook nog in dezelfde iRating range zitten om in dezelfde split te komen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
Doubleoz schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:37:
[...]

Er zijn zeker wel GoT rijders die deelnemen aan de IMSA races alleen door het grote startveld is de kans ook een stuk kleiner dat je bekende namen tegenkomt in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Indy Pro want dan moeten ze ook nog in dezelfde iRating range zitten om in dezelfde split te komen.
Ik vond t zelf iets te duur worden om nu weer een andere klasse te gaan rijden en de imsa heeft schitterende banen dit seizoen, en natuurlijk de nieuwe lmp2 wat een extra dimensie geeft aan deze klasse.
Ik weet nog wel dat vorig seizoen hadden we regelmatig 3,4,5 tweakers in de 2de split zitten al zijn die jongens waarschijnlijk aardig gegroeid waar ik een break heb gehouden gezien het feit dat ik van 2000 ir naar 1600 zakten en onder in b eindigde met de sr.
Helaas vorige week op charlotte roval wat foutjes gemaakt en 1 keer echt smerig er afgeduwt op de banking waardoor de ir gelijk bleef maar nu ik terug ben op interlagos gqat het zeker de goede kant op met een p2, een p5 en helaas 1 slechter resultaat omdat ik spinde achter een gt3 die wel heel vroeg remde ingaan pitlane maar sat was gewoon mn eigen schuld.
Verder vind ik de ferrari dit seizoen geweldig rijden waar ik vorig jaar wel moeite had met pushen omdat ik niks voelde aankomen. Lees: veel frustratie en deels de reden voor een break maar nu ik terug ben heb ik er weer veel plezier in.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Juliankarssies schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:06:
[...]

Ik vond t zelf iets te duur worden om nu weer een andere klasse te gaan rijden en de imsa heeft schitterende banen dit seizoen, en natuurlijk de nieuwe lmp2 wat een extra dimensie geeft aan deze klasse.
Ik weet nog wel dat vorig seizoen hadden we regelmatig 3,4,5 tweakers in de 2de split zitten al zijn die jongens waarschijnlijk aardig gegroeid waar ik een break heb gehouden gezien het feit dat ik van 2000 ir naar 1600 zakten en onder in b eindigde met de sr.
Helaas vorige week op charlotte roval wat foutjes gemaakt en 1 keer echt smerig er afgeduwt op de banking waardoor de ir gelijk bleef maar nu ik terug ben op interlagos gqat het zeker de goede kant op met een p2, een p5 en helaas 1 slechter resultaat omdat ik spinde achter een gt3 die wel heel vroeg remde ingaan pitlane maar sat was gewoon mn eigen schuld.
Verder vind ik de ferrari dit seizoen geweldig rijden waar ik vorig jaar wel moeite had met pushen omdat ik niks voelde aankomen. Lees: veel frustratie en deels de reden voor een break maar nu ik terug ben heb ik er weer veel plezier in.
IMSA was natuurlijk bij uitstek de serie waar iedereen met de GoT-GTE ervaring aan de slag kon. Nu rijdt een groot gedeelte met de Indy Pro. Anderen zijn waarschijnlijk overgestapt naar VRS, Porsche cup of Le Mans. Heb dit seizoen ook geen IMSA gereden. Tracklist van Le Mans serie is echt genieten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juliankarssies
Beltoni schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:18:
[...]

IMSA was natuurlijk bij uitstek de serie waar iedereen met de GoT-GTE ervaring aan de slag kon. Nu rijdt een groot gedeelte met de Indy Pro. Anderen zijn waarschijnlijk overgestapt naar VRS, Porsche cup of Le Mans. Heb dit seizoen ook geen IMSA gereden. Tracklist van Le Mans serie is echt genieten
Er zijn vorig seizoen inderdaad veel mensen overgestapt van mazda/skip naar de gte, ik had alleen gehoopt dat er een hoop mensen zouden blijven rijden desondanks heb ik t prima naar mijn zin met nog een 2de plaats.
(Nog steeds wachtende voor mijn eerste imsa overwinning :'( ).
De kalender van lemans series is ook niet verkeerd maar imsa had veel banen die ik al had en daarnaast ook charlotte, interlagos, en leguna seca wat ik top banen vind.
Op leguna seca heb ik als eerst gereden met de mazda en mn allereerste race won ik al en later die week nog een keer dus een speciale baan voor mij.

Btw toch geen slechte lijst na mn break.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mmezX8obUw79hrl1uBsIAql6TKQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1V3Qt223CQSmwAjoNKcSscpD.jpg?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:41
Pfft, denk ik even leuk net na de F1 snel een Indy race te doen om 4 uur...

Doen ze daar niet mee aan de wintertijd, en zijn ze nu op de oneven uren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:52

Arfman

Drome!

Klopt. Voordeel voor mij is dat ik nu hopelijk om 21:00 af en toe een Indy race mee kan pakken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

ActualFantasy schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:49:

Net als @Arfman komt ook dit mij een stuk beter uit :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoesh
Ik dacht al dat ik gek was geworden met die tijden, had 3/4 uur zitten wachten op een race duurde het nog een uur langer, bleek ik hem net gemist te hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
ActualFantasy schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:49:

Ze doen wel mee, maar een week later. Bij het ingaan van de zomertijd waren ze 3 weken eerder.

Overzicht van welke landen mee doen en wanneer: https://www.worldtimezone.com/daylight.html

[ Voor 8% gewijzigd door pdukers op 25-10-2020 18:33 . Reden: ik heb me vergist ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
pdukers schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:23:
[...]

Ze doen wel mee, maar een week later. Bij het ingaan van de zomertijd waren ze 3 weken eerder.

Overzicht van welke landen mee doen en wanneer: https://www.worldtimezone.com/daylight.html
iRacing doet niet mee met zomer/wintertijd. We zullen de komende maanden dus aan deze tijden moeten wennen (en zijn in maart weer helemaal van slag als het weer zomertijd wordt ;))

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Session30 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:30:
[...]

iRacing doet niet mee met zomer/wintertijd. We zullen de komende maanden dus aan deze tijden moeten wennen (en zijn in maart weer helemaal van slag als het weer zomertijd wordt ;))
Je hebt gelijk. Dacht aan de US tijden. Laat weer zien dat ik iRacing te weinig bezoek dit jaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:52
Dat wordt helemaal niks voor mij op okoyama :( loop me alleen maar te ergeren aan mezelf. Kortom, vanavond maar snel uitgestapt. Morgen misschien weer een kans.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik weet niet wat voor vloek er rust op mijn iRacing seizoen in de league maar het is echt niet grappig meer :(

Eerste race knal ik vol op @Maurice W die gespind is. Totaal verkeerd ingeschat waar zijn auto naar toe zou gaan dus ik T-bone hem vol erin. "Gelukkig" was de race van Maurice al klaar en die van mij dus ook.

Tweede race rij ik op P6 toen ineens de motor begon te sputteren en ik opkomen back straight zonder benzine kwam te staan. Om een of andere duistere reden deed DRE alles (spotter, vertellen wie er gespind was, etc.) behalve de fuel in de gaten houden. Ik was zelf druk in gevecht met mensen om me heen dus had ook niet in de gaten dat ik bijna leeg was, wederom een mooie klassering weggegooid. Zonde, ben d'r eerlijk gezegd ook wel ff klaar mee, ik ga een pauze nemen van iRacing de komende week.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:28

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Glibberen en glijen...
Maar 2x Top 10 tegen verwachting.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDenessen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06-09-2022
Vandaag goeie races gereden in de league, twee keer in de top tien.
En ik kon redelijk meekomen met mensen die normaal gesproken 'out of my league' zijn 8)

Jammergenoeg had ik de pitstop niet geoefend en verloor ik daardoor veel tijd en door een onnodige spin in de laatste ronde viel ik terug naar p9 terwijl ik ieigenlijk in de race was voor p4 pf p5.

Ik moet toch mijn ptstops gaan oefenen, ook al rij ik geen series waar pitstops in zitten.

En @JoepW ik had je wel gezien toen ik de baan opkwam na mijn spin in de laaste ronde, maar probeerde toch mijn plek te behouden.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
MDenessen schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 22:45:
.....
En @JoepW ik had je wel gezien toen ik de baan opkwam na mijn spin in de laaste ronde, maar probeerde toch mijn plek te behouden.
Ik zag niet dat jij het was en was enkel bezorgd om een ‘dom’ incident.
Maar je re-joind uit ongeveer stilstand, dan kan je natuurlijk niet je auto ervoor zetten, wat je ook niet deed gelukkig. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Mijn quali van gisteravond, plus de setups die ik gebruikt heb.

(Even openen in youtube voor breedbeeld)
@Danny Hdoorn, thnx. Gefixed :)

[ Voor 43% gewijzigd door Luckeh op 26-10-2020 14:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Hdoorn

Danny Hdoorn

Abn0rmaal(twitch&dc)

Luckeh schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:35:
[YouTube]
Weet niet of het aan mij ligt maar je video staat op prive ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Luckeh schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:35:

[YouTube: iRacing - Indy Pro 2000 @ Okayama Quali + Setups]

(Even openen in youtube voor breedbeeld)
@Danny Hdoorn, thnx. Gefixed :)
En waar zijn de setups :)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
Have you tried switching it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:11

BM

Moderator Spielerij
Link in de description onder de video op YT :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Hoe zit het nou exact,

Is mij niet helemaal duidelijk wat nou de juiste werkwijze is voor FOV, monitor ange en bezels.

Volg deze guide http://edracing.com/edr/FOV.php.

Nu staat er “ If you choose to render each monitor separately (which I do)
then only measure the viewable width on the center monitor and don't apply any bezel correction in your graphics card.”

Gaat dit over de calculator of over iracing? Krijg niet dezelfde waardes in de calculator en iracing.

Heb 3x 27” met de optie multi projection en SMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Nou, dit circuit ligt mij niet zo.

Race 1 prima, van 20 naar 12, leuk gevecht gehad met @Eendenreetx .

In race 2 tik ik hem eraf in de hairpin en was onzer beide race wel over. Sorry daarvoor.

Op naar zo'n gekke oval nu....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Remco Tr schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:08:
Hoe zit het nou exact,

Is mij niet helemaal duidelijk wat nou de juiste werkwijze is voor FOV, monitor ange en bezels.

Volg deze guide http://edracing.com/edr/FOV.php.

Nu staat er “ If you choose to render each monitor separately (which I do)
then only measure the viewable width on the center monitor and don't apply any bezel correction in your graphics card.”

Gaat dit over de calculator of over iracing? Krijg niet dezelfde waardes in de calculator en iracing.

Heb 3x 27” met de optie multi projection en SMP.
Als je deze invult kom je een heel eind: https://docs.google.com/s...IBwjSwco/edit?usp=sharing

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik had "beloofd" om niet meer te rijden maar ik was met m'n rig aan het afstellen en dacht, waarom niet? :+

Eerste race op P9 geeindigd, prima resultaat. Wel jammer dat ik Tom eraf kegelde bij aanremmen T1, ik dacht nog extra voorzichtig te zijn maar niet voorzichtig genoeg. Dom van mij.

2e race echt lekker gereden tot ik hem in de ronde na de pitstops, liggend op ik gok P6, eraf spin bij uitkomen Piper Corner (opkomen achterste rechte stukje). Helaas, maar ben er niet zuur over want de vaart zat er goed in en ik heb een stuk minder last van m'n linkerbeen dus ik ben weer een stukje dichterbij een goed afgestelde rig :)

EDIT: bijna vergeten, shoutout naar Hans S, goed geraced, lekker aan elkaar gewaagd en volgens mij heb je je behoorlijk verbeterd, volgens mij was ik een aantal seizoenen geleden een stukje sneller dan jij maar volgens mij is dat nu andersom :)

[ Voor 16% gewijzigd door Arfman op 26-10-2020 22:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrHans
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-08-2024
Arfman schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:02:
EDIT: bijna vergeten, shoutout naar Hans S, goed geraced, lekker aan elkaar gewaagd en volgens mij heb je je behoorlijk verbeterd, volgens mij was ik een aantal seizoenen geleden een stukje sneller dan jij maar volgens mij is dat nu andersom :)
Dat is aardig van je. Ligt overigens meer aan deze auto, denk ik, dan aan mijn racekwaliteit. Om de een of andere reden ben ik met deze formule auto ietsje sneller dan met de GT’s. Kan volgend seizoen dus zo maar weer compleet andersom zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
eindelijk eens beide race uitgereden zonder kleerscheuren :) De voorbije weken enkele AI races gedaan om iets meer gewoon te worden aan traffic + stress. Heeft wel geholpen denk ik. Mss domme vraag maar waar kan ik de results van de race nakijken? Iracing toont deze niet en in de league directory vind ik enkel maar de qualify van vorige race :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Elbaceever schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:52:
eindelijk eens beide race uitgereden zonder kleerscheuren :) De voorbije weken enkele AI races gedaan om iets meer gewoon te worden aan traffic + stress. Heeft wel geholpen denk ik. Mss domme vraag maar waar kan ik de results van de race nakijken? Iracing toont deze niet en in de league directory vind ik enkel maar de qualify van vorige race :)
Ze verstoppen dat goed inderdaad. Ik doe het zo:
Link: iRacing GoT League
- Click op Race Seasons
- Click op Weekly Tournament 20S4

Dan krijg je de resultaten van het seizoen te zien: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7vP7qfn1dgQus77oGJyN8Mdkkrs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OTAhvOwpILSoZPokBcBNH1Al.png?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
Luckeh schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:58:
[...]

Ze verstoppen dat goed inderdaad. Ik doe het zo:
Link: iRacing GoT League
- Click op Race Seasons
- Click op Weekly Tournament 20S4

Dan krijg je de resultaten van het seizoen te zien: [Afbeelding]
top! thx

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Isniedood
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Zoals ieder jaar kom ik in de winter weer terug bij iRacing. De zonnige maanden staan in het teken van buitensport en de competitie die ik mis in de winter vang ik op met iRacing. Waar ik me dit jaar over verbaas is hoe ontzettend veel series er zijn. Maakt het bijzonder onoverzichtelijk. Er lijkt een hoop extra aanwas dankzij Corona.

Tot zo ver enkele races gedaan in een GT3 bak met IMSA. Vooral weer gefocust op safety rating en constantheid. Wel leuk om te zien dat ik einde van de week weer tijden rij die ik begin van de week absoluut niet dacht te halen. Uiteindelijk een Quali lap gehad van 31.8 en in de race 32.2. Helaas 3 rondes voor het einde gespind waardoor ik de overwinning weg gaf.

Morgen komt mijn nieuwe rig binnen een ga ik voor het eerst kunnen rijden met de Podium DD1. Momenteel heb ik vooral nog veel flex in de playseat challenge icm CSL elite pedalen. Niet bepaald ideaal.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:01

Niellie41

[object Object]

De Repco Supercars Pro eSeries gaat weer beginnen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=v_dq-NMEUDQ]

Die is niet met de pro coureurs, maar met sim racers. De productie is helemaal top.

[ Voor 28% gewijzigd door Niellie41 op 27-10-2020 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Niellie41 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:43:
De Repco Supercars Pro eSeries gaat weer beginnen.
[YouTube]

Die is niet met de pro coureurs, maar met sim racers. De productie is helemaal top.
Ze gebruiiken de overlays uit de normale Supercars serie.
Er rijdt één pro coureur mee (James Golding); die twee weken terug nog 8e werd in de Bathurst 1000.

Afgezien van deze serie zijn best veel Supercars coureurs actief op het iRacing platform. Sinds ze hun e-series introduceerden eerder dit jaar toen de IRL serie platlag vanwege Corona. De winnaar van de Bathurst 1000 heeft ruim 6k iRating.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
Afgelopen zondag heb ik een protest ingediend. Met de LMP2 op Interlagos had mijn voorganger een slechte exit uit bocht 4 en in het stuk richting het infield blokte hij me meerdere malen.
Gisteravond kreeg ik het bekende mailtje 'the member under protest has been notified of the outcome'. Maar nu vraag ik me af, wat krijgt de tegenpartij aan informatie? Ik kan me in dit geval goed voorstellen dat hij het incident zich niet meer kan herinneren. Wordt er uitgelegd wat hij verkeerd heeft gedaan, krijgt hij de replay te zien?
Zelf heb ik (naar mijn weten) nog nooit aan de andere kant gestaan (ik heb in ieder geval nog nooit een tik op de vingers gehad vanuit iRacing, ik zal ongetwijfeld wel eens geprotest zijn), dus ben even benieuwd hoe iRacing dit oppakt.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ActualFantasy
Session30 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:01:
Afgelopen zondag heb ik een protest ingediend. Met de LMP2 op Interlagos had mijn voorganger een slechte exit uit bocht 4 en in het stuk richting het infield blokte hij me meerdere malen.
Gisteravond kreeg ik het bekende mailtje 'the member under protest has been notified of the outcome'. Maar nu vraag ik me af, wat krijgt de tegenpartij aan informatie? Ik kan me in dit geval goed voorstellen dat hij het incident zich niet meer kan herinneren. Wordt er uitgelegd wat hij verkeerd heeft gedaan, krijgt hij de replay te zien?
Zelf heb ik (naar mijn weten) nog nooit aan de andere kant gestaan (ik heb in ieder geval nog nooit een tik op de vingers gehad vanuit iRacing, ik zal ongetwijfeld wel eens geprotest zijn), dus ben even benieuwd hoe iRacing dit oppakt.
De ontvanger krijgt een mail met het resultaat van het protest, heb ik uit zeer betrouwbare bron... :P :P :P

------------
Hi,
>
> I'm writing to inform you of the outcome of the protest filed against
> you.
>
> After reviewing all of the available information we do find the
> accusations of re-entering the track, in an unsafe manner are
> accurate. We understand the need to get back on the racing surface as
> soon as possible. Regardless of who's fault the incident was or how
> much of a hurry the driver might be to get back on the track, always
> check the track and try to re-enter safely. Our goal is to simply try
> and avoid this situation in the future. Your understanding in this
> matter is greatly appreciated.
> For future reference, the protest has been assigned the following
> identification numbers:
>
> Ticket: 301004
> Session: 33249377
> Sporting Code Section: 6.10.3 - Retaliation or Intentional Wrecking
>
> I apologize for the formality of this notice, but experience has shown
> an orderly process like this is the best way to resolve the issues
> that occasionally arise in the heat of competition.
>
> On behalf of iRacing, best of luck in your future races!
>
> Sincerely,
> iRacing
------------------

Ik heb daar weer protest tegen aangetekend want in die mail krijg je dus niet te zien om welk incident het gaat, en wie jou geprotest heeft. Daarop antwoorden ze dat ze dat om privacy redenen niet kunnen doen. Ook de bijgestuurde replay krijg je niet te zien.

[ Voor 5% gewijzigd door ActualFantasy op 27-10-2020 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:46
ActualFantasy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:07:
[...]

De ontvanger krijgt een mail met het resultaat van het protest, heb ik uit zeer betrouwbare bron... :P :P :P

------------
Hi,
>
> I'm writing to inform you of the outcome of the protest filed against
> you.
>
> After reviewing all of the available information we do find the
> accusations of re-entering the track, in an unsafe manner are
> accurate. We understand the need to get back on the racing surface as
> soon as possible. Regardless of who's fault the incident was or how
> much of a hurry the driver might be to get back on the track, always
> check the track and try to re-enter safely. Our goal is to simply try
> and avoid this situation in the future. Your understanding in this
> matter is greatly appreciated.
> For future reference, the protest has been assigned the following
> identification numbers:
>
> Ticket: 301004
> Session: 33249377
> Sporting Code Section: 6.10.3 - Retaliation or Intentional Wrecking
>
> I apologize for the formality of this notice, but experience has shown
> an orderly process like this is the best way to resolve the issues
> that occasionally arise in the heat of competition.
>
> On behalf of iRacing, best of luck in your future races!
>
> Sincerely,
> iRacing
------------------

Ik heb daar weer protest tegen aangetekend want in die mail krijg je dus niet te zien om welk incident het gaat, en wie jou geprotest heeft. Daarop antwoorden ze dat ze dat om privacy redenen niet kunnen doen. Ook de bijgestuurde replay krijg je niet te zien.
Heel raar dat je niet weet over welke het gaat... Beetje het zelfde als een bekeuring binnen krijgen en daar staat, je reed te hard maar we zeggen niet waar:P Betalen en succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoesh
Is nogal logisch dat ze dat niet mede delen lijkt mij, de persoon die het protest indient dient in bescherming genomen te worden. Als de ander weet wie het protest ingediend heeft en mogelijk een ban heeft gekost dan is het wel heel makkelijk om binnen dan wel buiten iRacing om wraak te nemen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
Op zich snap ik ook dat ze niet graag melden wie er protest heeft aangetekend, om te voorkomen dat de dader degene die het report heeft aangemaakt 'terugpakt'.
In dit specifieke geval had ik het niet erg gevonden als de replay mee was gestuurd, ik vraag me af of diegene er veel van leert als hij de situatie niet te zien krijgt. Daarnaast is het ook niet iemand die ik vaak tegenkom, dus dan worden de mogelijkheden tot wraak wat beperkter :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

...en sommige mensen maken het erg bont:
quote: iRacing
Hi,

Thank you for your protest.

A protest has come into us just before yours and a case already opened against this person for the same behavior.

We will include your complaint in that already opened case.

Thank you for your understanding.

Sincerely,
iRacing
Een protest die ik stuurde in Augustus. De meneer in kwestie is niet meer online geweest sindsdien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoesh
Dat geeft altijd wel voldoening als je mensen die zich idioot hebben gedragen niet meer online ziet.

Van de 18 protests die ik heb ingediend heb ik 16x een reactie terug gekregen dat ze actie gingen ondernemen en 2x dat ze het als race incident beschouwden. Van 1 weet ik vrij zeker dat die geband is omdat die dagelijks reed en sindsdien 3,5 maand al niet meer online is geweest, hij leeft nog wel want hij maakt hotlap videos voor F1 2020, denk ook dat hij daar beter past.

Heb het idee dat ze de protests best serieus nemen en er ook echt iets mee doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Swoesh schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:43:
Dat geeft altijd wel voldoening als je mensen die zich idioot hebben gedragen niet meer online ziet.

Van de 18 protests die ik heb ingediend heb ik 16x een reactie terug gekregen dat ze actie gingen ondernemen en 2x dat ze het als race incident beschouwden. Van 1 weet ik vrij zeker dat die geband is omdat die dagelijks reed en sindsdien 3,5 maand al niet meer online is geweest, hij leeft nog wel want hij maakt hotlap videos voor F1 2020, denk ook dat hij daar beter past.

Heb het idee dat ze de protests best serieus nemen en er ook echt iets mee doen.
Ja, ik kreeg in een andere mail ook een melding dat ze een dossier bijhouden van iedereen. Bij een protest van mij werd er gezegd dat ze het dit keer als een race incident afdeden, maar dat ik moest blijven reporten want als het vaker voorkomt dan kan zo iemand erop aangesproken worden. Als er een patroon ontstond dan gingen ze het zeker met die gebruiker aankaarten.

Denk idd dat ze het heel serieus nemen een protest.

[ Voor 3% gewijzigd door ActualFantasy op 27-10-2020 12:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

offtopic:
In mijn Live for Speed tijd runde ik 3 servers. Dat waren zgn. City Driving servers, met Cops 'n Robbers mod waarin iedereen in de server een "rol" speelde. Je had cops (mocht pas als je minstens zoveel uur op die server had gereden en een bepaalde reputatie had), civilians, tow trucks, etc. Je had nogal wat regels waar je je aan moest houden om te voorkomen dat de server in een anarchie veranderde.

Als je ziet hoeveel mails ik kreeg over mensen die zich niet gedroegen, en het feit dat we met 6 admins waren die vrijwel elke avond op de server waren en dus ook nog bergen werk verzetten, is het onglooflijk hoe goed iRacing's systeem werkt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen en kan het allemaal veel beter maar ik had bijna 1 uur werk per dag voor 3 servers met misschien 300 verschillende mensen erop, dus wat dat betreft doen ze het erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Arfman schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:00:
offtopic:
In mijn Live for Speed tijd runde ik 3 servers. Dat waren zgn. City Driving servers, met Cops 'n Robbers mod waarin iedereen in de server een "rol" speelde. Je had cops (mocht pas als je minstens zoveel uur op die server had gereden en een bepaalde reputatie had), civilians, tow trucks, etc. Je had nogal wat regels waar je je aan moest houden om te voorkomen dat de server in een anarchie veranderde.

Als je ziet hoeveel mails ik kreeg over mensen die zich niet gedroegen, en het feit dat we met 6 admins waren die vrijwel elke avond op de server waren en dus ook nog bergen werk verzetten, is het onglooflijk hoe goed iRacing's systeem werkt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen en kan het allemaal veel beter maar ik had bijna 1 uur werk per dag voor 3 servers met misschien 300 verschillende mensen erop, dus wat dat betreft doen ze het erg goed.
Ik weet uit betrouwbare bron (aub niet zomaar verder verspreiden haha) dat ze ongeveer 2500 protests per week binnen krijgen..!!! Je zal die maar moeten checken, elke replay inladen duurt al 3 min, tel maar uit :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
NickThissen schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:23:
[...]

Ik weet uit betrouwbare bron (aub niet zomaar verder verspreiden haha) dat ze ongeveer 2500 protests per week binnen krijgen..!!! Je zal die maar moeten checken, elke replay inladen duurt al 3 min, tel maar uit :+
Voor mijn laatste replay had ik enkel een video-file (MP4). Kreeg toen de bevestiging binnen 20min dat de andere partij was geinformeerd over het incident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoesh
NickThissen schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:23:
[...]

Dit seizoen zitten ze op bijna exact 2 miljoen starts in 6 weken, dat komt dan uit op 0.75% per rijder per race, bij 20 rijders dus 15% kans dat er iemand ge-report word. Dat vind ik vrij weinig nog gezien hoe er vaak gereden word, ik denk dat veel mensen ook niet de moeite nemen om een report in te dienen.

Zelf zit ik met 18 ingediende reports op 337 starts op 5,34% en dan neem ik nog lang niet altijd de moeite om alles te reporten wat ik zie gebeuren.

Ik mag toch hopen dat ze wel iets gevonden hebben om die 3 min wachttijd te optimaliseren en dat er niet iemand iedere keer 3 min naar dat laadscherm zit te staren.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ActualFantasy
Bijna synchroon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Wel kijken waar je rijd voortaan hoor, @Session30 ;)

Had er tijdens de caution geen last van, maar na de caution op volle snelheid kwam ik erachter dat ik geen enkele bocht meer in 6 kon doen, en overal moest terugschakelen.

Volgehouden tot de volgende caution en daarna pits in gegaan, 8 seconden repairs gepakt en weer terug naar voren gereden beetje.

Jammer dat jij aan het eind nog in de muur eindigde.

[ Voor 7% gewijzigd door ActualFantasy op 27-10-2020 20:08 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 08:15
Voor wie het leuk vindt: ik kreeg net via Jelle en Marc dit filmpje van Dave Cam toegestuurd, waarin ik met hem en nog een ander een leuk gevecht had om het podium.

Ik had overigens geen idee dat die 'kale van Youtube' dus Dave heette. Kende hem alleen van gezicht/stem :p
Hij rijdt in ieder geval flink door voor iemand die nauwelijks rallyx doet.

Ik rij die geel/blauwe Corona wagen.

[ Voor 9% gewijzigd door Loona35 op 27-10-2020 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dave Cam is d:)b imho

Goeie rijder en niet te beroerd om fouten toe te geven. Soms post hij ook filmpjes wat er allemaal misgaat en dan zie je dat ook hij soms gewoon de muur in knalt of uit de baan wordt gekegeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02-07 19:22
Dave is een leuke kerel ja! Paar keer tegen hem gereden. Vriendelijke, nette rijder.

YouTube: 'F' | The videos that didn't make it to YouTube!

Hier kan je zien wat er zoal mis gaat bij hem.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
ActualFantasy schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:07:
Wel kijken waar je rijd voortaan hoor, @Session30 ;)

[YouTube: 2020 10 27 20 04 01]

Had er tijdens de caution geen last van, maar na de caution op volle snelheid kwam ik erachter dat ik geen enkele bocht meer in 6 kon doen, en overal moest terugschakelen.

Volgehouden tot de volgende caution en daarna pits in gegaan, 8 seconden repairs gepakt en weer terug naar voren gereden beetje.

Jammer dat jij aan het eind nog in de muur eindigde.
He dat heb ik helemaal niet meegekregen! Was wel blij dat je bij de start oplette want daar had ik ook een momentje en zat je er bijna achterop.
Verder was het echt weer survival of the fittest. Ik had de snelheid om voor het podium te strijden en had de intentie om rustig vooraan m'n rondjes te rijden en af te wachten tot het eind, tot ik een herstart verklootte en achter iemand kwam die veel langzamer was. Toch me laten verleiden om hem in proberen te halen, maar da's best lastig op een oval, zeker als er ook een achterblijver zich mee bemoeit. Daar nam ik iets teveel risico en toen spinde ik.
Ach ja, morgen weer een kans :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Session30 op 27-10-2020 21:36 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Loona35 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:11:
Voor wie het leuk vindt: ik kreeg net via Jelle en Marc dit filmpje van Dave Cam toegestuurd, waarin ik met hem en nog een ander een leuk gevecht had om het podium.

Ik had overigens geen idee dat die 'kale van Youtube' dus Dave heette. Kende hem alleen van gezicht/stem :p
Hij rijdt in ieder geval flink door voor iemand die nauwelijks rallyx doet.

[YouTube: A series I hardly ever drive! | iRacing Rally X @ Daytona]

Ik rij die geel/blauwe Corona wagen.
Ik dacht, waarom ook niet? Ik ga ook een IRX doen. Ging net een race official gisteravond dus 10 minuten oefenen en gaan met die banaan.

Op P3 gekwalificeerd, na de 1e bocht lag ik 1e (hele goede start om een of andere reden). Ronde 2 kreeg ik een klein tikje in de chicane, P4. Opgeklommen naar P3 na een paar rondjes, uitkomen chicane had ik een megaexit, zet hem naast P2 en die beukt me zonder te kijken de muur in. Eindigen op P4 nog want de andere 6 die meededen hadden nog nooit IRX gedaan denk ik.

Het blijft geinig maar dan moet het wel fair gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Arfman schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:26:
[...]

Ik dacht, waarom ook niet? Ik ga ook een IRX doen. Ging net een race official gisteravond dus 10 minuten oefenen en gaan met die banaan.

Op P3 gekwalificeerd, na de 1e bocht lag ik 1e (hele goede start om een of andere reden). Ronde 2 kreeg ik een klein tikje in de chicane, P4. Opgeklommen naar P3 na een paar rondjes, uitkomen chicane had ik een megaexit, zet hem naast P2 en die beukt me zonder te kijken de muur in. Eindigen op P4 nog want de andere 6 die meededen hadden nog nooit IRX gedaan denk ik.

Het blijft geinig maar dan moet het wel fair gaan.
Ja dat is jammer, dat gebeurd mij ook wel eens in de zoveel keren. Zeker in de Rookie klasse, daar kun je beter starten als er 10+ man zijn ingeschreven zodat je niet in de laagste split komt. In de top split wordt een stuk netter gereden, zoals in de filmpje met Dave. Of de D-klasse rijden, die roteren ook met dezelfde gratis banen. In die klasse zit een stuk meer ervaring op het circuit en een setup is niet zo belangrijk bij RallyX.

Bij de Rookie klasses van ovals, dirt ovals etc. is hetzelfde probleem. Het ligt er meer aan dat het een Rookie klasses zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Was volgens mij inderdaad een Rookie race (er reden rookies in mee, vandaar), maarja, veel keus heb je niet in IRX natuurlijk :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Eerste lunch race achter de kiezen vandaag op Suzuka :)
Had een VRbril crash dus kon maar 1rondje Q rijden en dus starte 6de plek helaas.
Behoorlijk terug vechten werd het dus, maar omdat het middag was op een dinsdag merk je dat de SOF niet zo enorm hoog is. ( dus met een beetje rekenen gokte ik er op dat er nog wel wat van af zouden gaan )
En uiteraard toen het verkeer kwam ging de chat op chaos :+

Anyway long story short uiteindelijk 2de over de streep omdat Marcel zonder brandstof kwam te staan anders was het 3de geweest.

Blijft zo een mooie combi Suzuka en LMP2

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Zo, 2 dingen weer geleerd vanavond over ovals.

Als je onder geel de pits in gaat, en je gaat dan de auto voorbij waar je achter had moeten blijven krijg je een stop en go.

En die mag je niet onder geel inlossen.

Dat waren drie pit stops ipv 1...

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Beltoni
Eerste win met de LMP2 is binnen. Wat is Suzuka toch genieten met deze machine. Eindelijk een keer een pole kunnen verzilveren, zij het in een lage split (1.853 SoF).

Gepiekt in de eerste helft door in 18 rondes een voorsprong van 6 seconden op te bouwen. Om verkeer te ontlopen duik ik vroeg de pit in. Dat is natuurlijk een risico omdat je outlap cruciaal is. P2 duikt volgende ronde naar binnen maar ik houd de leiding. Merkte toch wat druk op de schouders en reed zeker niet foutloos. P2 liep langzaam in maar kon het verkeer goed managen.

Tot er een achterblijver besloot om mijn leven nog wat moeilijker te maken. Zat nog beetje te prikken, helaas zonder succes.

[Streamable: iRacing Motorsport Simulator 2020.10.28 - 21.19.50.02]

Weg voorsprong. P2 had slipstream en hij zat al snel in mijn nek, samen met P3. Podium na 80% van de race binnen 2 seconden. Totdat ik op mijn relative zag dat het gat plots 6 seconden was. Replay teruggekeken: 5,5 voor de uitvoering.

[Streamable: iRacing Motorsport Simulator 2020.10.28 - 21.19.15.01]

Blij dat ik eindelijk een pole heb omgezet naar een win! 80 iRating en 0,69SR, dat wordt lekker slapen :>

[ Voor 4% gewijzigd door Beltoni op 29-10-2020 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
Beltoni schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 23:36:
Eerste win met de LMP2 is binnen. Wat is Suzuka toch genieten met deze machine. Eindelijk een keer een pole kunnen verzilveren, zij het in een lage split (1.853 SoF).

Gepiekt in de eerste helft door in 18 rondes een voorsprong van 6 seconden op te bouwen. Om verkeer te ontlopen duik ik vroeg de pit in. Dat is natuurlijk een risico omdat je outlap cruciaal is. P2 duikt volgende ronde naar binnen maar ik houd de leiding. Merkte toch wat druk op de schouders en reed zeker niet foutloos. P2 liep langzaam in maar kon het verkeer goed managen.

Tot er een achterblijver besloot om mijn leven nog wat moeilijker te maken. Zat nog beetje te prikken, helaas zonder succes.

Weg voorsprong. P2 had slipstream en hij zat al snel in mijn nek, samen met P3. Podium na 80% van de race binnen 2 seconden. Totdat ik op mijn relative zag dat het gat plots 6 seconden was. Replay teruggekeken: 5,5 voor de uitvoering.

Blij dat ik eindelijk een pole heb omgezet naar een win! 80 iRating en 0,69SR, dat wordt lekker slapen :>
Ik weet niet hoe het zat met die eerste ofdat hij zelf ook inliep of iemand op hem inliep want hij wilt ook zo min mogelijk tijd verliezen.
Btw wel netjes dat je niet divebombt zie t vaak zat gebeuren en dan t standaard chat bericht ik ben sneller of blue flags.
Maar gefeliciteerd met je overwinning man d:)b

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Juliankarssies schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:39:
[...]

Ik weet niet hoe het zat met die eerste ofdat hij zelf ook inliep of iemand op hem inliep want hij wilt ook zo min mogelijk tijd verliezen.
Btw wel netjes dat je niet divebombt zie t vaak zat gebeuren en dan t standaard chat bericht ik ben sneller of blue flags.
Maar gefeliciteerd met je overwinning man d:)b
Thanks. Zat wel te twijfelen of ik hem er tussen zou proppen maar twijfelde aan zijn kwaliteiten. Dit was volgens mij de derde keer dat ik hem inhaalde. Alle pitstops waren geweest en hij reed in niemandsland, ergens achterin.

Ach ja, dat hoort ook bij deze klasse. Naast rijkunsten (niet mijn sterkste punt) spelen tactiek en risico management ook een belangrijke rol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Beltoni schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 23:36:

Als je al begint te knipperen op het rechte stuk terwijl je nog niet eens in de buurt bent om in te halen zou ik je ook geen centimeter ruimte geven. Ik snap niet wat je daar mee wilt bereiken alsof hij dan voor de eerste bocht even op je gaat wachten.

Daarna zit je er eigenlijk nog te ver van af bij de volgende bocht maar lijk je toch een poging te maken. Dat ging nooit lukken en moest je dus meer inhouden om niet te crashen, hierdoor kom je slecht door die bocht en heb je bij de volgende bocht hetzelfde probleem.

Als je die bocht ervoor nou had gezorgd dat je goed op zijn bumper zat en bij het uitkomen hem er gelijk naast kon zetten voor de volgende bocht was je er zo voorbij geweest.

Multiclass race gaat vooral om goede timing en weten wat de andere klasse doen en welke lijnen ze rijden. Niet overal proberen te prikken om maar hopen dat ze voor je aan de kant gaan.

Met andere woorden die achterligger deed niks verkeerd. Maakt niet uit al ligt hij laatste, jij weet niet of hij nog aan het vechten is met iemand anders die nog moet pitten. Hij rijdt netjes zijn lijn. Natuurlijk moet de langzamere klassen ook wel ruimte geven waar nodig, maar niet als jij tijdens het remmen er nog niet eens naast zit.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beltoni
Linc schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:48:
[...]

Als je al begint te knipperen op het rechte stuk terwijl je nog niet eens in de buurt bent om in te halen zou ik je ook geen centimeter ruimte geven. Ik snap niet wat je daar mee wilt bereiken alsof hij dan voor de eerste bocht even op je gaat wachten.

Daarna zit je er eigenlijk nog te ver van af bij de volgende bocht maar lijk je toch een poging te maken. Dat ging nooit lukken en moest je dus meer inhouden om niet te crashen, hierdoor kom je slecht door die bocht en heb je bij de volgende bocht hetzelfde probleem.

Als je die bocht ervoor nou had gezorgd dat je goed op zijn bumper zat en bij het uitkomen hem er gelijk naast kon zetten voor de volgende bocht was je er zo voorbij geweest.

Multiclass race gaat vooral om goede timing en weten wat de andere klasse doen en welke lijnen ze rijden. Niet overal proberen te prikken om maar hopen dat ze voor je aan de kant gaan.

Met andere woorden die achterligger deed niks verkeerd. Maakt niet uit al ligt hij laatste, jij weet niet of hij nog aan het vechten is met iemand anders die nog moet pitten. Hij rijdt netjes zijn lijn. Natuurlijk moet de langzamere klassen ook wel ruimte geven waar nodig, maar niet als jij tijdens het remmen er nog niet eens naast zit.
Even mijn stukje teruggelezen, zeg ik ergens dat de achterligger iets fout doet? Dat is een foutieve aanname waardoor jou reactie direct erg negatief overkomt.

Ik heb het zeker niet goed afgehandeld, had de auto beter kunnen uitlijnen maar verrem mij in T1. Ik prik af en toe omdat hij geen duidelijk lijn rijdt (laat maar de apex), daardoor geeft hij mij het idee dat hij wel ruimte laat. Maar zoals ik al aangaf, eerder in de race was hij al erg onvoorspelbaar. Daarom durfde ik hem er niet zo maar naast te zetten en ziet het er van mij vrij knullig uit.

Het vroeg seinen is misschien niet heel netjes. Het was vanuit mij een sein: de race is bijna afgelopen je vecht niet meer om positie, pas op want wij zitten wel nog midden in een gevecht.

Maar bedankt dat je tijd hebt genomen voor deze reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Beltoni schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:12:
[...]

Even mijn stukje teruggelezen, zeg ik ergens dat de achterligger iets fout doet? Dat is een foutieve aanname waardoor jou reactie direct erg negatief overkomt.

Ik heb het zeker niet goed afgehandeld, had de auto beter kunnen uitlijnen maar verrem mij in T1. Ik prik af en toe omdat hij geen duidelijk lijn rijdt (laat maar de apex), daardoor geeft hij mij het idee dat hij wel ruimte laat. Maar zoals ik al aangaf, eerder in de race was hij al erg onvoorspelbaar. Daarom durfde ik hem er niet zo maar naast te zetten en ziet het er van mij vrij knullig uit.

Het vroeg seinen is misschien niet heel netjes. Het was vanuit mij een sein: de race is bijna afgelopen je vecht niet meer om positie, pas op want wij zitten wel nog midden in een gevecht.

Maar bedankt dat je tijd hebt genomen voor deze reactie.
Mijn reactie was misschien wat agressief, maar goed ik wou gewoon duidelijk zijn. Ik kan het ook slecht zien wat er precies gebeurd op jou video. Maar de GTE lijn is niet per se hetzelfde als de LMP2 lijn. Dus laat insturen kan daar nou eenmaal de manier zijn van de GTE natuurlijk.

En je zei:
Dit las ik als de achterligger liet mij er niet langs. Vandaar dat ik zei de achterligger doet niks fout. Uiteindelijke maakte je het jezelf moeilijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ourplayground
  • Laatst online: 07:30
Linc schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:48:
[...]

Is dit niet waar het eigenlijk al mis gaat? Met zo’n instelling is het toch niet lekker racen?
Wat het knipperen ook betekend, dit is blijkbaar voor elke persoon anders, de GTE rijder weet in ieder geval dat er een lmp2 achter hem zit.
Dan zijn er 2 opties als GTE rijder, gewoon lekker doorrijden en op het punt waar het kan je laten inhalen, of even het gas er af en zelf weer lekker doorrijden zonder een hijgende lmp2 in je nek. Beiden zijn ok, maar om gefrustreerd te raken omdat iemand met zijn lampjes knippert en daardoor juist geen ruimte geven is wel het laatste wat je zou moeten doen imho.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

ourplayground schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:39:
[...]

Is dit niet waar het eigenlijk al mis gaat? Met zo’n instelling is het toch niet lekker racen?
Wat het knipperen ook betekend, dit is blijkbaar voor elke persoon anders, de GTE rijder weet in ieder geval dat er een lmp2 achter hem zit.
Dan zijn er 2 opties als GTE rijder, gewoon lekker doorrijden en op het punt waar het kan je laten inhalen, of even het gas er af en zelf weer lekker doorrijden zonder een hijgende lmp2 in je nek. Beiden zijn ok, maar om gefrustreerd te raken omdat iemand met zijn lampjes knippert en daardoor juist geen ruimte geven is wel het laatste wat je zou moeten doen imho.
Ja want tot je gaat knipperen met je lampen is de LMP onzichtbaar? En ja je kan van je gas gaan soms, maar niet als de andere auto nog zo ver achter je zit, dus dan snap ik niet wat je met dat knipperen wil bereiken. Dat komt op mij over zo van, ik ben belangrijker, ga aan de kant.

Ik gebruik het zelf nooit omdat het geen bijdrage heeft, als je gewoon je auto plaatst op een goede manier dan is het ook wel duidelijk wat je van plan bent, daar heeft het knipperen van de lampen echt geen meerwaarde mee.

Ik zou daarom ook niet iemand expres gaan blocken ofzo als iemand naar mij knippert, maar ik wil alleen maar aangeven dat mensen zo kunnen reageren en het dus jezelf ook alleen maar tegenwerkt. Dus slimmer om niet te te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Linc schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:51:
[...]

Ja want tot je gaat knipperen met je lampen is de LMP onzichtbaar? En ja je kan van je gas gaan soms, maar niet als de andere auto nog zo ver achter je zit, dus dan snap ik niet wat je met dat knipperen wil bereiken. Dat komt op mij over zo van, ik ben belangrijker, ga aan de kant.

Ik gebruik het zelf nooit omdat het geen bijdrage heeft, als je gewoon je auto plaatst op een goede manier dan is het ook wel duidelijk wat je van plan bent, daar heeft het knipperen van de lampen echt geen meerwaarde mee.

Ik zou daarom ook niet iemand expres gaan blocken ofzo als iemand naar mij knippert, maar ik wil alleen maar aangeven dat mensen zo kunnen reageren en het dus jezelf ook alleen maar tegenwerkt. Dus slimmer om niet te te doen.
Denk dat het ook wel ligt aan de split waar je in zit :)
Ik gebruik het in de avond eigelijk nooit echt, want dan is de SOF hoog en kan ik uitgaan van het gene wat jij benoemd. Maar in de middag waar het nog wel eens een goede mixed bag kan zijn :+ knipper ik wel eens om aan te geven dat ik er aan kom, want dat is nog niet altijd duidelijk of overzichtelijk voor iedereen.
( wat niet uitmaakt want dat moet je ook leren )

Bedoel in iRacing is het altijd een samenloop van dingen en mensen, en in de multiclass races is het altijd gedoe omdat veel mensen risico's nemen die onnodig zijn zelfs in de top splits.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Loona35
Nieuw persoonlijk recordje bij de Nascar class-c vandaag: 66 van de 70 rondes onder caution :X

Welgeteld 4 rondjes clean gereden, de rest was meteen een crash of betrof rondjes gele vlag rijden.

[ Voor 6% gewijzigd door Loona35 op 29-10-2020 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Oefff. Dat lijken me wel lange races :/

Wil graag een keer de NASCAR C class proberen maar ben bang dat mijn onkunde de race voor andere gaat verpesten. Het hele tactische aspect is mij enigszins vreemd, om nog maar over de ongeschreven regels te zwijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Beltoni schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:18:
Oefff. Dat lijken me wel lange races :/

Wil graag een keer de NASCAR C class proberen maar ben bang dat mijn onkunde de race voor andere gaat verpesten. Het hele tactische aspect is mij enigszins vreemd, om nog maar over de ongeschreven regels te zwijgen.
Je kan alleen leren door het te ervaren. ;)
Als je al de auto onder controle hebt, ben je al een heel eind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:06

Raimond613

Simracer

Ik zou alleen mijn 1e race niet op Martinsville doen ;)

iracing profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithriel
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

Niellie41 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:25:
[...]

Je kan alleen leren door het te ervaren. ;)
Als je al de auto onder controle hebt, ben je al een heel eind. :)
Ik ga ook beginnen als die op een baan is die ik heb, lijkt me wel chill!!

Over algemeen zijn die Amerikanen ook vrij relaxed ondanks dat ze naar links sturen zo serieus nemen.

iRacing | Rig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loona35
Raimond613 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:34:
Ik zou alleen mijn 1e race niet op Martinsville doen ;)
Ja dat dus ;)

Martinsville en Bristol even links laten liggen, verder is C class erg leuk om te doen.

Gewoon proberen @Beltoni en @Mithriel en als het mag van het budget Talladega bijvoorbeeld erbij kopen als track. Die superspeedways zijn IMO het meest 'cliche' Nascar, maar daarom ook wel het leukste.

[ Voor 22% gewijzigd door Loona35 op 29-10-2020 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Pfft, ondanks het mooie laatste resultaat toch ontevreden.

5de geworden, in de indy, maar in de laatste 2 bochten serieus gewoon nog door 3 autos ingehaald.
Je bent een sitting duck als je de voorste bent van een groepje.. En je kan er niks aan doen.

Ze hebben alledrie een gigantische slipstream, en ik kan niks. Frustrerend wel.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Mithriel
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

Deze week is het Montreal in de Porsche Cup, leuk circuit dus ik dacht ga lekker racen!

Practice ging niet helemaal naar wens, en vond dat ik toch wel veel achterbleef bij de snelle gasten, anyway toch maar een race gejoined en wonderwel ging de kwalificatie iets boven verwachting.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wXPLfk23aOX2uJgaP3cgELM5aiE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hJnBKVqNd6IaxnK3T0Q7uvJB.png?f=user_large

Dit legde natuurlijk wel een klein beetje druk op mijn schouders, maar ik dacht ach, gewoon eerste ronde overleven en dan op cruisecontrol verder....... niet dus als je een slowdown in de eerste ronde pakt en 1 iemand (zo ver was ik al uitgelopen dus) voorbij moet laten gaan.

Vervolgens rondes lang binnen paar tienden gezeten en lopen prikken, en paar keer ook ernaast gezeten maar blijft moeilijk inhalen in de porsche.

DAn zie ik een kans en probeer hem te pakken en dan gebeurt:
https://clips.twitch.tv/TenderDoubtfulOkapiChocolateRain

Daarna 2 rondjes over gedaan om weer aansluiting te vinden en rest van race ook binnen paar rondes gezeten. Laatste ronde in eerste bocht probeer ik haarfijn aan te snijden voor goede exit.... en pak nog een slowdown mee...

Dus uiteindelijk P2, maar wel 17 rondes lang gevochten, en wat is iracing dan toch mooi!!!!!!!!!! En dan kan ik zelfs voldoening uit P2 halen ondanks dat ik 1.5sec in kwalificatie sneller was.

iRacing | Rig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
Loona35 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:36:
[...]

Ja dat dus ;)

Martinsville en Bristol even links laten liggen, verder is C class erg leuk om te doen.

Gewoon proberen @Beltoni en @Mithriel en als het mag van het budget Talladega bijvoorbeeld erbij kopen als track. Die superspeedways zijn IMO het meest 'cliche' Nascar, maar daarom ook wel het leukste.
Moet idd gewoon een poging gaan wagen. Maakt het nog uit welke truck je koopt? C class (fixed) is toch Gander Outdoor? Staan alleen geen tracks meer op de kalender die ik heb. Talladega moet er sowieso een keer komen, al is het alleen maar vanwege de film.

Zie wel dat INDYCAR volgende week op Daytona is, al is dat net even een hogere drempel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Beltoni schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:53:
[...]

Moet idd gewoon een poging gaan wagen. Maakt het nog uit welke truck je koopt? C class (fixed) is toch Gander Outdoor? Staan alleen geen tracks meer op de kalender die ik heb. Talladega moet er sowieso een keer komen, al is het alleen maar vanwege de film.

Zie wel dat INDYCAR volgende week op Daytona is, al is dat net even een hogere drempel.
De Indy's worden volgens mij nauwelijks gereden en bij Nascar heb je met een vol startveld meer plezier vind ik. Class C (de Gander Outdoor) is prima. Ik rij ook nog wel eens class c open (zelfde truck) als ik de track nog wat beter wil leren kennen. Daar is het vaak minder druk en bij de fixed klasse wordt voorin het veld veel aanvallender gereden (wat imo erbij hoort). Je kan hier gratis redelijke setups downloaden als je open wil rijden: https://www.genxracing.com/setups

Class A en B hebben volgens mij vrijwel dezelfde tracklist. In ieder geval dit seizoen, maar misschien kan iemand anders beantwoorden of dat altijd zo is. Het lijkt daardoor dat overstappen/wisselen erg makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Loona35 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:24:
[...]

De Indy's worden volgens mij nauwelijks gereden en bij Nascar heb je met een vol startveld meer plezier vind ik. Class C (de Gander Outdoor) is prima. Ik rij ook nog wel eens class c open (zelfde truck) als ik de track nog wat beter wil leren kennen. Daar is het vaak minder druk en bij de fixed klasse wordt voorin het veld veel aanvallender gereden (wat imo erbij hoort). Je kan hier gratis redelijke setups downloaden als je open wil rijden: https://www.genxracing.com/setups

Class A en B hebben volgens mij vrijwel dezelfde tracklist. In ieder geval dit seizoen, maar misschien kan iemand anders beantwoorden of dat altijd zo is. Het lijkt daardoor dat overstappen/wisselen erg makkelijk is.
De 3 (of 6? Als je fixed mee telt. :P ) NASCAR series volgens altijd het echte NASCAR schema. Meestal rijden ze dan inderdaad op dezelfde banen. Soms wijken de Xfinity of Trucks af van de Cup series. Dit jaar is het natuurlijk allemaal wat anders gelopen.

Als het echte NASCAR seizoen afgelopen is, komt iRacing met een eigen schema voor de officiële series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Hdoorn

Danny Hdoorn

Abn0rmaal(twitch&dc)

Beltoni schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:53:
[...]

Nu ben ik nieuwsgierig welke film je bedoelt....Mischien leuk om te zien :)

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 354 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies