iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 352 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:47
its_Lochii schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:51:
Intussen aanbeland in de D klasse. Verschillende series geprobeerd maar de 488 GT3 is naar mijn idee nog wat te vlot en Skip Barber is deze week Virginia Raceway waar ik echt totaal niet rond kom, wat een gigantisch circuit zeg. Ik vind het maar een pittige om te leren.

Ik vermaak me daarom nog maar even met de Global MX5 cup. Zojuist tweede geworden :D Quali als 6e maar in ronde 2 was er een incident waar vrijwel iedereen voor me in betrokken was en waar ik nipt aan kon ontsnappen. Vervolgens kon ik leuk door karren met mijn achterligger op 2,5sec. Kreeg 'm na een ronde of 3 naar 3.5sec en daar kon ik 'm houden maar helaas maakte ik in ronde 8 een foutje bij de laatste bocht waardoor hij me voorbij ging :( Dit was wel de eerste keer waarbij de adrenaline echt even goed rond ging :D
Geniet er nog maar even van, de global mx5 cup is echt een ontzettend leuke serie en learning curve is gigantisch in het begin.

Waren voor mij echt de leukste weken, het begin van iRacing.
Niet dat het nu niet meer leuk is, maar na verloop van tijd voelt het anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
joeristein schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:47:
[...]

Dezelfde voornaam, maar dat is @JPM85 niet, dat is @joeristein ;)
Wel leuk om mezelf zo terug te zien.
En nog boos worden ook, wat een mafklapper is dat joh :o :o :o

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Ik snap de verwarring, maar naam staat ook 2x in beeld bij @joeristein
We zitten nogal vaak bij elkaar op de stream. _/-\o_

Ik kreeg gisteren een berichtje van de maker van deze filmpjes of hij mijn twitch mocht gebruiken.
Zal binnenkort wel iets van voorbij gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Arfman

Drome!

ActualFantasy schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:50:
[...]

Ik ben die Pierre ook al paar keer tegengekomen. Ik zeg niet dat ik altijd oplet, maar die heeft er wel vaker een handje van om zo te blokken en alles.
Same here. In DRE kun je watched drivers instellen en dan waarschuwt hij je als zo'n mafklapper in je buurt komt :+

Pierre staat ook op dat lijstje trouwens.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Arfman schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:27:
[...]

Same here. In DRE kun je watched drivers instellen en dan waarschuwt hij je als zo'n mafklapper in je buurt komt :+

Voor of na het zien van het filmpje :+ :D

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:48
PatrickPost1972 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:36:
[...]

Ik vermoed dat de meeste mensen die wel eens Indy Pro rijden Pierre wel kennen. Vaak gevaarlijk rijden, vaak crashen en het is altijd de schuld van een ander. Helaas zijn zijn acties (tegenover mij tenminste) altijd net sneaky genoeg dat een protest geen zin heeft. Alhoewel het incident in de stream volgens mij wel protestwaardig is.

Het eerste wat ik doe als ik in een race kom is in ieder geval kijken of zijn naam er niet tussenstaat, en als dit wel zo is doe ik mijn best om zo ver mogelijk uit zijn buurt te blijven. Jammer, want alle andere 'regulars' van de serie zijn erg sportief.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

PatrickPost1972 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:36:
[...]

Ruim voor :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 18:25

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Arfman schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:27:
[...]

Als iemand weet of deze optie ook in Crew Chief dan hoor ik dat graag!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:50
Is er iemand die iRacing gebruikt met een Oculus Quest(2)? Ik heb mijn CV1 weggedaan. Maar ben nu bezig met de Quest en Virtual desktop, maar krijg de headset niet werkend met iRacing. De CV1 deed het altijd vanzelf, heb nu geen idee welke stap ik moet toevoegen om dit werkend te krijgen :X

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:15
@Maverick Toevallig in het verleden in een ini file aangegeven dat Iracing meteen de rift pakt, ipv vragen of het via de rift moet?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:50
Razkin schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:16:
@Maverick Toevallig in het verleden in een ini file aangegeven dat Iracing meteen de rift pakt, ipv vragen of het via de rift moet?
Nee, hij vroeg het normaliter telkens. Hij zag dat de rift verbonden was en vroeg of ik dat wilde. Maar hij ziet nu niet dat de quest verbonden is (uiteraard)

Ok, ik ben iets verder. Door vanuit VD iRacing op te starten ziet hij hem en start ie hem. Op mijn desktop zie ik ook dat hij mijn hoofd volgt, alleen in de headset zelf blijft het zwart...

Nou, ben erachter wat het was. Grote truc is om te zorgen dat SteamVR nog niet gestart is. Als iRacing deze start gaat het helemaal goed.

[ Voor 29% gewijzigd door Maverick op 17-10-2020 09:37 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Ben sinds Silverstone de LMP2 en iLMS serie weer aan het rijden, voornamelijk omdat er een serie aan tracks op het programma staan / stonden waar ik wel blij van word *O*

Gisteren 3x The Glenn ( aka Watkins Glenn ) gereden. Op VRS stonden/staan 2 setups High DownForce en LowDownForce, de laatst staat er zodat je op het rechter stuk gemakkelijk kan in halen.
Race 2 dacht ik... why nog genoeg grip op de baan d:)b
Na 45min racen, en lekker mee te doen 7de plek ( top split ) kwam ik nagenoeg bochten waar veel druk op links voor kwam niet meer door ;w was het resultaat... verloor 3 plekken en over de finish op de 10de plek.
Goed dat boeit niet zoveel op zich maar de vraag was WTF is er met die banden gebeurd:
LF 31% 8% 1%

Was me nog nooit gelukt hahaha, clearly is er iets mis met die setup.

Hier nog wat Clips van de gekte die iLMS heet:

https://clips.twitch.tv/VenomousJoyousMonitorPhilosoraptor

https://clips.twitch.tv/KawaiiBrainyFerretBuddhaBar

Wat een serie is dit geworden zeg O+
Volgende week LeMans en daarna Suzuka ( ik ga denk ik 2 weken vrij nemen ) :+

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Blerf schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:46:
Ben sinds Silverstone de LMP2 en iLMS serie weer aan het rijden, voornamelijk omdat er een serie aan tracks op het programma staan / stonden waar ik wel blij van word *O*

Gisteren 3x The Glenn ( aka Watkins Glenn ) gereden. Op VRS stonden/staan 2 setups High DownForce en LowDownForce, de laatst staat er zodat je op het rechter stuk gemakkelijk kan in halen.
Race 2 dacht ik... why nog genoeg grip op de baan d:)b
Na 45min racen, en lekker mee te doen 7de plek ( top split ) kwam ik nagenoeg bochten waar veel druk op links voor kwam niet meer door ;w was het resultaat... verloor 3 plekken en over de finish op de 10de plek.
Goed dat boeit niet zoveel op zich maar de vraag was WTF is er met die banden gebeurd:
LF 31% 8% 1%

Was me nog nooit gelukt hahaha, clearly is er iets mis met die setup.

Hier nog wat Clips van de gekte die iLMS heet:

https://clips.twitch.tv/VenomousJoyousMonitorPhilosoraptor

https://clips.twitch.tv/KawaiiBrainyFerretBuddhaBar

Wat een serie is dit geworden zeg O+
Volgende week LeMans en daarna Suzuka ( ik ga denk ik 2 weken vrij nemen ) :+
Vind het ook echt een heerlijke serie. Het is continue spanning en sensatie. En wat is de LMP2 een heerlijk wagentje. Hoe meer ik er mee rijd hoe meer voldoening ik er uit haal.

Was als laagste geplaatst op de server (#39) en reed samen met @ourplayground, die dan weer als #1 de server binnenkwam (bij de GTE).

Clip hieronder is van ronde 37. Ik ben van P13 naar P4 geklommen maar P5 is sneller en rijdt al ronden lang binnen een seconde. Tegen het einde van het rechte stuk zit hij naast me (links). Dan komen de top van het GTE veld tegen...

http://www.twitch.tv/beltoontv/v/772407208

In de Heat of the moment was dit echt intens genieten. Nam erg veel risico maar pakte daardoor 3" op mijn directe concurrent en stelde zo mijn positie veilig. :D

Op de iLMS agenda staan inderdaad alleen nog maar pareltjes <3

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

@Jimmy J., @Swoesh en ondergetekende doen vandaag mee met de 12hr Endurance in Racing, dit keer op COTA. Multiclass met de GT4, TCR, GT3 en GTEs. Wij rijden met de BMW in de GTE klasse.

O.a. te volgen op het Twitch kanaal van Jim.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-szMmKTiF9cvfhUOMQCR6NYZpng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YvTKCBcWJn0MdvVBn8UGQPkf.jpg?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02-07 19:22
Luckeh schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:17:
@Jimmy J., @Swoesh en ondergetekende doen vandaag mee met de 12hr Endurance in Racing, dit keer op COTA. Multiclass met de GT4, TCR, GT3 en GTEs. Wij rijden met de BMW in de GTE klasse.

[Afbeelding]
Succes mannen! Hoe laat starten jullie?

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Luckeh schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:17:

[Afbeelding]
tot zo in de server dan. Wij starten ook met de BMW GTE.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09 14:44

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Ik was zo lekker aan het racen ;( ;( tow+ 12 min repair.... achteraf gezien had ik gewoon lekker moeten stilstaan tot die crashpiloten weg reden ver voor mij uit.

[YouTube: 2020 10 17 14 29 45]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Alouwerse schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:28:
[...]
Succes mannen! Hoe laat starten jullie?
Server start om 15:00. 20mins P+8mins Q. Dus van circa 15:30 - 03:30.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:13
laforte schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:35:
Ik was zo lekker aan het racen ;( ;( tow+ 12 min repair.... achteraf gezien had ik gewoon lekker moeten stilstaan tot die crashpiloten weg reden ver voor mij uit.

[YouTube: 2020 10 17 14 29 45]
Dat was inderdaad een slechte coureur. Maar hij deed het volgens mij volledig per ongeluk. Dat maakt hem echter nog een slechtere coureur.

Maar wel jammer inderdaad, door gepruts van een ander is jouw sessie verknald.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• soeppie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-06 21:25
Hoi Hoi,

Ik ben pas nieuw met iRacing wel al een poosje lid van Tweakers dus ik denk stel me eens hier voor. Ik heb van een vriend een stoeltje, pedalen en stuur geleend (Logitech Driving Force) om het eens uit te proberen. Ik ben nu uit de Rookie class en amuseer me in de Mazda voorlopig.

Iemand nog tips om, om te gaan met koude banden direct vanuit de start (oefenen natuurlijk :P )?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:28

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
soeppie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:43:
Hoi Hoi,

Ik ben pas nieuw met iRacing wel al een poosje lid van Tweakers dus ik denk stel me eens hier voor. Ik heb van een vriend een stoeltje, pedalen en stuur geleend (Logitech Driving Force) om het eens uit te proberen. Ik ben nu uit de Rookie class en amuseer me in de Mazda voorlopig.

Iemand nog tips om, om te gaan met koude banden direct vanuit de start (oefenen natuurlijk :P )?
Welkom!
Je gaf zelf al het antwoord ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alle deelnemers aan de 12H van COTA succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithriel
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

Deze week Watkins in ILMS maar heb best wel hekel aan multiclass en dus dacht ik ik pak de 90m GTE endurance op THE GLEN mee...

De 90minuten duurde 12minuten....
https://clips.twitch.tv/CloudyFunnyYakinikuHoneyBadger

Daarna reed mijn auto voor geen meter meer en verloor gewoon secondes op rechte stukken, daarna nog een dwaze actie gehad en Alt F4 gedaan.

iRacing | Rig

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Het gaat lekker afgelopen dagen op Belle Island in de Indy Pro! Afgelopen dinsdag een 4e plek, gisteren een mooie 2e plek en zojuist mijn 1e overwinning nadat ik van pole was gestart en uiteindelijk met 14 seconde voorsprong over de finish kwam. Hopelijk kan ik deze stijgende lijn erin houden zodat ik binnenkort wat vaker in de topsplit terecht kom waardoor de kans groter is om tegen andere GoT rijders te racen:)

Edit: tijdens de race van 12:00 nog een overwinning binnen gesleept:)

[ Voor 13% gewijzigd door Doubleoz op 18-10-2020 16:43 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Nog 1u45 te gaan...en de zon gaat lekker onder.

We liggen op koers voor P3, maar lopen gestaag in op nummer 2.
In de resterende tijd kunnen we ons nog 7 incidents veroorloven. Maar dat geld voor een groot deel van het veld. Er zijn al een stuk of wat teams uit de GTE klasse die 2 drive throughs hebben gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hXtZL1c9omJeB_NM1TsfOhCKhJg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NDISXvAum8OodP6nX7I3ShFy.jpg?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Swoesh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-03 23:24
Luckeh schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 01:53:
Nog 1u45 te gaan...en de zon gaat lekker onder.

We liggen op koers voor P3, maar lopen gestaag in op nummer 2.
In de resterende tijd kunnen we ons nog 7 incidents veroorloven. Maar dat geld voor een groot deel van het veld. Er zijn al een stuk of wat teams uit de GTE klasse die 2 drive throughs hebben gehad.

[Afbeelding]
Wat een jinx.

We zijn 4e geworden en hebben in de resterende tijd nog een drivethrough gehad als enige van de deelnemers voorin ;(

iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Beltoni
Jammer dat het geen podium is geworden!

De stream was niet heel fijn om te kijken dus heb alleen even kort ingecheckt. Van de timing klopte niets (wat gebruiken jullie?) en Jim zelf hoor je heel soms maar dan echt extreem zacht.

Zelf gisteren mijn 2e race op Watkins Glen gereden. Daar zat echt weer alles in. Eindelijk een redelijke quali, starten vanaf P4. Dat wordt natuurlijk in T1 direct afgestraft met een netcode (ik rijd links).

Uithuilen en achter de GTE'S (op P39), gelukkig zonder schade, mijn race vervolgen. Heb iets meer dan 2 rondjes nodig om de 20+ GTE in te halen en heb dan een achterstand van 30" op P1. Zit er lekker in, en met mijn undercut haal ik een groepje in. Tot mijn verbazing rijdt ik op een gegeven moment op P6. Na de race zag ik dat ik vanwege dit incident 2 posities won. Hoe haal je het in je hoofd??

In de laatste ronde nog een freebie dus uiteindelijk als 5e over de streep met P6 hijgend (al 10 rondes lang) hijgend in mijn nek. In deze race zat echt alles <3

[ Voor 70% gewijzigd door Beltoni op 18-10-2020 10:41 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Swoesh
Een kleine samenvatting van de 12h van gisteren samen met @Luckeh en @Jimmy J..

Een beetje jammer dat deze races niet zo populair zijn en er uiteindelijk maar 4 splits waren met de GTE als poulairste klasse met in totaal 82 GTE teams. Hierdoor kwamen we wel in de hoogste split terecht.

Qualy P2 was al heel lekker maar de eerste stint ging nog beter, na een ronde of 4/5 kon ik de leiding pakken en mede door het verkeer meteen een gat van een seconde of 8 pakken. @Luckeh kon in de 2e stint dit gat op het hele veld mooi vast houden, alleen de pole-sitter en uiteindelijke winnaar was net iets sneller. Het heeft 10-20 rondes geduurd voordat hij er voorbij was omdat die Porsche niet hard genoeg liep op het rechte stuk ten opzichte van onze BMW.

Die top snelheid werd in de 3e stint door een curbstone om zeep geholpen, 1:20 aan optionals die we niet hebben gepakt, het risico dat het probleem niet is opgelost en dat je hem binnen een paar ronde weer sloopt vonden we te groot. Vanaf dat moment werd het een zware opgave waarbij we langzaam de aansluiting met P1 verloren en we terug vielen naar P3.

Bij het ingaan van de laatste stint lagen we op P3, met +-10s voor ons P2 en +-10s achter ons P4, als enige van de drie kozen we ervoor om onze banden te triple stinten waardoor we op P2 kwamen te liggen. Al snel verloren we tijd en door de damage die we hadden konden we ook niet verdedigen. De laatste 15 rondes kwam ook P4 heel hard dichterbij, door 2 onnodige tikken van hen schoten we ook nog eens over de 50 inc. heen, het gat naar P5 was meer dan 2 minuten dus dit had verder weinig effect meer.

Ondanks dat het podium er door een beetje pech en een paar foutjes/verkeerde keuzes er net niet in zat was het weer een mooie race waarvan we weer veel geleerd hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Danny Hdoorn
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-02-2023

Danny Hdoorn

Abn0rmaal(twitch&dc)

Ook een kleine samenvatting van mijn eerste ervaring in een endurance van 12h.

Ik heb wat nederlanders gevonden die een eigen team hebben en ook in het echt racen.Ze vinden het leuk om endurance te rijden en zowaar heb ik besloten om ervaring op te doen in een lange race.Er waren in totaal 6 mensen geinteresseerd en daar onstonden 2 teams uit.Het team DSCDA Esports Silver met de rijders die het opgestart hebben en dan team DSCDA Esports Red waar ik aan deelnam en een andere jongen omdat de 3de het liet afweten helaas.Dus met 2 man gereden en een superleuke ervaring! Ik wou zelfs meerdere stinten achter elkaar rijden stiekem hehe :)

Ik was de snellere rijder dus ik had ons op de 14de plek gezet wat beter had gekund.Vervolgens gaat de start fout en moeten we vanuit de pits beginnen(ik kon de auto niet meer in).De andere rijder springt in de auto en rijdt de eerste stint.Met pijn en moeite voorbij de Gt auto's gereden en wat contact gehad dus al 17x....vervolgens was ik aan de beurt.Ik moest effe in het ritme komen maar daarna ging het steeds beter en ging het zo snel dat ik baalde dat ik moest stoppen omdat ik voelde dat we terugkwamen in de race.De pace van de andere rijder was 1.5 seconden langzamer en ik merkte dat ik het verschil op de baan maakte.Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen :D

Ik heb wel aardig van offtracks verzameld...veel te veel.70x dus me gespaarde SR gelijk weer weg.oops ;) -1.70

En ondanks de verloren tijd door de pistart en het wegverkeer in de beginfase vooral en dan ook nog de drive trough's was de pace van ons uiteindelijk best goed en we kwamen langzamerhand in de buurt van de top10.Gevochten tot het eind in ieder geval wat al heel gaaf is natuurlijk en p9 en +16 irating :+

Tot de volgende!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WZcE7v8FI8uBrld1avvHn0e9NNI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gfJBSZYbMun02kj6eOFrifxA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Danny Hdoorn op 18-10-2020 15:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Er heerst bij mij al drie weken een soort vloek op Heat 2. Heat 1 is steeds een succes en heat 2 eindigt steeds in solo tranen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Race 1 fout bij opkomen rechte stuk. Ik spin, wil niet zomaar de baan opdraaien en maal mezelf vast in/op de grasrand.

Race 2 lap 1 betrokken bij een ongeluk. Daarna hard teruggereden, goeie tijden aan het neerzetten, strakke pitstop, in de outlap spint iemand voor me die mijn voorvleugel en ophanging beschadigd. Toen vond ik het wel welletjes :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
Haha, last lap battle met @joeristein waarbij we allebei heel graag P4 wilden, en we hem allebei niet kregen :o

https://www.twitch.tv/videos/774531244?t=00h60m00s

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TiemenC
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12:13

TiemenC

iRacing

Sorry @MDenessen voor het incident in heat 2. Ik had het snelheidsverschil totaal niet goed ingeschat nadat ik iemand anders voor liet. Ik had niet zo rigoureus terug op de lijn moeten sturen.

Verder heat 1 lekker gevochten met @JoepW 8) en boven verwachting hoog geëindigd.

In heat 2 vergeten mijn bureaustoel vast te zetten, tijdens de race en/of pitstop geen kans om hem vast te zetten, dat was te merken in de rondetijden, minimaal 1 sec trager t.o.v. de rest van de avond door de continue beweging in de stoel. Daardoor teveel kleine foutjes en als koren op de molen het domme incident (van mijn kant) met Marc.

Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mijn Heat 1 en beetje 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GK86
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36

GK86

Heusinkveld Engineering

Q: P3
R1: Ik blokkeer in de eerste bocht en tik Jim eraf, excuses nogmaals. Daarna in bocht 2 geknuffeld door Jan Hein ;), mijn neus zat er nog wel aan, maar het "deksel" op de neus wapperde wel alle kanten op. Mis toch downforce en dus maar een nieuwe auto gehaald. Uiteindelijk P20.
R2: Voorzichtig in de eerste rondes, uit de problemen gebleven, en voor en na de stop een gaaf gevecht gehad met Hans. En dankzij de synchroon spinners een P6 te pakken.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MDenessen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06-09-2022
TiemenC schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:21:
Sorry @MDenessen voor het incident in heat 2. Ik had het snelheidsverschil totaal niet goed ingeschat nadat ik iemand anders voor liet. Ik had niet zo rigoureus terug op de lijn moeten sturen.

Verder heat 1 lekker gevochten met @JoepW 8) en boven verwachting hoog geëindigd.

In heat 2 vergeten mijn bureaustoel vast te zetten, tijdens de race en/of pitstop geen kans om hem vast te zetten, dat was te merken in de rondetijden, minimaal 1 sec trager t.o.v. de rest van de avond door de continue beweging in de stoel. Daardoor teveel kleine foutjes en als koren op de molen het domme incident (van mijn kant) met Marc.
Helemaal geen probleem hoor.

Ik hoorde dat je iemand voorbij wilde laten maar je nam wat teveel snelheid terug en ik nam zelf het risico om in dat gat te duiken, wetende dat de kans aanwezig was das je me niet zou zien of te laat.

Heb wel weer een leuke avond gehad en veel geleerd. en dsaar draait het om.

iRacing Profiel

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Beltoni
Jimmy J. schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:21:
Haha, last lap battle met @joeristein waarbij we allebei heel graag P4 wilden, en we hem allebei niet kregen :o

Zat met Joeri mee te kijken. Zag er echt hilarisch uit. 10 punten voor de uitvoering!!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• joeristein
  • Laatst online: 16-01 00:15

Geweldige gevechten gehad vandaag. De eerste heat was het close racing en in gevecht met @erikp55 en @Session30. De tweede heat kwam @Jimmy J. langzaam aan dichterbij, dat werd een gevecht tot het eind. We namen beide geen genoegen met P5 en beide net iets te ver gepushed.

Was dit synchroon of niet:
[Streamable: 2020-10-18 22-21-06]

iRacing profiel | Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Session30
Rem ik nou zo vroeg in die bocht heat 2 of verrem jij je? Ik had niet het idee dat ik veel eerder remde dan normaal namelijk, wel iets voorzichtiger misschien ivm de koude banden. Mocht ik echt zo vroeg hebben geremd, excuus! Ik ga morgen iig zeker aan die bocht werken.

Heat 1 een heerlijk gevecht gehad met @joeristein en @erikp55. Helaas aan het kortste eind getrokken maar wel als 5e geeindigd.
Heat 2 helaas het hierbovengenoemde moment, en daarna een incident met @ActualFantasy die blokkeerde en me niet meer kon ontwijken. Ik had het idee dat je wat verrast werd door de slipstream, Martijn? Na de quick repair weer in de achtervolging en in mijn gretigheid gespind opkomen rechte stuk. Hier was Martijn dan weer slachtoffer van omdat hij me moest ontwijken. Door de vroege pitstop de laatste rondes heel fanatiek gefuelsaved (ik kwam dik een liter tekort), blijken we uiteindelijk 15 ipv 16 rondjes te rijden 8)7. Uiteindelijk maakte het voor de positie niet meer zoveel uit, mede door wat chaos her en der terug kunnen rijden naar de 10e plek.

Wel een heerlijke baan in deze auto, heb al zin in morgen!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Session30 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:39:
[...]

Rem ik nou zo vroeg in die bocht heat 2 of verrem jij je? Ik had niet het idee dat ik veel eerder remde dan normaal namelijk, wel iets voorzichtiger misschien ivm de koude banden. Mocht ik echt zo vroeg hebben geremd, excuus!
Ik laat de auto vrij hard die bocht inrollen.
Maar het is simpel, ik had eerder moet remmen. Beter rem los laten omdat het kan dan bij te moeten remmen in een treintje. Dus mijn eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imac2011
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-06 21:58
Sorry voor vanavond , in 2e heat heb ik voor bocht 2 iemand net aangetikt waardoor deze dwars ging en er een kleine chaos ontstond.Eerste keer sinds ik meedoe volgens mij dat ik zoiets veroorzaak . :'( Ik was bezig met Bas langs laten komen en door de conversatie was ik afgeleid en gooide de deur dicht van (van horen zeggen) Mark ? die ik totaal niet gezien heb , ook sorry hiervoor.Verder door gekloot met caps lock die aanstond waardoor ik relative niet aankreeg veel mensen voorbij gelaten omdat ik niet zag wie er achter me zat , lang leve vr racen _O- . 2 pitstops en paar keer gespind geen beste heat gereden .Heat 1 was een stuk beter , bijna als laatste gestart en om alle crashes heen gereden op mijn eigen tempo en zo al 15 plaatsten gewonnen in een paar rondes en op pek 22 geeindigd.Tot mijn verbazing zie ik veel gasten die een stuk sneller dan mij zijn maar de race niet uitrijden door crashes. En elke race toch weer met koude banden de eerste bocht perse het kleinste gaatje pakken.Tot morgen of volgende week 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TiemenC
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12:13

TiemenC

iRacing

MDenessen schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:28:
[...]

Helemaal geen probleem hoor.

Ik hoorde dat je iemand voorbij wilde laten maar je nam wat teveel snelheid terug en ik nam zelf het risico om in dat gat te duiken, wetende dat de kans aanwezig was das je me niet zou zien of te laat.

Heb wel weer een leuke avond gehad en veel geleerd. en dsaar draait het om.
Fijn dat je het zo sportief op vat! :) Voelde me er echt ff lullig over.

Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-09 11:41
Session30 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:39:
[...]

Rem ik nou zo vroeg in die bocht heat 2 of verrem jij je? Ik had niet het idee dat ik veel eerder remde dan normaal namelijk, wel iets voorzichtiger misschien ivm de koude banden. Mocht ik echt zo vroeg hebben geremd, excuus! Ik ga morgen iig zeker aan die bocht werken.

Heat 1 een heerlijk gevecht gehad met @joeristein en @erikp55. Helaas aan het kortste eind getrokken maar wel als 5e geeindigd.
Heat 2 helaas het hierbovengenoemde moment, en daarna een incident met @ActualFantasy die blokkeerde en me niet meer kon ontwijken. Ik had het idee dat je wat verrast werd door de slipstream, Martijn? Na de quick repair weer in de achtervolging en in mijn gretigheid gespind opkomen rechte stuk. Hier was Martijn dan weer slachtoffer van omdat hij me moest ontwijken. Door de vroege pitstop de laatste rondes heel fanatiek gefuelsaved (ik kwam dik een liter tekort), blijken we uiteindelijk 15 ipv 16 rondjes te rijden 8)7. Uiteindelijk maakte het voor de positie niet meer zoveel uit, mede door wat chaos her en der terug kunnen rijden naar de 10e plek.

Wel een heerlijke baan in deze auto, heb al zin in morgen!
Nou, weet je, ik schrok wel beetje in eerste instantie dat Sander zo naar links kwam om de binnenkant af te schermen, maar ik remde veel eerder en bleef netjes achter hem. Ik had er dus wel op gerekend, maar we hebben het later nog even in de heraling zitten bekijken op TS en ik ben er nog steeds niet helemaal achter waarom het nou gebeurde. Misschien door het terugschakelen, of door het toch net iets te dicht erop zitten, maar het leek erop dat ik het gewoon onder controle had.

Tot mijn voorwielen ineens blokkeerde en ik mijzelf in jouw zijkant boorde.

Paar rondjes later ging het wel goed toen de rollen omgedraaid waren ;)

Sorry dus, mijn fout, maar tot die tijd heerlijk kunnen racen, vanaf mijn eerste pole ooit in de GoT-league.

Daarna koos ik misschien wel de verkeerde kant, toen jij er vanaf schoof, maar dacht hem nog te hebben, links door het gras, maar bij het de baan weer oprijden, schoof ik zo rechts de pits muur in, en kreeg ik nog een unsafe entry ook....

Al met al een enerverende race, en een hele leuke baan. Vanavond een herkansing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• verse48
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11-08 05:07

verse48

ferdy

Het was mijn avond niet gister, wel een goede quali p11, Heat 1 ging wel redelijk! Heat 2 gewoon slecht in bocht 3 tikte ik @HansVooges van achter aan sorry hiervoor! In de pit nieuwe neus gehaald, en de achtervolging op Geert ingezet, haalde hem in de laatste ronde in maar dat was maar voor korte duur te weinig brandstof waardoor ik de wagen net voor de finish in het gras moest zetten! 😖

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MJWe
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-12-2024
Imac2011 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 23:06:
Sorry voor vanavond , in 2e heat heb ik voor bocht 2 iemand net aangetikt waardoor deze dwars ging en er een kleine chaos ontstond.Eerste keer sinds ik meedoe volgens mij dat ik zoiets veroorzaak . :'( Ik was bezig met Bas langs laten komen en door de conversatie was ik afgeleid en gooide de deur dicht van (van horen zeggen) Mark ? die ik totaal niet gezien heb , ook sorry hiervoor.Verder door gekloot met caps lock die aanstond waardoor ik relative niet aankreeg veel mensen voorbij gelaten omdat ik niet zag wie er achter me zat , lang leve vr racen _O- . 2 pitstops en paar keer gespind geen beste heat gereden .Heat 1 was een stuk beter , bijna als laatste gestart en om alle crashes heen gereden op mijn eigen tempo en zo al 15 plaatsten gewonnen in een paar rondes en op pek 22 geeindigd.Tot mijn verbazing zie ik veel gasten die een stuk sneller dan mij zijn maar de race niet uitrijden door crashes. En elke race toch weer met koude banden de eerste bocht perse het kleinste gaatje pakken.Tot morgen of volgende week 8)
Ja je tikte mij er van af in Heat 2, bij aanremmen zat je ineens achter me doordat je snel naar echts kruist en ik rem daar vroeg de eerste rondes i.v.m. volle tank, koude banden en vol veld waar ik niet als een bulldozer doorheen wil gaan.... dat verliep nu dus anders. Blijkbaar is jou rempunt daar later.
Imac2011 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 23:06:
Tot mijn verbazing zie ik veel gasten die een stuk sneller dan mij zijn maar de race niet uitrijden door crashes. En elke race toch weer met koude banden de eerste bocht perse het kleinste gaatje pakken.Tot morgen of volgende week 8)
Makkelijk praten als je mij in Heat 1 & Heat 2 eruit torpedeerd ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:55
Gisteren zat ik voor mijn doen er eens lekker bij. Met een 2.01.x in de practice zat ik een stuk dichter op het middenveld van wat ik anders gewend was. Qualy alleen verprutst waardoor ik alsnog vanaf p31 mocht starten.

Helaas was heat 1 niet waar ik op gehoopt had. Iemand (ik dacht dat het Ferdy was, maar weet het niet zeker) reed naast de baan op het gras in de juiste rij richting op het rechte stuk na bocht 3. Op het moment hij weer de baan opkomt gaat ie haaks linksaf. Ik kon em nog ontwijken door zelf het gras op te gaan. Alleen had teveel snelheid en belandde zelf in de muur. Geen wielen meer over aan de voorkant en een tow genomen. Uiteindelijk kwam ik vlak voor de leiders weer de baan op, maar halverwege de outlap, viel mijn headset uit. Lege accu. Direct weer de pits opgezocht en daarna rustig mijn rondjes uitgereden.

Heat 2 gestart op p33. uiteindelijk naar p16 gereden zonder ook maar 1 inhaal actie gedaan te hebben. Alle chaos kunnen ontwijken.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• verse48

verse48

ferdy

patricks8 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:03:
Gisteren zat ik voor mijn doen er eens lekker bij. Met een 2.01.x in de practice zat ik een stuk dichter op het middenveld van wat ik anders gewend was. Qualy alleen verprutst waardoor ik alsnog vanaf p31 mocht starten.

Helaas was heat 1 niet waar ik op gehoopt had. Iemand (ik dacht dat het Ferdy was, maar weet het niet zeker) reed naast de baan op het gras in de juiste rij richting op het rechte stuk na bocht 3. Op het moment hij weer de baan opkomt gaat ie haaks linksaf. Ik kon em nog ontwijken door zelf het gras op te gaan. Alleen had teveel snelheid en belandde zelf in de muur. Geen wielen meer over aan de voorkant en een tow genomen. Uiteindelijk kwam ik vlak voor de leiders weer de baan op, maar halverwege de outlap, viel mijn headset uit. Lege accu. Direct weer de pits opgezocht en daarna rustig mijn rondjes uitgereden.

Heat 2 gestart op p33. uiteindelijk naar p16 gereden zonder ook maar 1 inhaal actie gedaan te hebben. Alle chaos kunnen ontwijken.
Ahjjj shit dat heb ik niet meegekregen, ik dacht dat het allemaal net goed ging sorry! Heb nog tijd midden op baan gestaan om hele veld voorbij te laten gaan(duidelijk mijn avond niet!)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imac2011
MJWe schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:58:
[...]

Ja je tikte mij er van af in Heat 2, bij aanremmen zat je ineens achter me doordat je snel naar echts kruist en ik rem daar vroeg de eerste rondes i.v.m. volle tank, koude banden en vol veld waar ik niet als een bulldozer doorheen wil gaan.... dat verliep nu dus anders. Blijkbaar is jou rempunt daar later.

[...]

Makkelijk praten als je mij in Heat 1 & Heat 2 eruit torpedeerd ;)
Mark , sorry nogmaals .Toen ik naar rechts ging en achter jou kwam versnelde de auto ineens door de draft en verremde me compleet :z . Was echt een erg laf tikje , 0x , en ik had geen schade.Normaal ben ik degene die het eerste remt / het langzaamste door de bochten gaat .(ook als de banden warm zijn _O- ) Zover ik me kan herinneren heb ik niemand eraf getikt in race 1 en overal om de crashes heen gereden. :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJWe
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-12-2024
Imac2011 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:52:
[...]

Mark , sorry nogmaals .Toen ik naar rechts ging en achter jou kwam versnelde de auto ineens door de draft en verremde me compleet :z . Was echt een erg laf tikje , 0x , en ik had geen schade.Normaal ben ik degene die het eerste remt / het langzaamste door de bochten gaat .(ook als de banden warm zijn _O- ) Zover ik me kan herinneren heb ik niemand eraf getikt in race 1 en overal om de crashes heen gereden. :?
Maakt niet uit, hoort erbij volgende keer beter.
En in Heat 1 was jij het toch die me in Lap 2 de laatste bocht aantikte? Kan ook een ander zijn geweest hoor maar ik zag jou naam achter me en iemand die sorry riep en vroeg of hij me geraakt had.
Daar kon ik gelukkig wel doorrijden met als verschil dat ik op de rechte stukken zonder slipstream al aardig snel in de begrenzer liep bij 255 km/h. Weet dus niet of die schade mij minder downforce gaf of dat mijn versnellingsbak wat lager begrensd was.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imac2011
MJWe schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:59:
[...]

Maakt niet uit, hoort erbij volgende keer beter.
En in Heat 1 was jij het toch die me in Lap 2 de laatste bocht aantikte? Kan ook een ander zijn geweest hoor maar ik zag jou naam achter me en iemand die sorry riep en vroeg of hij me geraakt had.
Daar kon ik gelukkig wel doorrijden met als verschil dat ik op de rechte stukken zonder slipstream al aardig snel in de begrenzer liep bij 255 km/h. Weet dus niet of die schade mij minder downforce gaf of dat mijn versnellingsbak wat lager begrensd was.
Nu je dat zo zegt herinner ik me dat wel dat ik iemand gevraagd heb of ik hem geraakt had , ook weer zo,n vreemd iets , een 0x en beide geen schade .Als jij zonder draft in de toerenbegrenzer reed op de rechte stukken had je zeker een andere set-up .Ik kwam niet eens in de begrenzer in de draft op de rechte stukken.
En natuurlijk hoort het bij het racen , maar ik baal er ontzettend van als ik ellende veroorzaak. 8)7
Tot vanavond ? of volgende week . 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 08:15
Gisteren een leuke 2e heat gehad. Veel gevechtjes met o.a. @laforte en op het einde nog met @verse48 (die ik eigenlijk niet kon afhouden). Af en toe wel wat foutjes links en rechts bij iedereen in de strijd, maar dat mocht voor mij de pret in ieder geval niet drukken. De 1e heat was wel oke en vooral ongelukken ontwijken in het begin.

Net even dat momentje tussen ons in heat 1 bekeken. Daar bood jij netjes je excuses voor aan, maar als ik het zo terug zie zet ik de deur zelf wel erg hard en kort voor de bocht dicht. Daar had ik beter gewoon binnenbocht kunnen houden of beetje achter je aan kunnen blijven cruisen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Heerlijk duel die laatste ronde!! Jammer dat jullie beide naast de baan eindigen...

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Loona35 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:42:
Gisteren een leuke 2e heat gehad. Veel gevechtjes met o.a. @laforte en op het einde nog met @verse48 (die ik eigenlijk niet kon afhouden). Af en toe wel wat foutjes links en rechts bij iedereen in de strijd, maar dat mocht voor mij de pret in ieder geval niet drukken. De 1e heat was wel oke en vooral ongelukken ontwijken in het begin.

[...]

Net even dat momentje tussen ons in heat 1 bekeken. Daar bood jij netjes je excuses voor aan, maar als ik het zo terug zie zet ik de deur zelf wel erg hard en kort voor de bocht dicht. Daar had ik beter gewoon binnenbocht kunnen houden of beetje achter je aan kunnen blijven cruisen :D
Was idd leuk! sorry nog voor de contactr bij het aanremmen van bocht 12/13? Ik kwam met 1 wiel in het gras tijdens het remmen en dat is meestal geen succes in deze auto 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 11:28
Heat 1, harstikke leuk. 3 rondjes geoefend, maar prima. Van P30 naar 16 geloof ik. Heat 2 wordt ik in lap 2 door Ronald Verweij van de baan getikt. Wel nog kunnen rijden, maar dikke schade. Geen downforce meer en paar rondes later niet meer te besturen. Alt-F4 en doei..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:01

Phydomir

Dennis

Kan z'n nick niet vinden maar excuses aan Mike op 't Veld. Compleet mijn fout in bocht 3. Hield hem te krap. Sorry.

Race één ging wel lekker met een P2. Race twee door dat incident met schade door gereden en uiteindelijk tot p13 ofzo gekomen. Niet best.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ActualFantasy
Crap, ik vergeet hem op te slaan, de replay. Mocht iemand hem nog hebben, heel graag, via een downloadlinkje of zo.

Heerlijke intense races gehad. Echte gevechten gehad, me niet zo maar laten inhalen en soms met 3 tegelijk richting de bochten. Echt het idee dat ik een keer lekker mee kon doen met de top 100.

Zelf wel verprutst natuurlijk, maar toch blij met mijn P12 en P15 uiteindelijk. Twee keer toch van plaats 25 terug moeten knokken.

Zin in de races deze week, leuke baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

ActualFantasy schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 22:24:
Crap, ik vergeet hem op te slaan, de replay. Mocht iemand hem nog hebben, heel graag, via een downloadlinkje of zo.

Heerlijke intense races gehad. Echte gevechten gehad, me niet zo maar laten inhalen en soms met 3 tegelijk richting de bochten. Echt het idee dat ik een keer lekker mee kon doen met de top 100.

Zelf wel verprutst natuurlijk, maar toch blij met mijn P12 en P15 uiteindelijk. Twee keer toch van plaats 25 terug moeten knokken.

Zin in de races deze week, leuke baan.
Ik heb de replay wel, maar hij is 1GB ge7z'd. Dus als jij een plek hebt waar ik 'm kan uploaden dan kan ik dat doen :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alarisico
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
Zo! Dat was een heerlijk avondje rijden! Zwetende handjes! Leuk duel met Ernst gehad en anderen. Had 't wel even lastig aan t begin van race 2. Ik kan helaas lang niet alle zon/maandagen meerijden vanwege andere verplichtingen. Maar erg naar mn zin gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:23
Luckeh schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 22:35:
[...]

Ik heb de replay wel, maar hij is 1GB ge7z'd. Dus als jij een plek hebt waar ik 'm kan uploaden dan kan ik dat doen :-)
wetransfer? ;)
Limiet is 2GB

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Session30
Ik had de pace lekker te pakken met een P4 in de Quali. Met de start iets te voorzichtig en wat plekken verloren, maar uiteindelijk achter @Linc aan kunnen sluiten rond de 6e plek. Mijn plan was eigenlijk om in de draft af te wachten en de laatste ronde toe te slaan, maar door een slechte exit van Bas was het snelheidsverschil wel zo groot op start finish dat ik er na een ronde of 5 al voorbij ging. Dezelfde ronde nog knalt de kopgroep op elkaar en rijd ik over een voorvleugel heen met schade tot gevolg. Quick repair gepakt, en kwam rond P15 weer de baan op. Maar helaas iets te vroeg de limiter eraf, waardoor ik nog een keer moest voor een stop and go. Daardoor ergens rond P26 geëindigd.
2e race was het doel om de schade in te halen en wat naar voren te rijden. Door de draft vond ik het niet makkelijk om snel mensen in te halen en bleef ik wat steken in een groepje. Dus maar op het vroegst mogelijke moment naar binnen voor de undercut. Hierna in vrije lucht mijn rondjes gereden en wat plekken goed gemaakt. Einde pitwindow kwam Ronald Verweij voor me terecht. Ik was sneller maar hij verdedigde goed, dus dat was een leuk gevecht. Uiteindelijk kon ik zowel hem als @Danny Hdoorn nog voorbij nadat ze allebei een foutje maakten. P10!
De snelheid is goed, ik heb dit seizoen nog niet zo dichtbij de top gezeten, dus hopelijk kan ik dat omzetten in goede resultaten in de officiële races deze week.

[ Voor 3% gewijzigd door Session30 op 19-10-2020 22:44 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Race 1 was in de eerste ronde bocht 5 al voorbij. Werd vanachter aangetikt doordat Adje volledig de apex miste. Daardoor gespind en schade waardoor ik 6 seconde per ronde verloor. Had achteraf naar binnen gemoeten voor fast repair.

Race 2 erg leuke race gehad. Op gegeven moment in groepje van 5. Kon in dat groepje aanhaken maar er niet voorbij dus besloot vroeg naar binnen te gaan voor de undercut. Die pakte wel goed uit maar op gegeven moment rij ik achter Angelo en verliest hij de controle in bocht 12 terwijl net 15 seconde er voor mijn dochtertje plots naast mij stond en ik dus mijn geluid even uit had gezet en daardoor de spotter niet hoorde. Ik verloor ook de controle en stond naast de baan. Verderop nog paar dure foutjes gemaakt maar op het einde nog wel een erg leuk duel uitgevochten met @Maurice W, @HansVooges, @verse48. Ondanks dat het voor de 17e plek ging was het erg gaaf.

Al met al leuke avond maar wel een teleurstellend resultaat. Maar in ieder geval leuk circuit om van de week te rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Dat Road America is best wel een lekkere track (y)

Normaal oefen ik zondag óók waardoor ik 's maandags nog sneller ben :O
Heerlijk ge-battled, zelfs achter in de veld d:)b

Hier de 1ste...

En hier de laatste 10 minuten van de Feature Race...

Volledige Sprint Race.

[ Voor 14% gewijzigd door Maurice W op 19-10-2020 23:01 ]

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Klikkerdeklik

Edit: @ActualFantasy replay link hierboven. Je hebt 7zip nodig om 'm uit te pakken.

[ Voor 12% gewijzigd door Luckeh op 20-10-2020 02:02 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Imac2011
@Maurice W
Dankzij jouw aktie om mij / ons voorbij te laten , wat ik eerst niet zo leuk vond omdat ik naar je toe probeerde te rijden _O- , heb ik voor het eerst sinds ik meedoe met de League een aantal ronden lang heerlijk geraced met een paar auto's dicht bij elkaar oOo .Was voor mij een goede leerervaring omdat ik meestal maar wat in de rondte rijd.Mijn tempo was zelfs redelijk , maar dat hou ik niet heel lang vol merk ik.Wel weer qua rondetijd (mijn snelste dan ) wat dichterbij gekomen , nu nog een hele race elke ronde wat sneller rondkomen.
Heb van alles veranderd aan mijn apparatuur , remdruk veranderd van pedalen , stuur stuk zwaarder gezet , dus uiteindelijk valt het me nog niks tegen , vooral verandering aan rem duurt even voor je er aan gewend bent weer. Volgende keer wil ik je op eigen snelheid voorbij zien te komen ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Imac2011 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 00:20:
@Maurice W
Dankzij jouw aktie om mij / ons voorbij te laten , wat ik eerst niet zo leuk vond omdat ik naar je toe probeerde te rijden _O- , heb ik voor het eerst sinds ik meedoe met de League een aantal ronden lang heerlijk geraced met een paar auto's dicht bij elkaar oOo .Was voor mij een goede leerervaring omdat ik meestal maar wat in de rondte rijd.Mijn tempo was zelfs redelijk , maar dat hou ik niet heel lang vol merk ik.Wel weer qua rondetijd (mijn snelste dan ) wat dichterbij gekomen , nu nog een hele race elke ronde wat sneller rondkomen.
Heb van alles veranderd aan mijn apparatuur , remdruk veranderd van pedalen , stuur stuk zwaarder gezet , dus uiteindelijk valt het me nog niks tegen , vooral verandering aan rem duurt even voor je er aan gewend bent weer. Volgende keer wil ik je op eigen snelheid voorbij zien te komen ;)
Stug doorrijden in niemandsland vind ik zonde van mijn vrije tijd... Vandaar dat ik ff van het gas afging.

Met als resultaat een paar heftige laatste ronden _/-\o_

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Luckeh schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 22:51:
[...]

Klikkerdeklik

Edit: @ActualFantasy replay link hierboven. Je hebt 7zip nodig om 'm uit te pakken.
Dank u!

Gelijk even terugkijken nu.

[ Voor 3% gewijzigd door ActualFantasy op 20-10-2020 08:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• verse48

verse48

ferdy

Maurice W schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 07:46:
[...]

Stug doorrijden in niemandsland vind ik zonde van mijn vrije tijd... Vandaar dat ik ff van het gas afging.

Met als resultaat een paar heftige laatste ronden _/-\o_
@Maurice W ja was echt leuk laatste rondes met @HansVooges @Doubleoz , heb de replay na de race van boven bekeken echt mooi om te zien! Jammer dat je de laatste bocht er af ging anders was het nog spannend geworden want ik had echt geen goede exit!

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ActualFantasy
Mijn spannende, domme en leuke momenten van gisterenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• correcto
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:01
Die eerste glijer vang je mooi op, @ActualFantasy . Ik zat op dat moment toevallig met je mee te kijken en ik had de auto al afgeschreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
correcto schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:11:
Die eerste glijer vang je mooi op, @ActualFantasy . Ik zat op dat moment toevallig met je mee te kijken en ik had de auto al afgeschreven ;)
Ja, ik vond het wel een "Well Held Max, Well held" momentje..

Dacht ook zelf dat ik wel klaar zou zijn al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoesh
Beste is natuurlijk om te doen wat de voorganger doet en dat is liften zodra je het gras op gaat en hem al rollend weer rustig de baan op te sturen maar mocht je hem onverhoopt kwijt raken dan is het eigenlijk relatief simpel om hem zo op te vangen, op het moment dat je voelt dat je hem kwijt raakt houd je het gas er vol op en stamp je de rem in. Hierdoor stopt de auto met roteren en trekt hij zichzelf weer recht, hoe sneller je bent met ingrijpen hoe korter je hoeft te remmen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Swoesh
Deze vrijdag word de top split Indy Pro race van 22:00 uitgezonden door Racespot, ik ben er in ieder geval bij, hopelijk doen er nog meer van hier mee.

https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3768458.page

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Swoesh schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:29:
Beste is natuurlijk om te doen wat de voorganger doet en dat is liften zodra je het gras op gaat en hem al rollend weer rustig de baan op te sturen maar mocht je hem onverhoopt kwijt raken dan is het eigenlijk relatief simpel om hem zo op te vangen, op het moment dat je voelt dat je hem kwijt raakt houd je het gas er vol op en stamp je de rem in. Hierdoor stopt de auto met roteren en trekt hij zichzelf weer recht, hoe sneller je bent met ingrijpen hoe korter je hoeft te remmen.
Ik hoop genoeg iRating te hebben...

Maar vrees dat ik net niet hoog genoeg ben. Verwacht ergens wel rond de 3K te moeten zitten of zo?

Komen er op dat soort evenementen nou ook nog veel "buitenstaanders" af? die bijvoorbeeld deze klasse niet rijden, maar omdat broadcast, doen ze een keer mee, en dan met een hoge iRating doen ze dan in de top split mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eendenreetx
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23-09 13:56
Phydomir schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 22:18:
Kan z'n nick niet vinden maar excuses aan Mike op 't Veld. Compleet mijn fout in bocht 3. Hield hem te krap. Sorry.

Race één ging wel lekker met een P2. Race twee door dat incident met schade door gereden en uiteindelijk tot p13 ofzo gekomen. Niet best.
Eindelijk een goede start, maar goed tis gebeurd en hopelijk volgende keer beter.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
Swoesh schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:32:
Deze vrijdag word de top split Indy Pro race van 22:00 uitgezonden door Racespot, ik ben er in ieder geval bij, hopelijk doen er nog meer van hier mee.

https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3768458.page
Gaaf! Het niveau zal hoog zijn. Vorig seizoen waren er regelmatig broadcast races waar je minstens 3000 iRating voor nodig had. Aangezien er dit seizoen maar een paar broadcast races zijn ipv iedere week verwacht ik misschien nog wel een sterker deelnemersveld.
Ik pak de 22.00 race van vrijdag wel mee, maar verwacht eigenlijk niet in de top split te komen. Hoop voor die tijd wel wat iRating te farmen maar (minstens) 500 erbij is wat amibitieus :+. Dan maar goed mijn best doen in de tweede split.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
ActualFantasy schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:34:
[...]

Ik hoop genoeg iRating te hebben...

Maar vrees dat ik net niet hoog genoeg ben. Verwacht ergens wel rond de 3K te moeten zitten of zo?

Komen er op dat soort evenementen nou ook nog veel "buitenstaanders" af? die bijvoorbeeld deze klasse niet rijden, maar omdat broadcast, doen ze een keer mee, en dan met een hoge iRating doen ze dan in de top split mee.
Dat verschilt een beetje per broadcast race. Vorig seizoen was er iedere vrijdag een broadcast race en kwam er wel een vast clubje toppers op af. Zeker op populaire banen (Suzuka, Spa) lag het niveau echt achterlijk hoog en deden er veel 'buitenstaanders' mee (bv toppers uit de F3). De minder populaire banen en ovals waren wat rustiger en zo is het mij rond de 2.5K toch 2x gelukt om in de broadcast race te komen.

Aangezien er dit seizoen maar een viertal races wordt uitgezonden en Road America ook een vrij populaire baan is, verwacht ik eigenlijk wel dat dit een drukke split wordt. Maar dan kunnen wij mooi de tweede split rijden zonder alle aliens ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDenessen
Zijn er in iRacing eigenlijk ook Team events voor formule wagens ?

Ik rij voornamelijk formule auto's en heb niet veel affiniteit met GT wagens (m.u.v. Porsche Cup). Maar alle Team events die ik ken zijn Endurance races met GT auto's en Prototypes :-(
Deze zijn natuurlijk gebaseerd op real-life endurance races.

Maar simracen is toch wat anders dan real-life racen en ik vraag me af waarom iRacing niet wat leuke special events verzint voor andere klasses / categorieen van auto's. Er zijn genoeg andere klasses waar genoeg deelnemers zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swoesh
MDenessen schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:44:
Zijn er in iRacing eigenlijk ook Team events voor formule wagens ?

Ik rij voornamelijk formule auto's en heb niet veel affiniteit met GT wagens (m.u.v. Porsche Cup). Maar alle Team events die ik ken zijn Endurance races met GT auto's en Prototypes :-(
Deze zijn natuurlijk gebaseerd op real-life endurance races.

Maar simracen is toch wat anders dan real-life racen en ik vraag me af waarom iRacing niet wat leuke special events verzint voor andere klasses / categorieen van auto's. Er zijn genoeg andere klasses waar genoeg deelnemers zijn.
24H van de Nurburgring met de Skip Barber!

EDIT: Was een idee, bestaat volgens mij niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Swoesh op 20-10-2020 14:33 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swoesh
Session30 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:53:
[...]

Gaaf! Het niveau zal hoog zijn. Vorig seizoen waren er regelmatig broadcast races waar je minstens 3000 iRating voor nodig had. Aangezien er dit seizoen maar een paar broadcast races zijn ipv iedere week verwacht ik misschien nog wel een sterker deelnemersveld.
Ik pak de 22.00 race van vrijdag wel mee, maar verwacht eigenlijk niet in de top split te komen. Hoop voor die tijd wel wat iRating te farmen maar (minstens) 500 erbij is wat amibitieus :+. Dan maar goed mijn best doen in de tweede split.
De volgende broadcast op Interlagos word de 2e split gecast ipv de top-split.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MDenessen
Swoesh schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:32:
[...]

24H van de Nurburgring met de Skip Barber!
Dat zou waanzinnig zijn !. Maar dan moeten ze effe koplampen op de Skippy plaatsen of wat straat verlichting aanbrengen.

[ Voor 3% gewijzigd door MDenessen op 20-10-2020 14:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Wat een kansloze dag...

Race 1 IMSA was een compleet crash festijn, ik was LMP's aan het inhalen met mijn GTE....
Race 2 Indy Pro bocht `1 contact race gelijk voorbij
Race 3 Skip Iemand gaat opeens vol in de ankers in een bocht waar je niet hoeft te remmen, als P9 over de lijn ofzo
Race 4 Indy Start als P4 na enkele ronden nog steeds P4 en gaat prima tot iemand (dennis vooges) mij probeert in te halen in T6 of all corners, dat ging dus niet goed en wederom einde race.
Voor mij is het eerst even klaar 400 Irating en 0,5 Sr kwijt op een dag is wel weer genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
MDenessen schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:35:
[...]

Dat zou waanzinnig zijn !. Maar dan moeten ze effe koplampen op de Skippy plaatsen of wat straat verlichting aanbrengen.
Daar heb je dan gelijk je antwoord waarom er geen 24h races met formule wagens zijn.
Danwel heb je geen auto met verlichting, of zijn er niet genoeg circuits met (voldoende) verlichting.

Je kan altijd zelf een special event organiseren met multiclass formule wagens. Als het een interessant concept is, dan zal er vast genoeg animo voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
Swoesh schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:34:
[...]

De volgende broadcast op Interlagos word de 2e split gecast ipv de top-split.
Ik zag het al ja. Ik vermoed alleen dat die race wat minder in trek is bij de toppers en ik dus gewoon in de top split zit :+
Oftewel, de komende weken mijn iRating maar wat verder opkrikken om wellicht de oval en Watkins Glen mee te kunnen rijden in de broadcast.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swoesh
24H op de Roval met F3, Indy Pro en de Skip, geen fast repairs.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Swoesh schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:51:
Je bedoelt de 1h, 12 minuten en 18 seconden op Roval.
Daarna heeft niemand meer een ophanging en staat iedereen in de pits O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Swoesh schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:51:
Twin Ring Motegi heeft beperkte maar voldoende verlichting voor een race met Formule auto's. Er zijn wel een paar donkere stukken, maar wel spannend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Session30
JoepW schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:53:
[...]
Twin Ring Motegi heeft beperkte maar voldoende verlichting voor een race met Formule auto's. Er zijn wel een paar donkere stukken, maar wel spannend.
Lees ik hier een leuk idee voor week 13? ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• ActualFantasy
Yes!

Top split van 6 uur, 2600 SoF, Pole en winnen!

*doet een dansje

Wel wat geluk gehad, want ik reed 12 ronden aan de leiding, daarna kwam eerst de nummer 2 mij voorbij, maar die vliegt er door een netcode issue uit, daarna de nummer 2 en 3 komen per rondje paar tienden dichterbij, en gaan mij in rondje 14 voorbij, maar de nieuwe nummer 1 verremt zich, de nummer 2 kan hem met moeite ontwijken en ramt het achterwiel van de nummer 1 eraf, maar komt dwars weer terug de baan op, ramt mijn achterwiel, en ik kan gewoon door.... Geen schade.

Eerste!

[ Voor 5% gewijzigd door ActualFantasy op 20-10-2020 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoesh
Net ook kennis gemaakt met jullie grote vriend Pierre Bourdon.

Loopt eerst te slingeren op het rechte stuk en rijd vervolgens compleet onnodig tegen mijn achterwiel aan nadat ik hem bijna voorbij ben. Krijg daarna het verwijt dat ik hem van de baan af druk.

https://streamable.com/9kwqww

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Hdoorn
  • Laatst online: 01-02-2023

Danny Hdoorn

Abn0rmaal(twitch&dc)

Swoesh schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:51:

Loopt eerst te slingeren op het rechte stuk en rijd vervolgens compleet onnodig tegen mijn achterwiel aan nadat ik hem bijna voorbij ben. Krijg daarna het verwijt dat ik hem van de baan af druk.

Ik zat met je mee te kijken Niels.Wat een sukkel ook met die reacties van hem op de voice.Beelden spreken voor zich.Jammer van je race.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Wel goed dat je hem ook nog even meeneemt :) Weet niet of het bewust was maar als het voor mij race over is en ik zie zo'n figuur dat veroorzaakt hebben, rem ik altijd net even iets minder hard of stuur net even onhandig precies op z'n ophanging. He wat jammer dat hij dan ook niet verder kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
Swoesh schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:51:

Zuur, maar echt een typisch incident voor die mafklapper inderdaad.

Is er iets tegen zulke gasten te doen? De incidenten an sich zijn mijns inziens vaak net niet zwaar genoeg voor een protest (zijn allemaal uit te leggen als onkunde, dus je krijgt hem niet gewonnen) maar daardoor komt hij er telkens mee weg, en gezien zijn reactie leert hij er ook niets van. Of ook maar die grensgevallen protesten zodat hij, bij meerdere gevallen, misschien wel een tik op de vingers krijgt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Met meer dan 5000 races achter zijn naam mag je verwachten dat hij wel genoeg ervaring heeft om dit soort dingen te vermijden.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
Session30 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:50:
[...]

Is er iets tegen zulke gasten te doen? De incidenten an sich zijn mijns inziens vaak net niet zwaar genoeg voor een protest (zijn allemaal uit te leggen als onkunde, dus je krijgt hem niet gewonnen) maar daardoor komt hij er telkens mee weg, en gezien zijn reactie leert hij er ook niets van. Of ook maar die grensgevallen protesten zodat hij, bij meerdere gevallen, misschien wel een tik op de vingers krijgt?
Laatste keren dat ik iemand report stond er elke keer bij dat ik moest blijven reporten. Er wordt wel een soort van historie opgebouwd van iedereen, en als daaruit blijkt dat er vaker dubieuze dingen gebeuren die op het randje zijn, dan zal daar zeker actie op ondernomen worden.

Zo las ik het tenminste. Er stond echt, "if a pattern...."

Dus denk dat het nooit kwaad kan zulke dingen te reporten, onder onsportief gedrag of zo.

Gisteren ook mijn 2derace. Na die winst, zat ik daarna weer aan andere uiteinde... Bocht 1 erafgereden worden door een idioot. Geen excuus niks.

Ik geef echt alle ruimte, en diegene die mij eraftikt kan er niks aan doen, maar die andere bedoel ik natuurlijk. Die lijkt niet eens te remmen, geen blokkerende banden niks..hij rijdt gewoon door.

[ Voor 17% gewijzigd door ActualFantasy op 21-10-2020 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 14:46
Je hebt wel een bepaalde reputatie opgebouwd als ik bij het zien van de naam Pierre Bourdon meteen weet dat ik daar ruim 3 jaar geleden ook een incidentje mee gehad heb. Nu was het in mijn geval vooral de achterblijver die lastig deed, maar die naam is niet bij mij blijven hangen. De naam Bourdon wel, en dat is niet omdat ik hem regelmatig tegen kom ;)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riicharrd
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 28-04 08:30
ActualFantasy schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:57:
Yes!

Top split van 6 uur, 2600 SoF, Pole en winnen!

*doet een dansje

Wel wat geluk gehad, want ik reed 12 ronden aan de leiding, daarna kwam eerst de nummer 2 mij voorbij, maar die vliegt er door een netcode issue uit, daarna de nummer 2 en 3 komen per rondje paar tienden dichterbij, en gaan mij in rondje 14 voorbij, maar de nieuwe nummer 1 verremt zich, de nummer 2 kan hem met moeite ontwijken en ramt het achterwiel van de nummer 1 eraf, maar komt dwars weer terug de baan op, ramt mijn achterwiel, en ik kan gewoon door.... Geen schade.

Eerste!

[YouTube: 2020 10 20 18 58 50]
Gefeliciteerd :) Zat bij je in de race. Kreeg helaas een stop & go vanwege inhalen voor de groene vlag tijdens de start, lag toen al wel P2. Hierna laatste, inhaalrace, vervolgens in laatste ronde iemand ingehaald voor P5, maar helaas moest die me er ook af beuken. Wat als...? >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swoesh
Session30 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:50:
[...]

Gewoon rapporteren, twijfelgevallen zijn er altijd maar gezien de reactie en hoe vaak het voorkomt is hier mijjn inziens geen sprake meer van een keer pech of een verkeerde inschatting maar een duidelijk patroon van acties die niet kunnen.

Als op een forum zoals hier onafhankelijk van elkaar 4/5 mensen zeggen dat ze proberen bij iemand uit de buurt te blijven dan dient zo iemand zijn gedrag aan te passen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikyM
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 17:53
Dan wordt het misschien toch een tijd om hem te gaan reporten. Heb ook al een aantal aanvaringen met hem gehad. De meest recente was op de oval een paar weken terug. Zat achter hem maar had de snellere buitenlijn, deze gooit hij vervolgens vrij agressief dicht, maar zie deze aankomen en ga van m’n gas. Een aantal rondes later is de situatie omgekeerd en gooi ik op dezelfde wijze het gat dicht, alleen gaat hij niet van zijn gas waardoor hij gelanceerd wordt en vervolgens minutenlang op de voice chat bezig is.. zou er in deze situatie misschien zelf ook niet zo goed uitzien, maar alles bij elkaar opgeteld 😂

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
MaikyM schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:30:
Dan wordt het misschien toch een tijd om hem te gaan reporten. Heb ook al een aantal aanvaringen met hem gehad. De meest recente was op de oval een paar weken terug. Zat achter hem maar had de snellere buitenlijn, deze gooit hij vervolgens vrij agressief dicht, maar zie deze aankomen en ga van m’n gas. Een aantal rondes later is de situatie omgekeerd en gooi ik op dezelfde wijze het gat dicht, alleen gaat hij niet van zijn gas waardoor hij gelanceerd wordt en vervolgens minutenlang op de voice chat bezig is.. zou er in deze situatie misschien zelf ook niet zo goed uitzien, maar alles bij elkaar opgeteld 😂
Vergeet niet dat in een .rpy voice chat ook meegestuurd (kan) worden.
iRacing is nogal fel op taalgebruik / gebruik van voice chat, dus als hier een patroon in zit en hij nogal eens op de man wil zijn voor minutenlang, dan pakken ze dit harder aan dan acties op de baan.

Onderstaande is bijvoorbeeld ooit door Tony Gardner gedeeld.
Hello and good day,

Because no nice way to really say this to the people who really need to hear it, just going to be very direct and warn people again that per the sporting code if you threaten someone or swear at them or act generally nasty to people we don't want you in the iRacing service whether that is in official racing, the forums, talking to customer support, race stewards, text chat, voice chat, hosted sessions, etc.

iRacing is a family service so if you don't want to comply with that, no hard feelings but this is not the service for you.

Again, you should not be using vulgar language at all but if you threaten someone or use vulgar language directed at someone you are not welcome in this service and we will terminate your account. If we have evidence of someone swearing at or threatening another person there will be little to argue. We will not and cannot guess who started it or who said what. It can be hard I know, but if someone threatens you or swears at you, report them, don't threaten them back because then you are just as much a problem. You have a choice. Choose to be a decent person and treat people with respect.

For 99% of the service I apologize for this note.

Thank you

Tony Gardner

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swoesh
JPM85 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:41:
[...]

Vergeet niet dat in een .rpy voice chat ook meegestuurd (kan) worden.
iRacing is nogal fel op taalgebruik / gebruik van voice chat, dus als hier een patroon in zit en hij nogal eens op de man wil zijn voor minutenlang, dan pakken ze dit harder aan dan acties op de baan.

Onderstaande is bijvoorbeeld ooit door Tony Gardner gedeeld.

[...]
Hij gaat niet echt over de schreef op de voice chat van wat ik ervan merk, hij is alleen totaal niet realistisch in het zien waar de fout zit.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 352 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies