Vandaag tot een diepte punt gezakt, SR terug naar 1.49 was 3.80 afgelopen weekend, tjonge jonge, 1 landgenoot tegen gekomen met een rare gedachte, ramde mij de bocht uit, sprak hem daarop aan, ik reed in de weg was zijn mening en als men dat doet ramt hij je gewoon van de baan, niet op andere gedachte te brengen, sport code, en inhalen waar het kan op een veilige manier, niet belangrijk voor hem.
Hij kon mij niet eens bijhouden, alleen door super laat te remmen en dan had die een slechte exit, ik dus weer ver voor hem, en in de verte maar knipperen met ze lampen, resultaat, weer een volle race naar de knoppen, was een beetje teleurgesteld in het geheel en vergat zijn filmpie te saven na het terug kijken, heeft die toch mazzel aan, had hem een report aan zijn broek gesmeerd. pff rare instelling had dat mannetje.
Volgende race, een sukkel die spinde en waarschijnlijk een beetje agressief op zijn eigen werd besloot mij en een paar anderen dan ook maar uit de race te halen, deze is door een mede rijder aangegeven.
Race 3, hé hé, alles gaat goed lekker in de race, land er een wesp tussen mijn en stuur , schrik ervan ram een andere racer en mij zelf total los, helemaal mijn schuld, deze persoon en anderen konden er er niets aan doen.
in het begin van de nieuwe weken vind ik dat de races veel netter verlopen, kan aan mij liggen, maar is toch wat mij een beetje op begint te vallen.
Maar leer hier ook weer van, door mee te racen met een goede pace, leer je sneller dan alleen trainen voor een hotlap, auto controle en constant worden gaat voor mij nu veel sneller vooruit.
Rekening houden met idioten, lukt niemand, want rekening houden met andere snelle rijders lukt prima, ook omdat zij wederzijds ook rekening met jou houden, zij snappen dat je beter even op je rem kan trappen dan dat je de race vroegtijdig moet verlaten, kreeg van het weekend zelfs een paar goede tips van een hele snelle Div 1 rijder over 2 bochten die iets anders konden, en verbeterde mijn ronde op die baan met 2 sec. -2 sec is nu mijn constant op deze baan en zorgt ervoor dat ik goed kan kwalificeren.
Ik ga de rest van de dag maar even tv kijken, heb nog zat films in te halen na weken elke avond racen.
Morgen weer verder, en niet te vergeten met een smile.
iRacing Profiel