Dacht wel dat er een TS overlay was voor in VR. Zal eens kijken, want ik vind dat ook wel handig.Ernsthx schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:13:
Was mijn eerste ervaring met GoT Maandag toernooi, maar vond het erg leuk.
Beide races niet heel succesvol, eerste race gespind en vast komen staan op het gras.
Tweede race twee keer (met zelfde persoon) ongelukkig contact, maar daardoor een repair en de rest in mijn eentje rond gereden.
Grote deelnemersveld erg leuk, is er altijd wel iemand om mee te racen.
Ik race in VR, weet iemand hoe ik het werkend kan krijgen dat het te zien is wie er wat zegt?
Heb de search al gebruikt, maar heb het niet kunnen vinden
Nope, dat is er (nog) niet.Ernsthx schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:13:
Ik race in VR, weet iemand hoe ik het werkend kan krijgen dat het te zien is wie er wat zegt?
Heb de search al gebruikt, maar heb het niet kunnen vinden
Vind dat zelf erg vervelend dat ik dat niet zie in VR.
Enigste oplossing is de gehele UI in een virtueel desktop plaatsen.
[ Voor 9% gewijzigd door Maurice W op 15-09-2020 13:05 ]
ik hou me aanbevolenZFLaSH schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:58:
Dacht wel dat er een TS overlay was voor in VR. Zal eens kijken, want ik vind dat ook wel handig.
Als we op de server komen en goeienavond zeggen zouden we ook even onze naam er bij kunnen zeggen. Niet de meest perfecte oplossing maar het helpt wel voor de stem-naam associatie en kost maar weinig moeite. En aangezien een groot deel van de rijders in VR rijdt zou het wel fijn.Maurice W schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:04:
[...]
Vind dat zelf erg vervelend dat ik dat niet zie in VR.
Begrijp je voorstel maar als er met 50 man wordt gereden dan heb ik er twijfels over of het je gaat lukken om deze associatie te maken tijdens de race.MDenessen schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:12:
[...]
Als we op de server komen en goeienavond zeggen zouden we ook even onze naam er bij kunnen zeggen. Niet de meest perfecte oplossing maar het helpt wel voor de stem-naam associatie en kost maar weinig moeite. En aangezien een groot deel van de rijders in VR rijdt zou het wel fijn.
Ik vond gisteren echt dat bijna iedereen op elkaar leek qua stemMDenessen schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:12:
[...]
Als we op de server komen en goeienavond zeggen zouden we ook even onze naam er bij kunnen zeggen. Niet de meest perfecte oplossing maar het helpt wel voor de stem-naam associatie en kost maar weinig moeite. En aangezien een groot deel van de rijders in VR rijdt zou het wel fijn.
Edit: Jullie kunnen TSNotifier eens proberen: https://tsnotifier.eu/ Geen idee of het wat is.
[ Voor 8% gewijzigd door ZFLaSH op 15-09-2020 13:26 ]
Het leukste is nog als iedereen succes zegt vlak voordat het groen wordt 
Dat vindt Teamspeak niet zo leuk haha
Tja mijn TeamSpeak VM op mijn server heeft de minimale resources om echt op het randje W10 te draaien. En als 50+ man gaan praten is het wat veelpauluzmuller schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:23:
Het leukste is nog als iedereen succes zegt vlak voordat het groen wordt
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
We zijn allang blij dat je dit voor ons doet JoepJoepW schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:33:
[...]
Tja mijn TeamSpeak VM op mijn server heeft de minimale resources om echt op het randje W10 te draaien. En als 50+ man gaan praten is het wat veel
Ik weet wel een programma dat daar minder moeite mee heeftJoepW schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:33:
[...]
Tja mijn TeamSpeak VM op mijn server heeft de minimale resources om echt op het randje W10 te draaien. En als 50+ man gaan praten is het wat veel

Ik hoop niet dat je Discord gaat roepen, want dan heb ik hier een stuk zeep liggen..JPM85 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:42:
[...]
Ik weet wel een programma dat daar minder moeite mee heeft

Nee, dat krijg ik niet werkend in VR.ZFLaSH schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:21:
[...]
Edit: Jullie kunnen TSNotifier eens proberen: https://tsnotifier.eu/ Geen idee of het wat is.
Ik krijg het niet eens werkend zonder VR. Te veel gedoe, ik ga liever gewoon racen. Handjevol stemmen herken ik en dat is prima. Voor alles (lees: Voice chat) buiten de cup om gebruiken we toch Discord.
[ Voor 4% gewijzigd door Beltoni op 15-09-2020 14:01 ]
JPM85 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:42:
[...]
Ik weet wel een programma dat daar minder moeite mee heeft
Elke keer als ik iets zeg over TeamSpeak wordt er hier meteen weer over Discord gesproken.ZFLaSH schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:49:
[...]
Ik hoop niet dat je Discord gaat roepen, want dan heb ik hier een stuk zeep liggen..
Lijkt wel iOS vs Android of PS vs XBOX.
Mijn eerlijke en ge-ergerde mening: “Begint vervelend te worden”
Ik heb heel Discord niet genoemd, maak alleen een schijtlollige opmerking over een topic wat regelmatig terug komt. Soms moet je ook wel eens een grapje kunnen maken, leven is al serieus genoeg.JoepW schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:58:
[...]
[...]
Elke keer als ik iets zeg over TeamSpeak wordt er hier meteen weer over Discord gesproken.
Ik dacht dat mijn smiley op zich wel duidelijk was, maar zal ze voortaan tussen sarcasm tags zetten.
Altijd maar dat geroep om Discord. Ik geef toe ik zit er ook regelmatig met vrienden. Maar Discord heeft toch regelmatig problemen met haperingen etc.JoepW schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:58:
[...]
[...]
Elke keer als ik iets zeg over TeamSpeak wordt er hier meteen weer over Discord gesproken.
Jou TS is stabieler.
Ventrillo server when?
Niet gewoon met ze allen op skype? vind ik ook altijd wel chill.garriej schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:05:
[...]
Altijd maar dat geroep om Discord. Ik geef toe ik zit er ook regelmatig met vrienden. Maar Discord heeft toch regelmatig problemen met haperingen etc.
Jou TS is stabieler.
Ventrillo server when?
Of slack
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Vraagje, op VRS en PDS zie ik nog geen info, setups e.d van deze week, of wil ik ze een weekje te vroeg?
En nog ff lache, wil ik een abbo nermen op VRS, betaal ik per ongeluk aan PDS, dus het is dan PDS geworden haha, volgende keer beter opletten.
En nog ff lache, wil ik een abbo nermen op VRS, betaal ik per ongeluk aan PDS, dus het is dan PDS geworden haha, volgende keer beter opletten.

VRS staan gewoon online al sinds het weekend geloof ik.Skybiker schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:09:
Vraagje, op VRS en PDS zie ik nog geen info, setups e.d van deze week, of wil ik ze een weekje te vroeg?
En nog ff lache, wil ik een abbo nermen op VRS, betaal ik per ongeluk aan PDS, dus het is dan PDS geworden haha, volgende keer beter opletten.![]()
![]()
PDS weet ik niet. ( anders even bij ze checken op discord misschien gaat er iets niet goed met je account )
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Deel deze mening wel, gebruik zelf ook veel discord, maar teamspeak heeft toch echt wel veel beter geluid, discord veel gezeur met te hard en weer te zacht, wegvallen e.d.garriej schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:05:
[...]
Altijd maar dat geroep om Discord. Ik geef toe ik zit er ook regelmatig met vrienden. Maar Discord heeft toch regelmatig problemen met haperingen etc.
Jou TS is stabieler.
Ventrillo server when?
Sorry Joep. Mijn opmerking was ook een knipoog dat ik die discussie moe ben. Zo kwam hij dus niet helemaal over.JoepW schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:58:
[...]
[...]
Ik bedoel b.v Phillip iland met de indy pro, road atlanta zie ik wel op beide,.Blerf schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:12:
[...]
VRS staan gewoon online al sinds het weekend geloof ik.
PDS weet ik niet. ( anders even bij ze checken op discord misschien gaat er iets niet goed met je account )
Zoals ik vanochtend al aangehaald heb heb ik sinds de le mans 24h niet meer gereden.
Gister had ik enorme last van stutters die ik eerder niet heb gehad(ik rijd in VR). Ik had al wat met de settings gespeeld maar dat hielp niet. Toen maar alles naar low gezet en pc opnieuw opgestart, daarna geen stutter meer gezien.
Maar ik vind het wel merkwaardig dat dit opeens gebeurd, zonder dat er wijzigingen zijn geweest aan mijn systeem. Voordat ik alles op low zette zat het CPU gebruik rond de 70%. Zijn er misschien meer mensen met zulke problemen die ze eerder niet hadden?
Mijn systeem:
i5 8600k @ 4,7ghz
1070ti
Gister had ik enorme last van stutters die ik eerder niet heb gehad(ik rijd in VR). Ik had al wat met de settings gespeeld maar dat hielp niet. Toen maar alles naar low gezet en pc opnieuw opgestart, daarna geen stutter meer gezien.
Maar ik vind het wel merkwaardig dat dit opeens gebeurd, zonder dat er wijzigingen zijn geweest aan mijn systeem. Voordat ik alles op low zette zat het CPU gebruik rond de 70%. Zijn er misschien meer mensen met zulke problemen die ze eerder niet hadden?
Mijn systeem:
i5 8600k @ 4,7ghz
1070ti
Ik had het zondag ook, was de eerste keer dat ik met de nieuwe build een race reed en had best veel stutters in VR. In de gaten houden of dat volgende keer ook zo is, dan kan ik er pas wat zinnigs over zeggen.garriej schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:16:
Zoals ik vanochtend al aangehaald heb heb ik sinds de le mans 24h niet meer gereden.
Mijn systeem:
i5 8600k @ 4,7ghz
1070ti
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bedoel je hier de nieuwe build van iracing of een nieuwe pc build van jezelf? Als het t eerste is dan ga ik ook het iracing forum maar is afspeuren, daar komen zulke dingen dan ook wel naar voren.Phusebox schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:19:
[...]
Ik had het zondag ook, was de eerste keer dat ik met de nieuwe build een race reed en had best veel stutters in VR. In de gaten houden of dat volgende keer ook zo is, dan kan ik er pas wat zinnigs over zeggen.
Ik had er ook last van. Paar keer ook gemerkt dat hij van 89 naar 86/87 fps (Rift CV1) zakte en dat merkte je direct. Vanavond voor een andere serie oefenen, daarvoor eerst maar even een grafische reconfig uitvoeren.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Even reset van je graphics doen, in de settingsgarriej schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:16:
Mijn systeem:
i5 8600k @ 4,7ghz
1070ti
de setups voor de week er op komen vaak in het weekend, niet allemaal te gelijk.Skybiker schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:16:
[...]
Ik bedoel b.v Phillip iland met de indy pro, road atlanta zie ik wel op beide,.
Ga ik proberen. Nvidia drivers update ik momenteel niet omdat er geen mogelijkheid tot handmatig VRSS aanzetten zit in de nieuwere drivers. Hopelijk kan ik met een nieuwe GPU straks zonder die VRSS af.Blerf schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:21:
[...]
Even reset van je graphics doen, in de settingsdat is altijd stap 1, stap 2 even je graphic drivers dubbel checken.
---
Build van iRacing.garriej schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:20:
[...]
Bedoel je hier de nieuwe build van iracing of een nieuwe pc build van jezelf? Als het t eerste is dan ga ik ook het iracing forum maar is afspeuren, daar komen zulke dingen dan ook wel naar voren.
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 15-09-2020 14:23 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dan heb je nog maar weinig tijd om te oefenen met de gegeven setups en de info, dit is wat ik zie nu op PDS.Blerf schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:21:
[...]
de setups voor de week er op komen vaak in het weekend, niet allemaal te gelijk.
/f/image/w0kzvRGhn4sAkRCjM4warMOu.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door Skybiker op 15-09-2020 14:29 ]
Vrijdag staan ze er meestal op, dat betekend dus 3 dagen om offline te oefenen om dinsdag de eerste race te kunnen starten. Valt toch wel mee?Skybiker schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:28:
[...]
Dan heb je nog maar weinig tijd om te oefenen met de gegeven setups en de info, dit is wat ik zie nu op PDS.
[Afbeelding]
Ik had een tijd geleden ook last van stutters, soms bleef ie wel 5 seconden hangen. Ben ook een vr rijder.garriej schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:16:
Mijn systeem:
i5 8600k @ 4,7ghz
1070ti
Sindsdien zet ik Steam altijd volledig uit en ook Google Chrome. En heb nu bijna nooit meer stutters.
Ben dus een week te vroeg voor phillip iland ?ourplayground schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:34:
[...]
Vrijdag staan ze er meestal op, dat betekend dus 3 dagen om offline te oefenen om dinsdag de eerste race te kunnen starten. Valt toch wel mee?
PDS staat er vaak pas maandag voor de nieuwe week op, vaak willen ze ook weleens op zondag avond erop staan, maar zeker geen garantie. Als je hun Discord volgt, dan krijg je vanzelf announcements wanneer de nieuwe setups erop staan -> https://discord.gg/reGcFjESkybiker schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:16:
[...]
Ik bedoel b.v Phillip iland met de indy pro, road atlanta zie ik wel op beide,.
VRS is vaak wel wat eerder (vrijdag) voor de nieuwe week, dus heb je ook wat langer om te testen.
Ook hier hebben ze een Discord waar je feedback kan achterlaten van de setups, soms willen ze wel eens een B-setup plaatsen als er (veel) feedback komt. -> https://discord.gg/sBxzeW
CSS werkt idem, maar daar komen ze soms al voor het hele seizoen online of in batches. Ook hier geldt, op Discord wordt gemeld wanneer er een setup geupload wordt. Grote voordeel van CSS is dat ze een downloader hebben, die download een setup direct naar de juiste folder (auto - circuit - seizoen) -> https://discord.gg/933C5d
Dus aan Pds heb ik niet veel, want dan zijn de Got races al geweest, mhhhh

Tsja met lemans was ik ook aan het streamen, had ik chat en overlays open tijdens het rijden. Toen 0 problemen, ook in de nacht niet. Het moet dus bijna wel iets zijn dat recent is ontstaan. En als ik het hier zo lees, is het niet aan mijn kant ontstaan, maar eerder bij iracing.MDenessen schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:35:
[...]
Ik had een tijd geleden ook last van stutters, soms bleef ie wel 5 seconden hangen. Ben ook een vr rijder.
Sindsdien zet ik Steam altijd volledig uit en ook Google Chrome. En heb nu bijna nooit meer stutters.
Zelfde. Bij mij was het ICUE van Corsair. Die deed een interrupt met een bep. interval wat stutters veroorzaakte.MDenessen schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:35:
[...]
Ik had een tijd geleden ook last van stutters, soms bleef ie wel 5 seconden hangen. Ben ook een vr rijder.
Daarnaast rijd ik sinds gisteren in ReVive mode op mijn Index om te kijken of die world-wobble weg is en dat is inderdaad de truuk. Te gek eigenlijk.
PDS stond er afgelopen seizoen zonder uitzondering zondag avond tussen 18:00 en 20:00 online, geen garantie voor de toekomst maar tot nog toe altijd wel optijd voor de GoT race, alleen niet heel veel tijd om ermee te oefenen.
Hmm, ik heb ook icue draaien, misschien daar is naar kijken. Na het opnieuw opstarten moet ik ook toegeven dat ik de headset uit de usb heb gehaald omdat ie voldoende opgeladen was. Ik wordt gek als die stutters komen omdat ik m'n headset aangesloten heb op usb om op te laden hoorZFLaSH schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:49:
[...]
Zelfde. Bij mij was het ICUE van Corsair. Die deed een interrupt met een bep. interval wat stutters veroorzaakte.
Daarnaast rijd ik sinds gisteren in ReVive mode op mijn Index om te kijken of die world-wobble weg is en dat is inderdaad de truuk. Te gek eigenlijk.
Je moet hem echt deinstalleren, want die tool heeft 2 services draaien.garriej schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:58:
[...]
Hmm, ik heb ook icue draaien, misschien daar is naar kijken. Na het opnieuw opstarten moet ik ook toegeven dat ik de headset uit de usb heb gehaald omdat ie voldoende opgeladen was. Ik wordt gek als die stutters komen omdat ik m'n headset aangesloten heb op usb om op te laden hoor
Klinkt als tijd voor een nieuwe headsetZFLaSH schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:00:
[...]
Je moet hem echt deinstalleren, want die tool heeft 2 services draaien.
Al lees ik dat er ook problemen zijn met de g-hub software van logitech, die heb ik ook draaien voor m'n muis... Misschien geeft die het probleem wel, ik weet niet zeker of ik die al had op het moment dat ik lemans reed.
Wat een gedoe allemaal. Ik ben heel de dag al problemen op aan 't lossen, in m'n vrije tijd echt geen zin meer in.
Even voorstellen: Freerk, circa 1 jaar actief met simracing. Begonnen met Gran Turismo, maar nu eigenlijk exclusief actief met iRacing :-).
Voorlopig nog een Logitech G29 met bijbehorende pedalen als gear, maar ga de overstap maken naar een Fanatec CSL Elite.
Ik kijk uit naar mooie races!
Voorlopig nog een Logitech G29 met bijbehorende pedalen als gear, maar ga de overstap maken naar een Fanatec CSL Elite.
Ik kijk uit naar mooie races!
Ah dat zou super zijn!ZFLaSH schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:58:
[...]
Dacht wel dat er een TS overlay was voor in VR. Zal eens kijken, want ik vind dat ook wel handig.
Vooral als iemand aangeeft dat er ergens iets gebeurt is het toch wel handig te weten wie dat dan zegt.
Hoor graag als je iets hebt gevonden
vandaag waarschijnlijk mijn allerbeste race gereden, IMSA LMP2 top split. Ik start als vierde en zit na bocht al in de top 3.
Een aantal rondjes later probeert P2 een backmarker in te halen maar word geraakt en spint. Ik rijd in een rondje of 7 naar P1 toe en fuel save tot hij een foutje maakte. Daarna een gat van 5.5 seconden gereden.
Tijdens de pitstop haalt hij flink wat tijd weer in en zit 2 seconden achter mij, dit blijft zo tussen de 0.3 en 2 seconden zitten tot de laatste ronde: YouTube: 0.012 finish for the win against Luis Glania (7,5k IR)
P1 in een 4.2k split, snelste ronde (1:36.644) en +92 Irating.
Best een goede Iracing return race moet ik zeggen!
Een aantal rondjes later probeert P2 een backmarker in te halen maar word geraakt en spint. Ik rijd in een rondje of 7 naar P1 toe en fuel save tot hij een foutje maakte. Daarna een gat van 5.5 seconden gereden.
Tijdens de pitstop haalt hij flink wat tijd weer in en zit 2 seconden achter mij, dit blijft zo tussen de 0.3 en 2 seconden zitten tot de laatste ronde: YouTube: 0.012 finish for the win against Luis Glania (7,5k IR)
Ik heb mijn zoektocht naar de oorzaak van mijn stutters sinds gisteren opgegeven.MDenessen schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 14:35:
[...]
Ik heb triple screens en geen VR.
Alles wat ik niet nodig heb voor Iracing staat uit.
Ik heb geen overlays aan staan en vorig weekend zelfs een complete re-install van mijn PC gedaan.
Alle settings zo laag als mogelijk gezet.
Gisteren kon ik zelfs niet meer met iemand meekijken zonder dat alles bleef hangen.
Wat het testen lastiger maakt, is het aantal deelnemers in de league vergeleken met andere sessies.
Afgelopen dagen waren toch minstens 50 man in de sessie, en misschien dat mijn PC die hoeveelheid data niet kan verwerken.
Weet niet of het in een eerder stadium al gevraagd is. Maar kan je eens een screenshot posten van je graphic settings (+vermelding hardware). Wie weet staat iets in je settings de boel vol te slurpen...frizti schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:36:
[...]
Ik heb mijn zoektocht naar de oorzaak van mijn stutters sinds gisteren opgegeven.
Ik heb triple screens en geen VR.
Alles wat ik niet nodig heb voor Iracing staat uit.
Ik heb geen overlays aan staan en vorig weekend zelfs een complete re-install van mijn PC gedaan.
Alle settings zo laag als mogelijk gezet.
Gisteren kon ik zelfs niet meer met iemand meekijken zonder dat alles bleef hangen.
Wat het testen lastiger maakt, is het aantal deelnemers in de league vergeleken met andere sessies.
Afgelopen dagen waren toch minstens 50 man in de sessie, en misschien dat mijn PC die hoeveelheid data niet kan verwerken.
Nice! Was nog wel even spannend door de GT3 auto's in de laatste ronde!Fassive schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:20:
vandaag waarschijnlijk mijn allerbeste race gereden, IMSA LMP2 top split. Ik start als vierde en zit na bocht al in de top 3.
Ja zonder vermelding van hardware is het moeilijk te zeggen. Bij mij waren stutters altijd iets met een one drive op de achtergrond die ging syncen of windows defender die ging scannen etc. Dus kijk even wat er op de achtergrond draait. Grootte kans dat het zoiets is. Kijk ook even op de iracing forums. Daar staan ook meestal tips. Iets met sysmain of syspage uit herinner ik me🤔JPM85 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:48:
[...]
Weet niet of het in een eerder stadium al gevraagd is. Maar kan je eens een screenshot posten van je graphic settings (+vermelding hardware). Wie weet staat iets in je settings de boel vol te slurpen...
Maar wat mij ook echt geholpen heeft is process lasso. Kun je processen aan specifieke cores toewijzen
Zeker! Het was even zweten tot de laastste bocht.Doubleoz schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:05:
[...]
Nice! Was nog wel even spannend door de GT3 auto's in de laatste ronde!
JPM85 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:48:
[...]
Weet niet of het in een eerder stadium al gevraagd is. Maar kan je eens een screenshot posten van je graphic settings (+vermelding hardware). Wie weet staat iets in je settings de boel vol te slurpen...
dozo71 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:08:
[...]
Ja zonder vermelding van hardware is het moeilijk te zeggen. Bij mij waren stutters altijd iets met een one drive op de achtergrond die ging syncen of windows defender die ging scannen etc. Dus kijk even wat er op de achtergrond draait. Grootte kans dat het zoiets is. Kijk ook even op de iracing forums. Daar staan ook meestal tips. Iets met sysmain of syspage uit herinner ik me🤔
Maar wat mij ook echt geholpen heeft is process lasso. Kun je processen aan specifieke cores toewijzen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ExypslETPs2OZI9kxi276KIm.jpg?f=user_large)
MEDION Akoya P5385
i5-6402P CPU @ 2.80GHz
Memory 8 GB DDR4-2134 / PC4-17000
Videokaart GeForce GTX 1060 6GB
Eh ja .. zowel die processor, als de videokaart, als de hoeveelheid geheugen zijn aan de lage kant. P processor, is dat een laptop?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Wat Arfman zegt, je zit echt tegen de minimale hardware aan. Vooral de kloksnelheid van die processor zal hij niet leuk vinden. Als je met die grafische settings nog steeds stutters hebt denk ik dat je CPU tegen de max aan zit en gewoon niet sneller kan.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
https://www.isrtv.com/for...rame-stutters-in-iracing/ misschien heb je hier iets aan.frizti schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:20:
[...]
[...]
[Afbeelding]
MEDION Akoya P5385
i5-6402P CPU @ 2.80GHz
Ik was er al bang voor dat mijn CPU het niet trekt door de triples in combinatie met 50+ deelnemers in een league sessie.Phydomir schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:11:
Wat Arfman zegt, je zit echt tegen de minimale hardware aan. Vooral de kloksnelheid van die processor zal hij niet leuk vinden. Als je met die grafische settings nog steeds stutters hebt denk ik dat je CPU tegen de max aan zit en gewoon niet sneller kan.
Als ik een practice of race join met met een man of 20, is het nog wel te doen.
Zal er eens naar kijken.PatrickPost1972 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:19:
[...]
https://www.isrtv.com/for...rame-stutters-in-iracing/ misschien heb je hier iets aan.
@frizti Ben bang dat dit met deze specs en 50 auto's een mission impossible is
Heb je al eens app.ini en renedeferdx11.ini gebackupd en iracing dan de ini files opnieuw laten opbouwen. Dan krijg je in ieder geval een voorstel dat vloeiend loopt. Kan je later altijd weer iets aan zetten dat je mist en zien wat de impact is.frizti schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 21:24:
[...]
Ik was er al bang voor dat mijn CPU het niet trekt door de triples in combinatie met 50+ deelnemers in een league sessie.
Als ik een practice of race join met met een man of 20, is het nog wel te doen.
[...]
Zal er eens naar kijken.
Ik zie dat je bv de spiegels aan hebt staan. Dat zijn fps vreters...
Zo mee doen met de Indy Pro league race. Volgens mij is 20% van alle deelnemers ook lid van GoT
[ Voor 4% gewijzigd door Doubleoz op 15-09-2020 22:09 ]
Vanavond ook een practice en een race gedaan met Indy Pro .Tweakers waren goed vertegenwoordigd .De snelle mannen samen in de topsplit uiteraard , ik zat in de 2e split .Ondanks 1 vuil tikje van iemand die ik gepasseerd was die het nodig vond om me eraf te tikken .Na voor mijn doen 20 rondjes jagen heb ik deze persoon in de laatste bocht ingehaald , voelde errug goed kan ik je zeggen .Het leek erop dat ie verwachtte dat ik hem eraf ging tikken want hij bood niet veel weerstand .8e van de 22 geloof iki , voor mij prima dus !
Tweakers die (vr) performance problemen hebben: probeer zoveel mogelijk background services, apps te sluiten vooraf.. Eerdere vermelde als icue en g-hub zijn al goeie suggestie. Ik gebruik een powershell script die zowat alles in 1 keer uitzet voor ik ga racen.
Uiteindelijk met 7 GoT leden van de 23 rijders in 1 split gereden en gelijk mijn 1e podium finish behaald in Indy Pro. Paar kleine foutjes gemaakt maar denk het max haalbare resultaat.
Zojuist ook een Indy Pro race gedaan op Road Atlanta. Ik zat in de "top split" (lol) met een SoF van 2546. Ik was auto #14, gestart als P8, vlak achter @joeristein.
In de opwarmronde ging het voor me al mis doordat iemand spinde omdat hij z'n banden op wilde warmen. 2 auto's met schade, de veroorzaker reed door. Daardoor miste diegene bij de start veel snelheid waardoor @joeristein en nog 2 auto's klem kwamen te zitten achter hem in de esses. Een derde persoon deed een do or die actie bij Joeri waardoor er weer 2 auto's naast de baan stonden, dit maal ook zonder wielen. Erg zonde voor hem.
Ik lag toen 5e en kon na 1 ronde P4 inhalen. Hij bleef echter bij me in de draft en haalde me 2 ronden later in en reed met ongeveer een halve seconde per ronde bij me weg. Ik werd na nagezeten door Pierre Bourdon maar die maakte de klassieke fout door bij het opkomen van de back straight de curb te raken en lichtjes de muur aan te tikken.
Daarna heel lang alleen gereden tot ineens 5 ronden voor het eind Adam L Watson met rasse schreden dichterbij kwam. Ik probeerde harder te gaan maar liep tegen de grenzen van mijn talent en durf aan (met de crash van zondagavond in de laatste bocht nog vers in het geheugen) en wilde deze race absoluut niet weggooien.
Uiteindelijk Adam op 1.2 seconden kunnen houden en zo als 5e over de streep gekomen met 0 incs. +0.17SR en +77 iR voor een totaal van 2167 nu. 2.2K iR here I come!
In de opwarmronde ging het voor me al mis doordat iemand spinde omdat hij z'n banden op wilde warmen. 2 auto's met schade, de veroorzaker reed door. Daardoor miste diegene bij de start veel snelheid waardoor @joeristein en nog 2 auto's klem kwamen te zitten achter hem in de esses. Een derde persoon deed een do or die actie bij Joeri waardoor er weer 2 auto's naast de baan stonden, dit maal ook zonder wielen. Erg zonde voor hem.
Ik lag toen 5e en kon na 1 ronde P4 inhalen. Hij bleef echter bij me in de draft en haalde me 2 ronden later in en reed met ongeveer een halve seconde per ronde bij me weg. Ik werd na nagezeten door Pierre Bourdon maar die maakte de klassieke fout door bij het opkomen van de back straight de curb te raken en lichtjes de muur aan te tikken.
Daarna heel lang alleen gereden tot ineens 5 ronden voor het eind Adam L Watson met rasse schreden dichterbij kwam. Ik probeerde harder te gaan maar liep tegen de grenzen van mijn talent en durf aan (met de crash van zondagavond in de laatste bocht nog vers in het geheugen) en wilde deze race absoluut niet weggooien.
Uiteindelijk Adam op 1.2 seconden kunnen houden en zo als 5e over de streep gekomen met 0 incs. +0.17SR en +77 iR voor een totaal van 2167 nu. 2.2K iR here I come!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
We stonden dicht bij elkaar op de grid, dacht een leuk gevecht aan te gaan. Maar moest blijkbaar eerst door mijn ontgroening heen.Arfman schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 23:01:
Zojuist ook een Indy Pro race gedaan op Road Atlanta. Ik zat in de "top split" (lol) met een SoF van 2546. Ik was auto #14, gestart als P8, vlak achter @joeristein.
@Arfman Gelukkig heb jij wel een leuke race gehad en een goed resultaat!
Dat waren inderdaad de momenten waar ik naar refereerde 
Volgende keer beter en dan hopelijk een leuke race met elkaar. Hoopte dat ik jou bij kon blijven in de draft en zo samen naar voren kon rijden maar helaas.
Volgende keer beter en dan hopelijk een leuke race met elkaar. Hoopte dat ik jou bij kon blijven in de draft en zo samen naar voren kon rijden maar helaas.
Wow, is dat de alternatieve pit entry?
Dat is wel protest waardig.
Hopelijk heb ik je snel door de esses kunnen leiden, verder kon ik je niet helpenArfman schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 23:30:
Dat waren inderdaad de momenten waar ik naar refereerde

Ik had niet gedacht dat dit soort acties ook nog in de top split voor zouden komen.
De gast die spinde in de warmup lap had 2k irating. De gast die kansloos bij Joeri naar binnen vloog zelfs 3.2k. Fouten worden overal en altijd gemaakt.SlaadjeBla schreef op woensdag 16 september 2020 @ 00:06:
Ik had niet gedacht dat dit soort acties ook nog in de top split voor zouden komen.
Ik zit ook echt met verbazing dat filmpje van @joeristein te bekijken. Niet te geloven zeg... erg zuur!
Pfff, zo zuur. Die eerste is echt domme pech.joeristein schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 23:22:
[...]
We stonden dicht bij elkaar op de grid, dacht een leuk gevecht aan te gaan. Maar moest blijkbaar eerst door mijn ontgroening heen.
@Arfman Gelukkig heb jij wel een leuke race gehad en een goed resultaat!
[Streamable: Introduction to Indy Pro]
Maar het tweede accident vind ik eigenlijk nog erger. Gewoon doelbewust geen afstand houden en door de groep voor je heen willen rijden. Bizar.
Zie dat het om 22:00 ook lekker druk was met Tweakers. Ik had samen met nog aantal anderen de race van 20:00.
Startnummer 8, dat is me al aardige tijd niet meer gebeurd. Kwali re-de-lijk op P6, maar ik was weer eens zo slim om 2e ronde te hard T1 in te duiken (tja, dan zijn de banden nog niet warm...) en de muur in te stuiteren. Maar net als maandag in de league eigenlijk geen noemenswaardige schade opgelopen, dus vol goeie moed weer door. Dat ging eigenlijk best prima, en al vrij snel terug op P8 achter Ferdy. Die kon ik ook vrij snel voorbij (volgens mij ging dat prima, maar excuus als je er heel veel last van had, het was voor jou niet de handigste plek om ingehaald te worden). En daarna geluk dat P6 voor me er af ging, dus weer terug op P6.
Laatste paar rondjes nog wat dingen aan het proberen geweest, iets andere lijn en/of versnelling in paar bochten, wat me volgens mij nog paar tiende per ronde opleverde
Uiteindelijk gestart en gefinished op P6, +42 iR en +0,22 SR. Dat was allemaal al weer een tijdje geleden.
Maar voor mij belangrijkste, ik heb heerlijk constante rondjes kunnen draaien. Wat een enorm leuke auto is het ook
Startnummer 8, dat is me al aardige tijd niet meer gebeurd. Kwali re-de-lijk op P6, maar ik was weer eens zo slim om 2e ronde te hard T1 in te duiken (tja, dan zijn de banden nog niet warm...) en de muur in te stuiteren. Maar net als maandag in de league eigenlijk geen noemenswaardige schade opgelopen, dus vol goeie moed weer door. Dat ging eigenlijk best prima, en al vrij snel terug op P8 achter Ferdy. Die kon ik ook vrij snel voorbij (volgens mij ging dat prima, maar excuus als je er heel veel last van had, het was voor jou niet de handigste plek om ingehaald te worden). En daarna geluk dat P6 voor me er af ging, dus weer terug op P6.
Laatste paar rondjes nog wat dingen aan het proberen geweest, iets andere lijn en/of versnelling in paar bochten, wat me volgens mij nog paar tiende per ronde opleverde
Maar voor mij belangrijkste, ik heb heerlijk constante rondjes kunnen draaien. Wat een enorm leuke auto is het ook
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik rij de F3 dit seizoen. Gisteren twee races in week 1 gedaan. Eerste race reed ik los van anderen op een mooie 7e plek in de topslit. Nog zes rondjes te gaan, spin ik op een gladde curb. Ik wist dat hij glad was, maar toch ineens kwam ik wijder dan verwacht. Eigen schuld, maar voelde ook wel wat onnodig en zonde.
Tweede race een off-track in de qualificatie dus eindig ik helaas op plek 15 van de 25. Wat ook eigen schuld is. Opgewerkt naar P8. Een zware botsing voor mij met veel rondslingerende onderdelen. Ik kon een losse voorvleugel niet ontwijken en dus beschadigd het ding mijn voorvleugel. Dankzij die schade moest ik uiteindelijk vijf plekken weggeven.
Alles bij elkaar dus net niet, maar er komt de komende dagen vast een normaal resultaat. Het is mijn eerste seizoen, dus potentieel in de top10 van de topslit (van de vier splits) rijden, ben ik heel tevreden over.
Tweede race een off-track in de qualificatie dus eindig ik helaas op plek 15 van de 25. Wat ook eigen schuld is. Opgewerkt naar P8. Een zware botsing voor mij met veel rondslingerende onderdelen. Ik kon een losse voorvleugel niet ontwijken en dus beschadigd het ding mijn voorvleugel. Dankzij die schade moest ik uiteindelijk vijf plekken weggeven.
Alles bij elkaar dus net niet, maar er komt de komende dagen vast een normaal resultaat. Het is mijn eerste seizoen, dus potentieel in de top10 van de topslit (van de vier splits) rijden, ben ik heel tevreden over.
Ik heb begrepen dat je spiegels aan hebben in iracing ook killing is voor je framerate.. wellicht dat dat iets helpt?frizti schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:20:
[...]
[...]
[Afbeelding]
MEDION Akoya P5385
i5-6402P CPU @ 2.80GHz
@BM ging allemaal net goed, moest wel iets inhouden, denk dat Cas(geen medetweaker volgens mij?) er meer last van had die moest harder remmen!BM schreef op woensdag 16 september 2020 @ 07:29:
Zie dat het om 22:00 ook lekker druk was met Tweakers. Ik had samen met nog aantal anderen de race van 20:00.
Laatste paar rondjes nog wat dingen aan het proberen geweest, iets andere lijn en/of versnelling in paar bochten, wat me volgens mij nog paar tiende per ronde opleverdeUiteindelijk gestart en gefinished op P6, +42 iR en +0,22 SR. Dat was allemaal al weer een tijdje geleden.
Ik zat om 20:00 in de zelfde split en kan zeggen dat ik een goede race heb gehad. Van P12 naar P10, 0,29 SR en 39 Irating er bij. Heel veel meer zat er ook niet in voor mij met een SOF van bijna 2700BM schreef op woensdag 16 september 2020 @ 07:29:
Laatste paar rondjes nog wat dingen aan het proberen geweest, iets andere lijn en/of versnelling in paar bochten, wat me volgens mij nog paar tiende per ronde opleverdeUiteindelijk gestart en gefinished op P6, +42 iR en +0,22 SR. Dat was allemaal al weer een tijdje geleden.
Medewerker of medetweaker?verse48 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 08:29:
[...]
@BM ging allemaal net goed, moest wel iets inhouden, denk dat Cas(geen medewerker volgens mij?) er meer last van had die moest harder remmen!
Zijn er nog mensen die van plan zijn om de lmp2 te rijden hetzij in imsa/ ilms en/of special events?
Denk namelijk dat de indypro niet echt wat voor mij is dus zal niet echt vaak mee doen aan dit seizoens got league. Was dus op zoek naar een andere auto/serie om dit seizoen te rijden dus zal de lmp2 wel worden😁
Denk namelijk dat de indypro niet echt wat voor mij is dus zal niet echt vaak mee doen aan dit seizoens got league. Was dus op zoek naar een andere auto/serie om dit seizoen te rijden dus zal de lmp2 wel worden😁
Ahum...ourplayground schreef op woensdag 16 september 2020 @ 07:45:
[...]
Ik heb begrepen dat je spiegels aan hebben in iracing ook killing is voor je framerate.. wellicht dat dat iets helpt?

Potverdrie, zegt er iemand iets dubbel op het forum...
@frizti anyway, als 2 3 mensen het zeggen, dan moet het haast wel waar zijn!
Bij mij halveert de fps met spiegels aan....ourplayground schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:10:
[...]
@frizti anyway, als 2 mensen het zeggen, dan moet het haast wel waar zijn!
Het is ook waar en gewoon ff helemaal opnieuw de ini files maken wordt ook aangeraden door iRacing als je last hebt van stutters of lage FPS.ourplayground schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:10:
[...]
@frizti anyway, als 2 mensen het zeggen, dan moet het haast wel waar zijn!
De ene topsplit is de andere niet hoor. Maar vaak genoeg dat er malloten bij zitten. Gisteren op P3 gestart in de Indy Pro en ik krijg letter op het eerste de beste rechte stuk een tik van P2 (die helemaal naar rechts kwam zetten... wtf) en die onderstuurt er vervolgens af in bocht 1SlaadjeBla schreef op woensdag 16 september 2020 @ 00:06:

Dit is iets wat mij eigenlijk bij elke klasse/niveau opvalt. Geweldig dat mensen een snelle kwali kunnen rijden, maar met grote regelmaat zijn dat ook de mensen die als eerste spinnen of chaos veroorzaken.Jimmy J. schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:48:
[...]
De ene topsplit is de andere niet hoor. Maar vaak genoeg dat er malloten bij zitten. Gisteren op P3 gestart in de Indy Pro en ik krijg letter op het eerste de beste rechte stuk een tik van P2 (die helemaal naar rechts kwam zetten... wtf) en die onderstuurt er vervolgens af in bocht 1En dat is dan iemand die er een 1.14 in de kwali kan uitpersen.
Hoe krijg ik wielen gekleurd met een custom paint? Als ik de standaard iRacing paint builder neem krijg ik prima de kleur die ik daar instel. Maar zodra ik middels een PSD wat maak gaan ze naar een default kleur lijkt 't wel. Ik krijg m'n auto zo niet lelijk genoeg.
Ik doe de wielen altijd met de standaard iRacing paint builder. De paint op je auto via TP blijft gewoon bestaan, de wielen krijgen dan het kleurtje van iRacing.Luckeh schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:08:
Hoe krijg ik wielen gekleurd met een custom paint? Als ik de standaard iRacing paint builder neem krijg ik prima de kleur die ik daar instel. Maar zodra ik middels een PSD wat maak gaan ze naar een default kleur lijkt 't wel. Ik krijg m'n auto zo niet lelijk genoeg.
Ik heb het gisteren ook geprobeerd in de Indy Pro race van 22:00. Ik kwam veel bekende namen tegen 
De Indy Pro is voor mij een soort Cayman deja-vu. Dit karretje verrast me op de vreemdste momenten en ik heb geen enkele seconde het gevoel dat ik 'm echt onder controle heb. Gisteren onderstuurde ik er na 8 ronden af op een punt waar ik het helemaal niet verwachtte. Ik verwacht dat na een rondje of 8 de banden toch wel op temperatuur zijn maar de Indy Pro blijft er op de vreemdste momenten zijn kont uitgooien.
Heeft er iemand tips over de juiste techniek om met dit ding te rijden ? Die zware GTE bakken waren natuurlijk heel vergevingsgezind en misschien probeer ik daarom te hard te pushen.
De Indy Pro is voor mij een soort Cayman deja-vu. Dit karretje verrast me op de vreemdste momenten en ik heb geen enkele seconde het gevoel dat ik 'm echt onder controle heb. Gisteren onderstuurde ik er na 8 ronden af op een punt waar ik het helemaal niet verwachtte. Ik verwacht dat na een rondje of 8 de banden toch wel op temperatuur zijn maar de Indy Pro blijft er op de vreemdste momenten zijn kont uitgooien.
Heeft er iemand tips over de juiste techniek om met dit ding te rijden ? Die zware GTE bakken waren natuurlijk heel vergevingsgezind en misschien probeer ik daarom te hard te pushen.
De Indy Pro is een licht karetje met relatief veel downforce, die downforce genereer je dus pas als je snelheid op bouwt. Heb je dus weinig grip, dan kan het ook zijn dat je gewoon te weinig snelheid mee neemt. (check je telemetry eens in VRS / Motec versus een andere .olap file, kan je die van mij sturen, maar ik ben ook geen beste benchmarkMr.Conroe schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:41:
Ik heb het gisteren ook geprobeerd in de Indy Pro race van 22:00. Ik kwam veel bekende namen tegen
Verder kan je vaak in een hogere versnelling blijven als verwacht, bijvoorbeeld versnelling 4 ipv 3 in bocht5 RAtl. Dan komt de kont je waarschijnlijk minder snel voorbij. De laatste chicane zag ik dat VRS hem in zijn 2 doet, ik blijf hier in zijn 3 omdat de auto dan wat stabieler blijft.
Ben zeker geinteresseerd in je.olap en dan met name rempunten bij bocht 5 en de chicane. Bocht 5 neem ik ook in zijn 4 en de chicane neem ik toch in zijn 2 omdat ik anders te ver terug val in de toeren en niet snel genoeg de heuvel op kom. VRS neemt het 2e deel van de chicane vol gas, dat krijg ik echt niet voor elkaar zonder te spinnen.JPM85 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:50:
[...]
De Indy Pro is een licht karetje met relatief veel downforce, die downforce genereer je dus pas als je snelheid op bouwt. Heb je dus weinig grip, dan kan het ook zijn dat je gewoon te weinig snelheid mee neemt. (check je telemetry eens in VRS / Motec versus een andere .olap file, kan je die van mij sturen, maar ik ben ook geen beste benchmark)
Verder kan je vaak in een hogere versnelling blijven als verwacht, bijvoorbeeld versnelling 4 ipv 3 in bocht5 RAtl. Dan komt de kont je waarschijnlijk minder snel voorbij. De laatste chicane zag ik dat VRS hem in zijn 2 doet, ik blijf hier in zijn 3 omdat de auto dan wat stabieler blijft.
Je hebt dus VRSMr.Conroe schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:14:
[...]
Ben zeker geinteresseerd in je.olap en dan met name rempunten bij bocht 5 en de chicane. Bocht 5 neem ik ook in zijn 4 en de chicane neem ik toch in zijn 2 omdat ik anders te ver terug val in de toeren en niet snel genoeg de heuvel op kom. VRS neemt het 2e deel van de chicane vol gas, dat krijg ik echt niet voor elkaar zonder te spinnen.
Je kan ook @Blerf een PB sturen met je mail adres, hij kan je toevoegen aan het VRS team, daar zitten meerdere tweakers in, zodat je ook met hun kan vergelijken. Ik ga namelijk niet alle Indy Pro races mee doen
Misschien sowieso een idee voor veel VRS gebruikers, meer tweakers, dan kan iedereen zijn input met elkaar vergelijken en elkaar helpen.
edit; Heb je mijn .olap/.blap files gestuurd in PB.
[ Voor 3% gewijzigd door JPM85 op 16-09-2020 11:24 ]
Mooi idee/voorstel!JPM85 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:20:
[...]
Je hebt dus VRS![]()
Je kan ook @Blerf een PB sturen met je mail adres, hij kan je toevoegen aan het VRS team, daar zitten meerdere tweakers in, zodat je ook met hun kan vergelijken. Ik ga namelijk niet alle Indy Pro races mee doen![]()
Misschien sowieso een idee voor veel VRS gebruikers, meer tweakers, dan kan iedereen zijn input met elkaar vergelijken en elkaar helpen.
edit; Heb je mijn .olap/.blap files gestuurd in PB.
Daar ben ik ook geïnteresseerd in. Gebruik ook VRS namelijk.
Zou mijn mail dan graag doorgeven aan Blerf
Denk ook aan de aerodynamicaMr.Conroe schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:41:
Verder is de aero balance van je set-up (te zien in de set-up en wordt herberekend als je op 'apply' drukt na wijzigingen) best wel cruciaal volgens mij. Afhankelijk van je rijstijl en skills moet je denk ik een beetje spelen met de balans door de voor- en achtervleugels aan te passen. Ik denk dat veel van de snelle set-ups qua balans misschien wat te ver naar voren staan voor ons normale stervelingen
Op Road Atlanta vond ik de aero balance voorbij iets van 44.5% geloof ik een beetje te tricky worden (dit is ook wel weer afhankelijk van de rest van de set-up van de auto natuurlijk), misschien is iets van 42.5% een goed startpunt en kan je steeds een stapje naar voren naar mate je de auto beter in de vingers krijgt.
Lekker 2 laps 3 wide rijden.. maar hier ging ik er dan eindelijk voorbij: https://clips.twitch.tv/ToughTastyTriangleOSfrog
Tikkie hard gedefend op hoe ik op de baan reed, maar goed was aan pittig raceje.
Blijf de VRS sprint serie toch altijd wel leuk vinden kwa battles die er gebeuren.
Had wel een veel betere Q moeten rijden... eens kijken of dat vanavond anders kan.
Tikkie hard gedefend op hoe ik op de baan reed, maar goed was aan pittig raceje.
Blijf de VRS sprint serie toch altijd wel leuk vinden kwa battles die er gebeuren.
Had wel een veel betere Q moeten rijden... eens kijken of dat vanavond anders kan.
Nou heb ik tijdens de laatste seizoensupdate tijd gehad om verschillende auto's te testen en ik heb de williams fw31 getest o.a en helemaal verliefd geworden erop....wat een lekkere sound ook! 
Nu vraag ik me af of er ook mee gereden wordt in iracing of dat er een serie ervoor is?...kan het 1.2.3 niet terugvinden.Anders koop ik een auto waar niet mee gereden wordt.Beetje zonde lijkt me.
Thnx alvast.
Nu vraag ik me af of er ook mee gereden wordt in iracing of dat er een serie ervoor is?...kan het 1.2.3 niet terugvinden.Anders koop ik een auto waar niet mee gereden wordt.Beetje zonde lijkt me.
Thnx alvast.
Daar wordt niet mee gereden inderdaad. Er is enkel een A-serie voor de McLaren MP4-30Danny Hdoorn schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:56:
Nou heb ik tijdens de laatste seizoensupdate tijd gehad om verschillende auto's te testen en ik heb de williams fw31 getest o.a en helemaal verliefd geworden erop....wat een lekkere sound ook!
Thnx alvast.
Oke duidelijk...jammerBeltoni schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:59:
[...]
Daar wordt niet mee gereden inderdaad. Er is enkel een A-serie voor de McLaren MP4-30
Je bent een seizoen te laat, want tot 2 weken terug gebruiktte ze wel de Williams, omdat de McLaren niet zo heel fijn was. Die is aardig aangepast dit seizoen, dus wordt daar weer mee gereden.Danny Hdoorn schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:01:
[...]
Oke duidelijk...jammerThnx! Die Mclaren is toch stukkie minder imho
Oke...nogmaals jammer..En idd had dezelfde mening over die auto's...dan blijft over de vraag.Reed ik met de nieuwe aangepaste versie of de ouwe in de testsessie? Het geluid is dan wel minder maar als ie goed te rijden is vind ik het wel leuk om erbij te hebbenJPM85 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:30:
[...]
Je bent een seizoen te laat, want tot 2 weken terug gebruiktte ze wel de Williams, omdat de McLaren niet zo heel fijn was. Die is aardig aangepast dit seizoen, dus wordt daar weer mee gereden.
@JoepW @ActualFantasy @ourplayground @JPM85 @dozo71 @Arfman @Phydomir @PatrickPost1972
Bedankt voor alle tips en suggesties.
Ik ga hier komend weekend mee aan de slag.
Bedankt voor alle tips en suggesties.
Ik ga hier komend weekend mee aan de slag.
Voor de liefhebber heb ik zoals altijd een compilatie gemaakt. Gezien de hoeveelheid crashes een iets andere opzet dan gebruikelijk. Gewoon 5 min lang crashes
volgende week een highlight compilatie met aan het einde hopelijk een beperkt aantal crashes.
Omdat er veel tweakers in de Indy top split aanwezig waren gisteren om 20:00 heb ik ook die race online gegooid.
Omdat er veel tweakers in de Indy top split aanwezig waren gisteren om 20:00 heb ik ook die race online gegooid.
Ik heb niet eens het filmpje afgekeken zo ontluisterend is het wat voor fouten er worden gemaakt. Ik hoop dat er lering uit wordt getrokken.laforte schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:40:
Voor de liefhebber heb ik zoals altijd een compilatie gemaakt. Gezien de hoeveelheid crashes een iets andere opzet dan gebruikelijk. Gewoon 5 min lang crashesvolgende week een highlight compilatie met aan het einde hopelijk een beperkt aantal crashes.
Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen