iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 337 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 06:09
DarkPino schreef op maandag 7 september 2020 @ 17:21:
Komende woensdag gaat de nieuwe build live! Vanuit NAB Racing willen we hier eens op een leuke manier aandacht aan geven en zodoende hosten we een race!
Het idee:
- LMP2
- C8R
- Tussen 20:30 en 20:45 gaan we dobbelen om zo te bepalen welk circuit we gaan rijden
- 21:00 gaat de sessie live, wachtwoord wordt hier en op een andere iRacing groep gepost
- 20 minuten practice, daarna 1 lap Q, daarna een sprint race van 15 minuten start opstelling vanuit Q. Daarna 30 minuten race met reversed grid uit de sprint race klassering

Het lijstje circuits:
1 Imola
2 Road Atlanta
3 CotA
4 Philip Island
5 Detroit/Belle Isle
6 Monza Combined!

Dobbelen zal woensdag avond dus plaatsvinden. Hier zal een korte livestream van zijn. We laten nog even weten waar dit te zien zal zijn!
Lijkt mij duidelijk dat het niets wordt vanavond... Morgen nieuwe poging!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:24

Arfman

Drome!

Helaas maar begrijpelijk. Even getest met de nieuwe MP4-30. Daar is nu gewoon mee te rijden en zelfs een beetje mee te glijden zonder dat je meteen in de bandenstapels ligt! Nu ff de M8 testen, daar hoor ik ook goede verhalen over.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

lol dat ding was altijd al prima te rijden. het is prachtig dat met een terror onderstuurde baseline hij opeens wel te rijden is. heeft weinig met de updates te maken imho.
Wacht maar tot er straks snelle setups zijn, dan is het opeens weer precies hetzelfde, huilen ;)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

OK, misschien moet iemand er iets van zeggen die echt snel is, maar ik heb net even met de M8 gereden op Road Atlanta en ik weet niet of het placebo effect is, maar .. is die auto nu eindelijk gewoon goed op te vangen? 8)7

Paar rondjes met de baseline setup gedaan. Paar momentjes gehad maar ik had het gevoel dat het allemaal veel geleidelijker ging en zelfs als je over de grens ging (aanremmen T1) voelde het allemaal veel gecontroleerder.

Alle TC uitgezet en dat was normaal echt lastig en je merkt nu ook wel dat hij zich anders gedraagt maar nog steeds goed op te vangen, voorspelbaar(der) maar als je het te bont maakt ga je nog steeds de muur in.

Ik wil het niet jinxen maar heeft iRacing dan toch eindelijk de weg naar een realistisch bandenmodel gevonde?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De Mazda is ook erg fijn om nu mee te rijden. Zojuist even op Zandvoort gereden en dat ging echt super lekker. Voorheen was deze niet door mij op de baan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:11
Arfman schreef op woensdag 9 september 2020 @ 21:11:
OK, misschien moet iemand er iets van zeggen die echt snel is, maar ik heb net even met de M8 gereden op Road Atlanta en ik weet niet of het placebo effect is, maar .. is die auto nu eindelijk gewoon goed op te vangen? 8)7

Paar rondjes met de baseline setup gedaan. Paar momentjes gehad maar ik had het gevoel dat het allemaal veel geleidelijker ging en zelfs als je over de grens ging (aanremmen T1) voelde het allemaal veel gecontroleerder.

Alle TC uitgezet en dat was normaal echt lastig en je merkt nu ook wel dat hij zich anders gedraagt maar nog steeds goed op te vangen, voorspelbaar(der) maar als je het te bont maakt ga je nog steeds de muur in.

Ik wil het niet jinxen maar heeft iRacing dan toch eindelijk de weg naar een realistisch bandenmodel gevonde?
Ga er niet vanuit, dat effect heb ik wel vaker tussen test en online
Of juist andersom.....

Veel gevloek gehad tijdens het oefenen voor de 12hr van Mt Panorama

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57
In Test Drive rijdt het voor mij ook altijd lekkerder. Placebo effect wellicht. Of het "zo wordt het verleidelijker voor mensen om de auto's te kopen die ze testen" effect... :+

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 09-09-2020 21:39 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• konfig0
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 13:01
Arfman schreef op woensdag 9 september 2020 @ 21:11:

Na een paar uur testen is dit ook de conclusie die ik heb kunnen trekken: het is allemaal wat makkelijker geworden in mijn ervaring. Nu is het wel zo dat baseline setups altijd al aan de veilige kant zitten, dus het is wachten op de setup shops (CSS, PDS, VRS) om dedicated setups te maken voor de tracks en dan is er een duidelijker beeld hoe het er allemaal uitziet.

Of het realistisch is is natuurlijk altijd een discussiepunt, maar ik denk dat het genot wel een stuk omhoog gaat zeker vergeleken met het tiremodel van de afgelopen weken. Er is bijvoorbeeld geen ultra-snelle lap 1 meer, maar is het een stuk constanter. De setups zijn niet heel veel veranderd vergeleken met vorig seizoen naast de wing angle, die heeft nu een flinke invloed op topsnelheid (25-30kph op Le Mans tussen max / min). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 08:06

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09 14:18
Up

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08:13
Ik heb ook even goed van de downtime gebruik gemaakt om een paar auto's te testen.
Ik hoor her en der lovende verhalen over de Mclaren F1 met het nieuwe bandenmodel. Ik kan er persoonlijk nog niet aan wennen. Je moet wel erg veel remdruk geven voordat er wat gebeurt (dat is natuurlijk persoonlijke gewenning) en ik onderstuur er ook best snel vanaf. Nog maar even de ervaringen afwachten van de eerste races en dan wellicht wat uitgebreider aan de tand voelen.
Meer plezier heb ik met de Lotus 79, wat een heerlijke bak! Ik vond m best makkelijk te rijden, dat had ik niet verwacht, maar erg leuk om mee te pushen. Zeker op de Nordschleife een fantastische combinatie. Daar ga ik wel een paar races van meepakken dit seizoen! Ook de Lotus 49 geprobeerd, maar dat is een heel ander beest. Na 6 spins in een minuut ben ik daar uitgestapt. Hij zal best te temmen zijn maar daar is wat meer tijd en geduld voor nodig, die ik voorlopig liever steek in andere combinaties.
Tot slot nog even de Audi RS3 LMS over Lime Rock gestuurd. Dat is wel even wennen maar wel geinig om eens mee te rijden. Met name de voorwielaandrijving maakt het anders. Toch wel een paar keer buiten de baan beland omdat ik dacht dat ik al op het gas kon, waarna ik natuurlijk zo de bocht uit onderstuurde. Leuk om even mee te spelen (deed me erg denken aan de TOCA-games van vroeger. Niet vreemd natuurlijk aangezien het een touring car is), maar niet iets wat ik zal gaan rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 07:26
Vraagje, had ik vandaag niet mijn B licence moeten krijgen, of is het aan het einde van deze week?

Class C
• You have completed your MPR!
• Your SR is above 3.0.
• Ready for promotion.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:53

Phydomir

Dennis

Skybiker schreef op woensdag 9 september 2020 @ 23:33:
Vraagje, had ik vandaag niet mijn B licence moeten krijgen, of is het aan het einde van deze week?

Class C
• You have completed your MPR!
• Your SR is above 3.0.
• Ready for promotion.
Einde van de week gebeurd dat.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybiker
Welkom seizoen 4, ik heb er zin in,

3 nieuwe auto's en 3 nieuwe tracks voor aankomend seizoen, kan voorlopig weer even oefenen.
Binnenkort de volgende 6 banen/auto's, voor de volgende 15% korting.

Chevrolet Corvette C8.R GTE - ziet er goed uit, gewoon een hebben auto.
Porsche 911 GT3 Cup (991)- Zal er ooit aan moeten geloven, en moet er dus mee leren omgaan.
Lotus 49 - hou wel van historische race wagens, reed er al mee toen ik 4 was op mijn racebaan.

De banen die ik nog niet had voor de Got races die komen gaan. ( de rest volgt nog daar ik maar 4 banen van de 12 had) Dus seizoen 4 wordt een goede investering voor de toekomst.

Phillip Island Circuit
Indianapolis Motor Speedway
Belle Isle

Nu nog even wachten welke banen Got gaat nemen in plaats van de ovals, 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Skybiker op 10-09-2020 08:33 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Belle Isle is de gaafste baan als je de flow te pakken hebt. Zelden zo gezweet tijdens een race, buiten Nascar/Indy om dan.

[ Voor 12% gewijzigd door Simbob op 10-09-2020 08:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Skybiker schreef op donderdag 10 september 2020 @ 07:45:
De banen die ik nog niet had voor de Got races die komen gaan. ( de rest volgt nog daar ik maar 4 banen van de 12 had) Dus seizoen 4 wordt een goede investering voor de toekomst.

Phillip Island Circuit
Indianapolis Motor Speedway
Belle Isle

Nu nog even wachten welke banen Got gaat nemen in plaats van de ovals, 8)
Ter info: in de officiële series is Indianapolis Motor Speedway vervangen door Laguna Seca

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i8Sj2XigfIYcu_5tl7j3SjmM9mY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uGXuwvkqlzoqmKvmgo66w8vt.jpg?f=fotoalbum_large

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

• Skybiker
Maurice W schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:23:
[...]

Ter info: in de officiële series is Indianapolis Motor Speedway vervangen door Laguna Seca
Thanks, gelukkig hebben we die baan. _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:06
Simbob schreef op donderdag 10 september 2020 @ 08:33:
Belle Isle is de gaafste baan als je de flow te pakken hebt. Zelden zo gezweet tijdens een race, buiten Nascar/Indy om dan.
Belle Isle is zo'n baan die heel weinig liefde krijgt op de fora. Maar stiekem is het inderdaad een geweldig vette track! Heel uitdagend, maar als je er eenmaal lekker in zit en je focus weet te houden ook erg leuk om te rijden :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

• Phusebox
Skybiker schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:30:
[...]

Thanks, gelukkig hebben we die baan. _/-\o_
Meh. Ik had het liever andersom gezien. Hadden we ten minste nog een deel oval gehad in de GoT league.

• Skybiker
De nieuwe Corvette is een aanradertje, heeft al wat leuke setups meegekregen, mijn mening, Kopen.

Zelf ik als open wheeler freak kan er best aardig mee overweg en denk dat ik gesloten auto's wel leuker gaat vinden op deze manier. :+ :+ :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:49

Niellie41

[object Object]

Over Belle Isle gesproken. Ideetje voor het volgende fun event?

[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 10-09-2020 09:39 ]

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08:13
Maurice W schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:23:
[...]

[Afbeelding]
Ah balen. Hebben ze m'n beste baan van afgelopen seizoen vervangen voor m'n slechtste baan :+. Zelfs op de Nordschleife zat ik relatief gezien dichter bij de toptijden (12 seconden op 6,5 minuut v.s. 4 seconden op krap anderhalve minuut).
Dat wordt dus even flink oefenen op de GoT-avonden die week :D
Ook is Montreal vervangen voor MoSport en de Charlotte Roval voor Watkins Glen en is dit schema daarin een tegemoetkoming naar de community op het IR forum.

iRacing Profiel

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:16
Volgens mij staat daar damage uit? Dat is wel jammer, is een deel van de fun :+

Deze was ook geweldig om te volgen

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JPM85 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:12:
[...]

Volgens mij staat daar damage uit? Dat is wel jammer, is een deel van de fun :+
Dat valt te discussiëren. Ik denk dat het juist beter is om de schade uit te zetten. Zeker omdat je auto's als ramps gebruikt.

• Wormaap
Session30 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:57:
[...]

Ah balen. Hebben ze m'n beste baan van afgelopen seizoen vervangen voor m'n slechtste baan :+. Zelfs op de Nordschleife zat ik relatief gezien dichter bij de toptijden (12 seconden op 6,5 minuut v.s. 4 seconden op krap anderhalve minuut).
Dat wordt dus even flink oefenen op de GoT-avonden die week :D
Ook is Montreal vervangen voor MoSport en de Charlotte Roval voor Watkins Glen en is dit schema daarin een tegemoetkoming naar de community op het IR forum.
Jammer dat't wel nog steeds een 'bijna alleen Noord-Amerikaanse banen want Road to Indy'-schema is. Ik vind genoeg NA-banen gaaf, daar niet van. Maar de PM-18 gebruiken als een soort F3 zonder de idioten is er zo wel duidelijk minder bij :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E4AFYxpt6ojywjrIhUj9n_9WmHA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pEDdEdN1N40mbHJymyo6IUYp.jpg?f=user_large

Zoals @Maurice W al aangaf heeft het schema een aantal mutaties. Indy Road, Montreal en Charlotte Roval zijn er uit gegaan tov V2. Laguna Seca, MoSport en Watkins zijn ervoor terug gekomen.

Wat ons brengt bij het definitieve* schema voor volgend seizoen:
Week 1 Road Atlanta
Week 2 Phillip Island
Week 3 Imola GP
Week 4 Laguna Seca
Week 5 Detroit GP at Belle Isle
Week 6 Road America
Week 7 Okayama
Week 8 Interlagos
Week 9 Mid-Ohio
Week 10 Sebring
Week 11 Canadian Tire Motorsports Park
Week 12 Watkins Glen International - Classic Boot

spoiler: * Disclaimer
Definitief tot het moment dat iRacing nog een keer het schema wijzigt :) Dit ligt overigens niet meer in de lijn der verwachting

iRacing Profiel

• Helishoot
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-08 10:31
Is er al bekend op welke tracks er met de Indy Pro gereden gaat worden in de GoT iRacing League in 2020S4?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Helishoot schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:15:
Is er al bekend op welke tracks er met de Indy Pro gereden gaat worden in de GoT iRacing League in 2020S4?
Ehm... kijk eens letterlijk 1 post boven die van jou?

• Helishoot
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-08 10:31
Phusebox schreef op donderdag 10 september 2020 @ 12:16:
[...]

Ehm... kijk eens letterlijk 1 post boven die van jou?
Sorry, te snel omlaag gesrcolled 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E4AFYxpt6ojywjrIhUj9n_9WmHA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pEDdEdN1N40mbHJymyo6IUYp.jpg?f=user_large

Vrijdag vanaf 19:00 is er een oefenserver voor de eerste ronde in 2020S4. De oefensessie begint dit seizoen 30m eerder ten opzichte van vorig seizoen.

Car: Indy Pro 2000
Track: Road Atlanta - Full Course
Start: 19:00
Server Time of Day: 08:20 AM
Duur: 3 uur

Fuel: 100%
De tankinhoud wordt beperkt tot circa 21-22mins dit seizoen. Het exacte percentage moeten we nog vaststellen, daar gebruiken we de sessie van vrijdagavond voor.

iRacing Profiel

• Raimond613
  • Laatst online: 16:39

Raimond613

Simracer

Weet iemand hier toevallig hoe het zit met de participation credits voor de nieuwe GTE endurance serie? Deze heeft namelijk maar 6 races dus de normale regel van 8 weken meerijden gaat dan niet op natuurlijk.

iracing profile

• Riqy
  • Laatst online: 20-09 09:52
Hier geld altijd 4 van de 6 dacht ik

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DarkPino
Poging twee, aangezien het gisteren niet door ging:

De nieuwe build is live! Vanuit NAB Racing willen we hier eens op een leuke manier aandacht aan geven en zodoende hosten we vanavond een race!
Het idee:
- LMP2
- C8R
- Tussen 20:30 en 20:45 gaan we dobbelen om zo te bepalen welk circuit we gaan rijden
- 21:00 gaat de sessie live, wachtwoord wordt hier en op een andere iRacing groep gepost
- 20 minuten practice, daarna 1 lap Q, daarna een sprint race van 15 minuten start opstelling vanuit Q. Daarna 30 minuten race met reversed grid uit de sprint race klassering

Het lijstje circuits:
1 Imola
2 Road Atlanta
3 CotA
4 Philip Island
5 Detroit/Belle Isle
6 Monza Combined!

Dobbelen zal vanavond dus plaatsvinden. Resultaat wordt ook hier gepost! Wachtwoord van de sessie zal ‘graph4x’ zijn en de sessie zal ‘NAB Racing presents: New Build Race!’ heten! Ik hoop jullie vanavond te zien!!

iRacing Profiel

• Haasj0h
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 05:58
Leuk! Als het Imola, Road Atlanta of Monza is haak ik aan..

iRacing Profiel

• Raimond613
  • Laatst online: 16:39

Raimond613

Simracer

De gezelligheid is weer ver te zoeken in week 13 14... ga zo maar weer even 2 protesten indien, 1 voor intentional wrecking en 1 voor onnodig gescheld als de rijder notabene zelf degene is die overduidelijk de crash veroorzaakt... 8)7
Desalniettemin toch wel lol gehad met de F3 waarmee ik voor het eerst in lange tijd weer eens een race reed. Battle of the little wings, zo'n skip inhalen met een F3 is denk ik hoe het voelt als een LMP 1 een GTE inhaalt :7

iracing profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Vanavond gaat denk ik niet lukken helaas. Gister kon ik wel maarja, toen was de boel nog niet live :P

Net even een paar rondjes gereden met de P217 op Belle Isle. Aardige hand vol op dat hobbelige circuit maar op zich wel een auto waar je lekker mee kunt smijten. Het circuit leende zich daar niet voor maar goed :P

@Raimond613 : net in de sessie ook iemand die compleet flipte en 20 x FY riep. Ben benieuwd of die morgen nog rijdt. En iemand die het nodig vond om mij 2 x te blokkeren op het rechte stuk met z'n GTE. Me er toch langs gewurmd met een netcode contact als gevolg, gaat hij roepen of ik misschien aan de drugs zit ... nee, daar is het nog iets te vroeg voor :P

• Skybiker
Krijg bij zo'n beetje alle setups van setup-Sync een fail melding, iets met de nieuwe update te maken vraag ik me af?

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Riqy
  • Laatst online: 20-09 09:52
De update heeft bepaalde afstelling zaken aangepast van een groot deel van de auto's, daarom failt je setup waarschijnlijk

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33

BM

Moderator Spielerij
En daarbij weet ik niet hoeveel nieuwe setups er nog op SetupSync terecht komen? Ik denk dat de kans vrij groot is dat je daar toch voornamelijk wat oudere setups vind die inderdaar zoals @Riqy al aangeeft niet meer werken vanwege aanpassingen aan de auto. Grote kans dat als ze wel door de check heen komen ze alsnog niet lekker rijden.

Net ff snel paar rondjes met de P217 gereden op Spa. Rijd best lekker eigenlijk :) 3 rondjes met Med-DF setup gedaan, en dat ging best aardig. Daarna de LDF geprobeerd, maar dan is net of je probeerd een olietanker de hoek om te sturen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:12

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DarkPino schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:02:

De nieuwe build is live! Vanuit NAB Racing willen we hier eens op een leuke manier aandacht aan geven en zodoende hosten we vanavond een race!
Het idee:
- LMP2
- C8R

Het lijstje circuits:
1 Imola
2 Road Atlanta
3 CotA
4 Philip Island
5 Detroit/Belle Isle
6 Monza Combined!

Dobbelen zal vanavond dus plaatsvinden. Resultaat wordt ook hier gepost! Wachtwoord van de sessie zal ‘graph4x’ zijn en de sessie zal ‘NAB Racing presents: New Build Race!’ heten! Ik hoop jullie vanavond te zien!!
Dus wederom heb ik in planning om om ca. 20 uur op TS te zijn.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:40
Is er animo om vanavond met de Porsche GT3 op Watkins Glen te oefenen? Wil misschien poging wagen om een sessie te hosten. Mijn iRacing credits staat nu maar om mijn account weg te stoffen.

Wel leuk initiatief van NAB! Heb alleen geen zin om tot 20.30u te wachten om dan te horen dat het op Phillips Island of COTA Aangezien ik die tracks niet heb. :)

Dan ga ik mij liever voorbereiden op het volgende seizoen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Beltoni op 10-09-2020 16:39 ]

• Christiaan84
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 22:13
Beltoni schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:26:
Is er animo om vanavond met de Porsche GT3 op Watkins Glen te oefenen? Wil misschien poging wagen om een sessie te hosten. Mijn iRacing credits staat nu maar om mijn account weg te stoffen.

Wel leuk initiatief van NAB! Heb alleen geen zin om tot 20.30u te wachten om dan te horen dat het op Phillips Island of COTA Aangezien ik die tracks niet heb. :)

Dan ga ik mij liever voorbereiden op het volgende seizoen :D
Ik zou wel willen oefenen met jou. Wat voor tijdstip heb je in gedachte?

• Beltoni
Christiaan84 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 17:02:
[...]

Ik zou wel willen oefenen met jou. Wat voor tijdstip heb je in gedachte?
Wilde van 20.00 tot 22.00 een practice sessie opzetten. Niet eerder gedaan maar ik ga mijn best doen om de tijden/omstandigheden van week 1 na te bootsen.

@B Tender, zin om even met de Porsche GT3 te oefenen vanavond? Of natuurlijk een van de andere 50 Porsche stemmers ;)

• Christiaan84
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 22:13
Beltoni schreef op donderdag 10 september 2020 @ 17:34:
[...]

Wilde van 20.00 tot 22.00 een practice sessie opzetten. Niet eerder gedaan maar ik ga mijn best doen om de tijden/omstandigheden van week 1 na te bootsen.

@B Tender, zin om even met de Porsche GT3 te oefenen vanavond? Of natuurlijk een van de andere 50 Porsche stemmers ;)
Prima, ik kan zeker om 20.00u. Eerder zou ik ook kunnen. Tot straks.

• DarkPino
JoepW schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:57:
[...]

Dus wederom heb ik in planning om om ca. 20 uur op TS te zijn.
Tof Joep!

En sorry @Beltoni, idee is juist om het voor iedereen zo gelijk mogelijk te krijgen dus vandaar weinig tot geen oefening. Twijfel btw nog over fixed setup

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beltoni
Snap de redenatie @DarkPino, voor een race is dat ook leuker. Heb alleen geen zin om tot 21u te wachten :)

Heb even sessie aangemaakt. In plaats van enkel Porsche GT3 heb ik er een multi-class event van gemaakt.

Sessie naam: GoT @ Glen
Sessie wachtwoord: SeizoenBier
Track: Watkins Glen Classic Boot (week 1 Porsche cup)
Server start: 19.00u
Server end: 22.00u
Dan kunnen mensen die met NAB sessie mee willen doen ook nog wat rondjes rijden.

Car Classes
  • Porsche GT3
  • Dallara P217
  • GTE class (alle vijf)

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Je hoeft toch ook niet te wachten? Je kan toch uit de Watkins Glen server gaan als de track je bevalt en zo niet dan blijf je :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CUPCAKESENSE
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-08 09:52
Beltoni schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:49:
Snap de redenatie @DarkPino, voor een race is dat ook leuker. Heb alleen geen zin om tot 21u te wachten :)

Heb even sessie aangemaakt. In plaats van enkel Porsche GT3 heb ik er een multi-class event van gemaakt.

Dan kunnen mensen die met NAB sessie mee willen doen ook nog wat rondjes rijden.

Car Classes
  • Porsche GT3
  • Dallara P217
  • GTE class (alle vijf)
Ik start hem zo even op!

iRacing Profiel

• Phusebox
Koopt iedereen hier altijd alle nieuwe auto's dan? Want daar wordt vanavond mee gereden toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wormaap
Phusebox schreef op donderdag 10 september 2020 @ 19:33:
Koopt iedereen hier altijd alle nieuwe auto's dan? Want daar wordt vanavond mee gereden toch?
Een aantal mensen wel, maar die zijn gek :+
Zelf koop ik wat ik interessant vind. De Dallara vond ik gaaf uitzien, dus die heb ik aangeschaft. De Corvette vind ik ook gaaf uitzien, maar ga ik vrijwel zeker niet gebruiken. Dus die laat ik fijn in de showroom staan :)

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Wormaap schreef op donderdag 10 september 2020 @ 19:34:
[...]

Zelf koop ik wat ik interessant vind. De Dallara vond ik gaaf uitzien, dus die heb ik aangeschaft. De Corvette vind ik ook gaaf uitzien, maar ga ik vrijwel zeker niet gebruiken. Dus die laat ik fijn in de showroom staan :)
#METOO (y)

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op donderdag 10 september 2020 @ 19:33:
Alleen als ik verwacht er mee te gaan racen. Denk at ik wel w at officiële racejes in de nieuwe Lmp2 wil rijden en de Corvette zullen we vast wel eens voor een GTE race gaan gebruiken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Phusebox
Na 400 euro in 4 maanden vond ik het wel even genoeg geweest :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Phusebox schreef op donderdag 10 september 2020 @ 19:47:
Na 400 euro in 4 maanden vond ik het wel even genoeg geweest :X
Ach dan kunnen die paar tientjes er ook nog wel bij :P

• DarkPino
Het is Road Atlanta geworden!
YouTube: NAB Racing New Build Race!

iRacing Profiel

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:29
never mind...

[ Voor 95% gewijzigd door TonCoronel op 10-09-2020 20:55 ]

iRacing Profiel

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:04
Beltoni schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:49:

Car Classes
  • Porsche GT3
  • Dallara P217
  • GTE class (alle vijf)
Dankzij lekker gekloot, nu een nieuwe sessie:
Sessie naam: GoT Watkins Glen
Server start: nu
Server end: 22.45u

Car Classes
  • Porsche GT3
  • Dallara P217
  • GTE class (alle vijf)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wormaap schreef op donderdag 10 september 2020 @ 19:34:
[...]

:P :9 O-)

• frizti
  • Laatst online: 25-09 17:08
ssssstttt.... niks zeggen mr.100% _/-\o_

iRacing Profiel

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Het idee:
- LMP2
- C8R

Het lijstje circuits:
1 Imola
2 Road Atlanta
3 CotA
4 Philip Island
5 Detroit/Belle Isle
6 Monza Combined!

oh oeps niet goed gelezen, dacht dat de server om 21:00 zou starten. Net gemist om mee te doen, jammer

Edit: blijkbaar toch goed gelezen. Kon hem eerst niet terug vinden in de hosted lijst, maar dat kwam omdat de naam niet met een N begon, maar met een speciaal teken, niet handig om terug te zoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door Linc op 10-09-2020 21:06 ]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:03

Valkyre

Kitesurf FTW!

man man, na maanden niet geracet te hebben iracing weer aangeslingerd (iets met een baby enzo), maandag en dinsdag prima kunnen rijden, gisteren natuurlijjk die grote update geweest en ik kan geen meter meer rijden.
elke keer 10057: error detected on network device.

ik heb het idee dat ik hier als enige last van heb omdat adners het forum wel volgestaan had..

wat ik zo vreemd vind is dat ik ook geen nederlandse practise servers kan joinen.

[ Voor 10% gewijzigd door Valkyre op 10-09-2020 21:34 ]

iRacing Profiel

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36

Het idee:
- LMP2
- C8R

Het lijstje circuits:
1 Imola
2 Road Atlanta
3 CotA
4 Philip Island
5 Detroit/Belle Isle
6 Monza Combined!

De eerste server ging iets mis, er komt NU een tweede aan met 5 min tijd om te joinen!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dit is wel toffe reclame voor iRacing. NASCAR vraagt iRacing of ze een bepaalde lay-out kunnen maken zodat ze kunnen kijken of het werkt.

https://theathletic.com/2...auto-club-speedway-track/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:09
Vraagje: volgende week dinsdag start het nieuwe seizoen 1 toch? Starten we dan ook zo+ma aanstaande met GoT weekly weer?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Woensdag met de M8 wat races gedaan op LRP: ze hebben hem eindelijk op een punt waar je de wagen meer op de max kunt rijden. Zo kun je hem ook echt opvangen als je voelt dat hij begint te glijden ingaan van de bocht.

Komt dit door de banden of door het aanpassen van de M8 zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Loona35 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:47:
Vraagje: volgende week dinsdag start het nieuwe seizoen 1 toch? Starten we dan ook zo+ma aanstaande met GoT weekly weer?
Ja. Vanavond eerste training server. Zo + Ma eerste races.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

StealthyPeanut schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:08:
Woensdag met de M8 wat races gedaan op LRP: ze hebben hem eindelijk op een punt waar je de wagen meer op de max kunt rijden. Zo kun je hem ook echt opvangen als je voelt dat hij begint te glijden ingaan van de bocht.

Volgens mij hebben ze eindelijk de goede weg gevonden met de banden. Ik heb maar heel beperkt getest (uurtje ofzo) maar ik vind het echt een groot verschil, ook in races. Zelfs de LMP2 is goed te besturen op en over de grens. Uitaccelereren met de F1 uit de eerste chicane op Monza, met wheelspin tot in de 3, vroeger stond je dan gewoon andersom, nu is hij gewoon te houden en het klinkt net zoals in het echt <3

Gisteren een week 14 race gedaan op LRP met de Pro 2000, en ook die is goed te besturen op en over de grens.

Tot nu toe heel erg positief over de nieuwe banden en auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

StealthyPeanut schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:08:

Van wat ik begreep vooral door de aanpassingen aan de GTE auto's zelf. Er zijn ook wat aanpassingen geweest aan de banden zelf. Wij weten natuurlijk niet hoe veel die zijn veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 08:37

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Loona35 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 08:47:
... dubbele post

[ Voor 4% gewijzigd door Doubleoz op 11-09-2020 09:21 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:40
In de F3 (op Watkins Glen) merk ik dat na de update de auto met de juiste setup prima rijdt, maar ik ben wel iets van 1,5 seconden trager per rondje. Als iedereen dat heeft, is het geen probleem natuurlijk. Vond het wel een opvallende verschil. Herkenbaar?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ourplayground
Zo, net samen met @JPM85 en @Blerf een Figure Gr8 race gejoined.. netjes als 1,2 en 3 gekwalificeerd en ook in (iets aangepaste volgorde) ge-eindigd. @JPM85 moest nog een tow pakken want hij lag op zijn dak door een aanslag van @Blerf hierdoor kon ik de leiding overnemen en ook na zeer veel ontwijkende acties, de positie kunnen behouden!

Dit kwam mede omdat mij ook de enige 3 waren die mee deden... blijkbaar was 'murica nog niet wakker...

17:00 is de volgende sessie die we proberen te joinen en bij deze de uitnodiging om die Amerikanen even een Nederlands poepie te laten ruiken..
Be There or be..
Afbeeldingslocatie: https://www.startpage.com/av/proxy-image?piurl=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F26%2Fc2%2Ff8%2F26c2f8b8e02d24d352dab9ca05f1cb6f.jpg&sp=1599821994T243e67e84327b78181467b5722e853015f5d156e9a73535851d62a8d3a7ae275

[ Voor 3% gewijzigd door ourplayground op 11-09-2020 13:04 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/got-teamspeak.png

Zaterdag en misschien een deel van de zondag zal onze TeamSpeak server waarschijnlijk uit de lucht zijn omdat ik mijn server opslag ga upgraden.

Ik probeer een tijdelijke server te starten, maar dat moet ik eerst even voor elkaar zien te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:05
rectangle? Maar dat rijmt helemaal niet. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09 14:44

laforte

Helemaal de weg kwijt!

JoepW schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:13:
[Afbeelding]

Zaterdag en misschien een deel van de zondag zal onze TeamSpeak server waarschijnlijk uit de lucht zijn omdat ik mijn server opslag ga upgraden.

Ik probeer een tijdelijke server te starten, maar dat moet ik eerst even voor elkaar zien te krijgen.
Discord misschien nog een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:11
JoepW schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:13:
[Afbeelding]

Rechtermuis knop in vCenter, move to ... >:)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

iRacing is vandaag vanaf 15:00 down voor een hotfix.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Luckeh schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:48:
iRacing is vandaag vanaf 15:00 down voor een hotfix.
Zeker te veel commentaar gehad dat de GTE's ineens te vangen zijn op/over de limiet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
laforte schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:27:
[...]

Discord misschien nog een optie?
Even een nieuwsgierigheidje... is er een specifieke reden dat we niet sowieso discord kunnen gebruiken ipv teamspeak?

ik vind dit in de TS:
We hebben deze TS server omdat de geluidskwaliteit van TS vele malen beter is dan van de iRacing chat. We stappen niet over op Discord omdat we TS nou eenmaal hebben en het e.e.a. prima functioneert.
Maar dit zegt niet zoveel.

Zijn er bijvoorbeeld voordelen aan teamspeak tov discord die ik mis?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
ourplayground schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:59:
[...]

Even een nieuwsgierigheidje... is er een specifieke reden dat we niet sowieso discord kunnen gebruiken ipv teamspeak?

ik vind dit in de TS:

[...]

Maar dit zegt niet zoveel.

Zijn er bijvoorbeeld voordelen aan teamspeak tov discord die ik mis?
Waarom iets vervangen wat goed werkt, en elk programma heeft zijn voor en nadelen.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlaadjeBla
Eens in de zoveel tijd komt die discussie weer. Discord is erg privacy-onvriendelijk en wordt daarom door een aantal mensen, waaronder ik, gemeden. Teamspeak werkt uitstekend, draait gewoon bij Joep op zijn server en probeert niet zoveel mogelijk data te harken. Je moet de privacy statement van Discord maar eens lezen en zien hoeveel red flags daarin staan.

uit een ander topic: SlaadjeBla in "VR Racing"

[ Voor 9% gewijzigd door SlaadjeBla op 11-09-2020 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Discord heeft absoluut z'n voordelen, maar TeamSpeak ook. Bijvoorbeeld het kunnen aanpassen van de volume terwijl je in sim bent is mogelijk in TS maar niet in Discord. Als organisatie hebben we daarom gekozen om voor de GoT league bij TeamSpeak te blijven voor de voicechat.

We hebben ook een GoT Discord server voor de "social". Maar tijdens league evenementen ==> TeamSpeak.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 09:16
SlaadjeBla schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:06:
Eens in de zoveel tijd komt die discussie weer. Discord is erg privacy-onvriendelijk en wordt daarom door een aantal mensen, waaronder ik, gemeden. Teamspeak werkt uitstekend, draait gewoon bij Joep op zijn server en probeert niet zoveel mogelijk data te harken. Je moet de privacy statement van Discord maar eens lezen en zien hoeveel red flags daarin staan.

maar stiekem gebruiken de meeste ook chrome/facebook. :X :F :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ourplayground

Kijk, dat is een antwoord met een argument. Dank daarvoor :)

Ik hoop niet dat dit (weer) een onnodige discussie gaat starten, dit was puur een vraag om keuzes die gemaakt zijn te begrijpen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Release notes van de hotfix
This Hotfix contains some fixes for the 2020 Season 4 Release.

iRACING UI:

Up Next and Series
- Fixed an issue with the time display and Series Name on the Current Series and Up Next pages.

Paint Shop
- Fixed an issue where a driver could lose their face.

- Fixed an issue where a users car paint was getting overwritten when painting the same car for an AI Roster member.

- The "Apply to All X" buttons have been removed from Swatches in the AI Roster Car Paint Shop.

- Fixed a back-end issue caused by having an undefined car number color.

Replays
- Fixed an issue where the UI title was getting updated after landing on the Replay page.

SIMULATION:

AI Racing
- AI Drivers have received additional training with the following vehicles:
- - Dallara F3

Race Control
- Fixed an issue which caused users to be seemingly randomly disqualified in Official Sessions immediately upon entering with the listed reason as: "Admin Penalty".

Rendering
- Fixed an issue with fog and haze computations for objects at far distances from the camera.

CARS:

BMW M4 GT4
- Fixed an issue where this vehicle was not properly utilizing level-of-detail models for external camera views. This should improve rendering performance when viewing this vehicle.

Chevrolet Corvette C8.R GTE
- Fixed an issue with the Corvette C8 logo on the steering wheel.

Dallara P217
- Steering lock range has been expanded.

TRACKS:

Crandon International Raceway
- Some tree overlap has been adjusted.

Phillip Island Circuit
- Environmental Sounds have been updated.
- - Australian-specific ambient sounds have been added.
- - A missing PA speaker has been added.
- - Proper pit sound effects have been placed.

Weedsport Speedway
- Unburied some picnic tables at the pavilion.

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 11-09-2020 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
pauluzmuller schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:21:
[...]

maar stiekem gebruiken de meeste ook chrome/facebook. :X :F :+
ik ben niet "de meeste". Heel veel mensen zijn niet "de meeste". Laat die drogredenering dus maar uit de discussie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 09:16
SlaadjeBla schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:29:
[...]

ik ben niet "de meeste". Heel veel mensen zijn niet "de meeste". Laat die drogredenering dus maar uit de discussie.
Nou dan ben jij wellicht een van de uitzonderingen. Maar ook jij zou best een programma/browser en/of site gebruiken die onderliggend iets doet, wat je als redflag kan markeren. Dus het is niet eens gek dat ik het zeg.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:16
pauluzmuller schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:55:
[...]

Nou dan ben jij wellicht een van de uitzonderingen. Maar ook jij zou best een programma/browser en/of site gebruiken die onderliggend iets doet, wat je als redflag kan markeren. Dus het is niet eens gek dat ik het zeg.
Compleet off-topic natuurlijk. Maar wij zijn hier allemaal lid van tweakers, alle gegevens die je aan heb geleverd bij je account inclusief je gebruik van de website en het forum, wordt door het bedrijf gebruikt. Moet altijd maar een beetje gniffelen om mensen die zeuren om hun privacy.

En om het even naar iRacing terug te brengen :+
Outside Contractors may have access to information collected through the Sim or Site, including your personally identifiable information.
Sale of Business.
We reserve the right to transfer information to a third party in connection with a sale, merger or other transfer of all or substantially all of the assets of iRacing.com or any of its Corporate Affiliates (as defined herein), or that portion of iRacing.com or any of its Corporate Affiliates to which the Sim or Site relates, or in connection with a strategic investment by a third party in iRacing.com, or in the event that we discontinue our business or file a petition or have filed against us a petition in bankruptcy, reorganization or similar proceeding, provided that the third party agrees to adhere to the terms of this Privacy Policy.
We may disclose information (including personally identifiable information) about you to our Corporate
Affiliates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
pauluzmuller schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 15:55:
[...]

Het is wel gek. Er zitten namelijk twee foute redeneringen in:
1. Omdat er mensen zijn die weinig om hun privacy geven, hoeft niemand daar wat om te geven.
2. Als je gegevens weggeeft aan een bedrijf, mogen alle bedrijven je gegevens.

Nu hou ik er over op, want inderdaad compleet offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Iemand nog tips om TS notifier weer werkend te krijgen onder Teamspeak binnen iRacing? Ik had Teamspeak een tijdje geleden door problemen opnieuw geïnstalleerd maar nadien zie ik niet meer in Teamspeak wie er praat. Qua instellingen (gamesettings.ini) staat alles goed en de applicatie wordt als admin opgestart maar tot op heden nog niet de oplossing kunnen vinden.

Dus als iemand nog suggesties heeft dan verneem ik het graag.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09 14:44

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Het was niet mijn bedoeling om een discussie aan te slingeren wat beter is. Het was meer voor Joep bedoeld om geen moeite te doen voor een andere ts server als we ook discord hebben. Maar ik zie dat niet iedereen happy is dit te gebruiken dus dan toch maar Joep aan het werk zetten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
Doubleoz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:43:
Iemand nog tips om TS notifier weer werkend te krijgen onder Teamspeak binnen iRacing? Ik had Teamspeak een tijdje geleden door problemen opnieuw geïnstalleerd maar nadien zie ik niet meer in Teamspeak wie er praat. Qua instellingen (gamesettings.ini) staat alles goed en de applicatie wordt als admin opgestart maar tot op heden nog niet de oplossing kunnen vinden.

Dus als iemand nog suggesties heeft dan verneem ik het graag.
Misschien heb je hier wat aan?

https://www.racedepartmen...ons-for-teamspeak.135547/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
SlaadjeBla schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:25:
[...]

Het is wel gek. Er zitten namelijk twee foute redeneringen in:
1. Omdat er mensen zijn die weinig om hun privacy geven, hoeft niemand daar wat om te geven.
2. Als je gegevens weggeeft aan een bedrijf, mogen alle bedrijven je gegevens.

Nu hou ik er over op, want inderdaad compleet offtopic.
Kunnen we svp weer on-topic gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Ik had nog niet TS notifier opnieuw geïnstalleerd dus dat ga ik maar eerst nog even proberen. Wellicht is dat qua volgorde wel noodzakelijk om het weer werkend te krijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
Doubleoz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:44:
[...]

Ik had nog niet TS notifier opnieuw geïnstalleerd dus dat ga ik maar eerst nog even proberen. Wellicht is dat qua volgorde wel noodzakelijk om het weer werkend te krijgen.
Ik was zelf bij mijn vorige herinstallatie de TSN Helper Plugin vergeten. 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
frizti schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 17:46:
[...]

Ik was zelf bij mijn vorige herinstallatie de TSN Helper Plugin vergeten. 8)7
Die moest bij mij ook opnieuw worden geinstalleerd doordat ik Teamspeak had verwijderd. Het werkt inmiddels weer.

iRacing Profiel

• Beltoni
@Rossi46, heb je een status update voor ons? Wanneer mogen we je verwelkomen?

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/treq_logo_650.png

Het doet ons genoegen om ook in Seizoen 4 van 2020 weer een prijs te kunnen verloten onder de deelnemers aan onze Weekly Tournament!

Het dit jaar gestarte bedrijf Treq van onder meer onze 'eigen' @Jimmy J. stelt een tegoedbon ter waarde van € 500,- ter beschikking te besteden in hun webshop.

De voorwaarden om recht te hebben op de prijs zijn:
  • Je moet 9 van de 12 weken (75%) meegedaan hebben met het wekelijkse toernooi van 2020 Seizoen 4 van GoT iRacing. Dit betreft minimaal 1 van de 2 raceavonden;
  • Deelname wordt bepaald door verschijnen aan de start van Heat 1 & 2;
  • Indien een rijder enkel kwalificeert, en telkens Heat 1 en 2 enkel start en vrij direct zijn auto langs de baan zet zal dit gezien worden als ‘vals spelen’ en zal er uitsluiting plaatsvinden;
  • Aanwezigheid op GoT iRacing Team Speak;
  • Geregistreerd op onze GoT-Racing.eu website;
  • Actieve deelnemer op het Forum. Het liefst ook ooit je een keer voorgesteld aldaar;
  • Je moet woonachtig zijn in de Benelux.
Speciale regels:
  • Voorafgaand aan de loting zal er een lijst met namen worden gepubliceerd op het afgeschermde gedeelte van onze site. Alle deelnemers aan de loting wordt dan gevraagd of ze deel willen nemen aan de loting.
  • Indien je de loting wint en toch afziet van de prijs zal de organisatie van GoT-Racing een nieuwe winnaar trekken
  • Bij het winnen van de loting zal GoT iRacing jou benaderen voor jouw adresgegevens en doorgegeven aan de sponsor. Vervolgens zal de sponsor met jou contact opnemen voor de verdere afhandeling.
  • De prijs is NIET overdraagbaar buiten de community. Het is tenslotte een prijs voor de communieleden;
  • Bij onduidelijkheden in de regels beslist @JoepW samen met de GoT iRacing coördinatie groep;
  • JoepW is uitgesloten van deelname.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybiker
Mooie website Treq, succes met jullie nieuwe bedrijf, en op zijn minst even een Facebook like van mijn kant.

[ Voor 21% gewijzigd door Skybiker op 12-09-2020 06:57 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Gisteren avond heb ik samen met @Blerf en @JPM85 een mini mega madness avond gehad met figure8, dalaradash, truck oval (weet niet meer hoe die heet) en ook rallycross!
Nu was alles ontzettend leuk maar vooral de rallycross “sprong” er uit voor mij. Dat wil ik dus wel vaker doen. Nu vroeg I’m mij af of er meer mensen dit spelen binnen iracing en of een fysieke handrem door die mensen aangeraden wordt? Ik had niet het idee dat ik hem nodig had (op dit specifieke circuit) dus ben benieuwd of er specialisten zijn die hier tips op kunnen geven.

iRacing Profiel Twitch

Pagina: 1 ... 337 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies